FC Twente vraagt fans: ''Neem jij volgend seizoen weer een seizoenkaart?''

( 39 reacties)
FC Twente vraagt fans: ''Neem jij volgend seizoen weer een seizoenkaart?''

FC Twente is na 31 wedstrijden de hekkensluiter van de Eredivisie en daarom moet de club uit Enschede serieus rekening houden met (directe) degradatie. De Tukkers hebben daarom, via de nieuwsbrief, een enquete (klik) gestuurd naar de eigen seizoenkaarthouders. 

"Terwijl we op het veld blijven knokken voor handhaving zijn we achter de schermen druk bezig met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen", laat FC Twente weten. "Jouw steun is daarin onontbeerlijk. Samen laten we namelijk zien dat we in Twente, ondanks alles, nooit opgeven." 

"De realiteit is dat we op dit moment niet weten of het lukt om in de Eredivisie te blijven. Daar doen we uiteraard alles aan, maar natuurlijk kunnen we niet anders dan rekening houden met alle scenario’s. Waar de toekomst ook ligt, samen werken we aan de wederopbouw van onze club. En dus ook met jou, Twente Verenigt! en alle supportersverenigingen. Bij deze vragen we jou om je mening."

FC Twente stelt de volgende vragen: 

1. Neem je volgend seizoen weer een seizoenkaart?
2. Mocht FC Twente degraderen; wat vind jij dat er met de prijsstelling van de seizoenkaarten moet gebeuren?

Bij vraag 2 zijn de volgende drie antwoorden mogelijk: 
- Houd de prijzen gelijk, om de kans om binnen 1 seizoen terug te keren zo groot mogelijk te maken
- Geef een korting als signaal richting de trouwe achterban
- Geef supporters de keuze om zelf een korting toe te passen

Welke antwoorden heb jij gegeven?

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Apr 2018 om 16:47
    • Quote van 17 Apr 2018 om 16:21
      Dus echte succes supporter? Jammer dat er zulke gasten tussen lopen , maar goed heb al eerder gezegd dat je nu gaat zien wat echte supporters zijn , uitgezonderd mensen die niet kunnen ivm werk , maar ben dat klapvee liever kwijt dan rijk . Oprotten ermee net als JvH .
    Als de succes supporters weg blijven kunnen de wedstrijdjes volgend jaar net zo goed bij Richtersbleek af gewerkt worden. Maar natuurlijk schreeuw ik straks weer mijn longen uit mijn lijf en hoop van top tot teen dat we er in blijven. En ach die seizoenskaart zal er ook wel komen. Ik voel me gewoon vreselijk gefrustreerd op dit moment. De mooiste club van Nederland naar de Jupiler Leaque is toch totaal van de zotte.
  • 17 Apr 2018 om 16:46
    • Quote van 17 Apr 2018 om 16:27
      Haha,je kunt het niet laten om iets te schrijven zonder de naam te noemen van J.v Halst, triest !
    Heb ik ongelijk dan Henk? Dat zou jij als voorzitter van zijn fanclub moeten weten....toch? Loopt het ledenaantal nog niet terug bij jou in de fanclub? ;)
  • 17 Apr 2018 om 16:40
    • Quote van 17 Apr 2018 om 16:27
      Haha,je kunt het niet laten om iets te schrijven zonder de naam te noemen van J.v Halst, triest !
    Daar kun je zo langzamerhand toch ook niet meer om heen ? Vind ook dat hij heel snel moet oprotten .
  • 17 Apr 2018 om 16:39
    • Quote van 17 Apr 2018 om 16:24
      De echte supporters verlengen zonder met hun ogen te knipperen en dat is ook de groep die nodig is om weer terug te komen! De rest komt van zelf als je wint heb je vrienden dus dat kudde volk komt wel terug als de successen daar zijn! En vind dat er nu te min over de jupiler league word gedaan want waarom zouden daar geen leuke wedstrijden tussen kunnen zitten? Zeker als ze weer kan winnen!!! Ik ben er bij!!!
    1+
  • 17 Apr 2018 om 16:27
    • Quote van 17 Apr 2018 om 15:25
      Ik zal bij degradatie niet verlengen. Dat heeft puur met de doordeweekse dagen te maken. Thans ben ik van mening dat de prijzen zeker zullen moeten gaan zakken als je het afzet tegen de clubs en competitie waarin FC Twente gaat spelen bij degradatie.

