Douglas is transfervrij: ''Mooi zijn als er iets in Nederland komt''

74
Douglas is transfervrij: ''Mooi zijn als er iets in Nederland komt''

Douglas is transfervrij op te pikken. De oud-speler van FC Twente zag diens contract bij Wurzburger Kickers niet worden verlengd na de degradatie naar de 3. Bundesliga.

"Ik ben de laatste tien jaar in het buitenland geweest. Daarom blijf ik liever in Nederland dan dat ik weer naar het buitenland ga. Ik ben ook wat ouder dan die jongens en heb ook mijn familie hier", begint Douglas bij Voetbalzone.

Vooralsnog is het voor Douglas afwachten en fit blijven. "Maar we zullen moeten afwachten wat er komt. Ik wil in ieder geval nog een paar jaar voetballen, ik heb er weer zin in. Het zou heel mooi zijn als er iets in Nederland komt, ik hoop het."

74 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Jul 2021 om 17:08
    • Quote van 18 Jul 2021 om 17:07
      Oké deal, er gaat een cam komen, de spits is ook niet bekend, welke het word? Kijk de aankomende tijd naar twentesites en dan kijken we of het goed, of slecht afloopt....
    Zo is dat :-)
  • 18 Jul 2021 om 17:07
    • Quote van 18 Jul 2021 om 15:50
      Cliffhanger?
    Oké deal, er gaat een cam komen, de spits is ook niet bekend, welke het word? Kijk de aankomende tijd naar twentesites en dan kijken we of het goed, of slecht afloopt....
  • 18 Jul 2021 om 16:01
    Mooi naar NEC........ Twente das war einamal.
  • 18 Jul 2021 om 15:50
    • Quote van 18 Jul 2021 om 13:55
      Geloof locadia maar eerder dan van wolfswinkel.
    Cliffhanger?
  • 18 Jul 2021 om 15:31
    • Quote van 18 Jul 2021 om 14:59
      Ze doen bij brighton aan uitverkoop. Het scheelt buiten de transfersom ook aan salaris. Ik zie locadia wel komen.
    Dat zou echt geweldig zijn
  • 18 Jul 2021 om 14:59
    • Quote van 18 Jul 2021 om 14:06
      Dat is een hele opluchting. Bedankt voor de opheldering. Denk jij dat deze deal kans van slagen heeft? Als ik zie hoe ze met Jahanbakshsh en Propper (die beiden veel meer speelden bij Brighton) omgingen zou mijn gevoel zeggen van wel.
    Ze doen bij brighton aan uitverkoop. Het scheelt buiten de transfersom ook aan salaris. Ik zie locadia wel komen.
  • 18 Jul 2021 om 14:20
    • Quote van 18 Jul 2021 om 13:55
      Geloof locadia maar eerder dan van wolfswinkel.
    Zou ik echt heel blij mee zijn als dat zou lukken althans. Absolute meerwaarde.
  • 18 Jul 2021 om 14:06
    • Quote van 18 Jul 2021 om 13:55
      Geloof locadia maar eerder dan van wolfswinkel.
    Dat is een hele opluchting. Bedankt voor de opheldering. Denk jij dat deze deal kans van slagen heeft? Als ik zie hoe ze met Jahanbakshsh en Propper (die beiden veel meer speelden bij Brighton) omgingen zou mijn gevoel zeggen van wel.
  • 18 Jul 2021 om 13:55
    • Quote van 18 Jul 2021 om 13:43
      Weet ik. Maar de week ervoor zei hij van Wolfswinkel. Dus weet niet precies wat ik moet geloven.
    Geloof locadia maar eerder dan van wolfswinkel.
  • 18 Jul 2021 om 13:43
    • Quote van 18 Jul 2021 om 13:25
      Hij heeft wel een punt. Ze verkopen 2 spelers voor 1,5 miljoen terwijl ze de 2 kochten voor 37 miljoen. Dan zou locadia wel bespreekbaar zijn. Hij had het van de week over een geldschieter.
    Weet ik. Maar de week ervoor zei hij van Wolfswinkel. Dus weet niet precies wat ik moet geloven.
