''FC Twente heeft de plus dat het PSV en Ajax al twee keer heeft gehad''

( 55 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''FC Twente heeft de plus dat het PSV en Ajax al twee keer heeft gehad''

FC Twente staat op een teleurstellende zeventiende plek met slechts zestien punten. De club uit Enschede heeft echter wel een lastig programma achter de rug en moet in de komende elf wedstrijden punten gaan pakken. 

Max van der Put ziet dat er nog zes clubs in de gevarenzone zitten: FC Groningen, Willem II, NAC, Roda JC, FC Twente en Sparta. "Allemaal hebben ze nog drie keer een duel met een van de andere degradatiekandidaten voor de boeg, behalve NAC, dat alle andere vijf 'lotgenoten' nog gaat ontmoeten. Willem II krijgt Roda JC nog op bezoek en moet nog naar FC Twente en NAC toe", schrijft hij.

"FC Twente heeft dan weer de plus dat het beide titelkandidaten al twee keer heeft 'gehad' deze competitie", vervolgt hij in het Brabants Dagblad. "FC Groningen krijgt als enige nog zowel PSV als Ajax voor de kiezen. Maar dat zou toch ook weer niet zo nadelig hoeven uit te pakken als het lijkt. Het duel met PSV is pas op de laatste speeldag. En als de Eindhovenaren dan al kampioen zijn...", besluit Van der Put. 

Resterend programma FC Twente: Sparta-thuis, FC Utrecht-uit, FC Groningen-thuis, Heracles-uit, Willem II-thuis, VVV-Venlo-uit, Feyenoord-thuis, ADO Den Haag-uit, PEC Zwolle-thuis, Vitesse-uit en NAC Breda-thuis. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Feb 2018 om 12:10
    • Quote van 14 Feb 2018 om 11:01
      Weet je zeker dat het RB was Socrates?
    Hallo ANS...het schijnt wel degelijk om RB te gaan. Reeds in 2010 een poging gedaan maar destijds de boot afgehouden door Joop vanwege vermeend identiteitsverlies. In 2016 wederom een poging maar de deur gewezen door Jan omdat we net het bestaansrecht hadden gehouden. En terecht, want onder Jan is het zoooooveel beter geworden ;)
  • 14 Feb 2018 om 11:01
    • Quote van 14 Feb 2018 om 09:54
      Twente schijnt de afgelopen jaren inderdaad ook benaderd te zijn door RB....2 keer zelfs. Van Halst staat ook open om een deel van de aandelen te verkopen, echter alleen aan partijen die affiniteit hebben met de club. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
    Weet je zeker dat het RB was Socrates?
  • 14 Feb 2018 om 09:54
    • Quote van 13 Feb 2018 om 22:51
      Onthullende VI-enquête: 'Binnen vijf jaar zijn alle clubs in private handen'
      Mooi artikel in de vi! Dit is deel 1. Voor mensen die het interessant vinden. Lezen!
    Twente schijnt de afgelopen jaren inderdaad ook benaderd te zijn door RB....2 keer zelfs. Van Halst staat ook open om een deel van de aandelen te verkopen, echter alleen aan partijen die affiniteit hebben met de club. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
  • 14 Feb 2018 om 09:22
    • Quote van 14 Feb 2018 om 08:51
      Er moest ooit een mooi verkooppraatje de wereld ingeslingerd worden om de Garantgroep, gemeente en dergelijke nog een beetje van bloedsomloop in hun Twente-scrotum te voorzien. Het volk is en blijft, die lopen niet zomaar weg. Ook niet na degradatie,
    Bij degradatie blijft er een harde kern over van ca. 8 tot 10 duizend jaarkaarthouders, meer niet BAM.
  • 14 Feb 2018 om 09:04
    • Quote van 13 Feb 2018 om 20:37
      Wat denk je van een rondje commercie, 1 speler, bij toerbeurt, vergezeld de commerciële manager om de sponsoren te bezoeken die weg zijn gegaan.... haal ze terug door aan klantenbinding te doen..... Gewoon doen, gewoon Doen.... samen doen.....
