Brama goudeerlijk: ''Ik zou deze wedstrijd niet gaan terugkijken'' Brama kritisch: ''Dit is het hoogst haalbare'' FC Twente speelt gelijk in saai duel in Den Haag MATCHDAY | Garcia kiest wederom voor Brama en Nakamura 'Opstelling FC Twente bekend: Espinosa begint opnieuw op de bank'

Boere eerlijk: ''Heb het ontslag van Rene Hake nooit begrepen''

( 18 reacties)
Boere eerlijk: ''Heb het ontslag van Rene Hake nooit begrepen''

Tom Boere verliet afgelopen zomer FC Twente voor het Duitse KFC Uerdingen 05. De aanvaller had onder Gonzalo Garcia weinig vertrouwen in speeltijd en besloot daarom een transfer te maken.

''Ik zou het geen vlucht willen noemen - dat vind ik te negatief'', zegt Boere tegenover TC Tubantia. ''Ik vind FC Twente een geweldige club en had met alle liefde nog vijf of zes jaar in Enschede willen spelen, maar uit de gesprekken die ik met de trainer had, proefde ik dat ik niet al te veel perspectief op speeltijd had. Toen Uerdingen kwam, zag ik dat dit als de kans om de deur naar Duitsland te openen'', zegt de voetballer. Hij speelde dik twee jaar in Enschede. 

''Het was voor mij als speler van Oss destijds een toptransfer, maar het is voor beide partijen niet helemaal geworden wat we er van voor hebben gesteld. Ik heb ook de pech gehad dat ik bij een grote club in crisis kwam'', doelt hij op de onrust met de degradatie en alle trainerswissels. ''We waren toen geen team, de kleedkamer was kapot. Ik heb het ontslag van René Hake nooit begrepen'', zegt Boere over de eerste trainer die het veld moest ruimen. Gertjan Verbeek volgde hem op.

''Verbeek reageerde op een bepaalde manier op spelers en situaties die niet de mijne was, en voor onze groep was dat dodelijk'', zegt de aanvaller. Marino Pusic nam het stokje van Verbeek over, maar hij kon degradatie niet voorkomen. Ook in de Keuken Kampioen Divisie bleef hij de trainer van FC Twente. ''Marino was een prima assistent, maar als hoofdtrainer komen er andere dingen bij kijken en je zag hem onder de druk gaandeweg het seizoen veranderen.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Nov 2019 om 19:06
    • Quote van 23 Nov 2019 om 17:28
      Would have - should have - could have.......... Allemaal verleden tijd. Niet interessant. NEXT
    Scheiß egal wir diskutieren da rüber
  • 23 Nov 2019 om 17:28
    Would have - should have - could have.......... Allemaal verleden tijd. Niet interessant. NEXT
  • 23 Nov 2019 om 12:28
    • Quote van 23 Nov 2019 om 12:09
      Zoals ik al schreef; die gaf het laatste zetje. Onder Hake waren we ook degradeerd.
    +1
  • 23 Nov 2019 om 12:09
    • Quote van 23 Nov 2019 om 06:39
      Bij de aanstelling van GJV stonden we 13e. I rest my case.
    Zoals ik al schreef; die gaf het laatste zetje. Onder Hake waren we ook degradeerd.
  • 23 Nov 2019 om 06:39
    • Quote van 22 Nov 2019 om 13:49
      Voor de zéér kortzichtigen onder ons herhaal ik het nog maar eens. In de 2e helft van de competitie haalde Twente onder hem geloof ik nog maar 2 overwinngen. Met hem verder gaan in het nieuwe seizoen vond ik op zich al niet logisch, maar oké, de weg van de minste(goedkoopste)weerstand en kww. Maar de punten bleven fiks achter en het spel werd steeds beroerder. Dus er moest iets gebeuren en hoewel ik voor hem meer sympathie heb dan die lachebek van een Schreuder, was zijn ontslag méér dan terecht. Dat een Verbeek de boel een laatste zetje gaf wist je van te voren niet en dat was best wel teleurstellend. Maar nog even en we gaan Hölschert ook nog missen....
    Bij de aanstelling van GJV stonden we 13e. I rest my case.
  • 22 Nov 2019 om 14:39
    Hake moest het toen ook doen met dat slappe zooitje spelers dan heeft hij het nog aardig gedaan vergeleken met Verbeek en De Jonge. Pusic werd door Verbeek en De Jonge ook niet serieus genomen. Jan Smit was wel blij dat zijn vriendjes Verbeek en De Jonge onze club naar de klote hebben geholpen. Hake is als hoofd jeugdopleiding ook zeer geschikt en veel menselijker. Michel Jansen had van mij ook nooit weg gehoeven precies zelfde verhaal als met Hake.
  • 22 Nov 2019 om 13:49
    Voor de zéér kortzichtigen onder ons herhaal ik het nog maar eens. In de 2e helft van de competitie haalde Twente onder hem geloof ik nog maar 2 overwinngen. Met hem verder gaan in het nieuwe seizoen vond ik op zich al niet logisch, maar oké, de weg van de minste(goedkoopste)weerstand en kww. Maar de punten bleven fiks achter en het spel werd steeds beroerder. Dus er moest iets gebeuren en hoewel ik voor hem meer sympathie heb dan die lachebek van een Schreuder, was zijn ontslag méér dan terecht. Dat een Verbeek de boel een laatste zetje gaf wist je van te voren niet en dat was best wel teleurstellend. Maar nog even en we gaan Hölschert ook nog missen....
  • 22 Nov 2019 om 13:32
    • Quote van 22 Nov 2019 om 12:59
      Door het ontslag van Hake zijn we gedregradeerd, met hem nooit gebeurt.
    Dat gevoel heb ik nu ook. Al op het moment dat Verbeek kwam, had ik al een heel slecht gevoel. Dat komt omdat de spelers die toen rond liepen, niet overweg konden op de manier dat hij werkt(e). Hake was veel meer van het overleg. We waren dan idd niet gedegradeerd
  • 22 Nov 2019 om 12:59
    Door het ontslag van Hake zijn we gedregradeerd, met hem nooit gebeurt.
  • 22 Nov 2019 om 12:46
    Wat lopen/typen er hier toch een paar zielige kleuters. Kom al niet meer op het Forum door een paar randdebielen zitten ze hier ook pffffff.
  • 22 Nov 2019 om 12:43
    • Quote van 22 Nov 2019 om 12:08
      Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere!
    Wanker...
  • 22 Nov 2019 om 12:08
    Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere!
  • 22 Nov 2019 om 12:07
    Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere!
  • 22 Nov 2019 om 12:06
    • Quote van 22 Nov 2019 om 09:15
      Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere!
    Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere!
  • 22 Nov 2019 om 12:04
    De kleedkamer was kapot.... precies wat ik altijd heb lopen verkondigen. Dat krijg je al snel als je een heel hoog draaideurgehalte hebt en je zwakste spelers hoog in de hiërarchie..... Wat Hake betreft, tsja.... zo zie je maar weer dat een speler als Boere FC Twente ook niet helemaal kan begrijpen.
  • 22 Nov 2019 om 10:41
    • Quote van 22 Nov 2019 om 10:26
      236x??
    Wat doe jij met je tijd?
  • 22 Nov 2019 om 10:26
    • Quote van 22 Nov 2019 om 09:15
      Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere!
    236x??
  • 22 Nov 2019 om 09:15
    Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere! Boere!
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›