  • 18 Jul 2021 om 13:25
    • Quote van 18 Jul 2021 om 13:20
      Wat DH nu op. Net zet is misschien wel een hint dat het om Locadia gaat. Weet ik niet zeker hoor
    Hij heeft wel een punt. Ze verkopen 2 spelers voor 1,5 miljoen terwijl ze de 2 kochten voor 37 miljoen. Dan zou locadia wel bespreekbaar zijn. Hij had het van de week over een geldschieter.
  • 18 Jul 2021 om 13:20
    Wat DH nu op. Net zet is misschien wel een hint dat het om Locadia gaat. Weet ik niet zeker hoor
  • 18 Jul 2021 om 13:04
    • Quote van 18 Jul 2021 om 12:19
      Dat zou ik dan wel als slecht beleid willen bestempelen als ze Wolfswinkel hier naar toe willen halen. Het is op dit moment al een krankenhaus slash revalidatiecentrum.
    Wolfswinkel is niet een soort spits dat Streuer zoekt. Hij kent hem wel goed. En zijn blessure gevoeligheid helpt daar ook niet aan mee.
  • 18 Jul 2021 om 13:03
    • Quote van 18 Jul 2021 om 12:18
      kijk daarom had ik van Wolfswinkel ook niet genoemd..tis voorbij voor hem..
    Sorry mijn andere comment was op deze bedoelt. Maar de blessures tot nu toe zijn kloten. Maar nee we zijn niet de enige en we zullen ook de laatste niet zijn. Kwestie van hopen dat je de laatste 3 a 4 weken wel de selectie fit hebt of blessure vrij hebt zodat je ingespeeld kunt raken. We hebben de eerst 8 wedstrijden geen makkelijke programma. Daar zullen we punten moeten harken en sprokkelen en hopen op een stunt tegen ajax zou mooi zijn.
  • 18 Jul 2021 om 12:59
    • Quote van 18 Jul 2021 om 12:36
      maar kijk ook eens bij andere clubs...ook een aantal zwaaardere blessures daar..we zijn niet de enige
    Dat klopt. Maar pak de lijst er eens bij met blessures van van wolfswinkel. Dan zie je overeenkomsten met berggreen. Een spits van 32 halen met een flinke geschiedenis aan blessures en Met 2 19jarige spitsen erachter is relatief vrij groot risico. Niet fit is 1 ding. Maar blessure gevoelig op je 32ste zijn dan word het sowieso niet veel beter meer en dat is los van wat hij presteert in een nog slechtere competitie als die van ons want dat houd ook niet over.
  • 18 Jul 2021 om 12:56
    • Quote van 18 Jul 2021 om 12:19
      Dat zou ik dan wel als slecht beleid willen bestempelen als ze Wolfswinkel hier naar toe willen halen. Het is op dit moment al een krankenhaus slash revalidatiecentrum.
    Helemaal mee eens
  • 18 Jul 2021 om 12:36
    • Quote van 18 Jul 2021 om 11:59
      Wat dat betreft wel ja. Maar juist daarom zie ik dat liever niet.
    maar kijk ook eens bij andere clubs...ook een aantal zwaaardere blessures daar..we zijn niet de enige
  • 18 Jul 2021 om 12:31
    • Quote van 18 Jul 2021 om 11:42
      Ik zou dan eerder aan van wolfswinkel denken die jimmy laatst noemde...
    Zivkovic past precies in het snelle druk zetten en zijn snelheid is heel bruikbaar in deze speelwijze. Fitte Locadia zou het ook kunnen.
  • 18 Jul 2021 om 12:31
    • Quote van 18 Jul 2021 om 11:42
      Ik zou dan eerder aan van wolfswinkel denken die jimmy laatst noemde...
    Zivkovic past precies in het snelle druk zetten en zijn snelheid is heel bruikbaar in deze speelwijze. Fitte Locadia zou het ook kunnen.
  • 18 Jul 2021 om 12:19
    Dat zou ik dan wel als slecht beleid willen bestempelen als ze Wolfswinkel hier naar toe willen halen. Het is op dit moment al een krankenhaus slash revalidatiecentrum.
