''Mij ontgaat wat de toegevoegde waarde is van Fred Rutten''

44 reacties
''Mij ontgaat wat de toegevoegde waarde is van Fred Rutten''

FC Twente heeft maandagochtend bekend gemaakt dat Fred Rutten toe zal treden tot de Raad van Commissarissen, maar Theo Hakkert is vooralsnog niet echt enthousiast. Hij toont zich kritisch vanwege de afstand. 

"Het is natuurlijk op zich helemaal mooi en prima, want de club kan alle advies gebruiken, zeker goed advies, maar mij ontgaat wat voor FC Twente de toegevoegde waarde is van Fred Rutten wanneer hij zijn goede raad per Skype moet doorgeven vanuit Israël op het moment dat zijn eigen elftal de wedstrijd erop heeft zitten", schrijft hij in zijn column voor de Tubantia.

"Hij is de laatste hoop en hij denkt altoos aan de club, alleen - kleine dingen houd je toch - zit hij op 4000 kilometer afstand", aldus Hakkert. "Het is niet, zeg maar, dat hij van de tribune komt en snel wat spelers anders neerzet om de pot alsnog te winnen, zoals Cruijff ooit deed bij Leo Beenhakker. Hoewel, als de Russen de Amerikaanse verkiezingen van afstand kunnen winnen, moet dat met voetbal ook lukken." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 May 2018 om 21:41
    • Quote van 15 May 2018 om 21:39
      Mij ontgaat wat de toegevoegde waarde is van ene Theo Hakkert.
    Hahaha +100!
  • 15 May 2018 om 21:39
    Mij ontgaat wat de toegevoegde waarde is van ene Theo Hakkert.
  • 15 May 2018 om 19:28
    • Quote van 15 May 2018 om 15:48
      En dat baseer je op 1 wedstrijd?
    Ik heb hem meerdere keren gezien, het is niets voor twente!!!!!
  • 15 May 2018 om 17:41
    • Quote van 15 May 2018 om 14:43
      Of moeten sommige mensen even gaan begrijpen dat we jupiler league spelen? De namen die hij noemt zijn zeker spelers die tot de betere behoren in de juup hoor en we moeten kampioen worden dus je hebt dit soort gasten wel nodig enerzijds omdat zij de betere spelers uit die competitie zijn en anderzijds je een concurrent zwakker maakt.
      Je kan wel spelers uit het buitenland of eredivisie halen maar zijn die gemotiveerd voor de troosteloze ambiance etc? Ik vind dat hij uitstekende opties noemt maar ben bang dat bij veel mensen de situatie nog niet volledig doordrongen is...
    En ook niet onbelangrijk inderdaad, die weten wat het spelen in de JPL inhoudt, wat daar vaar nodig is. Dus vechten boven creativiteit
  • 15 May 2018 om 16:14
    • Quote van 15 May 2018 om 12:39
      Hakkert heeft hier 1001% gelijk. Ten eerste, hoe werkt dat? Als trainer van de ene club spelers neerzetten bij een andere club, dat is een conflict of interest en je opent jezelf voor boetes en een rechtszaak. Als Maccaibi denkt dat Rutten een speler naar Twente schuift en meent dat deze speler naar Maccaibi moet, dan heb je de poppen aan het dansen en krijg je het aan de stok met de UEFA. Dat is 1.2. Een trainer behoort miz zich 100% in te zetten voor een club. Een trainer behoort al zijn tijd, energie en kennis in een club te steken. Wat als de sales-manager van Grolsch ook ff wat Heineken slijt? Het is ergens een beetje immoreel?3. Rutten haalt Hiddink en Berger aan als voorbeeld. Maar zijn die situaties wel vergelijkbaar? En wie is Rutten dat hij zichzelf met Hiddink mag vergelijken? 