Rutten: ''Ik sta ervoor open om nog ergens aan de slag te gaan''

52
Rutten: ''Ik sta ervoor open om nog ergens aan de slag te gaan''

Fred Rutten had zijn contract bij Feyenoord achteraf gezien willen verlengen. De oud-trainer van onder meer FC Twente en RSC Anderlecht zit momenteel zonder club en wacht op een nieuwe kans.

"Als er iets is in mijn trainersloopbaan waar ik spijt van heb, is dat absoluut dat ik mijn contract bij Feyenoord destijds niet heb verlengd. Ik heb bij Feyenoord niet afgemaakt wat ik voor ogen had", zo begint Rutten bij FCUpdate.

Rutten en de directie van Feyenoord boterden niet. "Er was een verschil van inzichten tussen mij en de directie over de toekomst van Feyenoord. De reden dat ik niet bijtekende, ging totaal niet over geld. Toen heb ik mijn conclusies getrokken en achteraf dacht ik: 'Eigenlijk had ik gewoon moeten verlengen.'"

Rutten is op dit moment werkloos, maar staat open voor een nieuw avontuur. "Ik sta ervoor open om nog ergens aan de slag te gaan. Het is helemaal afhankelijk van wat de andere partij wil", besluit hij.

52 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Nov 2020 om 22:27
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:23
      Heeft u zonder succes geprobeerd leningen van banken te krijgen? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of oprichting van uw eigen bedrijf? Ontvang een lening bij een van de toonaangevende kredietverstrekkers in het VK. Neem voor meer informatie contact met ons op via whatsapp: +447451283532 of e-mail: larryfox2017@hotmail.com
    Redactie letten jullie even op?
  • 27 Nov 2020 om 22:23
    Heeft u zonder succes geprobeerd leningen van banken te krijgen? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of oprichting van uw eigen bedrijf? Ontvang een lening bij een van de toonaangevende kredietverstrekkers in het VK. Neem voor meer informatie contact met ons op via whatsapp: +447451283532 of e-mail: larryfox2017@hotmail.com
  • 27 Nov 2020 om 10:10
    • Quote van 27 Nov 2020 om 09:33
      Ik denk eerder dat hij Dickie op wil volgen bij Feyenoord. Want waarom begint Fredjen daar anders over 'Ik heb bij Feyenoord niet afgemaakt wat ik voor ogen had'?
    Dirk Kuyt heeft bij Feyenoord de beste papieren om Dick Advocaat op te volgen. Op Dick Advocaat word op dit moment grote druk uitgeoefend om er nog een jaattje bij aan te knopen M.i daar echt geen Fred Rutten
  • 27 Nov 2020 om 09:33
    • Quote van 27 Nov 2020 om 06:31
      Nee geen Fred R meer, die is onbetrouwbaar TC, dat heb ik vorig jaar al gezegd en nu weer. Hij heeft het bij velen verkloot en zeer zeker bij mij, nu wil hij gewoon naar Utrecht want dit is niets meer dan een ordinaire typische Rutten sollicitatie. Mocht hij gaan zul je zien dat hij daar ook zo door de mand valt. Maar laat hem lekker tekenen daar.
    Ik denk eerder dat hij Dickie op wil volgen bij Feyenoord. Want waarom begint Fredjen daar anders over 'Ik heb bij Feyenoord niet afgemaakt wat ik voor ogen had'?
  • 27 Nov 2020 om 06:31
    • Quote van 26 Nov 2020 om 14:45
      Alleen blijft wel de vraag hoelang Streuer nog wil blijven aangezien hij al met pensioen was en wie zijn opvolger wordt. Daarin zou ik persoonlijk wel een mooie taak voor Fredjen zien. Gewoon nog een tijd met Streuer meelopen, introduceren in het netwerk van Streuer en de laatste kneepjes leren.


      Als trainer hoeft hij nu inderdaad niet (meer) te komen nu we Jans hebben.....
    Nee geen Fred R meer, die is onbetrouwbaar TC, dat heb ik vorig jaar al gezegd en nu weer. Hij heeft het bij velen verkloot en zeer zeker bij mij, nu wil hij gewoon naar Utrecht want dit is niets meer dan een ordinaire typische Rutten sollicitatie. Mocht hij gaan zul je zien dat hij daar ook zo door de mand valt. Maar laat hem lekker tekenen daar.
  • 26 Nov 2020 om 16:30
    • Quote van 26 Nov 2020 om 14:45
      Alleen blijft wel de vraag hoelang Streuer nog wil blijven aangezien hij al met pensioen was en wie zijn opvolger wordt. Daarin zou ik persoonlijk wel een mooie taak voor Fredjen zien. Gewoon nog een tijd met Streuer meelopen, introduceren in het netwerk van Streuer en de laatste kneepjes leren.