  • 18 Jul 2021 om 12:18
    • Quote van 18 Jul 2021 om 11:55
      Klopt. Dat zou kunnen. Maar ik hoop echt van ganser harte niet. Type robben en niet eens zo goed. Hij speelt 3 wedstrijden en is weer klaar tot de winter. Hij word geteisterd door blessures.
    kijk daarom had ik van Wolfswinkel ook niet genoemd..tis voorbij voor hem..
  • 18 Jul 2021 om 11:59
    • Quote van 18 Jul 2021 om 11:56
      Zal dus goed bij ons passen...
    Wat dat betreft wel ja. Maar juist daarom zie ik dat liever niet.
  • 18 Jul 2021 om 11:57
    • Quote van 18 Jul 2021 om 11:45
      Menig maar verkopen ..voor ieder de beste oplossing ..mocht hij dit jaar niet top presteren dan willen alleen de mindere clubs hem nog ..als hij ernaast komt te staan wordt het kneuzendivisie voor hem ..dat risico zal Menig toch niet nemen..echt niet..
    Ik denk ook niet dat hij nog een jaar als afgelopen jaar. In elk geval niet bij ons. Het is voor alle partijen daardoor beter.
  • 18 Jul 2021 om 11:56
    • Quote van 18 Jul 2021 om 11:55
      Klopt. Dat zou kunnen. Maar ik hoop echt van ganser harte niet. Type robben en niet eens zo goed. Hij speelt 3 wedstrijden en is weer klaar tot de winter. Hij word geteisterd door blessures.
    Zal dus goed bij ons passen...
  • 18 Jul 2021 om 11:55
    • Quote van 18 Jul 2021 om 11:42
      Ik zou dan eerder aan van wolfswinkel denken die jimmy laatst noemde...
    Klopt. Dat zou kunnen. Maar ik hoop echt van ganser harte niet. Type robben en niet eens zo goed. Hij speelt 3 wedstrijden en is weer klaar tot de winter. Hij word geteisterd door blessures.
  • 18 Jul 2021 om 11:45
    • Quote van 18 Jul 2021 om 10:48
      Zouden prima keuzes zijn of iets gelijkwaardigs inderdaad dan gaan we erop vooruit en als iedereen dan fit is behalve de lange geblesseerden dan hebben we een bredere en betere selectie dan afgelopen jaar. Hopen dat de meeste aankomende week weer aan sluiten. Troupee hilgers everink rots brama en Bosch. Dan is bijna iedereen terug. Hoop dat denhilo vast gelegt word dan krijgen we en mooi jaar. Hoop alleen dat menig verkocht word omdat die anders gratis de deur uit sjouwt en wat ik zo lees zou denhilo een prima vervanger zijn voor menig.
    Menig maar verkopen ..voor ieder de beste oplossing ..mocht hij dit jaar niet top presteren dan willen alleen de mindere clubs hem nog ..als hij ernaast komt te staan wordt het kneuzendivisie voor hem ..dat risico zal Menig toch niet nemen..echt niet..
  • 18 Jul 2021 om 11:42
    • Quote van 18 Jul 2021 om 09:14
      Als je dat verhaal van hbol hoort is dat wel de eerste die in me op komt en die is ook een stuk fitter dan van wolfswinkel en gerucht is dat hij wel terug naar Nederland wil. Maar of het in dit geval ook gaat om locadia geen idee.
    Ik zou dan eerder aan van wolfswinkel denken die jimmy laatst noemde...
  • 18 Jul 2021 om 10:48
    • Quote van 18 Jul 2021 om 10:39
      van Amersfoort en Locadia...of gelijkwaardig...dan is het wel de weg omhoog
    Zouden prima keuzes zijn of iets gelijkwaardigs inderdaad dan gaan we erop vooruit en als iedereen dan fit is behalve de lange geblesseerden dan hebben we een bredere en betere selectie dan afgelopen jaar. Hopen dat de meeste aankomende week weer aan sluiten. Troupee hilgers everink rots brama en Bosch. Dan is bijna iedereen terug. Hoop dat denhilo vast gelegt word dan krijgen we en mooi jaar. Hoop alleen dat menig verkocht word omdat die anders gratis de deur uit sjouwt en wat ik zo lees zou denhilo een prima vervanger zijn voor menig.
