Verdonk blijft Twente trouw: ''Niet het risico dat ik terug naar Feyenoord moet'' Garcia over wissel: ''Moeilijkste moment voor mij als trainer'' FC Twente na zwakke tweede helft onderuit tegen Vitesse MATCHDAY | Spaans tweetal terug in de basis bij FC Twente Brama 'een beetje kribbig': ''Wie bepaalt nu dat ik moet stoppen?''

Plet hoopt op contract in Nederland: ''Wil gewoon voetballen''

( 105 reacties)
Plet hoopt op contract in Nederland: ''Wil gewoon voetballen''

Glynor Plet probeert een contract af te dwingen bij Telstar. De oud-spits van FC Twente is op bezoek bij de club uit Velsen-Zuid en scoorde dinsdag in een oefenwedstrijd tegen de Peter Barendse Academy (2-0).

Plet staat sinds 2016 onder contract bij het Turkse Alanyaspor, maar speelde de afgelopen twee jaar geen minuut in het eerste elftal. "Het voelt goed om weer op het veld te staan", zegt de 32-jarige spits in gesprek met de IJmuider Courant. "Ik heb twee jaar lang elke dag keihard getraind, maar ik wil gewoon voetballen. Ik weet wel dat ik nog flink wat stappen moet maken."

Plet maakte eerder indruk bij Telstar, waar hij in twee seizoenen 39 keer wist te scoren. De spits werd overgenomen door Heracles Almelo. FC Twente betaalde daarna anderhalf miljoen euro voor de aanvaller, die al snel verhuurd werd aan KRC Genk. Na anderhalf jaar in Enschede werd zijn contract ontbonden. Plet kwam daarna uit voor Hapoel Beër Sheva, Zulte Waregem, Go Ahead Eagles en Maccabi Haifa.

