VIDEO | Samenvatting: FC Twente pakt in slotfase punt tegen Willem II

( 69 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
VIDEO | Samenvatting: FC Twente pakt in slotfase punt tegen Willem II

FC Twente heeft vanavond met 2-2 gelijk gespeeld tegen Willem II. De Tukkers gingen volop in de aanval maar moesten twee keer een achterstand ongedaan maken.

FC Twente had direct een grote kans op de voorsprong. Fredrik Jensen deed een poging van afstand maar zijn schot raakte de paal. Aan de andere kant was het wel meteen raak. Nadat Joel Drommel in eerste instantie twee schoten wist af te weren kon de goalie de rebound van Kostas Tsimikas niet stoppen: 0-1.

Er volgende volop kansen maar de bal ging er niet in. Onder meer Adam Maher schoot net over het doel van Timon Wellenreuther. Een treffer van Rienstra werd wegens buitenspel afgekeurd. Vlak voor rust kwamen de Tukkers dan toch op gelijke hoogte. Uit een vrije trap van Maher kopte Lam de 1-1 binnen.

Na rust wist Willem II opnieuw op voorsprong te komen. De bezoekers sloegen weer toe na een grote kans van Twente. Maher stoof op het doel af maar zijn schot ging naast. In de omschakeling kwam de bal via Tsimikas bij Sol die de bal tussen twee verdediger in aan wist te nemen en raak te schieten: 1-2.

De Tukkers probeerden vervolgens op gelijke hoogte te komen zonder enorme kansen af te dwingen. Twente leek te gaan verliezen kreeg Peet Bijen de bal in de kluts voor zijn voeten. De verdediger haalde uit en wist zo een nederlaag van zijn ploeg te voorkomen: 2-2.

Twente heeft nu twee punten meer ten opzichte van Roda JC. De hekkensluiter van de Eredivisie komt morgen echter nog in actie tegen NAC Breda. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Mar 2018 om 21:24
    • Quote van 18 Mar 2018 om 10:33
      Juist ja, en brengt El Ham te vroeg en laat Thesker en Assaidi de 'overbodige' wedstrijd tegen AZ meespelen. Afloop is bekend, terwijl hij van te voren al gewaarschuwd was.
    Verbeek doet dit in samenwerking en overleg met de artsen en Fysio. Dat het dan mis kan gaan met elke speler is volkomen logisch als je aan topsport doet.
  • 19 Mar 2018 om 19:41
    • Quote van 18 Mar 2018 om 00:04
      Als je dit verhaal schrijft kom wel met feiten en waarheden. Verbeek traint niet harder maar meer en vaker dit kan hij zelf juist goed onderbouwen met informatie . Daarnaast is verbeek een laptop trainer dat houd in allerlei informatie van anderen gebruiken om daardoor de juiste belastbaarheid van spelers te kunnen bekijken.
    Hoezo meer en vaker trainen? Volgens mij trainen ze 1x per dag. Vandaag naar Hengelo geweest maar er was geen training. Blijkbaar hebben ze dat ook niet nodig. :(
  • 18 Mar 2018 om 10:33
    • Quote van 18 Mar 2018 om 00:04
      Als je dit verhaal schrijft kom wel met feiten en waarheden. Verbeek traint niet harder maar meer en vaker dit kan hij zelf juist goed onderbouwen met informatie . Daarnaast is verbeek een laptop trainer dat houd in allerlei informatie van anderen gebruiken om daardoor de juiste belastbaarheid van spelers te kunnen bekijken.
    Juist ja, en brengt El Ham te vroeg en laat Thesker en Assaidi de 'overbodige' wedstrijd tegen AZ meespelen. Afloop is bekend, terwijl hij van te voren al gewaarschuwd was.
  • 18 Mar 2018 om 10:32
    • Quote van 18 Mar 2018 om 04:48
      Bulshit oprotten met dat tuig. Heel de club gaat na de kloten onder hun bewind. Hoe kan je dat nog goed praten ......
    Ik praat niets goed en ben ook teleurgesteld over wat er met deze club gebeurt . Alleen los je op dit moment niets op door opnieuw een trainer te ontslaan en dan de volgende op het hakblok te leggen. Je moet nu juist de onrust voorkomen en deze niet groter maken . Of denk je dat mensen onder druk beter gaan presteren ?
  • 18 Mar 2018 om 04:48
    • Quote van 17 Mar 2018 om 22:47
      Je gelooft toch niet in sprookjes . Dat verbeek en van halst zelf ontslag nemen. En dan de volgende slachtoffers aannemen die daarna weer op het hakblok komen te liggen . Het voetbal ziet er niet goed uit het is een groot fouten festival . Maar als je een beetje logisch nadenkt weet je zelf ook de werkelijke oorzaak te bedenken. Vorig seizoen zat alles mee en werden ze 7 de . Nu zit alles tegen en kun je degraderen en of na competitie moeten spelen. Met een trainer ontslaan of van halst te ontslaan los je geen problemen op daardoor verergeren alleen de problemen meer .
    Bulshit oprotten met dat tuig. Heel de club gaat na de kloten onder hun bewind. Hoe kan je dat nog goed praten ......
