Promes onder vuur na 'coronavideo': ''Bespreken het met hem''

36
Promes onder vuur na 'coronavideo': ''Bespreken het met hem''

Quincy Promes heeft een onhandige actie uitgevoerd tijdens de coronacrisis. De aanvaller van Ajax trapte afgelopen weekend een balletje op een Cruyff Court in Amsterdam, terwijl iedereen is aangeraden om binnen te blijven en afstand van elkaar te houden.

Ajax heeft de beelden onder ogen gekregen, maar wil verder niet teveel naar buiten treden. De Amsterdamse club gaat wel in gesprek met de oud-speler van FC Twente. "We bespreken het met hem en houden het verder intern", zegt een woordvoerder van Ajax in gesprek met Ajax Life.

Naast Promes was ook FC Groningen-spits Daishawn Redan te zien op de video, waarin onder meer 'quarantainegappies' en 'quarantainesquad' wordt gezegd. "We gaan kijken wat voor maatregelen we nemen", reageert technisch directeur Mark-Jan Fledderus van FC Groningen tegenover RTV Noord.

Fledderus is niet te spreken over de video. "Dit is niet wat we hebben afgesproken", zegt hij. "Het lijkt me wel zo netjes om eerst het verhaal van Redan aan te horen, alhoewel dit er niet heel positief uitziet. Ik ga de trainer ook bellen om te bespreken hoe we hiermee omgaan."

N.B.
De vier thuiswedstrijden in maart, april en mei gaan (hoogstwaarschijnlijk) niet door vanwege het coronavirus. Twentefans.nl en TwenteInsite.nl zijn daarom een ludieke actie gestart en hopen dat FC Twente hierdoor niet te veel horeca-inkomsten misloopt. Wil jij alsnog een bedrag voor 'bier en beenham' overmaken? #StortVoorTwente.

U kunt de 'vrije gift' naar boven of beneden bijstellen.

