FC Twente-fans verlengen massaal: nieuwe tussenstand bekend (update)

( 806 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FC Twente-fans verlengen massaal: nieuwe tussenstand bekend (update)

FC Twente heeft binnen één uur al 1000 seizoenkaarten verkocht voor het nieuwe seizoen, zo laat de club uit Enschede weten via Twitter. Supporters konden vanaf 11.00, eventueel met 20% Eerste Divisie-korting, hun huidige plek terugkopen. 

De Tukkers lieten eerder vandaag al weten dat er ook nog 600 'nieuwe' supporters op de inschrijflijst staan. De vrijdagavond biedt kansen voor amateurvoetballers die normaal gesproken op zondagmiddag altijd in actie moeten komen met hun eigen voetbalclub. 

Update: FC Twente heeft woensdagmiddag laten weten dat er inmiddels 14.000 seizoenkaarten zijn verkocht. Daarnaast zijn er ook nog 2.400 nieuwe inschrijvingen.

 

? Een nieuwe tussenstand! #Trots

Een bericht gedeeld door FC Twente (@fctwente) op

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 May 2018 om 10:21
    Refresher :-) Welke rechten heeft de gemeente als er een beroep wordt gedaan op de garantstelling?Indien de garantstelling door de bank aangesproken zou worden, heeft de gemeente het recht van eerste hypotheek op het stadion en het recht op inkomsten uit TV-gelden, sponsoring en skyboxen. Daarnaast ontvangt de gemeente de komende 4 jaar 6 miljoen euro aan risicopremie. Al deze zekerheden zijn nodig ter beperking van de risico's van de garantstelling.Leidt de garantstelling tot extra bezuinigingen bij de gemeente?De garantstelling voor de leningen van derden aan FC Twente leidt niet tot een extra bezuiniging en verhoogt ook niet het risicoprofiel voor de gemeente. De eerder verstrekte lening van 17 miljoen euro wordt volledig door FC Twente afgelost.Hoe wordt voorkomen dat FC Twente opnieuw grote financiële risico’s neemt?Op basis van een onderzoeksopdracht van de KNVB en de gemeente vindt een onafhankelijk onderzoek plaats naar de governance (de aansturing) van FC Twente . FC Twente heeft toegezegd om de aanbevelingen uit het onderzoek op te volgen.
    https://www.enschede.nl/nieuws/meest-gestelde-vragen-over-fc-twente
  • 31 May 2018 om 10:20
    • Quote van 30 May 2018 om 20:47
      Dank je. Inmiddels gelezen. Weet niet hoe betrouwbaar dit is. Volgens mij wel eens feiten gemeld maar geen idee hoe dicht hij bij het vuur zit. Speelt wellicht wel iets. Hopen dat het niet zo'n vaart loopt. Misschien weet hier iemand iets meer.
    twente4ever zit er vaak niet ver naast.
  • 31 May 2018 om 09:55
    • Quote van 30 May 2018 om 17:30
      Goede reactie Pietje Praat:-) :-) :-) .
    Ik ontken alles :-)
  • 31 May 2018 om 09:44
    • Quote van 30 May 2018 om 20:47
      Dank je. Inmiddels gelezen. Weet niet hoe betrouwbaar dit is. Volgens mij wel eens feiten gemeld maar geen idee hoe dicht hij bij het vuur zit. Speelt wellicht wel iets. Hopen dat het niet zo'n vaart loopt. Misschien weet hier iemand iets meer.
    M.i. wordt het bezuinigingsplan op dit moment uitgevoerd. De bezuinigde posities worden omgezet in begrotingsposten, waarbij in detail bijgestuurd moet worden als de doelstellingen elders niet gehaald worden. het spelersbudget is zo'n belangrijke post. Zo wordt de begroting stapje voor stapje ingevuld (ik heb dat eerder al hobbels genoemd), uiteindelijk is te verwachten dat er een verlies uitkomt, dat gecompenseerd moet worden om een sluitende begroting te kunnen aanleveren bij de KNVB. A hell of a job voor EV en zijn collega's. Dus dat het nog niet rond is, klopt. Pas rond 11 Juni a.s. (op 15 Juni moet de begroting bij de KNVB ingeleverd zijn) zal de begroting rond zijn. Hier spelen de investeerders een belangrijke rol in. Ik hoop dat dit verduidelijkt waarom er nu nog geen conclusie getrokken kan worden? Er moeten nog een aantal zaken ingevuld/opgelost worden. Een bezuiniging van pakumbeet 10 Mio is geen peuleschil..... Daarom zijn de verlengingen zo belangrijk.... hoe meer inkomsten, hoe lager het verlies.... Het is een huzarenstukje om een sluitende begroting aan te kunnen leveren!
  • 30 May 2018 om 22:01
    • Quote van 30 May 2018 om 21:58
      Nee
    Troll
  • 30 May 2018 om 21:58
    • Quote van 30 May 2018 om 19:04
      Ik denk dat jij niet eens weet wat het woord negatief inhoud. Als iemand zijn mening geeft en jij bent het er niet mee eens noem jij hem al een negatieve. Stop er eens mee en reageer gewoon een keer inhoudelijk op een topic.
    Nee
  • 30 May 2018 om 21:05
    • Quote van 30 May 2018 om 17:24
      En dan heb je het WK ook nog. Daarna zal het bij de grote clubs op gang komen wat weer doorwerkt naar de kleinere clubs
    Come on moffen. Scheiss auf dir pokale. Wit pakken dir WK schalleeee
  • 30 May 2018 om 20:57
    • Quote van 30 May 2018 om 19:08
      De persoon die dit meld is nog nooit met betrouwbare en goede info gekomen. Dus broodje aap verhaal.
    Kan best zijn dat deze individuele persoon weinig betrouwbaar is. Maar het past wel in een patroon van laten we zeggen afgelopen 10 dagen waarin je dit verhaal steeds meer hoort van allerlei kanten. Dat er iets goed mis is lijkt me alleen al daarom steeds aannemelijker. Waar rook is, is vuur.
  • 30 May 2018 om 20:47
    • Quote van 30 May 2018 om 19:32
      FC Twente.net forum. Topic: FC Twente & Financien.
    Dank je. Inmiddels gelezen. Weet niet hoe betrouwbaar dit is. Volgens mij wel eens feiten gemeld maar geen idee hoe dicht hij bij het vuur zit. Speelt wellicht wel iets. Hopen dat het niet zo'n vaart loopt. Misschien weet hier iemand iets meer.
  • 30 May 2018 om 20:32
    11 juni al, ooh dan krijgen we echt de spelers die we nodig hebben, bah.
  • 30 May 2018 om 19:39
    • Quote van 30 May 2018 om 19:35
      Vraag: hoe kan de begroting nu al rond zijn? Vorige week 17 mensen ontslagen, dat is een belangrijke fase. Nu wordt bekeken welke spelers weg gaan / zijn... Stapje voor stapje. Daarna wordt er gekeken waar nog eventueel extra bezuinigd moet worden... Pas rond de 11e Juni zal alles vast komen te staan. Zodra de nieuwe TD bekend gemaakt wordt, weet je dat er grote kans is dat het allemaal rond komt. Gewoon even geduld dus, geen paniekzaaierij aub.
    Dat klinkt wel logischer. Laten we er op hopen en er van uit gaan dat het ook daadwerkelijk gewoon rond gaat komen.
  • 30 May 2018 om 19:35
    • Quote van 30 May 2018 om 19:08
      De persoon die dit meld is nog nooit met betrouwbare en goede info gekomen. Dus broodje aap verhaal.
    Vraag: hoe kan de begroting nu al rond zijn? Vorige week 17 mensen ontslagen, dat is een belangrijke fase. Nu wordt bekeken welke spelers weg gaan / zijn... Stapje voor stapje. Daarna wordt er gekeken waar nog eventueel extra bezuinigd moet worden... Pas rond de 11e Juni zal alles vast komen te staan. Zodra de nieuwe TD bekend gemaakt wordt, weet je dat er grote kans is dat het allemaal rond komt. Gewoon even geduld dus, geen paniekzaaierij aub.
  • 30 May 2018 om 19:32
    • Quote van 30 May 2018 om 18:56
      Waar staat dat precies en wie meldt dit nieuws?
    FC Twente.net forum. Topic: FC Twente & Financien.
  • 30 May 2018 om 19:30
    • Quote van 30 May 2018 om 19:08
      De persoon die dit meld is nog nooit met betrouwbare en goede info gekomen. Dus broodje aap verhaal.
    De persoon heeft het vaak bij het rechte eind met aankondiging van spelers.
  • 30 May 2018 om 19:08
    • Quote van 30 May 2018 om 18:44
      Volgens redelijk betrouwbare forum members op Twente.net is het grootste zorgenkindje momenteel dat Twente de begroting NIET rond krijgt. Alles onder het motto. Geen paniek...Geen paniek! Voor degene die het kan toelichten...kom er maar In.
    De persoon die dit meld is nog nooit met betrouwbare en goede info gekomen. Dus broodje aap verhaal.
  • 30 May 2018 om 19:04
    • Quote van 30 May 2018 om 18:49
      Negatieveling
    Ik denk dat jij niet eens weet wat het woord negatief inhoud. Als iemand zijn mening geeft en jij bent het er niet mee eens noem jij hem al een negatieve. Stop er eens mee en reageer gewoon een keer inhoudelijk op een topic.
  • 30 May 2018 om 19:02
    • Quote van 30 May 2018 om 18:44
      Volgens redelijk betrouwbare forum members op Twente.net is het grootste zorgenkindje momenteel dat Twente de begroting NIET rond krijgt. Alles onder het motto. Geen paniek...Geen paniek! Voor degene die het kan toelichten...kom er maar In.
    Hengelo.....kom er maar in.. :)
  • 30 May 2018 om 18:56
    • Quote van 30 May 2018 om 18:44
      Volgens redelijk betrouwbare forum members op Twente.net is het grootste zorgenkindje momenteel dat Twente de begroting NIET rond krijgt. Alles onder het motto. Geen paniek...Geen paniek! Voor degene die het kan toelichten...kom er maar In.
    Waar staat dat precies en wie meldt dit nieuws?
  • 30 May 2018 om 18:54
    • Quote van 30 May 2018 om 18:49
      Negatieveling
    Feiten-ontkenner!
  • 30 May 2018 om 18:49
    • Quote van 30 May 2018 om 18:32
      Krijgen nog wel 10 van deze berichten HOOR en als we dan in het stadion zitten ergens in augustus bekruipt je het gevoel weer dat je voor de GEK gehouden bent. Tuurlijk zullen er dan weer roepen dat het de vakantie periode is (net zo als afgelopen seizoen) maar ja we zijn toch niet blind meer lieve mensen.
    Negatieveling
  • 30 May 2018 om 18:44
    Volgens redelijk betrouwbare forum members op Twente.net is het grootste zorgenkindje momenteel dat Twente de begroting NIET rond krijgt. Alles onder het motto. Geen paniek...Geen paniek! Voor degene die het kan toelichten...kom er maar In.
  • 30 May 2018 om 18:32
    Krijgen nog wel 10 van deze berichten HOOR en als we dan in het stadion zitten ergens in augustus bekruipt je het gevoel weer dat je voor de GEK gehouden bent. Tuurlijk zullen er dan weer roepen dat het de vakantie periode is (net zo als afgelopen seizoen) maar ja we zijn toch niet blind meer lieve mensen.
  • 30 May 2018 om 17:36
    • Quote van 30 May 2018 om 17:10
      -100 :-)

      Realistisch gezien zijn spelers nu op vakantie. Wheels in sloooow motion.

      Spelers uit de ED Teams (of elders) willen eerst zien of ze bij hun huidige club een kans maken, afvallers (van de bank) weten dit pas eind Juli.

      Het transfervrije grut zal eerst naar de ED kijken en dan pas naar de JL.

      Het is dus redelijk om te verwachten dat we komkommerweken mbt spelers gaan krijgen en mid/eind-Juli de een na de ander aan komt waaien.
    Zit wat in. Maar een TD en een trainer wordt toch wel tijd
  • 30 May 2018 om 17:30
    • Quote van 30 May 2018 om 17:00
      Echt waar he.... TV! steekt de kop ook weer eens boven water.... Ik wil deze club graag een nieuwe naam geven MNMM-FCT (Mosterd Na de Maaltijd Muppets) .... verschrikkelijk nietszeggend verhaal weer..............
      https://www.twenteinsite.nl/nieuwsbrief-twente-verenigt-de-ontslagronde-uitleg-van-velderman-en-hereniging-met-founding-fathers.html
    Goede reactie Pietje Praat:-) :-) :-) .
  • 30 May 2018 om 17:24
    • Quote van 30 May 2018 om 17:10
      -100 :-)

      Realistisch gezien zijn spelers nu op vakantie. Wheels in sloooow motion.

      Spelers uit de ED Teams (of elders) willen eerst zien of ze bij hun huidige club een kans maken, afvallers (van de bank) weten dit pas eind Juli.

      Het transfervrije grut zal eerst naar de ED kijken en dan pas naar de JL.

