Homepage » Hoofdnieuws » 'Paniek' bij FC Twente: ''Nu staat iedereen ineens in brand''

'Paniek' bij FC Twente: ''Nu staat iedereen ineens in brand''

( 47 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
'Paniek' bij FC Twente: ''Nu staat iedereen ineens in brand''

FC Twente verloor vrijdagavond met 2-1 op bezoek bij Heracles Almelo en door de resultaten van de concurrenten zijn de Tukkers afgezakt naar de zeventiende plek. Tijmen van Wissing is verbaasd over de plotselinge onrust rondom de club uit Enschede. 

"Nu staat iedereen ineens in brand en is iedereen in paniek", vertelt de verslaggever bij het RTV Oost-programma Binnenkant Paal. "Twente Verenigt roept de RvC op om in actie te komen. Ik vind het zo slap en geforceerd in één keer. Wat verwacht je nou? Heracles heeft dit seizoen alleen van PSV en Feyenoord thuis verloren", weet Van Wissing.

"En de wedstrijd was helemaal niet overdreven in het voordeel van Heracles", vervolgt hij. "Ik vond de overwinning wel verdiend, maar het was ook niet zo dat Heracles FC Twente helemaal scheel tikte. En nou is iedereen ineens in paniek... ik vind het zwaar overdreven en iedereen valt nu over Verbeek, maar je weet wat voor eigenzinnige man dat is", besluit Van Wissing. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Mar 2018 om 22:24
    • Quote van 13 Mar 2018 om 21:51
      Waaruit maak je hier dat ik kan leven met degradatie? Ik zeg alleen hoop te houden. Als Vuckic tegen Sparta gewoon had gescoord voor open doel. Als Maher gewoon die kopbal uit het doel had gekopt. Dan hadden we hier niet om het hoofd van jvh gediscussieerd. Niet te negatief worden met zijn allen. We moeten het hiermee doen tot het seizoen is afgelopen. Dan kan er actie ondernomen worden. Nu heeft dat toch alleen negatieve gevolgen.
    Omdat je alles rustig wilt afwachten? M.i. betekent dit afwachten tot het leed geschied is...... dus degradatie.... De RvC wil trouwens ook gewoon afwachten en na het seizoen evalueren.... tijd genoeg inderdaad.....
  • 13 Mar 2018 om 21:51
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:04
      Dus je kunt al leven met degradatie?
    Waaruit maak je hier dat ik kan leven met degradatie? Ik zeg alleen hoop te houden. Als Vuckic tegen Sparta gewoon had gescoord voor open doel. Als Maher gewoon die kopbal uit het doel had gekopt. Dan hadden we hier niet om het hoofd van jvh gediscussieerd. Niet te negatief worden met zijn allen. We moeten het hiermee doen tot het seizoen is afgelopen. Dan kan er actie ondernomen worden. Nu heeft dat toch alleen negatieve gevolgen.
  • 13 Mar 2018 om 20:10
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:32
      Hallo Mad-ness, ik ben het niet helemaal met je eens. De RvC moet nu optreden en in elk geval JvH ontslaan. Het duurt niet al te lang meer, dan moeten de contracten met de sponsors uit de diverse geledingen verlengd worden. Bijna al die mensen zijn ondernemers en die begrijpen niet dat iemand na bijna twee (2) jaar de club op de rand van de afgrond of misschien wel over de afgrond heeft gebracht nog steeds de leiding heeft. In het bedrijfsleven was hij allang uit zijn functie gezet. Ik zie en hoor veel in de geledingen maar er is bijna niemand meer, die begrijpt dat JvH nog steeds in functie is. Mocht de RvC nu niet optreden, dan zijn die ook rijp om met stille trom uit de Veste te verdwijnen.