36 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 Mar 2020 om 20:45
    • Quote van 31 Mar 2020 om 16:13
      Laat gaan, dit bijzondere exemplaar heeft nog het idee dat anderen onder de indruk zijn van zijn taal gebruik. Maar het feit dat hij zo fel reageerde op het voorbeeld met zijn moeder zet mij wel aan het denken. Iets met mensen kennis en 1+1=2. ;)
    Waar rook is is vuur toch?
  • 31 Mar 2020 om 16:13
    • Quote van 31 Mar 2020 om 16:02
      Keal wat zul jij met al je beperkingen gefrustreerd door het leven gaan zeg.
    Laat gaan, dit bijzondere exemplaar heeft nog het idee dat anderen onder de indruk zijn van zijn taal gebruik. Maar het feit dat hij zo fel reageerde op het voorbeeld met zijn moeder zet mij wel aan het denken. Iets met mensen kennis en 1+1=2. ;)
  • 31 Mar 2020 om 16:02
    • Quote van 31 Mar 2020 om 16:00
      heb ik gezegd dat ik met maten kwam kan ik het wel alleen af geen hulp voor nodig blaaskaak
    Keal wat zul jij met al je beperkingen gefrustreerd door het leven gaan zeg.
  • 31 Mar 2020 om 16:00
    • Quote van 31 Mar 2020 om 15:54
      Nee, gelijk beginnen te dreigen met mensen opzoeken bij iemand die je met een hypothetisch voorbeeld iets duidelijk wil maken. Dat is natuurlijk compleet wat anders. Droeftoeter. Je begint er toch gvd zelf mee man.
    heb ik gezegd dat ik met maten kwam kan ik het wel alleen af geen hulp voor nodig blaaskaak
  • 31 Mar 2020 om 15:54
    • Quote van 31 Mar 2020 om 15:52
      ag man rot op gelijk je maten erbij te betrekken slaat ook nergens op moet ik daar bang van worden of zo
    Nee, gelijk beginnen te dreigen met mensen opzoeken bij iemand die je met een hypothetisch voorbeeld iets duidelijk wil maken. Dat is natuurlijk compleet wat anders. Droeftoeter. Je begint er toch gvd zelf mee man.
  • 31 Mar 2020 om 15:54
    • Quote van 31 Mar 2020 om 15:46
      Neuh hoor, wat gezelliger.
    tuulijk jonge
  • 31 Mar 2020 om 15:52
    • Quote van 31 Mar 2020 om 15:41
      Konden we maar allemaal zo stoer zijn als jou...
    ag man rot op gelijk je maten erbij te betrekken slaat ook nergens op moet ik daar bang van worden of zo
  • 31 Mar 2020 om 15:46
    • Quote van 31 Mar 2020 om 15:08
      haha kun je het niet alleen aan held
    Neuh hoor, wat gezelliger.
  • 31 Mar 2020 om 15:41
    • Quote van 31 Mar 2020 om 15:08
      haha kun je het niet alleen aan held
    Konden we maar allemaal zo stoer zijn als jou...
  • 31 Mar 2020 om 15:08
    • Quote van 31 Mar 2020 om 14:09
      Ja zal ik doen! Ik nodig wel paar maten uit kijken of hij dan nog stoer praat.
    haha kun je het niet alleen aan held
  • 31 Mar 2020 om 14:09
    • Quote van 31 Mar 2020 om 14:07
      Vertel hem gelijk even hoe leestekens gebruikt moeten worden.
    Ja zal ik doen! Ik nodig wel paar maten uit kijken of hij dan nog stoer praat.
  • 31 Mar 2020 om 14:07
    • Quote van 31 Mar 2020 om 14:06
      Kom je ook langs mij? Ben benieuwd hoe het is om babyzitter te zijn.
    Vertel hem gelijk even hoe leestekens gebruikt moeten worden.
  • 31 Mar 2020 om 14:06
    • Quote van 31 Mar 2020 om 12:40
      niet gelijk over mn moeder beginnen vlek jonge je weet half niet wie je voor je heb als ik denk wie je bent te zijn kom je er nog wel achter of zal ik een keer langs komen bij Humanitas.
    Kom je ook langs mij? Ben benieuwd hoe het is om babyzitter te zijn.
  • 31 Mar 2020 om 13:54
    • Quote van 31 Mar 2020 om 12:40
      niet gelijk over mn moeder beginnen vlek jonge je weet half niet wie je voor je heb als ik denk wie je bent te zijn kom je er nog wel achter of zal ik een keer langs komen bij Humanitas.
    Aah, vermoeden bevestigd. Gezien je taalgebruik (me, is enz) dacht ik het al wel. En gelijk beginnen te dreigen. Man man man. Simpele ziel. Toch lastig te bevatten hè als iemand je punt goed onderbouwd ontkracht.
  • 31 Mar 2020 om 13:42
    • Quote van 31 Mar 2020 om 13:30
      we zullen zien wat er te lachen valt
    Ga jij dat maar doen. Mocht je onderweg nog een cursus begrijpend lezen tegenkomen volg hem dan even. En doe Dennis de groeten
  • 31 Mar 2020 om 13:30
    • Quote van 31 Mar 2020 om 13:07
      Lachen man
    we zullen zien wat er te lachen valt
  • 31 Mar 2020 om 13:07
    • Quote van 31 Mar 2020 om 12:40
      niet gelijk over mn moeder beginnen vlek jonge je weet half niet wie je voor je heb als ik denk wie je bent te zijn kom je er nog wel achter of zal ik een keer langs komen bij Humanitas.
    Lachen man
  • 31 Mar 2020 om 13:07
    • Quote van 31 Mar 2020 om 12:34
      jij bent dennis van beek of niet
    Bijna maar dan anders.
  • 31 Mar 2020 om 12:40
    • Quote van 31 Mar 2020 om 12:02
