Kritiek op Promes: ''Als aanvaller was het echt niet best, hè''

( 12 reacties)
Kritiek op Promes: ''Als aanvaller was het echt niet best, hè''

Kenneth Perez is niet onder de indruk van de kwaliteiten van Quincy Promes. De aanvaller van Ajax heeft volgens de analist te weinig kwaliteiten om beslissend te zijn als aanvaller.

"Promes in het Nederlands elftal... Óf hij speelt als wingback, als je daar iemand nodig hebt, óf hij speelt niet", zei Perez zondagochtend bij FOX Sports. "Want als aanvaller was het echt niet best, hè?"

De omzetting van Ronald Koeman, waarna Promes als back ging spelen pakte goed uit voor Oranje. "Promes werd op rechts gezet, tegenover Schulz. Babel moest achter Klostermann aan, Depay werd achter Malen gezet en Wijnaldum ging tien meter terug. Hij ging er komen, in plaats van er staan. Daar is hij goed in!"

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Sep 2019 om 08:02
    • Quote van 8 Sep 2019 om 18:20
      Mwa hadden wel mogen verliezen kut KNVB. Klopt zit nog oud zeer
    Ik zie het NL elftal los van de KNVB hoor. In ‘88 noemde Gullit ze al Bobo’s (bondsbonzen). Dus er zijn er meer die niks met de bestuurders hebben. Wil niet zeggen dat je niet van een mooie pot voetbal mag houden :)
  • 9 Sep 2019 om 07:47
    • Quote van 9 Sep 2019 om 01:12
      Klopt, ik vind ook dat die Danny Blind veel te oud is voor het Nederlands elftal. Kan het gewoon niet meer belopen met z'n 58 jaar.
    Haha!
  • 9 Sep 2019 om 01:12
    • Quote van 9 Sep 2019 om 00:54
      Slapzakken gezwets van die commentatoren. Er was er een waanzinnig slecht in Nederland elftal, en dat was Danny Blind Hij was (indirect) schuldig aan 2 tegengoals. Hij laat zijn man lopen en heft voortdurend onnodig buitenspel op. Maar in plaats daarop kritisch te zijn lopen ze te zaniken op Dumfries en Promes te zaniken.
    Klopt, ik vind ook dat die Danny Blind veel te oud is voor het Nederlands elftal. Kan het gewoon niet meer belopen met z'n 58 jaar.
  • 9 Sep 2019 om 00:54
    Slapzakken gezwets van die commentatoren. Er was er een waanzinnig slecht in Nederland elftal, en dat was Danny Blind Hij was (indirect) schuldig aan 2 tegengoals. Hij laat zijn man lopen en heft voortdurend onnodig buitenspel op. Maar in plaats daarop kritisch te zijn lopen ze te zaniken op Dumfries en Promes te zaniken.
  • 9 Sep 2019 om 00:54
    Slapzakken gezwets van die commentatoren. Er was er een waanzinnig slecht in Nederland elftal, en dat was Danny Blind Hij was (indirect) schuldig aan 2 tegengoals. Hij laat zijn man lopen en heft voortdurend onnodig buitenspel op. Maar in plaats daarop kritisch te zijn lopen ze te zaniken op Dumfries en Promes te zaniken.
  • 8 Sep 2019 om 20:49
    • Quote van 8 Sep 2019 om 20:47
      Bank bij eerste,basis bij jong
    Zie m graag minuten maken in het eerste als de stand het toelaat. Mooie voetballer.
  • 8 Sep 2019 om 20:47
    • Quote van 8 Sep 2019 om 20:43
      Iemand enig idee wat er met Zerrouki gaat gebeuren dit jaar? Gaat hij “gewoon” bij Jong zn minuten maken of wordt hij overgeheveld naar het eerste?
    Bank bij eerste,basis bij jong
  • 8 Sep 2019 om 20:43
    Iemand enig idee wat er met Zerrouki gaat gebeuren dit jaar? Gaat hij “gewoon” bij Jong zn minuten maken of wordt hij overgeheveld naar het eerste?
  • 8 Sep 2019 om 18:20
    • Quote van 8 Sep 2019 om 16:39
      Geweldige pot tegen de Duitsers. Geen paniek, gewoon doorvoetballen.
      Hoewel het goed ging vond ik de verdedigende omzetting van Koeman gevaarlijk, hadden gewoon door moeten voetballen.
    Mwa hadden wel mogen verliezen kut KNVB. Klopt zit nog oud zeer
  • 8 Sep 2019 om 17:08
    • Quote van 8 Sep 2019 om 16:49
      Gezien de eerste twee wissels meer dan logisch...
    Niet goed opgelet dan. Ben geen fan van wedstrijd op slot gooien als je de overhand heb.
  • 8 Sep 2019 om 16:49
    • Quote van 8 Sep 2019 om 16:39
      Geweldige pot tegen de Duitsers. Geen paniek, gewoon doorvoetballen.
      Hoewel het goed ging vond ik de verdedigende omzetting van Koeman gevaarlijk, hadden gewoon door moeten voetballen.
    Gezien de eerste twee wissels meer dan logisch...
  • 8 Sep 2019 om 16:39
    Geweldige pot tegen de Duitsers. Geen paniek, gewoon doorvoetballen.
    Hoewel het goed ging vond ik de verdedigende omzetting van Koeman gevaarlijk, hadden gewoon door moeten voetballen.
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›