Perez: ''Dat neemt wel iets van de aandacht weg bij FC Twente''

( 20 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Perez: ''Dat neemt wel iets van de aandacht weg bij FC Twente''

FC Twente speelt volgend jaar in de Jupiler League, maar Kenneth Perez beseft dat die competitie sterker zal worden dan ooit. Volgens de Deense analyticus hoeft dat echter geen nadeel te zijn voor de club uit Enschede. 

“FC Twente is natuurlijk een ploeg die het meeste in de gaten wordt gehouden volgend jaar", sprak hij zondagavond bij FOX Sports. "Maar met Roda erbij zal er ook veel aandacht worden besteed aan Roda. Dus het neemt wel iets van de aandacht weg bij FC Twente", aldus Perez.

"Ik denk dat dat wel lekker is", vervolgt hij. "Het sentiment is gewoon heel erg negatief rondom FC Twente en de meeste mensen hopen dat het in de Jupiler League ook fout gaat. En de Jupiler League kan echt gekke dingen doen. Fortuna Sittard is daar een goed voorbeeld van", beseft Perez.

"Drie of vier jaar eindigen ze op plek zestien of zeventien", blikt hij terug. "Maar als je even iets betere spelers haalt die ook maar iets fitter zijn, dan kan je heel veel sprongen maken. Het is allemaal een beetje hetzelfde niveau. Maar als een club zich daarin kan onderscheiden dan heb je weer een concurrent voor FC Twente”, besluit Perez. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 May 2018 om 12:13
    • Quote van 15 May 2018 om 12:05
      Verhuurd.
    ze waren bezig met een overname, bij vv speelde hij niet meer.
  • 15 May 2018 om 12:05
    • Quote van 15 May 2018 om 11:49
      hij is verkocht aan de graafschap hoorde ik afgelopen keer.
    Verhuurd.
  • 15 May 2018 om 11:49
    • Quote van 15 May 2018 om 11:08
      Tissoudali zit toch bij VVV?
    hij is verkocht aan de graafschap hoorde ik afgelopen keer.
  • 15 May 2018 om 11:48
    • Quote van 15 May 2018 om 11:01
      Interessante spelers uit de JL: Joey Veerman, Jonathan Okita, Cas Peters, Darryl van Mieghem, Arsenio Valpoort, Fatih Kamaci, Richard van der Venne, Sven Blummel, Silvester van der Water, Robert Mutzers, Mark Diemers, Mohamed Hamdaoui, Tarek Tissoudali, Elton Kabangu, Alexander Bannink, Youssef el Jebli, Gaston Salasiwa, Mohamed Rayhi, Tom Overtoom en Wojciech Golla.
    Amere city of de Graafschap is volgende week eredivisie, dus van der water, thisoudali, Diemers enz. zijn misschien niet beschikbaar. en sommige andere kunnen eredivisie niveau aan. maar wel goed bedacht!
  • 15 May 2018 om 11:29
    • Quote van 15 May 2018 om 11:08
      Tissoudali zit toch bij VVV?
    Hij is uitgeleend aan de Graafschap nu, hij staat onder contract bij de Franse club Le Havre.
  • 15 May 2018 om 11:08
    • Quote van 15 May 2018 om 11:01
      Interessante spelers uit de JL: Joey Veerman, Jonathan Okita, Cas Peters, Darryl van Mieghem, Arsenio Valpoort, Fatih Kamaci, Richard van der Venne, Sven Blummel, Silvester van der Water, Robert Mutzers, Mark Diemers, Mohamed Hamdaoui, Tarek Tissoudali, Elton Kabangu, Alexander Bannink, Youssef el Jebli, Gaston Salasiwa, Mohamed Rayhi, Tom Overtoom en Wojciech Golla.
    Tissoudali zit toch bij VVV?
  • 15 May 2018 om 11:01
    Interessante spelers uit de JL: Joey Veerman, Jonathan Okita, Cas Peters, Darryl van Mieghem, Arsenio Valpoort, Fatih Kamaci, Richard van der Venne, Sven Blummel, Silvester van der Water, Robert Mutzers, Mark Diemers, Mohamed Hamdaoui, Tarek Tissoudali, Elton Kabangu, Alexander Bannink, Youssef el Jebli, Gaston Salasiwa, Mohamed Rayhi, Tom Overtoom en Wojciech Golla.
  • 15 May 2018 om 09:35
    Carel Eiting
  • 15 May 2018 om 09:32
    • Quote van 15 May 2018 om 09:06
      Joey Veerman (Volendam) en Henk Veerman (SC Heerenveen) best wel interesante spelers.
    Ik verwacht dat Henk niet haalbaar is. Joey zeker een meerwaarde. Hopen dat hij geen eredivisie aanbiedingen krijgt. Eigenlijk nu al polsen en mondeling overeenstemming proberen te krijgen
  • 15 May 2018 om 09:06
    • Quote van 15 May 2018 om 06:51
