David overweegt terugkeer in Nederland: ''Ze kunnen mij bellen''

15
David overweegt terugkeer in Nederland: ''Ze kunnen mij bellen''

Chris David zit nog altijd zonder club. De voormalig FC Twente-speler zag diens contract bij Wurzburger Kickers niet worden verlengd na de degradatie van afgelopen seizoen.

"Het was niet echt een makkelijk jaar. Marco Antwerpen, die mij na een stageperiode een contractaanbieding deed, wilde aanvallend voetbal spelen. 4-2-3-1, een mooi systeem. Maar ja, hij werd na vijf wedstrijden al ontslagen. Ik was de eerste drie wedstrijden nog niet speelgerechtigd door papierwerk, de laatste twee onder hem speelde ik wel", begint David bij Voetbalzone.

"Hij wilde me rustig brengen, alleen hield het helaas al vroeg op voor ons allebei... Dan komt er een nieuwe trainer, die een compleet ander systeem en voetbal wil spelen. Dat maakt het niet makkelijker, we hebben totaal vier trainers gehad", vervolgt hij. "Er waren veel nieuwe spelers en het kost even tijd om daar een team van te maken. Zoveel tijd heb je niet, zeker niet als er steeds gewisseld wordt van trainer. Die vraagt steeds wat anders van de spelers."

En wat nu? Een terugkeer naar Nederland? "Ze kunnen mij bellen", besluit de middenvelder.

 

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jul 2021 om 06:49
    • Quote van 18 Jul 2021 om 21:54
      Volgens mij werden beiden om die reden verkocht, net als vele anderen.
    Neen, Collins koos voor de knaken.... Toen Collins vertrok, waren de problemen nog niet groot bij Twente.
  • 18 Jul 2021 om 21:54
    • Quote van 18 Jul 2021 om 15:12
      Collins ja...Ola nee. Die werd verkocht om weer eens een gat in de begroting te vullen.....
    Volgens mij werden beiden om die reden verkocht, net als vele anderen.
  • 18 Jul 2021 om 19:33
    • Quote van 18 Jul 2021 om 10:56
      Vendsyssel
    Of Top Oss
  • 18 Jul 2021 om 18:20
    David………Mooaaahhh
  • 18 Jul 2021 om 15:59
    Mooi naar NEC, Twente --> NIE WIEDER!
  • 18 Jul 2021 om 15:56
    Geen afdankertjes meer. Dank u.
  • 18 Jul 2021 om 15:12
    • Quote van 18 Jul 2021 om 11:31
      En wat dacht je van de John's
    Collins ja...Ola nee. Die werd verkocht om weer eens een gat in de begroting te vullen.....
  • 18 Jul 2021 om 13:30
    • Quote van 18 Jul 2021 om 13:18
      Ola werd door ome Joop Twente uitgewerkt
    Dat klopt, maar het is daarna niks geworden. Bovendien had ie ook nog een broer die te vroeg vertrokken is.
  • 18 Jul 2021 om 13:18
    • Quote van 18 Jul 2021 om 11:31
      En wat dacht je van de John's
    Ola werd door ome Joop Twente uitgewerkt
  • 18 Jul 2021 om 12:42
    Douglas had groot gelijk dat die vertrok. Die heeft een aantal goede seizoenen gehad.
  • 18 Jul 2021 om 11:31
    • Quote van 18 Jul 2021 om 10:46
      David....Douglas...Bijbal Ould-Chikh.

      Zij renden stuk het voor de knaken achterna en hebben het nooit gered in grotere competities. Hun carrière is voorbij....over en uit.

      Gewoon lekker bij een plaatselijke hoofdklasser gaan spelen en proberen om nog even te genieten van het spelletje an sich......
    En wat dacht je van de John's
  • 18 Jul 2021 om 10:56
    • Quote van 18 Jul 2021 om 10:26
      Wie zit te wachten op Chris David?
    Vendsyssel
  • 18 Jul 2021 om 10:46
    David....Douglas...Bijbal Ould-Chikh.

    Zij renden stuk het voor de knaken achterna en hebben het nooit gered in grotere competities. Hun carrière is voorbij....over en uit.

    Gewoon lekker bij een plaatselijke hoofdklasser gaan spelen en proberen om nog even te genieten van het spelletje an sich......
  • 18 Jul 2021 om 10:26
    Wie zit te wachten op Chris David?
  • 18 Jul 2021 om 08:02
    Het zogenaamde te-vroeg-vertrokken--en-het-vervolgens-niet-redden-effect. Waar ken ik dit verhaaltje nog meer van?
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›