      Het is dus redelijk om te verwachten dat we komkommerweken mbt spelers gaan krijgen en mid/eind-Juli de een na de ander aan komt waaien.
    En dan heb je het WK ook nog. Daarna zal het bij de grote clubs op gang komen wat weer doorwerkt naar de kleinere clubs
  • 30 May 2018 om 17:10
    • Quote van 30 May 2018 om 17:03
      +100
    -100 :-)

    Realistisch gezien zijn spelers nu op vakantie. Wheels in sloooow motion.

    Spelers uit de ED Teams (of elders) willen eerst zien of ze bij hun huidige club een kans maken, afvallers (van de bank) weten dit pas eind Juli.

    Het transfervrije grut zal eerst naar de ED kijken en dan pas naar de JL.

    Het is dus redelijk om te verwachten dat we komkommerweken mbt spelers gaan krijgen en mid/eind-Juli de een na de ander aan komt waaien.
  • 30 May 2018 om 17:03
    • Quote van 30 May 2018 om 16:39
      Ben nu wel klaar met de supporters goed nieuws show nu een keer namen van spelers waar we het volgend seizoen mee gaan doen!!!
    +100
  • 30 May 2018 om 17:02
    • Quote van 30 May 2018 om 16:44
      Ken jij zijn vrouw ook al?
    Harem. Zonder huwelijkse voorwaarden, dank u.
  • 30 May 2018 om 17:01
    • Quote van 30 May 2018 om 16:39
      Nee haha, maar ik weet wel wie je bent. Dat heeft weer met iets anders te maken haha
    Oh boy..... Toch niet uit het volkspark he..... dat was IK nie! Eg nie! :-)

    Ik denk dat ik onderhand op menig hitlist sta............

    :-/
  • 30 May 2018 om 17:00
    Echt waar he.... TV! steekt de kop ook weer eens boven water.... Ik wil deze club graag een nieuwe naam geven MNMM-FCT (Mosterd Na de Maaltijd Muppets) .... verschrikkelijk nietszeggend verhaal weer..............
    https://www.twenteinsite.nl/nieuwsbrief-twente-verenigt-de-ontslagronde-uitleg-van-velderman-en-hereniging-met-founding-fathers.html
  • 30 May 2018 om 17:00
    Echt waar he.... TV! steekt de kop ook weer eens boven water.... Ik wil deze club graag een nieuwe naam geven MNMM-FCT (Mosterd Na de Maaltijd Muppets) .... verschrikkelijk nietszeggend verhaal weer..............
    https://www.twenteinsite.nl/nieuwsbrief-twente-verenigt-de-ontslagronde-uitleg-van-velderman-en-hereniging-met-founding-fathers.html
  • 30 May 2018 om 16:49
    • Quote van 30 May 2018 om 15:32
      Ik heb je heel hoog zitten Boes, maar wil jij aub deze meneer nooit meer quoten en/of als referentie gebruiken.
    Ik voel mij vereerd HB81. De dubbele puntjes wilde eigenlijk zeggen dat ik zwaar mijn twijfels had. Als bron he'j der niks an inderdaad.
  • 30 May 2018 om 16:44
    • Quote van 30 May 2018 om 16:39
      Nee haha, maar ik weet wel wie je bent. Dat heeft weer met iets anders te maken haha
    Ken jij zijn vrouw ook al?
  • 30 May 2018 om 16:39
    • Quote van 30 May 2018 om 15:34
      P-65 mijn stalkker of Trol? :-) ................. zo werkt het inderdaad.
    Nee haha, maar ik weet wel wie je bent. Dat heeft weer met iets anders te maken haha
  • 30 May 2018 om 16:39
    Ben nu wel klaar met de supporters goed nieuws show nu een keer namen van spelers waar we het volgend seizoen mee gaan doen!!!
  • 30 May 2018 om 15:47
    • Quote van 30 May 2018 om 15:38
      Tís pure populistische filantropie en hoezeer het wederom een geweldig statement is van collectieve liefde is het tevens wederom opzienbarend hoe mensen blindelings geld in een gierput gooien ondanks het zijn van een artikel 12 stad.

      Wedje leggen dat de eerste twee wedstrijden hutjemutje volzitten en dat het daarna sterk afneemt. Tegen December overwegen ze een vak of wat te sluiten.....
    Als er elke wedstrijd word gewonnen zal het altijd bijna vol zijn.
  • 30 May 2018 om 15:45
    • Quote van 30 May 2018 om 15:38
      Tís pure populistische filantropie en hoezeer het wederom een geweldig statement is van collectieve liefde is het tevens wederom opzienbarend hoe mensen blindelings geld in een gierput gooien ondanks het zijn van een artikel 12 stad.

      Wedje leggen dat de eerste twee wedstrijden hutjemutje volzitten en dat het daarna sterk afneemt. Tegen December overwegen ze een vak of wat te sluiten.....
    Het zal bij ons niet anders zijn dan bij andere clubs. Alles valt en staat met hetgene wat op de mat wordt getoverd.
  • 30 May 2018 om 15:38
    • Quote van 30 May 2018 om 15:16
      Op naar de 17000
    Tís pure populistische filantropie en hoezeer het wederom een geweldig statement is van collectieve liefde is het tevens wederom opzienbarend hoe mensen blindelings geld in een gierput gooien ondanks het zijn van een artikel 12 stad.

