Elia haalt uit: ''Als ik tekengeld had gekregen, so what?''

23
Elia haalt uit: ''Als ik tekengeld had gekregen, so what?''

Eljero Elia is nog altijd niet te spreken over de geruchten dat de speler koos voor het tekengeld bij FC Utrecht. De oud-speler van FC Twente benadrukt nog maar eens dat hij heeft gekozen voor het plan dat FC Utrecht voor hem heeft geschetst.

"En als ik tekengeld had gekregen, so what?", zegt Elia bij de NOS. "Aan wie is het om over mijn tekengeld te discussiëren? Ik kan er niets aan doen. Je moet in alle opzichten rekening houden met deze tijd, maar een speler hoort te krijgen wat hij hoort te verdienen volgens de club. Ik snap niet dat hierover wordt geklaagd. Ik hoor niemand als een speler voor 40 miljoen naar Chelsea gaat."

Volgens Elia gaat het om een onjuist gerucht. "Ik snap niet dat iemand een leugen moet vertellen", aldus de 33-jarige aanvaller. "Het is echt een leugen, Utrecht is al heel ver voor me gegaan. Ik heb een heel mooi voorstel gekregen en daar ben ik heel blij mee."

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Sep 2020 om 07:24
    Alweer een post over Elia.. Echt Blij dat hij niet voor Twente speelt, zeker na zijn optreden bij VVV. Ventje verdient bij Utrecht tussen de 5 en 6 ton en heeft ‘sponsordeals’ gesloten van rond de 1 miljoen. Formeel heeft hij dus gelijk. Daarnaast woont hij o.a. dichter bij zijn studio en zijn huis in Den Haag. Hopelijk nu voor iedereen duidelijk en graag geen post meer over Elia, is namelijk niet Twente gerelateerd.
  • 19 Sep 2020 om 12:30
    • Quote van 19 Sep 2020 om 11:38
      Het is voor heul veul mensen moeilijk om van "veel" naar "minder" te gaan. Zeker als dat op vrijwillige basis is
    Daar geef ik je gelijk in.. ;)
  • 19 Sep 2020 om 11:38
    • Quote van 19 Sep 2020 om 11:00
      Maar Elia hoefde het niet voor het geld te doen..
    Het is voor heul veul mensen moeilijk om van "veel" naar "minder" te gaan. Zeker als dat op vrijwillige basis is
  • 19 Sep 2020 om 11:00
    • Quote van 19 Sep 2020 om 08:21
      Geld veranderd veel mensen,zeker als je ooit onder aan de financiële ladder stond!
    Maar Elia hoefde het niet voor het geld te doen..
  • 19 Sep 2020 om 09:29
    • Quote van 19 Sep 2020 om 07:28
      De voetballer van FC Utrecht die 10 minuten gaat meespelen in een uitwedstrijd tegen VVV, niet weet te kiezen tussen parelwitte of roze voetbalschoenen, een gele kaart pakt en met veel misbaar tegen de scheidsrechter van het veld loopt. Hadden we die Elia erbij willen hebben? Nee, er is duidelijk veel veranderd aan deze ooit sprankelende voetballer bij FC Twente, die nog geen sterallures had.
    +1
  • 19 Sep 2020 om 09:21
    Een vuile hufter is het. Of hij nou wel of niet tekengeld heeft gekregen even terzijde. Hij heeft belooft uit respect voor FC Twente met Streuer te gaan praten, maar dat gesprek is er nooit van gekomen want Elia had al een akkoord met Utrecht.

    Dat gastje heeft voor de knaken gekozen...de €1 miljoen tekengeld. Is niet erg hoor, maar dat hij het nog niet eens toe durft te geven en zich achter Jordy Zuidam verschuilt zegt alles over Elia.....

