'Clubtopscorer Boere moet vertrekken bij KFC Uerdingen'

49
'Clubtopscorer Boere moet vertrekken bij KFC Uerdingen'

Tom Boere moet na één seizoen bij KFC Uerdingen al afscheid nemen van zijn huidige werkgever. De Duitse club heeft besloten om niet verder te willen met de 27-jarige spits.

Riviersport meldt dat de club niet verder wil met de voormalig spits van FC Twente. Boere was dit seizoen goed voor negen doelpunten en twee assists en is daarmee clubtopscorer. Ondanks deze statistieken wil Uerdingen niet verder met Boere.

Hoe Boere tegen de huidige situatie aankijkt, is nog niet bekend. De spits wil zelf maar al te graag een stap omhoog maken en hoopte zich bij Uerdingen in de kijker te spelen voor een grotere club.

49 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jul 2020 om 23:59
    • Quote van 5 Jul 2020 om 16:05
      En als de tactiek van GG niet de bal 500 keer rondspelen in de eigen 16 was geweest?
    Wij begrijpen uw vraag niet , graag nadere uitleg
  • 5 Jul 2020 om 16:40
    • Quote van 5 Jul 2020 om 16:05
      En als de tactiek van GG niet de bal 500 keer rondspelen in de eigen 16 was geweest?
    Dan was hij een bruikbare spits geweest. Maar ja as.......verbrand turf of zoiets.
  • 5 Jul 2020 om 16:05
    • Quote van 5 Jul 2020 om 14:36
      Ruiz had een veel hogere status in het elftal
    En als de tactiek van GG niet de bal 500 keer rondspelen in de eigen 16 was geweest?
  • 5 Jul 2020 om 14:36
    • Quote van 5 Jul 2020 om 13:53
      Kijk de wedstrijden met Ruiz even terug. Die had de verplichting om uit te rusten. Zijn back durfde toch niet op te komen. Op links hadden we Stoch of Chadli die de extra meters wel moesten maken. Zo werd het middenveld vol gezet.
    Ruiz had een veel hogere status in het elftal
  • 5 Jul 2020 om 13:53
    • Quote van 5 Jul 2020 om 11:14
      Kijk de wedstrijden van Keto nog een eens even na, als Twente niet aan de bal is steekt hij geen poot uit, een aanfluiting ten top
    Kijk de wedstrijden met Ruiz even terug. Die had de verplichting om uit te rusten. Zijn back durfde toch niet op te komen. Op links hadden we Stoch of Chadli die de extra meters wel moesten maken. Zo werd het middenveld vol gezet.
  • 5 Jul 2020 om 13:32
    • Quote van 5 Jul 2020 om 10:11
      Espinosa en Keto redden het in het totaalvoetbal niet. Spelen zonder bal is zeker zo belangrijk als spelen met de bal. Sommigen leren het nooit...
    Man man GG heeft deze Japanner kapot gemaakt, kon echt wel voetballen. Net zoals die Espinoza maar die was lui en was fysiek super zwak. Maar keito was jong en getalenteerd tot hij in de tengels van GG kwam. Daar had Jans veel meer succes mee gehad, daar leg ik mijn handen voor in het vuur.
  • 5 Jul 2020 om 11:14
    • Quote van 5 Jul 2020 om 10:14
      Precies, jij leert het nooit omdat je de waarheid niet wilt accepteren inzake Keito want hij liep zeker wel goed....ook zonder bal. Dat je 'luiwammes' Espiniksa erbij haalt is een compleet zwaktebod omdat hij net zo slecht was als Aitor in de eredivisie.....
    Kijk de wedstrijden van Keto nog een eens even na, als Twente niet aan de bal is steekt hij geen poot uit, een aanfluiting ten top
  • 5 Jul 2020 om 10:14
    • Quote van 5 Jul 2020 om 10:11
      Espinosa en Keto redden het in het totaalvoetbal niet. Spelen zonder bal is zeker zo belangrijk als spelen met de bal. Sommigen leren het nooit...
    Precies, jij leert het nooit omdat je de waarheid niet wilt accepteren inzake Keito want hij liep zeker wel goed....ook zonder bal. Dat je 'luiwammes' Espiniksa erbij haalt is een compleet zwaktebod omdat hij net zo slecht was als Aitor in de eredivisie.....
  • 5 Jul 2020 om 10:11
    Espinosa en Keto redden het in het totaalvoetbal niet. Spelen zonder bal is zeker zo belangrijk als spelen met de bal. Sommigen leren het nooit...
  • 5 Jul 2020 om 09:51
    • Quote van 5 Jul 2020 om 09:03
      Klopt wat je zegt, maar Boere was destijds de enige aanvaller die stoorde als de tegenstander de bal had. Vorig jaar hadden wij het supertalent uit Japan, nou die stond erbij en keek ernaar.
    Hard werken was bedoelt als compensatie op zijn falen als spits op het hoogste niveau. Keito is totaal verneukt door Gracia, want iedereen kon zien dat hij wel mee kon komen. Was hij nu gekomen....onder Jans, dan hadden wij zeker weten nog veel plezier aan hem kunnen beleven.