    Tja, zo had ik er nog niet naar gekeken moet ik eerlijk toegeven. Wat dat betreft was je reactie een eye-opener voor mij. En daar heb je ook zeker een punt! Mijn reactie was vooral gebaseerd op de angst dat al die onrust om het veld de resultaten op het veld niet ten goede komen. En die angst is er nog steeds!
  • 13 Mar 2018 om 19:09
    • Quote van 13 Mar 2018 om 19:03
      Toch nog stiekem wel....
    Ans kennende... is dit een gevaarlijke opmerking.... :-) ;-)
  • 13 Mar 2018 om 19:07
    • Quote van 13 Mar 2018 om 19:03
      Toch nog stiekem wel....
    Zou ik soms nog graag willen, klopt.
  • 13 Mar 2018 om 19:03
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:33
      Kijk Citrofiel, daarom reageer ik (bijna) niet meer op jou, jij gaat mij dan alles weer opnieuw uitleggen. Doe dat toch niet man, ik ben toch geen klein kind.
    Toch nog stiekem wel....
  • 13 Mar 2018 om 19:03
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:56
      Het is heel makkelijk de club voelt zich na het kampioenschap te groot om naar de suporters te luisteren het is daar verandert in 1 grote ego zaak De enigste kans die ik nog zie is dat sponsoren gaan dreigen met contract breuk of geen verlenging als er niks veranderd (lees JvH opstapt/ontlagen word )
    Ik denk dat de club eerder teveel naar de supporters geluisterd heeft... verwend waren we, en zijn we...
  • 13 Mar 2018 om 18:56
    Het is heel makkelijk de club voelt zich na het kampioenschap te groot om naar de suporters te luisteren het is daar verandert in 1 grote ego zaak De enigste kans die ik nog zie is dat sponsoren gaan dreigen met contract breuk of geen verlenging als er niks veranderd (lees JvH opstapt/ontlagen word )
  • 13 Mar 2018 om 18:55
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:52
      Alles prima joh.
    Klopt... het gaat "prima" met FcT.....
  • 13 Mar 2018 om 18:52
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:41
      Je hoeft niet op mij te reageren..... Blijkbaar moet het uitgelegd worden, want het is kwart over twaalf.... Jouw opmerking m.b.t. "het kleine kind" begrijp ik niet, of je moet bedoelen dat bepaalde reacties "pijnlijke herinneringen" oproepen.... Je bent toch ondernemer? Dan herken je toch wat er nu gebeurt en weet je ook dat adequate communicatie en herhaling noodzakelijk zijn....? :-) :-)
    Alles prima joh.
  • 13 Mar 2018 om 18:49
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:41
      Mee eens.....
    Waar ben je het mee eens? dat "geen" "een" zou moeten zijn? :-) :-) of dat ik niet mag herhalen? Dus je hebt liever dat FcT gewoon met een sneltreinvaart de afgrond in gaat? 1 ding is zeker.... ik heb het vaak genoeg aangegeven.....
  • 13 Mar 2018 om 18:41
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:33
      Kijk Citrofiel, daarom reageer ik (bijna) niet meer op jou, jij gaat mij dan alles weer opnieuw uitleggen. Doe dat toch niet man, ik ben toch geen klein kind.
    Je hoeft niet op mij te reageren..... Blijkbaar moet het uitgelegd worden, want het is kwart over twaalf.... Jouw opmerking m.b.t. "het kleine kind" begrijp ik niet, of je moet bedoelen dat bepaalde reacties "pijnlijke herinneringen" oproepen.... Je bent toch ondernemer? Dan herken je toch wat er nu gebeurt en weet je ook dat adequate communicatie en herhaling noodzakelijk zijn....? :-) :-)
  • 13 Mar 2018 om 18:41
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:33
