BREAKING: 'Maher kiest voor FC Twente'

42 reacties
BREAKING: 'Maher kiest voor FC Twente'

Adam Maher lijkt het seizoen bij FC Twente af te maken. De middenvelder is eigendom van PSV, maar volgens De Telegraaf wordt hij verhuurd aan FC Twente. Daarmee kiest Maher opnieuw voor een samenwerking met Gertjan Verbeek. 

FC Twente gaat nu met PSV in gesprek om zo snel mogelijk overeenstemming te bereiken over de voorwaarden van de huur. Saillant detail: zaterdag 27 januari staat FC Twente - PSV op het programma. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jan 2018 om 13:10
    Pikken we nog een graantje mee van de transfer van Renato Tapia? Iemand die dit weet? Olympique Marseille word concreet en heeft een openingsbod klaar liggen van 10 miljoen. Kon nog wel eens interesant zijn.
  • 13 Jan 2018 om 21:17
    • Quote van 13 Jan 2018 om 20:51
      Wat heeft dat met Twente te maken?
    Indirect hou je je concurrentie ook in de gaten.
  • 13 Jan 2018 om 20:51
    • Quote van 13 Jan 2018 om 20:42
      Offtopic: Oussama Idrissi van Groningen naar AZ. Rond de 2 miljoen en doorverkoop percentage. Wat is Groningen aan het doen? Gaten in de begroting dichten? Faber wil gesprek Met de leiding over hun ambitie haha. Nijland heeft Groningen natuurlijk allang en breed in de verkoop staan.
    Wat heeft dat met Twente te maken?
  • 13 Jan 2018 om 20:49
    • Quote van 13 Jan 2018 om 19:32
      Na het lezen van enkele reacties van deze "Daredevil" vroeg ik ook of jij een account had daar TC.....Zowat identieke posts als die van jou ;)
    HB81-Mobile idem dito...
  • 13 Jan 2018 om 20:42
    Offtopic: Oussama Idrissi van Groningen naar AZ. Rond de 2 miljoen en doorverkoop percentage. Wat is Groningen aan het doen? Gaten in de begroting dichten? Faber wil gesprek Met de leiding over hun ambitie haha. Nijland heeft Groningen natuurlijk allang en breed in de verkoop staan.
  • 13 Jan 2018 om 20:08
    • Quote van 13 Jan 2018 om 19:32
      Na het lezen van enkele reacties van deze "Daredevil" vroeg ik ook of jij een account had daar TC.....Zowat identieke posts als die van jou ;)
    Dat viel mij dus ook op Socrates, en daarom denk ik dat hij hier (ook) meeleest en bepaalde quotes uit teksten van gebruikers hier gebruikt. ;)
  • 13 Jan 2018 om 19:32
    • Quote van 13 Jan 2018 om 19:12
      Dit vind ik ook een sterke post van Daredevil: "Van Halst heeft nog geen ruk gepresteerd op eigen benen als directeur. Niet als Commercieel directeur, en niet als Technisch directeur. Dat zijn gewoon gegevens zoals het er nu uitziet. Nu mag Verbeek de puin van Jan opruimen op voetbaltechnisch gebied.....niets minder."

      Ik denk wel eens dat hij (delen) tekst van mij pikt in zijn posts, maar goed, dat boeit me niet...hij doet maar. Ik zie het als compliment wanneer het zo is. :)
    Na het lezen van enkele reacties van deze "Daredevil" vroeg ik ook of jij een account had daar TC.....Zowat identieke posts als die van jou ;)
  • 13 Jan 2018 om 19:30
    • Quote van 13 Jan 2018 om 19:12
      Dit vind ik ook een sterke post van Daredevil: "Van Halst heeft nog geen ruk gepresteerd op eigen benen als directeur. Niet als Commercieel directeur, en niet als Technisch directeur. Dat zijn gewoon gegevens zoals het er nu uitziet. Nu mag Verbeek de puin van Jan opruimen op voetbaltechnisch gebied.....niets minder."