  • 18 Mar 2018 om 00:04
    • Quote van 17 Mar 2018 om 22:22
      Zal het je nog 1 keer uitleggen,Hake en Borghuis hebben bij Manchester City rondgekeken en daar kwamen de trainingsschemas weg,is toch wereldtop,toen kwam betweter Gertjan Verbeek,was hem niet goed genoeg,er moest harder getraind worden,resultaat veel spelers geblesseerd en overbelast,wat een kneus,is echt de allerslechste trainer ooit bij onze club,past perfect in het profiel van onze Jan,mensen met een krasje en deukje aantrekken,heeft het in Duitsland gewoon slecht gedaan,onbegrijpelijk dat de RVC niet ingrijpt,inderdaad er is geen garantie dat het beter gaat met b.v. Pusic,zeker is wel dat als hij aanblijft we rechtstreeks gaan degraderen,was weer voetballen als een kip zonder kop,zeker is ook als dat gebeurt alle heren met de noorderzon vertrokken zijn en wij dan hopelijk niet failliet gaan en nog Jupiler mogen spelen,Gertjan heeft ze gewoon over de kling gejaagd,en hij was gewaarschuwd door o.a. Borghuis,hoop dat hij de eer aan zichzelf houdt,hij liet zich toch niet de mond snoeren!!!Laat hem mooi met vrouw en kind in de blokhut gaan zitten,kost maar 300.00 euro,degraderen kost meer!
    Als je dit verhaal schrijft kom wel met feiten en waarheden. Verbeek traint niet harder maar meer en vaker dit kan hij zelf juist goed onderbouwen met informatie . Daarnaast is verbeek een laptop trainer dat houd in allerlei informatie van anderen gebruiken om daardoor de juiste belastbaarheid van spelers te kunnen bekijken.
  • 17 Mar 2018 om 23:56
    • Quote van 17 Mar 2018 om 22:53
      Kan het nog erger dan?
    Alles kan erger en extremer. Zie het Nederlands elftal 3 verschillende trainers en hebben ze zich gekwalificeerd voor het w.k .??
  • 17 Mar 2018 om 22:53
    • Quote van 17 Mar 2018 om 22:47
      Je gelooft toch niet in sprookjes . Dat verbeek en van halst zelf ontslag nemen. En dan de volgende slachtoffers aannemen die daarna weer op het hakblok komen te liggen . Het voetbal ziet er niet goed uit het is een groot fouten festival . Maar als je een beetje logisch nadenkt weet je zelf ook de werkelijke oorzaak te bedenken. Vorig seizoen zat alles mee en werden ze 7 de . Nu zit alles tegen en kun je degraderen en of na competitie moeten spelen. Met een trainer ontslaan of van halst te ontslaan los je geen problemen op daardoor verergeren alleen de problemen meer .
    Kan het nog erger dan?
  • 17 Mar 2018 om 22:47
    • Quote van 17 Mar 2018 om 22:04
      Ikzeg. Zo ik ben eindelijk thuis. Het was bar en boos. Wat mag en kan ik zeggen. Er zit totaal geen variaties in dit team laat staan voetbal. Dit is echt 10 keer slechter als onder hake. Nu wordt het tijd dat gjv en j de jonge en jvh. Eervol hun ontslag indienen. En gewoon zonder iets te krijgen. Op stappen. Dit gaat niet goed zo. Als morgen rodajc morgen wint van nac staan wij echt onder aan. Dan is het echt einde verhaal.
    Je gelooft toch niet in sprookjes . Dat verbeek en van halst zelf ontslag nemen. En dan de volgende slachtoffers aannemen die daarna weer op het hakblok komen te liggen . Het voetbal ziet er niet goed uit het is een groot fouten festival . Maar als je een beetje logisch nadenkt weet je zelf ook de werkelijke oorzaak te bedenken. Vorig seizoen zat alles mee en werden ze 7 de . Nu zit alles tegen en kun je degraderen en of na competitie moeten spelen. Met een trainer ontslaan of van halst te ontslaan los je geen problemen op daardoor verergeren alleen de problemen meer .
  • 17 Mar 2018 om 22:42
    • Quote van 17 Mar 2018 om 22:22
      Zal het je nog 1 keer uitleggen,Hake en Borghuis hebben bij Manchester City rondgekeken en daar kwamen de trainingsschemas weg,is toch wereldtop,toen kwam betweter Gertjan Verbeek,was hem niet goed genoeg,er moest harder getraind worden,resultaat veel spelers geblesseerd en overbelast,wat een kneus,is echt de allerslechste trainer ooit bij onze club,past perfect in het profiel van onze Jan,mensen met een krasje en deukje aantrekken,heeft het in Duitsland gewoon slecht gedaan,onbegrijpelijk dat de RVC niet ingrijpt,inderdaad er is geen garantie dat het beter gaat met b.v. Pusic,zeker is wel dat als hij aanblijft we rechtstreeks gaan degraderen,was weer voetballen als een kip zonder kop,zeker is ook als dat gebeurt alle heren met de noorderzon vertrokken zijn en wij dan hopelijk niet failliet gaan en nog Jupiler mogen spelen,Gertjan heeft ze gewoon over de kling gejaagd,en hij was gewaarschuwd door o.a. Borghuis,hoop dat hij de eer aan zichzelf houdt,hij liet zich toch niet de mond snoeren!!!Laat hem mooi met vrouw en kind in de blokhut gaan zitten,kost maar 300.00 euro,degraderen kost meer!
    Jij legt mij iets uit dat ik allang wist. Twente inside gelooft nog in Verbeek. Ik niet hoor, heb ik ook nooit gedaan. Ik was er op voorhand al tegen dat hij kwam.
  • 17 Mar 2018 om 22:40
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:30
      Pff Holla geblesseerd en we zetten van der Heiden erin die het hele seizoen nog geen kans heeft gehad onder Verbeek. Wissel dan aanvallend en zet er een vleugelspeler bij en zet Jensen op het middenveld.
    eens, hij had zelfs moeten beginnen met een extra vleugelspeler.
