Welkom op de vernieuwde website van Twentefans.nl!

Welkom op de vernieuwde website van Twentefans.nl!

De afgelopen maanden hebben wij achter de schermen keihard gewerkt om Twentefans.nl in een nieuw jasje te steken en in de laatste 24 uur zijn we bezig geweest om alle data definitief over te zetten, waardoor we nu (eindelijk) onze 'nieuwe' website gelanceerd hebben.

De belangrijkste voordelen op een rijtje: 

- De nieuwe website is volledig responsive
- De nieuwe website is een stuk sneller
- De nieuwe website heeft minder advertenties
- De nieuwe website heeft een 'frisser' design
- De nieuwe website is over op https:// (veiliger)
- De nieuwe website biedt de mogelijkheid om reacties te rapporteren

De statistieken (programma, stand en uitslagen) worden tegenwoordig automatisch bijgewerkt, zodat we 24/7 up-to-date zijn. De mobiele applicatie is inmiddels ook weer beschikbaar! 

Belangrijk voor geregistreerde leden: 
1. Door aanhoudende spam op onze 'oude' site hebben we alle inactieve leden moeten verwijderen. Mensen die in het verleden hun account niet hebben geactiveerd via een registratiemail, moeten daardoor (helaas) een nieuw account aanmaken. 

2. Mensen die zich in het verleden hebben aangemeld met een ander / oud e-mailadres, moeten via info [@] twentefans [.] nl even laten weten wat hun gebruikersnaam én het nieuwe e-mailadres is, zodat wij dit handmatig in het systeem kunnen aanpassen. 

In de komende weken en maanden zullen we de website verder doorontwikkelen. Mocht je nog tips, vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Neem contact op met info@twentefans.nl en je hoort zo spoedig mogelijk van ons! 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jan 2018 om 12:12
    • Quote van 17 Jan 2018 om 00:44
      Als ik op het poppetje rechtsboven klik staat er dat CanadianTukker gerageerd heeft op een reactie van mij. Lijkt ook nog niet helemaal goed te gaan! ????
    Nee klopt, staat op de to-do-list (voor de langere termijn).
  • 17 Jan 2018 om 00:44
    Als ik op het poppetje rechtsboven klik staat er dat CanadianTukker gerageerd heeft op een reactie van mij. Lijkt ook nog niet helemaal goed te gaan! ????
  • 16 Jan 2018 om 23:44
    Android lijkt er inmiddels doorheen, alleen het wachten is nog op de update voor iPhones...
  • 16 Jan 2018 om 22:50
    • Quote van 16 Jan 2018 om 05:34
      De "chatverslaafden" kunnen de App weer gebruiken. Chapeau voor de beheerders, dat ze het b.v. speciaal voor Messi zo snel voor elkaar gekregen hebben...Alleen jammer dat de smileys niet meer werken....
    Deze werkt bij mij nog niet hoor!
  • 16 Jan 2018 om 21:32
    Kan het kloppen dat ik met Google Chrome niet kan inloggen? Lijkt wel op de inlogknop niet werkt. Met Internet Explorer is het nu wel gelukt.
  • 16 Jan 2018 om 11:28
    • Quote van 15 Jan 2018 om 23:09
      Potverdorie! Werd ik zomaar in de groep inactief geplaatst! Dankjewel Niek! Het werkt weer!
    Top, graag gedaan!
  • 16 Jan 2018 om 11:27
    • Quote van 16 Jan 2018 om 11:25
      Hoe worden de berichten van de bovenste 4 grote afbeeldingen eigenlijk geselecteerd? Het zijn niet de meest actuele. Dat had ik liever gezien.
    Deze stellen wij handmatig in als het 'belangrijkste' nieuws (in onze ogen).
  • 16 Jan 2018 om 11:25
    Hoe worden de berichten van de bovenste 4 grote afbeeldingen eigenlijk geselecteerd? Het zijn niet de meest actuele. Dat had ik liever gezien.
  • 16 Jan 2018 om 05:34
    De "chatverslaafden" kunnen de App weer gebruiken. Chapeau voor de beheerders, dat ze het b.v. speciaal voor Messi zo snel voor elkaar gekregen hebben...Alleen jammer dat de smileys niet meer werken....
  • 15 Jan 2018 om 23:09
    Potverdorie! Werd ik zomaar in de groep inactief geplaatst! Dankjewel Niek! Het werkt weer!