4. Rutten geeft advies. Heel fijn, zijn we blij mee. En dan? Als Van Leeuwen (stel hij komt) het niet eens is met Rutten? Dat Van Leeuwen een ja-knikker is die zich de les laat lezen door een skype-spook? Tuurlijk niet. Het is heel fijn dat nobody Velderman eindelijk een aanspreekpunt heeft, het is heel fijn dat op 200KM afstand een Meneer Fransen/Takens 3,800 KM verder moet bellen voor goed advies over hoe een club te besturen. Maar aan het eind van de dag heeft Fred Rutten de Pokkel er half tegenaan hangen en zo heeft niemand zijn liefde ooit weten te bevredigen, dan gaan we een geheel onervaren Pusic aan het roer krijgen en dan als klapper op de vuurpijl, met een beetje pech, krijgen we schroothoophandelaar Ted er ook nog bij. Alsof dat niet genoeg is. Tijdsdruk. We hebben 3 maanden tot de competitie-start. Nou ja, 3 maanden? WK ertussen, spelers op vakantie, oefenperiode van 1 a 1.5 maand. Je zou denken dat FC Twente begin Juli de eerste training plant DAT IS OVER 6 WEKEN. Inhoudend dat we volgend jaar weer doodleuk met Lely, Thesker, Bijen en dergelijk mentaal labiel materiaal de kunstgrasvelden op moeten................. tenzij Bleuming kan toveren.
    Volgens mij wordt in de RvC het beleid opgesteld. Zij stellen in dat kader de directie aan om binnen kaders te opereren. Daar ligt dus de taak van FR op sportief gebied. Als er geen capabele TD/TM komt, kan FcT het weer schudden. Ik zie dus niet in waarom FR niet op afstand zou kunnen toezien.... Ik mag hopen dat FR in de plaats van dhr. Fransen komt.... Verder is een proces onderweg, waarbij eerst het bezuinigingsplan uitgevoerd moet worden, dan e.e.a. financieel geregeld en geaccordeerd moet zijn, met een sluitende begroting voor 2018/2019 als afgeleide, daarna worden zaken ingevuld door de nieuwe directie... In de tussentijd worden veel zaken voorbereid om niet te veel tijd te verliezen.... dat lijkt me de voortgang, waarbij (daar heb je gelijk in) e.e.a. te laat opgestart is..... Men wilde de keuze pas bepalen nadat duidelijk was of FcT JL of ED zou spelen.... M.i. maakt dat niets uit, maar goed, dat is een besluit dat anderen genomen hebben....
  • 15 May 2018 om 15:48
    • Quote van 15 May 2018 om 12:59
      Dan weet je wel wat er gaat gebeuren. Er druppelen steeds spelers binnen, en er gaan steeds spelers weg. Inhoudend dat tactiek, spellijnen etc trainen volledig onmogelijk is. Het team dat er op 1 Juli staat kan op 1 Augustus zomaar 5 a 7 mutaties hebben. En een week later je eerste wedstrijd.

      Ik wil niet negatief klinken of doemdenken, maar het is een recept voor chaos en teleurstelling.
    Ben er zeker bang voor
  • 15 May 2018 om 15:48
    • Quote van 15 May 2018 om 15:22
      Cas Peters heeft in de playoff tegen Nec niet gepresteerd. Komt duelkracht te kort en zijn vechtlust is zwak. Laat maar lekker In Emmen.
    En dat baseer je op 1 wedstrijd?
  • 15 May 2018 om 15:22
    Cas Peters heeft in de playoff tegen Nec niet gepresteerd. Komt duelkracht te kort en zijn vechtlust is zwak. Laat maar lekker In Emmen.
  • 15 May 2018 om 15:22
    • Quote van 15 May 2018 om 13:49
      Banning Hou toch op man
    Jij volgt die competitie waarschijnlijk niet.
  • 15 May 2018 om 15:16
    • Quote van 15 May 2018 om 12:42
      Peters staat derde op de topscorerslijst en Bannink heeft er ook al behoorlijk wat gescoord en doet het goed.