      Ik denk wel eens dat hij (delen) tekst van mij pikt in zijn posts, maar goed, dat boeit me niet...hij doet maar. Ik zie het als compliment wanneer het zo is. :)
    Beter is dat ze er 1 forum van maken of nie,de teksten worden over en weer gejat UNGLAUBLICH
  • 13 Jan 2018 om 19:12
    • Quote van 13 Jan 2018 om 18:26
      2 Tegenpolen die tot een interessante discussie geleid hebben...... Dan zijn we op dit Forum een stuk softer in the commentaren.......
    Dit vind ik ook een sterke post van Daredevil: "Van Halst heeft nog geen ruk gepresteerd op eigen benen als directeur. Niet als Commercieel directeur, en niet als Technisch directeur. Dat zijn gewoon gegevens zoals het er nu uitziet. Nu mag Verbeek de puin van Jan opruimen op voetbaltechnisch gebied.....niets minder."

    Ik denk wel eens dat hij (delen) tekst van mij pikt in zijn posts, maar goed, dat boeit me niet...hij doet maar. Ik zie het als compliment wanneer het zo is. :)
  • 13 Jan 2018 om 18:58
    • Quote van 13 Jan 2018 om 16:27
      iedere speler heeft een overeenkomst. Die moet nagekomen worden. Als je iemand huurt voor 2 jaren en hij mag na 6 maanden al weg, zal dat niet gemakkelijk gaan. Van 73 contractspelers terug naar 66 is eigenlijk nodig.....
    Nog zo'n derksen adept, Voor het eerste jong twente en de onder 19 zijn er 49 betaalde contractspelers de rest is bedacht door die zeiksnor en niet waar, Neemt niet weg dat we teveel spelers hebben dat klopt
  • 13 Jan 2018 om 18:50
    • Quote van 13 Jan 2018 om 18:42
      Daarom zitten wij ook op dit forum Citro....wij zijn de fatsoensrakkers en de immer degelijk postende tak van de Twentefans
    Soms..... zijn we het helemaal eens..... Kwaliteit gaat voor kwantiteit..... :-) :-) :-)
  • 13 Jan 2018 om 18:42
    • Quote van 13 Jan 2018 om 18:26
      2 Tegenpolen die tot een interessante discussie geleid hebben...... Dan zijn we op dit Forum een stuk softer in the commentaren.......
    Daarom zitten wij ook op dit forum Citro....wij zijn de fatsoensrakkers en de immer degelijk postende tak van de Twentefans
  • 13 Jan 2018 om 18:26
    • Quote van 13 Jan 2018 om 18:21
      Reactie van DareDevil op HB81-Mobile: Origineel gepost door HB81-Mobile: "Je faalt niet binnen een half jaar, druif. De val van de club is al jaren lang gaande en je kunt niet zeggen dat Ted ons heeft geholpen. Sterker nog, die gast heeft ons dieper in de shit gestouwd want niet 1 speler uit het eerste of tweede door hem aangetrokken is een meerwaarde gebleken op lange termijn, is jeugdig talent of vertegenwoordigd kapitaal op het veld. Zeer frappant dat je wel op Jan spuugt maar niet op manwijf van leeuwen, stiekem verliefd? JvH lijkt inderdaad te licht, maar ja, Hake was dat ook en Velderman heeft ook nog 0.0 kennis van de BVO wereld, dus het groene aan onze organisatie stopt niet alleen bij Jan. Verbeek is als correctie toegevoegd en behoort gewoon de positie TM/Trainer te hebben. Conmercieel kun je niet veel zeggen en moeten we afwachten wat de begroting voor 18/19 is. Gaan de sponsorinkomsten wederom omlaag dan zal dat zeker gevolgen voor hem hebben, blijven ze gelijk dan is dat geen slecht nieuws, gaan ze omhoog, dan is dat opmerkelijk voor een schip dat al jaren aan ernstige lekkage lijdt. Maar ja.... euh Jan in spanje ! Euh bonus ! Lekker zeiken. Lekker makkelijk." DareDevil: "Keerl, wat bin ie gek. Jan heeft er gewoon een kolerezooi van gemaakt. Vult z'n zakken, sluit zich af en haalt zijn schouders op voor kritiek. Geeft het kleine beetje geld dat er is grif uit aan de grootste miskleunen en haalt geen enkele sponsor binnen. Bedrijven c.q. sponsoren kunnen van Halst niet eens serieus nemen als eigenlijk niemand dat doet. Die gaan hun geld niet in de tuk van Jan steken. De tuk van Jan? Jah, de tuk van Jan, want het geld van de club verdwijnt ook voor een groot deel in de tuk van Jan."
