El Hamdaoui sluit aan bij FC Twente 1, ook Slagveer traint alweer mee

( 15 reacties)
El Hamdaoui sluit aan bij FC Twente 1, ook Slagveer traint alweer mee

Mounir El Hamdaoui heeft vrijdagmorgen meegetraind met de eerste selectie van FC Twente, zo weet de Tubantia te melden. De 33-jarige aanvaller is sinds vorige week op proef bij de club uit Enschede en speelde afgelopen week mee in een oefenduel van de beloften.

Mogelijk komt de centrumspits zondag ook in actie bij de ploeg van trainer Gertjan Verbeek. De Tukkers spelen, ter voorbereiding op de start van de tweede seizoenshelft, namelijk een oefenwedstrijd tegen FC Emmen. De Jupiler League-club speelt vrijdagavond echter ook tegen FC Eindhoven en zal dus met een veredeld B-elftal aantreden.

Verbeek kan binnen afzienbare tijd mogelijk ook weer beschikken over Luciano Slagveer. De rappe vleugelaanvaller liep een zware schouderblessure op in de uitwedstrijd tegen NAC Breda en zou aanvankelijk enkele maanden uit de roulatie zijn. De huurling herstelt echter voorspoedig en stond vandaag alweer op het veld. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2018 om 00:00
    • Quote van 12 Jan 2018 om 14:46
      We gaan gewoon voor de gouden beker dit jaar.
    Dat zou dan ook het enige zijn wat dit seizoen nog enigszins glans zou kunnen geven. Tot dusverre zijn de afgelopen seizoenen namelijk wel erg mat geweest Socrates.
  • 12 Jan 2018 om 23:20
    • Quote van 12 Jan 2018 om 22:35
      Moet ik mezelf nu een like geven? En dat worden er dan 2 en dan kun je zien dat ik het niet gedaan heb? Ok, hij staat nu op 2!
    In dat geval mijn excuses kerel..... ;)

    Kijk, zo ben ik dan ook wel weer. Zou jij nu mijn eerdere vraag aan jou willen beantwoorden?

    Het hoeveelste seizoen is dit al dat FC Twente 'opnieuw' moet beginnen, en hoeveel seizoenen volgen er nog beste Scorpio? ;)
  • 12 Jan 2018 om 22:35
    • Quote van 12 Jan 2018 om 22:25
      Omdat ik verwacht dat jij jezelf een like hebt gegeven. Als je dat zelf niet gedaan hebt, dan mag je het bewijzen en jezelf nu een like geven. Dan zul je namelijk gaan zien dat die like ineens verdwijnt....of er verschijnen er 2, en dan zit ik mis. Nosce te ipsum Scorpio, want ik ken jou al...nu jij jezelf nog. ;)
    Moet ik mezelf nu een like geven? En dat worden er dan 2 en dan kun je zien dat ik het niet gedaan heb? Ok, hij staat nu op 2!
  • 12 Jan 2018 om 22:25
    • Quote van 12 Jan 2018 om 22:17
      Wat zit je nu krom te lullen man, hoe weet jij wie er een lijk eeeuhh bedoel like geeft?

      Denk dat Socrates mij een like heeft gegeven omdat die mijn reactie snapt!
    Omdat ik verwacht dat jij jezelf een like hebt gegeven. Als je dat zelf niet gedaan hebt, dan mag je het bewijzen en jezelf nu een like geven. Dan zul je namelijk gaan zien dat die like ineens verdwijnt....of er verschijnen er 2, en dan zit ik mis. Nosce te ipsum Scorpio, want ik ken jou al...nu jij jezelf nog. ;)
  • 12 Jan 2018 om 22:17
    • Quote van 12 Jan 2018 om 20:43
      Dit is geen antwoord op mijn vraag aan jou Scorpio. ;) Ik vraag niet wanneer er wel of geen goed seizoen gedraaid wordt....toch? De 'like' die je je eigen post dus hebt gegeven vind ik niet echt gepast, maar okey....ik ben wel blij dat je het eens bent met je eigen post. :))
    Wat zit je nu krom te lullen man, hoe weet jij wie er een lijk eeeuhh bedoel like geeft?

