FOTO | Transfertips: de selectie van FC Twente (2018/2019)

( 254 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FOTO | Transfertips: de selectie van FC Twente (2018/2019)

FC Twente speelt volgend jaar in de Jupiler League, maar de grote vraag is natuurlijk hoe de selectie er uit komt te zien. De huurlingen Thomas Lam, Christian Cuevas, Luciano Slagveer en Adnane Tighadouini keren in ieder geval niet meer terug bij de club uit Enschede.

De aflopende contracten van Mounir El Hamdaoui, Adam Maher en Jos Hooiveld worden (zo goed als zeker) niet meer verlengd, terwijl ook Hidde ter Avest transfervrij kan vertrekken naar een andere club. Er bestaat echter nog een - kleine - kans dat hij een nieuwe verbintenis tekent bij de Tukkers. 

Doordat FC Twente op dit moment zonder technisch directeur zit en het leuk is om te speculeren over mogelijke aanwinsten (en eventuele vertrekkers*), hebben wij een paar interessante transfertips op een rijtje gezet. Welke spelers moeten ons weer naar de Eredivisie helpen? 

Keepers: Lamprou (transfervrij), Van der Steen (transfervrij), Stevens (transfervrij)
Verdedigers: Van Nieff (transfervrij), Van Eijden (AZ), Appiah (transfervrij), Jordy Buijs (transfervrij), Douglas? 
Middenvelders: David (transfervrij), Ritzmaier (transfervrij), Van Ooijen (transfervrij), Haye (transfervrij). 
Vleugelaanvallers: Duplan (transfervrij), Reimerink (transfervrij)
Centrumspitsen: Ogbeche (transfervrij), Boymans (transfervrij), Schahin (transfervrij)

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jun 2018 om 20:01
    Nasri is volgens mij clubloos maar waarschijnlijk niet haalbaar
  • 16 Jun 2018 om 22:18
    • Quote van 16 Jun 2018 om 21:51
      Dit is misschien heel optimistich maar zou Kenneth Vermeer een (huur)optie zijn. Bij Feyenoord zou hij wel weer geen kans krijgen en ik denk niet dat de topclubs voor hem in de rij staan. Hij zou wel de beste doelman van FC Twente in jaren zijn.
    Dat.idee had ik ook al.!!
  • 16 Jun 2018 om 21:51
    Dit is misschien heel optimistich maar zou Kenneth Vermeer een (huur)optie zijn. Bij Feyenoord zou hij wel weer geen kans krijgen en ik denk niet dat de topclubs voor hem in de rij staan. Hij zou wel de beste doelman van FC Twente in jaren zijn.
  • 16 Jun 2018 om 10:43
    van Nieff en Schahin verder is het niets.
  • 16 Jun 2018 om 10:03
    Boymans? Nein
  • 16 Jun 2018 om 09:36
    De heren hebben allemaal op lakentje gelegen afgelopen weken en komen nu geleidelijk terug. De deals worden komende weken rond gemaakt.
  • 15 Jun 2018 om 16:33
    Denk dat het nu de dertigste keer is dat we dit zien om te lachen.
  • 15 Jun 2018 om 15:52
    • Quote van 15 Jun 2018 om 13:19
      Rot toch op met dat fucking tip lijstje! De mannen die er over gaan hebben niks geen plan geen idéé geen benul! We hebben een goede gevulde veste en brama met wat G spelers van vorig seizoen om zich heen! En verder staat het stil doodstil :-(
    Vanaf 1 july is er gezegd. Hij is nog niet eens begonnen. Verder komt de transfer markt dan pas echt los. Lijkt me ook niet slim om dan al je kruit al verschoten hebt. Misschien vallen er nog een paar toppers buiten de boot omdat er een nieuwe aankoop wordt gedaan door een club. En goede huurlingen krijg je ook niet eerder want twijfelgevallen krijgen nu nog even een kans.
  • 15 Jun 2018 om 14:57
    • Quote van 15 Jun 2018 om 13:45
      Ik help het je hopen. Vuckic ben ik echter bang zal OF alleen op gras spelen, of als hij wel op kunstgras speelt zal hij veel blessures oplopen. (Hoewel zijn peesblessure waarschijnlijk aan het knollenveld heeft gelegen). Vuckic kan zomaar een goudhaantje zijn voor FCT als hij heel blijft en een uitblinker kan worden. Te meer reden om Assaidi de deur te wijzen. 1 Labiele speler binnen de gelederen is meer dan genoeg.

    Inderdaad. En ik denk dat vuckic op lange termijn ook meer kan bieden dan assaidi. Brama en vuckic als blok voor uvini en thesker, dat is een centrum waar menig eredivisie team jaloers op is, zeker met maria en een redelijke rechtsback erlangs. De voorhoede blijft mijn grootste zorg dragen, ben benieuwd hoe men die leegtes gaat invullen..
  • 15 Jun 2018 om 14:31
    • Quote van 15 Jun 2018 om 14:19
      Dat vinden ze bij AZ ook, door de naam van Pascal Janssen kan dus een streep.
    Dat is nog geen uitgemaakte zaak. Voorlopig nog vrij en dus kan je op gesprek.
  • 15 Jun 2018 om 14:29
    Waarom komen we iedere keer hier niet verder dan hetzelfde rijtje namen? Omdat we er geen verstand van hebben!! Laat het maar aan Tedje en Kammetje over. De namen die Twentefans iedere keer herhaalt voegen niets toe aan de selectie. Allemaal niet meer dan grijze middelmaat!
  • 15 Jun 2018 om 14:19
    • Quote van 15 Jun 2018 om 13:46
      Dat vind ik een goede
    Dat vinden ze bij AZ ook, door de naam van Pascal Janssen kan dus een streep.
  • 15 Jun 2018 om 13:46
    • Quote van 15 Jun 2018 om 13:23
      Pascal Janssen vertrekt als hoofd jeugdopleiding van PSV en wil weer op het veld staan. PSV laat hem gaan. Geef deze man Jong Twente en je haalt er kennis en ervaring op jeugd gebied bij.
    Dat vind ik een goede
  • 15 Jun 2018 om 13:45
    • Quote van 15 Jun 2018 om 13:38
      Liever laukart basis dan david.. maar vuckic gaat daar gewoon staan
    Ik help het je hopen. Vuckic ben ik echter bang zal OF alleen op gras spelen, of als hij wel op kunstgras speelt zal hij veel blessures oplopen. (Hoewel zijn peesblessure waarschijnlijk aan het knollenveld heeft gelegen). Vuckic kan zomaar een goudhaantje zijn voor FCT als hij heel blijft en een uitblinker kan worden. Te meer reden om Assaidi de deur te wijzen. 1 Labiele speler binnen de gelederen is meer dan genoeg.

  • 15 Jun 2018 om 13:39
    Haye(staat nog in de lijst) is al verkast naar Lecce.
  • 15 Jun 2018 om 13:38
    • Quote van 15 Jun 2018 om 13:31
      Assaidi en David, achter Boere en naast Brama..... daar win je de oorlog niet mee.
      Bij Twentefans gaan ze voor een plaatsje in de subtop?
    Liever laukart basis dan david.. maar vuckic gaat daar gewoon staan
  • 15 Jun 2018 om 13:38
    Chris david!
  • 15 Jun 2018 om 13:34
    Dani Schahin dat lijk me wel een redelijk goede spits en concurrent voor Boere.
  • 15 Jun 2018 om 13:31
    Assaidi en David, achter Boere en naast Brama..... daar win je de oorlog niet mee.
    Bij Twentefans gaan ze voor een plaatsje in de subtop?
  • 15 Jun 2018 om 13:23
    • Quote van 31 May 2018 om 16:46
      Zoals ik hier eerder vermeld heb, wat een azijnzeikers hier Twente gaat niet failliet .Gaan ze toch niet met spelers in gesprek ,ze zouden er geen energie meer insteken.En je zou het al veel eerder gehoord hebben.
    Met welke spelers zijn ze dan in gesprek? Ze komen niet verder dan een knullig lijstje dat door supporters gemaakt is verder is er Brama en heel veel NIKS
  • 15 Jun 2018 om 13:23
    Pascal Janssen vertrekt als hoofd jeugdopleiding van PSV en wil weer op het veld staan. PSV laat hem gaan. Geef deze man Jong Twente en je haalt er kennis en ervaring op jeugd gebied bij.
  • 15 Jun 2018 om 13:21
    Deze verdediging zo lijkt me wel wat
  • 15 Jun 2018 om 13:19
    Rot toch op met dat fucking tip lijstje! De mannen die er over gaan hebben niks geen plan geen idéé geen benul! We hebben een goede gevulde veste en brama met wat G spelers van vorig seizoen om zich heen! En verder staat het stil doodstil :-(
  • 1 Jun 2018 om 08:29
    • Quote van 31 May 2018 om 18:34
      Brama binnen, nu nog hopen op Uvini en Douglas!
    En die man van City als back-up.
    Beesten achterin!
  • 1 Jun 2018 om 05:37
    • Quote van 31 May 2018 om 16:48
      Voorcontractje onder voorbehoud van....
    Daaaggggg jij droomt nig steeds en hoopt nog steeds op RB !! Dat gaat never niet door , nu niet in ieder geval .
  • 31 May 2018 om 19:41
    Helaas van de water van almere naar onze buren voor 3 jaar. Had hem graag bij ons gezien
  • 31 May 2018 om 19:01
    • Quote van 31 May 2018 om 14:31
      Het is toch eigen van de apen besnuffeld als je het goed nagaat. De club zit financieel in de shit terwijl onlangs een 'directeurtje' nog een vette bonus achter in de kofferbak van zijn dure bolide smeet. Het is dat het mijn cluppie is, maar als dit pakweg bij Menzis het geval zou zijn, dan had ik al lang mijn polis elders ondergebracht. Wat een wanbeleid! Je hoopt erop dat er nu wel capabele gasten zitten die het beste voorhebben met de club,maar soms denk ik wel eens; stop er gewoon mee.
    Ik zou sowieso weggaan bij Menzis. Hebben het afgelopen jaar niet echt laten blijken hart voor FCT te hebben door zelf geld in de club te stoppen of toe te staan dat andere verzekeraars geld in de club steken.
  • 31 May 2018 om 18:34
    Brama binnen, nu nog hopen op Uvini en Douglas!
  • 31 May 2018 om 17:09
    • Quote van 31 May 2018 om 16:31
      Knul, ik vind je moedig. Met dyslectie toch proberen mee te schrijven. Knap hoor. Ik weet het, allemaal rare tekens !! en ??, die ?? daar zit een boogje in, en een puntje onder..... Dat Citrotje is een vraagtekentje en vraagtekentjes gebruiken mensen als ze het niet weten.

