''FC Twente-supporters kunnen alleen maar bidden voor Wonder van Enschede''

55 reacties
''FC Twente-supporters kunnen alleen maar bidden voor Wonder van Enschede''

Voor FC Twente is het moment van de waarheid aangebroken. Een nederlaag tegen PEC Zwolle betekent zeer waarschijnlijk directe degradatie. Volgens clubwachter Leon ten Voorde heeft FC Twente een mirakel nodig.

"De supporters van FC Twente kunnen alleen nog maar bidden voor het Wonder van Enschede", schrijft hij in TC Tubantia. "Vier punten achter de concurrent, er zijn wel eens gekkere dingen gebeurd, moet je maar denken. Er is alleen een groot probleem: je hebt twee wedstrijden nodig om die achterstand in te halen, terwijl er nog maar drie duels zijn te spelen."

De huidige situatie van FC Twente geeft weinig hoop. "Twente is geen elftal dat het geluk naar zich toe trekt", ziet Ten Voorde. "Twente voetbalt al maanden met een soort van zelfmedelijden op het gezicht. De wanhoop staat in de ogen geschreven bij de spelers die niet dat gemene, meedogenloze in zich hebben om ten koste van alles te overleven."

Volgens Ten Voorde heeft FC Twente niet alleen pech. "Wie van de 31 duels er negentien heeft verloren en op 12 december 2017 voor het laatst een wedstrijd heeft gewonnen, kan zich niet meer achter pech verschuilen", beseft hij. "Die kan het gewoon niet op eigen kracht en heeft niet de veerkracht teleurstellingen weg te stoppen."

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2018 om 23:11
    • Quote van 16 Apr 2018 om 21:31
      Bij mijn weten heeft JvH een contract tot de zomer 2019. Laat hem zich richten op de interne organisatie met een sterke man erboven die het boegbeeld wordt en de touwtjes in handen heeft. Je moet hem toch doorbetalen.
    Sorry Fredje.... een metastase zich laten ontwikkelen tot een tumor, wat nu al is gebeurd, is het ergst dat je jezelf kunt bedenken.....
  • 16 Apr 2018 om 23:10
    • Quote van 16 Apr 2018 om 21:25
      Mee eens. Probleem.... de huidige voorzitter is te stevig voor steigers. ;-) ik zie hem dat niet doen ;-)
    Je bedoelt dat hij al buiten adem is voordat hij het onderste platform heeft bereikt? :-) :-) Ben het met je eens.... Jan was een fenomeen.... tot het extreme toe..... Zo'n voorzitter ontbeert de TOS in deze crisis....
  • 16 Apr 2018 om 21:31
    • Quote van 16 Apr 2018 om 15:05
      Beste Ans, je hebt helemaal gelijk dat de stemming binnen de TOS niet best is en dat er heel veel weerstand is tegen JvH. Die is de laatste tijd ook heel erg nerveus, maar dat zul jij ook ongetwijfeld waargenomen hebben. JvH is absoluut een obstakel en zal (het liefst uit zichzelf) weg moeten gaan om het negatieve sentiment weg te nemen. We proberen dit ook waar mogelijk te delen met de mensen die het voor het zeggen hebben binnen de club. Schoon schip maken z.s.m. een sterke man aanstellen op technisch gebied en ook een sterke voorzitter van de RvC. Maar we proberen (nogmaals waar mogelijk waarbij ik mezelf absoluut niet overschat) collega sponsoren ook ervan te overtuigen zich niet alleen te laten leiden door de aanwezigheid van JvH, maar daar doorheen te kijken. Het kan niet anders dan dat hij binnen nu en een paar weken op gaat of op moet stappen.
    Bij mijn weten heeft JvH een contract tot de zomer 2019. Laat hem zich richten op de interne organisatie met een sterke man erboven die het boegbeeld wordt en de touwtjes in handen heeft. Je moet hem toch doorbetalen.
  • 16 Apr 2018 om 21:28
    • Quote van 16 Apr 2018 om 15:07
      Wat een onzin. Veel sponsoren zullen zich afvragen of ze nog deelgenoot willen zijn van mismanagement..... Wat dat is het. Ze betalen veel geld dat niet goed besteed wordt.
    Sponsoren hadden al moeten opzeggen. Zo’n vaart zal het niet lopen dat ze massaal opzeggen. Ik blijf volgend seizoen hoe dan ook de club steunen! Ook als sponsor!
  • 16 Apr 2018 om 21:25
    • Quote van 16 Apr 2018 om 15:14
      Als Jan Stokkentree nog voorzitter was geweest, was hij allang in de steigers geklommen.....
    Mee eens. Probleem.... de huidige voorzitter is te stevig voor steigers. ;-) ik zie hem dat niet doen ;-)
  • 16 Apr 2018 om 20:29
    • Quote van 16 Apr 2018 om 19:58
      Zal het je nog sterke vertellen 20 jaar geleden kreeg ik de keus fc twente of mijn vrouw een ultimatum die mijn vrouw stelde omdat ik te veel bij mijn club was 6 maand later was ik gescheiden dus een degradatie zal mij de club niet in de steek doen laten!
