Lang: ''Toen ik deze kant op ging, was ik 4,5 miljoen euro waard''

12
Lang: ''Toen ik deze kant op ging, was ik 4,5 miljoen euro waard''

Noa Lang heeft nog geen moment spijt gehad van zijn transfer van Ajax naar Club Brugge. In België is de oud-speler van FC Twente onbetwiste basisspeler en scoort hij aan de lopende band.

"Toen ik deze kant op ging, was ik 4,5 miljoen euro waard", begint Lang bij Helden Magazine. "Het kan kan snel gaan. Op een dag zal ik nog veel meer waard zijn. Als ik nu een transfer maak, zal de club nog meer dan twintig miljoen vragen, denk ik zo."

"Achteraf gezien ben ik blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Maar op het moment dat ik voor een vertrek koos, was dat niet leuk", vervolgt Lang. "Ajax was mijn droomclub. Maar ik wilde elke week spelen en bij Ajax stond Dusan Tadic op mijn plek. Ik was er klaar mee, dat heb ik heel duidelijk aangegeven bij trainer Erik ten Hag."

Ajax wilde Lang in eerste instantie niet laten gaan. "Ik weet dat Ajax me niet kwijt wilde. Ze zeiden alleen dat ik geduld moest hebben. Maar mijn geduld was op", aldus de aanvaller, die na zijn sterke periode bij FC Twente ook naar andere clubs kon. "Ik had een aantal opties, ging kijken wat voor mijn ontwikkeling het beste was."

"Ik heb twee keer met Brugge gesproken en hield daar een heel goed gevoel aan over", geeft hij aan. "Ze wilden me zo graag hebben, zeiden meerdere keren: Het shirt met nummer 10 ligt al voor je klaar. Mooi. In eerste instantie wilde ik eigenlijk niet naar België, ik dacht aan Italië of Spanje. Maar ik ben zo blij dat ik nu in Brugge ben, ben er zeker niet op achteruit gegaan."

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Apr 2021 om 08:42
    • Quote van 9 Apr 2021 om 07:51
      Misschien dat Drommel nu wel een hot item word in Amsterdam. Kon wel eens een dure fout zijn van Scherpen.
    Kon zomaar idd. Maar die fout is hele dure. Ze worden volgende week weer opgewacht door de muur van as roma. Met nog minder intentie om vooruit te voetballen en verdedigen dat kunnen die Italianen wel.
  • 9 Apr 2021 om 07:51
    • Quote van 9 Apr 2021 om 07:05
      Ze zijn niet bestolen. Tadic had die strafschop "gewoon" moeten binnecshieten en scherpen is niet klaar voor ajax 1. Had 1 mooie redding. Maar die blunder dienhij maakte zie je bij hem in de KKD zelfs nog met enige regelmaat voorbij komen. Maar dat ia het probleem met die "noodverbandtjes" zijn nooit zo goed als de eerste en 2 keeper. Maar ja meer smaken hebben ze niet. Stekelenburg geblesseerd en onana is duidelijk.
    Misschien dat Drommel nu wel een hot item word in Amsterdam. Kon wel eens een dure fout zijn van Scherpen.
  • 9 Apr 2021 om 07:11
    • Quote van 9 Apr 2021 om 07:05
      Ze zijn niet bestolen. Tadic had die strafschop "gewoon" moeten binnecshieten en scherpen is niet klaar voor ajax 1. Had 1 mooie redding. Maar die blunder dienhij maakte zie je bij hem in de KKD zelfs nog met enige regelmaat voorbij komen. Maar dat ia het probleem met die "noodverbandtjes" zijn nooit zo goed als de eerste en 2 keeper. Maar ja meer smaken hebben ze niet. Stekelenburg geblesseerd en onana is duidelijk.
    Wij hebben er nog wel één in de aanbieding voor hun. Vriendenprijsje, 8 miljoen.
  • 9 Apr 2021 om 07:05
    • Quote van 9 Apr 2021 om 00:22
      Wat heeft Ajax toch een stel kutfanboys zeg. Roepen nu dat ze bestolen zijn maar kunnen niet vertellen waarom
    Ze zijn niet bestolen. Tadic had die strafschop "gewoon" moeten binnecshieten en scherpen is niet klaar voor ajax 1. Had 1 mooie redding. Maar die blunder dienhij maakte zie je bij hem in de KKD zelfs nog met enige regelmaat voorbij komen. Maar dat ia het probleem met die "noodverbandtjes" zijn nooit zo goed als de eerste en 2 keeper. Maar ja meer smaken hebben ze niet. Stekelenburg geblesseerd en onana is duidelijk.
  • 9 Apr 2021 om 00:22
    Wat heeft Ajax toch een stel kutfanboys zeg. Roepen nu dat ze bestolen zijn maar kunnen niet vertellen waarom
  • 9 Apr 2021 om 00:22
    • Quote van 8 Apr 2021 om 22:16
      Scherpen lekker keepertje!!
    Tadic ook beschamend, al gaat ie er normaal gewoon in
  • 8 Apr 2021 om 22:18
    • Quote van 8 Apr 2021 om 22:16
      Scherpen lekker keepertje!!
    Scherpen was niet zo scherp.
  • 8 Apr 2021 om 22:17
    • Quote van 8 Apr 2021 om 22:16
      Scherpen lekker keepertje!!
    Hahahaha
  • 8 Apr 2021 om 22:16
    Scherpen lekker keepertje!!
  • 8 Apr 2021 om 21:59
    • Quote van 8 Apr 2021 om 18:41
      Ikzeg. Ik had u zeker nog in de veste gezien. Maar ik wens u zeker het allerbeste en sterkte toe. Dit doet u zeker topper.
    Dankuwel meneer
  • 8 Apr 2021 om 18:41
    Ikzeg. Ik had u zeker nog in de veste gezien. Maar ik wens u zeker het allerbeste en sterkte toe. Dit doet u zeker topper.
  • 8 Apr 2021 om 18:32
    Topper
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›