Homepage » Hoofdnieuws » Van Halst: ''Met dit spelersmateriaal horen we niet op deze plek''

Van Halst: ''Met dit spelersmateriaal horen we niet op deze plek''

( 54 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Van Halst: ''Met dit spelersmateriaal horen we niet op deze plek''

FC Twente staat op dit moment op een zeventiende plek met slechts 18 punten uit 27 wedstrijden. Jan van Halst, die verantwoordelijk is voor het aan- en verkoopbeleid bij de club uit Enschede, baalt van de teleurstellende resultaten. 

"Ik vind nog steeds dat we met dit spelersmateriaal niet op deze plek thuishoren", legt hij uit in gesprek met de Telegraaf. "Maar ik heb wel gemerkt dat het heel moeilijk is om uit de degradatiezone te komen als je daarin eenmaal terecht bent gekomen", aldus Van Halst.

"Dat heb ik als speler van Vitesse ook meegemaakt, toen we tegen degradatie moesten knokken met spelers als Theo Janssen, Matthew Amoah en Bob Peeters", vervolgt de bestuurder, die niet overweegt om (ook) Gertjan Verbeek alweer vroegtijdig op straat te zetten.

"Dat is totaal niet aan de orde", benadrukt hij. "Alles moet erop gericht zijn om FC Twente in de Eredivisie te houden en daarvoor moeten we de rust bewaren en de rijen gesloten houden", meent Van Halst, die beseft dat er 'onvrede' is op de werkvloer. "Dat houd je altijd. Er zijn altijd mensen die een trainer zien zitten en mensen die dat niet doen. In mijn tijd als speler was dat niet anders.”

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Mar 2018 om 09:50
    • Quote van 14 Mar 2018 om 08:37
      Jij bent voor een dictatuur begrijp ik...?
    Ik zeg toch dat ik je mening deel. Er hoeft niet overal op gereageerd te worden zoals je zegt. Steek daarmee ook hand in eigen boezem.....
  • 14 Mar 2018 om 08:37
    • Quote van 14 Mar 2018 om 07:16
      Vind ik ook! Die paar reacties van Hengelo zijn nog wel te negeren. Maar er zijn er telkens weer een stuk of zes die er toch op moeten reageren.
    Jij bent voor een dictatuur begrijp ik...?
  • 14 Mar 2018 om 07:46
    Jan zei toen ook dat ze volledig achter Hake stonden. Een paar weken later werd Hake eruit geknikkert.
  • 14 Mar 2018 om 07:17
    • Quote van 14 Mar 2018 om 00:42
      Stel je niet zo aan man, met je reacties als deze, ga lekker Donald Duck lezen ofzo. En die Hengelo is ook gewoon gestoord, kan haast niet anders dan een troll zijn. Met zijn van Halst fetish.
    Waarom word er dan telkens op gereageerd?
  • 14 Mar 2018 om 07:16
    • Quote van 13 Mar 2018 om 23:23
      Tja, je hoeft er niet op te reageren...
    Vind ik ook! Die paar reacties van Hengelo zijn nog wel te negeren. Maar er zijn er telkens weer een stuk of zes die er toch op moeten reageren.
  • 14 Mar 2018 om 00:42
    • Quote van 13 Mar 2018 om 21:47
      Wanneer word er eens opgetreden tegen reacties als deze?
    Stel je niet zo aan man, met je reacties als deze, ga lekker Donald Duck lezen ofzo. En die Hengelo is ook gewoon gestoord, kan haast niet anders dan een troll zijn. Met zijn van Halst fetish.
  • 14 Mar 2018 om 00:42
    Ikzeg. Geachte support ook op deze topic. Waarom vliegen wij elkaar in het harnas. Wie is dit en wie is dat. Wij support zijn allemaal teleurgesteld en vooral boos.dat onze club fctwente. Bijna met alle benen in de afgrond staat. Wij support staan achter onze club. Ik ben er ook ziek van hoe ze vol ongeloof in het veld lopen. Maar laten wij achter onze club blijven staan. Want het ligt niet aan de support.
  • 13 Mar 2018 om 23:39
    • Quote van 13 Mar 2018 om 21:53
      Op basis waarvan heb je nog steeds vertrouwen in Verbeek?