      Als trainer hoeft hij nu inderdaad niet (meer) te komen nu we Jans hebben.....
    Dit team nog 1 a 2 jaar door. Brama 1 a 2 jaar rechterhand van Kraan. Streuer na volgend seizoen de RVC in, als technisch klankbord. Jans eerste kandidaat voor TD (indien hij niet wil, nu al Jan Vennegoor polsen). Dik Lukkien hoofdtrainer.
  • 26 Nov 2020 om 14:45
    • Quote van 26 Nov 2020 om 10:05
      Gelukkig leven we (nog) in Democratie en mogen we onze mening uiten. Maar er zullen mensen zijn die het met jou eens zijn en anderen weer met mij. Fred is de moeite niet om nog over te praten.....we hebben Toppers Jans en Co, en Streuer en PvdK.
    Alleen blijft wel de vraag hoelang Streuer nog wil blijven aangezien hij al met pensioen was en wie zijn opvolger wordt. Daarin zou ik persoonlijk wel een mooie taak voor Fredjen zien. Gewoon nog een tijd met Streuer meelopen, introduceren in het netwerk van Streuer en de laatste kneepjes leren.


    Als trainer hoeft hij nu inderdaad niet (meer) te komen nu we Jans hebben.....
  • 26 Nov 2020 om 13:44
    • Quote van 26 Nov 2020 om 12:06
      Rutte is de president van ons land. Die rendeert helemaal nergens.
    Dat is die kut autocorrectie van m'n tel. Maar je weet wat ik bedoel.
  • 26 Nov 2020 om 12:06
    • Quote van 26 Nov 2020 om 11:26
      Rutte rendeert inderdaad het best zulke clubs bam en die gun ik hem. Maar niet hier. Ookal zouden wij het voor elkaar hebben. We hebben om verschillende redenen te veel passanten gehad die zodra het moeilijker werd weg liepen zoals bijvoorbeeld een ted. Die mensen hebben we nu althans zolang het duurt streuer gaat natuurlijk geen 5 jaar door met zijn leeftijd. Maat ben er donders blij mee. Jans struer en kraan wisten ook wat ze wachten stonden(kwa selectie en budget in elk geval) van stroevenbelt ook wat krediet in dit geval. Maar ze wisten hoe moeilijk het zou worden mede door corona en de selectie die er niet was. Ze vliegen nu de uitdaging aan en excelleren daarin ook nog. Niks anders dan lof momenteel en rutten is geweest. Al zie ik hem nog wel naar utrecht gaan. Maar of hij het daar echt aan de ambitie kan voldoen is twijfelachtig. Met hake hebben ze ook een goeie. Maar die ambitie zal bijgesteld gaan worden.
    Rutte is de president van ons land. Die rendeert helemaal nergens.
  • 26 Nov 2020 om 11:26
    • Quote van 26 Nov 2020 om 10:55
      Sommige reacties hier van extreem emotionele figuren met het EQ van 14 jarig hormonale pubermeiskes met borderliner, wiens vaders ook oom zijn. Toch, ongeacht wat Fred heeft gedaan. Hij heeft er te lang half bijgehangen. Heeft nooit echt duidelijkheid weten te verschaffen toen de achterban naar hem snakte. Hij was de grote hoop voor velen (ook al heb ik dat nooit gesnapt, want als trainer heeft hij niet veel gepresteerd de ;laatste 10 jaar en op de website van P was hij gewoon persona non grata tot aan 2016), achter de schermen heeft hij natuurlijk veel gedaan, waarvan de uitkomsten soms mega-positief en soms ronduit bagger. Ik vind hem als Trainer al 10 jaar niets presteren, en loopt (zoals Ted) te vaak weg als het moeilijk wordt.Toch kan ik me niet voorstellen dat Fred ooit 'kwade bedoelingen' heeft gehad, natuurlijk persoonlijke/familie problematiek, en laten we eerlijk wezen.... destijds was FCT natuurlijk een grote teringzooi waar geen hond zich aan wilde branden. Laat Fred een mooie club vinden, ik gun het hem. Persoonlijk denk ik dat ze Stegeman bij Zwolle er al lange tijd uit moeten schoppen.... Dat zou een perfecte club zijn voor Rutten om naar een hoger plan te leiden.
    Rutte rendeert inderdaad het best zulke clubs bam en die gun ik hem. Maar niet hier. Ookal zouden wij het voor elkaar hebben. We hebben om verschillende redenen te veel passanten gehad die zodra het moeilijker werd weg liepen zoals bijvoorbeeld een ted. Die mensen hebben we nu althans zolang het duurt streuer gaat natuurlijk geen 5 jaar door met zijn leeftijd. Maat ben er donders blij mee. Jans struer en kraan wisten ook wat ze wachten stonden(kwa selectie en budget in elk geval) van stroevenbelt ook wat krediet in dit geval. Maar ze wisten hoe moeilijk het zou worden mede door corona en de selectie die er niet was. Ze vliegen nu de uitdaging aan en excelleren daarin ook nog. Niks anders dan lof momenteel en rutten is geweest. Al zie ik hem nog wel naar utrecht gaan. Maar of hij het daar echt aan de ambitie kan voldoen is twijfelachtig. Met hake hebben ze ook een goeie. Maar die ambitie zal bijgesteld gaan worden.
  • 26 Nov 2020 om 10:55