    Hahahaha top vent
  • 16 Apr 2018 om 19:58
    • Quote van 16 Apr 2018 om 14:14
      En daarnaast hoop ik dat iedereen achter de club blijft staan. In sommige berichten zie ik bepaalde lieden roepen dat ze misschien naar Heracles of Zwolle gaan volgend seizoen. Als je een echte Twente fan of sponsor bent haal je die gedachte niet eens in je hoofd. Twentefan ben je je hele leven. Ik heb het Twentevirus van huis uit meegekregen. De eerste wedstrijd die ik als kleine jongen zag was Twente-Anderlecht, halve finale Europa Cup 2 eind jaren 70. En ik ben nooit meer voor een andere club geweest, ook niet voor 1 van de top 3. Een club is net als je familie, je vrouw, je ouders. Stel dat je vrouw ziek wordt, dan ga je haar toch ook niet zomaar in de steek laten, zo van zoek het maar lekker zelf uit en dan snel er vandoor gaan met je buurvrouw. Als er onder onze fans wel van dat soort lieden zijn, donder dan maar lekker snel op. Gewoon achter F.C. Twente blijven staan, de club blijven steunen, dan gaat het weer goed komen op niet al te lange termijn!
    Zal het je nog sterke vertellen 20 jaar geleden kreeg ik de keus fc twente of mijn vrouw een ultimatum die mijn vrouw stelde omdat ik te veel bij mijn club was 6 maand later was ik gescheiden dus een degradatie zal mij de club niet in de steek doen laten!
  • 16 Apr 2018 om 15:57
    • Quote van 16 Apr 2018 om 15:17
      Klopt je gaat hogerop, maar je laat je vrouw toch niet stikken?
      Dat is wat ze doen ... Hun fctwente laten vallen.
    Denk je dat de supporters FcT laten vallen? Dat geloof ik niet. Ik denk dat niemand, zeker ik niet, begrijpt waarom JvH er nog zit. M.i. belemmert hij op dit moment mogelijke oplossingen.... Dat steekt velen....
  • 16 Apr 2018 om 15:56
    • Quote van 16 Apr 2018 om 15:17
      Ik zeg ook niet dat je alleen maar geld moet storten en vervolgens als een zombie moet gaan toekijken. Er vind heel veel overleg plaats achter de schermen over wat er moet veranderen. Doe aan die gesprekken mee of laat op een andere manier je ongenoegen merken. Er zal, daar ben ik het volledig met je eens, heel veel moeten veranderen en orde op zaken moeten worden gesteld. Daarvoor moeten eerst in de organisatie zaken worden aangepast. Ik hoop dat er snel iemand van de statuur van Henk Kesler wordt aangesteld, dat er op commercieel gebied schoon schip wordt gemaakt (JvH eruit o.a.) en op technisch gebied ook een nieuwe sterke man wordt aangesteld (Fred Rutten heeft meerdere keren bewezen die klus aan te kunnen). Natuurlijk moet dat gebeuren. Maar als de enige reactie bij problemen is dat we weg gaan lopen, dan weten we zeker dat de club helemaal in elkaar stort.
    Jurgen, ben het helemaal met jou eens. Ook volgens mij wordt het nu tijd dat er echt schoon schip gemaakt wordt. Wie er ook geld insteekt, zal ook de zekerheid willen dat het nu wel slaagt en er niet weer ondoordachte beslissingen genomen worden. Denk zelf dat Henk Kesler het niet zal doen, besef dat degene die de kar wil gaan trekken er een dagtaak aan heeft en dit echt niet zonder rugdekking van de achterban kan. Iedereen zal offers moeten brengen, zonder de steun van de supporters en sponsoren wordt het alleen maar een tijdelijke redding. Ik mis in jouw betoog nog een nieuwe directeur, waarbij Velderman terug kan naar de functie van financieel verantwoordelijke, daar heeft hij een dagtaak aan. Zonder duidelijke dagelijkse leiding met visie, redt FcT het niet.
  • 16 Apr 2018 om 15:17
    • Quote van 16 Apr 2018 om 15:12
      Jurgen, we zijn allemaal supporter in hart en nieren. Er zijn wel grenzen. Als jouw vrouw, die ziek is en in het ziekenhuis, behandeld wordt door een arts die haar alleen maar zieker maakt i.p.v. beter, dan ga je het toch ook hogerop zoeken en vraag je toch om deze arts te verwijderen? Maar wat als de directie en RvC van het ziekenhuis niet thuis geven? Onder het mom van het valt wel mee, maar zelf zie je haar elke dag achteruit gaan? Wacht je dan tot ze komt te overlijden? Daar zitten velen nu mee.....