      Wat kun jij krom lullen zeg?

      Je vertrouwt Pusic niet die geen kans heeft gehad om zich te bewijzen maar je vertrouwt Verbeek wel die heeft laten zien die boel niet op de rit te kunnen krijgen met dit materiaal. Hake haalde zelfs meer uit dit materiaal dan Verbeek. Op basis waarvan zou Pusic geen goede trainer zijn? Jij hebt compleet geen mensenkennis en snap er helemaal niets van. Ga lekker Verbeek verdedigen die er helemaal niets van bakt.

      Een Verbeek kan alleen presteren als die goed materiaal heeft. Als het minder is valt die door de mand.
      Met dit materiaal had die nu al veilig moeten staan in de Mickey Mouse competitie maar dat lukt hem niet eens. Het kan bijna niet slechter. Zo goed is Verbeek!!!
    100% mee eens!!!
  • 13 Mar 2018 om 23:32
    • Quote van 13 Mar 2018 om 21:11
      hoe diep zit jij wel niet in het holletje van van halst. Vieze gatlikker dat je er rond loopt. Er is weinig positiefs te melden en nog blijf je mensen met negatieve reacties aanvallen. Echt niet goed snik jij.
    Zegt hij....
  • 13 Mar 2018 om 23:23
    • Quote van 13 Mar 2018 om 21:47
      Wanneer word er eens opgetreden tegen reacties als deze?
    Tja, je hoeft er niet op te reageren...
  • 13 Mar 2018 om 23:21
    • Quote van 13 Mar 2018 om 23:17
      dat vind ik wel zo n waanzin... joop munsterman was voorzitter van een club met 20.000 fans waren die alle 20.000 dan dan ook oplichters? die vriendenkring besloot ook scheuder weg te pesten dat zijn dan beslissingen van enkele personen die namens de hele club zouden spreken maar ik heb er niets over gehoord toen ik lid was hoor mij was niets gevraagd doen ze gewoon op eigen houtje... dus denk niet dat al die 5.000 leden zelfde denken als hun voorzitter...
    Wie heeft Co weggepest?
  • 13 Mar 2018 om 23:20
    • Quote van 13 Mar 2018 om 21:53
      Op basis waarvan heb je nog steeds vertrouwen in Verbeek?

      Wat kun jij krom lullen zeg?

      Je vertrouwt Pusic niet die geen kans heeft gehad om zich te bewijzen maar je vertrouwt Verbeek wel die heeft laten zien die boel niet op de rit te kunnen krijgen met dit materiaal. Hake haalde zelfs meer uit dit materiaal dan Verbeek. Op basis waarvan zou Pusic geen goede trainer zijn? Jij hebt compleet geen mensenkennis en snap er helemaal niets van. Ga lekker Verbeek verdedigen die er helemaal niets van bakt.

      Een Verbeek kan alleen presteren als die goed materiaal heeft. Als het minder is valt die door de mand.
      Met dit materiaal had die nu al veilig moeten staan in de Mickey Mouse competitie maar dat lukt hem niet eens. Het kan bijna niet slechter. Zo goed is Verbeek!!!
    Klein beetje op de teentjes getrapt, lijkt het....
  • 13 Mar 2018 om 23:18
    of van halst een goed bestuurder is weet ik niet kan ik niet over oordelen.. ik ben het wel met hem eens dat met deze selectie ze niet op deze plek zouden moeten staan... dat wijt ik toch echt aan de trainers... maar niet alleen verbeek hoor hake net zo goed
  • 13 Mar 2018 om 23:17
    • Quote van 13 Mar 2018 om 22:14
      Haatcampagne,Hengelo reageer eens inhoudelijk,Vriendenkringvoorzitter,met 5000 leden vind dat van Halst de eer aan zichzelf moet houden wegens het wanbeleid op voetbalgebied,reageer eens inhoudelijk,of geef hem een rapportcijfer,tussen 1 en 10
    dat vind ik wel zo n waanzin... joop munsterman was voorzitter van een club met 20.000 fans waren die alle 20.000 dan dan ook oplichters? die vriendenkring besloot ook scheuder weg te pesten dat zijn dan beslissingen van enkele personen die namens de hele club zouden spreken maar ik heb er niets over gehoord toen ik lid was hoor mij was niets gevraagd doen ze gewoon op eigen houtje... dus denk niet dat al die 5.000 leden zelfde denken als hun voorzitter...
  • 13 Mar 2018 om 22:14
    • Quote van 13 Mar 2018 om 21:11
      hoe diep zit jij wel niet in het holletje van van halst. Vieze gatlikker dat je er rond loopt. Er is weinig positiefs te melden en nog blijf je mensen met negatieve reacties aanvallen. Echt niet goed snik jij.
    Haatcampagne,Hengelo reageer eens inhoudelijk,Vriendenkringvoorzitter,met 5000 leden vind dat van Halst de eer aan zichzelf moet houden wegens het wanbeleid op voetbalgebied,reageer eens inhoudelijk,of geef hem een rapportcijfer,tussen 1 en 10
  • 13 Mar 2018 om 21:53
    • Quote van 13 Mar 2018 om 20:16
      ik lees hier vaak Pusic is een goede trainer op basis waar van,ik kan het nergens terug vinden dat Pusic ooit hoofdtrainer is geweest,ik heb nog steeds vertrouwen in Verbeek,de spelers moeten niet lopen zeiken
    Op basis waarvan heb je nog steeds vertrouwen in Verbeek?