  • 11 Jan 2018 om 19:17
    • Quote van 11 Jan 2018 om 19:01
      Hoezo!! kon jou baas dat nu al merken dan.
    Neuh, ik moet halverwege altijd bijladen :)
  • 11 Jan 2018 om 19:10
    • Quote van 11 Jan 2018 om 19:09
      You never no,Das nou net het leuke van een forum.Das saaie ja geknik is ook niet wat.
    Thumbs up.... zou ik zeggen..... de smileys kan de website nog niet aan.....
  • 11 Jan 2018 om 19:09
    • Quote van 11 Jan 2018 om 19:02
      Welcome to the next level..... hopelijk wordt dit een jaar vol respecvolle discussies.....
    You never no,Das nou net het leuke van een forum.Das saaie ja geknik is ook niet wat.
  • 11 Jan 2018 om 19:02
    • Quote van 11 Jan 2018 om 19:00
      Ben er weer!!!!!!!
    Welcome to the next level..... hopelijk wordt dit een jaar vol respecvolle discussies.....
  • 11 Jan 2018 om 19:01
    • Quote van 11 Jan 2018 om 11:13
      Ik denk dat de productiviteit van veel mensen hier aardig omhoog is gegaan nu de app offline is TC....zal de "baas" wel blij mee zijn ;)
    Hoezo!! kon jou baas dat nu al merken dan.
  • 11 Jan 2018 om 19:00
    • Quote van 11 Jan 2018 om 09:51
      Mooi zo laten. Lekker rustig hier zonder die forumhooligan
    Ben er weer!!!!!!!
  • 11 Jan 2018 om 11:15
    • Quote van 11 Jan 2018 om 11:13
      Ik denk dat de productiviteit van veel mensen hier aardig omhoog is gegaan nu de app offline is TC....zal de "baas" wel blij mee zijn ;)
    App is toch simpel op te lossen door de link op het startscherm van de telefoon te zetten? Maar inderdaad... wel een stuk rustiger....
  • 11 Jan 2018 om 11:13
    • Quote van 11 Jan 2018 om 10:50
      Inderdaad Socrates. Het valt mij ook op dat het nu toch wel een stuk 'rustiger' is, maar niet te rustig. Ik vind het eigenlijk wel lekker zo..... :)))
    Ik denk dat de productiviteit van veel mensen hier aardig omhoog is gegaan nu de app offline is TC....zal de "baas" wel blij mee zijn ;)
  • 11 Jan 2018 om 10:50
    • Quote van 11 Jan 2018 om 09:51
      Mooi zo laten. Lekker rustig hier zonder die forumhooligan
    Inderdaad Socrates. Het valt mij ook op dat het nu toch wel een stuk 'rustiger' is, maar niet te rustig. Ik vind het eigenlijk wel lekker zo..... :)))
  • 11 Jan 2018 om 09:51
    • Quote van 11 Jan 2018 om 08:20
      In de pauze....op het toilet....en soms...heel soms zelfs vanuit bed Beernt? Ik zie Messi er wel voor aan. ;)
    Mooi zo laten. Lekker rustig hier zonder die forumhooligan
  • 11 Jan 2018 om 08:20
    • Quote van 11 Jan 2018 om 08:08
      Wel eerlijk zijn Messi. Je wilt ook tijdens het werk kunnen kijken.
    In de pauze....op het toilet....en soms...heel soms zelfs vanuit bed Beernt? Ik zie Messi er wel voor aan. ;)
  • 11 Jan 2018 om 08:08
    • Quote van 10 Jan 2018 om 18:44
      Beste twentefans kunnen jullie bitte????????Zo als het mogenlijk de app ook up to date maken.ik verveel me in de pauze ????
    Wel eerlijk zijn Messi. Je wilt ook tijdens het werk kunnen kijken.
  • 11 Jan 2018 om 08:01
    De knoppen 'Nieuws' en 'Trending' hebben mijn inziens geen (echte) meerwaarde. Op de Home pagina heb je namelijk een goed en duidelijk overzicht van alle nieuws-items en topics. Dat maakt de knop 'Nieuws' dus totaal overbodig voor mijn gevoel. Wanneer ik op 'Trending' klik, dan krijg ik standaard 5 artikelen te zien, maar zijn het juist 5 artikelen waarin veel geschreven en/of gediscussieerd wordt? Neen....totaal niet, en dus zou ik deze knop (ook) verwijderen, of zo instellen dat alleen de 'Trending topics' daaronder (gaan) vallen waarin veel geschreven wordt door de supporters.
