VIDEO | Derksen haalt uit naar Verbeek en Van Halst: ''Genânt''

( 9 reacties)
VIDEO | Derksen haalt uit naar Verbeek en Van Halst: ''Genânt''

FC Twente heeft maandag laten weten dat Gertjan Verbeek en Jan van Halst voorlopig niet meer zullen aanschuiven bij voetbalpraatprogramma's. Johan Derksen vond het opvallend hoe vaak beide heren op televisie te zien waren. 

"Het is eigenlijk te genânt voor woorden dat twee volwassen mannen zo zelfingenomen zijn, ondanks het feit dat hun club wankelt en dat ze allebei een topsalaris verdienen, dat ze dan niet al hun energie aan hun club geven", sprak hij maandagavond bij Voetbal Inside. "Iedere minuut dat ze vrij kunnen nemen, hollen ze naar de televisie om open deuren in te trappen", constateert Derksen.

"Het lullige aan Gertjan is: ik vind hem een prima vent", vervolgt hij. "Als je hem hier hebt zitten, zegt-ie ook wel zinnige dingen. Maar ik heb al een paar keer gezegd: ik ben benieuwd of hij zich weer aan dezelfde steen gaat stoten. Hij werkt hard, maar de spelers vinden altijd dat hij te hard traint. Hij overlegt niet met de staf. Hij bemoeit zich met alles in de club en weet alles beter", weet Derksen.

"Maar hij gaat discussies uit de weg en trekt zich van niemand wat aan", legt hij uit. "Hij is bij Feyenoord weggestuurd, hij is bij AZ weggestuurd en bij Bochum hadden ze het wel gezien. Ik hoop dat-ie zich eens iets anders op gaat stellen, maar hij wordt door de mensen op de werkvloer nu alweer uitgekotst. Dan denk ik: 'Gertjan, verdomme man.' Want in potentie is het een waanzinnig goede gozer voor een club." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Mar 2018 om 19:01
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:49
      Klopt. Heeft goede inside informatie bij clubs maar als ik hem soms over spelers hoor praten dan weet je soms dat hij ze helemaal niet goed kent. En inderdaad met filter.
    Satire....
  • 13 Mar 2018 om 18:49
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:33
      Praat veel poep, maar met een filter der op is het prima. Lekker selectief. Prima satire...
    Klopt. Heeft goede inside informatie bij clubs maar als ik hem soms over spelers hoor praten dan weet je soms dat hij ze helemaal niet goed kent. En inderdaad met filter.
  • 13 Mar 2018 om 18:33
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:24
      Derksen praat veel poep maar hier heeft hij 100 procent gelijk. Ben benieuwd of gjv en jvh hier ook naar kijken. Wellicht gaat er dan een pure energie lampje boven hun hoofd branden.
    Praat veel poep, maar met een filter der op is het prima. Lekker selectief. Prima satire...
  • 13 Mar 2018 om 18:31
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:55
      Ikzeg. Als je prestaties levert op de werkvloer. Mag je er ook naar betaald worden. Dan heb ik er niets op tegen dat ze bij de club een goed salaris hebben. Maar als ik kijk waar wij nu nog staan. Dan is het van de zotte om zoveel salaris te ontvangen. En wat de tv betreft. Hoort niet als je binnen een club werk zaam bent.
    Salaris is op dit moment lekker relevant. Welkom in het bekrompen tukkerland. Tzal nooit wat worden...
  • 13 Mar 2018 om 18:24
    Derksen praat veel poep maar hier heeft hij 100 procent gelijk. Ben benieuwd of gjv en jvh hier ook naar kijken. Wellicht gaat er dan een pure energie lampje boven hun hoofd branden.
  • 13 Mar 2018 om 17:55
    Ikzeg. Als je prestaties levert op de werkvloer. Mag je er ook naar betaald worden. Dan heb ik er niets op tegen dat ze bij de club een goed salaris hebben. Maar als ik kijk waar wij nu nog staan. Dan is het van de zotte om zoveel salaris te ontvangen. En wat de tv betreft. Hoort niet als je binnen een club werk zaam bent.
  • 13 Mar 2018 om 17:07
    • Quote van 13 Mar 2018 om 16:15
      Derksen heeft groot gelijk die schrapers hebben nooit genoeg!
    Tja...?!
  • 13 Mar 2018 om 16:15
    Derksen heeft groot gelijk die schrapers hebben nooit genoeg!
  • 13 Mar 2018 om 15:38
    Een spiegel voor GJV zou niet mistaan. Lijkt me diep in het hart een prima kerel. Hoop dat hij zichzelf en de boel we recht kan trekken. Dit geld overigens voor iedereen binnen de club, van boven naar beneden....