Sneijder: ''Dat jaar had FC Twente gewoon een fantastische ploeg''

9
Sneijder: ''Dat jaar had FC Twente gewoon een fantastische ploeg''

In september 2010 speelde Wesley Sneijder met Internazionale tegen het FC Twente van Theo Janssen. Het duo zit tegenwoordig samen aan tafel om de wedstrijden in de Champions League te analyseren voor RTL7.

"Dat was voor FC Twente natuurlijk heel erg bijzonder", zegt Janssen bij bovenstaand genoemde zender. "Inter-thuis was de eerste wedstrijd in de Champions League. Dan speel je 2-2 en mag je ook nog scoren die wedstrijd. Dat was een hele bijzondere wedstrijd."

Sneijder heeft ook goede herinneringen aan de wedstrijd. "Het is altijd leuk als je in het buitenland speelt en tegen een Nederlandse ploeg mag spelen. Dat jaar had FC Twente gewoon een fantastische ploeg. Nogmaals, het is altijd bijzonder om tegen ploegen te spelen uit je eigen land, maar het was echt één groot feest in Enschede."

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Nov 2021 om 13:37
    • Quote van 25 Nov 2021 om 21:56
      Marciano Vink en van Hooijdonk bijv.
    Als ik die kop van van Hooijdonk op tv zie moet ik meteen inwendig kotsen, wat een misselijke vent is dat zeg.
  • 26 Nov 2021 om 08:40
    • Quote van 25 Nov 2021 om 21:56
      Marciano Vink en van Hooijdonk bijv.
    Wat dacht je van ontslagen trainers die weer mogen aanschuiven. Maaskant, Snoei en sinds deze week kunnen Advocaat en Verbeek ook weer aanschuiven.
  • 26 Nov 2021 om 00:05
    Twente was over de gehele wedstrijd beter, maar door onoplettendheid werd er gescoord door Inter. Op de tribune kreeg je toen het gevoel, typisch iets voor zo'n Italiaanse club. Eigenlijk had Twente toen een overwintering in de CL verdiend
  • 25 Nov 2021 om 22:47
    • Quote van 25 Nov 2021 om 21:56
      Marciano Vink en van Hooijdonk bijv.
    Ohh ja dat ben ik zeker met jou eens.
  • 25 Nov 2021 om 21:56
    • Quote van 25 Nov 2021 om 21:29
      Wie zijn in jouw ogen dan "gladjakkers"?
    Marciano Vink en van Hooijdonk bijv.
  • 25 Nov 2021 om 21:29
    • Quote van 25 Nov 2021 om 20:52
      Types als Sneijder en Janssen heb ik veel liever dan van die gladjakkers.
    Wie zijn in jouw ogen dan "gladjakkers"?
  • 25 Nov 2021 om 20:52
    Types als Sneijder en Janssen heb ik veel liever dan van die gladjakkers.
  • 25 Nov 2021 om 19:48
    Ooit komen we in de C L terug maar zolang die kutclub uit Amsterdam 80 miljoen euro binnenharkt en de rest van de clubs in nederland elke euro 3 x moeten omdraaien voor ze hem kunnen uitgeven omdat onze overheid de stadions weer gesloten heeft waardoor er geen inkomsten zijn zal er wel niets veranderen.
  • 25 Nov 2021 om 18:37
    Beste wedstrijd ooit van Twente!
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›