    2 Tegenpolen die tot een interessante discussie geleid hebben...... Dan zijn we op dit Forum een stuk softer in the commentaren.......
  • 13 Jan 2018 om 18:21
    Reactie van DareDevil op HB81-Mobile: Origineel gepost door HB81-Mobile: "Je faalt niet binnen een half jaar, druif. De val van de club is al jaren lang gaande en je kunt niet zeggen dat Ted ons heeft geholpen. Sterker nog, die gast heeft ons dieper in de shit gestouwd want niet 1 speler uit het eerste of tweede door hem aangetrokken is een meerwaarde gebleken op lange termijn, is jeugdig talent of vertegenwoordigd kapitaal op het veld. Zeer frappant dat je wel op Jan spuugt maar niet op manwijf van leeuwen, stiekem verliefd? JvH lijkt inderdaad te licht, maar ja, Hake was dat ook en Velderman heeft ook nog 0.0 kennis van de BVO wereld, dus het groene aan onze organisatie stopt niet alleen bij Jan. Verbeek is als correctie toegevoegd en behoort gewoon de positie TM/Trainer te hebben. Conmercieel kun je niet veel zeggen en moeten we afwachten wat de begroting voor 18/19 is. Gaan de sponsorinkomsten wederom omlaag dan zal dat zeker gevolgen voor hem hebben, blijven ze gelijk dan is dat geen slecht nieuws, gaan ze omhoog, dan is dat opmerkelijk voor een schip dat al jaren aan ernstige lekkage lijdt. Maar ja.... euh Jan in spanje ! Euh bonus ! Lekker zeiken. Lekker makkelijk." DareDevil: "Keerl, wat bin ie gek. Jan heeft er gewoon een kolerezooi van gemaakt. Vult z'n zakken, sluit zich af en haalt zijn schouders op voor kritiek. Geeft het kleine beetje geld dat er is grif uit aan de grootste miskleunen en haalt geen enkele sponsor binnen. Bedrijven c.q. sponsoren kunnen van Halst niet eens serieus nemen als eigenlijk niemand dat doet. Die gaan hun geld niet in de tuk van Jan steken. De tuk van Jan? Jah, de tuk van Jan, want het geld van de club verdwijnt ook voor een groot deel in de tuk van Jan."
  • 13 Jan 2018 om 18:15
    Een mooie quote van Wallace:
    "Ach Van Halst, boventallige kutbobo. Na dit seizoen onmiddellijk op non actief, we hebben TM Verbeek al, TD is helemaal niet nodig. WEG, oprotten. Graaiers eruit en meer monneten naar de werkvloer. Wat anders."
  • 13 Jan 2018 om 18:09
    • Quote van 13 Jan 2018 om 17:33
      Tot die 73 spelers behoort natuurlijk ook de A1 selectie. Feit is inderdaad wel dat er veel te veel zijn en dat er wat weg moeten. Verbeek wil ook terug naar een vaste groep van 30 man waaronder de grootste talenten uit de jeugd. Bij huurcontracten vind ik dat je, indien mogelijk, ten allen tijde afspraken moet maken over tussentijdse beëindiging. Edit ; lees net dat dat lamlendige zootje van jeugd ook alweer heeft verloren...tegen 10 man nog wel. Misschien tijd dat Demmers ook een keer opdondert.
    Wat zullen we daarvan zeggen..... De directie met ondersteuning van de RvC moet dat als geen ander weten.... Waarschijnlijk wordt Luuk de Jong toch nog verkocht, dus wie weet.... lacht het geluk FcT toch nog toe in 2018.... en zeggen de optimisten dat het allemaal niet zo negatief was....