    Sommige reacties hier van extreem emotionele figuren met het EQ van 14 jarig hormonale pubermeiskes met borderliner, wiens vaders ook oom zijn. Toch, ongeacht wat Fred heeft gedaan. Hij heeft er te lang half bijgehangen. Heeft nooit echt duidelijkheid weten te verschaffen toen de achterban naar hem snakte. Hij was de grote hoop voor velen (ook al heb ik dat nooit gesnapt, want als trainer heeft hij niet veel gepresteerd de ;laatste 10 jaar en op de website van P was hij gewoon persona non grata tot aan 2016), achter de schermen heeft hij natuurlijk veel gedaan, waarvan de uitkomsten soms mega-positief en soms ronduit bagger. Ik vind hem als Trainer al 10 jaar niets presteren, en loopt (zoals Ted) te vaak weg als het moeilijk wordt.Toch kan ik me niet voorstellen dat Fred ooit 'kwade bedoelingen' heeft gehad, natuurlijk persoonlijke/familie problematiek, en laten we eerlijk wezen.... destijds was FCT natuurlijk een grote teringzooi waar geen hond zich aan wilde branden. Laat Fred een mooie club vinden, ik gun het hem. Persoonlijk denk ik dat ze Stegeman bij Zwolle er al lange tijd uit moeten schoppen.... Dat zou een perfecte club zijn voor Rutten om naar een hoger plan te leiden.
  • 26 Nov 2020 om 10:48
    • Quote van 26 Nov 2020 om 10:34
      Heeft hij nooit gezeten. Hij was een adviseur....
    Net of Rutten het wiel heeft uitgevonden. Er zijn veel betere mensen die er veel meer verstand van hebben en ook daadkrachtig zijn en eerlijk en recht voor de raap.
    We moeten geen softies hebben. Die maken meer kapot dan je lief is.
  • 26 Nov 2020 om 10:34
    • Quote van 25 Nov 2020 om 20:07
      Zit hij nog bij de RVC?
    Heeft hij nooit gezeten. Hij was een adviseur....
  • 26 Nov 2020 om 10:33
    Rutten is het type Jans, die moet je niet neerkwakken bij grote clubs. Prima voor provincie clubs. Maar gezien hij opduikt in de media zal het wellicht Utrecht worden? Ook prima.
  • 26 Nov 2020 om 10:05
    • Quote van 26 Nov 2020 om 09:06
      Fred is oa betrokken geweest bij het huren van enkele spelers (nee niet de kroam van ). Daarnaast heeft hij de RvC geholpen. Dat zijn adviezen niet (altijd) opgevolgd zijn kan Fred niets aan doen. Hij heeft oa gezegd dat er iemand naast GGG moest komen. Ook ik ben blij met hoe het nu gaat hoor alleen Fred afbranden als geldwolf en prutser, nee dat vind ik niet correct.
    Gelukkig leven we (nog) in Democratie en mogen we onze mening uiten. Maar er zullen mensen zijn die het met jou eens zijn en anderen weer met mij. Fred is de moeite niet om nog over te praten.....we hebben Toppers Jans en Co, en Streuer en PvdK.
  • 26 Nov 2020 om 09:36
    Hoe kun je een succesvolle trainer Pusic, nu vervangen voor een trainer die het vak nog moet leren?Nooit begrepen.
    Dat we binnen een jaar weer gepromoveerd waren hebben we te danken aan Pusic. Niemand die erin geloofde.
  • 26 Nov 2020 om 09:06
    • Quote van 26 Nov 2020 om 08:53
      Noem mij dan eens een aantal zaken die Fred de laatste jaren voor ons heeft gedaan Vlekkie?? En hij houd toch zo van Fc Twente dan had hij juist de club in deze moeilijke tijden bij de hand moeten nemen, en zorgen dat we weer konden gaan bouwen aan iets, juist in de moeilijke tijden had hij zijn clubliefde kunnen tonen, of wil Fred in een opgemaakt bedje komen?? En Vlek er zal zal hem ongetwijfeld zijn gevraagd, en kom niet zeggen dat dat niet zo is. Hij heeft al meerdere keren geweigerd, ach en gelukkig maar want nu hebben we Jans en Streuer en een goede TS, en Fred doet gewoon verkapte sollicitatie bij Utrecht nu. Gewoon opstappen met deze gast die nergens verder gepresteerd heeft op Vitesse na dan, de rest kon hij overal zijn biezen pakken wegens tegenvallende resultaten. God wat ben ik blij met Jans en Streuer, en ook PvdK.
    Fred is oa betrokken geweest bij het huren van enkele spelers (nee niet de kroam van ). Daarnaast heeft hij de RvC geholpen. Dat zijn adviezen niet (altijd) opgevolgd zijn kan Fred niets aan doen. Hij heeft oa gezegd dat er iemand naast GGG moest komen. Ook ik ben blij met hoe het nu gaat hoor alleen Fred afbranden als geldwolf en prutser, nee dat vind ik niet correct.
  • 26 Nov 2020 om 08:53
    • Quote van 26 Nov 2020 om 06:41
      Ga je nou gewoon het promoveren op zijn conto schrijven? Want dan slaat echt nergens op. Niks liep dat jaar. We speelden 1 van onze slechtste jaren. We hadden mazzel dat de rest ook aam het klooien was. Daarnaast hadden we een handjevol spelers ons loodsen naar de eredivisie. Niks en ook echt heeft dat HELEMAAL niets met zijn adviezen uit te staan.
    Juist.
  • 26 Nov 2020 om 08:53