      Nu, oogjes dicht en snaveltje toe.... Dág!
    Beste BAM, HB81, HB81 Mobile, dank je voor jouw bemoedigende woorden.... je draagt weer eens, op jouw geheel eigen wijze, iets bij......
  • 31 May 2018 om 16:55
    • Quote van 31 May 2018 om 16:24
      Wil de stemming niet bederven. Een voorcontractje met Wout Kan onder voorbehoud zijn van.....iets met sluitende begroting?
    Verwacht je dat een speler of TD voor FcT aan de slag gaat met een dergelijke voorwaarde?
  • 31 May 2018 om 16:48
    • Quote van 31 May 2018 om 16:46
      Zoals ik hier eerder vermeld heb, wat een azijnzeikers hier Twente gaat niet failliet .Gaan ze toch niet met spelers in gesprek ,ze zouden er geen energie meer insteken.En je zou het al veel eerder gehoord hebben.
    Voorcontractje onder voorbehoud van....
  • 31 May 2018 om 16:47
    • Quote van 31 May 2018 om 16:37
      Wat natuurlijk heel goed mogelijk is, en zeer waarschijnlijk, is dat Velderman meerdere appels in zijn mand heeft. (naast: op eigen kracht)

      het zou ultra-dom zijn als Reggeborh en/of de garantgroep de enige optie zou zijn. Als Jan roept: We will een herkenbare investeerder dan is dat natuurlijk verschrikkelijk dom gelul. Wat ze willen is 15 a 20 Miljoen euro en terug naar de eredivisie.

      Naast de garantgroep zullen er niet zo heel veel opties zijn, en Lagardere is vaker in verband gebracht met FCT.

      Niet dat ik er weet van heb, maar Velderman zal vast niet zo dom zijn om enkel en alleen steun binnen de regge en dinkel te hebben gezocht.
    De spijker op zijn kop
  • 31 May 2018 om 16:46
    Zoals ik hier eerder vermeld heb, wat een azijnzeikers hier Twente gaat niet failliet .Gaan ze toch niet met spelers in gesprek ,ze zouden er geen energie meer insteken.En je zou het al veel eerder gehoord hebben.
  • 31 May 2018 om 16:37
    • Quote van 31 May 2018 om 15:33
      Dat blijft vooralsnog gissen. In het voetbal is niet altijd álles logisch. Ben wel benieuwd om wie het gaat qua trainer en TD. Het stoppen van Ted werd immers ook meteen ingevuld als hij komt naar Twente. Hier beweerde iemand dat hij vrijdag komt. Dat strookt dan weer niet met de berichten over Franse coach en TD. Blijft afwachten.
    Wat natuurlijk heel goed mogelijk is, en zeer waarschijnlijk, is dat Velderman meerdere appels in zijn mand heeft. (naast: op eigen kracht)

    het zou ultra-dom zijn als Reggeborh en/of de garantgroep de enige optie zou zijn. Als Jan roept: We will een herkenbare investeerder dan is dat natuurlijk verschrikkelijk dom gelul. Wat ze willen is 15 a 20 Miljoen euro en terug naar de eredivisie.

    Naast de garantgroep zullen er niet zo heel veel opties zijn, en Lagardere is vaker in verband gebracht met FCT.

    Niet dat ik er weet van heb, maar Velderman zal vast niet zo dom zijn om enkel en alleen steun binnen de regge en dinkel te hebben gezocht.
  • 31 May 2018 om 16:31
    • Quote van 31 May 2018 om 16:10
      En als het niet waar blijkt te zijn, dan...... connect the dots? of dan toch gewoon jouw eerdere uitspraak volgen.... men moet jouw uitspraken nooit, maar dan ook nooit, geloven?
    Knul, ik vind je moedig. Met dyslectie toch proberen mee te schrijven. Knap hoor. Ik weet het, allemaal rare tekens !! en ??, die ?? daar zit een boogje in, en een puntje onder..... Dat Citrotje is een vraagtekentje en vraagtekentjes gebruiken mensen als ze het niet weten.