  • 17 Mar 2018 om 22:34
    • Quote van 17 Mar 2018 om 22:22
      Zal het je nog 1 keer uitleggen,Hake en Borghuis hebben bij Manchester City rondgekeken en daar kwamen de trainingsschemas weg,is toch wereldtop,toen kwam betweter Gertjan Verbeek,was hem niet goed genoeg,er moest harder getraind worden,resultaat veel spelers geblesseerd en overbelast,wat een kneus,is echt de allerslechste trainer ooit bij onze club,past perfect in het profiel van onze Jan,mensen met een krasje en deukje aantrekken,heeft het in Duitsland gewoon slecht gedaan,onbegrijpelijk dat de RVC niet ingrijpt,inderdaad er is geen garantie dat het beter gaat met b.v. Pusic,zeker is wel dat als hij aanblijft we rechtstreeks gaan degraderen,was weer voetballen als een kip zonder kop,zeker is ook als dat gebeurt alle heren met de noorderzon vertrokken zijn en wij dan hopelijk niet failliet gaan en nog Jupiler mogen spelen,Gertjan heeft ze gewoon over de kling gejaagd,en hij was gewaarschuwd door o.a. Borghuis,hoop dat hij de eer aan zichzelf houdt,hij liet zich toch niet de mond snoeren!!!Laat hem mooi met vrouw en kind in de blokhut gaan zitten,kost maar 300.00 euro,degraderen kost meer!
    Dom gelul!!! Als je Jensen zag spelen vandaag dan denk je echt dat hij wil dat Twente degradeert zodat die goedkoop weg kan. Maher zelfde verhaal als vorige week. Veel te zwak voor een (top)speler van zijn niveau!!Toen van der Heyden erin kwam zag ik tenminste echte strijdlust. Als die jongen dit op de rest kan overbrengen dan gaan we zeker nog punten halen. Van der Lely was een keer niet de zwakste maar Cuevas was vandaag echt de zwakste schakel samen met Jensen. Maar ja je hebt niemand anders om erin te zetten. Eigenlijk moet Jan van Halst zelf weer gaan voetballen want vechten kon die wel op het veld!
  • 17 Mar 2018 om 22:32
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:56
      Klopt, in mijn jarenlange reeks als fan heb ik nog nooit zo'n slecht elftal gezien. Er zit niks in. Los zand zonder enige visie.
    Klopt Ket Wiezel. Ik meen dat we in 1982 degradeerde. Toen wisten we zo goed als zeker dat we dat jaar erop weer terug kwamen, wat ook gebeurde. Zouden we er nu uit flikkeren, dan zie ik het somber in. In eerste instantie gaat het er om dat we niet als laatste eindigen. Wat moet ik er meer van zeggen. Hoop dat de supporters toch de kop er bij kunnen houden.
  • 17 Mar 2018 om 22:22
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:31
      Naieveling!!
    Zal het je nog 1 keer uitleggen,Hake en Borghuis hebben bij Manchester City rondgekeken en daar kwamen de trainingsschemas weg,is toch wereldtop,toen kwam betweter Gertjan Verbeek,was hem niet goed genoeg,er moest harder getraind worden,resultaat veel spelers geblesseerd en overbelast,wat een kneus,is echt de allerslechste trainer ooit bij onze club,past perfect in het profiel van onze Jan,mensen met een krasje en deukje aantrekken,heeft het in Duitsland gewoon slecht gedaan,onbegrijpelijk dat de RVC niet ingrijpt,inderdaad er is geen garantie dat het beter gaat met b.v. Pusic,zeker is wel dat als hij aanblijft we rechtstreeks gaan degraderen,was weer voetballen als een kip zonder kop,zeker is ook als dat gebeurt alle heren met de noorderzon vertrokken zijn en wij dan hopelijk niet failliet gaan en nog Jupiler mogen spelen,Gertjan heeft ze gewoon over de kling gejaagd,en hij was gewaarschuwd door o.a. Borghuis,hoop dat hij de eer aan zichzelf houdt,hij liet zich toch niet de mond snoeren!!!Laat hem mooi met vrouw en kind in de blokhut gaan zitten,kost maar 300.00 euro,degraderen kost meer!
  • 17 Mar 2018 om 22:22
    • Quote van 17 Mar 2018 om 22:00
      Cuevas was deze wedstrijd heel erg slecht maar normaal gesproken vind ik hem 1 van de beteren.
    Één van de beste!!!!!! Ben ik totaal niet met je eens. Hij heeft natuurlijk wel beter gespeeld, maar niet één van de beste. We hebben nu eenmaal een matige selectie. Als ik zie wat Maher fout doet, dan praat ik nog niet eens over die vette kans. Drommel. Wat onzeker. We moeten zien dat we niet helemaal onderaan eindigen. Via de nacompetitie heb je altijd nog een kans om er in te blijven. Hopelijk is het niet nodig, maar ik ga er nu zeker van uit.
  • 17 Mar 2018 om 22:16
    • Quote van 17 Mar 2018 om 22:04
      Ikzeg. Zo ik ben eindelijk thuis. Het was bar en boos. Wat mag en kan ik zeggen. Er zit totaal geen variaties in dit team laat staan voetbal. Dit is echt 10 keer slechter als onder hake. Nu wordt het tijd dat gjv en j de jonge en jvh. Eervol hun ontslag indienen. En gewoon zonder iets te krijgen. Op stappen. Dit gaat niet goed zo. Als morgen rodajc morgen wint van nac staan wij echt onder aan. Dan is het echt einde verhaal.