    Hij staat vijfde met ongeveer evenveel doelpunten als Oosterwijk drie jaar geleden.. ..
  • 15 May 2018 om 15:10
    • Quote van 15 May 2018 om 14:43
      Of moeten sommige mensen even gaan begrijpen dat we jupiler league spelen? De namen die hij noemt zijn zeker spelers die tot de betere behoren in de juup hoor en we moeten kampioen worden dus je hebt dit soort gasten wel nodig enerzijds omdat zij de betere spelers uit die competitie zijn en anderzijds je een concurrent zwakker maakt.
      Je kan wel spelers uit het buitenland of eredivisie halen maar zijn die gemotiveerd voor de troosteloze ambiance etc? Ik vind dat hij uitstekende opties noemt maar ben bang dat bij veel mensen de situatie nog niet volledig doordrongen is...
    Helemaal mee eens.
  • 15 May 2018 om 14:48
    • Quote van 15 May 2018 om 14:02
      De realiteit is dat als we nu al allerlei spelers gaan halen, zonder dat het bezuinigingsplan goedgekeurd is en er ook nog geen begroting is, we een serieus probleem hebben. Zonder sluitende begroting is het einde oefening.
    Precies dat! Kunnen nu wel van alles doen maar dat brengt ons niks. Moet ook eerst weten welke spelers de intentie hebben om te blijven, al kan er last minute nog van alles gebeuren.
  • 15 May 2018 om 14:47
    • Quote van 15 May 2018 om 13:01
      Licentie? Ben je in 2016 blijven steken? We zitten anno 2018 in CAT 2.....
    Een ander afkraken maar zelf niet op de hoogte van de situatie zijn.... tja

  • 15 May 2018 om 14:44
    • Quote van 15 May 2018 om 11:08
      Interessante spelers uit de JL: Joey Veerman, Jonathan Okita, Cas Peters, Darryl van Mieghem, Arsenio Valpoort, Fatih Kamaci, Richard van der Venne, Sven Blummel, Silvester van der Water, Robert Mutzers, Mark Diemers, Mohamed Hamdaoui, Tarek Tissoudali, Elton Kabangu, Alexander Bannink, Youssef el Jebli, Gaston Salasiwa, Mohamed Rayhi, Tom Overtoom en Wojciech Golla.
    Goed gezien... en of ze er iets mee doen is nog afwachten maar ze zijn bekend
  • 15 May 2018 om 14:43
    • Quote van 15 May 2018 om 13:01
      Licentie? Ben je in 2016 blijven steken? We zitten anno 2018 in CAT 2.....
    We zullen toch eerst de juiste documenten moeten overleggen. We gaan niet met dezelfde hoeveelheid poen als vorig seizoen werken. Zal toch kloppend en passend moeten zijn. Daarvoor moet er nog het nodige gebeuren. Hoeveel mensen moeten eruit, met welke regeling? Je moet eerst alles helder hebben pas dan kun je kijken naar spelers. Als we nou een positieve bankrekening zouden hebben dan zou het makkelijker zijn om nu al spelers aan te trekken, mits transfervrij de markt gaat pas 1 juni open.
  • 15 May 2018 om 14:43
    • Quote van 15 May 2018 om 12:11
      Hannink en Peters, wil je nog graag een divisie lager?!
    Of moeten sommige mensen even gaan begrijpen dat we jupiler league spelen? De namen die hij noemt zijn zeker spelers die tot de betere behoren in de juup hoor en we moeten kampioen worden dus je hebt dit soort gasten wel nodig enerzijds omdat zij de betere spelers uit die competitie zijn en anderzijds je een concurrent zwakker maakt.
    Je kan wel spelers uit het buitenland of eredivisie halen maar zijn die gemotiveerd voor de troosteloze ambiance etc? Ik vind dat hij uitstekende opties noemt maar ben bang dat bij veel mensen de situatie nog niet volledig doordrongen is...
