FC Twente titelkandidaat: ''Vlak ook Jong Ajax en Jong PSV niet uit''

57 reacties
FC Twente titelkandidaat: ''Vlak ook Jong Ajax en Jong PSV niet uit''

FC Twente speelt volgend seizoen in de Jupiler League en Hans de Koning beseft dat die competitie sterker zal zijn dan ooit. De oefenmeester wijst op clubs als Roda JC, NEC, Cambuur, Go Ahead Eagles en FC Volendam. 

"Ja, dat wordt me een competitie hoor’’, vertelt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Tel daar de beloftenploegen van Ajax en PSV nog even bij op een je hebt echt een geweldige competitie. Hopelijk kan dit een aanzet zijn dat de eerste divisie eindelijk eens echt serieus wordt genomen. Met de toevoeging van Twente en Roda heb je in ieder geval twee grote stadions", constateert De Koning.

"Als die vol komen is dat voor de uitstraling alleen maar goed", beseft hij. "Kijk bijvoorbeeld eens naar de Tweede Bundesliga. Dat is echt een volwaardige competitie. Natuurlijk is Duitsland veel groter en moeilijk met Nederland te vergelijken, maar in verhouding is de Jupiler League hier nog altijd het ondergeschoven kindje. Dat moet echt veranderen", waarschuwt De Koning, die FC Twente als de titelfavoriet ziet.

"Zeker als je naar het spelersbudget kijkt, dan komt alleen Roda in de buurt", vervolgt hij. "Maar het zal gewoon niet simpel worden om kampioen te worden. Want vlak ook Jong Ajax en Jong PSV niet uit. Jongens in die elftallen raken steeds meer gewend aan de weerstanden. Het belooft een mooi seizoen te worden. Hopelijk gaan meer mensen dat zien", besluit De Koning enthousiast. 
 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 May 2018 om 00:28
    • Quote van 14 May 2018 om 21:43
      Ik lees in deze topic nergens gescheld oid.Wat is de reden dat "jullie" dit blijven aanhalen, totaal off topic. Is het de wens dat het juist wordt aangewakkerd om dan te kunnen zeggen zie hier?
    Ik heb bewust niet gereageerd maat we moeten ons ook niet laten provoceren , want ze weten nu wel hoe wij er in staan . Maar het hoeft in dit topic helemaal niet aangehaald worden , want er is niet gescholden .. maar goed ze weten waar wijstaan en hoe wij supporter zijn maat
  • 14 May 2018 om 23:37
    • Quote van 14 May 2018 om 23:15
      En ik reageerde weer op boesk001. Even teruglezen dus. En mijn antwoord daarop ook. Daar staat dus ook de reden. De zaak dus niet gaan verdraaien. Niks aan de hand.
    Boeskool had het over gedram in een topic, jij maakte toen de switch naar "verrot schelden" Dat terzijde, er is idd verder niets aan de hand.
  • 14 May 2018 om 23:28
    • Quote van 14 May 2018 om 18:52
      Spitsen voor de JL hebben we echt wel maar er zullen nog wel spelers bij gaan komen ik maak me eigenlijk niet zoon zorgen ik heb er gewoon weer super veel zin in ... Vandaag reed ik toevallig met 4 auto's op de snelweg iedereen Twente sjaal en vlagen in de auto niemand kende elkaar maar toch naar elkaar knipperen en zwaaien zo van komt wel goed we blijven bij de club wij supporters moeten er volgend jaar gewoon weer staan als 12e man en vol gas geven dan is de sfeer in iedergeval goed
    Zo is het het oude twente komt weer boven drijven hoop echt op minimaal 20.000 man zou kicken zijn.
  • 14 May 2018 om 23:15
    • Quote van 14 May 2018 om 22:32
      Nee hoor, Jan53 en TwentefanHenk begonnen er zonder reden over, scroll maar even. Vandaar mijn vraag wat ze daarmee wilden bereiken in deze topic.
    En ik reageerde weer op boesk001. Even teruglezen dus. En mijn antwoord daarop ook. Daar staat dus ook de reden. De zaak dus niet gaan verdraaien. Niks aan de hand.