    Ach yoh gewoon accepteren dat we gaan degraderen. Staan de spelers ook niet meer onder druk. Gaan spelers dan wel weer beter spelen.
  • 17 Mar 2018 om 22:13
    • Quote van 17 Mar 2018 om 22:00
      Cuevas was deze wedstrijd heel erg slecht maar normaal gesproken vind ik hem 1 van de beteren.
    Oké, dat mag. Ik hou er een andere mening op na.
  • 17 Mar 2018 om 22:04
    Ikzeg. Zo ik ben eindelijk thuis. Het was bar en boos. Wat mag en kan ik zeggen. Er zit totaal geen variaties in dit team laat staan voetbal. Dit is echt 10 keer slechter als onder hake. Nu wordt het tijd dat gjv en j de jonge en jvh. Eervol hun ontslag indienen. En gewoon zonder iets te krijgen. Op stappen. Dit gaat niet goed zo. Als morgen rodajc morgen wint van nac staan wij echt onder aan. Dan is het echt einde verhaal.
  • 17 Mar 2018 om 22:00
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:51
      Ik heb het praktisch nooit over strijd. Dat vind ik voor een voetballer normaal. Dat je de wei in gaat om te winnen en minimaal de strijd aangaat. Maar die Cuevas....die is voetballend een ramp. Geef zomaar even 2 voorbeeldjes...na 1,5 minuut krijgt W2 een reuzekans. Kijk even terug wat die Cuevas uitvoerde. In de 2e helft kopt hij een bal, zonder een tegenstander in de buurt zo door het centrum bij een tegenstander in de voeten. Zelfs de commentator had het in de gaten en vroeg zich hardop af waar die Cuevas mee bezig was. Hij is een regelrechte ramp achterin. Maar één troost;die anderen zijn niet veel beter.
    Cuevas was deze wedstrijd heel erg slecht maar normaal gesproken vind ik hem 1 van de beteren.
  • 17 Mar 2018 om 21:57
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:51
      Ik heb het praktisch nooit over strijd. Dat vind ik voor een voetballer normaal. Dat je de wei in gaat om te winnen en minimaal de strijd aangaat. Maar die Cuevas....die is voetballend een ramp. Geef zomaar even 2 voorbeeldjes...na 1,5 minuut krijgt W2 een reuzekans. Kijk even terug wat die Cuevas uitvoerde. In de 2e helft kopt hij een bal, zonder een tegenstander in de buurt zo door het centrum bij een tegenstander in de voeten. Zelfs de commentator had het in de gaten en vroeg zich hardop af waar die Cuevas mee bezig was. Hij is een regelrechte ramp achterin. Maar één troost;die anderen zijn niet veel beter.
    Dat lijkt mij niet echt een troost.....
  • 17 Mar 2018 om 21:56
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:50
      Moet het nog zien,het slechtste Twente aller tijden.Nacompetitie meest haalbare en dan moet ik het nog zien. Nog als drama selectie zo Holla dat kan toch niet meer!!
    Klopt, in mijn jarenlange reeks als fan heb ik nog nooit zo'n slecht elftal gezien. Er zit niks in. Los zand zonder enige visie.
  • 17 Mar 2018 om 21:51
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:30
      Als je weinig strijd toont is het (logisch) bij jou niet goed maar als ze veel strijd tonen ook niet. Wat wil je dan?
    Ik heb het praktisch nooit over strijd. Dat vind ik voor een voetballer normaal. Dat je de wei in gaat om te winnen en minimaal de strijd aangaat. Maar die Cuevas....die is voetballend een ramp. Geef zomaar even 2 voorbeeldjes...na 1,5 minuut krijgt W2 een reuzekans. Kijk even terug wat die Cuevas uitvoerde. In de 2e helft kopt hij een bal, zonder een tegenstander in de buurt zo door het centrum bij een tegenstander in de voeten. Zelfs de commentator had het in de gaten en vroeg zich hardop af waar die Cuevas mee bezig was. Hij is een regelrechte ramp achterin. Maar één troost;die anderen zijn niet veel beter.
  • 17 Mar 2018 om 21:50
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:47
      Gewoon 4 3 3 blijven voetballen en we blijven in ED.
    Moet het nog zien,het slechtste Twente aller tijden.Nacompetitie meest haalbare en dan moet ik het nog zien. Nog als drama selectie zo Holla dat kan toch niet meer!!
  • 17 Mar 2018 om 21:47
    Gewoon 4 3 3 blijven voetballen en we blijven in ED.
  • 17 Mar 2018 om 21:40
    Niet alleen op het veld is het een puinhoop,ook in de dugout. Verbeek en de Jonge bepalen wat er gebeurt en Pusic hangt er maar beetje bij en heeft niks te vertellen. Dan zit die Boschker ook op de bank,wat die daar te zoeken heeft mag Joost weten. En dan op de tribune het grootste talent Boudewijn Phalplatz.
  • 17 Mar 2018 om 21:35
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:26
      Dus een trainer die van 18 wedstrijden er maar 1 weet te winnen mag je daar niet op afrekenen. Verbeek is met afstand de Slechtste trainer die Twente ooit gehad heeft.
    Ik had altijd hoge pet op van hem , maar heeft nu aangetoond dat ten onrechte was . Hij is arrogant , Dominant , en luisterde gewoon naar niemand . Wat mij betreft eruit met Kale Jan , en laat Puscis het maar afmaken . Liever eervol en met een trainer die geen blaaskaak is , en op alles en iedereen commentaar heeft , maar vergeet naar zichzelf te kijken . Laat hij en Kale Jan nog een blokhut gaan bouwen in Alaska of Siberië. Nogmaals opstappen per direct .