    Klopt je gaat hogerop, maar je laat je vrouw toch niet stikken?
    Dat is wat ze doen ... Hun fctwente laten vallen.
  • 16 Apr 2018 om 15:17
    • Quote van 16 Apr 2018 om 15:12
      Jurgen, we zijn allemaal supporter in hart en nieren. Er zijn wel grenzen. Als jouw vrouw, die ziek is en in het ziekenhuis, behandeld wordt door een arts die haar alleen maar zieker maakt i.p.v. beter, dan ga je het toch ook hogerop zoeken en vraag je toch om deze arts te verwijderen? Maar wat als de directie en RvC van het ziekenhuis niet thuis geven? Onder het mom van het valt wel mee, maar zelf zie je haar elke dag achteruit gaan? Wacht je dan tot ze komt te overlijden? Daar zitten velen nu mee.....
    Ik zeg ook niet dat je alleen maar geld moet storten en vervolgens als een zombie moet gaan toekijken. Er vind heel veel overleg plaats achter de schermen over wat er moet veranderen. Doe aan die gesprekken mee of laat op een andere manier je ongenoegen merken. Er zal, daar ben ik het volledig met je eens, heel veel moeten veranderen en orde op zaken moeten worden gesteld. Daarvoor moeten eerst in de organisatie zaken worden aangepast. Ik hoop dat er snel iemand van de statuur van Henk Kesler wordt aangesteld, dat er op commercieel gebied schoon schip wordt gemaakt (JvH eruit o.a.) en op technisch gebied ook een nieuwe sterke man wordt aangesteld (Fred Rutten heeft meerdere keren bewezen die klus aan te kunnen). Natuurlijk moet dat gebeuren. Maar als de enige reactie bij problemen is dat we weg gaan lopen, dan weten we zeker dat de club helemaal in elkaar stort.
  • 16 Apr 2018 om 15:15
    • Quote van 16 Apr 2018 om 14:14
      En daarnaast hoop ik dat iedereen achter de club blijft staan. In sommige berichten zie ik bepaalde lieden roepen dat ze misschien naar Heracles of Zwolle gaan volgend seizoen. Als je een echte Twente fan of sponsor bent haal je die gedachte niet eens in je hoofd. Twentefan ben je je hele leven. Ik heb het Twentevirus van huis uit meegekregen. De eerste wedstrijd die ik als kleine jongen zag was Twente-Anderlecht, halve finale Europa Cup 2 eind jaren 70. En ik ben nooit meer voor een andere club geweest, ook niet voor 1 van de top 3. Een club is net als je familie, je vrouw, je ouders. Stel dat je vrouw ziek wordt, dan ga je haar toch ook niet zomaar in de steek laten, zo van zoek het maar lekker zelf uit en dan snel er vandoor gaan met je buurvrouw. Als er onder onze fans wel van dat soort lieden zijn, donder dan maar lekker snel op. Gewoon achter F.C. Twente blijven staan, de club blijven steunen, dan gaat het weer goed komen op niet al te lange termijn!
    TwenteFans die naar Heracles gaan zijn geen twentefans. Wat ze wel zijn zal ik niet schrijven ....... Wat heracles'supporters' nu roepen en schrijven is toch te erg voor woorden. Waar komt die ongezonde haat vandaan. Niet alleen van heracles supporters trouwens. Mensen die nu zitten te hopen op degradatie van twente alleen om wat er gebeurd is zijn niet met voetbal bezig. In de JL kan ik niet meer naar twente komen (ben 150 km verderop gaan wonen dus doordeweek wordt lastig), maar zal ze altijd blijven steunen.
  • 16 Apr 2018 om 15:14
    • Quote van 16 Apr 2018 om 15:05
      Beste Ans, je hebt helemaal gelijk dat de stemming binnen de TOS niet best is en dat er heel veel weerstand is tegen JvH. Die is de laatste tijd ook heel erg nerveus, maar dat zul jij ook ongetwijfeld waargenomen hebben. JvH is absoluut een obstakel en zal (het liefst uit zichzelf) weg moeten gaan om het negatieve sentiment weg te nemen. We proberen dit ook waar mogelijk te delen met de mensen die het voor het zeggen hebben binnen de club. Schoon schip maken z.s.m. een sterke man aanstellen op technisch gebied en ook een sterke voorzitter van de RvC. Maar we proberen (nogmaals waar mogelijk waarbij ik mezelf absoluut niet overschat) collega sponsoren ook ervan te overtuigen zich niet alleen te laten leiden door de aanwezigheid van JvH, maar daar doorheen te kijken. Het kan niet anders dan dat hij binnen nu en een paar weken op gaat of op moet stappen.
    Als Jan Stokkentree nog voorzitter was geweest, was hij allang in de steigers geklommen.....