  • 14 May 2018 om 23:07
    • Quote van 14 May 2018 om 23:06
      Persoonlijk zou ik Dijks graag willen zien mits haalbaar natuurlijk
    Die is naar Italië
  • 14 May 2018 om 23:06
    Persoonlijk zou ik Dijks graag willen zien mits haalbaar natuurlijk
  • 14 May 2018 om 23:04
    • Quote van 14 May 2018 om 22:57
      Ja klopt, sorry bedoelde Golla is die andere centrumverdediger
    Maakt niet uit:-) maar dat zou best eens een goede kunnen zijn ja.
  • 14 May 2018 om 22:57
    • Quote van 14 May 2018 om 21:10
      Beste rene67 mag ik je er even op wijzen dat Dumic bij Utrecht in de ED speelt? Hartelijk dank
    Ja klopt, sorry bedoelde Golla is die andere centrumverdediger
  • 14 May 2018 om 22:35
    • Quote van 14 May 2018 om 22:32
      Nee hoor, Jan53 en TwentefanHenk begonnen er zonder reden over, scroll maar even. Vandaar mijn vraag wat ze daarmee wilden bereiken in deze topic.
    O oke, was ik al weer kwijt, misschien had je beter even op 1 van de berichten kunnen reageren dan.
  • 14 May 2018 om 22:32
    • Quote van 14 May 2018 om 22:15
      Volgens mij begint jij er nu over??
    Nee hoor, Jan53 en TwentefanHenk begonnen er zonder reden over, scroll maar even. Vandaar mijn vraag wat ze daarmee wilden bereiken in deze topic.
  • 14 May 2018 om 22:15
    • Quote van 14 May 2018 om 21:43
      Ik lees in deze topic nergens gescheld oid.Wat is de reden dat "jullie" dit blijven aanhalen, totaal off topic. Is het de wens dat het juist wordt aangewakkerd om dan te kunnen zeggen zie hier?
    Volgens mij begint jij er nu over??
  • 14 May 2018 om 21:52
    Off, ik zou die Jonathan Okita halen. 18 goals in 35 wedstrijden voor mvv is echt niet slecht, zeker niet voor een buitenspeler.
  • 14 May 2018 om 21:43
    Ik lees in deze topic nergens gescheld oid.Wat is de reden dat "jullie" dit blijven aanhalen, totaal off topic. Is het de wens dat het juist wordt aangewakkerd om dan te kunnen zeggen zie hier?
  • 14 May 2018 om 21:12
    • Quote van 14 May 2018 om 20:09
      Helemaal met je eens Jan, vaak zijn het de personen die hier nog niet zo lang zijn , die je overal voor uitmaken, en echt ik snap Niek en Björn ook niet dat ze dat accepteren, eerder was het veel leuker/gezelliger hier, en had men respect voor elkaar!
    B en N lezen vgm lang niet alles mee
  • 14 May 2018 om 21:10
    • Quote van 14 May 2018 om 18:24
      Leeroy Owusu Almere , van overtoom Almere ,Dumic van Nec zo zijn er nog wel paar zal ze je zo even sturen
    Beste rene67 mag ik je er even op wijzen dat Dumic bij Utrecht in de ED speelt? Hartelijk dank
  • 14 May 2018 om 20:26
    • Quote van 14 May 2018 om 20:16
      Blijkbaar heb jij meer moeite met begrijpend lezen als ik ;) Het definitieve spelersbudget staat gewoon nog niet vast
    Beste Socrates, inderdaad het spelersbudget staat nog niet vast, dat kan ook niet. Eerst moet het bezuinigingsplan goedgekeurd worden, dan moet de begroting rond komen, pas daarna kan FcT aan de selectie bouwen.....
  • 14 May 2018 om 20:16
    • Quote van 14 May 2018 om 19:43
      Hou toch op man dat is al gereserveerd en je moet eens goed lezen wat er staat
    Blijkbaar heb jij meer moeite met begrijpend lezen als ik ;) Het definitieve spelersbudget staat gewoon nog niet vast
  • 14 May 2018 om 20:14
    • Quote van 14 May 2018 om 19:07
      Precies....en met die eventuele extra centen zou je zomaar een "betere" speler kunnen halen. Alleen niet als je de helft van je "gegokte" beschikbare budget nu al gaat uitgeven.
    Allemaal wel mooi dat jullie dit weten maar commentaar op een ander hebben. Jullie gissen ook maar wat
  • 14 May 2018 om 20:09
    • Quote van 14 May 2018 om 17:51
      Ben nagenoeg al gestopt met reageren, want ongeacht het onderwerp, word je toch weer verrot gescholden als je kritisch bent of een andere mening hebt. Ik wacht de ontwikkelingen nu maar af m.b.t. TD, trainer en selectie enz.