    Nu, oogjes dicht en snaveltje toe.... Dág!
  • 31 May 2018 om 16:24
    • Quote van 31 May 2018 om 16:06
      Alleen FcT moet nu detail info naar buiten brengen. Een vraag: Zou FcT spelers contracteren als ze weten dat ze failliet gaan? Denk maar even aan de bestuurdersaansprakelijkheid....
    Wil de stemming niet bederven. Een voorcontractje met Wout Kan onder voorbehoud zijn van.....iets met sluitende begroting?
  • 31 May 2018 om 16:10
    • Quote van 31 May 2018 om 14:53
      Connect the Dots. ............. Lagardère Group ?? Komt Investeren?..... De Lagadere Group is een sports investment groep/conglomerate waar Mohammed Hamdi voor werkte.....
    En als het niet waar blijkt te zijn, dan...... connect the dots? of dan toch gewoon jouw eerdere uitspraak volgen.... men moet jouw uitspraken nooit, maar dan ook nooit, geloven?
  • 31 May 2018 om 16:06
    • Quote van 31 May 2018 om 15:28
      Een goede bron is absoluut meer waard dan speculeren op basis van geruchten. Zolang de club zelf niets naar buiten brengt blijven wij gissen en hopen dat bronnen de goede informatie geven.
    Alleen FcT moet nu detail info naar buiten brengen. Een vraag: Zou FcT spelers contracteren als ze weten dat ze failliet gaan? Denk maar even aan de bestuurdersaansprakelijkheid....
  • 31 May 2018 om 15:33
    • Quote van 31 May 2018 om 14:51
      Als dat zo is, dan is er een grote kans aanwezig dat de club in Franse handen komt te vallen. Wellicht heeft de Lagardere Sports hier iets mee te maken? Deze groep is bekend bij de FCT.
    Dat blijft vooralsnog gissen. In het voetbal is niet altijd álles logisch. Ben wel benieuwd om wie het gaat qua trainer en TD. Het stoppen van Ted werd immers ook meteen ingevuld als hij komt naar Twente. Hier beweerde iemand dat hij vrijdag komt. Dat strookt dan weer niet met de berichten over Franse coach en TD. Blijft afwachten.
  • 31 May 2018 om 15:28
    • Quote van 31 May 2018 om 14:54
      De zware weer waar we in zitten valt allemaal nog wel mee , dat is mij ingefluisterd door een middelgrote sponsor . En een faillissement is helemaal niet aan de orde !!!! Ben dan wel geen boekhouder volgens sommigen, maar ken wel heel veel mensen . En daar heb je meer aan dan boekhoudertje spelen hier !!!!
    Een goede bron is absoluut meer waard dan speculeren op basis van geruchten. Zolang de club zelf niets naar buiten brengt blijven wij gissen en hopen dat bronnen de goede informatie geven.
  • 31 May 2018 om 15:20
    • Quote van 31 May 2018 om 14:57
      Van voetbalzone misschien. Alleen is dat niet serieus te nemen.
    Ik zie het in ieder geval niet staan, heb het opgezocht
  • 31 May 2018 om 14:57
    • Quote van 31 May 2018 om 14:50
      Weet je uit welke wandelgang dit komt?
    Van voetbalzone misschien. Alleen is dat niet serieus te nemen.
  • 31 May 2018 om 14:55
    • Quote van 31 May 2018 om 14:33
      Ga je voor volgend jaar dan maar vast oriënteren waar jij je polis wilt gaan onderbrengen. De wereld van zorgverzekeraars is namelijk net zo verrot als die van het voetbal.
    Het is inderdaad één grote bende, waarbij in de top slechts één regel geldt; dit jaar moet de bonus hoger zijn dan vorig jaar. Om te kotsen. Maar goed, laten we hopen dat Twente de boel op de rit krijgt.
  • 31 May 2018 om 14:54
    • Quote van 31 May 2018 om 13:36
      Volgens mij heeft dat betrekking op het afgelopen halfjaar. Momenteel schijnt het lastig te zijn de begroting rond te krijgen. Dat is wat ik heb gelezen, weet niet of dit klopt of er een kern van waarheid inzit. Zal waarschijnlijk toch lastig zijn omdat enige tijd geleden al werd gezegd dat Twente op zoek is naar 15 miljoen. Dat zal niet voor niets zijn.
    De zware weer waar we in zitten valt allemaal nog wel mee , dat is mij ingefluisterd door een middelgrote sponsor . En een faillissement is helemaal niet aan de orde !!!! Ben dan wel geen boekhouder volgens sommigen, maar ken wel heel veel mensen . En daar heb je meer aan dan boekhoudertje spelen hier !!!!
  • 31 May 2018 om 14:53
    • Quote van 31 May 2018 om 14:50
      Weet je uit welke wandelgang dit komt?
    Connect the Dots. ............. Lagardère Group ?? Komt Investeren?..... De Lagadere Group is een sports investment groep/conglomerate waar Mohammed Hamdi voor werkte.....
  • 31 May 2018 om 14:51
    • Quote van 31 May 2018 om 14:43
      In de wandelgangen wordt er gefluistert over de komst van een franse coach en TD.
    Als dat zo is, dan is er een grote kans aanwezig dat de club in Franse handen komt te vallen. Wellicht heeft de Lagardere Sports hier iets mee te maken? Deze groep is bekend bij de FCT.
  • 31 May 2018 om 14:50
    • Quote van 31 May 2018 om 14:43
      In de wandelgangen wordt er gefluistert over de komst van een franse coach en TD.
    Weet je uit welke wandelgang dit komt?
  • 31 May 2018 om 14:47
    • Quote van 31 May 2018 om 14:41
      Oude koeien uit de sloot halen ket,we moeten nu vooruit kijken, en het verleden achter ons laten!
    Vooruit kijken.....? Als degenen die weg willen ook daadwerkelijk gaan, als alle huurlingen vertrekken en als Thesker en Holla ook gaan dan hou je zegge en schrijven 8 !! spelers over. En dat terwijl de voorbereiding over een paar weken alweer begint. Naar buiten toe mooi weer spelen maar het is nog immer een hele grote teringzooi.
  • 31 May 2018 om 14:43
    In de wandelgangen wordt er gefluistert over de komst van een franse coach en TD.
  • 31 May 2018 om 14:42
    • Quote van 31 May 2018 om 14:33
      Ga je voor volgend jaar dan maar vast oriënteren waar jij je polis wilt gaan onderbrengen. De wereld van zorgverzekeraars is namelijk net zo verrot als die van het voetbal.
    Had ik sowieso wel gedaan als ik Ket was....Menzis is zeeekurrr niet de goedkoopste
  • 31 May 2018 om 14:41
    • Quote van 31 May 2018 om 14:31
      Het is toch eigen van de apen besnuffeld als je het goed nagaat. De club zit financieel in de shit terwijl onlangs een 'directeurtje' nog een vette bonus achter in de kofferbak van zijn dure bolide smeet. Het is dat het mijn cluppie is, maar als dit pakweg bij Menzis het geval zou zijn, dan had ik al lang mijn polis elders ondergebracht. Wat een wanbeleid! Je hoopt erop dat er nu wel capabele gasten zitten die het beste voorhebben met de club,maar soms denk ik wel eens; stop er gewoon mee.
    Oude koeien uit de sloot halen ket,we moeten nu vooruit kijken, en het verleden achter ons laten!
  • 31 May 2018 om 14:33
    • Quote van 31 May 2018 om 14:31
      Het is toch eigen van de apen besnuffeld als je het goed nagaat. De club zit financieel in de shit terwijl onlangs een 'directeurtje' nog een vette bonus achter in de kofferbak van zijn dure bolide smeet. Het is dat het mijn cluppie is, maar als dit pakweg bij Menzis het geval zou zijn, dan had ik al lang mijn polis elders ondergebracht. Wat een wanbeleid! Je hoopt erop dat er nu wel capabele gasten zitten die het beste voorhebben met de club,maar soms denk ik wel eens; stop er gewoon mee.
    Ga je voor volgend jaar dan maar vast oriënteren waar jij je polis wilt gaan onderbrengen. De wereld van zorgverzekeraars is namelijk net zo verrot als die van het voetbal.
  • 31 May 2018 om 14:33
    Leuk die lijstjes, euhm, we zijn achter de schermen "hard bezig" (om overal achter het net te vissen uiteraard).
  • 31 May 2018 om 14:31
    • Quote van 31 May 2018 om 13:36
      Volgens mij heeft dat betrekking op het afgelopen halfjaar. Momenteel schijnt het lastig te zijn de begroting rond te krijgen. Dat is wat ik heb gelezen, weet niet of dit klopt of er een kern van waarheid inzit. Zal waarschijnlijk toch lastig zijn omdat enige tijd geleden al werd gezegd dat Twente op zoek is naar 15 miljoen. Dat zal niet voor niets zijn.
    Het is toch eigen van de apen besnuffeld als je het goed nagaat. De club zit financieel in de shit terwijl onlangs een 'directeurtje' nog een vette bonus achter in de kofferbak van zijn dure bolide smeet. Het is dat het mijn cluppie is, maar als dit pakweg bij Menzis het geval zou zijn, dan had ik al lang mijn polis elders ondergebracht. Wat een wanbeleid! Je hoopt erop dat er nu wel capabele gasten zitten die het beste voorhebben met de club,maar soms denk ik wel eens; stop er gewoon mee.
  • 31 May 2018 om 13:36
    • Quote van 31 May 2018 om 12:43
      Waar komt bij iedereen hier het idee over faillissement van de club vandaan? We zijn inmiddels in de categorie veilig beland van de knvb dan lijkt me dat niet aan de order!
    Volgens mij heeft dat betrekking op het afgelopen halfjaar. Momenteel schijnt het lastig te zijn de begroting rond te krijgen. Dat is wat ik heb gelezen, weet niet of dit klopt of er een kern van waarheid inzit. Zal waarschijnlijk toch lastig zijn omdat enige tijd geleden al werd gezegd dat Twente op zoek is naar 15 miljoen. Dat zal niet voor niets zijn.
  • 31 May 2018 om 13:24
    Zidane stopt bij Real Madrid. Wellicht onderweg naar Fc Twente? :P
  • 31 May 2018 om 13:10
    Ik zou gaan voor Piet Velthuizen ( Drommel verkopen), achterin indien mogelijk Douglas, maar dat zal wel niet doorgaan, dan Cavlan/V.Anholt ,middenveld Ritzmaier/Haye of Brama, voorhoede Duplan , Schahin/Obeche !
  • 31 May 2018 om 12:43
    Waar komt bij iedereen hier het idee over faillissement van de club vandaan? We zijn inmiddels in de categorie veilig beland van de knvb dan lijkt me dat niet aan de order!
  • 31 May 2018 om 12:37
    Dit is wat ons rest beetje dagdromen over mogelijke versterkingen ondertussen gebeurd er helemaal niks 0,000 :-(
  • 26 May 2018 om 13:50
    • Quote van 25 May 2018 om 12:35
      Waar is de licentie ondergebracht? In 2003 ging de stichting failliet maar de BV niet, waardoor we de licentie niet verloren. Hebben we nog een vergelijkbare situatie? Destijds, konden ze daardoor alle contracten ontbinden en opnieuw beginnen. Dit zou nu een ideaal scenario zijn. En zelfs als laten we ons failliet verklaren en we krijgen daardoor een financiele injectie van investeerder X dan is het een kwestie van toestemming krijgen van de KNVB lijkt me.

      Iemand een gedachte/zicht op deze hypothetische situatie?