      De grootste kans om na 1 seizoen weer in de eredivisie te spelen hangt echt niet af van de huidige SCC prijzen. Daarvoor is een behoorlijke kapitale injectie nodig opdat een ERVAREN TD zoals Fred Rutten een elftal samen kan stellen in samenspraak met Kammetje....

      Ik ben er echter bang voor dat FC Twente het niet gaat redden als het op de huidige voet door blijft gaan qua beleid en beleidsbepalers. JvH moet sowieso wegwezen na dit seizoen. Sponsoren hebben geen vertrouwen (meer) in van Halst en ook bij de Die Hard supporters is hij totaal uitgredreet'n en wordt hij uitgekotst....getuige het spandoek en de spreekkoren jegens 'ons Jantje'.....
    Haha,je kunt het niet laten om iets te schrijven zonder de naam te noemen van J.v Halst, triest !
  • 17 Apr 2018 om 16:24
    De echte supporters verlengen zonder met hun ogen te knipperen en dat is ook de groep die nodig is om weer terug te komen! De rest komt van zelf als je wint heb je vrienden dus dat kudde volk komt wel terug als de successen daar zijn! En vind dat er nu te min over de jupiler league word gedaan want waarom zouden daar geen leuke wedstrijden tussen kunnen zitten? Zeker als ze weer kan winnen!!! Ik ben er bij!!!
  • 17 Apr 2018 om 16:21
    • Quote van 17 Apr 2018 om 15:50
      Bij een gelijke prijs voor een seizoenskaart kan de tweede ring wel verkocht worden. Ik verleng in iedergeval niet bij degradatie. Niveau dames voetbal en dat door de weeks!
    Dus echte succes supporter? Jammer dat er zulke gasten tussen lopen , maar goed heb al eerder gezegd dat je nu gaat zien wat echte supporters zijn , uitgezonderd mensen die niet kunnen ivm werk , maar ben dat klapvee liever kwijt dan rijk . Oprotten ermee net als JvH .
  • 17 Apr 2018 om 16:14
    • Quote van 17 Apr 2018 om 14:27
      Ons perspectief is anders, we zullen altijd tot een ander 'oordeel' komen - al is het alleen al het moment dat de fraude speelde NAC degradeerde, terwijl het moment dat FC Twente de schade vergoedde aan Eredivisieclubs kwam toen NAC gedegradeerd wás en dus helemaal geen vergoeding kreeg. Vervolgens loopt de procedure volledig in de soep omdat de KNVB jullie licentie niet in wil trekken en komt door het hele gezeik uiteindelijk de laatste nacompetitiewedstrijd tussen NAC en Willem II onder druk te staan: beide clubs horen twee dagen voor die wedstrijd dat Willem II sowieso veilig zou zijn (terwijl NAC de thuiswedstrijd 2-1 had gewonnen) omdat FC Twente zou degraderen (dat leek toen een vaststaand feit). Wij bleven achter zitten met het feit dat onze (na)competitie ineens verstoord werd (en onrechtmatig beïnvloed) voor wat een straf voor jullie had moeten zijn. Dat die straf uiteindelijk geen doorgang vond heeft (samen met bovenstaande en nog wat kleinere dingen) veel boosheid los gemaakt - temeer omdat velen er zeker van zijn dat de KNVB NAC rücksichtslos had laten omvallen in een vergelijkbare situatie. Dat is wellicht niet allemaal jullie schuld, maar het is wel óns perspectief op een procedure die formeel zou moeten leiden tot het intrekken van de licentie en die uiteindelijk "niet eens" degradatie ten gevolg had.

