Verbeek met Gaby Blaaser en Abbey Hoes in nieuwe spelshow RTL

14
Verbeek met Gaby Blaaser en Abbey Hoes in nieuwe spelshow RTL

Gertjan Verbeek heeft al een tijdje geen club meer, maar stilzitten doet hij niet. De oud-trainer van FC Twente gaat namelijk meedoen aan een nieuwe spelserie op RTL.

Het heet De Verraders en heeft iets weg van het programma Wie is de Mol? De eerste aflevering zal te zien zijn op zaterdag 13 maart om 21:30 uur bij RTL4. Verbeek voegt zich bij een groot aantal andere bekende Nederlanders: 

Kees Boot (acteur), Francis van Broekhuizen (operazangeres), Edson da Graça (presentator), Daan Nieber (presentator), Barbara Sloesen (actrice), Gaby Blaaser (actrice), Holly Mae Brood (actrice), Sinan Can (journalist), Chatilla van Grinsven (basketbal-international), Abbey Hoes (actrice), Diederik Jekel (wetenschapsjournalist), Steven Kazàn (goochelaar/comedian) Loiza Lamers (model), Kim Lammers (hockey-international), Loek Peters (acteur), Jörgen Raymann (cabaretier/presentator) en Samantha Steenwijk (zangeres).

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door De Verraders RTL (@de_verraders_rtl)

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Mar 2021 om 12:30
    • Quote van 2 Mar 2021 om 23:02
      Ik denk dat jij Kazan ook niet kent. Want dit is Steven en niet Hans :):)
    Nee die ken ik wel want hij staat steeds op Dumpert met zijn enorm mooie vriendin Jamie ;)
  • 3 Mar 2021 om 07:56
    Kutshow
  • 3 Mar 2021 om 01:07
    • Quote van 2 Mar 2021 om 23:42
      Geen pussy voor Gert-Jan
    Misschien die van Samantha Steenwijk
  • 3 Mar 2021 om 01:07
    Daarvoor zou ik misschien nog kijken
  • 3 Mar 2021 om 01:05
    Abbey Hoes
  • 2 Mar 2021 om 23:43
    • Quote van 2 Mar 2021 om 22:02
      Wat een gejank weer als hij aan een spelprogramma mee wil doen doet ie dat toch gewoon
    Pfff omdat hij niets beters kan kijken wordt hij maar goedkope tv slet haha
  • 2 Mar 2021 om 23:42
    Geen pussy voor Gert-Jan
  • 2 Mar 2021 om 23:02
    • Quote van 2 Mar 2021 om 21:17
      Ik woon al een tjjd niet meer in NL maar op Gertjan en Kazan na ken ik ook echt helemaal niemand.
    Ik denk dat jij Kazan ook niet kent. Want dit is Steven en niet Hans :):)
  • 2 Mar 2021 om 22:11
    • Quote van 2 Mar 2021 om 22:02
      Wat een gejank weer als hij aan een spelprogramma mee wil doen doet ie dat toch gewoon
    Ja wat maakt dat uit joh
  • 2 Mar 2021 om 22:02
    Wat een gejank weer als hij aan een spelprogramma mee wil doen doet ie dat toch gewoon
  • 2 Mar 2021 om 21:55
    Wat een lullo onze stoere bokser in mietjes programma ..... hé mooi bokser Verbeek hoe kun je zo afglijden hahaha triest ...of heb ie de knaken op om te bouwen man man hoe kun je deze narcist ooit nog serieus nemen :-))))))
  • 2 Mar 2021 om 21:21
    • Quote van 2 Mar 2021 om 20:52
      Tja dan kan ie zo naast Maaskant gaan zitten niet serieus meer te nemen dus.
    maar hij moet ook paar centen verdienen..-:)
  • 2 Mar 2021 om 21:17
    Ik woon al een tjjd niet meer in NL maar op Gertjan en Kazan na ken ik ook echt helemaal niemand.
  • 2 Mar 2021 om 20:52
    Tja dan kan ie zo naast Maaskant gaan zitten niet serieus meer te nemen dus.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›