    • Quote van 26 Nov 2020 om 07:20
      Leg mij eens uit waarom hij wordt neergezet als verrader of als geldwolf. De helft van de info die men hier neerkalkt klopt niet en is niet compleet. Weet je wat slecht zou zijn, als Fred aan de poten van Ron zou gaan zagen. Velen gingen er maar even van uit dat Fred wel zou komen en alles op zou lossen, dat gaat natuurlijk nergens over. Ik zou als trainer ook niet snel instappen bij een club die alleen maar negatief in het nieuws komt, waar het financieel een grote bende was etc. Hij heeft veel meer gedaan voor de club dan waar hij credits voor krijgt.
    Noem mij dan eens een aantal zaken die Fred de laatste jaren voor ons heeft gedaan Vlekkie?? En hij houd toch zo van Fc Twente dan had hij juist de club in deze moeilijke tijden bij de hand moeten nemen, en zorgen dat we weer konden gaan bouwen aan iets, juist in de moeilijke tijden had hij zijn clubliefde kunnen tonen, of wil Fred in een opgemaakt bedje komen?? En Vlek er zal zal hem ongetwijfeld zijn gevraagd, en kom niet zeggen dat dat niet zo is. Hij heeft al meerdere keren geweigerd, ach en gelukkig maar want nu hebben we Jans en Streuer en een goede TS, en Fred doet gewoon verkapte sollicitatie bij Utrecht nu. Gewoon opstappen met deze gast die nergens verder gepresteerd heeft op Vitesse na dan, de rest kon hij overal zijn biezen pakken wegens tegenvallende resultaten. God wat ben ik blij met Jans en Streuer, en ook PvdK.
  • 26 Nov 2020 om 08:45
    • Quote van 26 Nov 2020 om 07:49
      Wat een overspannen hier reactie's zeg. Ik zie nergens staan dat Fred naar Twente wil, dat maken jullie ervan
    Nee man het gaat over het verleden dat Fredje $$$ de klus niet op wou maken, vooral toen zijn geloofde geliefde club Twente in de shit zat. Vorig seizöen bv nee hoor meneer R gaf niet thuis, maar ook al vaker zal en is er een beroep op hem gedaan, maar nooit was het ok ik help mijn geliefde club , nee echt niet . Ben blij dat hij het vorig jaar niet heeft opgepakt anders hadden we nu nog met hem gezeten, terwijl ik zoveel blijer ben met Jans en Streuer. Fred moet een gesloten boek zijn voor Twente. Ik denk dat hij een verkapte sollicitatie doe op deze manier bij Utrecht.want zo een achterbaks als Fred R wel. Gewoon wieberen uit de Veste en nooit meer een functie geven. En zoveel bijzonders heeft Fred R niet gepresteerd na zijn Twente begin, dus ik zou zeggen ga heel snel Fred en laat je porem gewoon niet meer zien in Twente, tenminste bij de club Fc Twente.
  • 26 Nov 2020 om 07:49
    Wat een overspannen hier reactie's zeg. Ik zie nergens staan dat Fred naar Twente wil, dat maken jullie ervan
  • 26 Nov 2020 om 07:20
    • Quote van 26 Nov 2020 om 06:18
      Clubliefde??? Man ga heen gewoon ordinaire geld wolf, hij had Twente al 3 keer kunnen helpen. En Ja Vlekkie ook voor jou, ondanks de puinzooi had hij juist kunnen instappen om wat aan de puinzooi te doen. Dat heeft hij een aantal keren nagelaten, dan ben je gewoon de club waar je zogenaamd van houd aan het naaien . Nee hij is veel te veel vriendje van Ted, en ik ben blij dat Jans er nu is ben ik 100x blijer mee als ik met Rutten zou zijn. Nee je moet Fred R nooit meer een functie geven binnen Twente, want Fredje interesseren alleen de knaken. Raus met Fred!!!!
    Leg mij eens uit waarom hij wordt neergezet als verrader of als geldwolf. De helft van de info die men hier neerkalkt klopt niet en is niet compleet. Weet je wat slecht zou zijn, als Fred aan de poten van Ron zou gaan zagen. Velen gingen er maar even van uit dat Fred wel zou komen en alles op zou lossen, dat gaat natuurlijk nergens over. Ik zou als trainer ook niet snel instappen bij een club die alleen maar negatief in het nieuws komt, waar het financieel een grote bende was etc. Hij heeft veel meer gedaan voor de club dan waar hij credits voor krijgt.
  • 26 Nov 2020 om 06:41
    • Quote van 26 Nov 2020 om 00:40
      Ben je vergeten dat hij in de periode toen er niets was wel beschikbaar was voor de RvC om te helpen? Wat heeft hij daarvoor gevraagd? Fred is niet gevraagd als coach op dat moment en was ook niet de persoon om het te doen. Hij kon niet EN de RvC adviseren en coach zijn. TvL kwam, die de coach regelde, dat was ook onderdeel van zijn taak. Je kunt ervan denken wat je wilt, maar FcT is toch gepromoveerd en pas daarna kon er weer vooruit gekeken worden. M.i. is Fred geschikt voor een elftal in opbouw, of als TD, niet meer bij FcT als coach..... Coaches zijn passanten, FcT is nu voorzien.... Fred Rutten een verrader vond en vind ik te ver gaan.