      (Note. Als onze financiele situatie echt zo erg was dan had de media nu in vuur en vlam gestaan. In tegenstelling tot wat sommigen hier beweren, de stilte is een GOED teken)
    Beste BAM, de situatie is inderdaad niet ernstig.... de investeerders groep (incl. Sinterklaas) wil het gat (aangegeven door deskundige JvH) van € 15 Mio graag pro deo dichten..... :-) :-)
  • 26 May 2018 om 13:18
    • Quote van 25 May 2018 om 12:08
      Het is muisstil en niemand weet echt wat het betekend. Als er echt accute Liquiditeits problemen zijn, naast de torenhoge schuld (60 miljoen). Ik hou me hart vast. Met alle respect als FCT besluit om failliet te gaan. Dan het zij zo. Ik heb liever dat Twente paar stapjes achteruit doet om vervolgens grote stappen te kunnen zetten en schuldenvrij is. Reken er ook maar op dat de bal dan ook dan zal gaan rollen bij een overname van inversteerder, Rus of Red Bull.
    De liquiditeiten zullen met de verlengingen voor het eerste half jaar afgezekerd zijn, echter is het belangrijker of de begroting sluitend gemaakt kan worden... Kan dat niet mogen de vooruitbetalingen niet gebruikt worden, ivm dreigende discontinuiteit... of er komt een partij die het gat dicht.....
  • 25 May 2018 om 12:35
    • Quote van 25 May 2018 om 12:25
      Als FCT besluit te stoppen, de licentie verliest en opnieuw moet beginnen. Reken er maar op dat Red Bull een van de gegadigde is die een projectplan gaat voorschotelen. Die hebben in het verleden de weg naar de Grolsch Veste vaak genoeg gevonden. Ze weten wat van achterban, potentie en draagvlak er is. Onderschat dat maar niet.
    Waar is de licentie ondergebracht? In 2003 ging de stichting failliet maar de BV niet, waardoor we de licentie niet verloren. Hebben we nog een vergelijkbare situatie? Destijds, konden ze daardoor alle contracten ontbinden en opnieuw beginnen. Dit zou nu een ideaal scenario zijn. En zelfs als laten we ons failliet verklaren en we krijgen daardoor een financiele injectie van investeerder X dan is het een kwestie van toestemming krijgen van de KNVB lijkt me.

    Iemand een gedachte/zicht op deze hypothetische situatie?

    (Note. Als onze financiele situatie echt zo erg was dan had de media nu in vuur en vlam gestaan. In tegenstelling tot wat sommigen hier beweren, de stilte is een GOED teken)
  • 25 May 2018 om 12:25
    • Quote van 25 May 2018 om 12:12
      Een Rus zal het zeker niet worden ivm de ontwikkelingen in de wereld. En die red bull cd met kras mag je ook wel weer opbergen.
    Als FCT besluit te stoppen, de licentie verliest en opnieuw moet beginnen. Reken er maar op dat Red Bull een van de gegadigde is die een projectplan gaat voorschotelen. Die hebben in het verleden de weg naar de Grolsch Veste vaak genoeg gevonden. Ze weten wat van achterban, potentie en draagvlak er is. Onderschat dat maar niet.
  • 25 May 2018 om 12:17
    • Quote van 25 May 2018 om 12:11
      Als Boekhoorn niet helpt, dan is NEC (ook) zo goed als failliet. Tevens is die hulp nooit gratis. Daar is Boekhoorn teveel zakenman voor.....


      We gaan het zien Ja Die wanneer de brand geblust is binnen FC Twente....we gaan het zien. Vooralsnog ben ik er niet gerust op dat het ook daadwerkelijk helemaal geblust wordt, of dat het straks nog blijft smeulen....
    In Nijmegen zit nu wel een verschil t.o.v Enschede. Daar zijn geen kortlopende en langlopende schulden van in totaal 60 miljoen. Wat als NEC die wel heeft gehad....
  • 25 May 2018 om 12:12
    • Quote van 25 May 2018 om 12:08
      Het is muisstil en niemand weet echt wat het betekend. Als er echt accute Liquiditeits problemen zijn, naast de torenhoge schuld (60 miljoen). Ik hou me hart vast. Met alle respect als FCT besluit om failliet te gaan. Dan het zij zo. Ik heb liever dat Twente paar stapjes achteruit doet om vervolgens grote stappen te kunnen zetten en schuldenvrij is. Reken er ook maar op dat de bal dan ook dan zal gaan rollen bij een overname van inversteerder, Rus of Red Bull.
    Een Rus zal het zeker niet worden ivm de ontwikkelingen in de wereld. En die red bull cd met kras mag je ook wel weer opbergen.
  • 25 May 2018 om 12:11
    • Quote van 25 May 2018 om 11:31
      Dat bedoel ik bij sommige clubs weten ze wel open te zijn , Nec stond er ook niet al te rooskleurig voor . Vandaag of morgen zullen we ook de propogandamachine weervoorbij zien komen , we verlengen massaal , al weet niemand van ons schijnbaar waar voor we verlengen . Ik ben er niet gerust meer op , en ja is best kut !!!!
    Als Boekhoorn niet helpt, dan is NEC (ook) zo goed als failliet. Tevens is die hulp nooit gratis. Daar is Boekhoorn teveel zakenman voor.....


    We gaan het zien Ja Die wanneer de brand geblust is binnen FC Twente....we gaan het zien. Vooralsnog ben ik er niet gerust op dat het ook daadwerkelijk helemaal geblust wordt, of dat het straks nog blijft smeulen....
  • 25 May 2018 om 12:11
    • Quote van 25 May 2018 om 11:31
      Dat bedoel ik bij sommige clubs weten ze wel open te zijn , Nec stond er ook niet al te rooskleurig voor . Vandaag of morgen zullen we ook de propogandamachine weervoorbij zien komen , we verlengen massaal , al weet niemand van ons schijnbaar waar voor we verlengen . Ik ben er niet gerust meer op , en ja is best kut !!!!
    Wij hebben al onze welvarende Oosterlingen in de RVC van Joop gestouwd . Trebbe, v/d Laan etc... deze mensen hebben een voorbeeldfunctie voor andere welvarende Twente-liefhebbers en gezien hoeveel kapitaal er verloren is gegaan en welke bakken schijt deze prominenten te verwerken hebben gekregen zou ik me kunnen indenken dat er voor deze welvarende mensen bij FCT geen eer valt te behalen. De recente geschiedenis heeft, binnen mijn logica, dus de ogen van welvarenden geopend en dat zal verklaren waarom de garantgroep vooral anoniem is. Een theorie..... geen feit.
  • 25 May 2018 om 12:10
    • Quote van 25 May 2018 om 11:11
      Off topic: Miljonair Marcel Boekhoorn gaat NEC aankomend seizoen helpen met monneten. Doen ze In Nijmegen goed. Twentefans zal het artikel wel gaan plaatsen.
    Doet hij al jaren dus niets nieuws.
  • 25 May 2018 om 12:08
    • Quote van 25 May 2018 om 11:31
      Dat bedoel ik bij sommige clubs weten ze wel open te zijn , Nec stond er ook niet al te rooskleurig voor . Vandaag of morgen zullen we ook de propogandamachine weervoorbij zien komen , we verlengen massaal , al weet niemand van ons schijnbaar waar voor we verlengen . Ik ben er niet gerust meer op , en ja is best kut !!!!
    Het is muisstil en niemand weet echt wat het betekend. Als er echt accute Liquiditeits problemen zijn, naast de torenhoge schuld (60 miljoen). Ik hou me hart vast. Met alle respect als FCT besluit om failliet te gaan. Dan het zij zo. Ik heb liever dat Twente paar stapjes achteruit doet om vervolgens grote stappen te kunnen zetten en schuldenvrij is. Reken er ook maar op dat de bal dan ook dan zal gaan rollen bij een overname van inversteerder, Rus of Red Bull.
  • 25 May 2018 om 12:07
    • Quote van 25 May 2018 om 11:23
      Ai....doet de waarheid zoveel pijn? Mede forumleden schofferen en proberen keihard onderuit te halen...en dan praten over IQ en vissticks? Jij hebt blijkbaar geen spiegels thuis.......
    Arme jongen. Ik hoop dat er iemand in je omgeving is die je uit kan leggen dat het virtuele en de echte wereld twee verschillende zijn. Het is ontmoedigend om te zien hoe jij je (blijkbaar) inleeft in niet eens je eigen, maar de online belevenis van een ander, en daar vervolgens op de een of andere manier waarde aan hecht. Dit is heel droevig en triest voor je, en ik hoop oprecht dat je op een dag professionele hulp krijgt.