    Wat kun jij krom lullen zeg?

    Je vertrouwt Pusic niet die geen kans heeft gehad om zich te bewijzen maar je vertrouwt Verbeek wel die heeft laten zien die boel niet op de rit te kunnen krijgen met dit materiaal. Hake haalde zelfs meer uit dit materiaal dan Verbeek. Op basis waarvan zou Pusic geen goede trainer zijn? Jij hebt compleet geen mensenkennis en snap er helemaal niets van. Ga lekker Verbeek verdedigen die er helemaal niets van bakt.

    Een Verbeek kan alleen presteren als die goed materiaal heeft. Als het minder is valt die door de mand.
    Met dit materiaal had die nu al veilig moeten staan in de Mickey Mouse competitie maar dat lukt hem niet eens. Het kan bijna niet slechter. Zo goed is Verbeek!!!
  • 13 Mar 2018 om 21:47
    • Quote van 13 Mar 2018 om 21:11
      hoe diep zit jij wel niet in het holletje van van halst. Vieze gatlikker dat je er rond loopt. Er is weinig positiefs te melden en nog blijf je mensen met negatieve reacties aanvallen. Echt niet goed snik jij.
    Wanneer word er eens opgetreden tegen reacties als deze?
  • 13 Mar 2018 om 21:32
    • Quote van 13 Mar 2018 om 21:26
      Jullie snappen er niets van! Hengelo is van Halst :-)
    moet haast wel idd
  • 13 Mar 2018 om 21:26
    Jullie snappen er niets van! Hengelo is van Halst :-)
  • 13 Mar 2018 om 21:11
    • Quote van 13 Mar 2018 om 20:43
      Ah die had ik gemist de TC haat campagne tegen alles wat Fc Twente is en in het bijzonder van Halst.
    hoe diep zit jij wel niet in het holletje van van halst. Vieze gatlikker dat je er rond loopt. Er is weinig positiefs te melden en nog blijf je mensen met negatieve reacties aanvallen. Echt niet goed snik jij.
  • 13 Mar 2018 om 21:05
    • Quote van 13 Mar 2018 om 20:43
      Ah die had ik gemist de TC haat campagne tegen alles wat Fc Twente is en in het bijzonder van Halst.
    Jan van Halst is FC Twente in jouw ogen?


    Nu begrijp ik waarom jij altijd een hard plassertje krijgt wanneer je JvH ziet. :)))))