    Ga je nou gewoon het promoveren op zijn conto schrijven? Want dan slaat echt nergens op. Niks liep dat jaar. We speelden 1 van onze slechtste jaren. We hadden mazzel dat de rest ook aam het klooien was. Daarnaast hadden we een handjevol spelers ons loodsen naar de eredivisie. Niks en ook echt heeft dat HELEMAAL niets met zijn adviezen uit te staan.
  • 26 Nov 2020 om 06:20
    • Quote van 26 Nov 2020 om 00:40
      Ben je vergeten dat hij in de periode toen er niets was wel beschikbaar was voor de RvC om te helpen? Wat heeft hij daarvoor gevraagd? Fred is niet gevraagd als coach op dat moment en was ook niet de persoon om het te doen. Hij kon niet EN de RvC adviseren en coach zijn. TvL kwam, die de coach regelde, dat was ook onderdeel van zijn taak. Je kunt ervan denken wat je wilt, maar FcT is toch gepromoveerd en pas daarna kon er weer vooruit gekeken worden. M.i. is Fred geschikt voor een elftal in opbouw, of als TD, niet meer bij FcT als coach..... Coaches zijn passanten, FcT is nu voorzien.... Fred Rutten een verrader vond en vind ik te ver gaan.
    Hé een dikke min -10
  • 26 Nov 2020 om 06:18
    • Quote van 26 Nov 2020 om 00:44
      Correct, ik ben er 1 van. FR als verrader neer te zetten, is niet de manier hoe je met FR mag omgaan. Hij heeft als adviseur het nodige uit liefde voor de club gedaan in een voor hem niet gemakkelijke kantoor.
    Clubliefde??? Man ga heen gewoon ordinaire geld wolf, hij had Twente al 3 keer kunnen helpen. En Ja Vlekkie ook voor jou, ondanks de puinzooi had hij juist kunnen instappen om wat aan de puinzooi te doen. Dat heeft hij een aantal keren nagelaten, dan ben je gewoon de club waar je zogenaamd van houd aan het naaien . Nee hij is veel te veel vriendje van Ted, en ik ben blij dat Jans er nu is ben ik 100x blijer mee als ik met Rutten zou zijn. Nee je moet Fred R nooit meer een functie geven binnen Twente, want Fredje interesseren alleen de knaken. Raus met Fred!!!!
  • 26 Nov 2020 om 04:57
    • Quote van 25 Nov 2020 om 21:59
      En dat bedoel ik nou zo vaak bij jou. Volgens mij was jij toch de grote voorstander van Fred? En lees nu je eigen reactie eens terug? Zo als de wind waait, zo waait mijn rokje.
    Voorstander van Fred als trainer toen Gracia nog stond te klooien en ons bijna opnieuw liet degraderen.....ja.....zeker waar.
  • 26 Nov 2020 om 04:55
    • Quote van 25 Nov 2020 om 21:50
      Dat is ook maar half waar wat je zegt. Ook Zou Fred geopereerd worden, verloor hij een broer en zus. Waar zou jou prioriteit liggen dan TC ? Bij een voetbalclub waar het een bende is of bij je eigen familie.
    Family first Vlek.....always, alleen is het wel zo dat hij gewoon eerlijk had moeten zeggen dat hij Twente nooit meer wilde trainen.....om wat voor reden dan ook.
  • 26 Nov 2020 om 00:44
    • Quote van 25 Nov 2020 om 23:05
      Man dat er nog lui zijn die die Fred R ook nog lopen verdedigen, ik zeg oprotten met die achterbaks gast. Man nu lult hij weer zo en hij had Twente zijn zogenaamde liefde , al 3 keer kunnen helpen. Feestje wil $$$ tekens zien. In vind dat hij onze club in de steek heeft gelaten op een paar belangrijke momenten, van mij mag hij oprotten en nooit meer in de Veste vertonen, want Fred R is gewoon een geldwolf en niet anders. En zijn rol als adviseur??? Dat is een lachertje eerste klas, man hij was gewoon kontekruiper van Ted. Oprotten met die overschatte geldwolf . Bah bah
    Correct, ik ben er 1 van. FR als verrader neer te zetten, is niet de manier hoe je met FR mag omgaan. Hij heeft als adviseur het nodige uit liefde voor de club gedaan in een voor hem niet gemakkelijke kantoor.
  • 26 Nov 2020 om 00:42
    • Quote van 25 Nov 2020 om 21:50
      Dat is ook maar half waar wat je zegt. Ook Zou Fred geopereerd worden, verloor hij een broer en zus. Waar zou jou prioriteit liggen dan TC ? Bij een voetbalclub waar het een bende is of bij je eigen familie.
    Correct.
  • 26 Nov 2020 om 00:41
    • Quote van 25 Nov 2020 om 20:52
      Welke ?
    Op het moment dat er niets was.... slechts een assistent coach, geen TD, geen elftal.... Al vergeten? Verder heb ik al in detail naar Fc Tukkerclan reageert over FR.
  • 26 Nov 2020 om 00:40
    • Quote van 25 Nov 2020 om 21:05
      Op een cruciaal moment trok Fred de achterbroek aan Citro. FC Twente dreigde opnieuw te degraderen onder Gracia en er werd om Fred geroepen, maar was hij? Nergens want Fred wilde het veld niet meer op omdat hij tijd wilde hebben voor zijn kleinkinderen. Nu ineens heeft hij die behoefte niet meer en staat hij open voor een nieuw avontuur?