    Wedje leggen dat de eerste twee wedstrijden hutjemutje volzitten en dat het daarna sterk afneemt. Tegen December overwegen ze een vak of wat te sluiten.....
  • 30 May 2018 om 15:34
    • Quote van 28 May 2018 om 23:38
      Niet op dit forum. Laatst kwam ik iets op twitter tegen van iemand. Dan klik je die naam even aan en door info leg je dan de link met iemand hier op het forum. Zoek je de naam ff op Facebook en dan heb je toch een gezicht bij iemand en heb je wat meer achtergrondinformatie over die persoon, maar daar laat ik het dan ook bij. Is daarna voor mij ook totaal niet interessant om daar wat mee te doen.
    P-65 mijn stalkker of Trol? :-) ................. zo werkt het inderdaad.
  • 30 May 2018 om 15:32
    • Quote van 28 May 2018 om 22:00
      Volgens Tukkerclan heeft ook Boschker nog een Joop contract..
    Ik heb je heel hoog zitten Boes, maar wil jij aub deze meneer nooit meer quoten en/of als referentie gebruiken.
  • 30 May 2018 om 15:16
    Op naar de 17000
  • 30 May 2018 om 15:12
    Nu nog spelers die verlengen en/of blijven/komen.
  • 29 May 2018 om 07:07
    • Quote van 28 May 2018 om 23:02
      messie mooie reactie maar stel we gaan die lamzakken van eredivisie uischakelen in beker wie lacht er dan het harsst jij of ik en oja ik ben erbij opendag word ik lid vakp
    Goede keus Mike helemaal top kerel . Ik zeg welkom !!
  • 29 May 2018 om 05:54
    • Quote van 28 May 2018 om 23:02
      messie mooie reactie maar stel we gaan die lamzakken van eredivisie uischakelen in beker wie lacht er dan het harsst jij of ik en oja ik ben erbij opendag word ik lid vakp
    Top
  • 28 May 2018 om 23:38
    • Quote van 28 May 2018 om 23:13
      Hoe kan je nou namen opzoeken op dit forum dan?
    Niet op dit forum. Laatst kwam ik iets op twitter tegen van iemand. Dan klik je die naam even aan en door info leg je dan de link met iemand hier op het forum. Zoek je de naam ff op Facebook en dan heb je toch een gezicht bij iemand en heb je wat meer achtergrondinformatie over die persoon, maar daar laat ik het dan ook bij. Is daarna voor mij ook totaal niet interessant om daar wat mee te doen.
  • 28 May 2018 om 23:13
    • Quote van 28 May 2018 om 17:01
      Waarom zijn naam noemen, als dit klopt. Niet netjes in mijn beleving. Als hij bekend wil worden dan gooit ie zijn naam zelf maar online. Ik weet hier ook wel namen van leden, door toeval of opzoeken, maar zie geen meerwaarde die te plaatsen
    Hoe kan je nou namen opzoeken op dit forum dan?
  • 28 May 2018 om 23:03
    • Quote van 28 May 2018 om 18:24
      Ik wil even reageren op jouw inmiddels verwijderde post om mij aan een naam te verbinden. ANS zijn de initalen door elkaar van mijn complete naam en ik ben een man, althans een uur geleden nog wel. Ik post hier op Twentefans niet zo heel veel meer, maar probeer iets uit te leggen en vragen te beantwoorden. Dat ik veel minder post is het gevolg van het feit dat The Stone werd aangezien als ANS. Hij liet weten dat hij daar veel last van had en men wantrouwig was/is naar hem toe. Wat jij nu hebt gedaan, is een mevrouw Ans ..... in de problemen brengen. Dat heb je ermee bereikt. Als je de spelregels van een (anoniem) forum niet kent, doe er dan niet aan mee. Het spijt mij voor die mevrouw en ik hoop dat zij niet in de problemen komt. Indien wel, dan is dat geheel voor jouw verantwoording. Net als het telefoonnr. van Velderman hier bekend maken (vorige week) is het noemen van een naam en ook nog van een totaal onschuldig iemand, volledig belachelijk en hoogst asociaal. Ik hoop dat Niek en Bjorn de nodige maatregelen zullen nemen.
    Dat is toch te triest voor woorden. Als je een beetje weet wie 'The Stone' is, weet wat hij zoal gedaan heeft en dat naast de info legt die jij over jezelf hebt gegeven dan kun je die conclusie toch niet trekken? Erg vervelend dat een ander benaderd is en aangezien voor jou. Ik hoop dat je toch blijft posten, en The Stone ook.
  • 28 May 2018 om 23:02
    • Quote van 28 May 2018 om 20:42
      Ai ai ja ai te viell zonne auf die kale Klads vandaag gehad me jonge. Eff een water ijsje eten op naar bed en morgenvroeg sta je gewoon weer met een paar jaar Jupiler gevoel op.
    messie mooie reactie maar stel we gaan die lamzakken van eredivisie uischakelen in beker wie lacht er dan het harsst jij of ik en oja ik ben erbij opendag word ik lid vakp
  • 28 May 2018 om 22:38
    • Quote van 28 May 2018 om 22:14
      de oude regeling gaf aan dat een verliezend finalist nog europees kon bereiken als de winnaar al geplaatst was, dat is afgeschaft en heb je gelijk in. ECHTER, het is nooit geweest dat een ticket naar een halve finalist geschoven kon worden. Als beide finalisten al geplaatst waren dan had de hoogste positie in de eredivisie geluk.
    Het was ook niet mijn punt dat dit ooit voor halve finalisten gold. Mijn punt was dat sinds 2016 die doorschuifregel al was afgeschaft voor de verliezend finalist. Aangezien er werd gemeld dat je dan niet eens de beker hoefde te winnen, maar dat ook een plek in de halve finale genoeg was, vermelde ik dat (ten overvloede wellicht) tussen haakjes.
  • 28 May 2018 om 22:19
    • Quote van 28 May 2018 om 22:15
      Als je nu over Europees voetbal begint, dan heb je toch echt een zonnesteek opgelopen.
    dan mis je realiteitsbesef idd.
  • 28 May 2018 om 22:15
    Als je nu over Europees voetbal begint, dan heb je toch echt een zonnesteek opgelopen.
  • 28 May 2018 om 22:14
    • Quote van 28 May 2018 om 21:03
      Dat geldt sinds 2016 niet meer. De verliezend finalist ( en dus ook halve finalisten) van de KNVB-beker heeft geen recht meer op een EL-ticket als de winnaar van de KNVB beker zich via de competitie plaatst voor Europees voetbal. Het ticket gaat dan naar de hoogste geklasseerde club in de competitie zonder EL-ticket.
    de oude regeling gaf aan dat een verliezend finalist nog europees kon bereiken als de winnaar al geplaatst was, dat is afgeschaft en heb je gelijk in. ECHTER, het is nooit geweest dat een ticket naar een halve finalist geschoven kon worden. Als beide finalisten al geplaatst waren dan had de hoogste positie in de eredivisie geluk.
  • 28 May 2018 om 22:11
    • Quote van 28 May 2018 om 21:23
      Dat zijn vaak geen makkelijke wedstrijden, maar zeker niet onhaalbaar. Dus als je mij vraagt wat vooruitdaging de nieuwe spelers kunnen verwachten. Kampioenschap, Direct promoveren en de KNVB Beker halve finale. Genoeg uitdagingen.
    je bent ook echt totaal niet realistisch met je halve finale. Laten we eerst eens promoveren, zie ik al niet gebeuren. Er moet nog zoveel miskroam weg en zoveel kwaliteit gehaald worden dat zonder geld en een hengeltje met als aas pils league.
  • 28 May 2018 om 22:05
    • Quote van 28 May 2018 om 21:35
      Fuck die KNVB beker, alles moet wijken voor promotie.
    Helemaal eens. Ga je toch nooit winnen, dus niet al te veel energie in steken
  • 28 May 2018 om 22:02
    • Quote van 28 May 2018 om 21:35
      Fuck die KNVB beker, alles moet wijken voor promotie.
    Dat vind ik ook
  • 28 May 2018 om 22:00
    • Quote van 28 May 2018 om 18:06
      Maar het klopt wel. Het laatste Joop contract en nog tot 30-06-2019
    Volgens Tukkerclan heeft ook Boschker nog een Joop contract..
  • 28 May 2018 om 21:35
    • Quote van 28 May 2018 om 21:23
      Dat zijn vaak geen makkelijke wedstrijden, maar zeker niet onhaalbaar. Dus als je mij vraagt wat vooruitdaging de nieuwe spelers kunnen verwachten. Kampioenschap, Direct promoveren en de KNVB Beker halve finale. Genoeg uitdagingen.
    Fuck die KNVB beker, alles moet wijken voor promotie.
  • 28 May 2018 om 21:32
    • Quote van 28 May 2018 om 21:23
      Dat zijn vaak geen makkelijke wedstrijden, maar zeker niet onhaalbaar. Dus als je mij vraagt wat vooruitdaging de nieuwe spelers kunnen verwachten. Kampioenschap, Direct promoveren en de KNVB Beker halve finale. Genoeg uitdagingen.
    Die doelstelling zal een Sparta of Roda niet hebben denk je. Laat heel die beker er maar buiten.( word toch niet wat)
  • 28 May 2018 om 21:23
    • Quote van 28 May 2018 om 21:04
      Mogelijk moet je dan eerst nog 2 voorrondes spelen in Verweggistan om de groepsfase te bereiken
    Dat zijn vaak geen makkelijke wedstrijden, maar zeker niet onhaalbaar. Dus als je mij vraagt wat vooruitdaging de nieuwe spelers kunnen verwachten. Kampioenschap, Direct promoveren en de KNVB Beker halve finale. Genoeg uitdagingen.
  • 28 May 2018 om 21:22
    • Quote van 28 May 2018 om 21:03
      Dat geldt sinds 2016 niet meer. De verliezend finalist ( en dus ook halve finalisten) van de KNVB-beker heeft geen recht meer op een EL-ticket als de winnaar van de KNVB beker zich via de competitie plaatst voor Europees voetbal. Het ticket gaat dan naar de hoogste geklasseerde club in de competitie zonder EL-ticket.
    Correct
  • 28 May 2018 om 21:19
    • Quote van 28 May 2018 om 21:04
      Mogelijk moet je dan eerst nog 2 voorrondes spelen in Verweggistan om de groepsfase te bereiken
    Maar je speelt tenminste Europees.
  • 28 May 2018 om 21:09
    Ikzeg. Dit doet mij goed. Support bedankt dat jullie allemaal blijven of verlengen. Nu op naar ons fctwente. Wie gaan er nu echt allemaal weg. En wat komt er allemaal bij.dat is nu de vraag. Ik hoop dat het geld nu wel goed besteed wordt aan oa voetballers die honger zijn en onze kleuren met hun hart en ziel gaan dragen. Ja daar wacht ik op.
  • 28 May 2018 om 21:04
    • Quote van 28 May 2018 om 20:48
      In principe kan je Europees voetbal bij de halve finale al binnen hebben. Maar dan moet de Top 4 In de stand er nog wel in zitten. Dan kan de ticket automatisch naar FCT gaan, omdat die andere dan al verzekerd zijn.
    Mogelijk moet je dan eerst nog 2 voorrondes spelen in Verweggistan om de groepsfase te bereiken
  • 28 May 2018 om 21:03
    • Quote van 28 May 2018 om 20:48
      In principe kan je Europees voetbal bij de halve finale al binnen hebben. Maar dan moet de Top 4 In de stand er nog wel in zitten. Dan kan de ticket automatisch naar FCT gaan, omdat die andere dan al verzekerd zijn.
    Dat geldt sinds 2016 niet meer. De verliezend finalist ( en dus ook halve finalisten) van de KNVB-beker heeft geen recht meer op een EL-ticket als de winnaar van de KNVB beker zich via de competitie plaatst voor Europees voetbal. Het ticket gaat dan naar de hoogste geklasseerde club in de competitie zonder EL-ticket.
  • 28 May 2018 om 21:02
    • Quote van 28 May 2018 om 20:48
      In principe kan je Europees voetbal bij de halve finale al binnen hebben. Maar dan moet de Top 4 In de stand er nog wel in zitten. Dan kan de ticket automatisch naar FCT gaan, omdat die andere dan al verzekerd zijn.
    Dan gaan ze expres niet winnen. je kan beter de KNVB B winnen dan 3e worden
  • 28 May 2018 om 20:48
    • Quote van 28 May 2018 om 20:37
      15.000 seizoen kaarten top en verkoop loopt nog door hoop de 20.000 zal uitzonderlijk zijn dus top van twente nu de goede spelers binnenhalen en volgend jaar europa in want dan winnen we de beker
    In principe kan je Europees voetbal bij de halve finale al binnen hebben. Maar dan moet de Top 4 In de stand er nog wel in zitten. Dan kan de ticket automatisch naar FCT gaan, omdat die andere dan al verzekerd zijn.
  • 28 May 2018 om 20:42
    • Quote van 28 May 2018 om 20:37
      15.000 seizoen kaarten top en verkoop loopt nog door hoop de 20.000 zal uitzonderlijk zijn dus top van twente nu de goede spelers binnenhalen en volgend jaar europa in want dan winnen we de beker
    Ai ai ja ai te viell zonne auf die kale Klads vandaag gehad me jonge. Eff een water ijsje eten op naar bed en morgenvroeg sta je gewoon weer met een paar jaar Jupiler gevoel op.
  • 28 May 2018 om 20:37
    15.000 seizoen kaarten top en verkoop loopt nog door hoop de 20.000 zal uitzonderlijk zijn dus top van twente nu de goede spelers binnenhalen en volgend jaar europa in want dan winnen we de beker
  • 28 May 2018 om 20:35
    • Quote van 28 May 2018 om 18:06
      Maar het klopt wel. Het laatste Joop contract en nog tot 30-06-2019
    Heb er slechts één woord voor: Schandalig!!!!!
  • 28 May 2018 om 18:24
    • Quote van 28 May 2018 om 17:27
      Helemaal gelijk mannen. Ik probeer bericht te verwijderen. Maar lukt nog niet
    Ik wil even reageren op jouw inmiddels verwijderde post om mij aan een naam te verbinden. ANS zijn de initalen door elkaar van mijn complete naam en ik ben een man, althans een uur geleden nog wel. Ik post hier op Twentefans niet zo heel veel meer, maar probeer iets uit te leggen en vragen te beantwoorden. Dat ik veel minder post is het gevolg van het feit dat The Stone werd aangezien als ANS. Hij liet weten dat hij daar veel last van had en men wantrouwig was/is naar hem toe. Wat jij nu hebt gedaan, is een mevrouw Ans ..... in de problemen brengen. Dat heb je ermee bereikt. Als je de spelregels van een (anoniem) forum niet kent, doe er dan niet aan mee. Het spijt mij voor die mevrouw en ik hoop dat zij niet in de problemen komt. Indien wel, dan is dat geheel voor jouw verantwoording. Net als het telefoonnr. van Velderman hier bekend maken (vorige week) is het noemen van een naam en ook nog van een totaal onschuldig iemand, volledig belachelijk en hoogst asociaal. Ik hoop dat Niek en Bjorn de nodige maatregelen zullen nemen.
  • 28 May 2018 om 18:06
    • Quote van 28 May 2018 om 17:10
      No way.... echt niet.... Dat zou schan-da-lig zijn, dat verdienen trainers van plaatst 5-18 in ED niet eens....
    Maar het klopt wel. Het laatste Joop contract en nog tot 30-06-2019
  • 28 May 2018 om 17:27
    • Quote van 28 May 2018 om 17:11
      Ik snap dat ook niet helemaal........ alsof het meerwaarde heeft.
    Helemaal gelijk mannen. Ik probeer bericht te verwijderen. Maar lukt nog niet
  • 28 May 2018 om 17:11
    • Quote van 28 May 2018 om 17:01
      Waarom zijn naam noemen, als dit klopt. Niet netjes in mijn beleving. Als hij bekend wil worden dan gooit ie zijn naam zelf maar online. Ik weet hier ook wel namen van leden, door toeval of opzoeken, maar zie geen meerwaarde die te plaatsen
    Ik snap dat ook niet helemaal........ alsof het meerwaarde heeft.
  • 28 May 2018 om 17:10
    • Quote van 28 May 2018 om 14:26
      Die dooie diender tikt wel elk jaar 3 ton af. En wat is zijn toegevoegde waarde? Nul. Dus er gewoon uit met die sloaperd
    No way.... echt niet.... Dat zou schan-da-lig zijn, dat verdienen trainers van plaatst 5-18 in ED niet eens....
  • 28 May 2018 om 17:01
    Waarom zijn naam noemen, als dit klopt. Niet netjes in mijn beleving. Als hij bekend wil worden dan gooit ie zijn naam zelf maar online. Ik weet hier ook wel namen van leden, door toeval of opzoeken, maar zie geen meerwaarde die te plaatsen
  • 28 May 2018 om 14:31
    Prima aantal. Zal nu wel meer zijn inmiddels aangezien er nog een weekend overheen gegaan is nadat het vakantiegeld binnen is bij velen. Hopelijk gaan die 2400 ook echt een kaart nemen. Ik ken wat mensen die aangegeven hebben te willen verplaatsen, zullen die hier ook bij in zitten? Of moet je daarvoor niet eerst verlengen?
  • 28 May 2018 om 14:26
    • Quote van 23 May 2018 om 11:02
      Meulensteen lijkt mij geen optie als eerste trainert. Verder allemaal acceptabele namen. Gasten die weten hoe de zweep knalt. Ik vraag mij ook af of onze psycholoog Pusic wel de aangewezen persoon is. Denk het niet, evenals die dooie diender van een Pahlplatz. Ik hoop dat er achter de schermen druk gewerkt wordt om technisch vakmanschap binnen te halen, want wat er nu is, is gewoon véél te weinig en daar ga je het zeer zeker niet mee redden. Maarja, het zal wel weer een centenkwestie zijn.
    Die dooie diender tikt wel elk jaar 3 ton af. En wat is zijn toegevoegde waarde? Nul. Dus er gewoon uit met die sloaperd
  • 28 May 2018 om 14:24
    • Quote van 28 May 2018 om 13:53
      TOS, skyboxen en andere sponsor kaarten zitten hier geloof ik nog niet bij in.
    Maw op naar de 20.000. 15.000 seizoenkaarten en dan 5.000 sponsoren in de TOS enz.
  • 28 May 2018 om 13:53
    TOS, skyboxen en andere sponsor kaarten zitten hier geloof ik nog niet bij in.
  • 28 May 2018 om 13:35
    • Quote van 28 May 2018 om 13:18
      Mooi. Bijna de 15000.
    Yep, hopelijk dat we er meer verkopen dan afgelopen jaar :)
  • 28 May 2018 om 13:18
    Mooi. Bijna de 15000.
  • 23 May 2018 om 21:27
    • Quote van 23 May 2018 om 16:24
      11.000 is natuurlijk mooi en veel voor 1e divisie. Zag net dat vorig op zelfde tijdstip al 17.000 kaarten waren verkocht.????
    Lijkt me niet, vorig jaar zijn er in totaal ongeveer 18.000 Jaarkaarten verkocht. Denk niet dat dit aantal op 1.000 na al in mei gehaald is.
  • 23 May 2018 om 16:24
    11.000 is natuurlijk mooi en veel voor 1e divisie. Zag net dat vorig op zelfde tijdstip al 17.000 kaarten waren verkocht.????
  • 23 May 2018 om 11:35
    • Quote van 23 May 2018 om 11:02
      Meulensteen lijkt mij geen optie als eerste trainert. Verder allemaal acceptabele namen. Gasten die weten hoe de zweep knalt. Ik vraag mij ook af of onze psycholoog Pusic wel de aangewezen persoon is. Denk het niet, evenals die dooie diender van een Pahlplatz. Ik hoop dat er achter de schermen druk gewerkt wordt om technisch vakmanschap binnen te halen, want wat er nu is, is gewoon véél te weinig en daar ga je het zeer zeker niet mee redden. Maarja, het zal wel weer een centenkwestie zijn.
    Dat laatste, 100%. Pusic zou de keuze moeten krijgen, een seizoen lang interim zonder promotie of enig vorm van opwaardering - zelfde contract, zelfde vergoeding. Zegt hij volmondig JA. Dan is dat respectabel en kan er altijd aan de noodrem getrokken worden als men het gevoel krijgt dat hij het niet gaat redden. Dat zou enigzins acceptabel zijn als er inderdaad geen cent te makken is.
  • 23 May 2018 om 11:30
    • Quote van 23 May 2018 om 10:01
      Ik wil niet echt met namen gooien maar een Jaap Stam/Wim Jonk in de gelederen lijkt me mooi. Erwin Koeman is meer dan welkom wat mij betreft. Langeler lijkt me een goede. Meulensteen, veel ervaring. Maar ja, namen he. Die kosten moneten.