  • 13 Mar 2018 om 21:02
    • Quote van 13 Mar 2018 om 20:46
      Gelukkig ploeg je alle reacties wel door om het op te zoeken ;)
    Heeft Hengelo mij zo maar vergeten? :-) :-) Ik wilde jou niet noemen.... :-) :-)
  • 13 Mar 2018 om 20:48
    • Quote van 13 Mar 2018 om 20:43
      Ah die had ik gemist de TC haat campagne tegen alles wat Fc Twente is en in het bijzonder van Halst.
    Sorry de man heeft bewezen dat het een grote amateur is die niks anders doet dan zo veel mogelijk geld binnen harken (prive). Hij probeert overal de grote jongen uit te hangen terwijl hij er in zijn eigen HUIS ER EEN GROTER TERING BENDE VAN HEEFT GEMAAKT.
  • 13 Mar 2018 om 20:46
    • Quote van 13 Mar 2018 om 20:43
      Ah die had ik gemist de TC haat campagne tegen alles wat Fc Twente is en in het bijzonder van Halst.
    Gelukkig ploeg je alle reacties wel door om het op te zoeken ;)
  • 13 Mar 2018 om 20:43
    • Quote van 13 Mar 2018 om 19:49
      Wat valt er nu nog te redden dan? De selectie is ondermaats en geen enkele trainer zal hoge ogen gooien met deze selectie.


      Er is maar één schuldige, en dat is die gladde glipper.....
    Ah die had ik gemist de TC haat campagne tegen alles wat Fc Twente is en in het bijzonder van Halst.
  • 13 Mar 2018 om 20:41
    • Quote van 13 Mar 2018 om 20:16
      ik lees hier vaak Pusic is een goede trainer op basis waar van,ik kan het nergens terug vinden dat Pusic ooit hoofdtrainer is geweest,ik heb nog steeds vertrouwen in Verbeek,de spelers moeten niet lopen zeiken
    Spelersgroep heeft positieve geluiden laten horen over Pusic. Over Verbeek schijnt onvrede en angst te zijn. Waar is je vertrouwen voor Verbeek op gebaseerd?
  • 13 Mar 2018 om 20:16
    • Quote van 13 Mar 2018 om 20:04
      Ik ben en blijf erbij dat deze selectie goed genoeg is. De spelersgroep zat van meet af aan al niet te wachten op de trainers wissel. Verbeek heeft van het begin af aan zijn team weggezet als ondermaats. Tel daar zijn manier van communiceren, opstellingen en wisselbeleid bij op en ze gaan vanzelf ondermaats presteren. Het is niet vreemd dat spelers niet vrijuit durven spelen als de trainer zich gedraagt als een dictator. Ik denk dat verder gaan met Pusic bevrijdend kan werken voor deze groep. Het gaat om lijfsbehoud! Met Verbeek is die kans het kleinst denk ik. Dat van Halst ook moet vertrekken ben ik ook met je eens. Allebei eruit!
    ik lees hier vaak Pusic is een goede trainer op basis waar van,ik kan het nergens terug vinden dat Pusic ooit hoofdtrainer is geweest,ik heb nog steeds vertrouwen in Verbeek,de spelers moeten niet lopen zeiken
  • 13 Mar 2018 om 20:04
    • Quote van 13 Mar 2018 om 19:49
      Wat valt er nu nog te redden dan? De selectie is ondermaats en geen enkele trainer zal hoge ogen gooien met deze selectie.


      Er is maar één schuldige, en dat is die gladde glipper.....
    Ik ben en blijf erbij dat deze selectie goed genoeg is. De spelersgroep zat van meet af aan al niet te wachten op de trainers wissel. Verbeek heeft van het begin af aan zijn team weggezet als ondermaats. Tel daar zijn manier van communiceren, opstellingen en wisselbeleid bij op en ze gaan vanzelf ondermaats presteren. Het is niet vreemd dat spelers niet vrijuit durven spelen als de trainer zich gedraagt als een dictator. Ik denk dat verder gaan met Pusic bevrijdend kan werken voor deze groep. Het gaat om lijfsbehoud! Met Verbeek is die kans het kleinst denk ik. Dat van Halst ook moet vertrekken ben ik ook met je eens. Allebei eruit!
  • 13 Mar 2018 om 19:50
    • Quote van 13 Mar 2018 om 19:49
      Wat valt er nu nog te redden dan? De selectie is ondermaats en geen enkele trainer zal hoge ogen gooien met deze selectie.


      Er is maar één schuldige, en dat is die gladde glipper.....
    Hadden jullie verwacht dat hij jullie gelijk zou geven...
  • 13 Mar 2018 om 19:49
    • Quote van 13 Mar 2018 om 19:13
      Jullie denken dat het goed is dat Verbeek aanblijft? Ben benieuwd of jullie betere, betaalbare opties hebben.
    Wat valt er nu nog te redden dan? De selectie is ondermaats en geen enkele trainer zal hoge ogen gooien met deze selectie.