    Ik ga je nu weer negeren. Sterkte gewenst.
  • 25 May 2018 om 11:31
    • Quote van 25 May 2018 om 11:11
      Off topic: Miljonair Marcel Boekhoorn gaat NEC aankomend seizoen helpen met monneten. Doen ze In Nijmegen goed. Twentefans zal het artikel wel gaan plaatsen.
    Dat bedoel ik bij sommige clubs weten ze wel open te zijn , Nec stond er ook niet al te rooskleurig voor . Vandaag of morgen zullen we ook de propogandamachine weervoorbij zien komen , we verlengen massaal , al weet niemand van ons schijnbaar waar voor we verlengen . Ik ben er niet gerust meer op , en ja is best kut !!!!
  • 25 May 2018 om 11:23
    • Quote van 25 May 2018 om 10:56
      Als jke nu gewoon stopt bij: Ik weet niets.

      Dan weet je dus wel heel veel.
    Ai....doet de waarheid zoveel pijn? Mede forumleden schofferen en proberen keihard onderuit te halen...en dan praten over IQ en vissticks? Jij hebt blijkbaar geen spiegels thuis.......
  • 25 May 2018 om 11:11
    Off topic: Miljonair Marcel Boekhoorn gaat NEC aankomend seizoen helpen met monneten. Doen ze In Nijmegen goed. Twentefans zal het artikel wel gaan plaatsen.
  • 25 May 2018 om 10:56
    • Quote van 25 May 2018 om 10:51
      Ik pretendeer niets vent. Ik weet niets, maar maak me onmeunige zorgen. Dat jij daar moeite mee hebt.....tja, dat kan ik niet verhelpen...evenals het gegeven dat je niet (meer) serieus genomen wordt op fctwente.net en nu hier de boel probeert te verzieken....
    Als jke nu gewoon stopt bij: Ik weet niets.

    Dan weet je dus wel heel veel.
  • 25 May 2018 om 10:55
    • Quote van 25 May 2018 om 10:46
      Ik denk dat ze ons met zijn allen.in de zeik aan het nemen zijn . En TC hoop dat die brand snel geblust is , maar duurt allemaal verrekte lang .
    Onzin. De gevolgen van degradatie is al twee jaar lang een onderwerp. Dat er mensen ontslagen moeten worden is lullig maar logisch en niets onverwacht. Dat de begroting krimpt, is logisch en niets onverwachts.

    Stel, het is zo erg als de hormonale paniekmiep TC met zijn obsessieve gedrag stelt... denk je dan niet dat mensen met een IQ hoger dan dat van een visstick, professionele journalisten en ingevoerden, hier niets van zouden weten? Wanneer het alarmfase 1 is, dan staan de kranten er bol van.

    Wanneer hormonale paniekmiepen op een forum lopen te gissen......... niets aan de hand. Puur hypothetisch. Puur een discussie. Puur forumgedrag. En ja, je hebt altijd een idioot die het verschil tussen feit en fictie niet kent, en je hebt altijd een idioot die zaken zo stellig weet te brengen dat ze als feiten overkomen.... even doorheen prikken, een keer tegenaan schoppen en negeren.
  • 25 May 2018 om 10:51
    • Quote van 25 May 2018 om 10:28
      Hey kneusje. Je kunt niet op een forum gaan zitten, pretenderen dat je inhoudelijk kennis hebt en vervolgens forumleden quoten. Je hebt half niet in de gaten hoe onmeunig dom je overkomt. Wees gewoon eerlijk: Je weet niets.

      En je quote TegenPartij trouwens ook helemaal fout,
    Ik pretendeer niets vent. Ik weet niets, maar maak me onmeunige zorgen. Dat jij daar moeite mee hebt.....tja, dat kan ik niet verhelpen...evenals het gegeven dat je niet (meer) serieus genomen wordt op fctwente.net en nu hier de boel probeert te verzieken....
  • 25 May 2018 om 10:49
    • Quote van 25 May 2018 om 10:40
      Wat is dat dan weer voor reactie?
    Een geirriteerde reactie op een paniekzaaier die enkel onzin loopt te verkondigen, zaken stellig brengt maar heeeeeeeeeeeeeeeelemaaaaal niets meer weet dan dat hij hier leest. En aan die informatie vervolgens een volkomen verkeerde spin geeft. Niet 1 maal, niet 2 maal, maar de hele godganse dag, jaren lang.
  • 25 May 2018 om 10:46
    Ik denk dat ze ons met zijn allen.in de zeik aan het nemen zijn . En TC hoop dat die brand snel geblust is , maar duurt allemaal verrekte lang .
  • 25 May 2018 om 10:42
    Opschieten twente!!! Nijland ook al weg uit dit rijtje, tekent bij graafschap
  • 25 May 2018 om 10:40
    • Quote van 25 May 2018 om 10:28
      Hey kneusje. Je kunt niet op een forum gaan zitten, pretenderen dat je inhoudelijk kennis hebt en vervolgens forumleden quoten. Je hebt half niet in de gaten hoe onmeunig dom je overkomt. Wees gewoon eerlijk: Je weet niets.

      En je quote TegenPartij trouwens ook helemaal fout,
    Wat is dat dan weer voor reactie?
  • 25 May 2018 om 10:31
    • Quote van 18 May 2018 om 14:25
      Hahaha... wat een kerel was dat. Die kwam ook bij Ted weg toch? Althans Ted hengelde hem binnen....
    Ja inderdaad.... Ted en z'n krasloten. Man man man.... na Olaitain, Agyepong, Ede, Thesker, Azzouzi, Seys, Kasitkas en al die rendementloze eendagsvliegen zijn er nog steeds mensen het een goed idee vinden dat Ted hier weer komt.
  • 25 May 2018 om 10:28
    • Quote van 25 May 2018 om 10:22
      Zelfs mensen die in het algemeen meer weten zoals ANS zijn akelig stil qua informatie. De club fikt volgens mij nog steeds behoorlijk.
    Hey kneusje. Je kunt niet op een forum gaan zitten, pretenderen dat je inhoudelijk kennis hebt en vervolgens forumleden quoten. Je hebt half niet in de gaten hoe onmeunig dom je overkomt. Wees gewoon eerlijk: Je weet niets.

