''Ik mocht van Verbeek niet meer met de bus naar uitwedstrijden''

( 36 reacties)
''Ik mocht van Verbeek niet meer met de bus naar uitwedstrijden''

Sjors Ultee staat sinds dit seizoen op eigen benen bij Fortuna Sittard. De voormalig assistent van FC Twente werkte in Enschede onder meer als assistent onder Gertjan Verbeek, maar kon zijn ei niet kwijt.

Ultee spreekt van een 'lastige' samenwerking. "Gertjan is een heel ander type trainer dan ik", zegt hij in gesprek met Voetbal International. "Hij is echt van de confrontatie zoeken en gelooft wél dat je zo het maximale uit mensen kunt halen."

Ultee ging de discussie niet aan met Verbeek. "Nee, nooit. Gertjan had daar ook geen tijd voor. Hij had Jan de Jonge meegenomen. Ik bleef ook assistent, maar mocht niet meer mee met de bus naar uitwedstrijden. Al snel ben ik me zelf maar gaan bemoeien met het tweede, daar kon ik nog mijn ei kwijt. Ik had ook niet het gevoel dat ik veel zou kunnen toevoegen bij Gertjan. Omdat je zo anders denkt over... alles."

Het bleek een mismatch te zijn. "Gertjan heeft veel goeie dingen bereikt, maar zijn stijl is gewoon niet de mijne", geeft Ultee aan. "Hij kwam binnen met het idee: Ik kom de club veranderen en daarmee redden. Het was alleen maar confrontatie, confrontatie, confrontatie. Zo wil ik niet werken", aldus Ultee, die na de degradatie assistent werd bij Helmond Sport.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Sep 2019 om 17:26
    • Quote van 12 Sep 2019 om 00:33
      Met datzelfde team werd in september nog ruim gewonen tegen Utrecht en Heracles. Dus beweren dat je met die waslappen en 4-3-3 hoe dan ook overlopen zou worden is onzin. Ook de serie moeilijke wedstrijden na de winterstop kan ik niet plaatsen. Juist toen speelde FCT tegen alle directe concurrenten. Geen van die wedstrijden werd gewonnen, terwijl het gros van de sleutelduels in die periode in Enschede werd gespeeld.
    Eens. Verbeek heeft zijn eigen graf gegraven en niet voor de eerste keer.
  • 12 Sep 2019 om 00:33
    • Quote van 11 Sep 2019 om 20:23
      Lucht van vlees en bloed. Ontslag Hake, eensch. Toch, het was niet anders.

      Iemand met een IQ van boven de 89 vraagt zich onmiddellijk af: Is het mogelijk om in 3 1/2 maanden een club kapot te maken?

      Zijn opstelling, was logisch, gezien we constant overlopen werden. Was hij domweg 4-3-3 blijven spelen dan had je ook het deksel op de neus gehad. Had pech met een serie van 4 a 5 lastige tegenstanders na de winterstop.

      Enkel kinderen roepen boeh en bah mbt tot Verbeek. Onze ondergang daar zijn causale verbanden voor. Van Ted, tot RVC, tot Directeuren, tot besluitvorming, tot financiele situatie, tot het ontbreken van kwaliteit en elke vorm van topsportmentaliteit, gewoon de KKD ingerold door domino-effect.

      En daarmee sluit ik deze ouwe-koeien discussie af. De moeite niet waard.
    Met datzelfde team werd in september nog ruim gewonen tegen Utrecht en Heracles. Dus beweren dat je met die waslappen en 4-3-3 hoe dan ook overlopen zou worden is onzin. Ook de serie moeilijke wedstrijden na de winterstop kan ik niet plaatsen. Juist toen speelde FCT tegen alle directe concurrenten. Geen van die wedstrijden werd gewonnen, terwijl het gros van de sleutelduels in die periode in Enschede werd gespeeld.
  • 12 Sep 2019 om 00:26
    • Quote van 11 Sep 2019 om 17:02
      Dan was ik de 0,1 %.
    Ik zat ook bij die 0,1%.Zouden hier minstens 2000 man op het forum zitten?
  • 12 Sep 2019 om 00:23
    • Quote van 11 Sep 2019 om 20:20
      Hake had het feitelijk beter op het rit, dan de opvolgers....
    Zowel RH als MP waren niet gedegradeerd als ze over 34 wedstrijden het gemiddelde aantal punten hadden behaald wat ze in de wedstrijden die ze dat seizoen hoofdcoach waren haalden.
  • 11 Sep 2019 om 20:34
    • Quote van 11 Sep 2019 om 20:23
      Lucht van vlees en bloed. Ontslag Hake, eensch. Toch, het was niet anders.