  • 15 May 2018 om 14:03
    • Quote van 15 May 2018 om 13:57
      Als als als als als als als
    Ach spuit 11 is er ook weer.
  • 15 May 2018 om 14:02
    • Quote van 15 May 2018 om 13:28
      Als als als.. koop je niks voor. Kijk na de realiteit.
    De realiteit is dat als we nu al allerlei spelers gaan halen, zonder dat het bezuinigingsplan goedgekeurd is en er ook nog geen begroting is, we een serieus probleem hebben. Zonder sluitende begroting is het einde oefening.
  • 15 May 2018 om 13:57
    • Quote van 15 May 2018 om 13:16
      Als we nu weer in categorie 1 zouden komen zijn we de licensie kwijt.
    Als als als als als als als
  • 15 May 2018 om 13:55
    • Quote van 15 May 2018 om 12:43
      23 juni 1e training. Kort dag dus voor het renoveren van de selectie
    Ik denk dat Rutten genoeg vakman is om te weten welke type spelers er nodig zijn en waar je die eventueel kunt halen. Ik denk ook dat Rutten contacten genoeg heeft om dat te realiseren voor Twente. Daar komt bij dat hij naar ik denk niet de hoofdprijs zal vragen voor zijn werk, dus wat is dan het probleem?
  • 15 May 2018 om 13:49
    • Quote van 15 May 2018 om 12:42
      Peters staat derde op de topscorerslijst en Bannink heeft er ook al behoorlijk wat gescoord en doet het goed.
    Banning Hou toch op man
  • 15 May 2018 om 13:28
    • Quote van 15 May 2018 om 13:26
      Maar wat Vlekkie zegt is net iets realistischer.
    Als als als.. koop je niks voor. Kijk na de realiteit.
  • 15 May 2018 om 13:26
    • Quote van 15 May 2018 om 13:23
      Als we messi en ronaldo hadden speelde we CL
    Maar wat Vlekkie zegt is net iets realistischer.
  • 15 May 2018 om 13:23
    • Quote van 15 May 2018 om 13:16
      Als we nu weer in categorie 1 zouden komen zijn we de licensie kwijt.
    Als we messi en ronaldo hadden speelde we CL
  • 15 May 2018 om 13:16
    • Quote van 15 May 2018 om 13:01
      Licentie? Ben je in 2016 blijven steken? We zitten anno 2018 in CAT 2.....
    Als we nu weer in categorie 1 zouden komen zijn we de licensie kwijt.
  • 15 May 2018 om 13:15
    • Quote van 15 May 2018 om 12:59
      Dan weet je wel wat er gaat gebeuren. Er druppelen steeds spelers binnen, en er gaan steeds spelers weg. Inhoudend dat tactiek, spellijnen etc trainen volledig onmogelijk is. Het team dat er op 1 Juli staat kan op 1 Augustus zomaar 5 a 7 mutaties hebben. En een week later je eerste wedstrijd.

      Ik wil niet negatief klinken of doemdenken, maar het is een recept voor chaos en teleurstelling.
    Waar niet. Dit is het lot van het Nederlands voetbal. Op de laatste dag kunnen er nog aanbiedingen komen die niet te weigeren zijn.
  • 15 May 2018 om 13:01
    • Quote van 15 May 2018 om 12:54
      Twente moet eerst zekerheid hebben. Wat kan er financieel en de licentie veilig stellen. We kunnen nu wel lukraak spelers halen maar dat schiet niet op. Er zal ongetwijfeld een lijstje zijn met spelers en wellicht is er al gesproken met een aantal.
    Licentie? Ben je in 2016 blijven steken? We zitten anno 2018 in CAT 2.....
  • 15 May 2018 om 12:59
    • Quote van 15 May 2018 om 12:43
      23 juni 1e training. Kort dag dus voor het renoveren van de selectie
    Dan weet je wel wat er gaat gebeuren. Er druppelen steeds spelers binnen, en er gaan steeds spelers weg. Inhoudend dat tactiek, spellijnen etc trainen volledig onmogelijk is. Het team dat er op 1 Juli staat kan op 1 Augustus zomaar 5 a 7 mutaties hebben. En een week later je eerste wedstrijd.