      Maar goed, dit is precies de reden waarom wij supporter zijn, en geen KNVB-officials die een beslissing moeten nemen. We zijn allebei toch niet 'objectief'. En wat natuurlijk belangrijk blijft: we zijn wellicht concurrenten, maar allemaal overgeleverd aan bobo's. Wat dat betreft zouden we elkaar een beetje moeten steunen als onze clubs kapot gemaakt worden; want dat is vrijwel nooit de schuld van de supporters (behalve bij de randdebielen die velden, tegenstanders en terugkerende bussen bestormen of opwachten). Zoals gezegd gun ik jullie verder het beste - degraderen is geen feest, maar ik denk en hoop dat jullie je redden.
    Voor beiden een dikke pluim.
  • 17 Apr 2018 om 16:13
    • Quote van 17 Apr 2018 om 15:25
      Ik zal bij degradatie niet verlengen. Dat heeft puur met de doordeweekse dagen te maken. Thans ben ik van mening dat de prijzen zeker zullen moeten gaan zakken als je het afzet tegen de clubs en competitie waarin FC Twente gaat spelen bij degradatie.

      De grootste kans om na 1 seizoen weer in de eredivisie te spelen hangt echt niet af van de huidige SCC prijzen. Daarvoor is een behoorlijke kapitale injectie nodig opdat een ERVAREN TD zoals Fred Rutten een elftal samen kan stellen in samenspraak met Kammetje....

      Ik ben er echter bang voor dat FC Twente het niet gaat redden als het op de huidige voet door blijft gaan qua beleid en beleidsbepalers. JvH moet sowieso wegwezen na dit seizoen. Sponsoren hebben geen vertrouwen (meer) in van Halst en ook bij de Die Hard supporters is hij totaal uitgredreet'n en wordt hij uitgekotst....getuige het spandoek en de spreekkoren jegens 'ons Jantje'.....
    Ieder is fan op zijn eigen manier. Maar als ze denken op dezelfde voet te moeten doorgaan zoals ze nu bezig zijn, dan heb ik echt mijn bedenkingen. Ik hoef heus geen titels en bekers, maar ik wil wel plezier zien, op het veld en op de tribune en anders houdt het echt een keertje op. Dus laten ze zorgen voor een goed beleid gevoerd door capabele mensen! Anders is het snel gebeurd met onze FC.
  • 17 Apr 2018 om 15:50
    Bij een gelijke prijs voor een seizoenskaart kan de tweede ring wel verkocht worden. Ik verleng in iedergeval niet bij degradatie. Niveau dames voetbal en dat door de weeks!
  • 17 Apr 2018 om 15:32
    • Quote van 17 Apr 2018 om 15:25
      Ik zal bij degradatie niet verlengen. Dat heeft puur met de doordeweekse dagen te maken. Thans ben ik van mening dat de prijzen zeker zullen moeten gaan zakken als je het afzet tegen de clubs en competitie waarin FC Twente gaat spelen bij degradatie.

      De grootste kans om na 1 seizoen weer in de eredivisie te spelen hangt echt niet af van de huidige SCC prijzen. Daarvoor is een behoorlijke kapitale injectie nodig opdat een ERVAREN TD zoals Fred Rutten een elftal samen kan stellen in samenspraak met Kammetje....

      Ik ben er echter bang voor dat FC Twente het niet gaat redden als het op de huidige voet door blijft gaan qua beleid en beleidsbepalers. JvH moet sowieso wegwezen na dit seizoen. Sponsoren hebben geen vertrouwen (meer) in van Halst en ook bij de Die Hard supporters is hij totaal uitgredreet'n en wordt hij uitgekotst....getuige het spandoek en de spreekkoren jegens 'ons Jantje'.....
    Zo zullen er wel meer zijn die niet op doordeweekse dagen kunnen . Die begrijp ik dan nog wel ivm werkzaamheden of zo , maar vind wel dat overigen zoveel mogelijk moeten veglengen . En ik ben er van overtuigd dat die gladjanus er hoe dan ook uit gaat . Vertrekken zal hij dat is wat ik zeker weet . En ik verleng voor zowel mijn zoon als mij zelf , of de kaart nu hetzelfde kost of goedkoper , ik blijf en kan gelukkig mijn club trouw blijven .
  • 17 Apr 2018 om 15:25
    Ik zal bij degradatie niet verlengen. Dat heeft puur met de doordeweekse dagen te maken. Thans ben ik van mening dat de prijzen zeker zullen moeten gaan zakken als je het afzet tegen de clubs en competitie waarin FC Twente gaat spelen bij degradatie.