      BOVEN ALLES. Wil ik een TS die is samengesteld op basis van een normaal wervings en selectie proces

      1) De trainer heeft aantoonbare TM/TD kwaliteiten
      2) De trainer heeft relevante ervaring op het hoogste niveau
      3) De Trainer/TD/Assistent mag onder geen beding een werkverleden hebben bij FC Twente.

      Het boeit me eigenlijk niet zoveel wie er voor de groep komt te staan. zolang het Pusic maar niet is. No way no how mag die huichelaar profiteren van degradatie.

      Op dit moment lijkt me de meest haalbare/realistische optie Streppel.

      maar ik weet wat er gaat gebeuren. Pusic heeft Rutten omver weten te lullen, Rutten weet dat hij weldra de laan uitvliegt. Jansen, Phalplatz en de rest van de falende TS ontspringen weer de dans. De RVC heeft Rutten tot Koning gekroond en laat de oor hangen naar de Koning der Koningen. En we weten allemaal wat er gebeurde nadat de Haan 3 maal gekraaid had . Joop 1x, Jan 2x, Rutten 3x. ... het is alleen de vraag wat de Hemelvaart in deze analogie is? Dood in de 3/5de divisie (levend maar onzichtbaar) of maak ik hier een kleine miscalculatie en is Rutten waarlijk GOD en is de wederopstanding de vergiffenis van onze zonden?
    Thanks goede namen lijkt mij.
  • 23 May 2018 om 11:02
    • Quote van 23 May 2018 om 10:01
      Ik wil niet echt met namen gooien maar een Jaap Stam/Wim Jonk in de gelederen lijkt me mooi. Erwin Koeman is meer dan welkom wat mij betreft. Langeler lijkt me een goede. Meulensteen, veel ervaring. Maar ja, namen he. Die kosten moneten.

      BOVEN ALLES. Wil ik een TS die is samengesteld op basis van een normaal wervings en selectie proces

      1) De trainer heeft aantoonbare TM/TD kwaliteiten
      2) De trainer heeft relevante ervaring op het hoogste niveau
      3) De Trainer/TD/Assistent mag onder geen beding een werkverleden hebben bij FC Twente.

      Het boeit me eigenlijk niet zoveel wie er voor de groep komt te staan. zolang het Pusic maar niet is. No way no how mag die huichelaar profiteren van degradatie.

      Op dit moment lijkt me de meest haalbare/realistische optie Streppel.

      maar ik weet wat er gaat gebeuren. Pusic heeft Rutten omver weten te lullen, Rutten weet dat hij weldra de laan uitvliegt. Jansen, Phalplatz en de rest van de falende TS ontspringen weer de dans. De RVC heeft Rutten tot Koning gekroond en laat de oor hangen naar de Koning der Koningen. En we weten allemaal wat er gebeurde nadat de Haan 3 maal gekraaid had . Joop 1x, Jan 2x, Rutten 3x. ... het is alleen de vraag wat de Hemelvaart in deze analogie is? Dood in de 3/5de divisie (levend maar onzichtbaar) of maak ik hier een kleine miscalculatie en is Rutten waarlijk GOD en is de wederopstanding de vergiffenis van onze zonden?
    Meulensteen lijkt mij geen optie als eerste trainert. Verder allemaal acceptabele namen. Gasten die weten hoe de zweep knalt. Ik vraag mij ook af of onze psycholoog Pusic wel de aangewezen persoon is. Denk het niet, evenals die dooie diender van een Pahlplatz. Ik hoop dat er achter de schermen druk gewerkt wordt om technisch vakmanschap binnen te halen, want wat er nu is, is gewoon véél te weinig en daar ga je het zeer zeker niet mee redden. Maarja, het zal wel weer een centenkwestie zijn.
  • 23 May 2018 om 10:57
    • Quote van 23 May 2018 om 10:28
      Helemaal mee eens , en Fred Rutten zal ongetwijfeld ook paar knaken verdienen hoor . Of denken dat Fred dat gratis doet ? Ik blijf deze Skype aanstelling zeer onwenselijk . Verder de door jou genoemde kanditaten zouden super zijn . Aan je lijstje zou ik eventueel Ten Cate nog wel willen zien.
    Mijn probleem met Ten Cate is dat hij min of meer, evenals de mensen om hem heen in het Midden Oosten lopen. Daar is van top-sport absoluut geen sprake en het niveau is amper 3de divisie. Ik ben van mening dat mensen die in het Midden Oosten of China werken zichzelf niet meer serieus nemen als professional en top-sport minder hoog in het vaandel hebben. Het vlammetje van de passie is vervangen door hebzucht $$$$. Immers, welke eer valt er te behalen in Qatar of de VAE, als je ziet uit welke lamballen zo'n team bestaat. Of beter gezegd, mooi voorbeeld, als je ziet hoe Assaidi verneukt is in Al Ain (al Ahli, wat het ook was). Ten Cate heeft een heel netwerk van Midden Oosten-gangers. En daarbij, Amsterdammers in Enschede..... hoe vaak is dat goed gegaan?
  • 23 May 2018 om 10:28
    Helemaal mee eens , en Fred Rutten zal ongetwijfeld ook paar knaken verdienen hoor . Of denken dat Fred dat gratis doet ? Ik blijf deze Skype aanstelling zeer onwenselijk . Verder de door jou genoemde kanditaten zouden super zijn . Aan je lijstje zou ik eventueel Ten Cate nog wel willen zien.
  • 23 May 2018 om 10:01
    Ik wil niet echt met namen gooien maar een Jaap Stam/Wim Jonk in de gelederen lijkt me mooi. Erwin Koeman is meer dan welkom wat mij betreft. Langeler lijkt me een goede. Meulensteen, veel ervaring. Maar ja, namen he. Die kosten moneten.

    BOVEN ALLES. Wil ik een TS die is samengesteld op basis van een normaal wervings en selectie proces

    1) De trainer heeft aantoonbare TM/TD kwaliteiten
    2) De trainer heeft relevante ervaring op het hoogste niveau
    3) De Trainer/TD/Assistent mag onder geen beding een werkverleden hebben bij FC Twente.

    Het boeit me eigenlijk niet zoveel wie er voor de groep komt te staan. zolang het Pusic maar niet is. No way no how mag die huichelaar profiteren van degradatie.

    Op dit moment lijkt me de meest haalbare/realistische optie Streppel.

    maar ik weet wat er gaat gebeuren. Pusic heeft Rutten omver weten te lullen, Rutten weet dat hij weldra de laan uitvliegt. Jansen, Phalplatz en de rest van de falende TS ontspringen weer de dans. De RVC heeft Rutten tot Koning gekroond en laat de oor hangen naar de Koning der Koningen. En we weten allemaal wat er gebeurde nadat de Haan 3 maal gekraaid had . Joop 1x, Jan 2x, Rutten 3x. ... het is alleen de vraag wat de Hemelvaart in deze analogie is? Dood in de 3/5de divisie (levend maar onzichtbaar) of maak ik hier een kleine miscalculatie en is Rutten waarlijk GOD en is de wederopstanding de vergiffenis van onze zonden?
  • 23 May 2018 om 09:46
    • Quote van 22 May 2018 om 21:58
      P-65 heeft gelijk.
    las ergens dat dit voor 15 juni moest, dus vandaar verwarring.
  • 23 May 2018 om 09:45
    • Quote van 22 May 2018 om 22:50
      Hoop het niet: net als religie, dat is 1 grote leugen. Alhoewel, bedrijfsvoering Twente.... ;))
    Ha ha ... touché

    :-)

    JoopJanFred - de drie-eenheid.......... hard op weg om aan het kruis genageld te worden.
  • 23 May 2018 om 09:42
    • Quote van 22 May 2018 om 21:49
      Volgens mij moet de begroting dan ingediend zijn.
    oh oke, want las ergens dat de begroting voor 15 juni ingediend moest worden, dus vandaar verwarring.
  • 23 May 2018 om 08:52
    • Quote van 23 May 2018 om 05:45
      Heb al een andere oldskool groepsapp ( Enschede78 kent de boys wel) en nog 1 van de nordkurve Schalke..... heb de familie app er maar achter weg gedaan geen Tied meer veur hahaha maar komt goed ja die
    Houdt je van de straat he , lol.
  • 23 May 2018 om 05:45
    • Quote van 22 May 2018 om 22:51
      Messi groepsapp via de diverse forum leden hier ?
    Heb al een andere oldskool groepsapp ( Enschede78 kent de boys wel) en nog 1 van de nordkurve Schalke..... heb de familie app er maar achter weg gedaan geen Tied meer veur hahaha maar komt goed ja die
  • 22 May 2018 om 23:24
    • Quote van 22 May 2018 om 23:07
      Goed plan, wordt gezellig. Cafe de Buurvrouw of de WigWam bijv.
    Ja kom ok ook.wa haha helemaal super
  • 22 May 2018 om 23:07
    • Quote van 22 May 2018 om 23:01
      Zal morgen ff emailadress dat ik ga maken voor paar uur neer gooien en.kijken wie we mee kunnen.krijgen denk dat het toch ons kent ons is hahaha of gewoon keertje afspreken.met de groep hier op terasje of zo .
    Goed plan, wordt gezellig. Cafe de Buurvrouw of de WigWam bijv.
  • 22 May 2018 om 23:01
    • Quote van 22 May 2018 om 22:51
      Nog niet kunnen we wel maken.
    Zal morgen ff emailadress dat ik ga maken voor paar uur neer gooien en.kijken wie we mee kunnen.krijgen denk dat het toch ons kent ons is hahaha of gewoon keertje afspreken.met de groep hier op terasje of zo .
  • 22 May 2018 om 22:59
    • Quote van 22 May 2018 om 22:51
      Nog niet kunnen we wel maken.
    Ja moesten we maar doen.he
  • 22 May 2018 om 22:51
    • Quote van 22 May 2018 om 22:51
      Messi groepsapp via de diverse forum leden hier ?
    Nog niet kunnen we wel maken.
  • 22 May 2018 om 22:51
    • Quote van 22 May 2018 om 20:52
      Word wakker man wedden dat er straks weer iets negatiefs te vermelden is qwa financiën of zo, en dan is boeskool weer een paar weken vertrokken.
    Messi groepsapp via de diverse forum leden hier ?
  • 22 May 2018 om 22:50
    • Quote van 22 May 2018 om 20:55
      Bedrijfsprocessen. A kan niet zonder B. B kan niet zonder C. Er is voor alles een proces en een voorwaarde, deze voorwaarden ontbreken. Een TD is volledig overbodig als je een goede en ervaren trainer in huis haalt met een beetje netwerk, die hadden we in huis maar ja....... Een TD is overbodig als je een goede scout naast Bleuming zet.

      Het is zeer waarschijnlijk dat Bleuming nu bezig is met spelers en spelersmakelaars en draft contracten klaar heeft liggen en de signeer-datum in Juni heeft belegd.

      Waar jij zo verdomde agressief van kunt worden is het niet weten. Maar dit is net zoals religie, je moet even een beetje vertrouwen hebben. Als Ted van Leeuwen zou komen en Pusic trainer word, dan ben ik over de zeik maar een ander niet.