      Iemand met een IQ van boven de 89 vraagt zich onmiddellijk af: Is het mogelijk om in 3 1/2 maanden een club kapot te maken?

      Zijn opstelling, was logisch, gezien we constant overlopen werden. Was hij domweg 4-3-3 blijven spelen dan had je ook het deksel op de neus gehad. Had pech met een serie van 4 a 5 lastige tegenstanders na de winterstop.

      Enkel kinderen roepen boeh en bah mbt tot Verbeek. Onze ondergang daar zijn causale verbanden voor. Van Ted, tot RVC, tot Directeuren, tot besluitvorming, tot financiele situatie, tot het ontbreken van kwaliteit en elke vorm van topsportmentaliteit, gewoon de KKD ingerold door domino-effect.

      En daarmee sluit ik deze ouwe-koeien discussie af. De moeite niet waard.
    Dat FcT er op dat moment niet rooskleurig voorstond, staat buiten kijf... Echter steunde DW op dat moment FcT al, dus het had met goed financieel, sportief en commercieel beleid niet zover hoeven te komen. Angst regeerde toen. TvL was al weggestuurd door JvH. De dubbelfunctie kon niet, dat hebben een aantal al in September 2017 gemeld. Het heeft de club en schuldeisers veel, heel veel, geld gekost. Financieel zijn er wonderen verricht... TvL heeft in elk geval vorig jaar laten zien dat met € 0,0 toch een selectie kon worden samengesteld. De snelle promotie heeft voor een paar "hobbels" gezorgd, die ook weer genomen worden. Dit seizoen laat FcT zien dat er een directie beleid voert, de RvC hoor je niet. TvL laat weer zien dat hij spelers bij elkaar kan "toveren". Hij "neemt de gok" om een onervaren trainer voor de groep te zetten. Iedereen wordt weer positiever, soms te.... De "oude koeien discussie" is toch belangrijk, want we vergeten zo snel.... En er zijn nog grote stappen te maken.....
  • 11 Sep 2019 om 20:23
    • Quote van 11 Sep 2019 om 18:41
      +1 in mijn ogen is de basis voor de degradatie al een jaar eerder gelegd door de nu zo bewierookte Ted.
    Je bedoelt JvH, die heeft de toenmalige selectie samengesteld en nog gauw even de beste spelers verkocht, om de gaten te dichten.....
  • 11 Sep 2019 om 20:23
    • Quote van 11 Sep 2019 om 20:16
      Helemaal uit de lucht gegrepen, er waren meer mensen kritisch.... Hake had nooit ontslagen moeten worden, op dat moment had JvH al zijn conclusies moeten trekken.
    Lucht van vlees en bloed. Ontslag Hake, eensch. Toch, het was niet anders.

    Iemand met een IQ van boven de 89 vraagt zich onmiddellijk af: Is het mogelijk om in 3 1/2 maanden een club kapot te maken?

    Zijn opstelling, was logisch, gezien we constant overlopen werden. Was hij domweg 4-3-3 blijven spelen dan had je ook het deksel op de neus gehad. Had pech met een serie van 4 a 5 lastige tegenstanders na de winterstop.

    Enkel kinderen roepen boeh en bah mbt tot Verbeek. Onze ondergang daar zijn causale verbanden voor. Van Ted, tot RVC, tot Directeuren, tot besluitvorming, tot financiele situatie, tot het ontbreken van kwaliteit en elke vorm van topsportmentaliteit, gewoon de KKD ingerold door domino-effect.