    Gewoon een ratje die enorm en lang uitgefloten dient te worden zodra hij 1 voet op het gras in de Veste zet.
  • 19 Sep 2020 om 08:21
    • Quote van 19 Sep 2020 om 07:28
      De voetballer van FC Utrecht die 10 minuten gaat meespelen in een uitwedstrijd tegen VVV, niet weet te kiezen tussen parelwitte of roze voetbalschoenen, een gele kaart pakt en met veel misbaar tegen de scheidsrechter van het veld loopt. Hadden we die Elia erbij willen hebben? Nee, er is duidelijk veel veranderd aan deze ooit sprankelende voetballer bij FC Twente, die nog geen sterallures had.
    Geld veranderd veel mensen,zeker als je ooit onder aan de financiële ladder stond!
  • 19 Sep 2020 om 08:20
    Hoe gaat het met je aanval op de top 3 Elia 1-1 tegen VVV knap hoor!
  • 19 Sep 2020 om 07:28
    • Quote van 18 Sep 2020 om 23:32
      Wie is Elia ?
    De voetballer van FC Utrecht die 10 minuten gaat meespelen in een uitwedstrijd tegen VVV, niet weet te kiezen tussen parelwitte of roze voetbalschoenen, een gele kaart pakt en met veel misbaar tegen de scheidsrechter van het veld loopt. Hadden we die Elia erbij willen hebben? Nee, er is duidelijk veel veranderd aan deze ooit sprankelende voetballer bij FC Twente, die nog geen sterallures had.
  • 19 Sep 2020 om 07:26
    • Quote van 18 Sep 2020 om 22:33
      Onbetrouwbaar. Hij is alleen met Twente gaan praten voor de vorm. Praat dan helemaal niet en ga direct naar de club waarmee je denkt in de top drie te gaan voetballen, want je kunt van tevoren weten dat dat niet voor Twente gaat gelden dit jaar. Onnozele gast, denkt dat anderen dom zijn. Twente heeft hem van de bank gehaald bij Den Haag, wil zogenaamd iets terug doen, maar is dat nooit echt van plan geweest.
    Hij beschuldigt anderen van leugens, maar heeft zelf een kilo boter op zijn hoofd. Vindt zich te goed voor FCT, maar zal in Utrecht niet veel minuten maken.
  • 19 Sep 2020 om 01:35
    • Quote van 18 Sep 2020 om 23:32
      Wie is Elia ?
    Eljero George Rinaldo Elia (Voorburg, 13 februari 1987) is een Nederlandse profvoetballer die bij voorkeur als linksbuiten speelt. Hij tekende in augustus 2020 een tweejarig contract bij FC Utrecht, nadat hij transfervrij overkwam van Istanbul Ba?ak?ehir. Elia debuteerde in september 2009 in het Nederlands voetbalelftal.
  • 19 Sep 2020 om 00:29
    Zijn interview gezien? Die jonge is niet echt slim hoor. Kan niet eens fatsoenlijk antwoorden haha.
  • 19 Sep 2020 om 00:00
    • Quote van 18 Sep 2020 om 22:33
      Onbetrouwbaar. Hij is alleen met Twente gaan praten voor de vorm. Praat dan helemaal niet en ga direct naar de club waarmee je denkt in de top drie te gaan voetballen, want je kunt van tevoren weten dat dat niet voor Twente gaat gelden dit jaar. Onnozele gast, denkt dat anderen dom zijn. Twente heeft hem van de bank gehaald bij Den Haag, wil zogenaamd iets terug doen, maar is dat nooit echt van plan geweest.
    Juist, +1
  • 18 Sep 2020 om 23:32
    Wie is Elia ?
  • 18 Sep 2020 om 22:38
    Wat een zeurpiet zeg..... Let it go, Niemand maalt nog om je Elia!
  • 18 Sep 2020 om 22:33
    Onbetrouwbaar. Hij is alleen met Twente gaan praten voor de vorm. Praat dan helemaal niet en ga direct naar de club waarmee je denkt in de top drie te gaan voetballen, want je kunt van tevoren weten dat dat niet voor Twente gaat gelden dit jaar. Onnozele gast, denkt dat anderen dom zijn. Twente heeft hem van de bank gehaald bij Den Haag, wil zogenaamd iets terug doen, maar is dat nooit echt van plan geweest.
  • 18 Sep 2020 om 22:28
    • Quote van 18 Sep 2020 om 21:59
      Net in actie gezien wat een zeik ettertje.
    Lekker 10 min mee mogen doen haha
  • 18 Sep 2020 om 21:59
    Net in actie gezien wat een zeik ettertje.
  • 18 Sep 2020 om 21:37
    Waar rook is is ook vuur anders reageer je niet zo vaak.
  • 18 Sep 2020 om 18:53
    • Quote van 18 Sep 2020 om 18:01
      Post dit nou niet.. Totaal geen nieuws
    Welkom terug. Lang niet gezien op dit forum.
  • 18 Sep 2020 om 18:21
    • Quote van 18 Sep 2020 om 18:19
      Ik dacht eerst, zeg er maar wat van. Maar nu begint het een zeik kereltje te worden! Keerl wat doorzeuren of niet.
    Het is een grote lulhannes die nog publiciteitgeil is ook. Hij weet dat hij fout zit daarom lult hij er zo veel over, gewoon naar ventje zo.
  • 18 Sep 2020 om 18:19
    Ik dacht eerst, zeg er maar wat van. Maar nu begint het een zeik kereltje te worden! Keerl wat doorzeuren of niet.
  • 18 Sep 2020 om 18:01
    Post dit nou niet.. Totaal geen nieuws
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›