      TickTock, TickTock.... ja. Het beste wat je kunt doen is simpelweg uitloggen en besluiten niet voor 17 Augustus terug te komen op Fora. Geniet van je vakaaaantie, want... wees eerlijk, wat wij hier typen... heeft geen enkele invloed op de uitkomst en is allemaal hypothetisch gelul in de ruimte. Op .net ben ik al uitgelogd, en hier ga ik weldra ook verdwijnen.... ff wat anders.
    Hoop het niet: net als religie, dat is 1 grote leugen. Alhoewel, bedrijfsvoering Twente.... ;))
  • 22 May 2018 om 21:58
    • Quote van 22 May 2018 om 21:42
      hallo ans, waar is de gister genoemde 11 juni op gebasseerd?
    P-65 heeft gelijk.
  • 22 May 2018 om 21:50
    • Quote van 22 May 2018 om 21:10
      Hallo tik tok voor dat u uitlogd. In wie zie jij nu op dit moment de beste trainer voor Twente.
    Frank, deze tweede alinea. Als het mogelijk is, zou je dan willen peilen of dit inderdaad aan de orde is? Ben hier erg benieuwd naar en zou mogelijk wat rust kunnen geven, in ieder geval bij mij.
  • 22 May 2018 om 21:49
    • Quote van 22 May 2018 om 21:42
      hallo ans, waar is de gister genoemde 11 juni op gebasseerd?
    Volgens mij moet de begroting dan ingediend zijn.
  • 22 May 2018 om 21:42
    • Quote van 22 May 2018 om 20:55
      Negatief of positief Messi, heb nog even geduld.
    hallo ans, waar is de gister genoemde 11 juni op gebasseerd?
  • 22 May 2018 om 21:25
    • Quote van 22 May 2018 om 20:52
      Word wakker man wedden dat er straks weer iets negatiefs te vermelden is qwa financiën of zo, en dan is boeskool weer een paar weken vertrokken.
    Ik zou daar niet van opkijken. Zo goed staan we er namelijk niet op met een mega schuld, veel te hoge kosten, flink geslonken inkomsten en degradatie. Sorry voor sommigen, maar ook dat heeft me niet doen vertrekken zoals je ziet.
  • 22 May 2018 om 21:21
    • Quote van 22 May 2018 om 20:51
      Waar scheld ik dan ? Jezus jullie willen alles gied praten wat krom is . Ik zeg toch ieder heeft zijn mening klaar uit . En dan word er hier gezegd je moet een ander zijn mening respecteren , maar dat doen jullie ook niet . En jij Frank lult met alle winden mee , kijk al je reacties nig eens terug . En Boes kun je niet mee op de koffie met Frank?
    Goed praten wat krom is, of gewoon andere gedachten hebben? Zelf geef je ook aan andere gedachten te hebben dan bijvoorbeeld Frank of mij. Dat is toch prima als het zonder geschreeuw kan? De koffie met Frank zou ik overigens niet afslaan. Ben gek op koffie!
  • 22 May 2018 om 21:14
    Maak er maar 11003 van ik en paar vrienden moeten nog bestellen (gaat uiteraard nog gebeuren)
  • 22 May 2018 om 21:10
    • Quote van 22 May 2018 om 20:55
      Bedrijfsprocessen. A kan niet zonder B. B kan niet zonder C. Er is voor alles een proces en een voorwaarde, deze voorwaarden ontbreken. Een TD is volledig overbodig als je een goede en ervaren trainer in huis haalt met een beetje netwerk, die hadden we in huis maar ja....... Een TD is overbodig als je een goede scout naast Bleuming zet.

      Het is zeer waarschijnlijk dat Bleuming nu bezig is met spelers en spelersmakelaars en draft contracten klaar heeft liggen en de signeer-datum in Juni heeft belegd.

      Waar jij zo verdomde agressief van kunt worden is het niet weten. Maar dit is net zoals religie, je moet even een beetje vertrouwen hebben. Als Ted van Leeuwen zou komen en Pusic trainer word, dan ben ik over de zeik maar een ander niet.

      TickTock, TickTock.... ja. Het beste wat je kunt doen is simpelweg uitloggen en besluiten niet voor 17 Augustus terug te komen op Fora. Geniet van je vakaaaantie, want... wees eerlijk, wat wij hier typen... heeft geen enkele invloed op de uitkomst en is allemaal hypothetisch gelul in de ruimte. Op .net ben ik al uitgelogd, en hier ga ik weldra ook verdwijnen.... ff wat anders.
    Hallo tik tok voor dat u uitlogd. In wie zie jij nu op dit moment de beste trainer voor Twente.
  • 22 May 2018 om 21:09
    Ik ben zeer verheugd met het feit dat we straks weer een goed gevuld stadion hebben. Ik ben Twente supporter en daarvoor heb ik verlengd en mijn best gedaan om een paar bekenden ook over te halen. Wat en hoe, het zal me nu een worst zijn. Ik hoop te genieten en dat we snel weer daar zijn waar we thuishoren.
  • 22 May 2018 om 21:07
    • Quote van 22 May 2018 om 20:55
      Negatief of positief Messi, heb nog even geduld.
    We hebben een groepsapp met 15 man,en daar zijn er 12 al helemaal klaar mee met die updates dat er iedere dag honderd verlengd hebben. Het volk word onrustig en begrijpelijk. Maar goed we wachten wel weer af haha
  • 22 May 2018 om 20:55
    • Quote van 22 May 2018 om 20:34
      Man wat ben jij lekker naief zeg , met je laat ze rustig aan doen .gvd ze staan ons gewoon voor te liegen en dat sommigen dat pikken ik niet !!!! Want deze hele propoganda machine is om de ellende te verbloemen , het is tich een schande dat er nog geen TD is of niet soms ? En dat jij met die kudde mee wilt lopen jou ding , ik loop de andere kant op .
    Bedrijfsprocessen. A kan niet zonder B. B kan niet zonder C. Er is voor alles een proces en een voorwaarde, deze voorwaarden ontbreken. Een TD is volledig overbodig als je een goede en ervaren trainer in huis haalt met een beetje netwerk, die hadden we in huis maar ja....... Een TD is overbodig als je een goede scout naast Bleuming zet.

    Het is zeer waarschijnlijk dat Bleuming nu bezig is met spelers en spelersmakelaars en draft contracten klaar heeft liggen en de signeer-datum in Juni heeft belegd.

    Waar jij zo verdomde agressief van kunt worden is het niet weten. Maar dit is net zoals religie, je moet even een beetje vertrouwen hebben. Als Ted van Leeuwen zou komen en Pusic trainer word, dan ben ik over de zeik maar een ander niet.

    TickTock, TickTock.... ja. Het beste wat je kunt doen is simpelweg uitloggen en besluiten niet voor 17 Augustus terug te komen op Fora. Geniet van je vakaaaantie, want... wees eerlijk, wat wij hier typen... heeft geen enkele invloed op de uitkomst en is allemaal hypothetisch gelul in de ruimte. Op .net ben ik al uitgelogd, en hier ga ik weldra ook verdwijnen.... ff wat anders.
  • 22 May 2018 om 20:55
    • Quote van 22 May 2018 om 20:52
      Word wakker man wedden dat er straks weer iets negatiefs te vermelden is qwa financiën of zo, en dan is boeskool weer een paar weken vertrokken.
    Negatief of positief Messi, heb nog even geduld.
  • 22 May 2018 om 20:54
    • Quote van 22 May 2018 om 20:34
      Man wat ben jij lekker naief zeg , met je laat ze rustig aan doen .gvd ze staan ons gewoon voor te liegen en dat sommigen dat pikken ik niet !!!! Want deze hele propoganda machine is om de ellende te verbloemen , het is tich een schande dat er nog geen TD is of niet soms ? En dat jij met die kudde mee wilt lopen jou ding , ik loop de andere kant op .
    Men kan nog niets totdat het saneringsplan is goed gekeurd door de OR. En dat plan gaat oa over 17 mensen die hun baan zullen verliezen. Je zult zien als het plan akkoord is dat veel dingen in een stroomversnelling komen. Ik weet dat je er een hekel aan hebt maar nog heel even geduld, binnen nu en 3 weken zal er veel duidelijk worden. Het is niet anders
  • 22 May 2018 om 20:53
    • Quote van 22 May 2018 om 20:44
      Ga jij maar lekker op de koffie kerel , misschien bieden ze jou een baan als TD aan . En heb jou ook duidelijk gemaakt dat er een grote groep supporters met me eens is dat het niet deugt wat er nu gebeurt . Maar goed jullie op jlie manier ik op de mijne klaar en duidelijk toch.
    Frank heeft gelijk, het heeft geen enkele zin.
  • 22 May 2018 om 20:52
    • Quote van 22 May 2018 om 20:46
      Inderdaad Frank. Morgen weer hetzelfde geschreeuw en gescheld dat er nog geen nieuws is terwijl velen al hebben uitgelegd waarom..
    Word wakker man wedden dat er straks weer iets negatiefs te vermelden is qwa financiën of zo, en dan is boeskool weer een paar weken vertrokken.
  • 22 May 2018 om 20:51
    • Quote van 22 May 2018 om 20:46
      Inderdaad Frank. Morgen weer hetzelfde geschreeuw en gescheld dat er nog geen nieuws is terwijl velen al hebben uitgelegd waarom..
    Waar scheld ik dan ? Jezus jullie willen alles gied praten wat krom is . Ik zeg toch ieder heeft zijn mening klaar uit . En dan word er hier gezegd je moet een ander zijn mening respecteren , maar dat doen jullie ook niet . En jij Frank lult met alle winden mee , kijk al je reacties nig eens terug . En Boes kun je niet mee op de koffie met Frank?
  • 22 May 2018 om 20:46
    • Quote van 22 May 2018 om 20:41
      Het heeft geen zin boes....
    Inderdaad Frank. Morgen weer hetzelfde geschreeuw en gescheld dat er nog geen nieuws is terwijl velen al hebben uitgelegd waarom..
  • 22 May 2018 om 20:46
    Tomato town
  • 22 May 2018 om 20:46
    • Quote van 22 May 2018 om 20:38
      Wat is transparantie? Het is net wat iemand daar onder verstaat! Ze hebben ook een club te runnen dan kan je niet alles vroegtijdig naar buiten brengen! Wat wil je openheid van namen van spelers die ze hebben benadert? Wat denk je als het nog niet rond is en je maakt het bekend wat zal de concurrentie dan doen?
    Voor de massa is de definitie van transparantie: Vraag & eerlijk antwoord.

    Inderdaad, 9 van de 10 keer onmogelijk. Dit transparantie geouwehoer is volledig verkeerd uitgelegd door het management. Onze afdeling communicatie is altijd al een achilleshiel geweest. En TwenteProat natuurlijk ronduit een belediging naar de gemiddelde welkdenkende supporter.
  • 22 May 2018 om 20:44
    • Quote van 22 May 2018 om 20:41
      Het heeft geen zin boes....
    Ga jij maar lekker op de koffie kerel , misschien bieden ze jou een baan als TD aan . En heb jou ook duidelijk gemaakt dat er een grote groep supporters met me eens is dat het niet deugt wat er nu gebeurt . Maar goed jullie op jlie manier ik op de mijne klaar en duidelijk toch.
  • 22 May 2018 om 20:41
    • Quote van 22 May 2018 om 20:23
      Ja, laten we paniekaankopen doen zonder TD met geld dat er niet is! Hoevaak moet het je nog gezegd worden dat we nog moeten wachten tot eea rond is?
    Het heeft geen zin boes....
  • 22 May 2018 om 20:38
    • Quote van 22 May 2018 om 14:33
      Goed punt. FC Twente heeft de onmeunige fout gemaakt door transparantie te beloven zonder precies te weten wat de definitie van transparantie is. Twenteproat, halfslachtige nietszeggende onzin van Dhr. R.P. Aan de andere kant is de eis van de supporters om transparantie even logisch als onlogisch, want een BVO is doorgaans gesloten en ze gooien hun vuile was, boekhouding en vertrouwelijke info niet op straat.

      Daarom pleit ik voor een jaartje 'bemeu oe d'r nie met'. SV ophouden met zeiken, TV! opzouten met interessant doent totdat je volwassen en volmaakt bent - zetel in het SB inleveren (geboorte van TV! en wispelturige/betwistbare besluitvorming en aanstelling van verkeerde personen met verkeerde profielen loopt paralel met de geboorte van TV!), lokale scribenten een toontje lager zingen etc etc....... geef de organisatie lucht.
    Wat is transparantie? Het is net wat iemand daar onder verstaat! Ze hebben ook een club te runnen dan kan je niet alles vroegtijdig naar buiten brengen! Wat wil je openheid van namen van spelers die ze hebben benadert? Wat denk je als het nog niet rond is en je maakt het bekend wat zal de concurrentie dan doen?
  • 22 May 2018 om 20:37
    • Quote van 22 May 2018 om 20:23
      Ja, laten we paniekaankopen doen zonder TD met geld dat er niet is! Hoevaak moet het je nog gezegd worden dat we nog moeten wachten tot eea rond is?
    En nog even iets wiw stond er met zijn grote hoofd te verkondigen dat het binnen 2 weken duidelijk was ? Maar bescherm jij het pluche maar weer , ik niet vetrouw datvolkniet zo snel , en het is me veel te stil !!!!
  • 22 May 2018 om 20:34
    • Quote van 22 May 2018 om 20:23
      Ja, laten we paniekaankopen doen zonder TD met geld dat er niet is! Hoevaak moet het je nog gezegd worden dat we nog moeten wachten tot eea rond is?
    Man wat ben jij lekker naief zeg , met je laat ze rustig aan doen .gvd ze staan ons gewoon voor te liegen en dat sommigen dat pikken ik niet !!!! Want deze hele propoganda machine is om de ellende te verbloemen , het is tich een schande dat er nog geen TD is of niet soms ? En dat jij met die kudde mee wilt lopen jou ding , ik loop de andere kant op .
  • 22 May 2018 om 20:23
    • Quote van 22 May 2018 om 19:58
      Dus dan lopen we weer echte de feiten aan ?op zeer korte termijn staat de eerste oefenwedstrijd op het programma , en vind dat er weer niet , ja weer niet open en transparantie is binnen de club .
    Ja, laten we paniekaankopen doen zonder TD met geld dat er niet is! Hoevaak moet het je nog gezegd worden dat we nog moeten wachten tot eea rond is?
  • 22 May 2018 om 19:58
    • Quote van 22 May 2018 om 19:16
      Dat kan pas als het bezuinigingsplan is goedgekeurd, anders kan het afgewezen worden.... de procedure is wettelijk vastgesteld.... nog even geduld dus.....
    Dus dan lopen we weer echte de feiten aan ?op zeer korte termijn staat de eerste oefenwedstrijd op het programma , en vind dat er weer niet , ja weer niet open en transparantie is binnen de club .
  • 22 May 2018 om 19:16
    • Quote van 22 May 2018 om 16:54
      Helemaal mee eens een soort tussenbalans ofzo , maar niet alles dood zwijgen.
    Dat kan pas als het bezuinigingsplan is goedgekeurd, anders kan het afgewezen worden.... de procedure is wettelijk vastgesteld.... nog even geduld dus.....
  • 22 May 2018 om 16:54
    • Quote van 22 May 2018 om 15:07
      Laten ze gewoon aangeven dat ze achter de schermen druk bezig zijn met onze club en zodra er daadwerkelijk nieuws is ze hiermee naar buiten zullen treden. Dan schep je ook geen verwachtingen. Klaar.
    Helemaal mee eens een soort tussenbalans ofzo , maar niet alles dood zwijgen.
  • 22 May 2018 om 16:15
    • Quote van 22 May 2018 om 16:05
      Wijsneus. Misschien is het een gewaarwording die niet al te oud is?
      Misschien is het een nieuwe gedachte die vloeit uit een onderneming en de post-evaluatie van het geheel?