      Nee.....Fred heeft voor mij voorgoed afgedaan......

    Ben je vergeten dat hij in de periode toen er niets was wel beschikbaar was voor de RvC om te helpen? Wat heeft hij daarvoor gevraagd? Fred is niet gevraagd als coach op dat moment en was ook niet de persoon om het te doen. Hij kon niet EN de RvC adviseren en coach zijn. TvL kwam, die de coach regelde, dat was ook onderdeel van zijn taak. Je kunt ervan denken wat je wilt, maar FcT is toch gepromoveerd en pas daarna kon er weer vooruit gekeken worden. M.i. is Fred geschikt voor een elftal in opbouw, of als TD, niet meer bij FcT als coach..... Coaches zijn passanten, FcT is nu voorzien.... Fred Rutten een verrader vond en vind ik te ver gaan.
  • 26 Nov 2020 om 00:25
    Is Fred Rutten ooit gevraagd voor dit bericht, nou dacht niet, gewoon uit de duim gezogen
  • 25 Nov 2020 om 23:38
    • Quote van 25 Nov 2020 om 23:05
      Man dat er nog lui zijn die die Fred R ook nog lopen verdedigen, ik zeg oprotten met die achterbaks gast. Man nu lult hij weer zo en hij had Twente zijn zogenaamde liefde , al 3 keer kunnen helpen. Feestje wil $$$ tekens zien. In vind dat hij onze club in de steek heeft gelaten op een paar belangrijke momenten, van mij mag hij oprotten en nooit meer in de Veste vertonen, want Fred R is gewoon een geldwolf en niet anders. En zijn rol als adviseur??? Dat is een lachertje eerste klas, man hij was gewoon kontekruiper van Ted. Oprotten met die overschatte geldwolf . Bah bah
    +1
  • 25 Nov 2020 om 23:05
    Man dat er nog lui zijn die die Fred R ook nog lopen verdedigen, ik zeg oprotten met die achterbaks gast. Man nu lult hij weer zo en hij had Twente zijn zogenaamde liefde , al 3 keer kunnen helpen. Feestje wil $$$ tekens zien. In vind dat hij onze club in de steek heeft gelaten op een paar belangrijke momenten, van mij mag hij oprotten en nooit meer in de Veste vertonen, want Fred R is gewoon een geldwolf en niet anders. En zijn rol als adviseur??? Dat is een lachertje eerste klas, man hij was gewoon kontekruiper van Ted. Oprotten met die overschatte geldwolf . Bah bah
  • 25 Nov 2020 om 22:41
    • Quote van 25 Nov 2020 om 22:34
      Blind is daar wel heel belangrijk, Timber of rensch zijn nog niet zo goed. Martinez ook niet inform.
    We gaan het meemaken of Blind gemist wordt...........:-)
  • 25 Nov 2020 om 22:39
    Tegen de joden gaan we er keihard af is mijn voorspelling, met of zonder Blind. Overigens is dat natuurlijk helemaal niet erg, als we aanstaande vrijdag maar winnen!
  • 25 Nov 2020 om 22:34
    • Quote van 25 Nov 2020 om 22:26
      hahahahaha