  • 17 Mar 2018 om 21:33
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:24
      Tja, had nu maar Brama gehaald en Douglas transfervrij overgenomen ipv Liendl, Kvasina, Gjorgjev, Buckley, Slagveer en Tigha gehaald...
    Ook successen uit het verleden bieden geen garanties.......
  • 17 Mar 2018 om 21:31
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:24
      Heb het ook al in de wedstrijdtopic geplaatst. Ik vind niet dat je Verbeek op dit seizoen kunt afrekenen, Hake presteerde in het begin nog goed omdat de spelers die hij had fit waren omdat het seizoen net begon. Hij was slachtoffer 1 en nu is Verbeek nr2. Terwijl Jan aangaf achter Hake te staan werd hij na een aantal weken toch weggestuurd. Naarmate het seizoen vorderde werden de spelers steeds slechter en waren niet meer fit. Hierdoor kreeg je allemaal blessures en vermoeide spelers. Het ligt meer bij Jan dan bij de rest ivm het aankoopbeleid. Verbeek kwam dus in de tijd waarin de spelers eigenlijk al op waren en moet daarom ook een kans krijgen in het nieuwe seizoen. Alleen hopen dat we het overleven.
    Naieveling!!
  • 17 Mar 2018 om 21:30
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:26
      Dus een trainer die van 18 wedstrijden er maar 1 weet te winnen mag je daar niet op afrekenen. Verbeek is met afstand de Slechtste trainer die Twente ooit gehad heeft.
    Ik doe nog zo mijn best om het uit te leggen :p
  • 17 Mar 2018 om 21:30
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:26
      En jouw adhd vriendje Cuevas......
    Als je weinig strijd toont is het (logisch) bij jou niet goed maar als ze veel strijd tonen ook niet. Wat wil je dan?
  • 17 Mar 2018 om 21:30
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:00
      helemaal eens, jensen laat het overduidelijk lopen. Liep er gwn achteraan te sjokken. Vorige week tegen heracles ook met die bal die hij zelf schiet ipv aflegt
    Pff Holla geblesseerd en we zetten van der Heiden erin die het hele seizoen nog geen kans heeft gehad onder Verbeek. Wissel dan aanvallend en zet er een vleugelspeler bij en zet Jensen op het middenveld.
  • 17 Mar 2018 om 21:28
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:26
      Ik post bijna niet meer, maar moet nu m'n hart luchten.Ik zat al niet op Verbeek te wachten, maar als nuchtere tukker is het dan KWW. Het ligt bij hem alleen maar aan andere dingen, maar het positiespel is ook gewoon echt heel slecht. Dat kan je een slechte voetballer zelfs nog wel leren lijkt me. (dat opeenstapeling van persoonlijke fouten tegengoals inleiden kan je dan verwachten).
      Vandaag had ik er al helemaal geen zin in, maar toch weer de kou getrotseerd en ze redelijk wat toegezongen. Laatste minuten is qua inzet wat je vanaf de start wil zien.
      Van mij mag Verbeek opstappen.
    ze geven pas extra gas als ze achterstaan, das veel te laat.
  • 17 Mar 2018 om 21:26
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:24
      Heb het ook al in de wedstrijdtopic geplaatst. Ik vind niet dat je Verbeek op dit seizoen kunt afrekenen, Hake presteerde in het begin nog goed omdat de spelers die hij had fit waren omdat het seizoen net begon. Hij was slachtoffer 1 en nu is Verbeek nr2. Terwijl Jan aangaf achter Hake te staan werd hij na een aantal weken toch weggestuurd. Naarmate het seizoen vorderde werden de spelers steeds slechter en waren niet meer fit. Hierdoor kreeg je allemaal blessures en vermoeide spelers. Het ligt meer bij Jan dan bij de rest ivm het aankoopbeleid. Verbeek kwam dus in de tijd waarin de spelers eigenlijk al op waren en moet daarom ook een kans krijgen in het nieuwe seizoen. Alleen hopen dat we het overleven.
    Dus een trainer die van 18 wedstrijden er maar 1 weet te winnen mag je daar niet op afrekenen. Verbeek is met afstand de Slechtste trainer die Twente ooit gehad heeft.
  • 17 Mar 2018 om 21:26
    Ik post bijna niet meer, maar moet nu m'n hart luchten.Ik zat al niet op Verbeek te wachten, maar als nuchtere tukker is het dan KWW. Het ligt bij hem alleen maar aan andere dingen, maar het positiespel is ook gewoon echt heel slecht. Dat kan je een slechte voetballer zelfs nog wel leren lijkt me. (dat opeenstapeling van persoonlijke fouten tegengoals inleiden kan je dan verwachten).
    Vandaag had ik er al helemaal geen zin in, maar toch weer de kou getrotseerd en ze redelijk wat toegezongen. Laatste minuten is qua inzet wat je vanaf de start wil zien.
    Van mij mag Verbeek opstappen.
  • 17 Mar 2018 om 21:26
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:24
      Tja, had nu maar Brama gehaald en Douglas transfervrij overgenomen ipv Liendl, Kvasina, Gjorgjev, Buckley, Slagveer en Tigha gehaald...
    En jouw adhd vriendje Cuevas......