      Dus ja, zelfreflectie heeft al plaatsgevonden. En dit is de conclussie. Maar bedankt voor de suggestie.
    Jouw laatste zin zegt veel....... een jaar niet mee bemoeien... je kunt het!
  • 22 May 2018 om 16:05
    • Quote van 22 May 2018 om 15:47
      ik zou zeggen..... begin bij jezelf.... ofwel enige zelfreflexie.....
    Wijsneus. Misschien is het een gewaarwording die niet al te oud is?
    Misschien is het een nieuwe gedachte die vloeit uit een onderneming en de post-evaluatie van het geheel?

    Dus ja, zelfreflectie heeft al plaatsgevonden. En dit is de conclussie. Maar bedankt voor de suggestie.
  • 22 May 2018 om 15:47
    • Quote van 22 May 2018 om 14:33
      Goed punt. FC Twente heeft de onmeunige fout gemaakt door transparantie te beloven zonder precies te weten wat de definitie van transparantie is. Twenteproat, halfslachtige nietszeggende onzin van Dhr. R.P. Aan de andere kant is de eis van de supporters om transparantie even logisch als onlogisch, want een BVO is doorgaans gesloten en ze gooien hun vuile was, boekhouding en vertrouwelijke info niet op straat.

      Daarom pleit ik voor een jaartje 'bemeu oe d'r nie met'. SV ophouden met zeiken, TV! opzouten met interessant doent totdat je volwassen en volmaakt bent - zetel in het SB inleveren (geboorte van TV! en wispelturige/betwistbare besluitvorming en aanstelling van verkeerde personen met verkeerde profielen loopt paralel met de geboorte van TV!), lokale scribenten een toontje lager zingen etc etc....... geef de organisatie lucht.
    ik zou zeggen..... begin bij jezelf.... ofwel enige zelfreflexie.....
  • 22 May 2018 om 15:07
    • Quote van 22 May 2018 om 13:18
      Denk je dat echt? Als hij erbij zegt ik hoop... dan lezen nog veel mensen het zoals: binnen 2 weken duidelijkheid

      Zelfde als die man van rvc die volgende week hoopt met namen te kunnen komen... dan lees ik dat mensen dat van diezelfde week nog verwachten en daarbij was ook gezegd: ik HOOP met namen te kunnen komen dus volgens mij maakt het weinig verschil voor de rust op dit forum haha
    Laten ze gewoon aangeven dat ze achter de schermen druk bezig zijn met onze club en zodra er daadwerkelijk nieuws is ze hiermee naar buiten zullen treden. Dan schep je ook geen verwachtingen. Klaar.
  • 22 May 2018 om 14:33
    • Quote van 22 May 2018 om 12:25
      Wanneer transparantie een utopie is moeten ze dit niet aan het publiek presenteren als 1 van de pijlers van het "nieuwe beleid"
      Houdt het dan gewoon stil en doe je ding als bestuur.
    Goed punt. FC Twente heeft de onmeunige fout gemaakt door transparantie te beloven zonder precies te weten wat de definitie van transparantie is. Twenteproat, halfslachtige nietszeggende onzin van Dhr. R.P. Aan de andere kant is de eis van de supporters om transparantie even logisch als onlogisch, want een BVO is doorgaans gesloten en ze gooien hun vuile was, boekhouding en vertrouwelijke info niet op straat.

    Daarom pleit ik voor een jaartje 'bemeu oe d'r nie met'. SV ophouden met zeiken, TV! opzouten met interessant doent totdat je volwassen en volmaakt bent - zetel in het SB inleveren (geboorte van TV! en wispelturige/betwistbare besluitvorming en aanstelling van verkeerde personen met verkeerde profielen loopt paralel met de geboorte van TV!), lokale scribenten een toontje lager zingen etc etc....... geef de organisatie lucht.
  • 22 May 2018 om 14:19
    • Quote van 22 May 2018 om 11:33
      Dat bedoel ik nu,snap niet dat Björn en Niek DIT accepteren!
    Jij begint toch met waus of niet drammer ? Nou dan.krijg je reactie terug klaar , als je mensen.uitdaagt kun je dat verwachten . En dan roepen.om een ban bel 112 .
  • 22 May 2018 om 14:15
    • Quote van 22 May 2018 om 13:18
      Denk je dat echt? Als hij erbij zegt ik hoop... dan lezen nog veel mensen het zoals: binnen 2 weken duidelijkheid

      Zelfde als die man van rvc die volgende week hoopt met namen te kunnen komen... dan lees ik dat mensen dat van diezelfde week nog verwachten en daarbij was ook gezegd: ik HOOP met namen te kunnen komen dus volgens mij maakt het weinig verschil voor de rust op dit forum haha
    Hij heeft gezegd binnen 2 weken !!!
  • 22 May 2018 om 14:07
    • Quote van 22 May 2018 om 13:17
      Zie het zo: als de directie door zou gaan met het aangaan van verplichtingen voor het komende seizoen, terwijl discontinuïteit dreigt (insolventie), kan dit leiden tot bestuurdersaansprakelijkheid. Dat zal de directie zeker willen voorkomen. Er is dus hoop, maar totdat alles is ingevuld, is niets zeker. Het zou raar zijn als ik een percentage zou noemen, toch? Dat is aan FcT. Ik hoop dat mijn reactie iets meer vertelt, verder is het aan FcT...... Zij zullen pas duidelijkheid geven, zodra het bezuinigingsplan door iedereen is goed gekeurd.... er is dus hoop op een financiële oplossing..... bestuurlijk is nog een verhaal apart....
    hoelang kan dit nog gaan duren? Dacht dat je zei dat afgelopen week meer nieuws zou komen?
  • 22 May 2018 om 13:18
    • Quote van 22 May 2018 om 13:01
      Velderman had niet moeten zeggen dat hij binnen twee weken duidelijkheid zou hebben over de belastingclaim. Hij had moeten kiezen voor hoop binnen twee weken duidelijkheid te hebben. Zelfde geldt voor andere uitspraken waar een termijn aanhangt en geen zekerheid over is. Dat voorkomt veel onrust.
    Het wordt tijd voor een communicatie door FcT, waarbij ook de RvC aan het woord komt....
  • 22 May 2018 om 13:18
    • Quote van 22 May 2018 om 13:01
      Velderman had niet moeten zeggen dat hij binnen twee weken duidelijkheid zou hebben over de belastingclaim. Hij had moeten kiezen voor hoop binnen twee weken duidelijkheid te hebben. Zelfde geldt voor andere uitspraken waar een termijn aanhangt en geen zekerheid over is. Dat voorkomt veel onrust.
    Denk je dat echt? Als hij erbij zegt ik hoop... dan lezen nog veel mensen het zoals: binnen 2 weken duidelijkheid

    Zelfde als die man van rvc die volgende week hoopt met namen te kunnen komen... dan lees ik dat mensen dat van diezelfde week nog verwachten en daarbij was ook gezegd: ik HOOP met namen te kunnen komen dus volgens mij maakt het weinig verschil voor de rust op dit forum haha
  • 22 May 2018 om 13:17
    • Quote van 22 May 2018 om 12:51
      Oke dus mijn idee zeg, dat het besluit nog wel tijd In beslag gaat nemen. Iets anders...zeg eens eerlijk, hoe reeel is een faillesement voor het huidige FC Twente? Hoe groot is de kans van slagen dat er een inversteerder In gaat stappen? Kun jij de rest van de supporters gerust stellen?
    Zie het zo: als de directie door zou gaan met het aangaan van verplichtingen voor het komende seizoen, terwijl discontinuïteit dreigt (insolventie), kan dit leiden tot bestuurdersaansprakelijkheid. Dat zal de directie zeker willen voorkomen. Er is dus hoop, maar totdat alles is ingevuld, is niets zeker. Het zou raar zijn als ik een percentage zou noemen, toch? Dat is aan FcT. Ik hoop dat mijn reactie iets meer vertelt, verder is het aan FcT...... Zij zullen pas duidelijkheid geven, zodra het bezuinigingsplan door iedereen is goed gekeurd.... er is dus hoop op een financiële oplossing..... bestuurlijk is nog een verhaal apart....
  • 22 May 2018 om 13:01
    • Quote van 22 May 2018 om 11:03
      Dat bedoel ik nou , moeten we weer allemaal de bek dicht houden ? Nee heb het gevoel dat we zwaar genaaid worden , hoe lang is het nou geleden dat er is is gezegd , binnen 2 weken komen we met nieuws naar buiten !!! Ja het zal allemaal wel maar heb zo langzamerhand zat van deze poppenkast .
    Velderman had niet moeten zeggen dat hij binnen twee weken duidelijkheid zou hebben over de belastingclaim. Hij had moeten kiezen voor hoop binnen twee weken duidelijkheid te hebben. Zelfde geldt voor andere uitspraken waar een termijn aanhangt en geen zekerheid over is. Dat voorkomt veel onrust.
  • 22 May 2018 om 13:00
    • Quote van 22 May 2018 om 12:44
      Weet jij nog wie dat gezegd heeft dan? Zijn die inmiddels niet al lang weer vertrokken? Jacobs van halst noem ze maar op
    Precies Frank, elk beleidsplan kan na een paar seizoenen zo de prullenmand in. Gaat al jaren zo. :)))))
  • 22 May 2018 om 12:54
    • Quote van 22 May 2018 om 11:23
      Jij bent echt onnozel en onwetend....zoals FC Twente een 'supporter' graag ziet...is het niet Hengelo?
    Deze opmerking is onnozel.maar goed dat jij niet verlengd.
  • 22 May 2018 om 12:51
    • Quote van 22 May 2018 om 12:36
      Geen idee, ze moeten altijd een zorgvuldige afweging maken, soms schakelen met de vakbond..... Weken, nee dat denk ik niet, want de deadline m.b.t. het indienen van de begroting komt er aan.... Ook is de noodzaak er om de nodige acties t.a.v. het nieuwe seizoen te ondernemen.... De communicatie van FcT naar buiten toe, kan zeker beter....
    Oke dus mijn idee zeg, dat het besluit nog wel tijd In beslag gaat nemen. Iets anders...zeg eens eerlijk, hoe reeel is een faillesement voor het huidige FC Twente? Hoe groot is de kans van slagen dat er een inversteerder In gaat stappen? Kun jij de rest van de supporters gerust stellen?
  • 22 May 2018 om 12:50
    • Quote van 22 May 2018 om 12:44
      Weet jij nog wie dat gezegd heeft dan? Zijn die inmiddels niet al lang weer vertrokken? Jacobs van halst noem ze maar op
    Ad Hoc Ad Hoc, Gewoon Doen Gewoon Doen.
  • 22 May 2018 om 12:44
    • Quote van 22 May 2018 om 12:25
      Wanneer transparantie een utopie is moeten ze dit niet aan het publiek presenteren als 1 van de pijlers van het "nieuwe beleid"
      Houdt het dan gewoon stil en doe je ding als bestuur.
    Weet jij nog wie dat gezegd heeft dan? Zijn die inmiddels niet al lang weer vertrokken? Jacobs van halst noem ze maar op
  • 22 May 2018 om 12:40
    Als het zo door gaat met de kaartverkoop zullen de plannen van Joop’s tweede ring toch echt uit de kast moeten????
  • 22 May 2018 om 12:36
    • Quote van 22 May 2018 om 12:28
      Heeft de OR veel tijd nodig om een besluit te nemen? Of gaat hier weken overheen?
    Geen idee, ze moeten altijd een zorgvuldige afweging maken, soms schakelen met de vakbond..... Weken, nee dat denk ik niet, want de deadline m.b.t. het indienen van de begroting komt er aan.... Ook is de noodzaak er om de nodige acties t.a.v. het nieuwe seizoen te ondernemen.... De communicatie van FcT naar buiten toe, kan zeker beter....
  • 22 May 2018 om 12:28
    • Quote van 22 May 2018 om 12:09
      Beste TC, FcT kiest er blijkbaar voor om pas met een info te komen, als er resultaten zijn geboekt. Tussentijds worden de verlengingen van de supporters gebruikt om de sponsoren-investeerders te overtuigen. Zoals je weet, is vorige week het bezuinigingsplan bij de OR ingediend. Het wachten is blijkbaar op de goedkeuring.... Overigens wel logisch.... pas dan kunnen de volgende stappen gezet worden.
    Heeft de OR veel tijd nodig om een besluit te nemen? Of gaat hier weken overheen?
  • 22 May 2018 om 12:27
    • Quote van 22 May 2018 om 11:17
      Dat doen ze toch door iedere keer aan te geven hoeveel echte supporters hebben verlengd .Heel duidelijk en transparant.!!
    Wanneer dit een poging tot humor is is het geslaagd, wanneer niet tja dan is het een trieste opmerking.
  • 22 May 2018 om 12:25
    Hopelijk rond de 18000 kaarten aantikken.
  • 22 May 2018 om 12:25
    • Quote van 22 May 2018 om 11:03
      Misschien moet je wel niet te veel denken.. transparantie is een utopie, bij twente maar ook bij een andere willekeurige bv(o). Dat is mijne inziens ook niet werkbaar. Vertrouwen dat het goed gaat komen is belangrijk, heel erg lastig, maar belangrijk, niet alleen de “gewone” supporter maar ook sponsoren en overige geldschieters. Twente kan hier bovenop komen.
    Wanneer transparantie een utopie is moeten ze dit niet aan het publiek presenteren als 1 van de pijlers van het "nieuwe beleid"
    Houdt het dan gewoon stil en doe je ding als bestuur.
  • 22 May 2018 om 12:09
    • Quote van 22 May 2018 om 10:26
      Hallo Frank, FC Twente kan natuurlijk niet het achterste van de tong laten zien, maar zij kunnen wel aangeven hoe de vlag er momenteel bij hangt....toch?