  • 13 Jan 2018 om 17:33
    • Quote van 13 Jan 2018 om 16:27
      iedere speler heeft een overeenkomst. Die moet nagekomen worden. Als je iemand huurt voor 2 jaren en hij mag na 6 maanden al weg, zal dat niet gemakkelijk gaan. Van 73 contractspelers terug naar 66 is eigenlijk nodig.....
    Tot die 73 spelers behoort natuurlijk ook de A1 selectie. Feit is inderdaad wel dat er veel te veel zijn en dat er wat weg moeten. Verbeek wil ook terug naar een vaste groep van 30 man waaronder de grootste talenten uit de jeugd. Bij huurcontracten vind ik dat je, indien mogelijk, ten allen tijde afspraken moet maken over tussentijdse beëindiging. Edit ; lees net dat dat lamlendige zootje van jeugd ook alweer heeft verloren...tegen 10 man nog wel. Misschien tijd dat Demmers ook een keer opdondert.
  • 13 Jan 2018 om 16:27
    • Quote van 13 Jan 2018 om 16:18
      Dat is helemaal correct Citro, ik wilde ze alleen hier niet allemaal opschrijven. Maakt de post zo lang ;))
    iedere speler heeft een overeenkomst. Die moet nagekomen worden. Als je iemand huurt voor 2 jaren en hij mag na 6 maanden al weg, zal dat niet gemakkelijk gaan. Van 73 contractspelers terug naar 66 is eigenlijk nodig.....
  • 13 Jan 2018 om 16:24
    • Quote van 13 Jan 2018 om 14:01
      klinkt heel makkelijk, de spelers die jij noemt zijn volstrekt overbodig. Echter zijn ze dusdanig slecht dat geen hond ze wil overnemen. Oosterwijk kan mss onderin de pilsleague terecht voor huur, echter zal je dan alsnog grotendeels zijn salaris moeten betalen, schiet je weinig mee op.
    Er was belangstelling voor Jelle vanuit de Graafschap voor huur. Weet alleen niet hoe concreet, en of dat nog zo is.
  • 13 Jan 2018 om 16:22
    • Quote van 13 Jan 2018 om 13:29
      Het zou ook kunnen dat Maher flink wat water bij de wijn heeft gedaan. Bijvoorbeeld door salaris in te leveren en een basis plaats min of mer te eisen kan hij straks zich goed in de kijker spelen met mogelijk een lucratief contract voor volgend seizoenslot of niet bij Twente
    Daar heeft Maher niets over te zeggen. Hij verdiend een salaris bij PSV en die willen dat (gedeeltelijk) vergoed zien. Een basisplek kan niemand eisen, ook Adam Maher niet. Alhoewel ik er van uit ga dat hij bij gebleken fitheid wel gewoon in de basis gaat komen.
  • 13 Jan 2018 om 16:18
    • Quote van 13 Jan 2018 om 13:14
      Laten we er maar van uitgaan dat er meer spelers moeten vertrekken.... minimaal 3....
    Dat is helemaal correct Citro, ik wilde ze alleen hier niet allemaal opschrijven. Maakt de post zo lang ;))
  • 13 Jan 2018 om 15:35
    • Quote van 13 Jan 2018 om 13:32
      Als ik maher was zou ik eerst 2,5 jaar bij Twente spelen, om vervolgens daarna lekker te gaan cashen in het buitenland.
    als twente daar het geld voor heeft want je kunt hem na juni niet meer huren omdat hij dan niet in een team zit
  • 13 Jan 2018 om 14:01
    • Quote van 13 Jan 2018 om 13:31
      Buckley rickets is al weg, Gjorgev die zal ook wel weggaan, Oosterwijk hopelijk ook nog weg, misschien ook beter afscheid nemen van ter avest en traykovski ook afscheid van nemen. Van der heyden verhuren samen met George. Dan ben je al eindje op weg
    klinkt heel makkelijk, de spelers die jij noemt zijn volstrekt overbodig. Echter zijn ze dusdanig slecht dat geen hond ze wil overnemen. Oosterwijk kan mss onderin de pilsleague terecht voor huur, echter zal je dan alsnog grotendeels zijn salaris moeten betalen, schiet je weinig mee op.