  • 17 Mar 2018 om 21:26
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:12
      Zo thuis beetje opwarmen wat een drama wederom . Cuevas , van der Lely , Drommel , Maher , Boete, Jensen , wat een drama , er is niet één verdediger goed , zelfs niet voor de JP legau, en dat sommige spelers niet renderen of uit vorm zijn ? Gelul , ze hebben angst voor Pipo de clown langs de lijn . Jensen toch een groeibriljant is alle vertrouwen kwijt , en zo zijn er nog een paar die totaal niet durven te voetballen . Maar vind dat Verbeek hier verantwoordelijk voor is , onder Hake dacht ik wat een klopten voetbal en was blij dat Gert Jan kwam . Nou inmiddels hebben oa een aantal forum leden hier gelijk gehad , het is nu 10 x erger . Ik denk dat we een terechte degradatie kandidaat zijn , want dit gaat niet meer goed komen . Vind dat zowel Kale Jan en Gert Jan hun biezen moeten pakken , trek jullie eigen conclusies dan je steeds maar indekken . Gewoon opstappen , en wat er ook gebeurt degradatie of niet de club opnieuw opbouwen zonder deze mislukkelingen . De hele verdediging moet vervangen worden inclusief Drommel , want die hele achterhoede is zo lek als een mandje . Doet gewoon pijn om er naar te kijken . Dus nogmaals vind dat Kale Jan en Gert Jan de eer aan zich zelf moeten houden . Maar ik wil het nog wel even zeggen ROT OP heren .
    eens, verbeek maakt er ook een potje van. Vandaag ook weer een veredelde 532. Je mist voorin bezetting, boere is overbodig, backs kunnen geen voorzet geven, centraal is het zwakste en heb je er nu een extra van. Ga eens 433 spelen, tiga boere assaidi voorin. Verder hooiveld erin, dat geeft alles aan. Cuevas drommel dramatisch, deden vrijwel niks goed. Jensen zit al bij een andere club, die laat overduidelijk lopen. 2 weken rust pakken en hopen dat roda morgen verliest. Lam er niet bij en vukic wel, dan met een 433 naar vvv. Echter ga je geen wedstrijden winnen als je zo makkelijk doelpunten weggeeft.
  • 17 Mar 2018 om 21:24
    Tja, had nu maar Brama gehaald en Douglas transfervrij overgenomen ipv Liendl, Kvasina, Gjorgjev, Buckley, Slagveer en Tigha gehaald...
  • 17 Mar 2018 om 21:24
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:12
      Zo thuis beetje opwarmen wat een drama wederom . Cuevas , van der Lely , Drommel , Maher , Boete, Jensen , wat een drama , er is niet één verdediger goed , zelfs niet voor de JP legau, en dat sommige spelers niet renderen of uit vorm zijn ? Gelul , ze hebben angst voor Pipo de clown langs de lijn . Jensen toch een groeibriljant is alle vertrouwen kwijt , en zo zijn er nog een paar die totaal niet durven te voetballen . Maar vind dat Verbeek hier verantwoordelijk voor is , onder Hake dacht ik wat een klopten voetbal en was blij dat Gert Jan kwam . Nou inmiddels hebben oa een aantal forum leden hier gelijk gehad , het is nu 10 x erger . Ik denk dat we een terechte degradatie kandidaat zijn , want dit gaat niet meer goed komen . Vind dat zowel Kale Jan en Gert Jan hun biezen moeten pakken , trek jullie eigen conclusies dan je steeds maar indekken . Gewoon opstappen , en wat er ook gebeurt degradatie of niet de club opnieuw opbouwen zonder deze mislukkelingen . De hele verdediging moet vervangen worden inclusief Drommel , want die hele achterhoede is zo lek als een mandje . Doet gewoon pijn om er naar te kijken . Dus nogmaals vind dat Kale Jan en Gert Jan de eer aan zich zelf moeten houden . Maar ik wil het nog wel even zeggen ROT OP heren .
    Heb het ook al in de wedstrijdtopic geplaatst. Ik vind niet dat je Verbeek op dit seizoen kunt afrekenen, Hake presteerde in het begin nog goed omdat de spelers die hij had fit waren omdat het seizoen net begon. Hij was slachtoffer 1 en nu is Verbeek nr2. Terwijl Jan aangaf achter Hake te staan werd hij na een aantal weken toch weggestuurd. Naarmate het seizoen vorderde werden de spelers steeds slechter en waren niet meer fit. Hierdoor kreeg je allemaal blessures en vermoeide spelers. Het ligt meer bij Jan dan bij de rest ivm het aankoopbeleid. Verbeek kwam dus in de tijd waarin de spelers eigenlijk al op waren en moet daarom ook een kans krijgen in het nieuwe seizoen. Alleen hopen dat we het overleven.
  • 17 Mar 2018 om 21:21
    Oh, oh wat een vreselijk slappe en slechte hap. Ik verander mijn profiel van redpeppers naar slappe komkommers. Dit team misstaat nog in de JL! Boere kan goed koppen maar Cuevas speelt hem constant laag aan. Een zeer zwakke keeper. Bijen staat er bij en ....Oh Brama neem de trein en kom terug uit Australië.
  • 17 Mar 2018 om 21:13
    • Quote van 17 Mar 2018 om 21:12
      Waarom laat twente pas de laatste 10 minuten strijd zien??? En beginnen ze er niet mee.
    Mag niet van Gert Jan .
  • 17 Mar 2018 om 21:12
    Waarom laat twente pas de laatste 10 minuten strijd zien??? En beginnen ze er niet mee.