    En je quote TegenPartij trouwens ook helemaal fout,
  • 25 May 2018 om 10:22
    • Quote van 25 May 2018 om 10:19
      Ik vind dat ze Frank ook de gek aansteekt , vind het allemaal maar akelig stil.
    Zelfs mensen die in het algemeen meer weten zoals ANS zijn akelig stil qua informatie. De club fikt volgens mij nog steeds behoorlijk.
  • 25 May 2018 om 10:19
    • Quote van 25 May 2018 om 10:02
      Daar kon je wel eens gelijk in hebben. Dat waren mijn gedachten ook al, ze zijn bijna 24 uur per dag op de club als je ze hoort. En nog geen uur de tied voor onze Frankie
    Ik vind dat ze Frank ook de gek aansteekt , vind het allemaal maar akelig stil.
  • 25 May 2018 om 10:02
    • Quote van 25 May 2018 om 09:22
      De afspraak die Frank had, is niet door gegaan kerel en wederom met een week verzet. Ik ben bang dat Frank gewoon aan het lijntje wordt gehouden wordt, en dat dat gesprek helemaal niet plaats gaat vinden.....
    Daar kon je wel eens gelijk in hebben. Dat waren mijn gedachten ook al, ze zijn bijna 24 uur per dag op de club als je ze hoort. En nog geen uur de tied voor onze Frankie
  • 25 May 2018 om 09:51
    • Quote van 25 May 2018 om 09:24
      Waarom zou dat zijn denk je....omdat hij zo goed is?
    Cynisme?
  • 25 May 2018 om 09:45
    Joey Veerman (FC Volendam) naar Viteske. Ze zijn er mee bezig...
  • 25 May 2018 om 09:24
    • Quote van 18 May 2018 om 13:40
      Michael Olaitan is ook clubloos zag ik zojuist.
    Waarom zou dat zijn denk je....omdat hij zo goed is?
  • 25 May 2018 om 09:23
    • Quote van 25 May 2018 om 05:36
      Ik verwacht max een 5 ltr ton met deksel!
    Ha ha ha..... leuk gevonden
  • 25 May 2018 om 09:22
    • Quote van 24 May 2018 om 22:36
      Is er al nieuws van Frank ?
    De afspraak die Frank had, is niet door gegaan kerel en wederom met een week verzet. Ik ben bang dat Frank gewoon aan het lijntje wordt gehouden wordt, en dat dat gesprek helemaal niet plaats gaat vinden.....
  • 25 May 2018 om 07:54
    Het blijft inderdaad verdacht stil , en kunnen we met namen gooien maar dat schiet niet op .
  • 25 May 2018 om 07:26
    Weinig nieuws inderdaad. Maar het seizoen en de trainingen beginnen toch al over 5 weken?? Misschien kan Twente iets met Evra -;) Transfervrij op te halen. Hahaha, sensatie in de Jupiler League. http://nos.nl/l/2233336
  • 25 May 2018 om 05:36
    • Quote van 24 May 2018 om 21:29
      Hij is opgenomen in de definitieve selectie bij jong Oranje. Ik denk dat je voor drommel toch minimaal 1 ton tot max 5 ton kunt krijgen. Dat is aardig wat voor Twente rond deze tijd.
    Ik verwacht max een 5 ltr ton met deksel!
  • 25 May 2018 om 05:34
    We blijven maar opties benoemen maar echt nieuws 0,000 worden er überhaupt nog spelers binnen gehaald?
  • 25 May 2018 om 01:30
    • Quote van 24 May 2018 om 20:50
      Aanval: Levi Garcia------Boere/ Nieuwe speler------Jensen(voor aanvoer van Boere)------ MIDDENVELD: Vukcic/Laukart-----Muhren(Aanvallende middenvelder)------Nieuwe speler, Joey van den Berg?------ VERDEDIGING: Maria------Golla/Reijnen------Maghoma------van Anholt------ DOELMAN: Brondeel/Drommel/de Lange------ WISSEL: Thesker, Bijen, Richard Jensen, Nieuwe speler, Roemeratoe, Trotman, George, Fernandes, Nieuwe speler. De rest zoveel mogelijk de deur uit.
    We hebben gezien dat de rechtbuiten positie voor jensen niet werkt. Opmerkelijk dat je dat niet is opgevallen.
  • 25 May 2018 om 01:20
    • Quote van 24 May 2018 om 22:36
      Is er al nieuws van Frank ?
    Ja ik heb nieuws van Frank, hij heeft zich helemaal klemgezopen.
  • 25 May 2018 om 00:15
    • Quote van 24 May 2018 om 22:17
      Hij is bij Jong Oranje de tweede keeper achter Bijlow, Als Warner Hahn als eerste keeper bij Jong Oranje en na een uitstekend seizoen bij PEC Zwolle voor slechts 5 ton verkocht wordt aan SC Heerenveen dan weet je dat je niet een dergelijk bedrag gaat krijgen voor Drommel, maar mocht dat wél zo zijn dan gaat bij mij de vlag uit en knoop ik er zelfs de wimpel aan vast. ;-)
    Ik zou die wimpel maar laten daar staat een behoorlijk bedrag op als de politie dat ziet xD wimpel is alleen voor "koninklijke" gelegenheden
  • 24 May 2018 om 22:36
    Is er al nieuws van Frank ?
  • 24 May 2018 om 22:17
    • Quote van 24 May 2018 om 21:29
      Hij is opgenomen in de definitieve selectie bij jong Oranje. Ik denk dat je voor drommel toch minimaal 1 ton tot max 5 ton kunt krijgen. Dat is aardig wat voor Twente rond deze tijd.
    Hij is bij Jong Oranje de tweede keeper achter Bijlow, Als Warner Hahn als eerste keeper bij Jong Oranje en na een uitstekend seizoen bij PEC Zwolle voor slechts 5 ton verkocht wordt aan SC Heerenveen dan weet je dat je niet een dergelijk bedrag gaat krijgen voor Drommel, maar mocht dat wél zo zijn dan gaat bij mij de vlag uit en knoop ik er zelfs de wimpel aan vast. ;-)
  • 24 May 2018 om 22:16
    • Quote van 24 May 2018 om 22:09
      Vukic is tot de winterstop uitgeschakeld.
    Daarom zei ik ook Vukcic/Laukart. Maar is hij echt tot de winterstop nog uitgeschakeld?
  • 24 May 2018 om 22:09
    • Quote van 24 May 2018 om 20:50
      Aanval: Levi Garcia------Boere/ Nieuwe speler------Jensen(voor aanvoer van Boere)------ MIDDENVELD: Vukcic/Laukart-----Muhren(Aanvallende middenvelder)------Nieuwe speler, Joey van den Berg?------ VERDEDIGING: Maria------Golla/Reijnen------Maghoma------van Anholt------ DOELMAN: Brondeel/Drommel/de Lange------ WISSEL: Thesker, Bijen, Richard Jensen, Nieuwe speler, Roemeratoe, Trotman, George, Fernandes, Nieuwe speler. De rest zoveel mogelijk de deur uit.
    Vukic is tot de winterstop uitgeschakeld.
  • 24 May 2018 om 22:03
    Tom Overtoom
  • 24 May 2018 om 21:29
    • Quote van 24 May 2018 om 21:20
      Voor Drommel ga je echt niet 'aardig wat' vangen, dat lijkt mij althans niet heel waarschijnlijk. Hij heeft inderdaad wel eens een potje gespeeld bij Jong Oranje, maar dat is alweer bijna een jaar geleden. Het afgelopen seizoen heeft ook niet bepaald bijgedragen aan zijn transferwaarde.
    Hij is opgenomen in de definitieve selectie bij jong Oranje. Ik denk dat je voor drommel toch minimaal 1 ton tot max 5 ton kunt krijgen. Dat is aardig wat voor Twente rond deze tijd.
  • 24 May 2018 om 21:20
    • Quote van 24 May 2018 om 20:52
      Drommel moet je denk ik wegdoen. Kun je nog aardig wat voor vangen (speelt nl jong oranje) denk dat je daar nog wel paar tonnen voor vangt. Ik zal er dan ook nog een strik omheen doen.
    Voor Drommel ga je echt niet 'aardig wat' vangen, dat lijkt mij althans niet heel waarschijnlijk. Hij heeft inderdaad wel eens een potje gespeeld bij Jong Oranje, maar dat is alweer bijna een jaar geleden. Het afgelopen seizoen heeft ook niet bepaald bijgedragen aan zijn transferwaarde.
  • 24 May 2018 om 21:09
    • Quote van 18 May 2018 om 13:40
      Michael Olaitan is ook clubloos zag ik zojuist.
    Niet zonder reden lijkt me!
  • 24 May 2018 om 20:54
    • Quote van 24 May 2018 om 20:52
      Drommel moet je denk ik wegdoen. Kun je nog aardig wat voor vangen (speelt nl jong oranje) denk dat je daar nog wel paar tonnen voor vangt. Ik zal er dan ook nog een strik omheen doen.
    Eens.
  • 24 May 2018 om 20:52
    • Quote van 24 May 2018 om 20:50
      Aanval: Levi Garcia------Boere/ Nieuwe speler------Jensen(voor aanvoer van Boere)------ MIDDENVELD: Vukcic/Laukart-----Muhren(Aanvallende middenvelder)------Nieuwe speler, Joey van den Berg?------ VERDEDIGING: Maria------Golla/Reijnen------Maghoma------van Anholt------ DOELMAN: Brondeel/Drommel/de Lange------ WISSEL: Thesker, Bijen, Richard Jensen, Nieuwe speler, Roemeratoe, Trotman, George, Fernandes, Nieuwe speler. De rest zoveel mogelijk de deur uit.
    Drommel moet je denk ik wegdoen. Kun je nog aardig wat voor vangen (speelt nl jong oranje) denk dat je daar nog wel paar tonnen voor vangt. Ik zal er dan ook nog een strik omheen doen.
  • 24 May 2018 om 20:50
    Aanval: Levi Garcia------Boere/ Nieuwe speler------Jensen(voor aanvoer van Boere)------ MIDDENVELD: Vukcic/Laukart-----Muhren(Aanvallende middenvelder)------Nieuwe speler, Joey van den Berg?------ VERDEDIGING: Maria------Golla/Reijnen------Maghoma------van Anholt------ DOELMAN: Brondeel/Drommel/de Lange------ WISSEL: Thesker, Bijen, Richard Jensen, Nieuwe speler, Roemeratoe, Trotman, George, Fernandes, Nieuwe speler. De rest zoveel mogelijk de deur uit.
  • 24 May 2018 om 20:48
    • Quote van 24 May 2018 om 20:42
      Hij heeft het aardig gedaan in de play offs maar verder ook nergens echt geprestreerd. Ik zou eerder voor Levi Garcia gaan. Is ook transfervrij.
    Levi Garcia heeft nog minder gepresteerd dan MacDonald. Voordeel is wel transfervrij en jp niveau moet het nog zien of hij het maakt/haalt
  • 24 May 2018 om 20:45
    • Quote van 17 May 2018 om 22:21
      Tom Overtoom van Almere City. Uitstekende voetballer!!!
    Dat zou nou een topper zijn helemaal mee eens
  • 24 May 2018 om 20:42
    • Quote van 24 May 2018 om 20:41
      Ow wist ik niet, maakt wat mij betreft niet veel uit. Hij kan denk ik helpen Twente te laten promoveren. En daar gaat het om (vind ik)
    Hij heeft het aardig gedaan in de play offs maar verder ook nergens echt geprestreerd. Ik zou eerder voor Levi Garcia gaan. Is ook transfervrij.
  • 24 May 2018 om 20:41
    Robert Mühren direct ophalen! Wakker worden Twente!
  • 24 May 2018 om 20:41
    • Quote van 24 May 2018 om 20:39
      MacDonald is al 34 jaar.
    Ow wist ik niet, maakt wat mij betreft niet veel uit. Hij kan denk ik helpen Twente te laten promoveren. En daar gaat het om (vind ik)
  • 24 May 2018 om 20:39
    • Quote van 24 May 2018 om 20:36
      Om te beginnen zou ik gewoon beginnen met Brondeel op goal Verder in de verdediging RA-Van Anholt verdedigend erg sterk/Cavlan fantastische trap/staat zijn mannetje CV-Thesker CV-Golla/harde verdediger LA-Maria zie een goede potentie in hem RM-Vuckic/Holla routiner belangrijke kracht LM-Laukart fantasishe techniek kan voetballend veel brengent/VD Heyden harde werker CAM-Jensen(als die blijft)/ Robert Mühren scoort makkelijk werkt hard LV-McDonald(Almere) denk alleen niet dat hij hier heen wil komen. SP-Boere prima spits krijgt weinig tot geen aanvoer heeft vertrouwen nodig RV-George ik denk dat hij een erg goede speler is die jp waardig (waarmee je kp kunt worden) Dit is mijn lijstje: Tom Overtoom zou ik btw ook nog halen geweldige voetballer.
    MacDonald is al 34 jaar.
  • 24 May 2018 om 20:36
    Om te beginnen zou ik gewoon beginnen met Brondeel op goal Verder in de verdediging RA-Van Anholt verdedigend erg sterk/Cavlan fantastische trap/staat zijn mannetje CV-Thesker CV-Golla/harde verdediger LA-Maria zie een goede potentie in hem RM-Vuckic/Holla routiner belangrijke kracht LM-Laukart fantasishe techniek kan voetballend veel brengent/VD Heyden harde werker CAM-Jensen(als die blijft)/ Robert Mühren scoort makkelijk werkt hard LV-McDonald(Almere) denk alleen niet dat hij hier heen wil komen. SP-Boere prima spits krijgt weinig tot geen aanvoer heeft vertrouwen nodig RV-George ik denk dat hij een erg goede speler is die jp waardig (waarmee je kp kunt worden) Dit is mijn lijstje: Tom Overtoom zou ik btw ook nog halen geweldige voetballer.
  • 24 May 2018 om 20:26
    • Quote van 18 May 2018 om 13:43
      En daar is vast een hele goede reden voor....