  • 18 Jul 2021 om 10:39
    • Quote van 18 Jul 2021 om 09:14
      Als je dat verhaal van hbol hoort is dat wel de eerste die in me op komt en die is ook een stuk fitter dan van wolfswinkel en gerucht is dat hij wel terug naar Nederland wil. Maar of het in dit geval ook gaat om locadia geen idee.
    van Amersfoort en Locadia...of gelijkwaardig...dan is het wel de weg omhoog
  • 18 Jul 2021 om 09:14
    • Quote van 18 Jul 2021 om 08:25
      Locadia?
    Als je dat verhaal van hbol hoort is dat wel de eerste die in me op komt en die is ook een stuk fitter dan van wolfswinkel en gerucht is dat hij wel terug naar Nederland wil. Maar of het in dit geval ook gaat om locadia geen idee.
  • 18 Jul 2021 om 08:25
    • Quote van 18 Jul 2021 om 08:03
      Dat is geen spits.
    Locadia?
  • 18 Jul 2021 om 08:07
    • Quote van 18 Jul 2021 om 08:03
      Dat is geen spits.
    Zeker geen spits
  • 18 Jul 2021 om 08:03
    • Quote van 18 Jul 2021 om 07:48
      Van Amersfoort?
    Dat is geen spits.
  • 18 Jul 2021 om 07:48
    • Quote van 18 Jul 2021 om 01:37
      De spits zijn ze al maanden mee bezig. Hij wil zelf graag. Het probleem zit hem in het feit dat hij nog een contract heeft. Twente wil hem echter het liefst vastleggen en niet huren. Onderhandelingen lopen al een tijdje.
    Van Amersfoort?
  • 18 Jul 2021 om 01:37
    • Quote van 18 Jul 2021 om 00:26
      Heb ik ook vernomen, 2 ervaren spelers voor in de as van het veld. Namen zouden voor verassing kunnen zorgen.
    De spits zijn ze al maanden mee bezig. Hij wil zelf graag. Het probleem zit hem in het feit dat hij nog een contract heeft. Twente wil hem echter het liefst vastleggen en niet huren. Onderhandelingen lopen al een tijdje.
  • 18 Jul 2021 om 00:26
    • Quote van 17 Jul 2021 om 18:14
      Douglas gaat niet worden gepresenteerd. Maar aankomende dinsdag worden er 2 toppers gepresenteerd en dan moet de selectie rond zijn. Door onderhandelingen duurt het allemaal wat langet dan gewenst.
    Heb ik ook vernomen, 2 ervaren spelers voor in de as van het veld. Namen zouden voor verassing kunnen zorgen.
  • 18 Jul 2021 om 00:18
    • Quote van 18 Jul 2021 om 00:13
      Haha ja sorry, je bent er wel altijd snel bij, ik weet niet of ik teveel mag zeggen, daarom.
    Gaat iets makkelijker sneller reageren als se rest van het gezin in bed ligt en ik enkel dit en COD aan het doen ben. Geen Kids die ik in de gaten moet houden wat ze uitvreten scheelt al een hele hoop haha.
  • 18 Jul 2021 om 00:13
    • Quote van 17 Jul 2021 om 23:55
      Ging over jimmy dat hij dacht dat hij bestuurs lid van p was en dat mits er wat afvalt bij groteclubs er snel wat bij komt en anders het waarschijnlijk langer gaat duren dat was de essentie.
    Haha ja sorry, je bent er wel altijd snel bij, ik weet niet of ik teveel mag zeggen, daarom.
  • 17 Jul 2021 om 23:55
    • Quote van 17 Jul 2021 om 23:48
      Wat zei svente dan
    Ging over jimmy dat hij dacht dat hij bestuurs lid van p was en dat mits er wat afvalt bij groteclubs er snel wat bij komt en anders het waarschijnlijk langer gaat duren dat was de essentie.
  • 17 Jul 2021 om 23:48
    • Quote van 17 Jul 2021 om 23:37
      Omdat het een reactie was op svente en die verwijderde hem ook.
    Wat zei svente dan
  • 17 Jul 2021 om 23:37
    • Quote van 17 Jul 2021 om 23:17
      @fct89 waarom verwijder je de reactie?
    Omdat het een reactie was op svente en die verwijderde hem ook.