    Hoe kun je van een Japanner vragen om 'even' Spaans te leren? Hoelang leeft en woont Gracia nu in Nederland? Hoe kan het dat hij geen eens Engels spreekt en bar slecht Nederlands? Ik denk het wel te weten....hij praat in zijn huis continue zijn moerstaal en heeft verder totaal geen interesse in andere talen. Als laatste is Keito nooit fatsoenlijk begeleid sinds zijn aankomst. Hij werd in het diepe gepleurd en moest zijn hoofd maar boven water zien te houden. Dat lukte hem trouwens aardig, totdat Gracia figuurlijk aan zijn benen ging trekken en Keito kopje onder ging nadat Gracia besloot hem te wisselen halverwege de eerste helft.


    Gracia poogde zelfs Brama te vernaggelen door hem vanaf 8 te laten spelen. Nee Hennik, jouw post m.b.t. Keito raakt kant noch wal.......
  • 5 Jul 2020 om 09:45
    • Quote van 5 Jul 2020 om 09:03
      Klopt wat je zegt, maar Boere was destijds de enige aanvaller die stoorde als de tegenstander de bal had. Vorig jaar hadden wij het supertalent uit Japan, nou die stond erbij en keek ernaar.
    We hadden ook eens een spits aangetrokken voor 6 miljoen met een jaarsalaris van 1 miljoen. Die kon er ook helemaal niets van, werkte echter wel keihard....
    Is desastreus voor een team met zo,n spits.
    Fijn dat harde werken maar ik zie liever een spits die de bal vast kan houden, er af en toe 1 inlegt en ervoor zorgt dat het team kan aansluiten en anderen ook laat scoren.
    Daar hebben we nu helaas het budget niet voor of Streuer moet voor die positie meer geld investeren.
    Het aantrekken van Castaingos destijds, de transfersom, salaris en het steeds maar blijven opstellen van die gast was volgens mij het begin van alle ellende.
  • 5 Jul 2020 om 09:19
    • Quote van 5 Jul 2020 om 09:03
      Klopt wat je zegt, maar Boere was destijds de enige aanvaller die stoorde als de tegenstander de bal had. Vorig jaar hadden wij het supertalent uit Japan, nou die stond erbij en keek ernaar.
    Dat is appels met peren vergelijken . Onze Japanse vriend had (minimaal) 2 dingen tegen zich. Hij is zo door gegaan vanuit de Japanse competitie naar de eredivisie met geen rust ( blunder van de TS). En een trainer die er geen hol van snapte. Spitsen die hard werken maar voor de rest flink te kort kwamen hebben we er zat gehad.
  • 5 Jul 2020 om 09:03
    • Quote van 4 Jul 2020 om 22:09
      Is niet wat, wordt niet wat en zal ook nooit iets worden als prof.

      Tom Boere in een notendop........
    Klopt wat je zegt, maar Boere was destijds de enige aanvaller die stoorde als de tegenstander de bal had. Vorig jaar hadden wij het supertalent uit Japan, nou die stond erbij en keek ernaar.
  • 4 Jul 2020 om 22:09
    Is niet wat, wordt niet wat en zal ook nooit iets worden als prof.