Hij voelt zich niet te groot voor Telstar. "Nee, als je twee jaar geen wedstrijden hebt gespeeld dan moet je blij zijn als een club je de kans biedt om fit te worden. Ik ben bovendien hier begonnen. Ik zie veel bekende mensen. Het team is erg jong, maar ik zie wel dat er veel talent rondloopt. Met de juiste sturing kunnen die jongens stappen maken. Ik zou het leuk vinden om daaraan mijn steentje bij te dragen", aldus Plet.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jul 2019 om 19:04
    Volgens Tubantia heeft berggreen getekend
  • 17 Jul 2019 om 16:36
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:52
      Die valt niet meer op te poetsen, die speelt twee wedstrijden en hij zit weer in de lappenmand.
    Inderdaad, dat salaris moeten we uitgeven aan een wedstrijdfitte spits.
  • 17 Jul 2019 om 16:04
    Als t maar niet hier is
  • 17 Jul 2019 om 15:56
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:52
      Die valt niet meer op te poetsen, die speelt twee wedstrijden en hij zit weer in de lappenmand.
    Blijkbaar loopt Leon ten Voorde er ook niet warm voor met de twitter berichten. Of het is stilte voor de storm en komt er iets anders uit de hoed. Er moest geen slapende honden worden wakker gemaakt.
  • 17 Jul 2019 om 15:53
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:11
      Glynor Plet..... Een van de slechtste aankopen van Twente ooit. Ik vergeet nooit dat iemand op dit forum schreef, toen Plet in 2012 net was gekocht van Heracles: "in Almelo lachen ze zich een scheur in de broek dat FC Twente anderhalf miljoen heeft betaald voor Plet. FC Twente heeft de verkeerde spits van Heracles gekocht". (Samuel Armenteros speelde daar toen ook). Hoe waar is dit achteraf gebleken !
    Ongekend ja. Wat hebben ze zich er wat afgelachen destijds bij Heracles. Ome Joop en Mc Laren met zijn aankoopjes.
  • 17 Jul 2019 om 15:52
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:45
      Oppoetsen en na twee verkopen aan clubs uit Amerika, China of de Woestijn.
    Die valt niet meer op te poetsen, die speelt twee wedstrijden en hij zit weer in de lappenmand.
  • 17 Jul 2019 om 15:45
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:43
      Krasje? Die is economisch total loss..... Geen rest BPM ;))
    Oppoetsen en na twee verkopen aan clubs uit Amerika, China of de Woestijn.
  • 17 Jul 2019 om 15:43
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:19
      Onder het topic over Gonzales staat dat we Emil Berggreen hebben vastgelegd. Deze speler staat al een bijna een jaar aan de kant door een blessure en heeft zijn gehele carrière al een seizoen gemist. Daarnaast heeft hij per seizoen 4 à 5 blessures.
    Krasje? Die is economisch total loss..... Geen rest BPM ;))
  • 17 Jul 2019 om 15:39
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:22
      Valt dus in de categorie spelers met een krasje...
    Een krasje? Man daar zit geen verf meer op joh.
  • 17 Jul 2019 om 15:36
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:34
      Is het niet een addertje en dat ze gewoon met Hrgota komen? Vraag me altijd af bij een speler die bijna een jaar lang eruit heeft gelegen, hoe die de medische keuring kan doorstaan.
    Ik heb ook liever Hrgota. Alleen al om het blessureleed van Berggreen.
  • 17 Jul 2019 om 15:34
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:30
      De beste van is meer total löss.
    Is het niet een addertje en dat ze gewoon met Hrgota komen? Vraag me altijd af bij een speler die bijna een jaar lang eruit heeft gelegen, hoe die de medische keuring kan doorstaan.
  • 17 Jul 2019 om 15:30
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:22
      Valt dus in de categorie spelers met een krasje...
    De beste van is meer total löss.
  • 17 Jul 2019 om 15:22
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:19
      Onder het topic over Gonzales staat dat we Emil Berggreen hebben vastgelegd. Deze speler staat al een bijna een jaar aan de kant door een blessure en heeft zijn gehele carrière al een seizoen gemist. Daarnaast heeft hij per seizoen 4 à 5 blessures.
    Valt dus in de categorie spelers met een krasje...
  • 17 Jul 2019 om 15:19
    Onder het topic over Gonzales staat dat we Emil Berggreen hebben vastgelegd. Deze speler staat al een bijna een jaar aan de kant door een blessure en heeft zijn gehele carrière al een seizoen gemist. Daarnaast heeft hij per seizoen 4 à 5 blessures.
  • 17 Jul 2019 om 15:18
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:02
      Berggreen?
    Dat zou hem wel zijn dan Emil Berggreen. Er werd een hint gegeven. Spits uit Bundesliga en landgenoot van.. Dat leek zo goed als Denemarken.
  • 17 Jul 2019 om 15:18
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:16
      Marco Reus voor 3 jaar vastgelegd.
    Wil heel graag in nederland wonen inderdaad... werd een tijdje geleden aangehouden met een nep nederlands rijbewijs.
  • 17 Jul 2019 om 15:16
    Marco Reus voor 3 jaar vastgelegd.
  • 17 Jul 2019 om 15:09
    Kan weinig Deense spitsen uit de Bundesliga vinden. Yousef Poulsen is het sowieso niet. Verder dan die naam kom ik niet.
  • 17 Jul 2019 om 15:07
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:02
      Berggreen?
    Zwaar geblesseert ... wel clubloos
  • 17 Jul 2019 om 15:06
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:50
      Deense spits uit de Bundesliga blijkbaar..
    Als dat klopt... is het niet een speler uit het 1ste team van een "bundesligist".
  • 17 Jul 2019 om 15:02
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:50
      Deense spits uit de Bundesliga blijkbaar..
    Berggreen?
  • 17 Jul 2019 om 14:50
    Deense spits uit de Bundesliga blijkbaar..
  • 17 Jul 2019 om 14:43
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:00
      Er werd daar veel gesproken over een Duitser ben de naam kwijt
    Het geruchtencircuit draait weer...... en iedereen wacht in spanning af...... :-) en sommigen werken gewoon door..... :-)
  • 17 Jul 2019 om 14:39
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:05
      Jammer dan.……. want ik ga aan de Chang blikken en later de Samsong. We praten over 5 uurtjes weer Ja Die. Wie weet wordt ik van alcohol wel schappelijk, redelijk, sociaal en aardig.