  • 17 Jul 2021 om 23:33
    • Quote van 17 Jul 2021 om 16:13
      Als hij in zijn vrije tijd wil gokken of drankje drinken moet hij dat zelf weten toch? Of moet hij achter de geraniums blijven zitten, misschien dat jij dat doet, maar heb wel een meer spelers op terrassen en ide kroegen gezien. Dus zo raar is dat niet je kunt iemand makkelijk een stempel opdrukken. Wat moet hij dan in zijn vrije tijd naar de Nederlandse Hervormde kerk gaan???
    Als het invloed op zijn spelen heeft wordt het anders he. Dan wordt het reden om hem niet aan te nemen.
  • 17 Jul 2021 om 23:17
    @fct89 waarom verwijder je de reactie?
  • 17 Jul 2021 om 23:17
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    We zullen dinsdag zien of er 2 toppers erbij komen. Maar geloof hetzelf niet. Ik hoor en lees uit meerdere hoeken dat het nog wel een aantal weken kan duren dat er nieuwe spelers bij komen. Dh zei afgelopen week dat er geldschieters erbij zitten. Weet niet of daar iets uitkomt.
  • 17 Jul 2021 om 23:17
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Wat stond er?
  • 17 Jul 2021 om 21:23
    Geef hem een kans op amateur basis in de voorbereiding. Dan heb je niets te verliezen en in de glazen pieri is mijn vertrouwen wel rond het 0 punt gedaald.
  • 17 Jul 2021 om 20:00
    • Quote van 17 Jul 2021 om 19:53
      Op .net kijk ik niet meer, wat een zuigers zitten daar tussen
    Helemaal mee eens. Dat gevoel heb ik meer dan eens. Maar dan komt glasgow of jimmy weet met nieuws over een speler of iets degelijks en dan trekt het me weer aan. Maar hoofdzakelijk Wallace gadveredamme man die man word je echt kolere ziek van. Daar neem ik de moeite niet eens voor die te lezen. 1 brok allende en hij is momenteel niet alleen. Het is mangs verre van leuk om te lezen. Ik reageer er nooit heb er geen account. Wel meer dan eens serieus overwogen puur om Wallace en z'n fans te kunnen negeren.
  • 17 Jul 2021 om 19:53
    • Quote van 17 Jul 2021 om 18:54
      Kun je beter wachten totdat svente of eppie of stifler dit meld. Zelfs glasgow is eerder dan jimmy momenteel. Want die zei dit ook dat het pas eind augustus word. Terwijl streuer zelf al zei dat die 10 een prioriteit heeft. Dat zal dus geen eind augustus worden lijkt mij.
    Op .net kijk ik niet meer, wat een zuigers zitten daar tussen
  • 17 Jul 2021 om 19:32
    • Quote van 17 Jul 2021 om 16:13
      Als hij in zijn vrije tijd wil gokken of drankje drinken moet hij dat zelf weten toch? Of moet hij achter de geraniums blijven zitten, misschien dat jij dat doet, maar heb wel een meer spelers op terrassen en ide kroegen gezien. Dus zo raar is dat niet je kunt iemand makkelijk een stempel opdrukken. Wat moet hij dan in zijn vrije tijd naar de Nederlandse Hervormde kerk gaan???
    Hahaha, hij is mie ook gek
  • 17 Jul 2021 om 19:13
    • Quote van 17 Jul 2021 om 18:14
      Douglas gaat niet worden gepresenteerd. Maar aankomende dinsdag worden er 2 toppers gepresenteerd en dan moet de selectie rond zijn. Door onderhandelingen duurt het allemaal wat langet dan gewenst.
    Zou prachtig zijn als dit op waarheid berust is ,een spits en creatieve middenvelder zijn de belangrijkste schakels die fctwente nu nog mist ..
  • 17 Jul 2021 om 19:02
    • Quote van 17 Jul 2021 om 14:42
      Douglas is een legende bij Twente en dat moet hij ook blijven. Als hij nog wil spelen laat hem dat ergens anders doen. Bij Twente kan hij alleen maar verliezen.
    Indd
  • 17 Jul 2021 om 18:54
    • Quote van 17 Jul 2021 om 18:23
      Ik lees op twente.net dat we de spelers niet voor augustus hoeven te verwachten misschien pas zelfs de laatste weken van augustus.