    Helemaal met je eens Jan, vaak zijn het de personen die hier nog niet zo lang zijn , die je overal voor uitmaken, en echt ik snap Niek en Björn ook niet dat ze dat accepteren, eerder was het veel leuker/gezelliger hier, en had men respect voor elkaar!
  • 14 May 2018 om 19:43
    • Quote van 14 May 2018 om 18:38
      Stel je voor je wil nu speler A maar dat ketst af op 100k.....dus ga je volgens jou maar voor de iets mindere speler B. Laat over 2 weken nu net de belastingclaim dermate gunstig uitpakken dat je wel speler A had kunnen halen.... Een vooruitziende blik heeft niemand. Spelers zullen vast op een lijstje staan en gepolst zijn. Wacht nu gewoon even af tot het definitieve spelersbudget bekend is. Dan kun je pas echt spijkers met koppen slaan.
    Hou toch op man dat is al gereserveerd en je moet eens goed lezen wat er staat
  • 14 May 2018 om 19:07
    • Quote van 14 May 2018 om 18:56
      Denk dat we gewoon een betalingsregeling krijgen en die claim is gereserveerd inhoudend dat we weten wat we uit kunnen geven, dus als hij lager uitvalt heb je plots wat extra centen in kas.
    Precies....en met die eventuele extra centen zou je zomaar een "betere" speler kunnen halen. Alleen niet als je de helft van je "gegokte" beschikbare budget nu al gaat uitgeven.
  • 14 May 2018 om 18:56
    • Quote van 14 May 2018 om 18:38
      Stel je voor je wil nu speler A maar dat ketst af op 100k.....dus ga je volgens jou maar voor de iets mindere speler B. Laat over 2 weken nu net de belastingclaim dermate gunstig uitpakken dat je wel speler A had kunnen halen.... Een vooruitziende blik heeft niemand. Spelers zullen vast op een lijstje staan en gepolst zijn. Wacht nu gewoon even af tot het definitieve spelersbudget bekend is. Dan kun je pas echt spijkers met koppen slaan.
    Denk dat we gewoon een betalingsregeling krijgen en die claim is gereserveerd inhoudend dat we weten wat we uit kunnen geven, dus als hij lager uitvalt heb je plots wat extra centen in kas.
  • 14 May 2018 om 18:52
    • Quote van 14 May 2018 om 16:46
      Vergeet niet dat we doelpunten nodig hebben!!!
    Spitsen voor de JL hebben we echt wel maar er zullen nog wel spelers bij gaan komen ik maak me eigenlijk niet zoon zorgen ik heb er gewoon weer super veel zin in ... Vandaag reed ik toevallig met 4 auto's op de snelweg iedereen Twente sjaal en vlagen in de auto niemand kende elkaar maar toch naar elkaar knipperen en zwaaien zo van komt wel goed we blijven bij de club wij supporters moeten er volgend jaar gewoon weer staan als 12e man en vol gas geven dan is de sfeer in iedergeval goed
  • 14 May 2018 om 18:41
    • Quote van 14 May 2018 om 18:25
      Dat is de truc... Je haalt de beste spelers uit de JL, je haalt talenten die op termijn veel potentie hebben. Je moet echter wel iemand hebben met charisma en karakter die deze spelers over de streep kunnen trekken. Als je dan aan komt kakken met Ted van Leeuwen........ vergeet het.
    En nu is er helemaal geen TD, dus überhaupt niemand die ze over de streep trekt. Ook die jongens die René noemt zijn slechts uit de lucht gegrepen. Twente is nou niet de place to be om lekker te voetballen wanneer je hogerop wil. De liefde voor de club van sommige supporters maakt soms blind.
  • 14 May 2018 om 18:38
    • Quote van 14 May 2018 om 17:50
      daadkrachtige personen aanstellen niet van die waslappen willen genoeg spelers voor twente spelen let maar op !!. Handelen twente niet wachten op een ander wat dat betreft kon jij wel in het bestuur van vorige jaar hebben gezeten Boeskool je lult net als die van halst .