      Van de spelers die er nog een contract hebben moet je in mijn ogen , Drommel , Bijen , vd Lely , Thesker , Liendl , moet je echt van de hand doen . Thesker gaat dan nog misschien in combinatie met een aantal nieuwe verdediger , die dat mefdogenloosheid hebben , het gras opvreten . Douglash is hier al een paar keer voorbij gekomen op het forum , da zou fantastisch zijn , want dat is een echte fanatiek , bikkelhard , en biij hem.zal de rest niet verzaken . Verder echt andere doelman , want velen.vinden hem een goede keeper , nou ik niet hij is veel te onzeker , en komt ook gewoon te kort vind ik , ook daar word een verdediging onzeker van . Verder vind ik Vuckic een geweldige speler maar hij is ook van glas niet nu maar zijn hele carriere al , dood zonde maar als hij fit is zou ik hem graag zien spelen., want is ook een gast die blijft gaan . Hoop dat hij een keer fit blijft . Verder zou ik gewoon afscheid nemen van het legertje huurlingen , wwant die hebben ook totaal niets toegevoegd afgelopen.jaar , echt bagger . Ja dan blijft er niet veel over , maar ook een Holla zou ik proberen er bij te houden , en Assaidi , weet het niet , met al dat kunstgras daar houd meneer niet van , denk dat je hem voor een mooie prijs van de hand moet doen., en gewoon spelers zoeken.op de flanken., die ok blijven gaan en een goede voorzet hebben en dan kunnen we zien.of Boere het aan kan , en dan Jenssen hij was niet in vorm , maar is Twente zijn grootste talent dus zeker behouden , en ook die Maria heeft mij positef verrast . En de rest vervangen aub , en hoop dat ze hier heel snel mee aan de slag gaan , zodat al die nieuwe spelers goed aan elkaar gewend raken in de voorbereiding , en niet weer zoals afgelopen.seizoen toen alles als los zand aan elkaar hing . Tijd om te bouwen en.aub beetje snel starten .
    Buitenspelers hebben we idd echt nodig, maar ik zou wel eens willen zien hoe Trotman, George en vooral Fernandes het zullen doen volgend jaar. George en Trotman waren niet heel goed tegen NAC, maar Fernandes lijkt me zeker wel een speler die we volgend jaar nodig zullen hebben. Verder ben ik ook benieuwd naar Boere hoe hij het zal gaan doen in de Juup
  • 15 May 2018 om 09:06
    Joey Veerman (Volendam) en Henk Veerman (SC Heerenveen) best wel interesante spelers.
  • 15 May 2018 om 08:46
    • Quote van 15 May 2018 om 06:51
      Van de spelers die er nog een contract hebben moet je in mijn ogen , Drommel , Bijen , vd Lely , Thesker , Liendl , moet je echt van de hand doen . Thesker gaat dan nog misschien in combinatie met een aantal nieuwe verdediger , die dat mefdogenloosheid hebben , het gras opvreten . Douglash is hier al een paar keer voorbij gekomen op het forum , da zou fantastisch zijn , want dat is een echte fanatiek , bikkelhard , en biij hem.zal de rest niet verzaken . Verder echt andere doelman , want velen.vinden hem een goede keeper , nou ik niet hij is veel te onzeker , en komt ook gewoon te kort vind ik , ook daar word een verdediging onzeker van . Verder vind ik Vuckic een geweldige speler maar hij is ook van glas niet nu maar zijn hele carriere al , dood zonde maar als hij fit is zou ik hem graag zien spelen., want is ook een gast die blijft gaan . Hoop dat hij een keer fit blijft . Verder zou ik gewoon afscheid nemen van het legertje huurlingen , wwant die hebben ook totaal niets toegevoegd afgelopen.jaar , echt bagger . Ja dan blijft er niet veel over , maar ook een Holla zou ik proberen er bij te houden , en Assaidi , weet het niet , met al dat kunstgras daar houd meneer niet van , denk dat je hem voor een mooie prijs van de hand moet doen., en gewoon spelers zoeken.op de flanken., die ok blijven gaan en een goede voorzet hebben en dan kunnen we zien.of Boere het aan kan , en dan Jenssen hij was niet in vorm , maar is Twente zijn grootste talent dus zeker behouden , en ook die Maria heeft mij positef verrast . En de rest vervangen aub , en hoop dat ze hier heel snel mee aan de slag gaan , zodat al die nieuwe spelers goed aan elkaar gewend raken in de voorbereiding , en niet weer zoals afgelopen.seizoen toen alles als los zand aan elkaar hing . Tijd om te bouwen en.aub beetje snel starten .
    Eens, echter Bijen zou ik ook nog een jaartje aanzien, vond hem toch door het seizoen langzaam iets beter presteren, naar het einde toe 1-2 keer goed. Tegen Zwolle zelfs top. Maar dat we een ander “soort” spelers nodig hebben lijkt me duidelijk.
  • 15 May 2018 om 06:51
    • Quote van 14 May 2018 om 19:02