    Kun je beter wachten totdat svente of eppie of stifler dit meld. Zelfs glasgow is eerder dan jimmy momenteel. Want die zei dit ook dat het pas eind augustus word. Terwijl streuer zelf al zei dat die 10 een prioriteit heeft. Dat zal dus geen eind augustus worden lijkt mij.
  • 17 Jul 2021 om 18:42
    • Quote van 17 Jul 2021 om 18:14
      Douglas gaat niet worden gepresenteerd. Maar aankomende dinsdag worden er 2 toppers gepresenteerd en dan moet de selectie rond zijn. Door onderhandelingen duurt het allemaal wat langet dan gewenst.
    En wie mag jij dan zijn, die deze informatie heeft?
  • 17 Jul 2021 om 18:23
    • Quote van 17 Jul 2021 om 18:20
      En welke spelers en welke bron?
    Ik lees op twente.net dat we de spelers niet voor augustus hoeven te verwachten misschien pas zelfs de laatste weken van augustus.
  • 17 Jul 2021 om 18:20
    • Quote van 17 Jul 2021 om 18:14
      Douglas gaat niet worden gepresenteerd. Maar aankomende dinsdag worden er 2 toppers gepresenteerd en dan moet de selectie rond zijn. Door onderhandelingen duurt het allemaal wat langet dan gewenst.
    Ze willen nog 3 spelers hebben ivm met het wegvallen van lukoki.
  • 17 Jul 2021 om 18:20
    • Quote van 17 Jul 2021 om 18:15
      Welke posities?
    En welke spelers en welke bron?
  • 17 Jul 2021 om 18:15
    • Quote van 17 Jul 2021 om 18:14
      Douglas gaat niet worden gepresenteerd. Maar aankomende dinsdag worden er 2 toppers gepresenteerd en dan moet de selectie rond zijn. Door onderhandelingen duurt het allemaal wat langet dan gewenst.
    Welke posities?
  • 17 Jul 2021 om 18:14
    Douglas gaat niet worden gepresenteerd. Maar aankomende dinsdag worden er 2 toppers gepresenteerd en dan moet de selectie rond zijn. Door onderhandelingen duurt het allemaal wat langet dan gewenst.
  • 17 Jul 2021 om 18:11
    • Quote van 17 Jul 2021 om 16:13
      Als hij in zijn vrije tijd wil gokken of drankje drinken moet hij dat zelf weten toch? Of moet hij achter de geraniums blijven zitten, misschien dat jij dat doet, maar heb wel een meer spelers op terrassen en ide kroegen gezien. Dus zo raar is dat niet je kunt iemand makkelijk een stempel opdrukken. Wat moet hij dan in zijn vrije tijd naar de Nederlandse Hervormde kerk gaan???
    Natuurlijk kan een prof rustig een biertje drinken en is een peuk roken. Maar een voetballer moet ook zorgen dat hij fit genoeg is voor profvoetbal. Douglas is gewoon niet fit genoeg voor de eredivisie. Dat is jammer en daarom moet je hem niet terug halen. Laten we de mooie herinneringen vast houden.
  • 17 Jul 2021 om 18:00
    Niet goed genoeg voor een club uit de derde Bundesliga is ook niet goed genoeg voor ons.
  • 17 Jul 2021 om 17:51
    • Quote van 17 Jul 2021 om 15:13
      Deze rokende drinkende gokker is allang afgeschreven nooit aan beginnen
    Ach man, een van de beste keepers ter wereld mag graag een peukje roken, Scezney, die gast van Juve. Laat ze toch lekker, het zijn ook maar mensen. Ik kwam voor Corona regelmatig in Aspen Valley en Paddys, daar kwam je ook geregeld spelers tegen. Ontspannning is niks mis mee toch?
  • 17 Jul 2021 om 16:58
    • Quote van 17 Jul 2021 om 14:42
      Douglas is een legende bij Twente en dat moet hij ook blijven. Als hij nog wil spelen laat hem dat ergens anders doen. Bij Twente kan hij alleen maar verliezen.
    Precies dit dus.


    Ruiz hetzelfde verhaal. Schopte bij PSV ook geen deuk meer in een pakje boter..........