      Ik verleng niet Frank, en jij weet als geen ander waarom ik dat niet doe. Dat doe ik niet omdat ik FC Twente niet WIL steunen. Als ik....net als jij....een kantoorbaantje overdag had gehad, dan had ik allang verlengd. Dat doet echter niets af van de afwezig blijvende transparantie vanuit de club....
    Beste TC, FcT kiest er blijkbaar voor om pas met een info te komen, als er resultaten zijn geboekt. Tussentijds worden de verlengingen van de supporters gebruikt om de sponsoren-investeerders te overtuigen. Zoals je weet, is vorige week het bezuinigingsplan bij de OR ingediend. Het wachten is blijkbaar op de goedkeuring.... Overigens wel logisch.... pas dan kunnen de volgende stappen gezet worden.
  • 22 May 2018 om 11:59
    • Quote van 22 May 2018 om 11:23
      Jij bent echt onnozel en onwetend....zoals FC Twente een 'supporter' graag ziet...is het niet Hengelo?
    En het almachtig, alwetend orakel TC weet namelijk precies alles. Jij bent de stem van ons allen, jij weet wat goed voor iedereen is. Dat jij nog geen multinational met een miljardenomzet leid is me nog steeds een raadsel... Kortom, reageer toch eens normaal...
  • 22 May 2018 om 11:41
    • Quote van 22 May 2018 om 10:51
      Henk hij heeft toch gewoon gelijk, we worden al tijden aan het lijntje gehouden. De situatie is gewoon zeer slecht financieel maar we krijgen alleen dit semi positieve nieuws of een rook gordijn ivm rookbommetjes dan wel de belastingdienst etc. Er is geen transparantie, iets waarvan men zei dat er wel zou komen. Blijkt wederom een leugen, wat moet de gewone man hiervan denken dan?
    Enschede 78, hij heeft misschien wel gelijk , maar ik bedoel op de wijze hoe hij schrijft, steeds mensen beschadigen, kijk nu eens naar zijn reaktie hieronder,niet normaal toch,we willen allemaal he beste voor ONS mooie FCTWENTE, maar laten we een beetje normaal doen tegen elkaar toch?
  • 22 May 2018 om 11:33
    • Quote van 22 May 2018 om 10:19
      He poepzak wat lul jij nou week ? Rot op man ga je luier verschonen , strondvlek dat je bent .week hahaha
    Dat bedoel ik nu,snap niet dat Björn en Niek DIT accepteren!
  • 22 May 2018 om 11:23
    • Quote van 22 May 2018 om 11:17
      Dat doen ze toch door iedere keer aan te geven hoeveel echte supporters hebben verlengd .Heel duidelijk en transparant.!!
    Jij bent echt onnozel en onwetend....zoals FC Twente een 'supporter' graag ziet...is het niet Hengelo?
  • 22 May 2018 om 11:17
    • Quote van 22 May 2018 om 10:03
      Nieuwe tussenstand ? Gvd voor de zoveelste keer , dit is een vieze propaganda stunt . We hebben masaal verlengt en er word nog steeds verlengd , geef deze mensen gvd wat meer duidelijkheid !!!!!!!
    Dat doen ze toch door iedere keer aan te geven hoeveel echte supporters hebben verlengd .Heel duidelijk en transparant.!!
  • 22 May 2018 om 11:03
    • Quote van 22 May 2018 om 10:51
      Henk hij heeft toch gewoon gelijk, we worden al tijden aan het lijntje gehouden. De situatie is gewoon zeer slecht financieel maar we krijgen alleen dit semi positieve nieuws of een rook gordijn ivm rookbommetjes dan wel de belastingdienst etc. Er is geen transparantie, iets waarvan men zei dat er wel zou komen. Blijkt wederom een leugen, wat moet de gewone man hiervan denken dan?
    Dat bedoel ik nou , moeten we weer allemaal de bek dicht houden ? Nee heb het gevoel dat we zwaar genaaid worden , hoe lang is het nou geleden dat er is is gezegd , binnen 2 weken komen we met nieuws naar buiten !!! Ja het zal allemaal wel maar heb zo langzamerhand zat van deze poppenkast .
  • 22 May 2018 om 11:03
    • Quote van 22 May 2018 om 10:51
      Henk hij heeft toch gewoon gelijk, we worden al tijden aan het lijntje gehouden. De situatie is gewoon zeer slecht financieel maar we krijgen alleen dit semi positieve nieuws of een rook gordijn ivm rookbommetjes dan wel de belastingdienst etc. Er is geen transparantie, iets waarvan men zei dat er wel zou komen. Blijkt wederom een leugen, wat moet de gewone man hiervan denken dan?
    Misschien moet je wel niet te veel denken.. transparantie is een utopie, bij twente maar ook bij een andere willekeurige bv(o). Dat is mijne inziens ook niet werkbaar. Vertrouwen dat het goed gaat komen is belangrijk, heel erg lastig, maar belangrijk, niet alleen de “gewone” supporter maar ook sponsoren en overige geldschieters. Twente kan hier bovenop komen.
  • 22 May 2018 om 10:51
    • Quote van 22 May 2018 om 10:16
      Gedraag je eens weer normaal wous ,kun je dat niet langer volhouden dan een week, of heb je de pillen op?
    Henk hij heeft toch gewoon gelijk, we worden al tijden aan het lijntje gehouden. De situatie is gewoon zeer slecht financieel maar we krijgen alleen dit semi positieve nieuws of een rook gordijn ivm rookbommetjes dan wel de belastingdienst etc. Er is geen transparantie, iets waarvan men zei dat er wel zou komen. Blijkt wederom een leugen, wat moet de gewone man hiervan denken dan?
  • 22 May 2018 om 10:37
    • Quote van 22 May 2018 om 10:26
      Hallo Frank, FC Twente kan natuurlijk niet het achterste van de tong laten zien, maar zij kunnen wel aangeven hoe de vlag er momenteel bij hangt....toch?


      Ik verleng niet Frank, en jij weet als geen ander waarom ik dat niet doe. Dat doe ik niet omdat ik FC Twente niet WIL steunen. Als ik....net als jij....een kantoorbaantje overdag had gehad, dan had ik allang verlengd. Dat doet echter niets af van de afwezig blijvende transparantie vanuit de club....
    Maar in mijn optiek steun je twente op geen enkele manier ook niet met al je reacties waarvan je gelukkig laatst zelf al zei: vaak onterecht...

    Ik ben ook een andere mening toegedaan m.b.t. die transparantie heb het idee dat sommigen echt alles willen weten, maar laat die mensen toch hun werk doen... als er nieuws moet zijn/komen wat wij moeten weten dan horen we het wel kunnen wij toch niets aan veranderen en wordt vaak toch verkeerd opgevangen/uitgelegd/doorgegeven omdat wij daar geen verstand van hebben...

    Ik vond alleen dat het nooit meer zo mag voorkomen als in tijdperk joop dat er geen controle op de heren is maar dat weet je nu ook dat dit nu wel gebeurd dus dan vertrouw ik daarop en ook al Doe ik dat niet wat kan ik eraan doen?

    Jij adviseerde mij om met mijn voetbalkennis wat te doen en zie wat ik deze week ga meemaken dus nu adviseer ik jou om er ook eens wat mee te doen (niet dat ik het met jouw visie eens ben maar dat was jij ook niet met de mijne) dus wie weet wil velderman als hij zich in je kan vinden of misschien wat kan opsteken ook wel keer met jou kop koffie drinken... hebben we meer aan dan hier tekeer gaan... succes!
  • 22 May 2018 om 10:26
    • Quote van 22 May 2018 om 10:20
      @tc
      Wat wil je dat ze zeggen? We zijn nu met reggeborgh aan het onderhandelen en als we daar niet uitkomen kijken we naar mogelijkheden met buitenlandse investeerders? Wat denk je dat reggeborgh dan zegt? Als je die druk zo open en bloot legt? Jij kwam laatst met optie failliet gaan en in amateurvoetbal beginnen volgens mij heb je toen genoeg respons gekregen dat we maar blij zijn dat jij niet over dit soort zaken beslist... vanwaar dan nu weer zo je gal spuwen? Wil je helpen? Begin dn eens met je seizoenkaartje te verlengen...
    Hallo Frank, FC Twente kan natuurlijk niet het achterste van de tong laten zien, maar zij kunnen wel aangeven hoe de vlag er momenteel bij hangt....toch?


    Ik verleng niet Frank, en jij weet als geen ander waarom ik dat niet doe. Dat doe ik niet omdat ik FC Twente niet WIL steunen. Als ik....net als jij....een kantoorbaantje overdag had gehad, dan had ik allang verlengd. Dat doet echter niets af van de afwezig blijvende transparantie vanuit de club....
  • 22 May 2018 om 10:23
    Ontopic: goed dat ze de tussenstand bekend maken zo krijg je hopelijk de mensen die financieel echt het verschil kunnen maken ook aan boord... misschien zelfs wel nieuwe die er sympathie en respect voor krijgen
  • 22 May 2018 om 10:20
    @tc
    Wat wil je dat ze zeggen? We zijn nu met reggeborgh aan het onderhandelen en als we daar niet uitkomen kijken we naar mogelijkheden met buitenlandse investeerders? Wat denk je dat reggeborgh dan zegt? Als je die druk zo open en bloot legt? Jij kwam laatst met optie failliet gaan en in amateurvoetbal beginnen volgens mij heb je toen genoeg respons gekregen dat we maar blij zijn dat jij niet over dit soort zaken beslist... vanwaar dan nu weer zo je gal spuwen? Wil je helpen? Begin dn eens met je seizoenkaartje te verlengen...
  • 22 May 2018 om 10:19
    • Quote van 22 May 2018 om 10:16
      Gedraag je eens weer normaal wous ,kun je dat niet langer volhouden dan een week, of heb je de pillen op?
    He poepzak wat lul jij nou week ? Rot op man ga je luier verschonen , strondvlek dat je bent .week hahaha
  • 22 May 2018 om 10:18
    • Quote van 22 May 2018 om 10:09
      Natuurlijk is het propaganda kerel. Mensen de kop gek maken opdat zij spontaan gaan verlengen....zonder te weten hoe de club er daadwerkelijk voor staat vanuit financieel oogpunt. Ik heb de indruk dat velen zomaar even denken dat FC Twente het financieel en sportief wel gaat redden, en binnen 1 seizoen terug is op het hoogste niveau.