      Kijk Citrofiel, daarom reageer ik (bijna) niet meer op jou, jij gaat mij dan alles weer opnieuw uitleggen. Doe dat toch niet man, ik ben toch geen klein kind.
    Mee eens.....
  • 13 Mar 2018 om 18:33
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:25
      Het spijt me Ans, maar in Oktober was al duidelijk dat de "schuld" m.b.t. het niet functioneren van de selectie bij de samensteller lag en in mindere mate bij de trainer. Dat gegeven, als ook de precaire situatie waarin FcT verkeerde, maakte het feitelijk noodzakelijk om in te grijpen toen JvH besloot om de trainer te ontslaan en niet zijn eigen verantwoording te nemen. De gevolgen ken je en komen vaker voor in "interim situaties" waarin 2e en 3e colonnes gaan optreden, zodra respect voor "leidinggevenden" is verloren en de organisatie zelf naar eigen goeddunken beslissingen gaat nemen met alle gevolgen van dien.
    Kijk Citrofiel, daarom reageer ik (bijna) niet meer op jou, jij gaat mij dan alles weer opnieuw uitleggen. Doe dat toch niet man, ik ben toch geen klein kind.
  • 13 Mar 2018 om 18:25
    • Quote van 13 Mar 2018 om 18:18
      Oktober was toch veel te vroeg.
    Het spijt me Ans, maar in Oktober was al duidelijk dat de "schuld" m.b.t. het niet functioneren van de selectie bij de samensteller lag en in mindere mate bij de trainer. Dat gegeven, als ook de precaire situatie waarin FcT verkeerde, maakte het feitelijk noodzakelijk om in te grijpen toen JvH besloot om de trainer te ontslaan en niet zijn eigen verantwoording te nemen. De gevolgen ken je en komen vaker voor in "interim situaties" waarin 2e en 3e colonnes gaan optreden, zodra respect voor "leidinggevenden" is verloren en de organisatie zelf naar eigen goeddunken beslissingen gaat nemen met alle gevolgen van dien.
  • 13 Mar 2018 om 18:18
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:55
      Sorry Ans, de RvC had in Oktober feitelijk moeten optreden, doch het laatst tijdens de winterstop. Weet je nog dat ik dat volgens jou helemaal verkeerd zag? Maar ja, ik heb dan ook geen ervaring met RvCs.... :-) :-)
    Oktober was toch veel te vroeg.
  • 13 Mar 2018 om 18:06
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:19
      Hallo Socrates, gisteren kon je hier lezen, dat Velderman nog dit seizoen de belastingclaim afgewerkt wil hebben. Enige weken geleden liet hij weten dat de belastingclaim zo snel mogelijk afgewerkt moest worden omdat er waarschijnlijk een spelersfonds zou komen en dat daarvoor eerst de claim afgerond moest zijn. Ik heb hem toen terloops gevraagd of hij wel zeker wist dat er een spelersfonds zou komen waarop hij zei dat weet ik niet maar ik hoop het wel. Inmiddels is een ding duidelijk, er komt geen spelersfonds. Ook Velderman begint zich aan te passen aan het gedrag van JvH. Gisteren sprak hij al niet meer over een spelersfonds.
    Een spelersfonds heb je toch niet nodig in de JL? Of vind je van wel? :-) :-)
  • 13 Mar 2018 om 18:04
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:22
      Ook mee eens. De hoop hoog houden nu is alles wat je nog kunt doen. Met de hooivork de straat op om jvh te stoppen heeft nu geen nut. En ik denk nog steeds dat deze selectie wel eredivisie waardig is. Al komt het de laatste wedstrijden er niet uit.
    Dus je kunt al leven met degradatie?
  • 13 Mar 2018 om 18:03
    • Quote van 13 Mar 2018 om 16:47
      Hengelo beseft helemaal niets nada noppes Citro.....