  • 16 Apr 2018 om 15:12
    • Quote van 16 Apr 2018 om 14:14
      En daarnaast hoop ik dat iedereen achter de club blijft staan. In sommige berichten zie ik bepaalde lieden roepen dat ze misschien naar Heracles of Zwolle gaan volgend seizoen. Als je een echte Twente fan of sponsor bent haal je die gedachte niet eens in je hoofd. Twentefan ben je je hele leven. Ik heb het Twentevirus van huis uit meegekregen. De eerste wedstrijd die ik als kleine jongen zag was Twente-Anderlecht, halve finale Europa Cup 2 eind jaren 70. En ik ben nooit meer voor een andere club geweest, ook niet voor 1 van de top 3. Een club is net als je familie, je vrouw, je ouders. Stel dat je vrouw ziek wordt, dan ga je haar toch ook niet zomaar in de steek laten, zo van zoek het maar lekker zelf uit en dan snel er vandoor gaan met je buurvrouw. Als er onder onze fans wel van dat soort lieden zijn, donder dan maar lekker snel op. Gewoon achter F.C. Twente blijven staan, de club blijven steunen, dan gaat het weer goed komen op niet al te lange termijn!
    Jurgen, we zijn allemaal supporter in hart en nieren. Er zijn wel grenzen. Als jouw vrouw, die ziek is en in het ziekenhuis, behandeld wordt door een arts die haar alleen maar zieker maakt i.p.v. beter, dan ga je het toch ook hogerop zoeken en vraag je toch om deze arts te verwijderen? Maar wat als de directie en RvC van het ziekenhuis niet thuis geven? Onder het mom van het valt wel mee, maar zelf zie je haar elke dag achteruit gaan? Wacht je dan tot ze komt te overlijden? Daar zitten velen nu mee.....
  • 16 Apr 2018 om 15:07
    • Quote van 16 Apr 2018 om 14:47
      Alleen de niet serieuze zullen misschien opzeggen .Als je bij elke tegenslag gaat opzeggen of grimmig gaat reageren jegens een bestuurslid kan je beter weggaan .slecht voor je hart en verdere gezondheid en je helpt de club er al helemaal niet mee.
    Wat een onzin. Veel sponsoren zullen zich afvragen of ze nog deelgenoot willen zijn van mismanagement..... Wat dat is het. Ze betalen veel geld dat niet goed besteed wordt.
  • 16 Apr 2018 om 15:05
    • Quote van 16 Apr 2018 om 14:40
      Hallo Jurgen, ik ben het vanzelfsprekend helemaal eens met jouw betoog. Wel heb ik een vraag. Ik ga er van uit dat jij een TOS lid bent en je kent dan ook de stemming binnen de Tos en de agressie van vele leden naar JvH. Mijn vraag is, hoeveel leden denk jij zullen bij degradatie hun lidmaatschap opzeggen ?
    Beste Ans, je hebt helemaal gelijk dat de stemming binnen de TOS niet best is en dat er heel veel weerstand is tegen JvH. Die is de laatste tijd ook heel erg nerveus, maar dat zul jij ook ongetwijfeld waargenomen hebben. JvH is absoluut een obstakel en zal (het liefst uit zichzelf) weg moeten gaan om het negatieve sentiment weg te nemen. We proberen dit ook waar mogelijk te delen met de mensen die het voor het zeggen hebben binnen de club. Schoon schip maken z.s.m. een sterke man aanstellen op technisch gebied en ook een sterke voorzitter van de RvC. Maar we proberen (nogmaals waar mogelijk waarbij ik mezelf absoluut niet overschat) collega sponsoren ook ervan te overtuigen zich niet alleen te laten leiden door de aanwezigheid van JvH, maar daar doorheen te kijken. Het kan niet anders dan dat hij binnen nu en een paar weken op gaat of op moet stappen.
  • 16 Apr 2018 om 14:59
    • Quote van 16 Apr 2018 om 12:59
      Kijk de stand even na... Heracles kan de Play-offs nu niet meer halen, dus dan al zeker niet meer. Een getergd Sparta wint thuis van een Heracles dat nergens meer voor speelt en in uitwedstrijden sowieso niet zoveel punten haalt.
    Het kan ook anders. Ik hoop nog steeds..
  • 16 Apr 2018 om 14:57
    • Quote van 16 Apr 2018 om 11:45
      Ikzeg. Geachte heer tervoorde. U heeft een punt. Ik spreek nu voor me zelf. Is niet zo bedoeld. Ik bid altijd waar ook maar voor. En bij mij is er hoop daar bid ik voor. Maar ook hoop voor mijn club fctwente. Dat is alles wat ik heb om hoop te houden. Het zal nu moeten gebeuren dat mijn hoop nu eindelijk 9 punten brengt. Welkom in de hel van Enschede pec Zwolle morgenavond. Ik zeg 3-2 nu is het geluk aan onze zeide.