      Ik moet het allemaal nog maar zien!!!
    Ik geloof er heilig in dat het goed komt met de financieen , maar deze propoganda machine word ik doodziek van . En ik vind het schandalig dat er nog geen TD zit , en wat is er nou voor nieuws sinds bekend werd dar Fred een Skype functie kreeg in de RvC ? Niets dus . En wat ik nog het ergste vind is van het gelul over transparantie , helemaal niets terecht komt . Vind het weer een achterbakse bende . Gvd laat zenu met een TD , Spelers op de proppen.komen . En nogmaalsben er van overtuigd dat de club financieel te boven komt . Ondanks het grote wanbeleid , met oa de opgerotte JvH voorop . Tijd voor openheid . Nu !!!!!
  • 22 May 2018 om 10:16
    • Quote van 21 May 2018 om 18:21
      Ze steken ons de gek aan , ikblijf erbij , zo veel mogelijk kaartenn verkopen dan.met alle desastreuse zaken.komen . Opflikkeren.met die zogenaamde transparantie anders duidelijk maken dT we dit gedraai niet meer pikken ik ben het zat !!!!!
    Gedraag je eens weer normaal wous ,kun je dat niet langer volhouden dan een week, of heb je de pillen op?
  • 22 May 2018 om 10:09
    • Quote van 22 May 2018 om 10:03
      Nieuwe tussenstand ? Gvd voor de zoveelste keer , dit is een vieze propaganda stunt . We hebben masaal verlengt en er word nog steeds verlengd , geef deze mensen gvd wat meer duidelijkheid !!!!!!!
    Natuurlijk is het propaganda kerel. Mensen de kop gek maken opdat zij spontaan gaan verlengen....zonder te weten hoe de club er daadwerkelijk voor staat vanuit financieel oogpunt. Ik heb de indruk dat velen zomaar even denken dat FC Twente het financieel en sportief wel gaat redden, en binnen 1 seizoen terug is op het hoogste niveau.


    Ik moet het allemaal nog maar zien!!!
  • 22 May 2018 om 10:03
    • Quote van 21 May 2018 om 18:21
      Ze steken ons de gek aan , ikblijf erbij , zo veel mogelijk kaartenn verkopen dan.met alle desastreuse zaken.komen . Opflikkeren.met die zogenaamde transparantie anders duidelijk maken dT we dit gedraai niet meer pikken ik ben het zat !!!!!
    Ik begrijp je wel kerel, en je hebt nog gelijk ook...... Transparantie vanuit de club? Dat is blijkbaar nog steeds een heel vies woord.....
  • 22 May 2018 om 10:03
    Nieuwe tussenstand ? Gvd voor de zoveelste keer , dit is een vieze propaganda stunt . We hebben masaal verlengt en er word nog steeds verlengd , geef deze mensen gvd wat meer duidelijkheid !!!!!!!
  • 22 May 2018 om 08:55
    • Quote van 21 May 2018 om 18:21
      Ze steken ons de gek aan , ikblijf erbij , zo veel mogelijk kaartenn verkopen dan.met alle desastreuse zaken.komen . Opflikkeren.met die zogenaamde transparantie anders duidelijk maken dT we dit gedraai niet meer pikken ik ben het zat !!!!!
    Inderdaad.
    Er is 0,0 euro te investeren totdat het aandelen kapitaal vrijkomt, ALS het al vrijkomt.
    En maar blijven draaien om maar niets in het openbaar te hoeven zeggen.
    Het is gewoon een wassenneus en het klootjesvolk loopt weer blind achter de graaiers aan.
    Ze zullen met een weekje wel weer met non nieuws komen om de aandacht van de echte problemen af te krijgen.
  • 21 May 2018 om 18:21
    Ze steken ons de gek aan , ikblijf erbij , zo veel mogelijk kaartenn verkopen dan.met alle desastreuse zaken.komen . Opflikkeren.met die zogenaamde transparantie anders duidelijk maken dT we dit gedraai niet meer pikken ik ben het zat !!!!!
  • 21 May 2018 om 17:01
    • Quote van 21 May 2018 om 12:53
      Omdat je een team wil hebben met drie pilaren een trainer, een scouting en een TD. We hebben de laatste tijd gezien wat die eenpitters voor schade aanrichten.

      Dus als bleuming de TD wordt hebben we een nieuwe hoofdscout nodig. En wel snel, want de tijd tikt door. Elke dag nu is een verloren dag.
    Ben ik het met je eens maar we hebben slechts 2 maanden om er iets van te bakken en a la Ted beschadigde spelers huren met NUL potentie schiet ook geen ruk op. Daarbij zal Bleuming in een proces zitten en bepaalde spelers op de korrel hebben. Honderden spelers worden aangeboden door honderden makelaars en daaruit moeten de juiste gekozen worden. Helaas moeten we nu vertrouwen hebben in het vakmanschap van Bleuming, om daar nu een hautaine Ted van Leeuwen naast te gooien.......

    Overigens, iemand die het weet? Hoe is de relatie Bleuming/Leeuwen? Destijds is Bleuming eruit geschopt ten faveure van Ted, dit hebben ze destijds getracht aan te vechten..... dus zit daar potentieel oud zeer? Iemand die het weet?
  • 21 May 2018 om 16:50
    • Quote van 21 May 2018 om 15:20
      Laat maar komen die Peter Hofstede (De Graafschap). Heeft met zijn aankoopbeleid er voor gezorgd dat er een team staat en de club is gepromoveerd.
    Zou lang geen gekke keuze zijn inderdaad
  • 21 May 2018 om 15:20
    • Quote van 21 May 2018 om 11:29
      Mee eens! Al hoop ik dat de TD ergens al vast ligt en dat het enkel wachten was op het eind van de Play-Offs.. Maar dat zal wel een utopie zijn...
    Laat maar komen die Peter Hofstede (De Graafschap). Heeft met zijn aankoopbeleid er voor gezorgd dat er een team staat en de club is gepromoveerd.
  • 21 May 2018 om 12:53
    • Quote van 21 May 2018 om 11:53
      Waarom een dure TD als Bleuming prima een team samenstellen kan? Doe mij aub een trainer met Technisch Manager-kwaliteiten die dat er gratis bij doet. Hou die TD positie open. Met full focus op A en B selectie, heb je dan tijd om aan de jeugdopleiding te werken>? De eerste paar maanden lijkt me dat niet echt het geval. Geen CD en geen TD, bespaar je geweldig op payroll en de de Trainer/TM kan die positie in 1 a 2 jaar bekleden en na een jaartje JL Pusic klaarstomen. Economisch omdenken.
    Omdat je een team wil hebben met drie pilaren een trainer, een scouting en een TD. We hebben de laatste tijd gezien wat die eenpitters voor schade aanrichten.

    Dus als bleuming de TD wordt hebben we een nieuwe hoofdscout nodig. En wel snel, want de tijd tikt door. Elke dag nu is een verloren dag.
  • 21 May 2018 om 11:53
    • Quote van 21 May 2018 om 01:48
      Eerst een TD. En wel op korte termijn, er moet NU actie ondernemen worden. De samenstelling van de competities is bekend, de klok begint nu te tikken. Die TD had er al lang moeten zijn.
    Waarom een dure TD als Bleuming prima een team samenstellen kan? Doe mij aub een trainer met Technisch Manager-kwaliteiten die dat er gratis bij doet. Hou die TD positie open. Met full focus op A en B selectie, heb je dan tijd om aan de jeugdopleiding te werken>? De eerste paar maanden lijkt me dat niet echt het geval. Geen CD en geen TD, bespaar je geweldig op payroll en de de Trainer/TM kan die positie in 1 a 2 jaar bekleden en na een jaartje JL Pusic klaarstomen. Economisch omdenken.
  • 21 May 2018 om 11:29
    • Quote van 21 May 2018 om 01:48
      Eerst een TD. En wel op korte termijn, er moet NU actie ondernemen worden. De samenstelling van de competities is bekend, de klok begint nu te tikken. Die TD had er al lang moeten zijn.
    Mee eens! Al hoop ik dat de TD ergens al vast ligt en dat het enkel wachten was op het eind van de Play-Offs.. Maar dat zal wel een utopie zijn...
  • 21 May 2018 om 09:23
    • Quote van 20 May 2018 om 23:36
      Spelers halen nu , geen gedraai en gelul meer ,met propoganda met verleng massaal . Kom nu met spelers over de brug .
    Helemaal mee eens
  • 21 May 2018 om 01:48
    • Quote van 20 May 2018 om 23:36
      Spelers halen nu , geen gedraai en gelul meer ,met propoganda met verleng massaal . Kom nu met spelers over de brug .
    Eerst een TD. En wel op korte termijn, er moet NU actie ondernemen worden. De samenstelling van de competities is bekend, de klok begint nu te tikken. Die TD had er al lang moeten zijn.
  • 20 May 2018 om 23:36
    Spelers halen nu , geen gedraai en gelul meer ,met propoganda met verleng massaal . Kom nu met spelers over de brug .
  • 20 May 2018 om 18:28
    • Quote van 20 May 2018 om 16:12
      De jup league word nog interessant met Sparta er ook nog bij
    Had 'm liever een stuk minder interessant gehad ;)
  • 20 May 2018 om 16:12
    De jup league word nog interessant met Sparta er ook nog bij
  • 19 May 2018 om 22:56
    • Quote van 19 May 2018 om 11:19
      Als ik nog 3 updates zie zeg ik spontaan op...volgende 12500 15000 en 17500 niet ELKE 100 en dat Eric uit 103 ook vernieuwd heeft
    Jouw 3 updates zijn er.... :-) :-)
  • 19 May 2018 om 21:58
    • Quote van 19 May 2018 om 15:58
      Even een update van mij dan BAM.....We zitten inmiddels boven de 10.000 ;)
    Ik doe even een gok...... 10.321 +2.200 + 3.412 = 15.933.... op dit moment.... :-) :-)
  • 19 May 2018 om 18:09
    Update: 10.006 kaarten verlengd;))
  • 19 May 2018 om 15:58
    • Quote van 19 May 2018 om 11:19
      Als ik nog 3 updates zie zeg ik spontaan op...volgende 12500 15000 en 17500 niet ELKE 100 en dat Eric uit 103 ook vernieuwd heeft
    Even een update van mij dan BAM.....We zitten inmiddels boven de 10.000 ;)
  • 19 May 2018 om 15:42
    • Quote van 18 May 2018 om 20:46
      Jij ook "oud" Vak P, leeftijd 35-45?
    Zo oud dan weer niet, een categorie lager 25-35.
  • 19 May 2018 om 11:19
    Als ik nog 3 updates zie zeg ik spontaan op...volgende 12500 15000 en 17500 niet ELKE 100 en dat Eric uit 103 ook vernieuwd heeft
  • 18 May 2018 om 22:48
    • Quote van 18 May 2018 om 22:45
      Is ook lekker soms maar altijd as ik broodje shoarma heb had , mot ik eem vot , volgens mij komt dat door dat broodje , ja ik geef dat broodje gewoon de schuld , kloten broodje , maar ga wa ff whaha heinig an jongs en goed weekend
    Goed weekend.
  • 18 May 2018 om 22:45
    • Quote van 18 May 2018 om 22:37
      Ik ga weinig doen, brak van de werkweek. Bankhangen dus lol.
    Is ook lekker soms maar altijd as ik broodje shoarma heb had , mot ik eem vot , volgens mij komt dat door dat broodje , ja ik geef dat broodje gewoon de schuld , kloten broodje , maar ga wa ff whaha heinig an jongs en goed weekend
  • 18 May 2018 om 22:37
    Ik ga weinig doen, brak van de werkweek. Bankhangen dus lol.
  • 18 May 2018 om 22:33
    Zo een broodje shoarma gebunkerd nou get papa pot bier drinken in town of toch maar nie , dan kom ik weer helemaal na de kloten thuis . Maar even over denken pffff
  • 18 May 2018 om 22:29
    • Quote van 18 May 2018 om 21:09
      Moet te regelen zijn.
    Goan we voor inderdaad lol whahaha
  • 18 May 2018 om 22:28
    • Quote van 18 May 2018 om 22:21
      Dat van zijn kind wist ik inderdaad niet. Wanneer in dat geweten had dan had ik mijn laatste post niet gedaan.
    Oké kerel. Klasse reaktie van je !
  • 18 May 2018 om 22:27
    • Quote van 18 May 2018 om 20:46
      Jij ook "oud" Vak P, leeftijd 35-45?
    Gvd ik ben ouwe bok maar bin er bie !!!!
  • 18 May 2018 om 22:24
    • Quote van 18 May 2018 om 22:21
      Dat van zijn kind wist ik inderdaad niet. Wanneer in dat geweten had dan had ik mijn laatste post niet gedaan.
    Dan verwijder je de post. ;)
  • 18 May 2018 om 22:21
    • Quote van 18 May 2018 om 22:16
      Sorry Enschede78 maar dit vind ik een zeer ongepaste opmerking. Ik ben het ook niet vaak eens met Hengelo maar bij mijn weten heeft hij zelf een (geestelijk) gehandicapt kind. Misschien wist jij dit niet maar dit soort opmerkingen vind ik hier niet kunnen.
    Dat van zijn kind wist ik inderdaad niet. Wanneer in dat geweten had dan had ik mijn laatste post niet gedaan.
  • 18 May 2018 om 22:16
    • Quote van 18 May 2018 om 22:11
      Eerder down met Johnny haha
    Sorry Enschede78 maar dit vind ik een zeer ongepaste opmerking. Ik ben het ook niet vaak eens met Hengelo maar bij mijn weten heeft hij zelf een (geestelijk) gehandicapt kind. Misschien wist jij dit niet maar dit soort opmerkingen vind ik hier niet kunnen.
vrijdag 24 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›