Troupée hoopt op speeltijd: ''Bij FC Twente ging het lekker''

18
Troupée hoopt op speeltijd: ''Bij FC Twente ging het lekker''

Giovanni Troupée speelde vorig seizoen op huurbasis bij FC Twente. De vleugelverdediger hoopt dit seizoen weer in de eredivisie te spelen.

''Ik ben in de voorbereiding geblesseerd geweest en heb heel veel wedstrijden gemist.  Ik heb met de trainer overlegd dat het belangrijk is dat ik minuten maak. Ik ben nu weer fit, dus dat is de reden dat ik vandaag speelde. Ik ben er een tijd uit geweest, heb de voorbereiding voor een groot deel gemist, dus ik moet gewoon spelen om wedstrijdritme op te doen'', legt hij uit voor de camera van FOX Sports.

Het is niet de bedoeling dat hij het hele seizoen bij de beloftenploeg aansluit. ''Ik wil natuurlijk voetballen op het hoogste niveau. Bij FC Twente ging het lekker en zat ik in een goede flow. Ik hoop het nu hier te laten zien en mocht dat niet zo zijn, dan moeten we een oplossing vinden om te zorgen dat ik wel ergens kan voetballen. Op mijn leeftijd is het belangrijk dat ik minuten maak'', besluit Troupée.

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Sep 2020 om 20:06
    • Quote van 26 Sep 2020 om 19:59
      Opleiden heet dat,vd Gouw keepte uitstekend,en verrassend is Scholten,die komt bij Tubantia weg,snel en een mooie passeerbeweging,ben benieuwd hoe hij zich verder gaat ontwikkelen.
    Ja dat klopt. Maar starring en hilgers hebben meer kans op speeltijd bij heracles dus dacht dat dat moeilijk zou worden en ze hebben ook zo lang bar weinig met het opleiden waardoor ook geregeld jeugd weg loopt dus dit gewoon zeer goede ontwikkeling weer. Als alle contracten getekend zijn zouden we dus 7 jeugd spelers bij het 1 ste hebben. Man dat is me een partij lang geleden. Ja van der gouw schijnt echt ook steeds sterker te worden hoorde ik laast al. Wel bijzonder dat scholten het goed gedaan heeft. Ik ken hem iemand die heeft met hem bij tubantia gevoetbald en zei dat hij wel goed was maar niet super bijzonder en als ik hou verhaal hoor is dat idd wel een verassing.
  • 26 Sep 2020 om 19:59
    • Quote van 26 Sep 2020 om 19:07
      Kijk eppe dat zijn de berichten waar ik nog vrolijker van word dan ik al was. Dankje voor de info. Goed nieuws alom dit weekend dus. Alleem jammer van het punten verlies van onder de 21 dan.
    Opleiden heet dat,vd Gouw keepte uitstekend,en verrassend is Scholten,die komt bij Tubantia weg,snel en een mooie passeerbeweging,ben benieuwd hoe hij zich verder gaat ontwikkelen.
  • 26 Sep 2020 om 19:07
    • Quote van 26 Sep 2020 om 19:01
      Vanmiddag o 21 gezien,twee nul voor,twee pingels van Hilgers,daarna werd het helaas gelijk,van Leeuwen deed ook mee,ouders vertelden dat hij snel voor ons gaat kiezen,paar puntjes op de i en dan is het rond,Hilgers en Staring hoogst waarschijnlijk ook,goed nieuws voor ons,een makelaar vertelde dat er nu serieuze biedingen op Corona zijn gedaan,Wolverhampton heeft 22 miljoen geboden,club wil 30,met nog twee andere Engelse clubs,hopen dat het doorgaat,ontvangen we weer wat centjes.
    Kijk eppe dat zijn de berichten waar ik nog vrolijker van word dan ik al was. Dankje voor de info. Goed nieuws alom dit weekend dus. Alleem jammer van het punten verlies van onder de 21 dan.
  • 26 Sep 2020 om 19:01
    • Quote van 26 Sep 2020 om 18:28
      Maar je moet toch toegeven dat Bosch in de toekomst wat kan worden, ben ik ook van overtuigd masr absoluut geen nummer 10, daar heeft hij de techniek en finesse niet voor. Dan kan hij vlieguren maken wat hij wil maar de 10 is niets voor Bosch, dat moet ook jij zien. Denk prima in de toekomst voor andere posities op het middenveld.
    Vanmiddag o 21 gezien,twee nul voor,twee pingels van Hilgers,daarna werd het helaas gelijk,van Leeuwen deed ook mee,ouders vertelden dat hij snel voor ons gaat kiezen,paar puntjes op de i en dan is het rond,Hilgers en Staring hoogst waarschijnlijk ook,goed nieuws voor ons,een makelaar vertelde dat er nu serieuze biedingen op Corona zijn gedaan,Wolverhampton heeft 22 miljoen geboden,club wil 30,met nog twee andere Engelse clubs,hopen dat het doorgaat,ontvangen we weer wat centjes.
  • 26 Sep 2020 om 18:28
    • Quote van 26 Sep 2020 om 16:48
      Eredivisie waardig kun je worden door minuten te maken , maar geld uitgeven aan een derde RB is niet nodig .. Als er een 10 bij komt dan kan Bosch nog steeds wel minuten maken, door schorsingen , blessures , of door wissels
    Maar je moet toch toegeven dat Bosch in de toekomst wat kan worden, ben ik ook van overtuigd masr absoluut geen nummer 10, daar heeft hij de techniek en finesse niet voor. Dan kan hij vlieguren maken wat hij wil maar de 10 is niets voor Bosch, dat moet ook jij zien. Denk prima in de toekomst voor andere posities op het middenveld.
  • 26 Sep 2020 om 16:48
    • Quote van 26 Sep 2020 om 15:56
      Liever in een 10 Pol. En met de talenten gaat wel goed komen, al vind ik Bosch nog niet eredivisie waardig, en al helemaal niet op de 10 positie. Ik ben er wel van overtuigd dat hij er komt hoor, maar niet als 10.
    Eredivisie waardig kun je worden door minuten te maken , maar geld uitgeven aan een derde RB is niet nodig .. Als er een 10 bij komt dan kan Bosch nog steeds wel minuten maken, door schorsingen , blessures , of door wissels
  • 26 Sep 2020 om 15:56
    • Quote van 26 Sep 2020 om 14:30
      Geen moeite doen voor Troupee , voor de RB pl ben je voorzien , steek dit geld maar in talenten.
    Liever in een 10 Pol. En met de talenten gaat wel goed komen, al vind ik Bosch nog niet eredivisie waardig, en al helemaal niet op de 10 positie. Ik ben er wel van overtuigd dat hij er komt hoor, maar niet als 10.
  • 26 Sep 2020 om 14:33
    • Quote van 26 Sep 2020 om 14:30
      Geen moeite doen voor Troupee , voor de RB pl ben je voorzien , steek dit geld maar in talenten.
    hier ben ik het helemaal eens met jou ..Piet..
  • 26 Sep 2020 om 14:30
    Geen moeite doen voor Troupee , voor de RB pl ben je voorzien , steek dit geld maar in talenten.
  • 26 Sep 2020 om 14:06
    Laat hem maar in Utrecht proberen en dan In de winter transfervrij vastleggen voor volgend seizoen. Dan is er aan de rechterkant met Ebuehi voldonde basiskracht aanwezig
  • 26 Sep 2020 om 12:29
    • Quote van 26 Sep 2020 om 12:13
      Dan moet je eerst Markelo terug sturen naar Engeland , anders jammer van het geld.
    Markelo is van origine een middenvelder die prima daar als back-up zou kunnen fungeren. Van mij mag Troupee komen, mits het om een transfer gaat.
  • 26 Sep 2020 om 12:13
    • Quote van 26 Sep 2020 om 11:27
      Troupée hoopt op iets wat bij Utrecht niet gaat komen.