    Stel je voor je wil nu speler A maar dat ketst af op 100k.....dus ga je volgens jou maar voor de iets mindere speler B. Laat over 2 weken nu net de belastingclaim dermate gunstig uitpakken dat je wel speler A had kunnen halen.... Een vooruitziende blik heeft niemand. Spelers zullen vast op een lijstje staan en gepolst zijn. Wacht nu gewoon even af tot het definitieve spelersbudget bekend is. Dan kun je pas echt spijkers met koppen slaan.
  • 14 May 2018 om 18:38
    • Quote van 14 May 2018 om 17:21
      En een conpetitie waaruit je niet kan degraderen, ongelooflijk. Je voetbalt toch om zo hoog mogelijk te spelen? Snap niet dat de KNVB de oren laat hangen naar amateurs die niet willen promoveren
    Ook de ploegen van ajax psv en utrecht moet hier weg ze mogen niet promoveren en vroeger konden jupiler league ploegen daar spelers can huren voor een volgende stap. Knvb maakt het voetbal kapot!!!
  • 14 May 2018 om 18:25
    • Quote van 14 May 2018 om 18:18
      Noem ze maar. Wie wil allemaal JL voor ons spelen?
    Dat is de truc... Je haalt de beste spelers uit de JL, je haalt talenten die op termijn veel potentie hebben. Je moet echter wel iemand hebben met charisma en karakter die deze spelers over de streep kunnen trekken. Als je dan aan komt kakken met Ted van Leeuwen........ vergeet het.
  • 14 May 2018 om 18:24
    • Quote van 14 May 2018 om 18:18
      Noem ze maar. Wie wil allemaal JL voor ons spelen?
    Leeroy Owusu Almere , van overtoom Almere ,Dumic van Nec zo zijn er nog wel paar zal ze je zo even sturen
  • 14 May 2018 om 18:18
    • Quote van 14 May 2018 om 18:15
      Ja klopt zijn er behoorlijk wat die voor deze geweldige club willen spelen en ook goede spelers niet van het soort kvasina waar jij wel gecharmeerd van zal zijn
    Noem ze maar. Wie wil allemaal JL voor ons spelen?
  • 14 May 2018 om 18:15
    • Quote van 14 May 2018 om 17:57
      Oké, René de allesweter. Ze staan in rijen klaar om voor ons te komen spelen in de JL...
    Ja klopt zijn er behoorlijk wat die voor deze geweldige club willen spelen en ook goede spelers niet van het soort kvasina waar jij wel gecharmeerd van zal zijn
  • 14 May 2018 om 17:59
    • Quote van 14 May 2018 om 16:35
      Twente is wel degelijk bezig met een selectie de zeer slechte spelers worden weg gedaan of zijn al weg en jongens als assaidi en jensen willen ze behouden ook zijn spelers als hola en van der heide en boere nog steeds eigendom van Twente dus zullen die zo als het er nu uit ziet en ik zeg zo als het er NU uit ziet gewoon volgend seizoen jupilair spelen als je nou is een paar goede verdedigers haalt kan je gaan bouwen aan een team .
      deze spelers wat je nu hebt (op bijna de gehele verdediging na Maria,thesker goed genoeg voor JL ) moet je gewoon kampioen kunnen worden van de JL als het maar een team word en dat was het niet afgelopen seizoen
    Bij FC Twente heerst een virus dat diep genesteld zit in de cultuur en er zijn een paar hosts die dit virus dragen. Dit zijn de spelers die hebben lopen klagen en de medewerkers/spelers die hebben lopen lekken. Velderman MOET deze spelers eruit schoppen en Ten Voorde moet in principe zijn bronnen opgeven. Het kan niet zo zijn dat deze spelers nog 1 minuut het Rood van FCT mogen dragen, het kan niet zo zijn dat lekkende medewerkers in aanraking mogen komen met ons 1ste en 2de. We gaan de eerste 3 maanden zeer waarschijnlijk heel stroef voetballen want er staat een geheel nieuw team dat staat te ballen tegen schopteams die al langer bij elkaar zijn. FC Twente moet als voetbaltempel afgebroken worden opgebouwd vanaf NUL. Blijven de serpenten binnen de selectie/het bedrijf aan, dan kun je een kampioenschap gewoon vergeten.