    Tom Boere in een notendop........
  • 4 Jul 2020 om 21:12
    • Quote van 4 Jul 2020 om 21:08
      JS is niet te benijden. Een goede, betaalbare, transfervrije spits die kiest voor FCT met een salarisbudget van 2 ton... Huren kan idd een optie zijn.
    Nee idd JS is alles behalve te benijden maar daarmee de ts en jans ook niet. Je.moet maar afwachten wat je krijgt en hopen dat er iets van kwaliteit dat je er wat mee kunt. Ik benijd niemand die momenteel bij twente werkt. Het lijkt allemaal vrij broos en onzeker.
  • 4 Jul 2020 om 21:08
    • Quote van 4 Jul 2020 om 20:28
      Er zijn er maar weinig die rekenen op een messi. Maar unal om een voorbeeld te pakken is niet meer zo onhaalbaar juist omdat hij een matig seizoen heeft gehad. Maar er zit ook een andere kant aan die medaille en dat is dat we ook niet 1 of andere goedkope spits hoeven te hebben waarvan die in vele opzicht wat weg heeft van een beperkte Boere. Als necid komt hebben we hier maar mee te dealen zo simpel is het gewoon. Maar er zitten nadelen aan. Dan kun je net zo goed bij bayern(bijvoorbeeld) aankloppen voor een huurling want zoals streuer zegt die willen wel helpen met salaris. Het is maar hoe inventief je bent. Het werkt 2 kanten op. Het is geen aanval op streuer of het aankoopbeleid voor zover als dat kan. Het is afwachten waar ze mee op de proppen komen en een kruisje slaan in de hoop dat het een schot in de roos is want namen als ola john en necid word ik op voorhand niet heel enthousiast van. Maar daarom kan het allemaal wel kloppen. Voordeel van de twijfel.
    JS is niet te benijden. Een goede, betaalbare, transfervrije spits die kiest voor FCT met een salarisbudget van 2 ton... Huren kan idd een optie zijn.
  • 4 Jul 2020 om 20:28
    • Quote van 4 Jul 2020 om 19:55
      Uiteraard overdrijf ik. Ik wil namelijk mijn punt maken. Natuurlijk zijn er verschillende typen spitsen. In de categorie die we kunnen betalen zitten namelijk alleen spitsen die niet alles (of alles niet) even goed beheersen. Zie het als een disclaimer voor iedereen die een andere Messi dan die van het forum in de Veste verwacht.
    Er zijn er maar weinig die rekenen op een messi. Maar unal om een voorbeeld te pakken is niet meer zo onhaalbaar juist omdat hij een matig seizoen heeft gehad. Maar er zit ook een andere kant aan die medaille en dat is dat we ook niet 1 of andere goedkope spits hoeven te hebben waarvan die in vele opzicht wat weg heeft van een beperkte Boere. Als necid komt hebben we hier maar mee te dealen zo simpel is het gewoon. Maar er zitten nadelen aan. Dan kun je net zo goed bij bayern(bijvoorbeeld) aankloppen voor een huurling want zoals streuer zegt die willen wel helpen met salaris. Het is maar hoe inventief je bent. Het werkt 2 kanten op. Het is geen aanval op streuer of het aankoopbeleid voor zover als dat kan. Het is afwachten waar ze mee op de proppen komen en een kruisje slaan in de hoop dat het een schot in de roos is want namen als ola john en necid word ik op voorhand niet heel enthousiast van. Maar daarom kan het allemaal wel kloppen. Voordeel van de twijfel.
  • 4 Jul 2020 om 19:55
    • Quote van 4 Jul 2020 om 18:52