    Ik wil niet negatief klinken of doemdenken, maar het is een recept voor chaos en teleurstelling.
  • 15 May 2018 om 12:54
    • Quote van 15 May 2018 om 12:43
      23 juni 1e training. Kort dag dus voor het renoveren van de selectie
    Twente moet eerst zekerheid hebben. Wat kan er financieel en de licentie veilig stellen. We kunnen nu wel lukraak spelers halen maar dat schiet niet op. Er zal ongetwijfeld een lijstje zijn met spelers en wellicht is er al gesproken met een aantal.
  • 15 May 2018 om 12:43
    • Quote van 15 May 2018 om 12:39
      Hakkert heeft hier 1001% gelijk. Ten eerste, hoe werkt dat? Als trainer van de ene club spelers neerzetten bij een andere club, dat is een conflict of interest en je opent jezelf voor boetes en een rechtszaak. Als Maccaibi denkt dat Rutten een speler naar Twente schuift en meent dat deze speler naar Maccaibi moet, dan heb je de poppen aan het dansen en krijg je het aan de stok met de UEFA. Dat is 1.2. Een trainer behoort miz zich 100% in te zetten voor een club. Een trainer behoort al zijn tijd, energie en kennis in een club te steken. Wat als de sales-manager van Grolsch ook ff wat Heineken slijt? Het is ergens een beetje immoreel?3. Rutten haalt Hiddink en Berger aan als voorbeeld. Maar zijn die situaties wel vergelijkbaar? En wie is Rutten dat hij zichzelf met Hiddink mag vergelijken? 4. Rutten geeft advies. Heel fijn, zijn we blij mee. En dan? Als Van Leeuwen (stel hij komt) het niet eens is met Rutten? Dat Van Leeuwen een ja-knikker is die zich de les laat lezen door een skype-spook? Tuurlijk niet. Het is heel fijn dat nobody Velderman eindelijk een aanspreekpunt heeft, het is heel fijn dat op 200KM afstand een Meneer Fransen/Takens 3,800 KM verder moet bellen voor goed advies over hoe een club te besturen. Maar aan het eind van de dag heeft Fred Rutten de Pokkel er half tegenaan hangen en zo heeft niemand zijn liefde ooit weten te bevredigen, dan gaan we een geheel onervaren Pusic aan het roer krijgen en dan als klapper op de vuurpijl, met een beetje pech, krijgen we schroothoophandelaar Ted er ook nog bij. Alsof dat niet genoeg is. Tijdsdruk. We hebben 3 maanden tot de competitie-start. Nou ja, 3 maanden? WK ertussen, spelers op vakantie, oefenperiode van 1 a 1.5 maand. Je zou denken dat FC Twente begin Juli de eerste training plant DAT IS OVER 6 WEKEN. Inhoudend dat we volgend jaar weer doodleuk met Lely, Thesker, Bijen en dergelijk mentaal labiel materiaal de kunstgrasvelden op moeten................. tenzij Bleuming kan toveren.