  • 17 Mar 2018 om 21:12
    Zo thuis beetje opwarmen wat een drama wederom . Cuevas , van der Lely , Drommel , Maher , Boete, Jensen , wat een drama , er is niet één verdediger goed , zelfs niet voor de JP legau, en dat sommige spelers niet renderen of uit vorm zijn ? Gelul , ze hebben angst voor Pipo de clown langs de lijn . Jensen toch een groeibriljant is alle vertrouwen kwijt , en zo zijn er nog een paar die totaal niet durven te voetballen . Maar vind dat Verbeek hier verantwoordelijk voor is , onder Hake dacht ik wat een klopten voetbal en was blij dat Gert Jan kwam . Nou inmiddels hebben oa een aantal forum leden hier gelijk gehad , het is nu 10 x erger . Ik denk dat we een terechte degradatie kandidaat zijn , want dit gaat niet meer goed komen . Vind dat zowel Kale Jan en Gert Jan hun biezen moeten pakken , trek jullie eigen conclusies dan je steeds maar indekken . Gewoon opstappen , en wat er ook gebeurt degradatie of niet de club opnieuw opbouwen zonder deze mislukkelingen . De hele verdediging moet vervangen worden inclusief Drommel , want die hele achterhoede is zo lek als een mandje . Doet gewoon pijn om er naar te kijken . Dus nogmaals vind dat Kale Jan en Gert Jan de eer aan zich zelf moeten houden . Maar ik wil het nog wel even zeggen ROT OP heren .
  • 17 Mar 2018 om 21:01
    Hamburg-Hertha 1-2
  • 17 Mar 2018 om 21:01
    • Quote van 17 Mar 2018 om 20:38
      Sol had nooit een doelpunt mogen zijn als Thesker en Cuevas niet zo achterlijk verdedigen. Maher had erin gemogen maar als hij net als Sol ervoor had gestaan dan schiet Maher hem er ook in. Boere komt ook als topscore uit de eerste divisie. Dus er is zeker nog hoop....:-)
    In het begin vond ik Boere heel goed
  • 17 Mar 2018 om 21:00
    • Quote van 17 Mar 2018 om 20:47
      Dat die Jensen die linksback continu liet lopen heeft toch gewoon met instelling te maken? Komen beide tegendoelpunten vandaan.
    helemaal eens, jensen laat het overduidelijk lopen. Liep er gwn achteraan te sjokken. Vorige week tegen heracles ook met die bal die hij zelf schiet ipv aflegt
  • 17 Mar 2018 om 20:47
    Dat die Jensen die linksback continu liet lopen heeft toch gewoon met instelling te maken? Komen beide tegendoelpunten vandaan.
  • 17 Mar 2018 om 20:46
    Verbeek en van Halst nu onmiddellijk allebei opstappen!!!!!
  • 17 Mar 2018 om 20:44
    Ik zie Roda nog wel stiekem en onverwacht een keertje winnen. Dat zie ik dit Twente helaas niet meer doen.
  • 17 Mar 2018 om 20:43
    • Quote van 17 Mar 2018 om 20:28
      Vindt het onbegrijpelijk dat mensen tevreden kunnen zijn om deze uitslag... Man man man wat was het een schande weer vandaag.. Speel liever Eerste Divisie dan 34 wedstrijden met zo’n instelling...
    kinderhand is snel gevuld.Het is een triest"'elftal''.Je kunt Guardiola er neer zetten,dan wordt het nog niets met dit elftal.
  • 17 Mar 2018 om 20:43
    • Quote van 17 Mar 2018 om 20:39
      Als je thuis niet kan winnen van Willem 2 wordt het degraderen
    In deze fase van de competitie win je eerder van ploegen die nergens meer om spelen dan van ploegen die zich nog moeten handhaven. Ik denk dat wij tegen feyenoord meer kans maken op een overwinning dan vanavond.
  • 17 Mar 2018 om 20:42
    Ik vond dat er weinig beweging was,..allemaal slap en geen vertrouwen en natuurlijk de oogkleppen bij bepaalde spelers die ik niet hoef te noemen laat staan goed kan schrijven, veel spelers die stijf van de zenuwen stonden,....ben zeer teleur gesteld
  • 17 Mar 2018 om 20:40
    • Quote van 17 Mar 2018 om 20:35
      Hoop blijf ik altijd houden, het vertrouwen is weg.
    Het worden spannende weken. Helaas nu 2 weken rust. Misschien ook wel even goed. We gaan er niet uit! Zolang dat niet definitief is er hoop. Begrijp dat je weinig vertrouwen hebt maar om toch nog een paar leuke weken tegemoet te gaan zou ik gewoon blijven geloven. Waarom jezelf kwellen? Als het definitief is dan kun je nog genoeg teleurgesteld zijn. Nu nog niet doen. Het kan nog steeds!
  • 17 Mar 2018 om 20:39
    Als je thuis niet kan winnen van Willem 2 wordt het degraderen
  • 17 Mar 2018 om 20:38
    • Quote van 17 Mar 2018 om 20:34
      Ze hebben gevochten vandaag, dat kan niemand ontkennen. Maar ik heb geen seconde het idee gehad dat Twente deze wedstrijd had kunnen winnen, Maher mist een 100% kans en daarna maakt Sol wel een 100% kans af. Als je kijkt naar de verdediging, Maher en Jensen hoe slecht zij speelden vandaag. Nacompetitie is nu al een feit, moet je nagaan je speelt straks tegen clubs uit de top 5 van de JL, daar staan spitsen bovenaan de topscorderslijst die hebben omdat ze in vorm zijn maar een halve kans nodig, en met deze verdediging zelfs een kwart kans.
    Sol had nooit een doelpunt mogen zijn als Thesker en Cuevas niet zo achterlijk verdedigen. Maher had erin gemogen maar als hij net als Sol ervoor had gestaan dan schiet Maher hem er ook in. Boere komt ook als topscore uit de eerste divisie. Dus er is zeker nog hoop....:-)
  • 17 Mar 2018 om 20:35
    • Quote van 17 Mar 2018 om 20:31
      Het is niet over en uit!!!