      Genoeg vervangers daar bij Ajax. Stuk voor stuk talenten.
    Blind is daar wel heel belangrijk, Timber of rensch zijn nog niet zo goed. Martinez ook niet inform.
  • 25 Nov 2020 om 22:26
    • Quote van 25 Nov 2020 om 22:23
      Offtopic: Daley Blind harmstring blesure. Kan gunstig zijn voor volgende week !
    hahahahaha

    Genoeg vervangers daar bij Ajax. Stuk voor stuk talenten.
  • 25 Nov 2020 om 22:23
    Offtopic: Daley Blind harmstring blesure. Kan gunstig zijn voor volgende week !
  • 25 Nov 2020 om 22:19
    Zoals het nu is gaat het goed. Laat dat aub zo lang mogelijk zo blijven.
    Niet weer de slapjanussen binnenhalen zonder ruggegraat!
  • 25 Nov 2020 om 21:59
    • Quote van 25 Nov 2020 om 21:05
      Op een cruciaal moment trok Fred de achterbroek aan Citro. FC Twente dreigde opnieuw te degraderen onder Gracia en er werd om Fred geroepen, maar was hij? Nergens want Fred wilde het veld niet meer op omdat hij tijd wilde hebben voor zijn kleinkinderen. Nu ineens heeft hij die behoefte niet meer en staat hij open voor een nieuw avontuur?


      Nee.....Fred heeft voor mij voorgoed afgedaan......

