FC Twente-fans moeten vlammen: ''Daar rekenen we weer op''

( 8 reacties)
FC Twente-fans moeten vlammen: ''Daar rekenen we weer op''

FC Twente neemt het dinsdagavond in eigen huis op tegen PEC Zwolle, de nummer zeven van de Eredivisie. Trainer Marino Pusic doet een beroep op de achterban en hoopt dat de fans voor een enorme boost gaan zorgen in de Grolsch Veste. 

"Ons publiek is fantastisch", legt hij uit in gesprek met de Stentor. "Daar rekenen we morgen (vanavond, red.) weer op, in de hoop daar extra energie uit te halen. Ik kan de jongens alleen maar vragen om er nog een keer op te klappen met alles wat we hebben", aldus Pusic. 

"Ik heb vooral benadrukt dat er nog kansen zijn", vervolgt hij, ditmaal in de Telegraaf. "Hoe moeilijk het ook is en hoe klein die kansen ook zijn, ze zijn er nog wel. Het enige dat ik vraag van mijn jongens is dat ze er nog een keer opklappen en die wedstrijd proberen te winnen", besluit Pusic. 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Apr 2018 om 17:50
    Bye Bye Pusic.
  • 17 Apr 2018 om 16:50
    Nee jullie moeten vlammen GVD, wij vlammen het gehele seizoen al. Tja jullie lopen de kantje er bijna het gehele jaar er al van AF en nu is het te laat al met al.
  • 17 Apr 2018 om 12:56
    Ontopic: inplaats van vragen moet je eisen Pusic. Jij bent de trainer die de spelers op scherp moet zetten, en je kan eisen van ze dat ze erop klappen. Vragen doe je maar aan Jan van Halst watvoor teringzooi die er van gemaakt heeft. Maar de spelers zijn jou verantwoordelijkheid en je eist gewoon van ze om alles te geven!
  • 17 Apr 2018 om 12:51
    • Quote van 17 Apr 2018 om 12:50
      Ik hoop dat ik er gruwelijk naast zit Red Hell!!
    Gewoon als supporters schouders er onder blijven houden hoe klein de kans ook is. Zonder hoop geen doel en zonder doel geen toekomst.
  • 17 Apr 2018 om 12:50
    • Quote van 17 Apr 2018 om 12:48
      Weer zon zogenaamde zelfverklaarde waarzegger, wacht nu eerst die wedstrijden maar af en laten we hopen dat je bol maar een verkapte lichtbol is aangezien de jouwe niet veel goeds voorspeld.
    Ik hoop dat ik er gruwelijk naast zit Red Hell!!
  • 17 Apr 2018 om 12:48
    • Quote van 17 Apr 2018 om 12:31
      We moeten niks! Als we er in ruil voor een bak inzet op het veld kregen maar het blijft slappe was. Het doek is al lang gevallen. Sparta pakt punten tegen Nac en Calimero....over en sluiten!
    Weer zon zogenaamde zelfverklaarde waarzegger, wacht nu eerst die wedstrijden maar af en laten we hopen dat je bol maar een verkapte lichtbol is aangezien de jouwe niet veel goeds voorspeld.
  • 17 Apr 2018 om 12:31
    We moeten niks! Als we er in ruil voor een bak inzet op het veld kregen maar het blijft slappe was. Het doek is al lang gevallen. Sparta pakt punten tegen Nac en Calimero....over en sluiten!
  • 17 Apr 2018 om 12:11
    Gebeurt al zo lang !!