    De grootste kans om na 1 seizoen weer in de eredivisie te spelen hangt echt niet af van de huidige SCC prijzen. Daarvoor is een behoorlijke kapitale injectie nodig opdat een ERVAREN TD zoals Fred Rutten een elftal samen kan stellen in samenspraak met Kammetje....

    Ik ben er echter bang voor dat FC Twente het niet gaat redden als het op de huidige voet door blijft gaan qua beleid en beleidsbepalers. JvH moet sowieso wegwezen na dit seizoen. Sponsoren hebben geen vertrouwen (meer) in van Halst en ook bij de Die Hard supporters is hij totaal uitgredreet'n en wordt hij uitgekotst....getuige het spandoek en de spreekkoren jegens 'ons Jantje'.....
  • 17 Apr 2018 om 14:27
    • Quote van 17 Apr 2018 om 14:00
      Dat laatste: thanks! Doe jullie plicht en op de laatste dag een akkoordje? ;-) Wat betreft de straffen daar valt over te twisten. Dit nu kan toch niet voelen als gerechtigheid immers Twente heeft gecompenseerd richting eredivisie clubs, punten zijn afgenomen en de Europese straf dat heeft allemaal bakken geld gekost. Geld dat nu hard nodig is. Niemand zal weten hoe het Twente was vergaan als alles wel goed was gedaan rond transfers misschien waren we dan zelfs hoger geëindigd. Die puntenaftrek nemen we nog jaren mee ivm tv-gelden. Plus geen play-offs mogen spelen wat ook inkomsten heeft gekost. Het zijn niet alleen de straffen voor Twente zitten daar langdurige gevolgen aan vast. De daders hebben het veld al lang en breed verlaten waardoor de nieuwe lichting nog steeds met de gevolgen zit. Al snap ik dat buitenstaanders er zo over denken. Van FC Fraude en hoe Twente overal genoemd wordt is niets meer over. We zullen hoe dan ook sterker terugkomen. Succes morgen, pak ze! Daarna Heerenveen even inpakken dan is jullie laatste wedstrijd geen must meer en kunnen jullie opnieuw zorgen voor een feestje bij Twente. Mits wij zelf doen wat we móeten de laatste wedstrijden.
    Ons perspectief is anders, we zullen altijd tot een ander 'oordeel' komen - al is het alleen al het moment dat de fraude speelde NAC degradeerde, terwijl het moment dat FC Twente de schade vergoedde aan Eredivisieclubs kwam toen NAC gedegradeerd wás en dus helemaal geen vergoeding kreeg. Vervolgens loopt de procedure volledig in de soep omdat de KNVB jullie licentie niet in wil trekken en komt door het hele gezeik uiteindelijk de laatste nacompetitiewedstrijd tussen NAC en Willem II onder druk te staan: beide clubs horen twee dagen voor die wedstrijd dat Willem II sowieso veilig zou zijn (terwijl NAC de thuiswedstrijd 2-1 had gewonnen) omdat FC Twente zou degraderen (dat leek toen een vaststaand feit). Wij bleven achter zitten met het feit dat onze (na)competitie ineens verstoord werd (en onrechtmatig beïnvloed) voor wat een straf voor jullie had moeten zijn. Dat die straf uiteindelijk geen doorgang vond heeft (samen met bovenstaande en nog wat kleinere dingen) veel boosheid los gemaakt - temeer omdat velen er zeker van zijn dat de KNVB NAC rücksichtslos had laten omvallen in een vergelijkbare situatie. Dat is wellicht niet allemaal jullie schuld, maar het is wel óns perspectief op een procedure die formeel zou moeten leiden tot het intrekken van de licentie en die uiteindelijk "niet eens" degradatie ten gevolg had.