      Is dat jou nog niet duidelijk geworden?
    Daarom blijf ik bepaalde zaken herhalen..... :-) :-)
  • 13 Mar 2018 om 18:02
    • Quote van 13 Mar 2018 om 16:46
      @ Citro.....
      "Is dan de RvC en ook de Stichting nog wel geloofwaardig?"

      Vraag jij je dit daadwerkelijk af? Wat heeft de RvC gedaan het afgelopen jaar? Juist....he-le-maal niets nada noppes. Wat hebben de Stichting en TV! het afgelopen seizoen gedaan om dit te voorkomen? Juist....he-le-maal niets. Nu het kalf bijna verdronken is, wil TV! antwoorden op vragen?

      De RvC....TV! en de stichting hebben geen ruk gedaan om dit te voorkomen. Van Halst mocht ettelijke tonnen door het douche-putje weg laten spoelen. Hij pakte zelfs nog even een lekkere bonus uit de Twente kas.

      Je mag heel veel vragen stellen Citro...., maar je mag niet twijfelen aan de Stichting, de RvC of TV! Dat zijn namelijk stuk voor stuk ja-knikkers gebleken....
    Beste TC, de vraag of de RvC geloofwaardig is, meen ik al een paar maanden geleden beantwoord te hebben.... Ik vond in Oktober al dat de RvC had moeten optreden. Uiterlijk tijdens de winterstop had JvH moeten vertrekken. Er is een "halve maatregel" genomen die ik enige tijd geleden als een "sterk groeiende tumor" heb omschreven. Mijn vraag was eigenlijk een retorische...... Je kent mijn mening, denk ik wel? :-) :-)
  • 13 Mar 2018 om 17:57
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:32
      Hallo Mad-ness, ik ben het niet helemaal met je eens. De RvC moet nu optreden en in elk geval JvH ontslaan. Het duurt niet al te lang meer, dan moeten de contracten met de sponsors uit de diverse geledingen verlengd worden. Bijna al die mensen zijn ondernemers en die begrijpen niet dat iemand na bijna twee (2) jaar de club op de rand van de afgrond of misschien wel over de afgrond heeft gebracht nog steeds de leiding heeft. In het bedrijfsleven was hij allang uit zijn functie gezet. Ik zie en hoor veel in de geledingen maar er is bijna niemand meer, die begrijpt dat JvH nog steeds in functie is. Mocht de RvC nu niet optreden, dan zijn die ook rijp om met stille trom uit de Veste te verdwijnen.
    Ze treden niet op ANS....na dit seizoen gaan ze evalueren.
  • 13 Mar 2018 om 17:55
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:32
      Hallo Mad-ness, ik ben het niet helemaal met je eens. De RvC moet nu optreden en in elk geval JvH ontslaan. Het duurt niet al te lang meer, dan moeten de contracten met de sponsors uit de diverse geledingen verlengd worden. Bijna al die mensen zijn ondernemers en die begrijpen niet dat iemand na bijna twee (2) jaar de club op de rand van de afgrond of misschien wel over de afgrond heeft gebracht nog steeds de leiding heeft. In het bedrijfsleven was hij allang uit zijn functie gezet. Ik zie en hoor veel in de geledingen maar er is bijna niemand meer, die begrijpt dat JvH nog steeds in functie is. Mocht de RvC nu niet optreden, dan zijn die ook rijp om met stille trom uit de Veste te verdwijnen.
    Sorry Ans, de RvC had in Oktober feitelijk moeten optreden, doch het laatst tijdens de winterstop. Weet je nog dat ik dat volgens jou helemaal verkeerd zag? Maar ja, ik heb dan ook geen ervaring met RvCs.... :-) :-)
  • 13 Mar 2018 om 17:43
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:01
      Hallo Citro....het zijn de laatste strohalmen waar ze zich aan vast houden, duimen draaien en hopen dat we niet degraderen zodat ze zich voor zichzelf en voor de bühne nog enigszins kunnen beroepen op " het was zwaar, we hebben altijd vertrouwen gehouden en er kei en keihard voor gewerkt" om vervolgens door te gaan met waar ze gebleven waren. Dit kan en mag niet gebeuren zoals jij ook al aangeeft. Van Halst heeft nu 2 opties....de makkelijke en de moeilijke....De eer aan zichzelf houden, de club het beste gunnen en zelf opstappen of de club naar de verdoemenis helpen en zodoende tot persona non grata worden verklaard. Ik ben alleen bang dat hijzelf dit anders ziet
    Beste Socrates, ik weet dat ik kritisch ben, m.i. heeft JvH in Oktober en uiterlijk tijdens de winterstop ruimschoots de kans gehad om een mea culpa te krijgen, waarbij hij op dat moment nog de eer aan zichzelf had kunnen houden. M.i. ligt de situatie nu anders. Het is inderdaad het jaar vd waarheid geworden, maar niet op de manier die ik gehoopt en voorspeld had. Nu is er maar 1 uitweg: hij moet stoppen, dit had de RvC gisteravond moeten erkennen en actie moeten ondernemen, als Joop Munsterman persona non grata is, dan m.i. hij ook... de schade is nu nog groter.

    Om in "beeldspraak" te blijven.... hij heeft een betonnen T-ligger voor zijn hoofd en zal "gewoon" door gaan..... alleen een duidelijke supporters actie kan hier misschien nog verandering in aanbrengen...