      Dus als ik nu de roddel de wereld in help dat jij je moeder slaat en jij en je moeder ontkennen dat dan is het toch waar want iemand met mensen kennis...... Er zijn ook verhalen te over dat het allemaal niet waar is geweest in dit soort zaken en dat het "slachtoffer" andere redenen had. Dus als je er niet bij bent geweest en beide ontkennen lijkt me de conclusie logisch op dit moment. Het is immers geen Jos V :)
    niet gelijk over mn moeder beginnen vlek jonge je weet half niet wie je voor je heb als ik denk wie je bent te zijn kom je er nog wel achter of zal ik een keer langs komen bij Humanitas.
  • 31 Mar 2020 om 12:34
    • Quote van 31 Mar 2020 om 12:02
      Dus als ik nu de roddel de wereld in help dat jij je moeder slaat en jij en je moeder ontkennen dat dan is het toch waar want iemand met mensen kennis...... Er zijn ook verhalen te over dat het allemaal niet waar is geweest in dit soort zaken en dat het "slachtoffer" andere redenen had. Dus als je er niet bij bent geweest en beide ontkennen lijkt me de conclusie logisch op dit moment. Het is immers geen Jos V :)
    jij bent dennis van beek of niet
  • 31 Mar 2020 om 12:02
    • Quote van 31 Mar 2020 om 11:50
      ik was er zeker niet bij ma mensen kennis heb ik zeker 1+1 = 2...waar rook is is ook vuur.
    Dus als ik nu de roddel de wereld in help dat jij je moeder slaat en jij en je moeder ontkennen dat dan is het toch waar want iemand met mensen kennis...... Er zijn ook verhalen te over dat het allemaal niet waar is geweest in dit soort zaken en dat het "slachtoffer" andere redenen had. Dus als je er niet bij bent geweest en beide ontkennen lijkt me de conclusie logisch op dit moment. Het is immers geen Jos V :)
  • 31 Mar 2020 om 11:50
    • Quote van 30 Mar 2020 om 21:49
      Ah, ik hoor het al, jij was er bij...
    ik was er zeker niet bij ma mensen kennis heb ik zeker 1+1 = 2...waar rook is is ook vuur.
  • 30 Mar 2020 om 21:49
    • Quote van 30 Mar 2020 om 18:15
      Doofpot wel is van gehoord ze hebben allebei ingestemd om niks te zeggen.
    Ah, ik hoor het al, jij was er bij...
  • 30 Mar 2020 om 18:15
    • Quote van 30 Mar 2020 om 15:48
      Best mogelijk, maar nog altijd geen bewijs van mishandeling.
    Doofpot wel is van gehoord ze hebben allebei ingestemd om niks te zeggen.
  • 30 Mar 2020 om 15:48
    • Quote van 30 Mar 2020 om 15:45
      ag tuurlijk niet ze blijft niet bij hem om zn snikkel hoor ma voor de centen
    Best mogelijk, maar nog altijd geen bewijs van mishandeling.
  • 30 Mar 2020 om 15:45
    • Quote van 30 Mar 2020 om 15:40
      Maar natuurlijk, er is geen bewijs en geen bekentenis. Zelfs niet van het "slachtoffer". Dus het moet wel waar zijn....
    ag tuurlijk niet ze blijft niet bij hem om zn snikkel hoor ma voor de centen
  • 30 Mar 2020 om 15:40
    • Quote van 30 Mar 2020 om 15:07
      Ja hè hè zal jij het toegeven dan... Goed gelovig of niet
    Maar natuurlijk, er is geen bewijs en geen bekentenis. Zelfs niet van het "slachtoffer". Dus het moet wel waar zijn....
  • 30 Mar 2020 om 15:39
    Is natuurlijk verschrikkelijk. Gelukkig maakt de rest van de wereld geen corona grapjes.
  • 30 Mar 2020 om 15:07
    • Quote van 30 Mar 2020 om 14:06
      Jij luisterd teveel naar johan Derksen. Promes heeft het zelf ontkent en zijn vriendin ook. Kijk maar op insta bij promes.
    Ja hè hè zal jij het toegeven dan... Goed gelovig of niet
  • 30 Mar 2020 om 15:05
    • Quote van 30 Mar 2020 om 13:13
      Hzo vriendin slaan???
    Ja dat doet hij..meen ook dat hij daar voor gestraft is.
  • 30 Mar 2020 om 15:04
    Wat een stelletje hersenloze voetballers die twee, bah !
  • 30 Mar 2020 om 14:06
    • Quote van 30 Mar 2020 om 13:52
      Denk dat jij niet helemaal op de hoogte bent
    Jij luisterd teveel naar johan Derksen. Promes heeft het zelf ontkent en zijn vriendin ook. Kijk maar op insta bij promes.
  • 30 Mar 2020 om 13:52
    • Quote van 30 Mar 2020 om 13:48
      Hij heeft nog nooit zijn vriendin geslagen. De laatste keer dat hij in het nieuws was, was met zijn geld in een auto.
    Denk dat jij niet helemaal op de hoogte bent
  • 30 Mar 2020 om 13:48
    • Quote van 30 Mar 2020 om 13:04
      Bij het uitdelen van hersencellen heeft hij nooit vooraan gestaan ... walgelijk figuur ... als je je vriendin slaat ben je in mijn ogen een minderwaardig mens
    Hij heeft nog nooit zijn vriendin geslagen. De laatste keer dat hij in het nieuws was, was met zijn geld in een auto.
  • 30 Mar 2020 om 13:13
    • Quote van 30 Mar 2020 om 13:04
      Bij het uitdelen van hersencellen heeft hij nooit vooraan gestaan ... walgelijk figuur ... als je je vriendin slaat ben je in mijn ogen een minderwaardig mens
    Hzo vriendin slaan???
  • 30 Mar 2020 om 13:04
    Bij het uitdelen van hersencellen heeft hij nooit vooraan gestaan ... walgelijk figuur ... als je je vriendin slaat ben je in mijn ogen een minderwaardig mens
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›