    En zo is het
  • 16 Apr 2018 om 14:54
    • Quote van 16 Apr 2018 om 14:47
      Alleen de niet serieuze zullen misschien opzeggen .Als je bij elke tegenslag gaat opzeggen of grimmig gaat reageren jegens een bestuurslid kan je beter weggaan .slecht voor je hart en verdere gezondheid en je helpt de club er al helemaal niet mee.
    Jouw mening is mij al bekend Hengelo, daarom vroeg ik het aan Jurgen.
  • 16 Apr 2018 om 14:47
    • Quote van 16 Apr 2018 om 14:40
      Hallo Jurgen, ik ben het vanzelfsprekend helemaal eens met jouw betoog. Wel heb ik een vraag. Ik ga er van uit dat jij een TOS lid bent en je kent dan ook de stemming binnen de Tos en de agressie van vele leden naar JvH. Mijn vraag is, hoeveel leden denk jij zullen bij degradatie hun lidmaatschap opzeggen ?
    Alleen de niet serieuze zullen misschien opzeggen .Als je bij elke tegenslag gaat opzeggen of grimmig gaat reageren jegens een bestuurslid kan je beter weggaan .slecht voor je hart en verdere gezondheid en je helpt de club er al helemaal niet mee.
  • 16 Apr 2018 om 14:42
    • Quote van 16 Apr 2018 om 14:14
      En daarnaast hoop ik dat iedereen achter de club blijft staan. In sommige berichten zie ik bepaalde lieden roepen dat ze misschien naar Heracles of Zwolle gaan volgend seizoen. Als je een echte Twente fan of sponsor bent haal je die gedachte niet eens in je hoofd. Twentefan ben je je hele leven. Ik heb het Twentevirus van huis uit meegekregen. De eerste wedstrijd die ik als kleine jongen zag was Twente-Anderlecht, halve finale Europa Cup 2 eind jaren 70. En ik ben nooit meer voor een andere club geweest, ook niet voor 1 van de top 3. Een club is net als je familie, je vrouw, je ouders. Stel dat je vrouw ziek wordt, dan ga je haar toch ook niet zomaar in de steek laten, zo van zoek het maar lekker zelf uit en dan snel er vandoor gaan met je buurvrouw. Als er onder onze fans wel van dat soort lieden zijn, donder dan maar lekker snel op. Gewoon achter F.C. Twente blijven staan, de club blijven steunen, dan gaat het weer goed komen op niet al te lange termijn!
    Ikzeg. Jurgen. Bedankt u heeft het juiste verwoord. Dit kan ik zelf niet beter. Een maal een fctwente fan altijd een fctwente fan.
  • 16 Apr 2018 om 14:40
    • Quote van 16 Apr 2018 om 14:14
      En daarnaast hoop ik dat iedereen achter de club blijft staan. In sommige berichten zie ik bepaalde lieden roepen dat ze misschien naar Heracles of Zwolle gaan volgend seizoen. Als je een echte Twente fan of sponsor bent haal je die gedachte niet eens in je hoofd. Twentefan ben je je hele leven. Ik heb het Twentevirus van huis uit meegekregen. De eerste wedstrijd die ik als kleine jongen zag was Twente-Anderlecht, halve finale Europa Cup 2 eind jaren 70. En ik ben nooit meer voor een andere club geweest, ook niet voor 1 van de top 3. Een club is net als je familie, je vrouw, je ouders. Stel dat je vrouw ziek wordt, dan ga je haar toch ook niet zomaar in de steek laten, zo van zoek het maar lekker zelf uit en dan snel er vandoor gaan met je buurvrouw. Als er onder onze fans wel van dat soort lieden zijn, donder dan maar lekker snel op. Gewoon achter F.C. Twente blijven staan, de club blijven steunen, dan gaat het weer goed komen op niet al te lange termijn!
    Hallo Jurgen, ik ben het vanzelfsprekend helemaal eens met jouw betoog. Wel heb ik een vraag. Ik ga er van uit dat jij een TOS lid bent en je kent dan ook de stemming binnen de Tos en de agressie van vele leden naar JvH. Mijn vraag is, hoeveel leden denk jij zullen bij degradatie hun lidmaatschap opzeggen ?
  • 16 Apr 2018 om 14:40
    • Quote van 16 Apr 2018 om 14:35
      Ja het kan nog steeds,
    Ikzeg. Jan53 zo is het maar net.
  • 16 Apr 2018 om 14:35
    Ja het kan nog steeds,
  • 16 Apr 2018 om 14:33
    • Quote van 16 Apr 2018 om 11:48
      Ikzeg. Remco. U heeft een punt. Maar ben het niet met u eens om naïef te zijn u en ik moeten altijd hoop houden. Geloof mij dat heeft niets met naïef te maken.
    Idd heeft niets met naïef te maken.