    JvH moet ook vertrekken om een "signaal" af te geven, hopelijk zorgt dat er voor dat de neuzen alsnog de goede kant op gaan.... als het niet te laat is....
  • 13 Mar 2018 om 17:32
    • Quote van 13 Mar 2018 om 16:46
      Mee eens, hoe moeilijk ik dat ook vind. Want het liefst zou ik ook direct de bezem er doorheen willen halen!
    Hallo Mad-ness, ik ben het niet helemaal met je eens. De RvC moet nu optreden en in elk geval JvH ontslaan. Het duurt niet al te lang meer, dan moeten de contracten met de sponsors uit de diverse geledingen verlengd worden. Bijna al die mensen zijn ondernemers en die begrijpen niet dat iemand na bijna twee (2) jaar de club op de rand van de afgrond of misschien wel over de afgrond heeft gebracht nog steeds de leiding heeft. In het bedrijfsleven was hij allang uit zijn functie gezet. Ik zie en hoor veel in de geledingen maar er is bijna niemand meer, die begrijpt dat JvH nog steeds in functie is. Mocht de RvC nu niet optreden, dan zijn die ook rijp om met stille trom uit de Veste te verdwijnen.
  • 13 Mar 2018 om 17:26
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:22
      Ook mee eens. De hoop hoog houden nu is alles wat je nog kunt doen. Met de hooivork de straat op om jvh te stoppen heeft nu geen nut. En ik denk nog steeds dat deze selectie wel eredivisie waardig is. Al komt het de laatste wedstrijden er niet uit.
    "De laatste wedstrijden" !!!! Het hele seizoen bagger,een stelletje zielloze luie geldvretende profs Zeiken kunnen ze spelers en de coach Degradatie alleen nog maar wanneer.
  • 13 Mar 2018 om 17:22
    • Quote van 13 Mar 2018 om 15:15
      Mee eens 100+
    Ook mee eens. De hoop hoog houden nu is alles wat je nog kunt doen. Met de hooivork de straat op om jvh te stoppen heeft nu geen nut. En ik denk nog steeds dat deze selectie wel eredivisie waardig is. Al komt het de laatste wedstrijden er niet uit.
  • 13 Mar 2018 om 17:21
    • Quote van 13 Mar 2018 om 16:54
      Beste Hengelo, kijk jij wel eens op de ranglijst ? Volgens mij niet.
    Hoe kun je kijken wanneer je je hoofd heel diep in het zand hebt gestoken ANS? :)
  • 13 Mar 2018 om 17:19
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:01
      Hallo Citro....het zijn de laatste strohalmen waar ze zich aan vast houden, duimen draaien en hopen dat we niet degraderen zodat ze zich voor zichzelf en voor de bühne nog enigszins kunnen beroepen op " het was zwaar, we hebben altijd vertrouwen gehouden en er kei en keihard voor gewerkt" om vervolgens door te gaan met waar ze gebleven waren. Dit kan en mag niet gebeuren zoals jij ook al aangeeft. Van Halst heeft nu 2 opties....de makkelijke en de moeilijke....De eer aan zichzelf houden, de club het beste gunnen en zelf opstappen of de club naar de verdoemenis helpen en zodoende tot persona non grata worden verklaard. Ik ben alleen bang dat hijzelf dit anders ziet
    Hallo Socrates, gisteren kon je hier lezen, dat Velderman nog dit seizoen de belastingclaim afgewerkt wil hebben. Enige weken geleden liet hij weten dat de belastingclaim zo snel mogelijk afgewerkt moest worden omdat er waarschijnlijk een spelersfonds zou komen en dat daarvoor eerst de claim afgerond moest zijn. Ik heb hem toen terloops gevraagd of hij wel zeker wist dat er een spelersfonds zou komen waarop hij zei dat weet ik niet maar ik hoop het wel. Inmiddels is een ding duidelijk, er komt geen spelersfonds. Ook Velderman begint zich aan te passen aan het gedrag van JvH. Gisteren sprak hij al niet meer over een spelersfonds.
  • 13 Mar 2018 om 17:10
    • Quote van 13 Mar 2018 om 16:54
      Beste Hengelo, kijk jij wel eens op de ranglijst ? Volgens mij niet.
    Jij garandeerd de komende 35 jaar geen gevecht tegen degradatie meer....
  • 13 Mar 2018 om 17:01
    • Quote van 13 Mar 2018 om 16:35
      Beste Socrates, om eerlijk te zijn, vind ik wat er nu weer gebeurt, ronduit schandalig.... Veel uitspraken voor de "bühne" om supporters rustig te houden... de RvC en directie denkt blijkbaar dat supporters "gek" zijn.... Ik begrijp niet waarom dit alles nog steeds getolereerd wordt.