    Maar goed, dit is precies de reden waarom wij supporter zijn, en geen KNVB-officials die een beslissing moeten nemen. We zijn allebei toch niet 'objectief'. En wat natuurlijk belangrijk blijft: we zijn wellicht concurrenten, maar allemaal overgeleverd aan bobo's. Wat dat betreft zouden we elkaar een beetje moeten steunen als onze clubs kapot gemaakt worden; want dat is vrijwel nooit de schuld van de supporters (behalve bij de randdebielen die velden, tegenstanders en terugkerende bussen bestormen of opwachten). Zoals gezegd gun ik jullie verder het beste - degraderen is geen feest, maar ik denk en hoop dat jullie je redden.
  • 17 Apr 2018 om 14:00
    • Quote van 17 Apr 2018 om 13:12
      Als NAC-supporter kan ik zeggen: mensen blijven echt wel komen. We waren in Breda (waar ik zelf niet woon, maar dat terzijde) maar wat trots op hoe hoog we de toeschouwersaantallen hielden in de Juup, maar eerlijk gezegd denk ik dat dat voor veel clubs met een trouwe achterban wel zal gelden. Misschien dat er wat mensen die bij jullie aanhaakten rond het kampioenschap nu afhaken, maar verder denk ik dat jullie hetzelfde zullen zien als bij ons: een verbazingwekkend hoog aantal mensen met een "juist nu"-instelling.

      Er vanuit gaande dat jullie het inderdaad niet gaan redden: ik hoop jullie na een seizoen weer terug te zien. Een jaar Jupiler League zou vanuit mijn idee een terechte rectificatie zijn op de wat mij betreft veel te lage straf in het verleden, maar verder is FC Twente een te mooie en grote club om verloren te laten gaan voor de Eredivisie. En NAC- en Twente-supporters zitten inmiddels in ieder geval op één lijn voor wat betreft die Verbeek; jullie verfoeien hem helaas uit first-hand experience, wij gewoon omdat we hem een irritante, aanmatigende clown vinden.

      Mijn club zal vol aan de bak moeten tegen Sparta. Fingers crossed. En succes. En sterkte.
    Dat laatste: thanks! Doe jullie plicht en op de laatste dag een akkoordje? ;-) Wat betreft de straffen daar valt over te twisten. Dit nu kan toch niet voelen als gerechtigheid immers Twente heeft gecompenseerd richting eredivisie clubs, punten zijn afgenomen en de Europese straf dat heeft allemaal bakken geld gekost. Geld dat nu hard nodig is. Niemand zal weten hoe het Twente was vergaan als alles wel goed was gedaan rond transfers misschien waren we dan zelfs hoger geëindigd. Die puntenaftrek nemen we nog jaren mee ivm tv-gelden. Plus geen play-offs mogen spelen wat ook inkomsten heeft gekost. Het zijn niet alleen de straffen voor Twente zitten daar langdurige gevolgen aan vast. De daders hebben het veld al lang en breed verlaten waardoor de nieuwe lichting nog steeds met de gevolgen zit. Al snap ik dat buitenstaanders er zo over denken. Van FC Fraude en hoe Twente overal genoemd wordt is niets meer over. We zullen hoe dan ook sterker terugkomen. Succes morgen, pak ze! Daarna Heerenveen even inpakken dan is jullie laatste wedstrijd geen must meer en kunnen jullie opnieuw zorgen voor een feestje bij Twente. Mits wij zelf doen wat we móeten de laatste wedstrijden.
  • 17 Apr 2018 om 13:40
    Sws prijs omlaag. Als er bonussen af kunnen voor bepaalde mensen dan kan er voor trouwe supporters ook wel een korting af. Wij hoeven niet te lappen voor die bonussen.
  • 17 Apr 2018 om 13:35
    • Quote van 17 Apr 2018 om 13:21
      Zullen we maar eerst eens afwachten met enthousiast doen over het verlengen van een seizoenskaart. Misschien heeft Twente wel grote liquiditeitsproblemen op dit moment. Jan van Halst gaat niet voor niets met de pet (noodzakelijke 15 mijoen) rond bij geldschieters, zonder enig plan. Als dit zo is, dan is het barre ellende met de club en kan de poorten van de Grolsch veste na dit seizoen defintief op slot.
    Jonge hou op dat gaat wel goed komen . Verleng jij ja of nee triest figuur boor dat je weer aanleiding zoekt om over die kut .. begint ?
  • 17 Apr 2018 om 13:21
    Zullen we maar eerst eens afwachten met enthousiast doen over het verlengen van een seizoenskaart. Misschien heeft Twente wel grote liquiditeitsproblemen op dit moment. Jan van Halst gaat niet voor niets met de pet (noodzakelijke 15 mijoen) rond bij geldschieters, zonder enig plan. Als dit zo is, dan is het barre ellende met de club en kan de poorten van de Grolsch veste na dit seizoen defintief op slot.
  • 17 Apr 2018 om 13:12
    Als NAC-supporter kan ik zeggen: mensen blijven echt wel komen. We waren in Breda (waar ik zelf niet woon, maar dat terzijde) maar wat trots op hoe hoog we de toeschouwersaantallen hielden in de Juup, maar eerlijk gezegd denk ik dat dat voor veel clubs met een trouwe achterban wel zal gelden. Misschien dat er wat mensen die bij jullie aanhaakten rond het kampioenschap nu afhaken, maar verder denk ik dat jullie hetzelfde zullen zien als bij ons: een verbazingwekkend hoog aantal mensen met een "juist nu"-instelling.