    En daarmee sluit ik deze ouwe-koeien discussie af. De moeite niet waard.
  • 11 Sep 2019 om 20:20
    • Quote van 11 Sep 2019 om 17:25
      Dat we waren gedegradeerd heeft helemaal niets met de trainer te maken, had gewoon met een ontwricht elftal vol waslappen te maken. Geen leiders, geen cohesie, geen ruggengraat. Malaise op de tribunes vanaf het begin, en bestuurlijk een stuurloos schip. Daar kon geen Guardiola wat aan doen. Maakt ook niet uit, het is verleden tijd. Ultee moet zijn snater houden, in het voetbal horen persoonlijke vetes binnenskamers te blijven.
    Hake had het feitelijk beter op het rit, dan de opvolgers....
  • 11 Sep 2019 om 20:18
    • Quote van 11 Sep 2019 om 16:07
      SLAPJANUS.
      De TS, incl Pusic, had 100% steun moeten verlenen aan GjV en even 4 maandje ALLES maar dan ook ALLES opzij zetten voor lijfsbehoud. IPV bikkelen, hebben ze spelers de kop gek lopen maken die vervolgens het meest beschamende, maar minst uitgemeten, moment in de clubgeschiedenis hebben bewerkstelligd: Klagen op het kantoor. Ongehoord in de topsport. beschamend.
    Leg eens uit hoe dat had gemoeten? GJV en dJ dicteerden hoe het moest gaan lopen, totaal anders.... wat verwacht je dan van mensen die sceptisch zijn. Zo werkt het niet.... De spelers moesten het doen en die hebben het nagelaten, veroorzaakt door de TD, JvH.
  • 11 Sep 2019 om 20:16
    • Quote van 11 Sep 2019 om 16:11
      99.9% van de mensen alhier, zoals ik, stonden te juichen bij de komst van Verbeek, ware idolaat van deze houthakkende norse lompe boer, dus 99.9% van de reaguurders hieronder zijn fucking hypocriet.
    Helemaal uit de lucht gegrepen, er waren meer mensen kritisch.... Hake had nooit ontslagen moeten worden, op dat moment had JvH al zijn conclusies moeten trekken.
  • 11 Sep 2019 om 19:13
    Ik was in eerste instantie blij met de komst van Verbeek omdat ik vond dat we bij Twente de laatste jaren een stel luie en verwende voetballers hadden, het type dat Schreuder voorbracht. Verbeek kreeg het echter ook niet aan de praat. Maar om hem als schuldige van de degradatie aan te wijzen vind ik ver gaan. Hij heeft niet het hele seizoen de leiding gehad en de selectie was het hele jaar gewoon ruk. Van Halst vind ik hoofdschuldig, aangezien hij niks van voetbal af weet maar wel die schroothoop bij elkaar mocht kopen. Gelukkig zijn die tijden achter ons, spelen we weer op het hoogste niveau met 9 uit 5 op zak, en zijn de spelers van nu gehaald door een ervaren man met een sympathieke trainer erbij
  • 11 Sep 2019 om 18:44
    • Quote van 11 Sep 2019 om 17:02
      Dan was ik de 0,1 %.
    Dat mag. Iedereen zijn mening.
  • 11 Sep 2019 om 18:41
    • Quote van 11 Sep 2019 om 17:25
      Dat we waren gedegradeerd heeft helemaal niets met de trainer te maken, had gewoon met een ontwricht elftal vol waslappen te maken. Geen leiders, geen cohesie, geen ruggengraat. Malaise op de tribunes vanaf het begin, en bestuurlijk een stuurloos schip. Daar kon geen Guardiola wat aan doen. Maakt ook niet uit, het is verleden tijd. Ultee moet zijn snater houden, in het voetbal horen persoonlijke vetes binnenskamers te blijven.
    +1 in mijn ogen is de basis voor de degradatie al een jaar eerder gelegd door de nu zo bewierookte Ted.
  • 11 Sep 2019 om 17:32
    • Quote van 11 Sep 2019 om 17:26
      65 had het over Ultee…..
    Hij vroeg aan mij of dat over Ultee ging jah. Heb ik hem uitgelegd dat ik gait bedoelde.
  • 11 Sep 2019 om 17:26
    • Quote van 11 Sep 2019 om 15:35