    Er is maar één schuldige, en dat is die gladde glipper.....
  • 13 Mar 2018 om 19:35
    • Quote van 13 Mar 2018 om 19:13
      Jullie denken dat het goed is dat Verbeek aanblijft? Ben benieuwd of jullie betere, betaalbare opties hebben.
    Geen mening dus? Of ben je hier alleen maar om andermans mening af te kraken?
  • 13 Mar 2018 om 19:26
    • Quote van 13 Mar 2018 om 19:18
      Jij toch ook, of vind je van niet? :-) :-)
    Ik denk dat je dit wel leuk vindt Citro......

    Het zorgt in ieder geval voor afleidingg want je bent wel erg vermoeiend bezig om eerlijk te zijn. ;)

    http://cuntwars.com/?redeem=PHTEBK
  • 13 Mar 2018 om 19:18
    • Quote van 13 Mar 2018 om 19:14
      BAM had gelijk.....
    Jij toch ook, of vind je van niet? :-) :-)
  • 13 Mar 2018 om 19:17
    • Quote van 13 Mar 2018 om 19:13
      Jullie denken dat het goed is dat Verbeek aanblijft? Ben benieuwd of jullie betere, betaalbare opties hebben.
    Ik weet niet wat goed is kerel....
  • 13 Mar 2018 om 19:16
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:40
      100 eensch, maar het moet jou ook zo onderhand wel duidelijk zijn dat het aan alles ligt.....behalve aan Jan. ;)
    Mooie vorm van framing op dit forum. Chapeau!
  • 13 Mar 2018 om 19:14
    • Quote van 13 Mar 2018 om 19:03
      Jij noemt het verbeteren, ik noem het een aanvulling plaatsen. kort en bondig. Natuurlijk is het een goed stuk van Ja Die. De aanvulling geeft extra aan waarom het nu escaleert.... Vraag: is dit forum er om met elkaar te discussiëren en stellingen aan te vullen of alleen maar om standpunten aan te horen? :-) :-)
    BAM had gelijk.....
  • 13 Mar 2018 om 19:13
    • Quote van 13 Mar 2018 om 19:09
      Haha
    Jullie denken dat het goed is dat Verbeek aanblijft? Ben benieuwd of jullie betere, betaalbare opties hebben.
  • 13 Mar 2018 om 19:09
    • Quote van 13 Mar 2018 om 19:08
      Die internationale ervaring als hoofdtrainer doet het 'm, zo een hebben we nog niet......
    Haha
  • 13 Mar 2018 om 19:08
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:52
      Ik ben normaal nooit zo van ontslaan van trainers en directeuren maar met Verbeek en van Halst kan het echt niet langer. Ik had ook niet gekozen voor een ontslag van Hake. Het is beroerd dat je juist nu in deze situatie zit maar degradatie is duurder. Met Verbeek gaat dat wel gebeuren. Pusic is een man die weet hoe je met probleem jongeren om moet gaan, heeft een goede klik met de jongens dus dat is de man die ons erin kan houden. Heeft trouwens ook al de nodige internationale ervaring als hoofdtrainer.
    Die internationale ervaring als hoofdtrainer doet het 'm, zo een hebben we nog niet......
  • 13 Mar 2018 om 19:03
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:48
      Ja Die schrijft een goed stuk. Wat doe jij, hem verbeteren. Dat bedoelde BAM nu altijd.
    Jij noemt het verbeteren, ik noem het een aanvulling plaatsen. kort en bondig. Natuurlijk is het een goed stuk van Ja Die. De aanvulling geeft extra aan waarom het nu escaleert.... Vraag: is dit forum er om met elkaar te discussiëren en stellingen aan te vullen of alleen maar om standpunten aan te horen? :-) :-)
  • 13 Mar 2018 om 19:00
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:52
      Ik ben normaal nooit zo van ontslaan van trainers en directeuren maar met Verbeek en van Halst kan het echt niet langer. Ik had ook niet gekozen voor een ontslag van Hake. Het is beroerd dat je juist nu in deze situatie zit maar degradatie is duurder. Met Verbeek gaat dat wel gebeuren. Pusic is een man die weet hoe je met probleem jongeren om moet gaan, heeft een goede klik met de jongens dus dat is de man die ons erin kan houden. Heeft trouwens ook al de nodige internationale ervaring als hoofdtrainer.
    Misschien heb je gelijk, misschien niet.... tis alweer en gok. Alweer...
  • 13 Mar 2018 om 18:54
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:41
      Wahaha jari de toekomst ? Ben jij helemaal gek geworden die jongen komt nog niet eens mee met de jupilair clubs die zit hier alleen maar geld op te streiken kon naar nac en cambuur op huur basis maar nee meneer wou lui thuis blijven ... Hij traint niet eens meer met het eerste
    Begrijp je nu echt niet dat dat cynisch bedoeld was?
  • 13 Mar 2018 om 18:52
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:38
      Ja prima, gewoon opstappen. Op naar de volgende en die brengen we vervolgens ook weer lekker naar de slachtbank. Als ik dit forum soms lees is degradatie een goed medicijn tegen heel veel problemen...
    Ik ben normaal nooit zo van ontslaan van trainers en directeuren maar met Verbeek en van Halst kan het echt niet langer. Ik had ook niet gekozen voor een ontslag van Hake. Het is beroerd dat je juist nu in deze situatie zit maar degradatie is duurder. Met Verbeek gaat dat wel gebeuren. Pusic is een man die weet hoe je met probleem jongeren om moet gaan, heeft een goede klik met de jongens dus dat is de man die ons erin kan houden. Heeft trouwens ook al de nodige internationale ervaring als hoofdtrainer.
  • 13 Mar 2018 om 18:48
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:30
      Je hebt niet vermeld dat feitelijk de TD de TM moet aansturen en excessen moet voorkomen, zeker als je van te voren weet dat GJV "als een olifant in de porceleinkast" kan acteren als hij niet wordt afgeremd.....