      Er zit ook een andere kant aan het verhaal. De supporters moeten het team wel steunen, want zonder steun redt het team het helemaal niet. Dat zou een zekere Degradatie inhouden.

      Ik zit met het volgende dilemma: Joop Munsterman is Twente uitgejaagd.... Wat moet er wel niet met Jan Van Halst gebeuren, nu FcT dreigt te degraderen en hij er voor kiest om "gewoon" te blijven zitten..... Is dan de RvC en ook de Stichting nog wel geloofwaardig?
    Hallo Citro....het zijn de laatste strohalmen waar ze zich aan vast houden, duimen draaien en hopen dat we niet degraderen zodat ze zich voor zichzelf en voor de bühne nog enigszins kunnen beroepen op " het was zwaar, we hebben altijd vertrouwen gehouden en er kei en keihard voor gewerkt" om vervolgens door te gaan met waar ze gebleven waren. Dit kan en mag niet gebeuren zoals jij ook al aangeeft. Van Halst heeft nu 2 opties....de makkelijke en de moeilijke....De eer aan zichzelf houden, de club het beste gunnen en zelf opstappen of de club naar de verdoemenis helpen en zodoende tot persona non grata worden verklaard. Ik ben alleen bang dat hijzelf dit anders ziet
  • 13 Mar 2018 om 16:54
    • Quote van 13 Mar 2018 om 15:51
      En wat schiet je daar mee Op? Met "pek en veren"??Hélemaal NIKS!!!
    Beste Hengelo, kijk jij wel eens op de ranglijst ? Volgens mij niet.
  • 13 Mar 2018 om 16:47
    • Quote van 13 Mar 2018 om 16:37
      Besef je wel dat de komende maanden tevens de basis gelegd wordt voor het volgende seizoen? Zonder de juiste strategie is het volgend seizoen ook verloren....
    Hengelo beseft helemaal niets nada noppes Citro.....

    Is dat jou nog niet duidelijk geworden?
  • 13 Mar 2018 om 16:46
    @ Citro.....
    "Is dan de RvC en ook de Stichting nog wel geloofwaardig?"

    Vraag jij je dit daadwerkelijk af? Wat heeft de RvC gedaan het afgelopen jaar? Juist....he-le-maal niets nada noppes. Wat hebben de Stichting en TV! het afgelopen seizoen gedaan om dit te voorkomen? Juist....he-le-maal niets. Nu het kalf bijna verdronken is, wil TV! antwoorden op vragen?

    De RvC....TV! en de stichting hebben geen ruk gedaan om dit te voorkomen. Van Halst mocht ettelijke tonnen door het douche-putje weg laten spoelen. Hij pakte zelfs nog even een lekkere bonus uit de Twente kas.