      Ik niet, vind het een norse narcist die met bijna niemand kan samenwerken en met achterlijke formaties voor de dag kwam.
    65 had het over Ultee…..
  • 11 Sep 2019 om 17:25
    • Quote van 11 Sep 2019 om 16:43
      En dan waren we erin gebleven? Op het moment dat GJV werd aangesteld waren we gedegradeerd. Het conflictmodel dat hij wilde werkt niet, de tactiek die FCT moest spelen kon door de selectie niet uitgevoerd worden en de inbreng van iedereen die al bij FCT was voordat GJV werd aangesteld werd niet gewaardeerd. GJV heeft zijn eigen tegenstand gecreëerd en buiten GJV en JvH kan je dat niemand kwalijk nemen.
    Dat we waren gedegradeerd heeft helemaal niets met de trainer te maken, had gewoon met een ontwricht elftal vol waslappen te maken. Geen leiders, geen cohesie, geen ruggengraat. Malaise op de tribunes vanaf het begin, en bestuurlijk een stuurloos schip. Daar kon geen Guardiola wat aan doen. Maakt ook niet uit, het is verleden tijd. Ultee moet zijn snater houden, in het voetbal horen persoonlijke vetes binnenskamers te blijven.
  • 11 Sep 2019 om 17:23
    • Quote van 11 Sep 2019 om 15:35
      Ik niet, vind het een norse narcist die met bijna niemand kan samenwerken en met achterlijke formaties voor de dag kwam.
    Idd en dat vonden er velen denk ik
  • 11 Sep 2019 om 17:17
    • Quote van 11 Sep 2019 om 17:02
      Dan was ik de 0,1 %.
    Jij was er inderdaad niet blij mee. Kan ik me herinneren.
  • 11 Sep 2019 om 17:02
    • Quote van 11 Sep 2019 om 16:11
      99.9% van de mensen alhier, zoals ik, stonden te juichen bij de komst van Verbeek, ware idolaat van deze houthakkende norse lompe boer, dus 99.9% van de reaguurders hieronder zijn fucking hypocriet.
    Dan was ik de 0,1 %.
  • 11 Sep 2019 om 16:55
    • Quote van 11 Sep 2019 om 16:07
      Jij gelooft ook alles. Sjors die weg moet bij FCT zou gewoon zijn snater moeten houden over anderen. Ja kan pas oordelen als je erbij was en mensen die weggestuurd zijn of er niet bij waren kunnen een mening hebben op basis van wat anderen zeggen of de media napraat. Dat betekent niet dat het ook waar is!
    Nou als 99% dezelfde mening hebben over Verbeek en niet alleen gebaseerd op zijn functioneren bij Twente dan denk ik dat jij te goedgelovig bent.
  • 11 Sep 2019 om 16:43
    • Quote van 11 Sep 2019 om 16:07
      SLAPJANUS.
      De TS, incl Pusic, had 100% steun moeten verlenen aan GjV en even 4 maandje ALLES maar dan ook ALLES opzij zetten voor lijfsbehoud. IPV bikkelen, hebben ze spelers de kop gek lopen maken die vervolgens het meest beschamende, maar minst uitgemeten, moment in de clubgeschiedenis hebben bewerkstelligd: Klagen op het kantoor. Ongehoord in de topsport. beschamend.
    En dan waren we erin gebleven? Op het moment dat GJV werd aangesteld waren we gedegradeerd. Het conflictmodel dat hij wilde werkt niet, de tactiek die FCT moest spelen kon door de selectie niet uitgevoerd worden en de inbreng van iedereen die al bij FCT was voordat GJV werd aangesteld werd niet gewaardeerd. GJV heeft zijn eigen tegenstand gecreëerd en buiten GJV en JvH kan je dat niemand kwalijk nemen.
  • 11 Sep 2019 om 16:40
    • Quote van 11 Sep 2019 om 16:11
      99.9% van de mensen alhier, zoals ik, stonden te juichen bij de komst van Verbeek, ware idolaat van deze houthakkende norse lompe boer, dus 99.9% van de reaguurders hieronder zijn fucking hypocriet.
    Niet mee eens BAM, er waren namelijk ook aanwezigen....waaronder ikzelf...die vele malen liever Rutten wilde als trainer.