      Contract ontbinden en zijn heil (bij ons?) elders zoeken, dat is de meest logische oplossing voor Troupée om zich 'bevrijd' te voelen.
    Dan moet je eerst Markelo terug sturen naar Engeland , anders jammer van het geld.
  • 26 Sep 2020 om 12:05
    • Quote van 26 Sep 2020 om 11:51
      Als Troupee wat wil moet hij zijn contract laten ontbinden en dan kan Twente heb overnemen. Daar heb je dan meer aan dan Markelo want die blijft gehuurs
    Mee eens. Zal wel een stunt zijn.
  • 26 Sep 2020 om 11:51
    Als Troupee wat wil moet hij zijn contract laten ontbinden en dan kan Twente heb overnemen. Daar heb je dan meer aan dan Markelo want die blijft gehuurs
  • 26 Sep 2020 om 11:43
    • Quote van 26 Sep 2020 om 11:40
      Huren idd niet doen. Maar als je hem over kan nemen heb je al wat meer voor de toekomst. Is Markelo wel overbodig lijkt me
    Precies dit dus want Troupée is beter dan Markelo tot dusverre....
  • 26 Sep 2020 om 11:40
    • Quote van 26 Sep 2020 om 11:37
      Wij niet nodig met onze huidige backs
    Huren idd niet doen. Maar als je hem over kan nemen heb je al wat meer voor de toekomst. Is Markelo wel overbodig lijkt me
  • 26 Sep 2020 om 11:37
    • Quote van 26 Sep 2020 om 11:27
      Troupée hoopt op iets wat bij Utrecht niet gaat komen.

      Contract ontbinden en zijn heil (bij ons?) elders zoeken, dat is de meest logische oplossing voor Troupée om zich 'bevrijd' te voelen.
    Wij niet nodig met onze huidige backs
  • 26 Sep 2020 om 11:27
    Troupée hoopt op iets wat bij Utrecht niet gaat komen.

    Contract ontbinden en zijn heil (bij ons?) elders zoeken, dat is de meest logische oplossing voor Troupée om zich 'bevrijd' te voelen.