  • 14 May 2018 om 17:58
    • Quote van 14 May 2018 om 17:01
      Romantische gedachte, maar gaat je niet lukken. Ten eerste moet je al spelers vinden die bereid zijn om bij ons in de JL te spelen. Dan wordt de spoeling al erg dun. Daarnaast kun je spelers die al wat hebben bewezen op dit moment vergeten. Die gaan ook eerst oriënteren wat de mogelijkheden zijn. Buitenkansjes zullen zich pas later voordoen, zodra selecties voor grotere clubs vorm gaan krijgen (zie bijv Unal). Het is nu gewoon nog te vroeg om forums vol te blaffen met "er gebeurt niets, we moeten nu spelers'
    Nee maar wel heel veel werk maken van Fred Rutten , waarbij ik mijn twijfels heb . Want dat word een skype commissariaat , dus daar zijn ze lang mee bezig geweest , en dan moeten zenu volop schakelen , en.ik den.dat Kammetje zijn lijstje met eventueel haalbare spelers wel klaar heeft . En waar wil jij dan weer op wachten ? Op spelers met een krasje ?nou bedankt dat hebben we gezien , met een hoop ellende tot gevolg . Gewoonnu gaan doorpakken .
  • 14 May 2018 om 17:57
    • Quote van 14 May 2018 om 17:50
      daadkrachtige personen aanstellen niet van die waslappen willen genoeg spelers voor twente spelen let maar op !!. Handelen twente niet wachten op een ander wat dat betreft kon jij wel in het bestuur van vorige jaar hebben gezeten Boeskool je lult net als die van halst .
    Oké, René de allesweter. Ze staan in rijen klaar om voor ons te komen spelen in de JL...
  • 14 May 2018 om 17:51
    • Quote van 14 May 2018 om 16:17
      Het seizoen is nog niet eens afgelopen! Play-offs zijn nog in volle gang. Als de paniek al toe slaat, dan gaat het een lange zomer worden met een hoop gedram hier..
    Ben nagenoeg al gestopt met reageren, want ongeacht het onderwerp, word je toch weer verrot gescholden als je kritisch bent of een andere mening hebt. Ik wacht de ontwikkelingen nu maar af m.b.t. TD, trainer en selectie enz.



  • 14 May 2018 om 17:50
    • Quote van 14 May 2018 om 17:01
      Romantische gedachte, maar gaat je niet lukken. Ten eerste moet je al spelers vinden die bereid zijn om bij ons in de JL te spelen. Dan wordt de spoeling al erg dun. Daarnaast kun je spelers die al wat hebben bewezen op dit moment vergeten. Die gaan ook eerst oriënteren wat de mogelijkheden zijn. Buitenkansjes zullen zich pas later voordoen, zodra selecties voor grotere clubs vorm gaan krijgen (zie bijv Unal). Het is nu gewoon nog te vroeg om forums vol te blaffen met "er gebeurt niets, we moeten nu spelers'
    daadkrachtige personen aanstellen niet van die waslappen willen genoeg spelers voor twente spelen let maar op !!. Handelen twente niet wachten op een ander wat dat betreft kon jij wel in het bestuur van vorige jaar hebben gezeten Boeskool je lult net als die van halst .
  • 14 May 2018 om 17:39
    Nog geen idee hoe de selectie van volgend seizoen eruit ziet en nu al favoriet. Dat vind ik bijzonder.
  • 14 May 2018 om 17:22
    • Quote van 14 May 2018 om 17:02
      Off topic. Op VZ een mooi stuk van 1 van de shirtsponsoren van mede degradant Roda. Duidelijke taal. ;-)
    Duidelijke taal.... maar wat heb je eraan? Roda was een degradatiekandidaat, dat wist die sponsor van tevoren, dus hij moet niet janken.
  • 14 May 2018 om 17:21
    • Quote van 14 May 2018 om 16:45
      Hoe kan je deze competitie nou serieus nemen als je ploegen mee laat spelen die niet mogen promoveren en dat een ploeg die 15e word maar een periode titel behaalde kan evt via nacompetitie promoveren! Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om te beseffen dat je het niveau van beide competities te kort doet en dat zie je terug in de uefa cup de cl en het Nederlands elftal! Knvb maakt zijn eigen voetbal kapot is mijn mening.
    En een conpetitie waaruit je niet kan degraderen, ongelooflijk. Je voetbalt toch om zo hoog mogelijk te spelen? Snap niet dat de KNVB de oren laat hangen naar amateurs die niet willen promoveren
  • 14 May 2018 om 17:21
    • Quote van 14 May 2018 om 17:05
      Off topic: Iemand enig idee wanneer het nieuwe thuis/en uitshirt wordt gepresenteerd?