      Je kunt wel ontzettend overdrijven. Voorbeeld necid die moet bij voorkeur hebben van voorzetten type bas dost. Niet erg. Maar creëert zelf niets of weinig wat. Unal was goed in vrije trappen kopsterk ondanks zn fisiek want heel groot is hij niet. Technisch prima. Kon zelf daardoor ook wat creëeren en dat lukte niet altijd maar wel met regelmaat. Zn positionering is goed. Een allrond spits. Dat word er bedoeld met een complete spits. Dit was overigens iet om necid te bashen. Maar puur om te vergelijken. Voordat daar iemand over valt.
    Uiteraard overdrijf ik. Ik wil namelijk mijn punt maken. Natuurlijk zijn er verschillende typen spitsen. In de categorie die we kunnen betalen zitten namelijk alleen spitsen die niet alles (of alles niet) even goed beheersen. Zie het als een disclaimer voor iedereen die een andere Messi dan die van het forum in de Veste verwacht.
  • 4 Jul 2020 om 19:02
    • Quote van 4 Jul 2020 om 17:23
      Ik denk dat die de beste optie is.
    Wie huntelaar
  • 4 Jul 2020 om 18:52
    • Quote van 4 Jul 2020 om 18:36
      Unal is geen optie. Wat moet je precies kunnen om compleet te zijn? 20 doelpunten, 10 assist, aanspeelpunt, mee voetballen, voorzet, transfervrij, Nederlands, maximaal 2 ton salaris en onder de 25? Dat moet lukken.
    Je kunt wel ontzettend overdrijven. Voorbeeld necid die moet bij voorkeur hebben van voorzetten type bas dost. Niet erg. Maar creëert zelf niets of weinig wat. Unal was goed in vrije trappen kopsterk ondanks zn fisiek want heel groot is hij niet. Technisch prima. Kon zelf daardoor ook wat creëeren en dat lukte niet altijd maar wel met regelmaat. Zn positionering is goed. Een allrond spits. Dat word er bedoeld met een complete spits. Dit was overigens iet om necid te bashen. Maar puur om te vergelijken. Voordat daar iemand over valt.
  • 4 Jul 2020 om 18:44
    • Quote van 4 Jul 2020 om 18:36
      Unal is geen optie. Wat moet je precies kunnen om compleet te zijn? 20 doelpunten, 10 assist, aanspeelpunt, mee voetballen, voorzet, transfervrij, Nederlands, maximaal 2 ton salaris en onder de 25? Dat moet lukken.
    Vitalie Damascan (Centrumspits) 21 jaar. 10 goals in 23 wedstrijden. Kopsterk en neusje voor de goal. Spits voor het oprapen.
  • 4 Jul 2020 om 18:36
    • Quote van 4 Jul 2020 om 17:06
      Geen boere geen necid en liever ook geen matavz. Ik zeg nog steeds probeer unal terug te halen. Complete spits en we weten wat hij kan
    Unal is geen optie. Wat moet je precies kunnen om compleet te zijn? 20 doelpunten, 10 assist, aanspeelpunt, mee voetballen, voorzet, transfervrij, Nederlands, maximaal 2 ton salaris en onder de 25? Dat moet lukken.
  • 4 Jul 2020 om 18:35
    • Quote van 4 Jul 2020 om 17:06
      Geen boere geen necid en liever ook geen matavz. Ik zeg nog steeds probeer unal terug te halen. Complete spits en we weten wat hij kan
    Liever matavz dan unal.
  • 4 Jul 2020 om 18:21
    • Quote van 4 Jul 2020 om 17:06
      Geen boere geen necid en liever ook geen matavz. Ik zeg nog steeds probeer unal terug te halen. Complete spits en we weten wat hij kan
    Graag , maar niet te betalen
  • 4 Jul 2020 om 18:19
    • Quote van 4 Jul 2020 om 17:54
      Briljant idee , en dan Holcher er meteen bijnemen.
    eens, gwn boere in de spits en holscher daar achter
  • 4 Jul 2020 om 17:54
    • Quote van 4 Jul 2020 om 16:12
      direct terughalen
    Briljant idee , en dan Holcher er meteen bijnemen.
  • 4 Jul 2020 om 17:41
    • Quote van 4 Jul 2020 om 16:58
      Plet dan?
    Niet te betalen.
  • 4 Jul 2020 om 17:37
    • Quote van 4 Jul 2020 om 17:31
      Hij is 4 miljoen waard en is net terug van verhuur periode bij Valladolid. Hij speelt bij Villarreal.