  • 11 Jan 2018 om 04:59
    Qua styling ziet het er prima uit, al lijkt het me dat er over bepaalde dingen niet goed is nagedacht. Twentefans draait voor een groot gedeelte om het reageren en discussiëren over bepaalde onderwerpen, en het is nu simpelweg veels te lang scrollen voordat je bij de reacties bent, vooral als je bv gebruik maakt van een kleinere laptop. Bij deze styling is puur gekeken naar hoe het het er mooist uit ziet, maar niet voor het meest functionele.

    Leuk, zo'n call-to-action reacties knop - maar dat lost het probleem niet op, ten eerste valt die niet op aangezien alle knoppen van dezelfde kleur zijn, en genoeg mensen die daar niet op klikken. De carousel met 4 artikelen is leuk maar heeft niet specifiek een meerwaarde (aangezien in de sidebar ook al de top artikelen worden benoemd) - dit had ook onder aan de pagina geplaatst kunnen worden, en de reacties daarboven. Voor de mensen die hier niet vast onder bijna elk topic reageren, is de drempel om te reageren nu veels te hoog. Wellicht eens een hotjar analyse doen, dan ben ik er vrij zeker van dat dezelfde conclussie getrokken kan worden ;-)
  • 10 Jan 2018 om 21:48
    • Quote van 10 Jan 2018 om 18:44
      Beste twentefans kunnen jullie bitte????????Zo als het mogenlijk de app ook up to date maken.ik verveel me in de pauze ????
    Nog even geduld hebben helaas.. wij hadden het zelf ook liever anders gezien!
  • 10 Jan 2018 om 20:21
    • Quote van 10 Jan 2018 om 18:44
      Beste twentefans kunnen jullie bitte????????Zo als het mogenlijk de app ook up to date maken.ik verveel me in de pauze ????
    Beste Messi, je kunt de link van de website toch toevoegen aan het startscherm, als tijdelijke oplossing? Dan werkt het bijna als de App, maar dan vanaf de website.... Dit kan in het menu van de webbrowser die je op je telefoon gebruikt....
  • 10 Jan 2018 om 18:44
    Beste twentefans kunnen jullie bitte????????Zo als het mogenlijk de app ook up to date maken.ik verveel me in de pauze ????
  • 10 Jan 2018 om 14:22
    • Quote van 10 Jan 2018 om 13:06
      Blijkbaar hoort die arabische tekst gewoon bij je ;)
    Zouden moslims dan toch minder rechten hebben? :-) of discrimineert Niek? :-) :-)
  • 10 Jan 2018 om 13:51
    • Quote van 10 Jan 2018 om 13:43
      Bij mij start de app niet krijg steeds foutmeldingen
    Druk even op de "home" knop en lees daar het in het blauw geschreven artikel. Daar staat alles beschreven. Ook over de app.
  • 10 Jan 2018 om 13:43
    Bij mij start de app niet krijg steeds foutmeldingen
  • 10 Jan 2018 om 13:06
    • Quote van 10 Jan 2018 om 12:56
      Weet ik alleen als ik dan een afbeelding heb geselecteerd blijft het oude plaatje toch mijn profielfoto.
    Blijkbaar hoort die arabische tekst gewoon bij je ;)
  • 10 Jan 2018 om 12:56
    • Quote van 10 Jan 2018 om 11:18
      Dat kan wel. Dan klik je even op je gebruikersnaam rechts bovenin, en dan op 'Profiel'. Dan scroll je door naar onderen en kun je het veranderen.
    Weet ik alleen als ik dan een afbeelding heb geselecteerd blijft het oude plaatje toch mijn profielfoto.
  • 10 Jan 2018 om 12:26
    Een enorme verbetering. Kan nu artikelen lezen zonder dat er 5 advertenties voor de tekst schuiven. Top :-)
  • 10 Jan 2018 om 11:18
    • Quote van 10 Jan 2018 om 11:05
      Ik kan helaas mn profielfoto niet veranderen
    Dat kan wel. Dan klik je even op je gebruikersnaam rechts bovenin, en dan op 'Profiel'. Dan scroll je door naar onderen en kun je het veranderen.