  • 16 Apr 2018 om 14:14
    En daarnaast hoop ik dat iedereen achter de club blijft staan. In sommige berichten zie ik bepaalde lieden roepen dat ze misschien naar Heracles of Zwolle gaan volgend seizoen. Als je een echte Twente fan of sponsor bent haal je die gedachte niet eens in je hoofd. Twentefan ben je je hele leven. Ik heb het Twentevirus van huis uit meegekregen. De eerste wedstrijd die ik als kleine jongen zag was Twente-Anderlecht, halve finale Europa Cup 2 eind jaren 70. En ik ben nooit meer voor een andere club geweest, ook niet voor 1 van de top 3. Een club is net als je familie, je vrouw, je ouders. Stel dat je vrouw ziek wordt, dan ga je haar toch ook niet zomaar in de steek laten, zo van zoek het maar lekker zelf uit en dan snel er vandoor gaan met je buurvrouw. Als er onder onze fans wel van dat soort lieden zijn, donder dan maar lekker snel op. Gewoon achter F.C. Twente blijven staan, de club blijven steunen, dan gaat het weer goed komen op niet al te lange termijn!
  • 16 Apr 2018 om 14:02
    • Quote van 16 Apr 2018 om 13:51
      Laten we bidden voor hen die het moeilijk hebben, maar vooral voor hen die moeilijk doen.
    Zo is het!
  • 16 Apr 2018 om 13:58
    • Quote van 16 Apr 2018 om 13:16
      Ikzeg. Ht. Hoef je niet te kennen kijk maar als red mij persoonlijk naar de midden stip drukt. Weet je direct Hoe het moet. En we zitten dan in de eredivisie. Dat is het Henk.
    Ik zeg,Haha goedzo jij bent ook een supporter in hart en nieren, net zo als ik dat ben !
  • 16 Apr 2018 om 13:51
    • Quote van 16 Apr 2018 om 13:38
      Ik kan me nog een tijd herinneren, niet zo lang geleden dat iedereen dacht dat we naar de JL zouden gaan. Die laatste rechtzaak zou hier geen verandering in brengen ......
      Toch hebben we dat positief mogen afsluiten.
      Met 1 winst en gelijk spelletje staan we gelijk met sparta maar een veel beter doelsaldo.
      De kans is klein maar wel meer dan die 1,5% die ik lees ...
      Het kan !!! Zondag 6 mei duw ik 'Ikzeg' naar de middenstip en gaan we samen bidden.
      Ik bid wel voor TWENTE !!!!
    Laten we bidden voor hen die het moeilijk hebben, maar vooral voor hen die moeilijk doen.
  • 16 Apr 2018 om 13:51
    • Quote van 16 Apr 2018 om 13:38
      Ik kan me nog een tijd herinneren, niet zo lang geleden dat iedereen dacht dat we naar de JL zouden gaan. Die laatste rechtzaak zou hier geen verandering in brengen ......
      Toch hebben we dat positief mogen afsluiten.
      Met 1 winst en gelijk spelletje staan we gelijk met sparta maar een veel beter doelsaldo.
      De kans is klein maar wel meer dan die 1,5% die ik lees ...
      Het kan !!! Zondag 6 mei duw ik 'Ikzeg' naar de middenstip en gaan we samen bidden.
      Ik bid wel voor TWENTE !!!!
    Het zou geweldig zijn als we twee keer in korte tijd kunnen ontsnappen. Maar een keer houdt dat geluk op, hopelijk niet nu. Als wij winnen en gelijk spelen sta je gelijk mits Sparta geen punten pakt. Daar hebben wij geen enkele invloed op. Opgeven kan altijd nog maar makkelijk gaat het niet worden. Dinsdag winnen is een must dan met enigszins vertrouwen toewerken naar de laatste wedstrijden.
  • 16 Apr 2018 om 13:38
    Ik kan me nog een tijd herinneren, niet zo lang geleden dat iedereen dacht dat we naar de JL zouden gaan. Die laatste rechtzaak zou hier geen verandering in brengen ......
    Toch hebben we dat positief mogen afsluiten.
    Met 1 winst en gelijk spelletje staan we gelijk met sparta maar een veel beter doelsaldo.
    De kans is klein maar wel meer dan die 1,5% die ik lees ...
    Het kan !!! Zondag 6 mei duw ik 'Ikzeg' naar de middenstip en gaan we samen bidden.
    Ik bid wel voor TWENTE !!!!
  • 16 Apr 2018 om 13:31
    • Quote van 16 Apr 2018 om 13:21
      Ikzeg. Remco. Kijk daar niet naar . Wij moeten naar ons zelf kijken. Wij moeten winnen. Hoppaaa
    Alle bewondering voor diegene die nog hoop heeft. Maar kijk naar het veldspel, kijk naar de manier van verdedigen, kijk naar de kansen die je (niet) creeert, zie hoe de spelers stijf staan van de spanning, zie de cijfers en probeer het helder en objectief te bekijken. Ik trek dan maar een conclusie en dat is heel erg als trouwe supporter. Ik zal achter het elftal blijven staan, ga mijn jaarkaart 100% verlengen, ben er morgen ook gewoon weer bij maar weiger mezelf te blijven kwellen en voor de gek te houden.