  • 13 Jan 2018 om 13:32
    • Quote van 13 Jan 2018 om 13:29
      Het zou ook kunnen dat Maher flink wat water bij de wijn heeft gedaan. Bijvoorbeeld door salaris in te leveren en een basis plaats min of mer te eisen kan hij straks zich goed in de kijker spelen met mogelijk een lucratief contract voor volgend seizoenslot of niet bij Twente
    Als ik maher was zou ik eerst 2,5 jaar bij Twente spelen, om vervolgens daarna lekker te gaan cashen in het buitenland.
  • 13 Jan 2018 om 13:31
    • Quote van 13 Jan 2018 om 13:14
      Laten we er maar van uitgaan dat er meer spelers moeten vertrekken.... minimaal 3....
    Buckley rickets is al weg, Gjorgev die zal ook wel weggaan, Oosterwijk hopelijk ook nog weg, misschien ook beter afscheid nemen van ter avest en traykovski ook afscheid van nemen. Van der heyden verhuren samen met George. Dan ben je al eindje op weg
  • 13 Jan 2018 om 13:29
    • Quote van 13 Jan 2018 om 10:20
      Onmogelijk dat die centen voor handen zijn. Huur Maher voor half seizoen moet je toch denken aan een dikke 50k in de maand. Neem daar bij dat Hamlap ook wel blijft en de nodige knaken moet kosten dan zijn er een aantal opties....Of die gladiool heeft zich voor de zoveelste keer vergist en toch nog een extra vakje in de knip gevonden....óf zijn er sponsoren geweest die het beleid zat waren en zelf het heft in handen genomen hebben en geld investeren...óf PSV moet akkoord gaan met een uitgestelde betaling omdat eerst Jelle nog verhuurd moet worden, contract Gjorgjev ontbonden en torjäger Jari nog weg moet. Hoe coulant zullen de eindhovenaren zijn en hoever kunnen/willen wij gaan ?
    Het zou ook kunnen dat Maher flink wat water bij de wijn heeft gedaan. Bijvoorbeeld door salaris in te leveren en een basis plaats min of mer te eisen kan hij straks zich goed in de kijker spelen met mogelijk een lucratief contract voor volgend seizoenslot of niet bij Twente
  • 13 Jan 2018 om 13:28
    • Quote van 13 Jan 2018 om 10:31
      Met meer/betere spelers voor je middenveld kun je Lam inderdaad terug in je verdediging zetten. Je kunt nu 4-4-2 spelen met Maher in de punt van de ruit, Vuckic en Jensen erachter en Holla als slot op de deur. Bovendien heb je met El Hamdaoui nu een speler die Boere kan vervangen. Lijkt me een stuk beter dan je hele elftal aan te passen zodat je zwakste speler kan renderen.
    Ik zou altijd voor een 442 systeem kiezen met de spelers die we hebben. Ik zou zo gaan spelen als iedereen fit is.
    Drommel
    Sambissa Lam R.jenssen Cuevas
    Vuckic F. Jenssen Maher Thesker
    El Hamdaoui Assaidi
    Ik kies thesker boven holla, omdat holla altijd het spel vertraagd, en hem op het middenveld beter uit de voeten komt. Ik kies sambissa boven van der lely en ter avest, omdat hij erg veel indruk op mij maakt. Ik kies R. Jensen boven bijen, omdat bijen erg matig speelt en erg veel bal verlies lijdt voor een verdediger. Boere vind ik tot nu toe erg tegenvallen, dus el Hamdaoui logische keuze. Als vuckic weer geblesseerd raakt, kan je laukard daar wegzetten.
  • 13 Jan 2018 om 13:14
    • Quote van 13 Jan 2018 om 10:20
      Onmogelijk dat die centen voor handen zijn. Huur Maher voor half seizoen moet je toch denken aan een dikke 50k in de maand. Neem daar bij dat Hamlap ook wel blijft en de nodige knaken moet kosten dan zijn er een aantal opties....Of die gladiool heeft zich voor de zoveelste keer vergist en toch nog een extra vakje in de knip gevonden....óf zijn er sponsoren geweest die het beleid zat waren en zelf het heft in handen genomen hebben en geld investeren...óf PSV moet akkoord gaan met een uitgestelde betaling omdat eerst Jelle nog verhuurd moet worden, contract Gjorgjev ontbonden en torjäger Jari nog weg moet. Hoe coulant zullen de eindhovenaren zijn en hoever kunnen/willen wij gaan ?