      Ook na een verloren wedstrijd tegen W2 zal JvH willen blijven zitten..... de hamvraag is "wie hem op andere gedachten kan brengen"..... Misschien alleen de supporters?
    Ja Die schrijft een goed stuk. Wat doe jij, hem verbeteren. Dat bedoelde BAM nu altijd.
  • 13 Mar 2018 om 18:41
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:26
      Drommel, Vd Lely, Bijen, Thesker en de onbezonnen Cuevas zijn spelers die bij een doorsnee Jupiler League-club niet op zouden vallen. Ik had, zeg ik eerlijk, hogere verwachtingen van hun maar het is echt niet goed genoeg voor dit niveau. Gelukkig is het contract van Jari Oosterwijk afgelopen seizoen langdurig verlengd, heb je de toekomst in ieder geval al in huis.
    Wahaha jari de toekomst ? Ben jij helemaal gek geworden die jongen komt nog niet eens mee met de jupilair clubs die zit hier alleen maar geld op te streiken kon naar nac en cambuur op huur basis maar nee meneer wou lui thuis blijven ... Hij traint niet eens meer met het eerste
  • 13 Mar 2018 om 18:40
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:26
      Als jij begint met jou eigen conclusies te trekken na je hopeloze aankoopbeleid, dan volgt de rest wel . Want jij bent volledig verantwoordelijk voor de transfers , en hebt hierin grandioos gefaald . Er staat geen hecht elftal , ondermaatse aankopen en spelers huren . Jij bent direct en indirect verantwoordelijk voor de situatie nu . En hoe je die bonus heb opgestreken snap ik ook niet , want je hebt gefaald op alle fronten . Nu de club aan de rand van degradatie staat stop je met je tv werk ? Had veel eerder gemoeten en je had nooit TD mogen spelen want daar heb jij geen kaas van gegeten . Dat is duidelijk . En ik was voorstander van Gert Jan maar ben ondertussen zwaar afgeknapt op hem , laf voetbal , geen vertrouwen bij de spelers , en als je diverse mensen hoort loopt hij rond als dictator waar de spelers bang voor zijn . Nou zou zeggen als er na de wedstrijd tegen Willem 2 geen 3 pu ten gehaald worden jij dan uit jezelf je biezen pakken , met in het kielzoog Gert Jan . En let wel zonder afkoopsommen want dat geld verdienen jullie niet .
    100 eensch, maar het moet jou ook zo onderhand wel duidelijk zijn dat het aan alles ligt.....behalve aan Jan. ;)
  • 13 Mar 2018 om 18:38
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:30
      Onvoorstelbaar dit. Gisteren zeggen ze niet meer in programma's te gaan zitten en de volgende dag doe je deze uitspraken bij de telegraaf. Daarin zegt hij dat de rijen gesloten moeten blijven. De volgende zin begint hij over onrust op de werkvloer. Hoezo rijen gesloten houden? Verbeek en van Halst moeten gewoon allebei opstappen, nog voor Willem 2!
    Ja prima, gewoon opstappen. Op naar de volgende en die brengen we vervolgens ook weer lekker naar de slachtbank. Als ik dit forum soms lees is degradatie een goed medicijn tegen heel veel problemen...
  • 13 Mar 2018 om 18:30
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:26
      Als jij begint met jou eigen conclusies te trekken na je hopeloze aankoopbeleid, dan volgt de rest wel . Want jij bent volledig verantwoordelijk voor de transfers , en hebt hierin grandioos gefaald . Er staat geen hecht elftal , ondermaatse aankopen en spelers huren . Jij bent direct en indirect verantwoordelijk voor de situatie nu . En hoe je die bonus heb opgestreken snap ik ook niet , want je hebt gefaald op alle fronten . Nu de club aan de rand van degradatie staat stop je met je tv werk ? Had veel eerder gemoeten en je had nooit TD mogen spelen want daar heb jij geen kaas van gegeten . Dat is duidelijk . En ik was voorstander van Gert Jan maar ben ondertussen zwaar afgeknapt op hem , laf voetbal , geen vertrouwen bij de spelers , en als je diverse mensen hoort loopt hij rond als dictator waar de spelers bang voor zijn . Nou zou zeggen als er na de wedstrijd tegen Willem 2 geen 3 pu ten gehaald worden jij dan uit jezelf je biezen pakken , met in het kielzoog Gert Jan . En let wel zonder afkoopsommen want dat geld verdienen jullie niet .
    Je hebt niet vermeld dat feitelijk de TD de TM moet aansturen en excessen moet voorkomen, zeker als je van te voren weet dat GJV "als een olifant in de porceleinkast" kan acteren als hij niet wordt afgeremd.....