    23 juni 1e training. Kort dag dus voor het renoveren van de selectie
  • 15 May 2018 om 12:43
    • Quote van 15 May 2018 om 12:39
      Hakkert heeft hier 1001% gelijk. Ten eerste, hoe werkt dat? Als trainer van de ene club spelers neerzetten bij een andere club, dat is een conflict of interest en je opent jezelf voor boetes en een rechtszaak. Als Maccaibi denkt dat Rutten een speler naar Twente schuift en meent dat deze speler naar Maccaibi moet, dan heb je de poppen aan het dansen en krijg je het aan de stok met de UEFA. Dat is 1.2. Een trainer behoort miz zich 100% in te zetten voor een club. Een trainer behoort al zijn tijd, energie en kennis in een club te steken. Wat als de sales-manager van Grolsch ook ff wat Heineken slijt? Het is ergens een beetje immoreel?3. Rutten haalt Hiddink en Berger aan als voorbeeld. Maar zijn die situaties wel vergelijkbaar? En wie is Rutten dat hij zichzelf met Hiddink mag vergelijken? 4. Rutten geeft advies. Heel fijn, zijn we blij mee. En dan? Als Van Leeuwen (stel hij komt) het niet eens is met Rutten? Dat Van Leeuwen een ja-knikker is die zich de les laat lezen door een skype-spook? Tuurlijk niet. Het is heel fijn dat nobody Velderman eindelijk een aanspreekpunt heeft, het is heel fijn dat op 200KM afstand een Meneer Fransen/Takens 3,800 KM verder moet bellen voor goed advies over hoe een club te besturen. Maar aan het eind van de dag heeft Fred Rutten de Pokkel er half tegenaan hangen en zo heeft niemand zijn liefde ooit weten te bevredigen, dan gaan we een geheel onervaren Pusic aan het roer krijgen en dan als klapper op de vuurpijl, met een beetje pech, krijgen we schroothoophandelaar Ted er ook nog bij. Alsof dat niet genoeg is. Tijdsdruk. We hebben 3 maanden tot de competitie-start. Nou ja, 3 maanden? WK ertussen, spelers op vakantie, oefenperiode van 1 a 1.5 maand. Je zou denken dat FC Twente begin Juli de eerste training plant DAT IS OVER 6 WEKEN. Inhoudend dat we volgend jaar weer doodleuk met Lely, Thesker, Bijen en dergelijk mentaal labiel materiaal de kunstgrasvelden op moeten................. tenzij Bleuming kan toveren.
    23 juni 1e training. Kort dag dus voor het renoveren van de selectie
  • 15 May 2018 om 12:42
    • Quote van 15 May 2018 om 12:11
      Hannink en Peters, wil je nog graag een divisie lager?!
    Peters staat derde op de topscorerslijst en Bannink heeft er ook al behoorlijk wat gescoord en doet het goed.
  • 15 May 2018 om 12:39
    Hakkert heeft hier 1001% gelijk. Ten eerste, hoe werkt dat? Als trainer van de ene club spelers neerzetten bij een andere club, dat is een conflict of interest en je opent jezelf voor boetes en een rechtszaak. Als Maccaibi denkt dat Rutten een speler naar Twente schuift en meent dat deze speler naar Maccaibi moet, dan heb je de poppen aan het dansen en krijg je het aan de stok met de UEFA. Dat is 1.2. Een trainer behoort miz zich 100% in te zetten voor een club. Een trainer behoort al zijn tijd, energie en kennis in een club te steken. Wat als de sales-manager van Grolsch ook ff wat Heineken slijt? Het is ergens een beetje immoreel?3. Rutten haalt Hiddink en Berger aan als voorbeeld. Maar zijn die situaties wel vergelijkbaar? En wie is Rutten dat hij zichzelf met Hiddink mag vergelijken? 4. Rutten geeft advies. Heel fijn, zijn we blij mee. En dan? Als Van Leeuwen (stel hij komt) het niet eens is met Rutten? Dat Van Leeuwen een ja-knikker is die zich de les laat lezen door een skype-spook? Tuurlijk niet. Het is heel fijn dat nobody Velderman eindelijk een aanspreekpunt heeft, het is heel fijn dat op 200KM afstand een Meneer Fransen/Takens 3,800 KM verder moet bellen voor goed advies over hoe een club te besturen. Maar aan het eind van de dag heeft Fred Rutten de Pokkel er half tegenaan hangen en zo heeft niemand zijn liefde ooit weten te bevredigen, dan gaan we een geheel onervaren Pusic aan het roer krijgen en dan als klapper op de vuurpijl, met een beetje pech, krijgen we schroothoophandelaar Ted er ook nog bij. Alsof dat niet genoeg is. Tijdsdruk. We hebben 3 maanden tot de competitie-start. Nou ja, 3 maanden? WK ertussen, spelers op vakantie, oefenperiode van 1 a 1.5 maand. Je zou denken dat FC Twente begin Juli de eerste training plant DAT IS OVER 6 WEKEN. Inhoudend dat we volgend jaar weer doodleuk met Lely, Thesker, Bijen en dergelijk mentaal labiel materiaal de kunstgrasvelden op moeten................. tenzij Bleuming kan toveren.
