'Tapia kan kiezen voor nieuwe verbintenis of winters vertrek'

( 13 reacties)
'Tapia kan kiezen voor nieuwe verbintenis of winters vertrek'

Renato Tapia beleeft een vreemd seizoen. Voor de start van de competitie moest hij bij Feyenoord vertrekken, maar hij is op dit moment een onomstreden basisspeler. 

De controleur heeft een aflopend contract in De Kuip en de technisch manager wil niet dat de international van Peru gratis de deur uitloopt. Trainer Jaap Stam ziet in hem echter een waardige basisspeler en dat zorgt ervoor dat Troost zich heeft bedacht. Van hem hoeft de middenvelder niet per se weg, maar dan moet hij wel een nieuwe verbintenis tekenen in Rotterdam.

"Sjaak Troost, de technisch-directeur ad interim, zal met de middenvelder heel snel de besprekingen hervatten over een langer verblijf bij Feyenoord. Troost wil niet dat spelers voor wie Feyenoord een transfersom heeft moeten betalen, gratis de deur uitlopen. Dat betekende óf een verkoop in de voorbije transferperiode óf een nieuw contract in De Kuip'', schrijft De Telegraaf over de situatie van de oud-Twentenaar.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Sep 2019 om 06:56
    • Quote van 12 Sep 2019 om 08:02
      Goede en onderschatte voetballer
    Heb me zelden meer geergerd als aan deze speler bij FC Twente. Was niet vooruit te branden.
  • 12 Sep 2019 om 16:47
    • Quote van 12 Sep 2019 om 15:15
      Niet he
    Nee joh. Lekker niets doen ;-)
  • 12 Sep 2019 om 15:15
    • Quote van 12 Sep 2019 om 14:03
      Zelfs dat hoeft hij niet....
    Niet he
  • 12 Sep 2019 om 14:03
    • Quote van 12 Sep 2019 om 12:53
      Oke vet, nee dan moet je inderdaad gewoon doen wat de technisch directeur zegt....
    Zelfs dat hoeft hij niet....
  • 12 Sep 2019 om 13:30
    Tapia heeft als minpunt dat hij vaak in elke wedstrijd een grote fout maakt. Toch heeft hij vorig seizoen in Tilburg goed gespeeld. (Vrienden van mijn zijn daar van de supportersvereniging, en heeft mij verteld dat ze bij Willem 2 erg gelukkig waren met hem). Die Troost in volledig de weg kwijt. Als Tapia niet bijtekend en niet weg wil in de winterstop heeft Feyenooit niks tegen in te brengen... Ze hebben hem 4 jaar terug dat contract gegeven, en daar hebben ze zich aan te houden
  • 12 Sep 2019 om 12:53
    • Quote van 12 Sep 2019 om 12:48
      Ik heb hem inderdaad gevolgd.
    Oke vet, nee dan moet je inderdaad gewoon doen wat de technisch directeur zegt....
  • 12 Sep 2019 om 12:48
    • Quote van 12 Sep 2019 om 12:01
      Jij hebt hem schijnbaar gevolgd, met de pet naar gegooid ja?
    Ik heb hem inderdaad gevolgd.
  • 12 Sep 2019 om 12:01
    • Quote van 12 Sep 2019 om 11:08
      Tapia heeft niks te dikke vingeren. Die lapschwanz heeft er jaren met de pet naar gegooid en moet zich nog compleet bewijzen. Laat hij over een langere periode maar eens laten zien dat hij fatsoenlijk rechtuit lopen kan.
    Jij hebt hem schijnbaar gevolgd, met de pet naar gegooid ja?
  • 12 Sep 2019 om 11:08
    • Quote van 12 Sep 2019 om 09:55
      Die Troost is gek... als Tapia niet bijtekend dan loopt ie gratis de deur uit aankomend zomer. Daarnaast heeft Troost uitspraken gedaan afgelopen zomer waarvan, als ik Tapia was, ik zou denken, dikke middelvinger naar jou maar ik doe lekker waar ik zelf zin aan heb... je laat je toch niet dwingen om te vertrekken of bij te tekenen.
    Tapia heeft niks te dikke vingeren. Die lapschwanz heeft er jaren met de pet naar gegooid en moet zich nog compleet bewijzen. Laat hij over een langere periode maar eens laten zien dat hij fatsoenlijk rechtuit lopen kan.
  • 12 Sep 2019 om 10:19
    Troost is gek als hij Tapia nog een contract aanbiedt. Heeft vier jaar lang op z'n vingers gezeten om ze warm te houden. Na drie aardige wedstrijden een nieuw contract verdienen zou ik bij Twente niet accepteren.
  • 12 Sep 2019 om 09:55
    Die Troost is gek... als Tapia niet bijtekend dan loopt ie gratis de deur uit aankomend zomer. Daarnaast heeft Troost uitspraken gedaan afgelopen zomer waarvan, als ik Tapia was, ik zou denken, dikke middelvinger naar jou maar ik doe lekker waar ik zelf zin aan heb... je laat je toch niet dwingen om te vertrekken of bij te tekenen.
  • 12 Sep 2019 om 08:23
    Wat een troosteloos figuur die TD.
  • 12 Sep 2019 om 08:02
    Goede en onderschatte voetballer
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›