    Jij bent een man van LOI-theorie. Ooit leiding gegeven aan een salesteam? Blijkbaar niet. Een kantoor binnenlopen met een speler haalt geen ene hol uit. Ten eerste omdat een bedrijf een budget heeft en ook aan strategische planning doet. Een skybox voor, noem eens een voorbeeld: Jordex, skyboxen/sponsorship zal door Jordex gebudgetteerd/geplanned zijn door de afdeling Marketing/PR of een Directeur. Een speler in de skybox planten, haalt ook niet zoveel uit. En die rondleiding wordt al verzorgd door Sander toch? Dus, je suggestie is het wederom uitvinden van het wiel. Wat je doet is een key-account borrel/netwerk evenement organiseren (of bijwonen), een gala, waarbij je een paar prominenten op kunt trommelen. 1 a 2 maal per jaar maximaal. Photo op erbij. Klaar. De rest is gewoon binnen normale bedrijfs structuur sales-calls, netwerken, cold-calls etc dagelijkse afspraken zo'n 20 a 40 per week per account/relationship/sales manager. ABC sales. Als je een klant kwijt bent, ben je hem kwijt. Als je een klant een hoge kwaliteit product levert en hem vervolgens een minder product levert, ben je hem kwijt. Als een klant elders een contract sluit dan ben je hem gegarandeerd voor een jaar kwijt. Het is allemaal niet zo makkelijk als Gewoon doen, doe gewoon.
  • 14 Feb 2018 om 08:51
    • Quote van 14 Feb 2018 om 07:20
      Degradatie trekken we inderdaad niet, sponsoren en supporters gaan dan massaal weglopen en wat denk je van de spelers. Je houdt dan een bijeengeraapt middelmatige ploeg over die in de JL zal worstelen. Laten we als achterban de laatste 11 wedstrijden massaal achter de ploeg blijven staan en dan hoop ik dat we net aan als 15e eindigen. En dan is het aan het einde van het seizoen de hoogste tijd om de directie eens goed aan de tand te voelen, met name de commercieel en technisch directeur. Een goede vraag zou dan zijn, wat is er gedaan aan het terugwinnen van sponsoren? Hoe zit het met het beleidsplan Gewoon doen, gewoon Doen? Als je dat plan nog eens voor de aardigheid terugleest, dan zouden we dit jaar tussen plek 6 en 10 eindigen, een spelersbudget van 8 miljoen hebben, en gemiddeld 27.500 toeschouwers ..... En volgend jaar zouden we dan tussen plek 4 en 8 eindigen (play offs europees voetbal), 9 miljoen spelersbudget en 28.500 toeschouwers gemiddeld .... Natuurlijk is het een streven, maar dan kun je ook opschrijven dat we voor de winst van de Champions League gaan ....
    Er moest ooit een mooi verkooppraatje de wereld ingeslingerd worden om de Garantgroep, gemeente en dergelijke nog een beetje van bloedsomloop in hun Twente-scrotum te voorzien. Het volk is en blijft, die lopen niet zomaar weg. Ook niet na degradatie,
  • 14 Feb 2018 om 08:25
    • Quote van 13 Feb 2018 om 20:37
      Wat denk je van een rondje commercie, 1 speler, bij toerbeurt, vergezeld de commerciële manager om de sponsoren te bezoeken die weg zijn gegaan.... haal ze terug door aan klantenbinding te doen..... Gewoon doen, gewoon Doen.... samen doen.....
    En bankzitters kunnen er best tijdens de wedstrijd wel een rondje bitterballen in doen bij de sponsoren. En niet te vergeten Oosterwijk achter de tap. Ze zitten daar maar op hun luie krent. Sponsoren moet je koesteren.
  • 14 Feb 2018 om 07:20
    Degradatie trekken we inderdaad niet, sponsoren en supporters gaan dan massaal weglopen en wat denk je van de spelers. Je houdt dan een bijeengeraapt middelmatige ploeg over die in de JL zal worstelen. Laten we als achterban de laatste 11 wedstrijden massaal achter de ploeg blijven staan en dan hoop ik dat we net aan als 15e eindigen. En dan is het aan het einde van het seizoen de hoogste tijd om de directie eens goed aan de tand te voelen, met name de commercieel en technisch directeur. Een goede vraag zou dan zijn, wat is er gedaan aan het terugwinnen van sponsoren? Hoe zit het met het beleidsplan Gewoon doen, gewoon Doen? Als je dat plan nog eens voor de aardigheid terugleest, dan zouden we dit jaar tussen plek 6 en 10 eindigen, een spelersbudget van 8 miljoen hebben, en gemiddeld 27.500 toeschouwers ..... En volgend jaar zouden we dan tussen plek 4 en 8 eindigen (play offs europees voetbal), 9 miljoen spelersbudget en 28.500 toeschouwers gemiddeld .... Natuurlijk is het een streven, maar dan kun je ook opschrijven dat we voor de winst van de Champions League gaan ....
