Transfervrije Nacho vindt nieuwe club en tekent contract in Polen

18
Transfervrije Nacho vindt nieuwe club en tekent contract in Polen

Nacho Monsalve is transfervrij op te pikken. De oud-verdediger van FC Twente is na een korte periode alweer vertrokken bij Levski Sofia.

Monsalve speelde maar vijf maanden bij de meervoudig kampioen van Bulgarije. Hierin kwam hij tot elf wedstrijden. Afgelopen seizoen stond hij lange tijd aan de kant met een blessure aan zijn rib. Waar zijn toekomst ligt is nog niet bekend.

Monsalve promoveerde met FC Twente terug naar de Eredivisie. Destijds kon hij een nieuw contract tekenen in Enschede. De Spanjaard koos echter voor een vertrek naar NAC Breda.

Update: Nacho Monsalve heeft alweer een nieuwe club gevonden. De oud-speler van FC Twente heeft een contract getekend bij LKS Lódz, dat uitkomt op het tweede niveau van Polen.

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door NACHO MONSALVE (@nachomonsalve4)

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jun 2021 om 14:31
    • Quote van 17 Jun 2021 om 19:23
      Die is met een hoop bombarie gehaald ook ik had er dikke verwachtingen van niks nada heb je er van gezien. En dat zelfde heb ik ook een beetje met die ekkelenkamp misschien hebben we wel te hoge verwachtingen van hem. Kump hij er an valt ie dik tegen KWW in iedergeval als ie wil komen dan nu anders opzouten er met graag of helemaal niet.
    Klopt alleen speelde Markelo voornamelijk def mid en bij Twente moest hij als rechterverdediger spelen. Dus ik zou voornamelijk spelers aantrekken voor hun favoriete positie.
  • 22 Jun 2021 om 14:31
    • Quote van 17 Jun 2021 om 19:23
      Die is met een hoop bombarie gehaald ook ik had er dikke verwachtingen van niks nada heb je er van gezien. En dat zelfde heb ik ook een beetje met die ekkelenkamp misschien hebben we wel te hoge verwachtingen van hem. Kump hij er an valt ie dik tegen KWW in iedergeval als ie wil komen dan nu anders opzouten er met graag of helemaal niet.
    Klopt alleen speelde Markelo voornamelijk def mid en bij Twente moest hij als rechterverdediger spelen. Dus ik zou voornamelijk spelers aantrekken voor hun favoriete positie.
  • 17 Jun 2021 om 19:23
    • Quote van 17 Jun 2021 om 15:05
      Wat gaat die Markelo doen dan?
    Die is met een hoop bombarie gehaald ook ik had er dikke verwachtingen van niks nada heb je er van gezien. En dat zelfde heb ik ook een beetje met die ekkelenkamp misschien hebben we wel te hoge verwachtingen van hem. Kump hij er an valt ie dik tegen KWW in iedergeval als ie wil komen dan nu anders opzouten er met graag of helemaal niet.
  • 17 Jun 2021 om 19:15
    • Quote van 17 Jun 2021 om 18:58
      Haha inderdaad, er is maar één gait die vot moet blijven....
    Haha klopt
  • 17 Jun 2021 om 18:58
    • Quote van 17 Jun 2021 om 18:09
      In der kuchen der mit prutser ist. Mooie naam dat Everton heb je geen hol aan gehad ik heb liever Gait uut oootmarsum die kamft
    Haha inderdaad, er is maar één gait die vot moet blijven....
  • 17 Jun 2021 om 18:57
    • Quote van 17 Jun 2021 om 18:18
      Whahaha, nu ben je de Sjaak
    Waarom? Nacho is gewoon een prima speler. Ging destijds voorop in de strijd, niets mis mee.
  • 17 Jun 2021 om 18:21
    • Quote van 17 Jun 2021 om 18:09
      In der kuchen der mit prutser ist. Mooie naam dat Everton heb je geen hol aan gehad ik heb liever Gait uut oootmarsum die kamft
    lol..-:))
  • 17 Jun 2021 om 18:18
    • Quote van 17 Jun 2021 om 16:21
      Deze moeten we contracteren
    Whahaha, nu ben je de Sjaak
  • 17 Jun 2021 om 18:09
    • Quote van 17 Jun 2021 om 16:32
      Terug naar Everton.
    In der kuchen der mit prutser ist. Mooie naam dat Everton heb je geen hol aan gehad ik heb liever Gait uut oootmarsum die kamft
  • 17 Jun 2021 om 18:09
    • Quote van 17 Jun 2021 om 15:54
      Mislukt is een groot woord, maar zie er op dit moment ook geen meerwaarde in.
    Vergelijkbaar met Dumic alleen iets beter.
  • 17 Jun 2021 om 16:32
    • Quote van 17 Jun 2021 om 15:05
      Wat gaat die Markelo doen dan?
    Terug naar Everton.
  • 17 Jun 2021 om 16:21
    Deze moeten we contracteren
  • 17 Jun 2021 om 15:54
    • Quote van 17 Jun 2021 om 15:31
      Ik zit erop te wachten tot de eerste zegt dat ze deze man moeten contracteren. Weer een mislukt project van Ted.
    Mislukt is een groot woord, maar zie er op dit moment ook geen meerwaarde in.
  • 17 Jun 2021 om 15:31
    Ik zit erop te wachten tot de eerste zegt dat ze deze man moeten contracteren. Weer een mislukt project van Ted.
  • 17 Jun 2021 om 15:31
    Gaat naar Nec
  • 17 Jun 2021 om 15:14
    Liever Robin Propper dan Nacho Monsalve.
  • 17 Jun 2021 om 15:05
    • Quote van 17 Jun 2021 om 14:56
      Beter dan Markelo
    Wat gaat die Markelo doen dan?
  • 17 Jun 2021 om 14:56
    Beter dan Markelo
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›