      Wil jij die naam AUB NOOIT meer uitspreken.... krijg ik een rolberoerte van!
    Wie wil die naam wel horen? Misschien goede voetballer, maar deze jongen heeft Twente op het moment niet nodig.
  • 24 May 2018 om 20:25
    • Quote van 17 May 2018 om 22:21
      Tom Overtoom van Almere City. Uitstekende voetballer!!!
    Volledig mee eens
  • 24 May 2018 om 20:21
    • Quote van 24 May 2018 om 20:12
      Wat is er met de app aan de hand? Ik krijg alleen nog maar van die irritante advertenties te zien.
    Hier ook al,soms na 3 seconden wit
  • 24 May 2018 om 20:12
    Wat is er met de app aan de hand? Ik krijg alleen nog maar van die irritante advertenties te zien.
  • 24 May 2018 om 19:45
    • Quote van 24 May 2018 om 19:41
      Is niet wat,Dat overal op de bank. En dat zal niet aan al de clubs liggen. Dus jammer geld
    Die obeche kan wel een aanvulling zijn. Had een goede statistieken vorig jaar. Vond het erg vreemd dat die er oo een gegeven moment naast kwam te staan.
  • 24 May 2018 om 19:41
    • Quote van 18 May 2018 om 17:31
      Lars Veldwijk?Heeft al enkele domme dingen gedaan maar zal zich toch willen revancheren mag ik hopen.Prima spits voor erbij niet?
    Is niet wat,Dat overal op de bank. En dat zal niet aan al de clubs liggen. Dus jammer geld
  • 18 May 2018 om 17:31
    Lars Veldwijk?Heeft al enkele domme dingen gedaan maar zal zich toch willen revancheren mag ik hopen.Prima spits voor erbij niet?
  • 18 May 2018 om 14:25
    • Quote van 18 May 2018 om 13:43
      En daar is vast een hele goede reden voor....


      Wil jij die naam AUB NOOIT meer uitspreken.... krijg ik een rolberoerte van!
    Hahaha... wat een kerel was dat. Die kwam ook bij Ted weg toch? Althans Ted hengelde hem binnen....
  • 18 May 2018 om 13:43
    • Quote van 18 May 2018 om 13:40
      Michael Olaitan is ook clubloos zag ik zojuist.
    En daar is vast een hele goede reden voor....