  • 10 Jan 2018 om 11:13
    Ziet er strak uit! Even wennen inderdaad, ik moest mijn oude e-mail adres uitgraven ivm dat oude account van me =p
  • 10 Jan 2018 om 11:05
    Ik kan helaas mn profielfoto niet veranderen
  • 10 Jan 2018 om 10:26
    • Quote van 9 Jan 2018 om 23:29
      Nice!! Ziet er strak uit en de snelheid is een verbetering.Ik zou het een leuke en handige toevoeging vinden wanneer meteen te zien is of er reacties zijn en hoeveel of dat het zichtbaar is als er nieuwe reacties bij zijn gekomen. Inmiddels ontdekt dat wanneer je via de optie 'nieuws' de artikelen bekijkt je het aantal reacties kunt zien. Graag zou ik ook tzt via de app artikelen willen delen. Ik ben een groot fan van de app, de site gebruik ik erg weinig. Maar de verbeteringen kunnen er voor zorgen dat de site mijn voorkeur krijgt. Keep up the good work!
    Dat is nog een foutje, helaas. Het aantal reacties komt ook zsm terug in de nieuwslijst op de artikelpagina en het aantal 'laatste reacties' via de reactie-pagina is nu uitgebreid naar 30.
  • 10 Jan 2018 om 09:59
    De site ziet er mooi en professioneel uit. Mijn complimenten hiervoor.
  • 10 Jan 2018 om 09:35
    • Quote van 10 Jan 2018 om 03:30
      Goed voor jou... bestaan de vele afkeurende en corrigerende reacties op je pseudo-omnipotente mini-preekjes ook niet meer. Mijn advies is zinnen niet te starten met 'zoals ik heb geschreven' of dergelijke narcistisch geblaat. Ik wens je veel succes en, goed nieuws, vraagtekens bestaan nog steeds..... gebruik ze !????
    Iedereen heeft gelijk, of ongelijk, al naar gelang.... Een discussie op basis van respect wordt graag gevoerd... :-) :-)
  • 10 Jan 2018 om 08:23
    Prima site al zal ik straks enkel de app nog gebruiken. Ik heb even snel rondgekeken en wat me vooral erg positief opvalt is de snelheid van de site. Fijn ook dat de pagina's met stand en uitslagen up to date zijn al zou ik graag de laatstgespeelde wedstrijd bovenaan willen zien. Voor de rest zal ik het allemaal nog wel ondervinden.
  • 10 Jan 2018 om 07:02
    • Quote van 10 Jan 2018 om 02:52
      Nadat de app bij mij drie keer crashte in een kwartier ben ik op de site gaan kijken. Lijkt mij een logische stap terwijl ik TF eigenlijk niet via de website bezoek. De app is makkelijker in gebruik. Maar ik geef de site nu zeker een kans, de veranderingen zijn absoluut verbeteringen.
    De app vond ik ook makkelijker en gebruikte eigenlijk nooit de site. In de app kon je in één oogopslag heel veel reacties terugzien. Hier zijn het slechts de laatste 5. Je moet dus steeds afzonderlijk elk nieuwsbericht openen om daarvan de eventuele laatste reacties te bekijken.
  • 10 Jan 2018 om 03:30
    • Quote van 9 Jan 2018 om 18:48
      Gelukkig!! Mooie website trouwens.... mooie uitdaging! :-) :-) Voor sommigen niet zo leuk.... alles begint weer opnieuw... :-) :-)
    Goed voor jou... bestaan de vele afkeurende en corrigerende reacties op je pseudo-omnipotente mini-preekjes ook niet meer. Mijn advies is zinnen niet te starten met 'zoals ik heb geschreven' of dergelijke narcistisch geblaat. Ik wens je veel succes en, goed nieuws, vraagtekens bestaan nog steeds..... gebruik ze !????
  • 10 Jan 2018 om 02:52
    • Quote van 10 Jan 2018 om 01:11
      Is wel even lekker rustig zo... :-) jammer dat de website Smileys niet pakt....
    Nadat de app bij mij drie keer crashte in een kwartier ben ik op de site gaan kijken. Lijkt mij een logische stap terwijl ik TF eigenlijk niet via de website bezoek. De app is makkelijker in gebruik. Maar ik geef de site nu zeker een kans, de veranderingen zijn absoluut verbeteringen.
  • 10 Jan 2018 om 01:11
    • Quote van 9 Jan 2018 om 21:19
      Ik denk dat er best wel veel mensen via de app reageerden en die werkt niet meer. Die mis je nu dus (tijdelijk)
    Is wel even lekker rustig zo... :-) jammer dat de website Smileys niet pakt....