    Zodra velderman geld heeft gevonden voor de aanschaf en de designer het logo aan heeft gepast. Dat is nu een ROS dat in de stal aangerand wordt door een groep................

    FC Twente
    Pure Energie
    Verspillen
  • 14 May 2018 om 17:05
    Off topic: Iemand enig idee wanneer het nieuwe thuis/en uitshirt wordt gepresenteerd?
  • 14 May 2018 om 17:02
    Off topic. Op VZ een mooi stuk van 1 van de shirtsponsoren van mede degradant Roda. Duidelijke taal. ;-)
  • 14 May 2018 om 17:01
    • Quote van 14 May 2018 om 16:50
      Maakt geen reet uit die bleuming weet wat er speelt toch ??.Gaan we lekker wachten tot 3 weken voor het begint , kunnen we het wel vergeten slectie moet over 4 weken zo goed als compleet zijn .
    Romantische gedachte, maar gaat je niet lukken. Ten eerste moet je al spelers vinden die bereid zijn om bij ons in de JL te spelen. Dan wordt de spoeling al erg dun. Daarnaast kun je spelers die al wat hebben bewezen op dit moment vergeten. Die gaan ook eerst oriënteren wat de mogelijkheden zijn. Buitenkansjes zullen zich pas later voordoen, zodra selecties voor grotere clubs vorm gaan krijgen (zie bijv Unal). Het is nu gewoon nog te vroeg om forums vol te blaffen met "er gebeurt niets, we moeten nu spelers'
  • 14 May 2018 om 16:58
    • Quote van 14 May 2018 om 16:45
      Hoe kan je deze competitie nou serieus nemen als je ploegen mee laat spelen die niet mogen promoveren en dat een ploeg die 15e word maar een periode titel behaalde kan evt via nacompetitie promoveren! Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om te beseffen dat je het niveau van beide competities te kort doet en dat zie je terug in de uefa cup de cl en het Nederlands elftal! Knvb maakt zijn eigen voetbal kapot is mijn mening.
    die de koning was toch een keeper..dan kon je niet ..en had je ook geen verstand van voetbal..
  • 14 May 2018 om 16:50
    • Quote van 14 May 2018 om 16:15
      Wie is de TD dan, en wat is er te besteden?
    Maakt geen reet uit die bleuming weet wat er speelt toch ??.Gaan we lekker wachten tot 3 weken voor het begint , kunnen we het wel vergeten slectie moet over 4 weken zo goed als compleet zijn .
  • 14 May 2018 om 16:46
    • Quote van 14 May 2018 om 16:35
      Twente is wel degelijk bezig met een selectie de zeer slechte spelers worden weg gedaan of zijn al weg en jongens als assaidi en jensen willen ze behouden ook zijn spelers als hola en van der heide en boere nog steeds eigendom van Twente dus zullen die zo als het er nu uit ziet en ik zeg zo als het er NU uit ziet gewoon volgend seizoen jupilair spelen als je nou is een paar goede verdedigers haalt kan je gaan bouwen aan een team .
      deze spelers wat je nu hebt (op bijna de gehele verdediging na Maria,thesker goed genoeg voor JL ) moet je gewoon kampioen kunnen worden van de JL als het maar een team word en dat was het niet afgelopen seizoen
    Vergeet niet dat we doelpunten nodig hebben!!!
  • 14 May 2018 om 16:45
    Hoe kan je deze competitie nou serieus nemen als je ploegen mee laat spelen die niet mogen promoveren en dat een ploeg die 15e word maar een periode titel behaalde kan evt via nacompetitie promoveren! Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om te beseffen dat je het niveau van beide competities te kort doet en dat zie je terug in de uefa cup de cl en het Nederlands elftal! Knvb maakt zijn eigen voetbal kapot is mijn mening.
  • 14 May 2018 om 16:39
    • Quote van 14 May 2018 om 16:26
      Jij denkt dat het op de manier van afgelopen seizoenen kan?
    Nee, maar ik denk wel dat er eerst meer duidelijk moet zijn over budgetten en prioriteiten. Ik denk dat er daarnaast al wel wat lijntjes uitstaan maar wanneer je nu zonder TD in het wilde weg spelers aantrekt, krijg je waarschijnlijk eenzelfde situatie.