  • 17 Jul 2021 om 16:47
    • Quote van 17 Jul 2021 om 15:59
      Hoezo, we hebben 2 langdurig geblesseerde spelers. Douglas een prestatiecontract geven!!!
    Je kan geld maar 1 keer uitgeven. Eerst een spits, buitenspeler en een 10. Ik zie het nut niet om nog een verdediger erbij te halen. Met dumic, propper, oosterwolde en hilgers ben je best goed bezet tot pierie en Julio terug zijn.
  • 17 Jul 2021 om 16:39
    • Quote van 17 Jul 2021 om 16:13
      Als hij in zijn vrije tijd wil gokken of drankje drinken moet hij dat zelf weten toch? Of moet hij achter de geraniums blijven zitten, misschien dat jij dat doet, maar heb wel een meer spelers op terrassen en ide kroegen gezien. Dus zo raar is dat niet je kunt iemand makkelijk een stempel opdrukken. Wat moet hij dan in zijn vrije tijd naar de Nederlandse Hervormde kerk gaan???
    100+ Wie heeft er nooit eens gegokt of gedronken.
  • 17 Jul 2021 om 16:29
    • Quote van 17 Jul 2021 om 15:13
      Deze rokende drinkende gokker is allang afgeschreven nooit aan beginnen
    Theo Jansen dronk en rookte ook wel, ik vind als je goed presteert moet dat niet uitmaken
  • 17 Jul 2021 om 16:13
    • Quote van 17 Jul 2021 om 15:13
      Deze rokende drinkende gokker is allang afgeschreven nooit aan beginnen
    Als hij in zijn vrije tijd wil gokken of drankje drinken moet hij dat zelf weten toch? Of moet hij achter de geraniums blijven zitten, misschien dat jij dat doet, maar heb wel een meer spelers op terrassen en ide kroegen gezien. Dus zo raar is dat niet je kunt iemand makkelijk een stempel opdrukken. Wat moet hij dan in zijn vrije tijd naar de Nederlandse Hervormde kerk gaan???
  • 17 Jul 2021 om 15:59
    • Quote van 17 Jul 2021 om 14:54
      Alleen als er iemand vertrekt. De verdediging is waar we nu geen spelers meer voor nodig hebben.
    Hoezo, we hebben 2 langdurig geblesseerde spelers. Douglas een prestatiecontract geven!!!
  • 17 Jul 2021 om 15:13
    Deze rokende drinkende gokker is allang afgeschreven nooit aan beginnen
  • 17 Jul 2021 om 14:54
    • Quote van 17 Jul 2021 om 14:35
      Ik zou zeggen laat hem vrijwillig van beide kanten eens een paar weken meedraaien, niet geschoten is altijd mis.
    Alleen als er iemand vertrekt. De verdediging is waar we nu geen spelers meer voor nodig hebben.
  • 17 Jul 2021 om 14:42
    Douglas is een legende bij Twente en dat moet hij ook blijven. Als hij nog wil spelen laat hem dat ergens anders doen. Bij Twente kan hij alleen maar verliezen.
  • 17 Jul 2021 om 14:36
    Prima kerel in de tijd dat hij bij Twente speelde. Helaas voetbaltechnisch al jaren op zijn retour. Ga lekker zaterdag bij de amateurs voetballen. Biertje in de derde helft. Heerlijk. Veel plezier Douglas.
  • 17 Jul 2021 om 14:35
    • Quote van 17 Jul 2021 om 14:18
      Altijd een zwak voor hem gehad. Hij is nu ouder en wijzer! Maarrrrrr…..hoe goed is hij nog? Is hij nog een versterking in onze defensie? Hij ziet er op de foto wel goed afgetraind uit. Misschien een gesprek met Streuer en Jans.
    Ik zou zeggen laat hem vrijwillig van beide kanten eens een paar weken meedraaien, niet geschoten is altijd mis.
  • 17 Jul 2021 om 14:19
    Ik denk dat RKC wel een mooi clubje voor hem is.
  • 17 Jul 2021 om 14:18
    Altijd een zwak voor hem gehad. Hij is nu ouder en wijzer! Maarrrrrr…..hoe goed is hij nog? Is hij nog een versterking in onze defensie? Hij ziet er op de foto wel goed afgetraind uit. Misschien een gesprek met Streuer en Jans.
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›