  • 10 Jan 2018 om 01:05
    • Quote van 9 Jan 2018 om 22:24
      wordt het bericht geplaatst dat psv maher alleen wil verkopen ipv verhuren wat ik gelezen had op voetbalprimeur en waar vervolgens bakken met reacties overheen kwamen... wordt de site veranderd :p het zit ook niet mee he :) mooie site hoor... gaan jullie ook wat doen dan als je bericht krijgt van mensen die een reactie van iemand melden?
    Volgens mij wordt je geboycot... :-)
  • 9 Jan 2018 om 23:29
    Nice!! Ziet er strak uit en de snelheid is een verbetering.Ik zou het een leuke en handige toevoeging vinden wanneer meteen te zien is of er reacties zijn en hoeveel of dat het zichtbaar is als er nieuwe reacties bij zijn gekomen. Inmiddels ontdekt dat wanneer je via de optie 'nieuws' de artikelen bekijkt je het aantal reacties kunt zien. Graag zou ik ook tzt via de app artikelen willen delen. Ik ben een groot fan van de app, de site gebruik ik erg weinig. Maar de verbeteringen kunnen er voor zorgen dat de site mijn voorkeur krijgt. Keep up the good work!
  • 9 Jan 2018 om 23:12
    Ziet er veel beter uit heren, Top
  • 9 Jan 2018 om 22:57
    Als ik eenmaal een profielfoto heb gekozen kan ik deze niet meer veranderen.
  • 9 Jan 2018 om 22:27
    Jo man Messi is back ????goooood luck met de nieuwe site
  • 9 Jan 2018 om 22:24
    wordt het bericht geplaatst dat psv maher alleen wil verkopen ipv verhuren wat ik gelezen had op voetbalprimeur en waar vervolgens bakken met reacties overheen kwamen... wordt de site veranderd :p het zit ook niet mee he :) mooie site hoor... gaan jullie ook wat doen dan als je bericht krijgt van mensen die een reactie van iemand melden?
  • 9 Jan 2018 om 22:09
    • Quote van 9 Jan 2018 om 21:50
      Ik zie het nu ook inderdaad, zal het op de to-do-list zetten!
    Thanks!
  • 9 Jan 2018 om 21:50
    • Quote van 9 Jan 2018 om 21:44
      Maar ik zie nog wel een foutje. Ik kan mijn bericht niet bewerken. Bij alle andere reacties staat een prullenbakje en een bewerkingsicoontje. Maar die zijn voor mij niet interessant want waarom zou ik een reactie van een ander willen wijzen of weggooien?
      Daarom als ik op die icoontjes drukt zegt die niet mogelijk.
    Ik zie het nu ook inderdaad, zal het op de to-do-list zetten!
  • 9 Jan 2018 om 21:45
    • Quote van 9 Jan 2018 om 21:44
      Maar ik zie nog wel een foutje. Ik kan mijn bericht niet bewerken. Bij alle andere reacties staat een prullenbakje en een bewerkingsicoontje. Maar die zijn voor mij niet interessant want waarom zou ik een reactie van een ander willen wijzen of weggooien?
      Daarom als ik op die icoontjes drukt zegt die niet mogelijk.
    Huh? Nu kan ik dit bericht wel bewerken. Maar bij mijn vorige bericht kan ik dat niet.
  • 9 Jan 2018 om 21:44
    Maar ik zie nog wel een foutje. Ik kan mijn bericht niet bewerken. Bij alle andere reacties staat een prullenbakje en een bewerkingsicoontje. Maar die zijn voor mij niet interessant want waarom zou ik een reactie van een ander willen wijzen of weggooien?
    Daarom als ik op die icoontjes drukt zegt die niet mogelijk.
  • 9 Jan 2018 om 21:41
    https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi2t_bt3svYAhWRyKQKHRY_B6cQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.rtvoost.nl%2Fpl.aspx%3Fnid%3D244708&psig=AOvVaw04sUZYf1iCabXlUz-ar_lP&ust=1515616781434898
    Mooi links en kopieeren kan nu ook.