    Je mag heel veel vragen stellen Citro...., maar je mag niet twijfelen aan de Stichting, de RvC of TV! Dat zijn namelijk stuk voor stuk ja-knikkers gebleken....
  • 13 Mar 2018 om 16:46
    • Quote van 13 Mar 2018 om 15:28
      Op dit moment dus niet met pek en veren het stadion uit jagen. Wat heeft dat nu voor zin?? Doe dat na de competitie als we veilig zijn. Alles maar dan ook alles moet wijken dat we erin blijven. Onrust bovenin sijpelt ook naar beneden naar de spelers dus...
    Mee eens, hoe moeilijk ik dat ook vind. Want het liefst zou ik ook direct de bezem er doorheen willen halen!
  • 13 Mar 2018 om 16:37
    • Quote van 13 Mar 2018 om 15:51
      En wat schiet je daar mee Op? Met "pek en veren"??Hélemaal NIKS!!!
    Besef je wel dat de komende maanden tevens de basis gelegd wordt voor het volgende seizoen? Zonder de juiste strategie is het volgend seizoen ook verloren....
  • 13 Mar 2018 om 16:36
    • Quote van 13 Mar 2018 om 15:34
      Klopt. Geen veranderingen . Gewoon naar de slachtbank . En vooral veel klappen en liedjes zingen op de tribune. Hup hup hup. Anders ben je geen echte supporter lees ik hier vaak. Pek en veren!
    Wat moet/ kan een echte supporter volgens jou dan wel doen a.s. zaterdag om te zorgen dat we 3 punten binnen halen?
  • 13 Mar 2018 om 16:35
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:58
      Hallo Leenard....elke thuiswedstrijd zitten er minimaal 20.000 mensen op de tribune. Zowat iedere uitwedstrijd zit het uitvak vol met onze supporters. De ploeg en de spelers krijgen, zoals het hoort, wekelijks alle steun. Het beleid daarentegen, dat verzaakt heeft in het aantrekken van fatsoenlijk materiaal, dat bonussen als honing binnengraait, geen sponsoren binnenhaalt, gewoon doen...gewoon doen al lang weer vergeten is....onzichtbaar is als er daadkracht gevraagd wordt. De rvc die geen knip voor de neus waard is en alleen maar bestaat uit jaknikkers.....moeten we die nu ECHT nog steunen.....of moeten we ze met pek en veren het stadion uitjagen ?
    Beste Socrates, om eerlijk te zijn, vind ik wat er nu weer gebeurt, ronduit schandalig.... Veel uitspraken voor de "bühne" om supporters rustig te houden... de RvC en directie denkt blijkbaar dat supporters "gek" zijn.... Ik begrijp niet waarom dit alles nog steeds getolereerd wordt.

    Er zit ook een andere kant aan het verhaal. De supporters moeten het team wel steunen, want zonder steun redt het team het helemaal niet. Dat zou een zekere Degradatie inhouden.

    Ik zit met het volgende dilemma: Joop Munsterman is Twente uitgejaagd.... Wat moet er wel niet met Jan Van Halst gebeuren, nu FcT dreigt te degraderen en hij er voor kiest om "gewoon" te blijven zitten..... Is dan de RvC en ook de Stichting nog wel geloofwaardig?
  • 13 Mar 2018 om 16:07
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:58
      Hallo Leenard....elke thuiswedstrijd zitten er minimaal 20.000 mensen op de tribune. Zowat iedere uitwedstrijd zit het uitvak vol met onze supporters. De ploeg en de spelers krijgen, zoals het hoort, wekelijks alle steun. Het beleid daarentegen, dat verzaakt heeft in het aantrekken van fatsoenlijk materiaal, dat bonussen als honing binnengraait, geen sponsoren binnenhaalt, gewoon doen...gewoon doen al lang weer vergeten is....onzichtbaar is als er daadkracht gevraagd wordt. De rvc die geen knip voor de neus waard is en alleen maar bestaat uit jaknikkers.....moeten we die nu ECHT nog steunen.....of moeten we ze met pek en veren het stadion uitjagen ?
    Leenard en Hengelo........

    Lees dit stukje even. Dit zegt alles. De graai cultuur heerst....ongecontroleerde chaos op voetbaltechnisch gebied....maar goed.