  • 13 Feb 2018 om 22:51
    • Quote van 13 Feb 2018 om 22:48
      Hahahahahaha wil je daar echt antwoord op hebben Ans.
    Nee natuurlijk niet. Hoe bedenk je het in onze situatie.
  • 13 Feb 2018 om 22:51
    Onthullende VI-enquête: 'Binnen vijf jaar zijn alle clubs in private handen'
    Mooi artikel in de vi! Dit is deel 1. Voor mensen die het interessant vinden. Lezen!
  • 13 Feb 2018 om 22:48
    • Quote van 13 Feb 2018 om 21:26
      Dit meen je echt serieus ?
    Hahahahahaha wil je daar echt antwoord op hebben Ans.
  • 13 Feb 2018 om 22:47
    • Quote van 13 Feb 2018 om 22:25
      Gelukkig hebben we de foto's nog. :-)
    Van vroeger, echt wel kom soms nog mooie tegen hoor.????
  • 13 Feb 2018 om 22:25
    • Quote van 13 Feb 2018 om 21:49
      Het is gewoon een grote bende zonder enige sturing pfff. Beleid uitzetten laat me niet lachen de waan van de dag regeert er bij onze club.
    Gelukkig hebben we de foto's nog. :-)
  • 13 Feb 2018 om 21:49
    • Quote van 13 Feb 2018 om 20:46
      "Samen doen" bestaat niet binnen FC Twente Citro.....

      Dit heeft Verbeek zelf nog uitgesproken. Het zijn allemaal aparte bv'tjes binnen een BV. Ieder voor zich en God voor ons allen dus.
    Het is gewoon een grote bende zonder enige sturing pfff. Beleid uitzetten laat me niet lachen de waan van de dag regeert er bij onze club.
  • 13 Feb 2018 om 21:48
    • Quote van 13 Feb 2018 om 21:26
      Dit meen je echt serieus ?
    Blijkbaar Hahaha
  • 13 Feb 2018 om 21:26
    • Quote van 13 Feb 2018 om 20:37
      Wat denk je van een rondje commercie, 1 speler, bij toerbeurt, vergezeld de commerciële manager om de sponsoren te bezoeken die weg zijn gegaan.... haal ze terug door aan klantenbinding te doen..... Gewoon doen, gewoon Doen.... samen doen.....
    Dit meen je echt serieus ?
  • 13 Feb 2018 om 21:06
    • Quote van 13 Feb 2018 om 20:37
      Wat denk je van een rondje commercie, 1 speler, bij toerbeurt, vergezeld de commerciële manager om de sponsoren te bezoeken die weg zijn gegaan.... haal ze terug door aan klantenbinding te doen..... Gewoon doen, gewoon Doen.... samen doen.....
    Als je het al niet met een begroting van 30 miljoen kunt doen dan lukt het ook niet als je extra geld binnenhaalt. Bewijs maar eerst dat je het met de 4e begroting van Nederland kunt doen en als alles dan loopt kun je extra geld gaan genereren. Wel makkelijke oplossing meer, meer, meer geld. Maar dat verdwijnt allemaal in de tukken van spelers cq bestuurders etc etc. Twente had ondertussen al 100 miljoen op de bank kunnen hebben als er eens beleid was geweest en niet steeds de makkelijkste weg wordt gekozen.
  • 13 Feb 2018 om 20:46
    • Quote van 13 Feb 2018 om 20:37
      Wat denk je van een rondje commercie, 1 speler, bij toerbeurt, vergezeld de commerciële manager om de sponsoren te bezoeken die weg zijn gegaan.... haal ze terug door aan klantenbinding te doen..... Gewoon doen, gewoon Doen.... samen doen.....
    "Samen doen" bestaat niet binnen FC Twente Citro.....

    Dit heeft Verbeek zelf nog uitgesproken. Het zijn allemaal aparte bv'tjes binnen een BV. Ieder voor zich en God voor ons allen dus.