    En dat bedoel ik nou zo vaak bij jou. Volgens mij was jij toch de grote voorstander van Fred? En lees nu je eigen reactie eens terug? Zo als de wind waait, zo waait mijn rokje.
  • 25 Nov 2020 om 21:50
    • Quote van 25 Nov 2020 om 21:05
      Op een cruciaal moment trok Fred de achterbroek aan Citro. FC Twente dreigde opnieuw te degraderen onder Gracia en er werd om Fred geroepen, maar was hij? Nergens want Fred wilde het veld niet meer op omdat hij tijd wilde hebben voor zijn kleinkinderen. Nu ineens heeft hij die behoefte niet meer en staat hij open voor een nieuw avontuur?


      Nee.....Fred heeft voor mij voorgoed afgedaan......

    Dat is ook maar half waar wat je zegt. Ook Zou Fred geopereerd worden, verloor hij een broer en zus. Waar zou jou prioriteit liggen dan TC ? Bij een voetbalclub waar het een bende is of bij je eigen familie.
  • 25 Nov 2020 om 21:13
    Nu gaat het goed met Twente......met Ron als trainer......dan ineens durft Fred wel zijn werkelijke intenties uit te spreken? Wat nou als het opnieuw slecht zou gaan met Twente? Zou Fred dan ook uit hebben gesproken dat hij openstaat voor een nieuw avontuur? Ik kan je wel voorspellen dat hij dan nog muisstil thuis had gezeten onder het mom van; 'Ik wil nu even de opa zijn voor mijn kleinkinderen'.
  • 25 Nov 2020 om 21:05
    • Quote van 25 Nov 2020 om 20:40
      Al vergeten dat hij Fc Twente wel als adviseur heeft bijgestaan op een cruciaal moment?
    Op een cruciaal moment trok Fred de achterbroek aan Citro. FC Twente dreigde opnieuw te degraderen onder Gracia en er werd om Fred geroepen, maar was hij? Nergens want Fred wilde het veld niet meer op omdat hij tijd wilde hebben voor zijn kleinkinderen. Nu ineens heeft hij die behoefte niet meer en staat hij open voor een nieuw avontuur?


    Nee.....Fred heeft voor mij voorgoed afgedaan......

  • 25 Nov 2020 om 20:52
    • Quote van 25 Nov 2020 om 20:40
      Al vergeten dat hij Fc Twente wel als adviseur heeft bijgestaan op een cruciaal moment?
    Welke ?
  • 25 Nov 2020 om 20:40
    • Quote van 25 Nov 2020 om 20:02
      Jaja Fred, toen Twente je nodig had wilde je niet en nu ineens sta je open voor een nieuw avontuur? Flikker aub een eind op verrader......
    Al vergeten dat hij Fc Twente wel als adviseur heeft bijgestaan op een cruciaal moment?
  • 25 Nov 2020 om 20:29
    • Quote van 25 Nov 2020 om 20:02
      Jaja Fred, toen Twente je nodig had wilde je niet en nu ineens sta je open voor een nieuw avontuur? Flikker aub een eind op verrader......
    Dat heb ik je altijd gezegd TC , Fred R is een vies achterbaks mannetje en ik hoop dat hij echt niet meer rond loopt bij ons. Oprotten en nooit weer komen Fred R, ga je vriendje Ted maar achterna kwallebak.
  • 25 Nov 2020 om 20:23
    Is dit dezelfde man die ook 2 jaar in de RVC heeft gezeten en op zijn advies die zakkenvuller van Van Leeuwen liet binnenkomen? Bleuming en Ten Voorde als vriendjes had. De jeugd niet liet verlengen en er samen met deze gasten een grote puinhoop van heeft gemaakt. Meneer die FC Twente zogenaamd een warm hart toedraagt en nooit verantwoording wil nemen!Die krijgt toch geen club meer hoop ik. Mocht het zo zijn dan hopelijk niet hier. Voor altijd buiten het stadion houden deze man.
  • 25 Nov 2020 om 20:09
    Zolang dat maar niet meer bij twente is. Hooguit in de rvc. Maar als trainer bij ons ? Fuck no ! We hebben mensen nodig die vol voor de club en ons twente er weer bovenop helpen en dat doe jij niet(meer). Ga maar mooi maar Utrecht of naar het buitenland.
  • 25 Nov 2020 om 20:07
    Zit hij nog bij de RVC?
  • 25 Nov 2020 om 20:03
    Als het maar niet hier is, ik heb nog maar weinig vertrouwen in de man