    Er vanuit gaande dat jullie het inderdaad niet gaan redden: ik hoop jullie na een seizoen weer terug te zien. Een jaar Jupiler League zou vanuit mijn idee een terechte rectificatie zijn op de wat mij betreft veel te lage straf in het verleden, maar verder is FC Twente een te mooie en grote club om verloren te laten gaan voor de Eredivisie. En NAC- en Twente-supporters zitten inmiddels in ieder geval op één lijn voor wat betreft die Verbeek; jullie verfoeien hem helaas uit first-hand experience, wij gewoon omdat we hem een irritante, aanmatigende clown vinden.

    Mijn club zal vol aan de bak moeten tegen Sparta. Fingers crossed. En succes. En sterkte.
  • 17 Apr 2018 om 12:49
    • Quote van 17 Apr 2018 om 12:04
      Geld inleveren.....? Hij moet opzouten !
    Dat is ook een vorm van geld inleveren :)
  • 17 Apr 2018 om 12:47
    • Quote van 17 Apr 2018 om 12:35
      Doe bonus komt er sowieso niet en als het goed is gaat (een deel van) het bestuur weg.
    Zij die blijven moeten wel iets doen mits de kaarten dezelfde prijs houden. Juist door de prijs te verlagen kun je nieuwe seizoenskaarten verkopen, niet iedereen kan het bedrag missen.
  • 17 Apr 2018 om 12:35
    • Quote van 17 Apr 2018 om 12:14
      Net als wat Visie ook zegt. Er moet van bovenaf een signaal komen (deel salaris inleveren, afzien van eventuele bonus) dán zijn supporters bereid om hetzelfde te betalen ongeacht of het meer wedstrijden zijn. Sommige supporters kunnen weinig wedstrijden bijwonen maar nemen toch (opnieuw) een seizoenskaart.
    Doe bonus komt er sowieso niet en als het goed is gaat (een deel van) het bestuur weg.
  • 17 Apr 2018 om 12:28
    • Quote van 17 Apr 2018 om 11:38
      Ik mis optie 4: Jan van Halst betaalt de broodjes beenham voor het hele jaar.
    Nou dat hoeft ook weer niet xD van mij dan is die man en zijn familie gelijk voor 10 generaties failliet gaat wel een paar miljoen aan beenham door in een seizoen hoor xD
  • 17 Apr 2018 om 12:14
    • Quote van 17 Apr 2018 om 11:17
      Als je bij vraag 1 "ja" antwoordt maakt vraag 2 dus geen reet meer uit ;) De (meeste) supporters blijven hoe dan ook denk ik wel achter de club staan. Laat het bestuur maar eens concessies doen.
    Net als wat Visie ook zegt. Er moet van bovenaf een signaal komen (deel salaris inleveren, afzien van eventuele bonus) dán zijn supporters bereid om hetzelfde te betalen ongeacht of het meer wedstrijden zijn. Sommige supporters kunnen weinig wedstrijden bijwonen maar nemen toch (opnieuw) een seizoenskaart.
  • 17 Apr 2018 om 12:10
    • Quote van 17 Apr 2018 om 11:44
      Het lijkt me logisch dat de prijs wordt aangepast aan het niveau waarop er gespeeld gaat worden. De ECHTE SUPERSUPPORTER heeft waarschijnlijk geen enkel probleem met gelijke prijzen maar de doorsnee supporter (en dat zijn er velen!!!) zullen zich gaan bezinnen. Daarnaast vind ik ook dat alle prijzen incl. de salarissen van spelers en staf omlaag moeten.