    Laten we er maar van uitgaan dat er meer spelers moeten vertrekken.... minimaal 3....
  • 13 Jan 2018 om 13:09
    Goede versterking welkom in de veste.
  • 13 Jan 2018 om 13:08
    Sambissa viel me trouwens enorm positief op op het middenveld. De oefenwedstrijd tegen Stuttgart. Misschien nog een optie.
  • 13 Jan 2018 om 12:58
    • Quote van 13 Jan 2018 om 12:42
      Lam is een verdediger.
      Van der Heijden komt tekort.
      Tigha is een aanvaller.
      Vukcic altijd geblesseerd.

      Zo overbodig is de komst van Maher dus niet.
    juist, jij snapt het. Precies dit.
  • 13 Jan 2018 om 12:42
    • Quote van 13 Jan 2018 om 10:18
      Waarom Maher halen wanneer je al een overvol middenveld hebt.
      - Jenssen- Liendl- Holla- Vuckic- Lam- V.d. Heyden- Laukart- Tighadouini
      Kijk eerder naar de kleuters van de verdediging. Daar moet versterking komen. Leuk dat je met zoveel middenvelders kunt wisselen, maar als je elke wedstrijd 2 tot 4 goals tegen krijgt, heeft dat geen enkel nut. Verbeek moet gewoon 4-3-3 gaan spelen. Want Boere komt met 5-3-2 nooit in het spel. Je verwaarloost je spits op deze manier. Want de speler naast hem is Assaidi, die toegegeven belangrijk is, maar ook egoïstisch is en niet snel de bal naar Boere speelt. Met 4-3-3 zal Boere van de zijkant meer toevoer moeten krijgen.
      Daarnaast heb je meer kans om de bal bij de goal van de tegenstander te houden als er ook spelers voorin staan die dat kunnen. Boere is geen speler die de bal vast kan houden, hij is een afmaker. Geen speler die het halve middenveld oversteekt en met een loopactie zal scoren. Hoe meer de bal bij op de helft van de tegenstander is, wat je met drie spelers voorin beter kunt bereiken dan met twee, hoe minder kans je hebt op een tegengoal.

      Weg met 5-3-2. Terug naar 4-3-3. Zorg voor betere verdedigers. Zet Lam eventueel terug in de verdediging, want Bijen is een ramp dit seizoen. Geef V.d. Lely een kans.
    Lam is een verdediger.
    Van der Heijden komt tekort.
    Tigha is een aanvaller.
    Vukcic altijd geblesseerd.

    Zo overbodig is de komst van Maher dus niet.
  • 13 Jan 2018 om 12:18
    • Quote van 13 Jan 2018 om 10:18
      Waarom Maher halen wanneer je al een overvol middenveld hebt.
      - Jenssen- Liendl- Holla- Vuckic- Lam- V.d. Heyden- Laukart- Tighadouini
      Kijk eerder naar de kleuters van de verdediging. Daar moet versterking komen. Leuk dat je met zoveel middenvelders kunt wisselen, maar als je elke wedstrijd 2 tot 4 goals tegen krijgt, heeft dat geen enkel nut. Verbeek moet gewoon 4-3-3 gaan spelen. Want Boere komt met 5-3-2 nooit in het spel. Je verwaarloost je spits op deze manier. Want de speler naast hem is Assaidi, die toegegeven belangrijk is, maar ook egoïstisch is en niet snel de bal naar Boere speelt. Met 4-3-3 zal Boere van de zijkant meer toevoer moeten krijgen.
      Daarnaast heb je meer kans om de bal bij de goal van de tegenstander te houden als er ook spelers voorin staan die dat kunnen. Boere is geen speler die de bal vast kan houden, hij is een afmaker. Geen speler die het halve middenveld oversteekt en met een loopactie zal scoren. Hoe meer de bal bij op de helft van de tegenstander is, wat je met drie spelers voorin beter kunt bereiken dan met twee, hoe minder kans je hebt op een tegengoal.

