KNVB maakt scheidsrechter voor wedstrijd tegen Sparta bekend

7 reacties
KNVB maakt scheidsrechter voor wedstrijd tegen Sparta bekend

De KNVB heeft scheidsrechter Pol van Boekel aangesteld om de wedstrijd tussen FC Twente en Sparta in goede banen te leiden. Het duel in de Grolsch Veste begint zondagmiddag om half drie.

Voor beide clubs staan er enorme belangen op het spel vanwege de strijd tegen degradatie. FC Twente staat inmiddels op een teleurstellende zeventiende plek met slechts zestien punten, terwijl hekkensluiter Sparta twee punten minder heeft. Roda JC staat met zeventien punten op de zestiende plek. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Feb 2018 om 20:09
    • Quote van 13 Feb 2018 om 12:09
      Ik waag bij deze de gok dat Polleke een zuivere penalty voor onze FC wegwuift. Het wedbureau is geopend.
    Die wil ik wel aangaan met je
  • 13 Feb 2018 om 17:09
    • Quote van 13 Feb 2018 om 12:35
      Ik ben eentje die fair play hoog in het vaandel heeft staan, maar wij zijn dit seizoen al zó váák genaaid, dat ik echt hoop dat een gigantische schwalbe van Boere wordt beloond met 3 penalty's. :-)
    Ja, ik ook.
  • 13 Feb 2018 om 12:46
    Maakt niet uit welke scheidsrechter het wordt...We worden toch wel weer genaaid door de KNVB.
  • 13 Feb 2018 om 12:35
    • Quote van 13 Feb 2018 om 12:29
      En de penalty wél tegen natuurlijk. Al verwacht ik dat het dit weekend mee zal vallen na de gigantische misser van de scheidsrechter afgelopen weekend. Als het dit weekend opnieuw fout gaat door een beslissing van de arbitrage dan wordt het meer en meer verdacht.
    Ik ben eentje die fair play hoog in het vaandel heeft staan, maar wij zijn dit seizoen al zó váák genaaid, dat ik echt hoop dat een gigantische schwalbe van Boere wordt beloond met 3 penalty's. :-)
  • 13 Feb 2018 om 12:29
    • Quote van 13 Feb 2018 om 12:09
      Ik waag bij deze de gok dat Polleke een zuivere penalty voor onze FC wegwuift. Het wedbureau is geopend.
    En de penalty wél tegen natuurlijk. Al verwacht ik dat het dit weekend mee zal vallen na de gigantische misser van de scheidsrechter afgelopen weekend. Als het dit weekend opnieuw fout gaat door een beslissing van de arbitrage dan wordt het meer en meer verdacht.
  • 13 Feb 2018 om 12:19
    • Quote van 13 Feb 2018 om 12:09
      Ik waag bij deze de gok dat Polleke een zuivere penalty voor onze FC wegwuift. Het wedbureau is geopend.
    Is sluit me aan bij deze gok!
  • 13 Feb 2018 om 12:09
    Ik waag bij deze de gok dat Polleke een zuivere penalty voor onze FC wegwuift. Het wedbureau is geopend.