Verbeek wil Maher: ''Wij hebben ons gemeld als zijnde geinteresseerd''

( 15 reacties)
Verbeek wil Maher: ''Wij hebben ons gemeld als zijnde geinteresseerd''

FC Twente hoopt zich in januari nog altijd te versterken met Adam Maher. Trainer Gertjan Verbeek kent de middenvelder nog uit zijn tijd bij AZ en tijdens de uitwedstrijd tegen PSV spraken beide heren al even met elkaar. 

"Ik heb altijd heel prettig samengewerkt met Adam", vertelt Verbeek voor de camera van FOX Sports. "Ik ken hem goed, het is jammer dat Adam niet geheel uit de verf is gekomen bij PSV. Daar had ik zelf ook wat meer van verwacht, Adam ook neem ik aan", beseft hij. 

"Hij heeft nu nog een half jaar te gaan en dan loopt het contract af", vervolgt Verbeek over de situatie van Maher bij de club uit Eindhoven. "Wij hebben ons gemeld als zijnde geïnteresseerd. Maar hoe het er nu verder mee staat, weet ik niet", besluit de oefenmeester. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2018 om 09:53
    • Quote van 13 Jan 2018 om 09:49
      Ik lees af en toe ook mee TC. Kwam er alleen iemand tegen gisteren die wel heel veel gelijkenis toonde met de posts van jou.
      Zal mij benieuwen of Twente en PSV er uitkomen wat betreft Maher. Lag er ook wel heel dik bovenop dat Adam voor Twente zou kiezen
    Dat zou mijn zoon kunnen zijn Socrates, maar die schrijft niet vaak....heel af en toe.
  • 13 Jan 2018 om 09:49
    • Quote van 13 Jan 2018 om 08:31
      Nee Socrates. Ik lees er wel mee.....dat wel....en jij?
    Ik lees af en toe ook mee TC. Kwam er alleen iemand tegen gisteren die wel heel veel gelijkenis toonde met de posts van jou.
    Zal mij benieuwen of Twente en PSV er uitkomen wat betreft Maher. Lag er ook wel heel dik bovenop dat Adam voor Twente zou kiezen
  • 13 Jan 2018 om 08:35
    • Quote van 13 Jan 2018 om 07:54
      Telegraaf meldt dat Maher naar Twente wil. Huurperiode van een half jaar. Twente en PSV moeten nog tot overeeenstemming komen.
    Het wordt ook middels Twitter bevestigd door Erik van Haren. Maher moet er nog wel zelf uit zien te komen met de Twente.
  • 13 Jan 2018 om 08:31
    • Quote van 12 Jan 2018 om 21:44
      Hey TC....heb jij ook een account op twente.net ?
    Nee Socrates. Ik lees er wel mee.....dat wel....en jij?
  • 13 Jan 2018 om 08:04
    • Quote van 13 Jan 2018 om 07:54
      Telegraaf meldt dat Maher naar Twente wil. Huurperiode van een half jaar. Twente en PSV moeten nog tot overeeenstemming komen.
    Dan doet JvH zijn werk goed. El Hamdaoui en Maher zijn blijkbaar versterkingen, waar nu lucratieve contracten mee afgesloten worden.... :-)
  • 13 Jan 2018 om 07:54
    Telegraaf meldt dat Maher naar Twente wil. Huurperiode van een half jaar. Twente en PSV moeten nog tot overeeenstemming komen.
  • 12 Jan 2018 om 21:44
    • Quote van 12 Jan 2018 om 21:29
      +100
    Hey TC....heb jij ook een account op twente.net ?
  • 12 Jan 2018 om 21:29
    • Quote van 12 Jan 2018 om 20:58
      Geloof ik niet in. Maher kende zijn hoogtijdagen onder Verbeek en die 2 weten wat ze aan elkaar hebben. Bij Utrecht heerst nu al onrust in het team omdat meerdere spelers niet achter nieuwe trainer de Jong staan. Denk dus dat wij een flinke streep voor hebben. Ik blijf er wel bij dat je Maher alleen moet halen voor minimaal 1,5 seizoen. Slechts voor een half seizoen huren is te duur en een te grote gok.
    +100
  • 12 Jan 2018 om 20:58
    • Quote van 12 Jan 2018 om 20:36
      Utrecht kon nu wel eens een grote concurrent zijn in de strijd om Maher of ze gaan voor Saymak als opvolger van Labyad. Beiden naar Utrecht is in de winter niet geloofwaardig. Zwolle zal ook wel wat eisen.
    Geloof ik niet in. Maher kende zijn hoogtijdagen onder Verbeek en die 2 weten wat ze aan elkaar hebben. Bij Utrecht heerst nu al onrust in het team omdat meerdere spelers niet achter nieuwe trainer de Jong staan. Denk dus dat wij een flinke streep voor hebben. Ik blijf er wel bij dat je Maher alleen moet halen voor minimaal 1,5 seizoen. Slechts voor een half seizoen huren is te duur en een te grote gok.
  • 12 Jan 2018 om 20:36
    • Quote van 12 Jan 2018 om 19:47
      Ajax wil Labyad, dan zal Maher wel naar Utrecht gaan.
    Utrecht kon nu wel eens een grote concurrent zijn in de strijd om Maher of ze gaan voor Saymak als opvolger van Labyad. Beiden naar Utrecht is in de winter niet geloofwaardig. Zwolle zal ook wel wat eisen.
  • 12 Jan 2018 om 19:48
    • Quote van 12 Jan 2018 om 18:28
      Ben ik de enige die maher niet als versterking zie voor tc twente?
    Ben ik met je eens. Geen ritme na twee jaar. Heeft eerst aantal maanden nodig als ie niet geblesseerd raakt agv wedstrijden. En dan is competitie al voorbij.
    Alleen huren als ie daarna paar jaar blijft
  • 12 Jan 2018 om 19:47
    Ajax wil Labyad, dan zal Maher wel naar Utrecht gaan.
  • 12 Jan 2018 om 19:12
    • Quote van 12 Jan 2018 om 18:28
      Ben ik de enige die maher niet als versterking zie voor tc twente?
    Denk het
  • 12 Jan 2018 om 18:28
    Ben ik de enige die maher niet als versterking zie voor tc twente?
  • 12 Jan 2018 om 17:39
    We moeten maar hopen dat Maher het liefst naar Twente (Verbeek) wil, anders maken we in mijn ogen geen schijn van kans