      (niet slimmer, getuige de lelijke vrouwtjes die ik s'ochtend de deur uit moet werken)
    Het nodige olifantenbier, rum en dan na 5 uren nog een zinnige discussie voeren? Met 5 uren tijdsverschil zou ik dat niet adviseren...... :-)
  • 17 Jul 2019 om 14:35
    Eind van de middag persbericht volgens dirty harry
  • 17 Jul 2019 om 14:27
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:27
      En wij worden dood gemaakt met een blij vogeltje?
    Jeezzzz
  • 17 Jul 2019 om 14:27
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:14
      Dh trekt zich al iets terug. Denk dat we blij zijn gemaakt met dood vogeltje
    En wij worden dood gemaakt met een blij vogeltje?
  • 17 Jul 2019 om 14:16
    O nee... was transfervrij..zie ik
  • 17 Jul 2019 om 14:14
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:10
      Vincent Jansen op weg naar Schalke 04. Dus toch mark uth?
    Uth heeft Schalke 18 mlj gekost, dat zou een echte vriendendienst zijn :-))
  • 17 Jul 2019 om 14:14
    Dh trekt zich al iets terug. Denk dat we blij zijn gemaakt met dood vogeltje
  • 17 Jul 2019 om 14:13
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:10
      Vincent Jansen op weg naar Schalke 04. Dus toch mark uth?
    Hertha heeft ook een nieuwe spits gehaald vandaag... zo kunnen we wel door speculeren. Denk niet dat uth naar twente gaat
  • 17 Jul 2019 om 14:11
    Glynor Plet..... Een van de slechtste aankopen van Twente ooit. Ik vergeet nooit dat iemand op dit forum schreef, toen Plet in 2012 net was gekocht van Heracles: "in Almelo lachen ze zich een scheur in de broek dat FC Twente anderhalf miljoen heeft betaald voor Plet. FC Twente heeft de verkeerde spits van Heracles gekocht". (Samuel Armenteros speelde daar toen ook). Hoe waar is dit achteraf gebleken !
  • 17 Jul 2019 om 14:10
    Vincent Jansen op weg naar Schalke 04. Dus toch mark uth?
  • 17 Jul 2019 om 14:05
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:02
      Zoveel namen tot aan Pizaro aan toe haha
    Ja ik denk dat alle spitsen uit de Bundesliga inmiddels wel genoemd zijn. Zelfs Lewandowski kwam een keer voorbij hahaha
  • 17 Jul 2019 om 14:05
    Haller
  • 17 Jul 2019 om 14:02
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:01
      Om wie gaat het daar dan?
    Zoveel namen tot aan Pizaro aan toe haha
  • 17 Jul 2019 om 14:01
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:55
      Volgens mij maken ze gewoon hele volkstammen gek daar op net. Ik moet het maar errst zien begin nu toch te twijfelen.....
    Om wie gaat het daar dan?
  • 17 Jul 2019 om 13:55
    Volgens mij maken ze gewoon hele volkstammen gek daar op net. Ik moet het maar errst zien begin nu toch te twijfelen.....
  • 17 Jul 2019 om 13:53
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:52
      Finbogasson
    Verder alles goed?
  • 17 Jul 2019 om 13:52
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:49
      En ja al bekend of het huur of overname is?
    Finbogasson
  • 17 Jul 2019 om 13:49
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:28
      Hoe zeker zijn deze geruchten?
    En ja al bekend of het huur of overname is?
  • 17 Jul 2019 om 13:43