    Verbeek is een lompe boer, iemand die met de botte bijl kapt en zijn gelijk moe(s)t hebben. Niemand heeft en had verstand van het spelletje....alleen Gertjan. Volle luier labbekakken voetbal en creatieve spelers zoals Maher totaal 'verkrachten' door vanuit een defensieve tactiek te spelen.


    Natuurlijk kon geen enkele trainer fatsoenlijke resultaten halen met de meuk van de glipper, maar desalniettemin overschat Verbeek zichzelf enorm. Ik wens hem veel succes Down Under, en ik hoop dat hij daar blijft. Hij past daar wel met zijn 'kangaroo face'. ;)
  • 11 Sep 2019 om 16:35
    • Quote van 11 Sep 2019 om 16:11
      99.9% van de mensen alhier, zoals ik, stonden te juichen bij de komst van Verbeek, ware idolaat van deze houthakkende norse lompe boer, dus 99.9% van de reaguurders hieronder zijn fucking hypocriet.
    Ik denk dat je bij die 99,9% jezelf een paar keer hebt meegeteld. Dus iedereen die kritisch is over GJV hypocriet noemen is onjuist.
  • 11 Sep 2019 om 16:34
    • Quote van 11 Sep 2019 om 16:11
      99.9% van de mensen alhier, zoals ik, stonden te juichen bij de komst van Verbeek, ware idolaat van deze houthakkende norse lompe boer, dus 99.9% van de reaguurders hieronder zijn fucking hypocriet.
    Tuurlijk, is logisch, want er werd veel van hem verwacht. Echter bleek het verschrikkelijk te zijn, maar dan mogen mensen geen kritiek hebben?
  • 11 Sep 2019 om 16:22
    • Quote van 11 Sep 2019 om 16:07
      SLAPJANUS.
      De TS, incl Pusic, had 100% steun moeten verlenen aan GjV en even 4 maandje ALLES maar dan ook ALLES opzij zetten voor lijfsbehoud. IPV bikkelen, hebben ze spelers de kop gek lopen maken die vervolgens het meest beschamende, maar minst uitgemeten, moment in de clubgeschiedenis hebben bewerkstelligd: Klagen op het kantoor. Ongehoord in de topsport. beschamend.
    Helemaal eens - stoelpootzagers zijn het
  • 11 Sep 2019 om 16:11
    99.9% van de mensen alhier, zoals ik, stonden te juichen bij de komst van Verbeek, ware idolaat van deze houthakkende norse lompe boer, dus 99.9% van de reaguurders hieronder zijn fucking hypocriet.
  • 11 Sep 2019 om 16:09
    • Quote van 11 Sep 2019 om 15:48
      Heb je het over Ultee? Met welke formaties kwam hij voor de dag dan?
      En ik ken de man onvoldoende om te beoordelen of hij nors en narcistisch is. Echter komt hij niet zo op me over.
    Ik heb het over gait uiteraard.
  • 11 Sep 2019 om 16:07
    SLAPJANUS.
    De TS, incl Pusic, had 100% steun moeten verlenen aan GjV en even 4 maandje ALLES maar dan ook ALLES opzij zetten voor lijfsbehoud. IPV bikkelen, hebben ze spelers de kop gek lopen maken die vervolgens het meest beschamende, maar minst uitgemeten, moment in de clubgeschiedenis hebben bewerkstelligd: Klagen op het kantoor. Ongehoord in de topsport. beschamend.
  • 11 Sep 2019 om 16:07
    • Quote van 11 Sep 2019 om 15:09
      Blijkt wel weer hoe die Verbeek te werk gaat. Niet voor niets overal voortijdig weggestuurd.
    Jij gelooft ook alles. Sjors die weg moet bij FCT zou gewoon zijn snater moeten houden over anderen. Ja kan pas oordelen als je erbij was en mensen die weggestuurd zijn of er niet bij waren kunnen een mening hebben op basis van wat anderen zeggen of de media napraat. Dat betekent niet dat het ook waar is!
  • 11 Sep 2019 om 16:04
    • Quote van 11 Sep 2019 om 15:51
      Preud'homme zorgde voor het beste seizoen deze eeuw. En Adriaanse stond 2e toen hij werd ontslagen, vond het echt niet slecht onder hem. Daarna was het allemaal drama, met Schreuder als dieptepunt. Nu wordt er eindelijk weer positief over de trainer gesproken.
    Het heeft ook gewoon wel met de kracht van je organisatie te maken. Ik denk dat de lijnen steeds duidelijker uitgezet worden bij Twente. Bleuming is de man van de scouting, Ted de man van de laatste keuring voor iemand gekocht wordt en van het dealen, Niemeyer moet dan de jeugdopleiding technisch inhoud geven en Garcia hoeft zich bijna alleen met het eerste bezig te houden.