      Je moet spelers halen die zich thuis en wohl voelen op kunstgras. Je moet spelers halen met doorgroei-potentie. Een paar talenten wegkapen bij PSV, Ajax of Utrecht en dan in elke linie een 25 a 28 Jarige. Maar bovenal vaarwel zeggen tegen Thesker, Lely, Vuckic en Assaidi.
    Van de spelers die er nog een contract hebben moet je in mijn ogen , Drommel , Bijen , vd Lely , Thesker , Liendl , moet je echt van de hand doen . Thesker gaat dan nog misschien in combinatie met een aantal nieuwe verdediger , die dat mefdogenloosheid hebben , het gras opvreten . Douglash is hier al een paar keer voorbij gekomen op het forum , da zou fantastisch zijn , want dat is een echte fanatiek , bikkelhard , en biij hem.zal de rest niet verzaken . Verder echt andere doelman , want velen.vinden hem een goede keeper , nou ik niet hij is veel te onzeker , en komt ook gewoon te kort vind ik , ook daar word een verdediging onzeker van . Verder vind ik Vuckic een geweldige speler maar hij is ook van glas niet nu maar zijn hele carriere al , dood zonde maar als hij fit is zou ik hem graag zien spelen., want is ook een gast die blijft gaan . Hoop dat hij een keer fit blijft . Verder zou ik gewoon afscheid nemen van het legertje huurlingen , wwant die hebben ook totaal niets toegevoegd afgelopen.jaar , echt bagger . Ja dan blijft er niet veel over , maar ook een Holla zou ik proberen er bij te houden , en Assaidi , weet het niet , met al dat kunstgras daar houd meneer niet van , denk dat je hem voor een mooie prijs van de hand moet doen., en gewoon spelers zoeken.op de flanken., die ok blijven gaan en een goede voorzet hebben en dan kunnen we zien.of Boere het aan kan , en dan Jenssen hij was niet in vorm , maar is Twente zijn grootste talent dus zeker behouden , en ook die Maria heeft mij positef verrast . En de rest vervangen aub , en hoop dat ze hier heel snel mee aan de slag gaan , zodat al die nieuwe spelers goed aan elkaar gewend raken in de voorbereiding , en niet weer zoals afgelopen.seizoen toen alles als los zand aan elkaar hing . Tijd om te bouwen en.aub beetje snel starten .
  • 14 May 2018 om 23:31
    • Quote van 14 May 2018 om 19:22
      Vuckic zou ik wel willen behouden. Ik begrijp jouw punt, maar met hem waren we vele malen sterker
    Helemaal met je eens
  • 14 May 2018 om 22:44
    • Quote van 14 May 2018 om 22:34
      Jij snapt er echt geen pepernoot van bij de 4 namen die jij noemt zijn er 3 die je moet houden vd lely eens die kan beter een maatschappelijk carrière beginnen
    Wel slim van van der Lely want stel dat hij nu nog een contract krijgt bij een JL club heeft hij toch aardig wat verdiend als voetballer.
  • 14 May 2018 om 22:34
    • Quote van 14 May 2018 om 19:02
      Je moet spelers halen die zich thuis en wohl voelen op kunstgras. Je moet spelers halen met doorgroei-potentie. Een paar talenten wegkapen bij PSV, Ajax of Utrecht en dan in elke linie een 25 a 28 Jarige. Maar bovenal vaarwel zeggen tegen Thesker, Lely, Vuckic en Assaidi.
    Jij snapt er echt geen pepernoot van bij de 4 namen die jij noemt zijn er 3 die je moet houden vd lely eens die kan beter een maatschappelijk carrière beginnen
  • 14 May 2018 om 20:29
    • Quote van 14 May 2018 om 19:55
      Klopt. Maar ook inconsequenter. Je kunt niet leunen op een speler die er af en toe is. Dat werkt niet.
    Als je gokt op 1 speler valt het allemaal wel mee
  • 14 May 2018 om 19:55
    • Quote van 14 May 2018 om 19:22
      Vuckic zou ik wel willen behouden. Ik begrijp jouw punt, maar met hem waren we vele malen sterker
    Klopt. Maar ook inconsequenter. Je kunt niet leunen op een speler die er af en toe is. Dat werkt niet.
  • 14 May 2018 om 19:22
    • Quote van 14 May 2018 om 19:02
      Je moet spelers halen die zich thuis en wohl voelen op kunstgras. Je moet spelers halen met doorgroei-potentie. Een paar talenten wegkapen bij PSV, Ajax of Utrecht en dan in elke linie een 25 a 28 Jarige. Maar bovenal vaarwel zeggen tegen Thesker, Lely, Vuckic en Assaidi.
    Vuckic zou ik wel willen behouden. Ik begrijp jouw punt, maar met hem waren we vele malen sterker
  • 14 May 2018 om 19:02
    Je moet spelers halen die zich thuis en wohl voelen op kunstgras. Je moet spelers halen met doorgroei-potentie. Een paar talenten wegkapen bij PSV, Ajax of Utrecht en dan in elke linie een 25 a 28 Jarige. Maar bovenal vaarwel zeggen tegen Thesker, Lely, Vuckic en Assaidi.