  • 13 Feb 2018 om 20:37
    • Quote van 13 Feb 2018 om 20:21
      Onder het motto "de club is van ons allemaal" wordt er hier ongetwijfeld meegelezen. In deze moeilijke tijd is ieder idee meer dan welkom. Mocht je volgend seizoen Peet Bijen in Hengelo achter een grasmaaier zien lopen dan komt dat uit jouw koker ;))
    Wat denk je van een rondje commercie, 1 speler, bij toerbeurt, vergezeld de commerciële manager om de sponsoren te bezoeken die weg zijn gegaan.... haal ze terug door aan klantenbinding te doen..... Gewoon doen, gewoon Doen.... samen doen.....
  • 13 Feb 2018 om 20:27
    • Quote van 13 Feb 2018 om 18:27
      De grootste angst is de leegloop bij de TOS en de jaarkaarthouders.
    Klopt als een bus!!
  • 13 Feb 2018 om 20:21
    • Quote van 13 Feb 2018 om 20:12
      Interessant.... ik dacht dat de spelers dan zelf het onderhoud van de velden gingen verzorgen..... als ook de pionnetjes, de goals zelf op de plek zetten... en natuurlijk de stormbaan op.....180 minuten energie ipv 60......
    Onder het motto "de club is van ons allemaal" wordt er hier ongetwijfeld meegelezen. In deze moeilijke tijd is ieder idee meer dan welkom. Mocht je volgend seizoen Peet Bijen in Hengelo achter een grasmaaier zien lopen dan komt dat uit jouw koker ;))
  • 13 Feb 2018 om 20:13
    • Quote van 13 Feb 2018 om 20:03
      Ik heb het even nagevraagd Citro....bij een plan B wordt er op verschillende manieren bezuinigd. Ten eerste verdwijnt de spelersbus en dienen de spelers gezamenlijk op de fiets naar uitwedstrijden te gaan en ook wordt het snoepreisje (overwintering aan het strand) geschrapt en komt er een weekje lutterzand voor terug alwaar de selectie dient te overnachten in eigen gegraven schuttersputjes.
    Geweldige humor in deze zware tijden.
  • 13 Feb 2018 om 20:12
    • Quote van 13 Feb 2018 om 20:03
      Ik heb het even nagevraagd Citro....bij een plan B wordt er op verschillende manieren bezuinigd. Ten eerste verdwijnt de spelersbus en dienen de spelers gezamenlijk op de fiets naar uitwedstrijden te gaan en ook wordt het snoepreisje (overwintering aan het strand) geschrapt en komt er een weekje lutterzand voor terug alwaar de selectie dient te overnachten in eigen gegraven schuttersputjes.
    Interessant.... ik dacht dat de spelers dan zelf het onderhoud van de velden gingen verzorgen..... als ook de pionnetjes, de goals zelf op de plek zetten... en natuurlijk de stormbaan op.....180 minuten energie ipv 60......
  • 13 Feb 2018 om 20:03
    • Quote van 13 Feb 2018 om 19:46
      Zou GJV niet bedoelen dat hij een plan A voor de ED heeft en een plan B voor de JL? Of is hij tegenwoordig ook verantwoordelijk voor de financiën? :-)
    Ik heb het even nagevraagd Citro....bij een plan B wordt er op verschillende manieren bezuinigd. Ten eerste verdwijnt de spelersbus en dienen de spelers gezamenlijk op de fiets naar uitwedstrijden te gaan en ook wordt het snoepreisje (overwintering aan het strand) geschrapt en komt er een weekje lutterzand voor terug alwaar de selectie dient te overnachten in eigen gegraven schuttersputjes.
  • 13 Feb 2018 om 19:48
    • Quote van 13 Feb 2018 om 19:21
      Ik ook Socrates.
    De uitwedstrijd tegen Ajax biedt hoop.... nu komende zondag de 3 punten binnenhalen.... dan komt er meer zelfvertrouwen in de ploeg.... als iedereen ook nog eens fit wordt..... Ik heb er wel vertrouwen in....
  • 13 Feb 2018 om 19:46
    • Quote van 13 Feb 2018 om 19:16
      Oke dank je wel. Waarschijnlijk bedoelde hij daar de 2 verschillende begrotingen mee. Laten we er vanuit gaan dat we "gewoon" in de ed blijven. Ik heb daar ook nog steeds alle vertrouwen in.