      Weg met 5-3-2. Terug naar 4-3-3. Zorg voor betere verdedigers. Zet Lam eventueel terug in de verdediging, want Bijen is een ramp dit seizoen. Geef V.d. Lely een kans.
    het probleem is dat ons middenveld steeds overlopen word, doordat liendl en holla het niet kunnen belopen. Laukart is een goede gebleken, een mooie oplossing. Tel daarbij dat vuckic fit is, dan krijg je meer oplossingen. Kun je bijv. met laukart vuckic en jenssen spelen. ECHTER vuckic is vrijwel nooit fit, kijk zijn verleden is. Maher kun je echt wel gebruiken. Vd heijden is niet goed genoeg en willen ze verhuren, lam kan naar achteren, tigha heb je op de flanken nodig. Heb je straks dus op het middenveld hopenlijk holla liendl laukart vuckic jenssen en maher, hoezo overbodig?
  • 13 Jan 2018 om 12:13
    • Quote van 13 Jan 2018 om 10:31
      Met meer/betere spelers voor je middenveld kun je Lam inderdaad terug in je verdediging zetten. Je kunt nu 4-4-2 spelen met Maher in de punt van de ruit, Vuckic en Jensen erachter en Holla als slot op de deur. Bovendien heb je met El Hamdaoui nu een speler die Boere kan vervangen. Lijkt me een stuk beter dan je hele elftal aan te passen zodat je zwakste speler kan renderen.
    Goed gezien, met dit team kan Twente aantrekkelijk voetballen en zijn de kansen om ergens in de middenmoot te eindigen aanzienlijk toegenomen. Ik heb er zin aan!
  • 13 Jan 2018 om 12:12
    • Quote van 13 Jan 2018 om 10:20
      Onmogelijk dat die centen voor handen zijn. Huur Maher voor half seizoen moet je toch denken aan een dikke 50k in de maand. Neem daar bij dat Hamlap ook wel blijft en de nodige knaken moet kosten dan zijn er een aantal opties....Of die gladiool heeft zich voor de zoveelste keer vergist en toch nog een extra vakje in de knip gevonden....óf zijn er sponsoren geweest die het beleid zat waren en zelf het heft in handen genomen hebben en geld investeren...óf PSV moet akkoord gaan met een uitgestelde betaling omdat eerst Jelle nog verhuurd moet worden, contract Gjorgjev ontbonden en torjäger Jari nog weg moet. Hoe coulant zullen de eindhovenaren zijn en hoever kunnen/willen wij gaan ?
    Op zich geen slechte vermoedens, feit is dat buckley weg is.. en ik weet niet hoe het huurcontrakt eruit zag, maar daar is een klein gaatje vrij geworden. Tevens denk ik dat er geen geld is voor de "hamlap"... beetje respekt zou je sieren maargoed. Wellicht steld hij helemaal niet zo hoge salariseisen als we allemaal vermoeden, wishfull thinking
  • 13 Jan 2018 om 10:50
    • Quote van 13 Jan 2018 om 10:31
      Met meer/betere spelers voor je middenveld kun je Lam inderdaad terug in je verdediging zetten. Je kunt nu 4-4-2 spelen met Maher in de punt van de ruit, Vuckic en Jensen erachter en Holla als slot op de deur. Bovendien heb je met El Hamdaoui nu een speler die Boere kan vervangen. Lijkt me een stuk beter dan je hele elftal aan te passen zodat je zwakste speler kan renderen.
    Goed argument, Rik. Nu ik er over denk klinkt jouw voorstel ook logisch ;)
  • 13 Jan 2018 om 10:31
    • Quote van 13 Jan 2018 om 10:18
      Waarom Maher halen wanneer je al een overvol middenveld hebt.
      - Jenssen- Liendl- Holla- Vuckic- Lam- V.d. Heyden- Laukart- Tighadouini
      Kijk eerder naar de kleuters van de verdediging. Daar moet versterking komen. Leuk dat je met zoveel middenvelders kunt wisselen, maar als je elke wedstrijd 2 tot 4 goals tegen krijgt, heeft dat geen enkel nut. Verbeek moet gewoon 4-3-3 gaan spelen. Want Boere komt met 5-3-2 nooit in het spel. Je verwaarloost je spits op deze manier. Want de speler naast hem is Assaidi, die toegegeven belangrijk is, maar ook egoïstisch is en niet snel de bal naar Boere speelt. Met 4-3-3 zal Boere van de zijkant meer toevoer moeten krijgen.