    De echte supporters blijven dus en de succes supporters zullen weg blijven . Want je laat je club niet in de steek , alleen die kale nog ff opstappen en nog wat figuren en dan met nieuwe start 100% achter onze club staan .
  • 17 Apr 2018 om 12:07
    • Quote van 17 Apr 2018 om 12:04
      Geld inleveren.....? Hij moet opzouten !
    Dat zal ook wel gebeuren echt wel , maar om nou mijn jaarkaart daarvan af te Laten hangen never nooit niet . Want het is mijn club klaar dus van Halst doe wat nuttigs rot op!!!
  • 17 Apr 2018 om 12:04
    • Quote van 17 Apr 2018 om 11:46
      Als van halst geld inlevert van zn salaris wel
    Geld inleveren.....? Hij moet opzouten !
  • 17 Apr 2018 om 11:53
    Ik ben er ook weer bij.
  • 17 Apr 2018 om 11:46
    Als van halst geld inlevert van zn salaris wel
  • 17 Apr 2018 om 11:44
    Het lijkt me logisch dat de prijs wordt aangepast aan het niveau waarop er gespeeld gaat worden. De ECHTE SUPERSUPPORTER heeft waarschijnlijk geen enkel probleem met gelijke prijzen maar de doorsnee supporter (en dat zijn er velen!!!) zullen zich gaan bezinnen. Daarnaast vind ik ook dat alle prijzen incl. de salarissen van spelers en staf omlaag moeten.
  • 17 Apr 2018 om 11:38
    Ik mis optie 4: Jan van Halst betaalt de broodjes beenham voor het hele jaar.
  • 17 Apr 2018 om 11:37
    Gewoon zelfde prijzen had nac ook in de juup... en is in belang van het voortbestaan... oh ja in Italië betaal je 6 euro voor een biertje :) we moeten niet zo klagen haha
  • 17 Apr 2018 om 11:17
    Als je bij vraag 1 "ja" antwoordt maakt vraag 2 dus geen reet meer uit ;) De (meeste) supporters blijven hoe dan ook denk ik wel achter de club staan. Laat het bestuur maar eens concessies doen.
  • 17 Apr 2018 om 11:09
    • Quote van 17 Apr 2018 om 10:42
      Absoluut, alleen is er wel een vraag die mij zorgen baart, dat is de vraag over het gelijk houden van de prijs, veel mensen zeggen af wanneer ze 200/300 euro moeten betalen voor een SCC in de Jupiler League....
    Rond de 150 euro zou wel een goede en eerlijke prijs zijn. Maar ben er sowieso bij volgend jaar.
  • 17 Apr 2018 om 10:58
    Volgens mij is al besloten om dezelfde prijs te hanteren. Maar, in de eerste divisie wel meer wedstrijden! ;)
  • 17 Apr 2018 om 10:48
    Ben erbij. Maar betaal alleen dezelfde prijs als Velderman en van Halst hun salaris aanpassen. Maw zij moeten ook bijdragen. Ga namelijk niet het salaris van die dombos sponsoren.
  • 17 Apr 2018 om 10:42
    Absoluut, alleen is er wel een vraag die mij zorgen baart, dat is de vraag over het gelijk houden van de prijs, veel mensen zeggen af wanneer ze 200/300 euro moeten betalen voor een SCC in de Jupiler League....
  • 17 Apr 2018 om 10:37
    Ben er bij
  • 17 Apr 2018 om 10:36
    100% er weer bij volgend seizoen
  • 17 Apr 2018 om 10:31
    Ja 100.000% zeker !!!