  • 16 Apr 2018 om 13:25
    • Quote van 16 Apr 2018 om 13:17
      we slepen de punten voor de Hemel poorten weg van Judas Pecos
    Zo is het!!! Zolang het nog kan, vertrouwen blijven houden hoe lastig dat nu ook is. Dinsdag er vol op met z'n allen en Sparta zo onder druk zetten.
  • 16 Apr 2018 om 13:21
    • Quote van 16 Apr 2018 om 12:59
      Kijk de stand even na... Heracles kan de Play-offs nu niet meer halen, dus dan al zeker niet meer. Een getergd Sparta wint thuis van een Heracles dat nergens meer voor speelt en in uitwedstrijden sowieso niet zoveel punten haalt.
    Ikzeg. Remco. Kijk daar niet naar . Wij moeten naar ons zelf kijken. Wij moeten winnen. Hoppaaa
  • 16 Apr 2018 om 13:17
    • Quote van 16 Apr 2018 om 11:46
      Bidden in de hel????
    we slepen de punten voor de Hemel poorten weg van Judas Pecos
  • 16 Apr 2018 om 13:16
    • Quote van 16 Apr 2018 om 12:48
      Bidden?hoe moet dat?
    Ikzeg. Ht. Hoef je niet te kennen kijk maar als red mij persoonlijk naar de midden stip drukt. Weet je direct Hoe het moet. En we zitten dan in de eredivisie. Dat is het Henk.
  • 16 Apr 2018 om 13:13
    • Quote van 16 Apr 2018 om 12:07
      Dan druk ik je er persoonlijk naar toe.
    Ikzeg. Afgesproken
  • 16 Apr 2018 om 13:05
    • Quote van 16 Apr 2018 om 11:34
      Ik bid niet ten Voorde !!!
    Als je in het stadion schreeuwt, is het ook goed....
  • 16 Apr 2018 om 12:59
    • Quote van 16 Apr 2018 om 12:51
      Als Heracles zich nog plaatsen voor de nacompetitie, laten ze heus Sparta niet winnen hoor de laatste wedstrijd !
    Kijk de stand even na... Heracles kan de Play-offs nu niet meer halen, dus dan al zeker niet meer. Een getergd Sparta wint thuis van een Heracles dat nergens meer voor speelt en in uitwedstrijden sowieso niet zoveel punten haalt.
  • 16 Apr 2018 om 12:51
    • Quote van 16 Apr 2018 om 11:42
      Je moet wel heel erg naief zijn als je ook nog maar 5% gelooft in de kansen van lijfsbehoud. 90% kans dat Sparta thuis wint van NAC of Heracles. Dan moet Twente zeven punten pakken en de kans dat je de postcodeloterij wint is groter. Tegen Den Haag had ik een dik half uur echt nog hoop op een wonder. Geen huurspelers meer volgend jaar, Assaidi proberen te verkopen, twee a drie Nederlandse spelers halen die voor Jupiler begrippen top zijn en hopen dat volgend jaar Jensen, Boere en Vuckic uit hun vormdip komen en fit blijven.
    Als Heracles zich nog plaatsen voor de nacompetitie, laten ze heus Sparta niet winnen hoor de laatste wedstrijd !
  • 16 Apr 2018 om 12:48
    Bidden?hoe moet dat?
  • 16 Apr 2018 om 12:46
    • Quote van 16 Apr 2018 om 12:34
      Het zijn van Twentefan zou ons allemaal moeten vermoeien bedoel je? Nee je hebt uiteraard gelijk, accepteer dat niet iedereen hetzelfde is en schrijft.
    Tja, zo kun je het ook stellen. Maar je kunt natuurlijk altijd nog Heraclessupporter worden ;)
  • 16 Apr 2018 om 12:34
    • Quote van 16 Apr 2018 om 12:14
      Even naar buiten zou ik zeggen....zonlicht.....vitamine A......energie opdoen......Laat iedereen gewoon in zijn/haar waarde. We zijn en doen niet allemaal gelijk maar zijn allen Twentefans en dat zou ons moeten binden en niet vermoeien.
    Het zijn van Twentefan zou ons allemaal moeten vermoeien bedoel je? Nee je hebt uiteraard gelijk, accepteer dat niet iedereen hetzelfde is en schrijft.
  • 16 Apr 2018 om 12:14
    • Quote van 16 Apr 2018 om 12:08
      Ik word een beetje moe van al dat ik zeg. Je bent toch nie achelijk met mekaar?
    Even naar buiten zou ik zeggen....zonlicht.....vitamine A......energie opdoen......Laat iedereen gewoon in zijn/haar waarde. We zijn en doen niet allemaal gelijk maar zijn allen Twentefans en dat zou ons moeten binden en niet vermoeien.