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:36
      Waar lees je dit? Kan het zelf niet vinden op Insite.
    Twente.net
  • 17 Jul 2019 om 13:39
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:34
      Is zweed, gaat om duitser.
    speelt al 2 jaar bij Frankfurt..heeft ook finale voor duitse beker gespeeld naast Jovic...zou ons zeker passen ..
  • 17 Jul 2019 om 13:37
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:34
      Is zweed, gaat om duitser.
    Mark uth zou geweldig zijn
  • 17 Jul 2019 om 13:36
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:34
      Is zweed, gaat om duitser.
    Waar lees je dit? Kan het zelf niet vinden op Insite.
  • 17 Jul 2019 om 13:36
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:34
      Hahaha, nee.. Oskar speeld on Pooln nu >.<
    Gelukkig, kan daar een streep door :D
  • 17 Jul 2019 om 13:35
    En we wachten rustig af...
  • 17 Jul 2019 om 13:34
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:30
      Hrgota niks mis mee..goeie..kan ook nog voetballen..
    Is zweed, gaat om duitser.
  • 17 Jul 2019 om 13:34
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:33
      Nieuwe huurperiode van Zawada :p
    Hahaha, nee.. Oskar speeld on Pooln nu >.<
  • 17 Jul 2019 om 13:33
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:25
      Johansson is het niet ... Toch Hrgota?
    Ja heb daar nog andere naam gelezen maar zou na de top 3 beste spits van NL zijn volgens DH.
  • 17 Jul 2019 om 13:33
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:07
      Harry maakt het wel spannend.
    Heel het forum ontploft zowat daar.
  • 17 Jul 2019 om 13:33
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:25
      Johansson is het niet ... Toch Hrgota?
    Nieuwe huurperiode van Zawada :p
  • 17 Jul 2019 om 13:30
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:23
      Gaat blijkbaar om spits uit de Bundesliga ......
    Hrgota niks mis mee..goeie..kan ook nog voetballen..
  • 17 Jul 2019 om 13:28
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:24
      Spits uit de bundesliga.
    Gaat Robben toch door?
  • 17 Jul 2019 om 13:28
    Hoe zeker zijn deze geruchten?
  • 17 Jul 2019 om 13:25
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:23
      Gaat blijkbaar om spits uit de Bundesliga ......
    Johansson is het niet ... Toch Hrgota?
  • 17 Jul 2019 om 13:24
    Spits uit de bundesliga.
  • 17 Jul 2019 om 13:23
    Gaat blijkbaar om spits uit de Bundesliga ......
  • 17 Jul 2019 om 13:11
    Als Venema komt maak ik een klein dansje!
  • 17 Jul 2019 om 13:07
    Harry maakt het wel spannend.
  • 17 Jul 2019 om 13:05
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:52
      Respect voor hem, heeft z'n kop niet laten hangen in Turkije na 2 jaar genegeerd te worden. Hoop dat hij z'n carriere mooi kan afsluiten bij Telstar. Heeft toch bij mooie clubs gespeeld.
    2 jaar geld boven voetbal verkiezen. Kutmentaliteit dus.
  • 17 Jul 2019 om 13:04
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:59
      Venema? Wie is dat?
    Van utrecht.
  • 17 Jul 2019 om 13:02
    • Quote van 17 Jul 2019 om 13:00
      Dorothy's bron staat al jaren droog pik....