      We gaan gewoon nacompetitie spelen en zolang het niet over en uit is blijf ik hoop houden!
    Hoop blijf ik altijd houden, het vertrouwen is weg.
  • 17 Mar 2018 om 20:34
    • Quote van 17 Mar 2018 om 20:31
      Het is niet over en uit!!!

      We gaan gewoon nacompetitie spelen en zolang het niet over en uit is blijf ik hoop houden!
    Mee eens, ook al zit het voetballend tegen, knokken voor elke kans!
  • 17 Mar 2018 om 20:34
    • Quote van 17 Mar 2018 om 20:28
      Klopt maar dat zat er niet in en zou ook onverdiend zijn. Het is niet anders.
    Ze hebben gevochten vandaag, dat kan niemand ontkennen. Maar ik heb geen seconde het idee gehad dat Twente deze wedstrijd had kunnen winnen, Maher mist een 100% kans en daarna maakt Sol wel een 100% kans af. Als je kijkt naar de verdediging, Maher en Jensen hoe slecht zij speelden vandaag. Nacompetitie is nu al een feit, moet je nagaan je speelt straks tegen clubs uit de top 5 van de JL, daar staan spitsen bovenaan de topscorderslijst die hebben omdat ze in vorm zijn maar een halve kans nodig, en met deze verdediging zelfs een kwart kans.
  • 17 Mar 2018 om 20:33
    Van halst out!
  • 17 Mar 2018 om 20:32
    • Quote van 17 Mar 2018 om 20:28
      Mee eens, onnodig zoals zoveel wedstrijd die we net verloren of gelijkspeelden. De verdediging is zooooooo zwak. Je moet er al 3/4 maken als je wilt winnen. En aangezien we ze ook niet makkelijk scoren speel je vaak gelijk, win je niets en verlies je vaak net!
    Klopt, het zit allemaal tussen de oren. Met zoveel druk en onrust gaan de simpelste dingen mis. Spelers die twee jaar terug zo gemakkelijk leken te voetballen kunnen nu niet eens meer fatsoenlijk een bal uitverdedigen. Zo gaat het nou eenmaal, het is een mentaal spel. Ik hoop gewoon dat we alles geven de komende weken, en daarna beginnen we opnieuw. In welke divisie we dan ook zitten, na dit jaar begint de wederopstand van onze club.
  • 17 Mar 2018 om 20:31
    • Quote van 17 Mar 2018 om 20:30
      Ik niet. Iedere keer hetzelfde. Waardeloos spel. Los zand en een achterhoede die zegt ,,kom maar jongens...schiet ze maar in. Wij helpen jullie wel" Het is over...het is uit. Dit team verdient het ook niet.
    Het is niet over en uit!!!

    We gaan gewoon nacompetitie spelen en zolang het niet over en uit is blijf ik hoop houden!
  • 17 Mar 2018 om 20:30
    • Quote van 17 Mar 2018 om 20:24
      Ben tevreden met het punt. Wel veerkracht van Twente door twee keer terug te komen van een achterstand.
    Ik niet. Iedere keer hetzelfde. Waardeloos spel. Los zand en een achterhoede die zegt ,,kom maar jongens...schiet ze maar in. Wij helpen jullie wel" Het is over...het is uit. Dit team verdient het ook niet.
  • 17 Mar 2018 om 20:28
    • Quote van 17 Mar 2018 om 20:26
      Je moest winnen!!!!
    Klopt maar dat zat er niet in en zou ook onverdiend zijn. Het is niet anders.
  • 17 Mar 2018 om 20:28
    Vindt het onbegrijpelijk dat mensen tevreden kunnen zijn om deze uitslag... Man man man wat was het een schande weer vandaag.. Speel liever Eerste Divisie dan 34 wedstrijden met zo’n instelling...
  • 17 Mar 2018 om 20:28
    • Quote van 17 Mar 2018 om 20:26
      Allereerst complimenten voor de vechtkracht. Onrust bij de eerste tegengoal, en onrust voor de goal van de tegenstander maken het onnodig dat we op het laatste nog zoveel risico moeten nemen. Maar volgende week klappen we er weer op. We gaan in ieder geval niet ten onder zonder strijd.
    Mee eens, onnodig zoals zoveel wedstrijd die we net verloren of gelijkspeelden. De verdediging is zooooooo zwak. Je moet er al 3/4 maken als je wilt winnen. En aangezien we ze ook niet makkelijk scoren speel je vaak gelijk, win je niets en verlies je vaak net!
  • 17 Mar 2018 om 20:28
    Er is nog steeds hoop!
  • 17 Mar 2018 om 20:26
    Allereerst complimenten voor de vechtkracht. Onrust bij de eerste tegengoal, en onrust voor de goal van de tegenstander maken het onnodig dat we op het laatste nog zoveel risico moeten nemen. Maar volgende week klappen we er weer op. We gaan in ieder geval niet ten onder zonder strijd.
  • 17 Mar 2018 om 20:26
    • Quote van 17 Mar 2018 om 20:24
      Ben tevreden met het punt. Wel veerkracht van Twente door twee keer terug te komen van een achterstand.
    Je moest winnen!!!!
  • 17 Mar 2018 om 20:25
    Ploeter voetbal en 1 punt erbij.
  • 17 Mar 2018 om 20:24
    Ben tevreden met het punt. Wel veerkracht van Twente door twee keer terug te komen van een achterstand.