Revanchegevoelens bij Verbeek? ''Dat blijft mensen het meest bij''

9
Revanchegevoelens bij Verbeek? ''Dat blijft mensen het meest bij''

Gertjan Verbeek gaat aan de slag als trainer bij Almere City. Het is zijn eerste binnenlandse avontuur sinds hij ontslagen werd bij FC Twente.

Dat pijnlijke vertrek is geen drijfveer voor hem, vertelt de oefenmeester tegenover Voetbal International. ''Zeker niet. Elke trainerscarrière gaat met ups en downs. Bij veel clubs heb ik behoorlijk tot goed werk afgeleverd, alleen is je laatste club hetgeen dat bepaalde mensen het meest bij blijft.''

De trainer ging nog wel in het buitenland aan de slag: ''Na FC Twente heb ik in Australië echter de beker nog gewonnen. Nu wil ik in Almere iets moois neerzetten, waarbij het uiteindelijk de droom is met de jongste club van Nederland de Eredivisie te bereiken.''

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jun 2021 om 15:20
    • Quote van 10 Jun 2021 om 11:19
      Het is een chagrijn want ik ben bij hem aan het werk geweest bij dat huuske in Dalfsen
    Is dat nog steeds niet af dan? Is die volgens mij al 10 jaar aan het bouwen.
  • 10 Jun 2021 om 15:09
    • Quote van 10 Jun 2021 om 11:19
      Het is een chagrijn want ik ben bij hem aan het werk geweest bij dat huuske in Dalfsen
    Duidelijk dus chagrijn zit dus bij jouw
  • 10 Jun 2021 om 11:46
    RED666 Dan zul jij je werk wel niet goed hebben gedaan. voor iemand werken en daarna over hem lullen toont niet van integriteit.
  • 10 Jun 2021 om 11:19
    • Quote van 9 Jun 2021 om 23:03
      Als je dat leest dan zit het wel bij je zelf. Hij zegt juist dat dit bij trainersvak hoort. Maar als je alleen de kop van het artikel leest kan je zo reageren.
    Het is een chagrijn want ik ben bij hem aan het werk geweest bij dat huuske in Dalfsen
  • 10 Jun 2021 om 11:19
    • Quote van 9 Jun 2021 om 23:03
      Als je dat leest dan zit het wel bij je zelf. Hij zegt juist dat dit bij trainersvak hoort. Maar als je alleen de kop van het artikel leest kan je zo reageren.
    Het is een chagrijn want ik ben bij hem aan het werk geweest bij dat huuske in Dalfsen
  • 10 Jun 2021 om 07:03
    Hij zal wel effe de hele club opbouwen. Waarschijnlijk gaat hij ook helpen met de nieuwe dug outs bouwen.
  • 9 Jun 2021 om 23:03
    • Quote van 9 Jun 2021 om 22:01
      Chagrijn
    Als je dat leest dan zit het wel bij je zelf. Hij zegt juist dat dit bij trainersvak hoort. Maar als je alleen de kop van het artikel leest kan je zo reageren.
  • 9 Jun 2021 om 22:02
    Chagrijn