    Zou GJV niet bedoelen dat hij een plan A voor de ED heeft en een plan B voor de JL? Of is hij tegenwoordig ook verantwoordelijk voor de financiën? :-)
  • 13 Feb 2018 om 19:21
    • Quote van 13 Feb 2018 om 19:16
      Oke dank je wel. Waarschijnlijk bedoelde hij daar de 2 verschillende begrotingen mee. Laten we er vanuit gaan dat we "gewoon" in de ed blijven. Ik heb daar ook nog steeds alle vertrouwen in.
    Ik ook Socrates.
  • 13 Feb 2018 om 19:19
    • Quote van 13 Feb 2018 om 19:16
      Oke dank je wel. Waarschijnlijk bedoelde hij daar de 2 verschillende begrotingen mee. Laten we er vanuit gaan dat we "gewoon" in de ed blijven. Ik heb daar ook nog steeds alle vertrouwen in.
    Dat is het enige beetje hoop dat ons nog rest Socrates.......de allerlaatste strohalm waar wij ons allen vertwijfeld aan vasthouden.....
  • 13 Feb 2018 om 19:16
    • Quote van 13 Feb 2018 om 19:03
      Er is geen plan B, er is alleen een begroting voor de JL.
    Oke dank je wel. Waarschijnlijk bedoelde hij daar de 2 verschillende begrotingen mee. Laten we er vanuit gaan dat we "gewoon" in de ed blijven. Ik heb daar ook nog steeds alle vertrouwen in.
  • 13 Feb 2018 om 19:11
    • Quote van 13 Feb 2018 om 18:27
      De grootste angst is de leegloop bij de TOS en de jaarkaarthouders.
    Dat gaat als het goed is toch gebeuren,het voetbal is totaal niet meer om aan te gluren en als ze de jaarkaart gaan verhogen is het over en uit. Betaal nu 500 per jaar straks zou dat 750 worden. Ze zijn knettergek aan het worden en zien ons nog puur als melk koe blijkbaar.
  • 13 Feb 2018 om 19:03
    • Quote van 13 Feb 2018 om 18:57
      Gertjan gaf op tv aan dat hij in geval van degradatie van de club ook trainer blijft en dat er een plan A en een plan B was. Weet jij wat die plannen zijn toevallig ?
    Er is geen plan B, er is alleen een begroting voor de JL.
  • 13 Feb 2018 om 19:01
    • Quote van 13 Feb 2018 om 18:36
      Hallo ANS,

      geen overlevingskansen bij degradatie dus met de huidige schulden als ik het goed begrijp?
    Bij degradatie kun je er niet automatisch vanuit gaan dat je na een jaar weer terug bent. Je bent dan weer garantstellers nodig voor bijv. 3 jaar. Dat was met Dik Wessels waarschijnlijk wel gelukt maar zonder hem absoluut niet. Dik Wessels was een meester in het samen brengen van mensen en dus kapitaal.
  • 13 Feb 2018 om 18:57
    • Quote van 13 Feb 2018 om 18:53
      Wat moet hij anders zeggen dan Socrates ?
    Gertjan gaf op tv aan dat hij in geval van degradatie van de club ook trainer blijft en dat er een plan A en een plan B was. Weet jij wat die plannen zijn toevallig ?
  • 13 Feb 2018 om 18:53
    • Quote van 13 Feb 2018 om 18:36
      Die angst is er misschien, maar is geen zekerheidje. Op 1 feb heeft Velderman nog aangegeven dat degradatie een grote klap voor de club zal betekenen en dat er dan harde maatregelen genomen moeten worden. Dit zeg je toch niet als er totaal geen enkele kans meer is.
    Wat moet hij anders zeggen dan Socrates ?
  • 13 Feb 2018 om 18:37
    • Quote van 13 Feb 2018 om 18:27
      De grootste angst is de leegloop bij de TOS en de jaarkaarthouders.
    Welke ongetwijfeld plaats gaat vinden. Ook ik kan dan niet meer alle wedstrijden bezoeken op vrijdagavond in verband met mijn ploegendienst, en dus overweeg ik dan ook te stoppen met de aanschaf van een SCC.