    Ook na een verloren wedstrijd tegen W2 zal JvH willen blijven zitten..... de hamvraag is "wie hem op andere gedachten kan brengen"..... Misschien alleen de supporters?
  • 13 Mar 2018 om 18:30
    Onvoorstelbaar dit. Gisteren zeggen ze niet meer in programma's te gaan zitten en de volgende dag doe je deze uitspraken bij de telegraaf. Daarin zegt hij dat de rijen gesloten moeten blijven. De volgende zin begint hij over onrust op de werkvloer. Hoezo rijen gesloten houden? Verbeek en van Halst moeten gewoon allebei opstappen, nog voor Willem 2!
  • 13 Mar 2018 om 18:28
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:26
      Als jij begint met jou eigen conclusies te trekken na je hopeloze aankoopbeleid, dan volgt de rest wel . Want jij bent volledig verantwoordelijk voor de transfers , en hebt hierin grandioos gefaald . Er staat geen hecht elftal , ondermaatse aankopen en spelers huren . Jij bent direct en indirect verantwoordelijk voor de situatie nu . En hoe je die bonus heb opgestreken snap ik ook niet , want je hebt gefaald op alle fronten . Nu de club aan de rand van degradatie staat stop je met je tv werk ? Had veel eerder gemoeten en je had nooit TD mogen spelen want daar heb jij geen kaas van gegeten . Dat is duidelijk . En ik was voorstander van Gert Jan maar ben ondertussen zwaar afgeknapt op hem , laf voetbal , geen vertrouwen bij de spelers , en als je diverse mensen hoort loopt hij rond als dictator waar de spelers bang voor zijn . Nou zou zeggen als er na de wedstrijd tegen Willem 2 geen 3 pu ten gehaald worden jij dan uit jezelf je biezen pakken , met in het kielzoog Gert Jan . En let wel zonder afkoopsommen want dat geld verdienen jullie niet .
    Niet eens...
  • 13 Mar 2018 om 17:42
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:26
      Als jij begint met jou eigen conclusies te trekken na je hopeloze aankoopbeleid, dan volgt de rest wel . Want jij bent volledig verantwoordelijk voor de transfers , en hebt hierin grandioos gefaald . Er staat geen hecht elftal , ondermaatse aankopen en spelers huren . Jij bent direct en indirect verantwoordelijk voor de situatie nu . En hoe je die bonus heb opgestreken snap ik ook niet , want je hebt gefaald op alle fronten . Nu de club aan de rand van degradatie staat stop je met je tv werk ? Had veel eerder gemoeten en je had nooit TD mogen spelen want daar heb jij geen kaas van gegeten . Dat is duidelijk . En ik was voorstander van Gert Jan maar ben ondertussen zwaar afgeknapt op hem , laf voetbal , geen vertrouwen bij de spelers , en als je diverse mensen hoort loopt hij rond als dictator waar de spelers bang voor zijn . Nou zou zeggen als er na de wedstrijd tegen Willem 2 geen 3 pu ten gehaald worden jij dan uit jezelf je biezen pakken , met in het kielzoog Gert Jan . En let wel zonder afkoopsommen want dat geld verdienen jullie niet .