  • 15 May 2018 om 12:38
    Offtopic: Als almere niet promoveert dennis van der Heijden ophalen, jonge en talentvolle spits. Samen met boere spelen of de concurrentie aangaan. Kvasina en Oosterwijk out!
  • 15 May 2018 om 12:34
    • Quote van 15 May 2018 om 12:21
      Deze man denkt volgens mij dat rutten als trainer of td gehaald is! Het is meer een adviserende rol en dat kan ook op afstand! Bovendien denk ik dat er een niet naar buiten gebrachte afspraak achter zit als rutten zijn laatste jaar er daar op heeft zitten!
    theo hakkert..journalist bij het biovacantieoord tubantia.. iedereen daar heeft verstand van voetbal ..whaha..
  • 15 May 2018 om 12:21
    Deze man denkt volgens mij dat rutten als trainer of td gehaald is! Het is meer een adviserende rol en dat kan ook op afstand! Bovendien denk ik dat er een niet naar buiten gebrachte afspraak achter zit als rutten zijn laatste jaar er daar op heeft zitten!
  • 15 May 2018 om 12:11
    • Quote van 15 May 2018 om 11:08
      Interessante spelers uit de JL: Joey Veerman, Jonathan Okita, Cas Peters, Darryl van Mieghem, Arsenio Valpoort, Fatih Kamaci, Richard van der Venne, Sven Blummel, Silvester van der Water, Robert Mutzers, Mark Diemers, Mohamed Hamdaoui, Tarek Tissoudali, Elton Kabangu, Alexander Bannink, Youssef el Jebli, Gaston Salasiwa, Mohamed Rayhi, Tom Overtoom en Wojciech Golla.
    Hannink en Peters, wil je nog graag een divisie lager?!
  • 15 May 2018 om 12:08
    Lullo die Hakkert !
  • 15 May 2018 om 11:10
    Prima zo Fred op afstand. Dit voorkomt dat hij als de verlosser wordt binnengehaald en hij alle vrijheid krijgt. Nu wordt FcT gedwongen zelf een organisatie te bouwen. Eind komend seizoen kan Fred aanschuiven in een organisatie die weer staat
  • 15 May 2018 om 11:08
    Interessante spelers uit de JL: Joey Veerman, Jonathan Okita, Cas Peters, Darryl van Mieghem, Arsenio Valpoort, Fatih Kamaci, Richard van der Venne, Sven Blummel, Silvester van der Water, Robert Mutzers, Mark Diemers, Mohamed Hamdaoui, Tarek Tissoudali, Elton Kabangu, Alexander Bannink, Youssef el Jebli, Gaston Salasiwa, Mohamed Rayhi, Tom Overtoom en Wojciech Golla.
  • 15 May 2018 om 10:58
    Laat Fredje wat "afvallers" vanuit Israël sturen
  • 15 May 2018 om 10:56
    Zeikstraal.
  • 15 May 2018 om 10:39
    • Quote van 15 May 2018 om 10:24
      Wie is Theo Hakkert?
    Een of andere drietbuul van Tubantia die blijkbaar ook overal een mening over moet hebben. Hij gaat in deze column in 3 alinea's van Fred Rutten naar Russische invloeden op de Amerikaanse verkiezingen naar het ondergronds opslaan van kernafval in Almelo.
  • 15 May 2018 om 10:24
    Wie is Theo Hakkert?