'Beslissing over toekomst Eredivisie mogelijk pas in mei' Elia sluit terugkeer niet uit: ''FC Twente is een mooie club'' 'Nederlandse supporters willen geen Eredivisie zonder publiek' BREAKING | KNVB stelt steunpakket van elf (!) miljoen beschikbaar ''Meerderheid van de spelers wil de competitie graag afmaken''

Voormalig FC Twente-spits transfervrij na ontbinding contract bij AZ

11
Voormalig FC Twente-spits transfervrij na ontbinding contract bij AZ

Fred Friday kan transfervrij de overstap maken naar een andere club. Het contract van de spits bij AZ is ontbonden, dat meldt AZ op de officiële website.

Friday had nog een contract tot de komende zomer, maar kan nu al op zoek naar een andere werkgever. De 24-jarige spits had in Alkmaar geen uitzicht meer op speeltijd. Friday was nooit een vaste waarde sinds zijn komst naar AZ.

In 2016 maakte hij de overstap van het Noorse Lillestrøm naar de nummer twee van de Eredivisie. Friday werd door AZ verhuurd aan Sparta Rotterdam en FC Twente. Bij FC Twente kwam hij in het tweede deel van vorig seizoen tot elf competitieduels, waarin de Noor niet wist te scoren.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2020 om 20:54
    • Quote van 13 Jan 2020 om 17:16
      Zou het kunnen: Noah Lang (AML) - Fred Friday/Berggreen (SP) - Aitor (AMR) en daar achter Siem de Jong (AMC). Friday Gratis op te pikken, Polijsten en verkopen. Iets wat Ted wil. We weten allemaal dat Jan van Staa uren scoutingswerk in deze jongen heeft gestoken.
    Noa Lang? Die wannabee mocro, met ongetwijfeld bontkraag en burberry mannentasje om zn schouder heeft maar 1x gepresteerd. En dat tegen ons. Nee, die hoef ik niet in ons shirt te zien. En Friday is ook brandhout imo.
  • 13 Jan 2020 om 20:38
    • Quote van 13 Jan 2020 om 17:16
      Zou het kunnen: Noah Lang (AML) - Fred Friday/Berggreen (SP) - Aitor (AMR) en daar achter Siem de Jong (AMC). Friday Gratis op te pikken, Polijsten en verkopen. Iets wat Ted wil. We weten allemaal dat Jan van Staa uren scoutingswerk in deze jongen heeft gestoken.
    Meen je dit serieus UT
  • 13 Jan 2020 om 18:18
    • Quote van 13 Jan 2020 om 17:16
      Zou het kunnen: Noah Lang (AML) - Fred Friday/Berggreen (SP) - Aitor (AMR) en daar achter Siem de Jong (AMC). Friday Gratis op te pikken, Polijsten en verkopen. Iets wat Ted wil. We weten allemaal dat Jan van Staa uren scoutingswerk in deze jongen heeft gestoken.
    Noah Lang is een Twenteshirt, wat een nachtmerrie.
  • 13 Jan 2020 om 18:13
    • Quote van 13 Jan 2020 om 17:08
      Zawada, olaitan...
    Cavens, Musemic...........
  • 13 Jan 2020 om 18:11
    • Quote van 13 Jan 2020 om 17:16
      Zou het kunnen: Noah Lang (AML) - Fred Friday/Berggreen (SP) - Aitor (AMR) en daar achter Siem de Jong (AMC). Friday Gratis op te pikken, Polijsten en verkopen. Iets wat Ted wil. We weten allemaal dat Jan van Staa uren scoutingswerk in deze jongen heeft gestoken.
    Ben jij wel goed bij je paasei?
  • 13 Jan 2020 om 17:24
    Siem de Jong kan nog wel van meerwaarde zijn.
  • 13 Jan 2020 om 17:16
    Zou het kunnen: Noah Lang (AML) - Fred Friday/Berggreen (SP) - Aitor (AMR) en daar achter Siem de Jong (AMC). Friday Gratis op te pikken, Polijsten en verkopen. Iets wat Ted wil. We weten allemaal dat Jan van Staa uren scoutingswerk in deze jongen heeft gestoken.
  • 13 Jan 2020 om 17:08
    • Quote van 13 Jan 2020 om 17:06
      De slechtste spits die voor Twente gespeeld heeft, eens?
    Zawada, olaitan...
  • 13 Jan 2020 om 17:06
    De slechtste spits die voor Twente gespeeld heeft, eens?
  • 13 Jan 2020 om 16:59
    Mag wegblijven.
  • 13 Jan 2020 om 16:54
    Nee nee niet doen Tedje