Rutten duikt op bij NEC: ''Het is prettig om samen te sparren''

18
Rutten duikt op bij NEC: ''Het is prettig om samen te sparren''

Ted van Leeuwen werd onlangs aangesteld als technisch directeur bij NEC en hij heeft Fred Rutten meegenomen als adviseur voor hoofdtrainer Rogier Meijer. De oefenmeester van de club uit Nijmegen gaat binnenkort om tafel met de voormalig FC Twente-trainer. 

"Dat gaat inderdaad gebeuren. Ik zou wel gek zijn om daar geen gebruik van te maken. Het is prettig om samen een keer te sparren, maar voorlopig praat ik met Ted en hoor ik veel van hem. Ja, ik voel vertrouwen. Hij vraagt mij veel over hoe we spelen. Alles gaat op een heel gedegen manier bij NEC. En hoe de toekomst er dan uitziet, zien we wel", aldus Meijer in gesprek met Omroep Gelderland.

NEC-directeur Wilco van Schaik is dolblij met de hulp die Fred Rutten wil bieden. "Op dit moment heeft hij tijd en geen club. Ik heb hem hoog zitten. Dit is kwaliteit. We hebben hem daarom gevraagd eens langs te komen en zijn mening te geven. Meer moet je er ook niet achter zoeken. Hij is voor niemand een bedreiging."

"Ik snap dat er vragen over komen, want Fred Rutten is een grote naam. Hij heeft iets met deze regio waar hij vandaan komt. Dat heeft hij ons ook gezegd. Daarnaast vindt hij het gewoon fijn om na maanden weer eens in een stadion te komen. Nu is het een vriendendienst, maar ik zou graag zien dat hij ooit iets voor de club kan doen. Misschien als commissaris bijvoorbeeld", aldus Van Schaik.

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Mar 2021 om 23:27
    • Quote van 4 Mar 2021 om 17:18
      Wees eens zo groot toe te geven dat ik destijds gelijk had TC?? Ik heb je toen gezegd dat hij het maatje van Ted was, en ik zij dat Fred wel een baantje van Ted zou krijgen, en dat ik hem een achterbakse huichelaar vindt. En zie Fred gaat naar Tedje , en daarom heeft Fredje GG maar aan laten modderen op order van zijn vriendje Ted. Dus Fred was geen adviseur die oprecht was, Fred verdedigde Ted en GG denk ik. En nu krijgt Fredje R zijn beloning van Ted, precies wat ik je zij, en wat jij aldoor ontkende;-)))
    Ik had vertrouwen in Tedjen, Fredjen en Gracia aan het begin van het seizoen destijds....dat klopt. Fredjen gaat een adviserende rol vertolken in Nijmegen, net zoals hij hier deed.


    Fredjen heeft G-spot niet aan laten modderen, dat deed Tedjen. Fredjen heeft nog hulp aangeboden, maar nee hoor....G-spot wilde geen hulp en wist het allemaal wel zoals je weet. Tedjen had in moeten grijpen als TD en niet Fredjen als adviseur omdat hij die bevoegdheid niet had en Tedjen wel.