  • 13 Feb 2018 om 18:36
    • Quote van 13 Feb 2018 om 18:23
      Nee dat gaat niet lukken.
    Hallo ANS,

    geen overlevingskansen bij degradatie dus met de huidige schulden als ik het goed begrijp?
  • 13 Feb 2018 om 18:36
    • Quote van 13 Feb 2018 om 18:27
      De grootste angst is de leegloop bij de TOS en de jaarkaarthouders.
    Die angst is er misschien, maar is geen zekerheidje. Op 1 feb heeft Velderman nog aangegeven dat degradatie een grote klap voor de club zal betekenen en dat er dan harde maatregelen genomen moeten worden. Dit zeg je toch niet als er totaal geen enkele kans meer is.
  • 13 Feb 2018 om 18:27
    • Quote van 13 Feb 2018 om 17:56
      De meeste sponsors zullen wel blijven maar hun sponsoruitgaven drastisch gaan verlagen want wie zit er nu te wachten op een vrijdagavondwedstrijd tegen Helmond Sport?
    De grootste angst is de leegloop bij de TOS en de jaarkaarthouders.
  • 13 Feb 2018 om 18:25
    • Quote van 13 Feb 2018 om 17:34
      Dat kan, alleen zal de begroting dan drastisch omlaag moeten. Verder is het dan even afwachten of er sponsoren (indien contract afgelopen) blijven of vertrekken. Daarbij komt nog de scc houders....hoeveel blijven er hun club steunen. Welke spelers blijven er of zullen de club de rug toe keren. Willen eventuele nieuwe spelers wel bij ons (in de jl ) komen ballen. Allemaal dingen waar de club mee zal moeten dealen. Must is dan natuurlijk wel om na 1 jaar direct weer op het hoogste niveau terug te keren anders gaat het heeeeel erg moeilijk worden.
    Er is een begroting voor de JL van 15 milj.
  • 13 Feb 2018 om 18:23
    • Quote van 13 Feb 2018 om 17:28
      Kan iemand mij vertellen of fct kan overleven in jupiler league of einde verhaal .niet dat ik daar van uit ga maar wou ff weten gr
    Nee dat gaat niet lukken.
  • 13 Feb 2018 om 17:56
    • Quote van 13 Feb 2018 om 17:34
      Dat kan, alleen zal de begroting dan drastisch omlaag moeten. Verder is het dan even afwachten of er sponsoren (indien contract afgelopen) blijven of vertrekken. Daarbij komt nog de scc houders....hoeveel blijven er hun club steunen. Welke spelers blijven er of zullen de club de rug toe keren. Willen eventuele nieuwe spelers wel bij ons (in de jl ) komen ballen. Allemaal dingen waar de club mee zal moeten dealen. Must is dan natuurlijk wel om na 1 jaar direct weer op het hoogste niveau terug te keren anders gaat het heeeeel erg moeilijk worden.
    De meeste sponsors zullen wel blijven maar hun sponsoruitgaven drastisch gaan verlagen want wie zit er nu te wachten op een vrijdagavondwedstrijd tegen Helmond Sport?
  • 13 Feb 2018 om 17:34
    • Quote van 13 Feb 2018 om 17:28
      Kan iemand mij vertellen of fct kan overleven in jupiler league of einde verhaal .niet dat ik daar van uit ga maar wou ff weten gr
    Dat kan, alleen zal de begroting dan drastisch omlaag moeten. Verder is het dan even afwachten of er sponsoren (indien contract afgelopen) blijven of vertrekken. Daarbij komt nog de scc houders....hoeveel blijven er hun club steunen. Welke spelers blijven er of zullen de club de rug toe keren. Willen eventuele nieuwe spelers wel bij ons (in de jl ) komen ballen. Allemaal dingen waar de club mee zal moeten dealen. Must is dan natuurlijk wel om na 1 jaar direct weer op het hoogste niveau terug te keren anders gaat het heeeeel erg moeilijk worden.