      TYS en Ep zie ik als betrouwbaar inzake info.....
    Maar zo wil hij niet af gaan denk ik TC dan zou ik me nooit meer op het forum laten zien. Maar we zullen zien...
  • 17 Jul 2019 om 13:00
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:58
      Ik ook maar denk dat DH niet zo erg af wil gaan , in het verleden zat hij vaak goed. Dus hoop inderdaad dat het klopt en dat het een toppertje is.
    Dorothy's bron staat al jaren droog pik....

    TYS en Ep zie ik als betrouwbaar inzake info.....
  • 17 Jul 2019 om 13:00
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:59
      Venema? Wie is dat?
    Er werd daar veel gesproken over een Duitser ben de naam kwijt
  • 17 Jul 2019 om 12:59
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:55
      Ja Ik lees het en geregeld met dank aan de Noabers.....Fenomena???
    Venema? Wie is dat?
  • 17 Jul 2019 om 12:58
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:55
      Dorothy Harry? Ik heb meer vertrouwen in 'onze' Ep om eerlijk te zijn.....
    Ik ook maar denk dat DH niet zo erg af wil gaan , in het verleden zat hij vaak goed. Dus hoop inderdaad dat het klopt en dat het een toppertje is.
  • 17 Jul 2019 om 12:58
    Het is in iedergeval niet aron Johansson.. . Die heeft getekend in Sweden
  • 17 Jul 2019 om 12:57
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:55
      Ja Ik lees het en geregeld met dank aan de Noabers.....Fenomena???
    Die maakt er geen 20...
  • 17 Jul 2019 om 12:55
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:38
      Volgens DH wordt onze nieuwe spits momenteel gekeurd.
    Dorothy Harry? Ik heb meer vertrouwen in 'onze' Ep om eerlijk te zijn.....
  • 17 Jul 2019 om 12:55
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:52
      Maakt er met gemak 20 volgens DH.
    Ja Ik lees het en geregeld met dank aan de Noabers.....Fenomena???
  • 17 Jul 2019 om 12:52
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:52
      Maak ons gek
    Maakt er met gemak 20 volgens DH.
  • 17 Jul 2019 om 12:52
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:38
      Volgens DH wordt onze nieuwe spits momenteel gekeurd.
    Maak ons gek
  • 17 Jul 2019 om 12:44
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:37
      Ik lees de laatste regel, heb jij wel respect voor mensen knappert ? !
    In die context heb ik toch zeer zeker geen respect voor mezelf, gekke henkie…….. ?
  • 17 Jul 2019 om 12:43
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:25
      Die klapper was er ook chadli gehaald voor ik dacht 500.000 verkocht voor miljoenen!!! Slechtste vond ik Anderson verkopen voor 1.4 milj nu voor 52 milj dan doe je zakelijk iets niet goed!
    Voor 26/30 miljoen. Hij zit in een opgaande lijn. Van jong twente naar het eerste en dan de stap naar Sampdoria. Steeds iets duurder geworden. Spelers gaan steeds sneller weg als ze de kans krijgen. Pas na zijn stap naar Sampdoria is die zoveel waard geworden als die hier was gebleven was zijn prijs ook niet veel hoger geweest. Zo werkt dat op de transfermarkt. Pas als je zelf een grote club bent kun je dat soort prijzen vragen. Zie de tijd Munsterman toen we zelfs champions league speelden. Dat drijft de prijzen op!
  • 17 Jul 2019 om 12:38
    Volgens DH wordt onze nieuwe spits momenteel gekeurd.
  • 17 Jul 2019 om 12:37
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:05
      Jammer dan.……. want ik ga aan de Chang blikken en later de Samsong. We praten over 5 uurtjes weer Ja Die. Wie weet wordt ik van alcohol wel schappelijk, redelijk, sociaal en aardig.

      (niet slimmer, getuige de lelijke vrouwtjes die ik s'ochtend de deur uit moet werken)
    Ik lees de laatste regel, heb jij wel respect voor mensen knappert ? !
  • 17 Jul 2019 om 12:35
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:26
      Ga weg joh heb je twee oosterwijks een bruine en een witte.
    Lol...…… Jari Plet. Technisch minder dan de cornervlag.
  • 17 Jul 2019 om 12:28
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:52
      Respect voor hem, heeft z'n kop niet laten hangen in Turkije na 2 jaar genegeerd te worden. Hoop dat hij z'n carriere mooi kan afsluiten bij Telstar. Heeft toch bij mooie clubs gespeeld.
    Keek af en toe ff op zijn bank app dan is genegeerd worden zo erg nog niet ;-)
  • 17 Jul 2019 om 12:26
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:30
      Hij heeft lengte, is ouder, goedkoop en heeft bijgeleerd. Ik zie er nu meer in dan in het verleden. En anders als reservespits.
    Ga weg joh heb je twee oosterwijks een bruine en een witte.
  • 17 Jul 2019 om 12:25
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:16
      Oosterwijk Boere, Holscher, Plet, Breukers, etc etc allemaal de kans gekregen omdat FC Twente zonder geld zat in de hoop dat ze heeeeel goed zouden worden en voor veel geld verkocht konden worden.
      Ooit komt de grote klapper....
    Die klapper was er ook chadli gehaald voor ik dacht 500.000 verkocht voor miljoenen!!! Slechtste vond ik Anderson verkopen voor 1.4 milj nu voor 52 milj dan doe je zakelijk iets niet goed!
  • 17 Jul 2019 om 12:17
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:08
      Je Best Doen.

      Dat is wat er jarenlang bij FC Twente gepredikt is. Jari, Tom, Jeroen...… doe je best. Knuffel van Pusic, knipoog van Hake, aai over de balzak van Paalplaat.
    Klopt, je afhankelijk opstellen geeft dit als resultaat.
    Als niemand er meer geld in wil steken kom je met dit soort materiaal. Daar kun je never nooit geld mee maken.
  • 17 Jul 2019 om 12:16
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:07
      Boere ook. ;)
    Oosterwijk Boere, Holscher, Plet, Breukers, etc etc allemaal de kans gekregen omdat FC Twente zonder geld zat in de hoop dat ze heeeeel goed zouden worden en voor veel geld verkocht konden worden.
    Ooit komt de grote klapper....
  • 17 Jul 2019 om 12:13
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:05
      Jammer dan.……. want ik ga aan de Chang blikken en later de Samsong. We praten over 5 uurtjes weer Ja Die. Wie weet wordt ik van alcohol wel schappelijk, redelijk, sociaal en aardig.