    Na een matige periode kunnen we dat best proberen denk ik. Het is een hele complete spits. Die twente nog altijd volgt zoals hij dit zelf eerder benoemde. Nee heb je ja kun je krijgen.
  • 4 Jul 2020 om 17:31
    • Quote van 4 Jul 2020 om 17:06
      Geen boere geen necid en liever ook geen matavz. Ik zeg nog steeds probeer unal terug te halen. Complete spits en we weten wat hij kan
    Hij is 4 miljoen waard en is net terug van verhuur periode bij Valladolid. Hij speelt bij Villarreal.
  • 4 Jul 2020 om 17:23
    • Quote van 4 Jul 2020 om 16:58
      Plet dan?
    Ik denk dat die de beste optie is.
  • 4 Jul 2020 om 17:22
    • Quote van 4 Jul 2020 om 17:06
      Geen boere geen necid en liever ook geen matavz. Ik zeg nog steeds probeer unal terug te halen. Complete spits en we weten wat hij kan
    Niet te betalen.
  • 4 Jul 2020 om 17:06
    Geen boere geen necid en liever ook geen matavz. Ik zeg nog steeds probeer unal terug te halen. Complete spits en we weten wat hij kan
  • 4 Jul 2020 om 16:58
    • Quote van 4 Jul 2020 om 16:53
      Alsjeblieft zeg, jullie moeten in een psychiatrisch ziekenhuis worden opgenomen. Nooit meer Boere bij FC Twente!
    Plet dan?
  • 4 Jul 2020 om 16:53
    Alsjeblieft zeg, jullie moeten in een psychiatrisch ziekenhuis worden opgenomen. Nooit meer Boere bij FC Twente!
  • 4 Jul 2020 om 16:50
    • Quote van 4 Jul 2020 om 16:36
      Beter dan Necid. Prima 2e spits voor ons.
    Liever niet
  • 4 Jul 2020 om 16:47
    • Quote van 4 Jul 2020 om 16:42
      Boere heeft 98 keer gescoord in 224 wedstrijden en Necid maar 112 keer in 363 wedstrijden....
    Die necid zie ik ook liever niet komen Word je niet beter van. Maar goed de financiën laten geen echte goede spelers toe. Moet een beetje mazzel hebben met wat jeugdige spelers,Maar het staat allemaal in de sterren wat wij er ook van vinden .
  • 4 Jul 2020 om 16:45
    Beter boere dan necid
  • 4 Jul 2020 om 16:42
    • Quote van 4 Jul 2020 om 16:36
      Beter dan Necid. Prima 2e spits voor ons.
    Boere heeft 98 keer gescoord in 224 wedstrijden en Necid maar 112 keer in 363 wedstrijden....
  • 4 Jul 2020 om 16:41
    • Quote van 4 Jul 2020 om 15:50
      KFC Uerdingen is een club in de 3e Bundesliga, denk dat die zich niet in de kijker heeft gespeeld
    Kan ook financiële kwestie zijn . Een topper is het sowieso niet maar een stuk eronder kan hij wel meeballen .
  • 4 Jul 2020 om 16:37
    Heeft tenminste de juiste mentaliteit
  • 4 Jul 2020 om 16:36
    Beter dan Necid. Prima 2e spits voor ons.
  • 4 Jul 2020 om 16:35
    Wat ik kan zien vgm is hij transfervrij.
  • 4 Jul 2020 om 16:34
    • Quote van 4 Jul 2020 om 15:55
      Ook niet voor de tweede Bundesliga ? !
    Idk haal hem gewoon terug dan hebben we doelpunten
  • 4 Jul 2020 om 16:23
    • Quote van 4 Jul 2020 om 16:12
      direct terughalen
    Whahahahahahaha alsjeblieft zeg
  • 4 Jul 2020 om 16:15
    Goed voor de pingels
  • 4 Jul 2020 om 16:12
    direct terughalen
  • 4 Jul 2020 om 16:06
    Kan zo naast Plet bij ons in de spits spelen.
  • 4 Jul 2020 om 15:55
    • Quote van 4 Jul 2020 om 15:50
      KFC Uerdingen is een club in de 3e Bundesliga, denk dat die zich niet in de kijker heeft gespeeld
    Ook niet voor de tweede Bundesliga ? !
  • 4 Jul 2020 om 15:50
    KFC Uerdingen is een club in de 3e Bundesliga, denk dat die zich niet in de kijker heeft gespeeld
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›