  • 13 Feb 2018 om 17:28
    Kan iemand mij vertellen of fct kan overleven in jupiler league of einde verhaal .niet dat ik daar van uit ga maar wou ff weten gr
  • 13 Feb 2018 om 16:31
    • Quote van 13 Feb 2018 om 16:15
      Klopt. Volgens mij zeggen ze ook altijd (uitzonderingen daar gelaten) dat je aan het eind van de rit normaal gesproken met meer dan 34 punten veilig bent. Oftewel nog een hele klus te klaren, want dat zal betekenen dat je in 11 wedstrijden meer punten moet halen dan in de voorgaande 23. Even opgezocht: 'Om het totaalplaatje compleet te maken hebben we het gemiddeld aantal punten van de nummers 15, 16, 17 en 18 voor u op een rijtje gezet. De gemiddelde nummer 15 pakt dus 33 punten, terwijl dit aantal bij de club die 16e eindigt op 31 ligt, bij de 17e op 28 en de rechtstreekse degradant op 22 punten.'
    Tegen Sparta dus zonder meer 3 punten, anders wordt het direct veilig spelen praktisch al onmogelijk.
  • 13 Feb 2018 om 16:15
    • Quote van 13 Feb 2018 om 15:42
      Vorig jaar werd NEC 16e met 34 punten,Roda 17e met 33 punten. GAE vloog eruit met 23 punten. 18 punten dus broodnodig in 11 duels.
    Klopt. Volgens mij zeggen ze ook altijd (uitzonderingen daar gelaten) dat je aan het eind van de rit normaal gesproken met meer dan 34 punten veilig bent. Oftewel nog een hele klus te klaren, want dat zal betekenen dat je in 11 wedstrijden meer punten moet halen dan in de voorgaande 23. Even opgezocht: 'Om het totaalplaatje compleet te maken hebben we het gemiddeld aantal punten van de nummers 15, 16, 17 en 18 voor u op een rijtje gezet. De gemiddelde nummer 15 pakt dus 33 punten, terwijl dit aantal bij de club die 16e eindigt op 31 ligt, bij de 17e op 28 en de rechtstreekse degradant op 22 punten.'
  • 13 Feb 2018 om 15:43
    • Quote van 13 Feb 2018 om 14:59
      Niet als je 5-3-2 (of Gerts' fantasie-opstelling) blijft spelen.
    Nope. Wel 433 of 442
  • 13 Feb 2018 om 15:42
    Vorig jaar werd NEC 16e met 34 punten,Roda 17e met 33 punten. GAE vloog eruit met 23 punten. 18 punten dus broodnodig in 11 duels.
  • 13 Feb 2018 om 15:41
    Denk dat we uiteindelijk met Willem 2 strijden om plek 15. Wellicht op doelsaldo..
  • 13 Feb 2018 om 15:35
    spannend wordt het zeker, gaat het lukken, nacompetitie en directe degradatie ontlopen JAJAAJAJAAJAJAJAJ Dan maken wij op 6 Mei een lange NEUS naar de JNVB. en ik hoop toc hzo dat wij de beker finale halen!!! en die ook nog winnen haahahahah. Wat een spanning en sensatie!
  • 13 Feb 2018 om 14:59
    • Quote van 13 Feb 2018 om 14:39
      Ik heb effe naar de ploegen gekeken waar we nog tegen moeten. Moet je zelfs nog 18 punten kunnen halen.
    Niet als je 5-3-2 (of Gerts' fantasie-opstelling) blijft spelen.
  • 13 Feb 2018 om 14:48
    • Quote van 13 Feb 2018 om 14:39
      Ik heb effe naar de ploegen gekeken waar we nog tegen moeten. Moet je zelfs nog 18 punten kunnen halen.
    geloof me, dat haal je niet even zomaar........FCT komt op het randje van de nacompetitie uit (wel of niet)
  • 13 Feb 2018 om 14:42
    • Quote van 13 Feb 2018 om 14:34
      Je moet sowieso 15 punten kunnen pakken
    Daarmee zou je rechtstreekse degradatie ontlopen, maar ik betwijfel of je daarmee de nacompetitie ontloopt.
  • 13 Feb 2018 om 14:39
    • Quote van 13 Feb 2018 om 14:34
      Je moet sowieso 15 punten kunnen pakken
    Ik heb effe naar de ploegen gekeken waar we nog tegen moeten. Moet je zelfs nog 18 punten kunnen halen.
  • 13 Feb 2018 om 14:37
    Elke thuis wedstrijd moet nu gewoon 3 punten op leveren . Klaar.
  • 13 Feb 2018 om 14:34
    Je moet sowieso 15 punten kunnen pakken
vrijdag 24 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›