    De ja-knikker zal dit soort zaken nooit (willen) zien.
  • 13 Mar 2018 om 15:51
    • Quote van 13 Mar 2018 om 15:34
      Klopt. Geen veranderingen . Gewoon naar de slachtbank . En vooral veel klappen en liedjes zingen op de tribune. Hup hup hup. Anders ben je geen echte supporter lees ik hier vaak. Pek en veren!
    En wat schiet je daar mee Op? Met "pek en veren"??Hélemaal NIKS!!!
  • 13 Mar 2018 om 15:34
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:47
      Hier kan ik het wel mee eens zijn, ineens schopt iedereen overal tegenaan i.pv. de club te steunen. Veranderingen op dit moment in de competitie hebben geen enkele zin.
    Klopt. Geen veranderingen . Gewoon naar de slachtbank . En vooral veel klappen en liedjes zingen op de tribune. Hup hup hup. Anders ben je geen echte supporter lees ik hier vaak. Pek en veren!
  • 13 Mar 2018 om 15:33
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:47
      Hier kan ik het wel mee eens zijn, ineens schopt iedereen overal tegenaan i.pv. de club te steunen. Veranderingen op dit moment in de competitie hebben geen enkele zin.
    Yep
  • 13 Mar 2018 om 15:32
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:58
      Hallo Leenard....elke thuiswedstrijd zitten er minimaal 20.000 mensen op de tribune. Zowat iedere uitwedstrijd zit het uitvak vol met onze supporters. De ploeg en de spelers krijgen, zoals het hoort, wekelijks alle steun. Het beleid daarentegen, dat verzaakt heeft in het aantrekken van fatsoenlijk materiaal, dat bonussen als honing binnengraait, geen sponsoren binnenhaalt, gewoon doen...gewoon doen al lang weer vergeten is....onzichtbaar is als er daadkracht gevraagd wordt. De rvc die geen knip voor de neus waard is en alleen maar bestaat uit jaknikkers.....moeten we die nu ECHT nog steunen.....of moeten we ze met pek en veren het stadion uitjagen ?
    Volgens mij heeft niet iedereen het in de gaten dat je niet alles van tevoren kunt calculeren in de voetballerij. Dus dat je een keer onderaan bungelt is statisch gezien in 35 jaar tijd goed mogelijk. Zie bijvoorbeeld feyenoord aantal jaar terug. Die hebben dat net kunnen afwenden. Voor hetzelfde geld was het kwartje daar ook de verkeerde kant op gevallen. Schouders eronder en door...
  • 13 Mar 2018 om 15:28
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:58
      Hallo Leenard....elke thuiswedstrijd zitten er minimaal 20.000 mensen op de tribune. Zowat iedere uitwedstrijd zit het uitvak vol met onze supporters. De ploeg en de spelers krijgen, zoals het hoort, wekelijks alle steun. Het beleid daarentegen, dat verzaakt heeft in het aantrekken van fatsoenlijk materiaal, dat bonussen als honing binnengraait, geen sponsoren binnenhaalt, gewoon doen...gewoon doen al lang weer vergeten is....onzichtbaar is als er daadkracht gevraagd wordt. De rvc die geen knip voor de neus waard is en alleen maar bestaat uit jaknikkers.....moeten we die nu ECHT nog steunen.....of moeten we ze met pek en veren het stadion uitjagen ?
    Op dit moment dus niet met pek en veren het stadion uit jagen. Wat heeft dat nu voor zin?? Doe dat na de competitie als we veilig zijn. Alles maar dan ook alles moet wijken dat we erin blijven. Onrust bovenin sijpelt ook naar beneden naar de spelers dus...
  • 13 Mar 2018 om 15:27
    Yup
  • 13 Mar 2018 om 15:15
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:47
      Hier kan ik het wel mee eens zijn, ineens schopt iedereen overal tegenaan i.pv. de club te steunen. Veranderingen op dit moment in de competitie hebben geen enkele zin.
    Mee eens 100+
  • 13 Mar 2018 om 14:58
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:47
      Hier kan ik het wel mee eens zijn, ineens schopt iedereen overal tegenaan i.pv. de club te steunen. Veranderingen op dit moment in de competitie hebben geen enkele zin.
    Hallo Leenard....elke thuiswedstrijd zitten er minimaal 20.000 mensen op de tribune. Zowat iedere uitwedstrijd zit het uitvak vol met onze supporters. De ploeg en de spelers krijgen, zoals het hoort, wekelijks alle steun. Het beleid daarentegen, dat verzaakt heeft in het aantrekken van fatsoenlijk materiaal, dat bonussen als honing binnengraait, geen sponsoren binnenhaalt, gewoon doen...gewoon doen al lang weer vergeten is....onzichtbaar is als er daadkracht gevraagd wordt. De rvc die geen knip voor de neus waard is en alleen maar bestaat uit jaknikkers.....moeten we die nu ECHT nog steunen.....of moeten we ze met pek en veren het stadion uitjagen ?
  • 13 Mar 2018 om 14:47
    Hier kan ik het wel mee eens zijn, ineens schopt iedereen overal tegenaan i.pv. de club te steunen. Veranderingen op dit moment in de competitie hebben geen enkele zin.