  • 9 Jan 2018 om 21:38
    Top gedaan! Even wennen maar het is denk ik een hele verbetering. Fijn ook dat de website middels Bootstrap responsive is geworden ;)
  • 9 Jan 2018 om 21:21
    • Quote van 9 Jan 2018 om 21:19
      Ik denk dat er best wel veel mensen via de app reageerden en die werkt niet meer. Die mis je nu dus (tijdelijk)
    Ok.......
  • 9 Jan 2018 om 21:19
    • Quote van 9 Jan 2018 om 20:46
      Waar is iedereen? Had meer reacties verwacht!
    Ik denk dat er best wel veel mensen via de app reageerden en die werkt niet meer. Die mis je nu dus (tijdelijk)
  • 9 Jan 2018 om 21:04
    • Quote van 9 Jan 2018 om 20:46
      Waar is iedereen? Had meer reacties verwacht!
    Even wat probleempjes met inloggen. Trage Wi-Fi. Mooie site. Heb weer zin de reacties te lezen.
  • 9 Jan 2018 om 20:46
    Waar is iedereen? Had meer reacties verwacht!
  • 9 Jan 2018 om 20:34
    • Quote van 9 Jan 2018 om 20:20
      Dat kan! Als een overgrote meerderheid dat (ook) ziet zitten, kunnen we dat binnenkort wel veranderen.
    Ik bedoel dus, of je het zelf dan kunt doen. Net zoals de oude.
  • 9 Jan 2018 om 20:21
    • Quote van 9 Jan 2018 om 19:36
      Hopelijk stoppen die arabische teksten nu ook is een keer.
    Zou nu opgelost moeten zijn doordat alle inactieve leden inmiddels verwijderd zijn...
  • 9 Jan 2018 om 20:20
    • Quote van 9 Jan 2018 om 19:48
      Kun je reacties ook omzetten van oud naar nieuw?
    Dat kan! Als een overgrote meerderheid dat (ook) ziet zitten, kunnen we dat binnenkort wel veranderen.
  • 9 Jan 2018 om 19:48
    Kun je reacties ook omzetten van oud naar nieuw?
  • 9 Jan 2018 om 19:36
    Hopelijk stoppen die arabische teksten nu ook is een keer.
  • 9 Jan 2018 om 19:34
    Complimenten voor de makers.
  • 9 Jan 2018 om 19:24
    • Quote van 9 Jan 2018 om 16:05
      Even wennen hoor! Ziet er strak uit. Proficiat!
    ga niet steeds hetzelfde nieuws brengen zoals het vroeger ging bijn twente fans en ook nog 1 ding kan nog steeds geen filmpjes van twente fans kijken video dus
  • 9 Jan 2018 om 19:16
    • Quote van 9 Jan 2018 om 19:12
      Kun je al je vandaag geplaatste berichten niet even opnieuw typen en plaatsen Citro...kan ik ze nog even doorlezen en daar doe je menig andere volger vast een hoop plezier mee :))
    Is alles in 1 keer niet een beetje veel? Sociaal als ik ben, wil een beetje rekening houden met andere forumleden...... :-) :-)
  • 9 Jan 2018 om 19:12
    • Quote van 9 Jan 2018 om 18:48
      Gelukkig!! Mooie website trouwens.... mooie uitdaging! :-) :-) Voor sommigen niet zo leuk.... alles begint weer opnieuw... :-) :-)
    Kun je al je vandaag geplaatste berichten niet even opnieuw typen en plaatsen Citro...kan ik ze nog even doorlezen en daar doe je menig andere volger vast een hoop plezier mee :))
  • 9 Jan 2018 om 19:04
    Vooralsnog ziet de site er prima uit. 'T is even wennen, zowel voor jullie als voor ons maar dat gaat helemaal goed komen.@Niek....nog bedankt voor je hulp.
  • 9 Jan 2018 om 18:48
    • Quote van 9 Jan 2018 om 17:01
      Nope, dus jullie kunnen weer opnieuw beginnen ;)
    Gelukkig!! Mooie website trouwens.... mooie uitdaging! :-) :-) Voor sommigen niet zo leuk.... alles begint weer opnieuw... :-) :-)
  • 9 Jan 2018 om 18:30
    Professionele site geworden, prima werk
  • 9 Jan 2018 om 17:01
    Nope, dus jullie kunnen weer opnieuw beginnen ;)
  • 9 Jan 2018 om 16:07
    Wordt de data van lopende discussies ook nog terug gezet?
  • 9 Jan 2018 om 16:05
    Even wennen hoor! Ziet er strak uit. Proficiat!