  • 14 May 2018 om 16:35
    • Quote van 14 May 2018 om 16:07
      Maar titelkandidaat?.In godsnaam hoe komen ze er bij? Twente totaal nog niet bezig met selectie zal nu toch keer tijd worden. Ik zie gewoon gebeuren dat ze straks gewoon afgetroefd worden door Roda, NEC etc.
    Twente is wel degelijk bezig met een selectie de zeer slechte spelers worden weg gedaan of zijn al weg en jongens als assaidi en jensen willen ze behouden ook zijn spelers als hola en van der heide en boere nog steeds eigendom van Twente dus zullen die zo als het er nu uit ziet en ik zeg zo als het er NU uit ziet gewoon volgend seizoen jupilair spelen als je nou is een paar goede verdedigers haalt kan je gaan bouwen aan een team .
    deze spelers wat je nu hebt (op bijna de gehele verdediging na Maria,thesker goed genoeg voor JL ) moet je gewoon kampioen kunnen worden van de JL als het maar een team word en dat was het niet afgelopen seizoen
  • 14 May 2018 om 16:34
    • Quote van 14 May 2018 om 15:56
      Stel dat wij 3e worden achter Jong Ajax en Jong PSV dan voelt dat als een kampioenschap.
    Hahaha, schaam je diep!
  • 14 May 2018 om 16:26
    • Quote van 14 May 2018 om 16:17
      Het seizoen is nog niet eens afgelopen! Play-offs zijn nog in volle gang. Als de paniek al toe slaat, dan gaat het een lange zomer worden met een hoop gedram hier..
    Jij denkt dat het op de manier van afgelopen seizoenen kan?
  • 14 May 2018 om 16:17
    • Quote van 14 May 2018 om 16:15
      De verkoop van aandelen zal ook wel niet zo'n vaart lopen, aangezien er niets over wordt gecommuniceerd. Wat wel duidelijk is dat augustus met rasse schreden nadert.
      Als er dan dan geen ingespeeld team staat kun je promotie wel haast op je buik schrijven en wordt je wel heel erg afhankelijk van de evt. nacompetitie.
    Het seizoen is nog niet eens afgelopen! Play-offs zijn nog in volle gang. Als de paniek al toe slaat, dan gaat het een lange zomer worden met een hoop gedram hier..
  • 14 May 2018 om 16:16
    Haal Hans eens van die roze wolk. De ED stelt al niets voor laat staan de JL. niveau wordt misschien iets minder slecht en de belangstelling wordt misschien wat groter (zowel op tv als in de stadions) weet iemand of de uitwedstrijden van FcT straks live te bekijken zijn op tv?
  • 14 May 2018 om 16:15
    • Quote van 14 May 2018 om 16:07
      Maar titelkandidaat?.In godsnaam hoe komen ze er bij? Twente totaal nog niet bezig met selectie zal nu toch keer tijd worden. Ik zie gewoon gebeuren dat ze straks gewoon afgetroefd worden door Roda, NEC etc.
    De verkoop van aandelen zal ook wel niet zo'n vaart lopen, aangezien er niets over wordt gecommuniceerd. Wat wel duidelijk is dat augustus met rasse schreden nadert.
    Als er dan dan geen ingespeeld team staat kun je promotie wel haast op je buik schrijven en wordt je wel heel erg afhankelijk van de evt. nacompetitie.
  • 14 May 2018 om 16:15
    • Quote van 14 May 2018 om 16:07
      Maar titelkandidaat?.In godsnaam hoe komen ze er bij? Twente totaal nog niet bezig met selectie zal nu toch keer tijd worden. Ik zie gewoon gebeuren dat ze straks gewoon afgetroefd worden door Roda, NEC etc.
    Wie is de TD dan, en wat is er te besteden?
  • 14 May 2018 om 16:07
    Maar titelkandidaat?.In godsnaam hoe komen ze er bij? Twente totaal nog niet bezig met selectie zal nu toch keer tijd worden. Ik zie gewoon gebeuren dat ze straks gewoon afgetroefd worden door Roda, NEC etc.
  • 14 May 2018 om 15:56
    Stel dat wij 3e worden achter Jong Ajax en Jong PSV dan voelt dat als een kampioenschap.
  • 14 May 2018 om 15:53
    Kan iemand hansje the king eens zeggen dat jong ajakkes en jong pisvee toch niet kunnen promoveren????