    Zo, duidelijke taal. Helemaal mee eens.
  • 13 Mar 2018 om 17:28
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:26
      Als jij begint met jou eigen conclusies te trekken na je hopeloze aankoopbeleid, dan volgt de rest wel . Want jij bent volledig verantwoordelijk voor de transfers , en hebt hierin grandioos gefaald . Er staat geen hecht elftal , ondermaatse aankopen en spelers huren . Jij bent direct en indirect verantwoordelijk voor de situatie nu . En hoe je die bonus heb opgestreken snap ik ook niet , want je hebt gefaald op alle fronten . Nu de club aan de rand van degradatie staat stop je met je tv werk ? Had veel eerder gemoeten en je had nooit TD mogen spelen want daar heb jij geen kaas van gegeten . Dat is duidelijk . En ik was voorstander van Gert Jan maar ben ondertussen zwaar afgeknapt op hem , laf voetbal , geen vertrouwen bij de spelers , en als je diverse mensen hoort loopt hij rond als dictator waar de spelers bang voor zijn . Nou zou zeggen als er na de wedstrijd tegen Willem 2 geen 3 pu ten gehaald worden jij dan uit jezelf je biezen pakken , met in het kielzoog Gert Jan . En let wel zonder afkoopsommen want dat geld verdienen jullie niet .
    Eens 100%
  • 13 Mar 2018 om 17:26
    Drommel, Vd Lely, Bijen, Thesker en de onbezonnen Cuevas zijn spelers die bij een doorsnee Jupiler League-club niet op zouden vallen. Ik had, zeg ik eerlijk, hogere verwachtingen van hun maar het is echt niet goed genoeg voor dit niveau. Gelukkig is het contract van Jari Oosterwijk afgelopen seizoen langdurig verlengd, heb je de toekomst in ieder geval al in huis.
  • 13 Mar 2018 om 17:26
    Als jij begint met jou eigen conclusies te trekken na je hopeloze aankoopbeleid, dan volgt de rest wel . Want jij bent volledig verantwoordelijk voor de transfers , en hebt hierin grandioos gefaald . Er staat geen hecht elftal , ondermaatse aankopen en spelers huren . Jij bent direct en indirect verantwoordelijk voor de situatie nu . En hoe je die bonus heb opgestreken snap ik ook niet , want je hebt gefaald op alle fronten . Nu de club aan de rand van degradatie staat stop je met je tv werk ? Had veel eerder gemoeten en je had nooit TD mogen spelen want daar heb jij geen kaas van gegeten . Dat is duidelijk . En ik was voorstander van Gert Jan maar ben ondertussen zwaar afgeknapt op hem , laf voetbal , geen vertrouwen bij de spelers , en als je diverse mensen hoort loopt hij rond als dictator waar de spelers bang voor zijn . Nou zou zeggen als er na de wedstrijd tegen Willem 2 geen 3 pu ten gehaald worden jij dan uit jezelf je biezen pakken , met in het kielzoog Gert Jan . En let wel zonder afkoopsommen want dat geld verdienen jullie niet .