      (niet slimmer, getuige de lelijke vrouwtjes die ik s'ochtend de deur uit moet werken)
    Da's goed heb ie geen Grolsch dan? Want die biertjes die je noemt klinkt onheil spellend?:-) Tip Corona is ook wel eens lekker.
  • 17 Jul 2019 om 12:08
    • Quote van 17 Jul 2019 om 12:04
      Nu moet het toch niet gekker worden
    Hoezo??
  • 17 Jul 2019 om 12:08
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:57
      Geintje, was ook een flop!

      Deed wel zijn best.
    Je Best Doen.

    Dat is wat er jarenlang bij FC Twente gepredikt is. Jari, Tom, Jeroen...… doe je best. Knuffel van Pusic, knipoog van Hake, aai over de balzak van Paalplaat.
  • 17 Jul 2019 om 12:07
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:57
      Geintje, was ook een flop!

      Deed wel zijn best.
    Boere ook. ;)
  • 17 Jul 2019 om 12:05
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:58
      Nee bier mag jij niet want dan word je nog gekker;-)
    Jammer dan.……. want ik ga aan de Chang blikken en later de Samsong. We praten over 5 uurtjes weer Ja Die. Wie weet wordt ik van alcohol wel schappelijk, redelijk, sociaal en aardig.

    (niet slimmer, getuige de lelijke vrouwtjes die ik s'ochtend de deur uit moet werken)
  • 17 Jul 2019 om 12:04
    Nu moet het toch niet gekker worden
  • 17 Jul 2019 om 12:01
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:58
      Nee bier mag jij niet want dan word je nog gekker;-)
    hahahahahaahahah
  • 17 Jul 2019 om 11:59
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:53
      hahahahaha

      Eerst ff soepie!
    Is ook goed:-)
  • 17 Jul 2019 om 11:58
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:57
      Ha ha...……. Bier mag ook?
    Nee bier mag jij niet want dan word je nog gekker;-)
  • 17 Jul 2019 om 11:57
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:53
      In welk opzicht Scorpio?
    Geintje, was ook een flop!

    Deed wel zijn best.
  • 17 Jul 2019 om 11:57
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:51
      Jij ook aan de koffie snel....
    Ha ha...……. Bier mag ook?
  • 17 Jul 2019 om 11:53
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:51
      Jij ook aan de koffie snel....
    hahahahaha

    Eerst ff soepie!
  • 17 Jul 2019 om 11:53
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:50
      Was best goed........



    In welk opzicht Scorpio?
  • 17 Jul 2019 om 11:52
    Respect voor hem, heeft z'n kop niet laten hangen in Turkije na 2 jaar genegeerd te worden. Hoop dat hij z'n carriere mooi kan afsluiten bij Telstar. Heeft toch bij mooie clubs gespeeld.
  • 17 Jul 2019 om 11:51
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:50
      Was best goed........



    Jij ook aan de koffie snel....
  • 17 Jul 2019 om 11:50
    Was best goed........



  • 17 Jul 2019 om 11:47
    Mooi ergens anders heen, niet weer bij ons aub
  • 17 Jul 2019 om 11:39
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:34
      Is gewoon bagger, niveau Telstar idd.
      Maar lekker wegblijven hier.
    Nee , is Nivo onderste gedeelte ED .
  • 17 Jul 2019 om 11:34
    • Quote van 17 Jul 2019 om 11:30
      Hij heeft lengte, is ouder, goedkoop en heeft bijgeleerd. Ik zie er nu meer in dan in het verleden. En anders als reservespits.
    Is gewoon bagger, niveau Telstar idd.
    Maar lekker wegblijven hier.
  • 17 Jul 2019 om 11:30
    Iemand krijgt een rolberoerte………. defibrillators ' clear' !!!
  • 17 Jul 2019 om 11:30
    Hij heeft lengte, is ouder, goedkoop en heeft bijgeleerd. Ik zie er nu meer in dan in het verleden. En anders als reservespits.
  • 17 Jul 2019 om 11:28
    bijna een hartaanval...
vrijdag 20 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›