    Denk dat Socrates mij een like heeft gegeven omdat die mijn reactie snapt!
  • 12 Jan 2018 om 20:43
    • Quote van 12 Jan 2018 om 13:04
      Dit jaar kan nog een mooi jaar worden hoor!

      KNVB Beker.
      Handhaving!

      Als dat lukt heb je toch een goed seizoen gedraait?
    Dit is geen antwoord op mijn vraag aan jou Scorpio. ;) Ik vraag niet wanneer er wel of geen goed seizoen gedraaid wordt....toch? De 'like' die je je eigen post dus hebt gegeven vind ik niet echt gepast, maar okey....ik ben wel blij dat je het eens bent met je eigen post. :))
  • 12 Jan 2018 om 17:07
    Met El Ham erbij zou je haast wel terug moeten naar het 433 systeem. Lam een linie terug en dan Vuckic hopelijk terug op het middenveld. Hoop alleen dat Boere dan niet compleet voor jan-lul in het veld staat met 2 van die individualisten naast zich.
  • 12 Jan 2018 om 17:00
    we moeten wat, zonder versterking gaan we het ook niet redden. Hamdaoui heeft een goede techniek en samen met assaidi kan het best iets worden. Hij zag er niet verkeerd uit, en anders had verbeek het ook wel gezegd. Laten we ook hopen dat middelmaat als oosterwijk snel weg is.
  • 12 Jan 2018 om 15:57
    Grote onruststoker en geen goede toevoeging. 33 jaar en wilt nog even zn pensioen spekken meer niet
  • 12 Jan 2018 om 15:21
    • Quote van 12 Jan 2018 om 14:46
      We gaan gewoon voor de gouden beker dit jaar.
    Las ook net dat hij goud is dit jaar.. mooie prijs om te pakken toch?
  • 12 Jan 2018 om 15:04
    • Quote van 12 Jan 2018 om 14:46
      We gaan gewoon voor de gouden beker dit jaar.
    Yesssss en handhaven. Europees mogen we toch niet voetballen, daar valt dus niets te halen. Kampioen worden doen we ook niet dus als we deze twee zaken bereiken hebben we het heel goed gedaan.

    In december staan we misschien wel 4/5e, dus dit jaar is alles weer open!
  • 12 Jan 2018 om 14:46
    • Quote van 12 Jan 2018 om 13:04
      Dit jaar kan nog een mooi jaar worden hoor!

      KNVB Beker.
      Handhaving!

      Als dat lukt heb je toch een goed seizoen gedraait?
    We gaan gewoon voor de gouden beker dit jaar.
  • 12 Jan 2018 om 13:04
    • Quote van 12 Jan 2018 om 13:00
      Het hoeveelste seizoen is dit al dat FC Twente 'opnieuw' moet beginnen, en hoeveel seizoenen volgen er nog? ;)
    Dit jaar kan nog een mooi jaar worden hoor!

    KNVB Beker.
    Handhaving!

    Als dat lukt heb je toch een goed seizoen gedraait?
  • 12 Jan 2018 om 13:00
    • Quote van 12 Jan 2018 om 12:46
      Och, och die Slagveer was voor maanden uitgeschakeld toch?Wat een aanslag was dat zeg! Niet normaal!
      Het plan is duidelijk met Al Hamdaoui gaan we gewoon op plek 12 eindigen dit seizoen. Gewoon overleven en vanaf volgend seizoen opnieuw beginnen.
    Het hoeveelste seizoen is dit al dat FC Twente 'opnieuw' moet beginnen, en hoeveel seizoenen volgen er nog? ;)
  • 12 Jan 2018 om 12:46
    Och, och die Slagveer was voor maanden uitgeschakeld toch?Wat een aanslag was dat zeg! Niet normaal!
    Het plan is duidelijk met Al Hamdaoui gaan we gewoon op plek 12 eindigen dit seizoen. Gewoon overleven en vanaf volgend seizoen opnieuw beginnen.