Huiberts debuteert: ''Bij Twente konden ze mij niks concreets geven''

( 12 reacties)
Huiberts debuteert: ''Bij Twente konden ze mij niks concreets geven''

Dean Huiberts heeft zondagmiddag zijn debuut gemaakt in de Eredivisie. De negentienjarige middenvelder had een basisplaats bij PEC Zwolle in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht (3-1).

Huiberts maakte vorig jaar de overstap van FC Twente naar PEC Zwolle. "Op een gegeven moment wil je die volgende stap in je carrière maken", legt het talent uit in gesprek met RTV Oost. "Bij FC Twente konden ze mij niks concreets geven."

Nu heeft de middenvelder zijn eerste minuten in de Eredivisie achter zijn naam. "Ondanks de nederlaag ben ik blij dat ik mijn debuut heb kunnen maken voor PEC, maar je had natuurlijk graag willen winnen hier", aldus Huiberts, die met PEC Zwolle nog puntloos is na twee wedstrijden. "We zijn keihard aan het werk om de ploeg weer aan het draaien te krijgen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Aug 2019 om 16:06
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:04
      Waar staat dat
    tubantia
  • 12 Aug 2019 om 16:05
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:04
      Waar staat dat
    Fc twente heeft dit zelf naar buiten gebracht.
  • 12 Aug 2019 om 16:04
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:03
      zag het ja zal ook eens niet, eindelijk een goed back maar mocht weer niet lang duren ;(
    Komt waarschijnlijk niet meer in actie dit seizoen is de verwachting.
  • 12 Aug 2019 om 16:04
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:04
      Erger is dat we nu geen normale linksback hebben, schenk te sloom.
    Waar staat dat
  • 12 Aug 2019 om 16:04
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:03
      zag het ja zal ook eens niet, eindelijk een goed back maar mocht weer niet lang duren ;(
    Erger is dat we nu geen normale linksback hebben, schenk te sloom.
  • 12 Aug 2019 om 16:03
    Twente hoeft je niks te geven, je moet jezelf 24/7 bewijzen en zelf de kansen afdwingen en pakken. lukt je dit niet, ben je gewoonweg niet goed genoeg om op dit niveau mee te kunnen.
  • 12 Aug 2019 om 16:03
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:02
      Off:matos zwaar geblesseerd!!!
    zag het ja zal ook eens niet, eindelijk een goed back maar mocht weer niet lang duren ;(
  • 12 Aug 2019 om 16:02
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:02
      Off:matos zwaar geblesseerd!!!
    Wat!!!
  • 12 Aug 2019 om 16:02
    Off:matos zwaar geblesseerd!!!
  • 12 Aug 2019 om 15:57
    • Quote van 12 Aug 2019 om 15:55
      Lijkt wel of ze steeds minder geduld hebben. Nu, nu, nu. En anders zijn ze weg.
    Ze denken het elders beter te hebben,heb dat jochie zien spelen,maar de 2 jonkies,die nu op het middenveld spelen zijn gewoon beter.
  • 12 Aug 2019 om 15:55
    • Quote van 12 Aug 2019 om 15:52
      Blij toe,speelde helemaal niet goed,en het is makkelijk schoppen naar je oude club,als je goed genoeg was geweest,was het geen probleem geweest.
    Lijkt wel of ze steeds minder geduld hebben. Nu, nu, nu. En anders zijn ze weg.
  • 12 Aug 2019 om 15:52
    Blij toe,speelde helemaal niet goed,en het is makkelijk schoppen naar je oude club,als je goed genoeg was geweest,was het geen probleem geweest.
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›