    Fredjen verdedigde niemand als adviseur. Hij voorzag de RvC van adviezen en het was aan de RvC om daar wel of niets mee te doen. Is Fredjen een achterbakse huichelaar? Ik weet het niet kerel. Wat ik wel weet is dat Fredjen destijds niet is gevraagd om het stokje van G-spot over te nemen. G-spot was namelijk een uitbraaksel van Tedjen en Tedjen wilde hem niet slachtofferen. Het ontslag van Tedjen was dus een logisch gevolg, want hij wilde G-spot zelfs een 2 jarig contract geven.
  • 4 Mar 2021 om 19:24
    • Quote van 4 Mar 2021 om 17:18
      Wees eens zo groot toe te geven dat ik destijds gelijk had TC?? Ik heb je toen gezegd dat hij het maatje van Ted was, en ik zij dat Fred wel een baantje van Ted zou krijgen, en dat ik hem een achterbakse huichelaar vindt. En zie Fred gaat naar Tedje , en daarom heeft Fredje GG maar aan laten modderen op order van zijn vriendje Ted. Dus Fred was geen adviseur die oprecht was, Fred verdedigde Ted en GG denk ik. En nu krijgt Fredje R zijn beloning van Ted, precies wat ik je zij, en wat jij aldoor ontkende;-)))
    Boeien, nu hebben we Ron en Jan en dat is echt een godsgeschenk voor onze club geweest.
  • 4 Mar 2021 om 18:37
    Vanwaar deze boosheid en dit onbegrip? Hij is slechts adviseur, dat heeft hij bij ons ook gedaan!
  • 4 Mar 2021 om 17:18
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:53
      Er viel ook weinig eer te behalen met Tedjen als TD. Tedjen is wel geschikt voor een club als NEC. Gewoon een kleine club met weinig ambitie buiten promotie om......
    Wees eens zo groot toe te geven dat ik destijds gelijk had TC?? Ik heb je toen gezegd dat hij het maatje van Ted was, en ik zij dat Fred wel een baantje van Ted zou krijgen, en dat ik hem een achterbakse huichelaar vindt. En zie Fred gaat naar Tedje , en daarom heeft Fredje GG maar aan laten modderen op order van zijn vriendje Ted. Dus Fred was geen adviseur die oprecht was, Fred verdedigde Ted en GG denk ik. En nu krijgt Fredje R zijn beloning van Ted, precies wat ik je zij, en wat jij aldoor ontkende;-)))
  • 4 Mar 2021 om 16:21
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:51
      Het is duidelijk dat Fred (voorlopig?) blijkbaar liever in de schaduw werkt. Mooi laten gaan ikzeg. Ik ben enorm blij met Ron aan het trainersroer bij ons.....
    Ikzeg. Fct. U heeft gelijk. Want vanaf het begin vroeg ik er al om en hij kwam. Super super super samen met iedereen die ons fctwente in welke vorm dan ook helpt. Eindelijk weer positief over ons fctwente.
  • 4 Mar 2021 om 14:31
    • Quote van 4 Mar 2021 om 14:02
      Wees daarom blij met echte clubmensen als Eddy, Kick en Jacob. Deze mensen zijn goud waard voor de club!!!!
    +100
  • 4 Mar 2021 om 14:04
    • Quote van 4 Mar 2021 om 14:02
      Wees daarom blij met echte clubmensen als Eddy, Kick en Jacob. Deze mensen zijn goud waard voor de club!!!!
    Ja die hebben ook een echt Twente hart, slissende Fred R niet is een Rat.
  • 4 Mar 2021 om 14:02
    Wees daarom blij met echte clubmensen als Eddy, Kick en Jacob. Deze mensen zijn goud waard voor de club!!!!
  • 4 Mar 2021 om 13:47
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:53
      Er viel ook weinig eer te behalen met Tedjen als TD. Tedjen is wel geschikt voor een club als NEC. Gewoon een kleine club met weinig ambitie buiten promotie om......
    Hij is een kontelikker van Ted , het is een vieze rat zoals ik jou toen al zo vaak gezegd heb dat dit zou gebeuren. Wat een viezerik die Fred om te kotsen
  • 4 Mar 2021 om 13:46
    Ik heb altijd gezegd dat het zo zou lopen Fredje liet GG lekker aankloten en volgde Ted als een slaaf. De meesten zullen nog weten dat ik toen al heb gezegd dat Fred een grote huichelaar was en is, zijn zogenaamde liefde Twente niet helpen, en dat vergeef ik die slisbek nooit meer, en ja ik had gelijk dat ik zij dat Ted op termijn wel een club voor Fredje had. Nou dat heeft hij nu weer, ik hoop dat die vieze geldwolf af gaat als een gieter, en dat hij gewoon niet meer welkom is in de Veste. Het is een grote vieze achterbakse Rat en verder is hij niets!!!! Opgerot en nooit meer functie bij Twente. Rat
  • 4 Mar 2021 om 12:53
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:50
      Ik denk dat hij Fct gewoon te spannend vond om zijn naam aan te verbinden. Jans en Steuer durften hier uiteindelijk wel in de stappen
    Er viel ook weinig eer te behalen met Tedjen als TD. Tedjen is wel geschikt voor een club als NEC. Gewoon een kleine club met weinig ambitie buiten promotie om......
  • 4 Mar 2021 om 12:51
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:27
      Ikzeg. Ook hoe dit werkt, snap ik het even niet meer. Met alle respect voor iedereen vraag ik mij af waarom fred die ik toen hoog had zitten bij ons fctwente. Nu de omgeving en nec wel wil helpen enz. Ik wacht het rustig af. Maar ik begrijp veel, maar een maal een fctwente fan altijd een fctwente fan.
    Het is duidelijk dat Fred (voorlopig?) blijkbaar liever in de schaduw werkt. Mooi laten gaan ikzeg. Ik ben enorm blij met Ron aan het trainersroer bij ons.....
  • 4 Mar 2021 om 12:50
    Ik denk dat hij Fct gewoon te spannend vond om zijn naam aan te verbinden. Jans en Steuer durften hier uiteindelijk wel in de stappen
  • 4 Mar 2021 om 12:49
    Mooi voor Fred. Veel plezier in Nijmegen. :)
  • 4 Mar 2021 om 12:42
    • Quote van 4 Mar 2021 om 12:27
      Ikzeg. Ook hoe dit werkt, snap ik het even niet meer. Met alle respect voor iedereen vraag ik mij af waarom fred die ik toen hoog had zitten bij ons fctwente. Nu de omgeving en nec wel wil helpen enz. Ik wacht het rustig af. Maar ik begrijp veel, maar een maal een fctwente fan altijd een fctwente fan.
    100 % met je eens
  • 4 Mar 2021 om 12:27
    Ikzeg. Ook hoe dit werkt, snap ik het even niet meer. Met alle respect voor iedereen vraag ik mij af waarom fred die ik toen hoog had zitten bij ons fctwente. Nu de omgeving en nec wel wil helpen enz. Ik wacht het rustig af. Maar ik begrijp veel, maar een maal een fctwente fan altijd een fctwente fan.
  • 4 Mar 2021 om 12:13
    Hij heeft wat met de regio.......kan dat eeuwige hetzelfde gelul niet meer aanhoren.
  • 4 Mar 2021 om 11:40
    Watn kearl oozn Fred en nu wil den man wel met Tedje waren.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›