Homepage » Hoofdnieuws » FC Twente wil volle Grolsch Veste: ''Twee kaarten voor 3 euro per stuk''

FC Twente wil volle Grolsch Veste: ''Twee kaarten voor 3 euro per stuk''

( 11 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FC Twente wil volle Grolsch Veste: ''Twee kaarten voor 3 euro per stuk''

FC Twente neemt het zaterdagavond in de Grolsch Veste op tegen Willem II en de club uit Enschede beseft welke belangen er op het spel staan. De Tukkers willen in een uitverkocht stadion spelen en daardoor is er een mooie aanbieding.

""Omdat we 3 punten moeten pakken is een volle Grolsch Veste van belang", schrijft FC Twente in een e-mail. "Daarom kunnen alle seizoenkaarthouders 2 extra kaarten bestellen voor het symbolische bedrag van €3,- per stuk in een vak naar keuze." 

"Dus nodig 2 vrienden, familieleden of kennissen uit om het team zaterdag ook te steunen", vervolgt de club in haar nieuwsbrief. "Je kunt de kortingscode eenvoudig doorsturen, zodat ze zelf kaarten kunnen bestellen", besluit FC Twente. 

Heb jij (ook) een jaarkaart? Ga snel naar kaartverkoop.fctwente.nl en bestel! 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Mar 2018 om 19:35
    • Quote van 13 Mar 2018 om 19:26
      waar vind ik de kortingscode voor de extra kaarten
    Ik denk dat die kortingscode het hele vlgd jaar gaat gelden..
  • 13 Mar 2018 om 19:26
    waar vind ik de kortingscode voor de extra kaarten
  • 13 Mar 2018 om 14:51
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:36
      Ook jammer voor HSV.
    Oneens =p
  • 13 Mar 2018 om 14:51
    • Quote van 13 Mar 2018 om 13:43
      Hallo GT, nog proficiat met gisteren avond. Jullie zijn nu wel veilig toch ? Jammer voor Köln, is ook een mooie club.
    Hallo ANS,
    Bedankt bedankt. Gevoeld zijn we veilig... maar er volgd nog een zwaar programma helaas.
  • 13 Mar 2018 om 14:40
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:20
      Ze passen de prijzen alvast aan op Eerste divisie-niveau. Om alvast in 'stemming' te komen.
    Nee Ket, dan gaan ze weg voor 1 euro op Marktplaats.

    Dan zijn er alleen nog eventuele rondleidingen...... :))))
  • 13 Mar 2018 om 14:36
    • Quote van 13 Mar 2018 om 13:43
      Hallo GT, nog proficiat met gisteren avond. Jullie zijn nu wel veilig toch ? Jammer voor Köln, is ook een mooie club.
    Ook jammer voor HSV.
  • 13 Mar 2018 om 14:20
    Ze passen de prijzen alvast aan op Eerste divisie-niveau. Om alvast in 'stemming' te komen.
  • 13 Mar 2018 om 14:19
    En wij maar 250 aftikken per jaar....
  • 13 Mar 2018 om 13:50
    Er moeten wel hele gekke dingen gebeuren mocht Werder degraderen. 12 punten voor op HSV. Dat ziet er goed uit voor m'n andere cluppie
  • 13 Mar 2018 om 13:43
    • Quote van 13 Mar 2018 om 13:34
      Ik wil heel graag aangezien ik in enschede ben komend weekend
    Hallo GT, nog proficiat met gisteren avond. Jullie zijn nu wel veilig toch ? Jammer voor Köln, is ook een mooie club.
  • 13 Mar 2018 om 13:34
    Ik wil heel graag aangezien ik in enschede ben komend weekend