    Het is in eerste instantie bij ons ook mis gegaan doordat niet meer duidelijk was wie welke taak had. De AD nam financiele beslissingen maar ging zich ook met het aankoopbeleid bemoeien. De assistenten waren een stel muiters dat de trainers ondermijnde. De scouting werd aan de kant geschoven en de jeugdopleiding bestierd door een nitwit.

    Als je organisatie goed ingevuld is, iedereen z'n taken kent en een trainer zich ook vooral bezig kan houden met z'n kerntaak, voetbal en spelers beter maken dan kom je in veel rustiger vaarwater en kun je presteren.
  • 11 Sep 2019 om 15:51
    • Quote van 11 Sep 2019 om 15:36
      Vind ik niet. Achteraf is het altijd makkelijk praten, maar naar mijn mening werd er sinds het vertrek van Preud'homme vaak voor een verkeerde trainer gekozen, al was dat soms ook vanwege de beperkte financien. Pusic functioneerde niet, Verbeek functioneerde helemaal niet, Hake is een van de weinige die nog best redelijk functioneerde ondanks dat hij een noodoplossing was, Schreuder functioneerde matig tot slecht, Jansen functioneerde matig, McClaren in z'n 2e periode functioneerde slecht, zelfs Adriaanse functioneerde ondanks de goede prestaties toch slecht in de kleedkamer volgens de insiders. Garcia is een verademing.
    Preud'homme zorgde voor het beste seizoen deze eeuw. En Adriaanse stond 2e toen hij werd ontslagen, vond het echt niet slecht onder hem. Daarna was het allemaal drama, met Schreuder als dieptepunt. Nu wordt er eindelijk weer positief over de trainer gesproken.
  • 11 Sep 2019 om 15:48
    • Quote van 11 Sep 2019 om 15:35
      Ik niet, vind het een norse narcist die met bijna niemand kan samenwerken en met achterlijke formaties voor de dag kwam.
    Heb je het over Ultee? Met welke formaties kwam hij voor de dag dan?
    En ik ken de man onvoldoende om te beoordelen of hij nors en narcistisch is. Echter komt hij niet zo op me over.
  • 11 Sep 2019 om 15:36
    • Quote van 11 Sep 2019 om 15:18
      Ik zag echt toekomst in deze man bij Fc Twente. Zijn spelopvatting en hij staat open voor innovatie/vernieuwing. Werken met data etc. Persoonlijk vind ik het echt een fout dat we hem hebben laten gaan of in ieder geval niet hebben weten te houden.
    Vind ik niet. Achteraf is het altijd makkelijk praten, maar naar mijn mening werd er sinds het vertrek van Preud'homme vaak voor een verkeerde trainer gekozen, al was dat soms ook vanwege de beperkte financien. Pusic functioneerde niet, Verbeek functioneerde helemaal niet, Hake is een van de weinige die nog best redelijk functioneerde ondanks dat hij een noodoplossing was, Schreuder functioneerde matig tot slecht, Jansen functioneerde matig, McClaren in z'n 2e periode functioneerde slecht, zelfs Adriaanse functioneerde ondanks de goede prestaties toch slecht in de kleedkamer volgens de insiders. Garcia is een verademing.
  • 11 Sep 2019 om 15:35
    • Quote van 11 Sep 2019 om 15:18
      Ik zag echt toekomst in deze man bij Fc Twente. Zijn spelopvatting en hij staat open voor innovatie/vernieuwing. Werken met data etc. Persoonlijk vind ik het echt een fout dat we hem hebben laten gaan of in ieder geval niet hebben weten te houden.
    Ik niet, vind het een norse narcist die met bijna niemand kan samenwerken en met achterlijke formaties voor de dag kwam.
  • 11 Sep 2019 om 15:18
    Ik zag echt toekomst in deze man bij Fc Twente. Zijn spelopvatting en hij staat open voor innovatie/vernieuwing. Werken met data etc. Persoonlijk vind ik het echt een fout dat we hem hebben laten gaan of in ieder geval niet hebben weten te houden.
  • 11 Sep 2019 om 15:09
    Blijkt wel weer hoe die Verbeek te werk gaat. Niet voor niets overal voortijdig weggestuurd.
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›