Fer verlengt contract bij Feyenoord: ''Wilde gewoon graag blijven''''

9
Fer verlengt contract bij Feyenoord: ''Wilde gewoon graag blijven''''

Feyenoord beloont Leroy Fer met een contractverlening tot medio 2022. Dat meldt de club zojuist via hun officiële kanalen.

Het contract van de middenvelder liep deze zomer af. Technisch directeur Frank Arnesen is ontzettend blij het 'kind van de club' te kunnen behouden. ''Leroy heeft na zijn terugkeer vorig seizoen snel en zonder twijfel zijn waarde voor Feyenoord bewezen. Een belangrijke schakel op het middenveld van trainer Dick Advocaat. Hij heeft alle verwachtingen meer dan waar gemaakt en is met zijn ervaring zowel binnen als buiten het veld van grote waarde voor deze selectie.''

De 30-jarige Fer had twee goede redenen op te verlengen. ''Ten eerste zorgt het voor vastigheid en zekerheid'', stelt de middenvelder. ''Daarnaast wilde ik gewoon graag blijven. We hebben afgelopen seizoen goede dingen laten zien en er zit nog veel groei in dit team. Daar wil ik graag deel van uit blijven maken.''

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Jul 2020 om 10:17
    Ferrader
  • 1 Jul 2020 om 01:02
    In een fer ferleden speelde hij hier nog
  • 1 Jul 2020 om 00:57
    • Quote van 30 Jun 2020 om 23:55
      Was vandaag in de fanshop,zag Romeo Castelen lopen,zaakwaarnemer,op .net hadden ze het over rechtsback Nathan Markelo,Everton,contract loopt af,oud jeugd international,denk dat hij komt,broertje is vorig jaar bij ons gekomen van Ajax,goede speler voor ons.
    Zou mooi zijn
  • 30 Jun 2020 om 23:59
    • Quote van 30 Jun 2020 om 23:55
      Was vandaag in de fanshop,zag Romeo Castelen lopen,zaakwaarnemer,op .net hadden ze het over rechtsback Nathan Markelo,Everton,contract loopt af,oud jeugd international,denk dat hij komt,broertje is vorig jaar bij ons gekomen van Ajax,goede speler voor ons.
    Kijk dat zou ik toe juichen. Om meerdere redenen.
  • 30 Jun 2020 om 23:55
    • Quote van 30 Jun 2020 om 23:32
      Van Rhijn?? Dan liever iemand anders, die nog passie en strijd heeft
    Was vandaag in de fanshop,zag Romeo Castelen lopen,zaakwaarnemer,op .net hadden ze het over rechtsback Nathan Markelo,Everton,contract loopt af,oud jeugd international,denk dat hij komt,broertje is vorig jaar bij ons gekomen van Ajax,goede speler voor ons.
  • 30 Jun 2020 om 23:32
    Van Rhijn?? Dan liever iemand anders, die nog passie en strijd heeft
  • 30 Jun 2020 om 23:11
    • Quote van 30 Jun 2020 om 23:01
      Ricardo van Rhijn naar FC Twente?
    Jep dat gerucht word sterker en als je hem bij Heerenveen hebt zien voetballen ga je je wel waarom je dit in godsnaam als versterking ziet.
  • 30 Jun 2020 om 23:01
    Ricardo van Rhijn naar FC Twente?
  • 30 Jun 2020 om 22:48
    is dit nieuws waar op we zitten te wachten? laat dit soort nieuws aub weg
zaterdag 5 december 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›