      Daarnaast heb je meer kans om de bal bij de goal van de tegenstander te houden als er ook spelers voorin staan die dat kunnen. Boere is geen speler die de bal vast kan houden, hij is een afmaker. Geen speler die het halve middenveld oversteekt en met een loopactie zal scoren. Hoe meer de bal bij op de helft van de tegenstander is, wat je met drie spelers voorin beter kunt bereiken dan met twee, hoe minder kans je hebt op een tegengoal.

      Weg met 5-3-2. Terug naar 4-3-3. Zorg voor betere verdedigers. Zet Lam eventueel terug in de verdediging, want Bijen is een ramp dit seizoen. Geef V.d. Lely een kans.
    Met meer/betere spelers voor je middenveld kun je Lam inderdaad terug in je verdediging zetten. Je kunt nu 4-4-2 spelen met Maher in de punt van de ruit, Vuckic en Jensen erachter en Holla als slot op de deur. Bovendien heb je met El Hamdaoui nu een speler die Boere kan vervangen. Lijkt me een stuk beter dan je hele elftal aan te passen zodat je zwakste speler kan renderen.
  • 13 Jan 2018 om 10:20
    Onmogelijk dat die centen voor handen zijn. Huur Maher voor half seizoen moet je toch denken aan een dikke 50k in de maand. Neem daar bij dat Hamlap ook wel blijft en de nodige knaken moet kosten dan zijn er een aantal opties....Of die gladiool heeft zich voor de zoveelste keer vergist en toch nog een extra vakje in de knip gevonden....óf zijn er sponsoren geweest die het beleid zat waren en zelf het heft in handen genomen hebben en geld investeren...óf PSV moet akkoord gaan met een uitgestelde betaling omdat eerst Jelle nog verhuurd moet worden, contract Gjorgjev ontbonden en torjäger Jari nog weg moet. Hoe coulant zullen de eindhovenaren zijn en hoever kunnen/willen wij gaan ?
  • 13 Jan 2018 om 10:18
    Waarom Maher halen wanneer je al een overvol middenveld hebt.
    - Jenssen- Liendl- Holla- Vuckic- Lam- V.d. Heyden- Laukart- Tighadouini
    Kijk eerder naar de kleuters van de verdediging. Daar moet versterking komen. Leuk dat je met zoveel middenvelders kunt wisselen, maar als je elke wedstrijd 2 tot 4 goals tegen krijgt, heeft dat geen enkel nut. Verbeek moet gewoon 4-3-3 gaan spelen. Want Boere komt met 5-3-2 nooit in het spel. Je verwaarloost je spits op deze manier. Want de speler naast hem is Assaidi, die toegegeven belangrijk is, maar ook egoïstisch is en niet snel de bal naar Boere speelt. Met 4-3-3 zal Boere van de zijkant meer toevoer moeten krijgen.
    Daarnaast heb je meer kans om de bal bij de goal van de tegenstander te houden als er ook spelers voorin staan die dat kunnen. Boere is geen speler die de bal vast kan houden, hij is een afmaker. Geen speler die het halve middenveld oversteekt en met een loopactie zal scoren. Hoe meer de bal bij op de helft van de tegenstander is, wat je met drie spelers voorin beter kunt bereiken dan met twee, hoe minder kans je hebt op een tegengoal.

    Weg met 5-3-2. Terug naar 4-3-3. Zorg voor betere verdedigers. Zet Lam eventueel terug in de verdediging, want Bijen is een ramp dit seizoen. Geef V.d. Lely een kans.
  • 13 Jan 2018 om 10:10
    Druk maar een optie in het contract waarbij de intentie er is om na een half jaar door te gaan.
  • 13 Jan 2018 om 10:07
    Hopen dat ze wat budget kunnen vrij maken nu. Lees namelijk nergens dat hij al komt maar dat hij wel wil komen