  • 16 Apr 2018 om 12:08
    Ik word een beetje moe van al dat ik zeg. Je bent toch nie achelijk met mekaar?
  • 16 Apr 2018 om 12:07
    • Quote van 16 Apr 2018 om 12:01
      Ikzeg. Red red red. Als dit nodig is kom ik persoonlijk met mijn kar op het midden stip.
    Dan druk ik je er persoonlijk naar toe.
  • 16 Apr 2018 om 12:03
    Ikzeg. De wonderen zijn nog niet de wereld uit.
  • 16 Apr 2018 om 12:01
    • Quote van 16 Apr 2018 om 11:46
      Bidden in de hel????
    Ikzeg. Red red red. Als dit nodig is kom ik persoonlijk met mijn kar op het midden stip.
  • 16 Apr 2018 om 11:58
    • Quote van 16 Apr 2018 om 11:34
      Ik bid niet ten Voorde !!!
    En ik ook niet.
  • 16 Apr 2018 om 11:48
    • Quote van 16 Apr 2018 om 11:42
      Je moet wel heel erg naief zijn als je ook nog maar 5% gelooft in de kansen van lijfsbehoud. 90% kans dat Sparta thuis wint van NAC of Heracles. Dan moet Twente zeven punten pakken en de kans dat je de postcodeloterij wint is groter. Tegen Den Haag had ik een dik half uur echt nog hoop op een wonder. Geen huurspelers meer volgend jaar, Assaidi proberen te verkopen, twee a drie Nederlandse spelers halen die voor Jupiler begrippen top zijn en hopen dat volgend jaar Jensen, Boere en Vuckic uit hun vormdip komen en fit blijven.
    Ikzeg. Remco. U heeft een punt. Maar ben het niet met u eens om naïef te zijn u en ik moeten altijd hoop houden. Geloof mij dat heeft niets met naïef te maken.
  • 16 Apr 2018 om 11:46
    • Quote van 16 Apr 2018 om 11:45
      Ikzeg. Geachte heer tervoorde. U heeft een punt. Ik spreek nu voor me zelf. Is niet zo bedoeld. Ik bid altijd waar ook maar voor. En bij mij is er hoop daar bid ik voor. Maar ook hoop voor mijn club fctwente. Dat is alles wat ik heb om hoop te houden. Het zal nu moeten gebeuren dat mijn hoop nu eindelijk 9 punten brengt. Welkom in de hel van Enschede pec Zwolle morgenavond. Ik zeg 3-2 nu is het geluk aan onze zeide.
    Bidden in de hel????
  • 16 Apr 2018 om 11:45
    • Quote van 16 Apr 2018 om 11:42
      Je moet wel heel erg naief zijn als je ook nog maar 5% gelooft in de kansen van lijfsbehoud. 90% kans dat Sparta thuis wint van NAC of Heracles. Dan moet Twente zeven punten pakken en de kans dat je de postcodeloterij wint is groter. Tegen Den Haag had ik een dik half uur echt nog hoop op een wonder. Geen huurspelers meer volgend jaar, Assaidi proberen te verkopen, twee a drie Nederlandse spelers halen die voor Jupiler begrippen top zijn en hopen dat volgend jaar Jensen, Boere en Vuckic uit hun vormdip komen en fit blijven.
    Assaidi verkopen is het eerste dat moet gebeuren. Hij is er na 15 jaar voetbal nog steeds niet achter dat het een team sport is.
  • 16 Apr 2018 om 11:45
    Ikzeg. Geachte heer tervoorde. U heeft een punt. Ik spreek nu voor me zelf. Is niet zo bedoeld. Ik bid altijd waar ook maar voor. En bij mij is er hoop daar bid ik voor. Maar ook hoop voor mijn club fctwente. Dat is alles wat ik heb om hoop te houden. Het zal nu moeten gebeuren dat mijn hoop nu eindelijk 9 punten brengt. Welkom in de hel van Enschede pec Zwolle morgenavond. Ik zeg 3-2 nu is het geluk aan onze zeide.
  • 16 Apr 2018 om 11:42
    Je moet wel heel erg naief zijn als je ook nog maar 5% gelooft in de kansen van lijfsbehoud. 90% kans dat Sparta thuis wint van NAC of Heracles. Dan moet Twente zeven punten pakken en de kans dat je de postcodeloterij wint is groter. Tegen Den Haag had ik een dik half uur echt nog hoop op een wonder. Geen huurspelers meer volgend jaar, Assaidi proberen te verkopen, twee a drie Nederlandse spelers halen die voor Jupiler begrippen top zijn en hopen dat volgend jaar Jensen, Boere en Vuckic uit hun vormdip komen en fit blijven.
  • 16 Apr 2018 om 11:34
    Ik bid niet ten Voorde !!!
zondag 29 april 2018
14:30
Volledige programma ›