    Wil jij die naam AUB NOOIT meer uitspreken.... krijg ik een rolberoerte van!
  • 18 May 2018 om 13:40
    Michael Olaitan is ook clubloos zag ik zojuist.
  • 17 May 2018 om 22:21
    Tom Overtoom van Almere City. Uitstekende voetballer!!!
  • 17 May 2018 om 21:00
    Ik denk niet dat Duplan in de Jupiler League wil spelen. Ze kunnen wel transfer vrij zijn maar ze doen wel een stapje terug hè. Zou hem trouwens wel graag zien komen.
  • 17 May 2018 om 14:01
    • Quote van 17 May 2018 om 13:16
      Had ik nog niet gezien Henk. Maar mooi toch. Kijken wat het wordt.
    Jazeker Marco!
  • 17 May 2018 om 13:18
    • Quote van 16 May 2018 om 21:33
      Basisopstelling FC Twente 2018/19 Eerste Divisie4-3-3Trainer: Frank de Boer'Assistent: Marino Pusic-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Boere/Boymans-------------------------------------------------------------Duplan--------------------------------------------------------------------------------------Verhaar---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vuckic/Jensen/Muhren-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Holla---------------------------------------------Laukart---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Maria-------------------------------------------------------------------------------------------------Bijl-------------------------------------------Thesker---------------------------------Golla-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Brondeel------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Veldje op PC getypt dus op de app ziet het er misschien een beetje raar uit.
    Eerlijk gezegd denk ik dat het nodig is om Boymans aan te trekken. Hij is hetzelfde type als Boere, de aanvoer is noodzakelijk. Daarnaast denk ik ook niet dat Twente in staat is om Holla en Jensen te behouden.
  • 17 May 2018 om 13:16
    • Quote van 17 May 2018 om 13:13
      Sorrie maar dat nieuws was er gisteren al geschreven door Utrechtse tukker!
    Had ik nog niet gezien Henk. Maar mooi toch. Kijken wat het wordt.
  • 17 May 2018 om 13:13
    • Quote van 17 May 2018 om 13:02
      FC Twente staat op het punt om Christian Maghoma te contracteren. Dit valt te lezen op de website Lily White Rose. De 1.95 meter lange centrale verdediger heeft een aflopend contract bij Tottenham Hotspur en mag de club transfervrij verlaten. De 20-jarige Maghoma doorliep de jeugdopleiding van Tottenham Hotspur, maar tot een debuut in het eerste kwam het niet. De enkelvoudig Congolees international speelde 54 wedstrijden in de Premier League 2 (beloftencompetitie in Engeland, red.) waarin hij drie keer scoorde en één assist gaf. Maghome is in het bezit van een Engels en een Congolees paspoort.
    Sorrie maar dat nieuws was er gisteren al geschreven door Utrechtse tukker!
  • 17 May 2018 om 13:02
    FC Twente staat op het punt om Christian Maghoma te contracteren. Dit valt te lezen op de website Lily White Rose. De 1.95 meter lange centrale verdediger heeft een aflopend contract bij Tottenham Hotspur en mag de club transfervrij verlaten. De 20-jarige Maghoma doorliep de jeugdopleiding van Tottenham Hotspur, maar tot een debuut in het eerste kwam het niet. De enkelvoudig Congolees international speelde 54 wedstrijden in de Premier League 2 (beloftencompetitie in Engeland, red.) waarin hij drie keer scoorde en één assist gaf. Maghome is in het bezit van een Engels en een Congolees paspoort.
  • 17 May 2018 om 12:37
    • Quote van 17 May 2018 om 12:32
      Dat denk ik ook, maar ik hoop van niet. Pusic goede trainer voor een degradatiestrijd als de spelers mentaal compleet plat leggen. Niet voor een kampioenschap.
    Trainer minder belangrijk investeren in spelers daar moet het gebeuren!!!
  • 17 May 2018 om 12:34
    Levi Garcia van AZ? (Contract wordt niet verlengd)
  • 17 May 2018 om 12:32
    • Quote van 17 May 2018 om 12:15
      Brondeel --> de Lange. Verder heb je Pusic verkeerd getypt ;) Ik denk dat we daar mee verder gaan namelijk
    Dat denk ik ook, maar ik hoop van niet. Pusic goede trainer voor een degradatiestrijd als de spelers mentaal compleet plat leggen. Niet voor een kampioenschap.
  • 17 May 2018 om 12:15
    • Quote van 16 May 2018 om 21:36
      Ik zie net dat het er ook op PC niet uitziet, maar het komt neer op: Brondeel;-;Maria-Thesker-Golla-Bijl;-Holla-Vuckic/Jensen/Muhren-Laukart;-;Duplan-Boere/Boymans-Verhaar.
    Brondeel --> de Lange. Verder heb je Pusic verkeerd getypt ;) Ik denk dat we daar mee verder gaan namelijk
  • 17 May 2018 om 12:10
    Levi Garcia transfervrij, goeie speler met potentie
  • 17 May 2018 om 09:30
    • Quote van 16 May 2018 om 21:33
      Basisopstelling FC Twente 2018/19 Eerste Divisie4-3-3Trainer: Frank de Boer'Assistent: Marino Pusic-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Boere/Boymans-------------------------------------------------------------Duplan--------------------------------------------------------------------------------------Verhaar---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vuckic/Jensen/Muhren-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Holla---------------------------------------------Laukart---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Maria-------------------------------------------------------------------------------------------------Bijl-------------------------------------------Thesker---------------------------------Golla-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Brondeel------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Veldje op PC getypt dus op de app ziet het er misschien een beetje raar uit.
    Frank de Boer? Dat is niet realistisch. Die komt alleen terug voor een functie bij Ajax.
  • 17 May 2018 om 01:50
    • Quote van 16 May 2018 om 21:33
      Basisopstelling FC Twente 2018/19 Eerste Divisie4-3-3Trainer: Frank de Boer'Assistent: Marino Pusic-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Boere/Boymans-------------------------------------------------------------Duplan--------------------------------------------------------------------------------------Verhaar---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vuckic/Jensen/Muhren-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Holla---------------------------------------------Laukart---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Maria-------------------------------------------------------------------------------------------------Bijl-------------------------------------------Thesker---------------------------------Golla-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Brondeel------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Veldje op PC getypt dus op de app ziet het er misschien een beetje raar uit.
    Frank de boer??......
  • 16 May 2018 om 21:36
    • Quote van 16 May 2018 om 21:33
      Basisopstelling FC Twente 2018/19 Eerste Divisie4-3-3Trainer: Frank de Boer'Assistent: Marino Pusic-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Boere/Boymans-------------------------------------------------------------Duplan--------------------------------------------------------------------------------------Verhaar---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vuckic/Jensen/Muhren-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Holla---------------------------------------------Laukart---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Maria-------------------------------------------------------------------------------------------------Bijl-------------------------------------------Thesker---------------------------------Golla-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Brondeel------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Veldje op PC getypt dus op de app ziet het er misschien een beetje raar uit.
    Ik zie net dat het er ook op PC niet uitziet, maar het komt neer op: Brondeel;-;Maria-Thesker-Golla-Bijl;-Holla-Vuckic/Jensen/Muhren-Laukart;-;Duplan-Boere/Boymans-Verhaar.
  • 16 May 2018 om 21:33
    Basisopstelling FC Twente 2018/19 Eerste Divisie4-3-3Trainer: Frank de Boer'Assistent: Marino Pusic-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Boere/Boymans-------------------------------------------------------------Duplan--------------------------------------------------------------------------------------Verhaar---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vuckic/Jensen/Muhren-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Holla---------------------------------------------Laukart---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Maria-------------------------------------------------------------------------------------------------Bijl-------------------------------------------Thesker---------------------------------Golla-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Brondeel------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Veldje op PC getypt dus op de app ziet het er misschien een beetje raar uit.
  • 16 May 2018 om 19:21
    • Quote van 16 May 2018 om 18:57
      Gewoon gezond verstand gebruiken.
    Misschien dat hij er wel wat meer over kwijt kan/wil?
  • 16 May 2018 om 18:57
    • Quote van 16 May 2018 om 18:25
      Beste citrofiel hoe kom jij aan die wijsheid? Ook insider? Of wil je daar niets over kwijt?
      Goed te horen je teksten
    Gewoon gezond verstand gebruiken.
  • 16 May 2018 om 18:37
    Waarom denkt iedereen dat Assaidi bij FCT blijft? Verder, waarom denkt iedereen dat Assaidi bij FCT moet blijven?
    Vot d'r met. JL niet geschikt voor ..... klaar als een klontje. Je wil een team waarin zo min mogelijk mutaties plaatsvinden en in de JL: heb je geen ego met Liverpool status nodig, dat hiel in de ED niet, dus waarom in de JL wel? Rest van het betoog op een ander draadje
  • 16 May 2018 om 18:25
    • Quote van 16 May 2018 om 16:25
      Volgens mij kun je beter even geduld bewaren.... zodra het bezuinigingsplan goedgekeurd is, volgt de rest.... Mag de OR daar even de tijd voor nemen? Het gaat per slot van rekening om een substantieel aantal ontslagen! En neem van mij aan dat iedereen die binding heeft met FcT, heel blij is met de hoeveelheid verlengingen.... dat bevestigt dat FcT in good and in bad een sterke achterban heeft.... dat overtuigt zeker ook de sponsoren en investeerders.....
    Beste citrofiel hoe kom jij aan die wijsheid? Ook insider? Of wil je daar niets over kwijt?
    Goed te horen je teksten
  • 16 May 2018 om 16:36
    Al zouden we dit jaar 11 huurlingen hebben, als ze ons direct terugbrengen naar de eredivisie, geen probleem. Voor directe promotie zal alles moeten wijken.

    Je hebt dan nog een heel jaar om je voor te bereiden op de eredivisie.
  • 16 May 2018 om 16:25
    • Quote van 16 May 2018 om 12:25
      Het word tijd dat tubantia of RTV Oost even een bezoekje brengt aan de Grolsch Veste en dat Velderman zijn woord doet over de stand van zaken. Binnen twee weken zou er meer duidelijkheid zijn. Supporters komen hun afspraak na met verlenging en nu ook graag woord bij daad voegen m.b.t transparantie over belastingdienst en invulling van de posities.
    Volgens mij kun je beter even geduld bewaren.... zodra het bezuinigingsplan goedgekeurd is, volgt de rest.... Mag de OR daar even de tijd voor nemen? Het gaat per slot van rekening om een substantieel aantal ontslagen! En neem van mij aan dat iedereen die binding heeft met FcT, heel blij is met de hoeveelheid verlengingen.... dat bevestigt dat FcT in good and in bad een sterke achterban heeft.... dat overtuigt zeker ook de sponsoren en investeerders.....
  • 16 May 2018 om 16:21
    • Quote van 16 May 2018 om 12:51
      Nou ik respecteer jullie geduld , maar ik denk er tich totaal anders over , en anders moet Velderman niet zo maar dingen roepen !!! Dan wek je toch een verwachtingspatroon ?
    Beste Ja Die, je kunt en moet Velderman niet afrekenen op de uitspraken die hij heeft gedaan. Hij heeft dat vast en zeker naar eer en geweten gedaan. Er is veel gaande, maar de juiste stappen moeten achter elkaar gezet worden. Eerst de OR en dan de rest..... het is onderdeel van de keten.... als 1 stapje iets vertraagt, vertraagt de rest ook.... gewoon even geduld aub.....
  • 16 May 2018 om 12:56
    • Quote van 16 May 2018 om 12:37
      Ja met alle respect maar blijf me verbazen in jou vetrouwen , ze hadden wat mij betreft al volop bezig moeten zijn. En Velderman word met zijn eigen uitspraken gecinfronteerd , of hebben ze al.die weken nodig gehad om Fred R te bewegen om een Skype , rvc lid te worden ? Nou datbelooft dan niet veel goeds voor de slagvaardigheid van de verantwoordelijken .
    Ik geloof best dat Velderman het zegt met de informatie die hij krijgt. De belastingdienst staat nou niet bekend als organisatie die data of deadlines nakomt. Misschien is het wel handiger dat Velderman hier helemaal geen uitspraak meer over doet, omdat dit is overgeleverd aan ambtenaren. Met Rutten in deze rol ben ik tevreden. Er is meer voetbalkennis in de RvC met hem, en met de huidige communicatie middelen is een adviesfunctie op afstand prima te doen. Was het dagelijks bestuur, dan was het niet te doen. Maar hoevaak komt een RvC nou samen en wat zijn de gebruikelijke lijntjes?
  • 16 May 2018 om 12:51
    • Quote van 16 May 2018 om 12:47
      Competitie loopt nog geduld we weten nu wat paniek voor een team veroorzaakt het moet nu in één keer kloppen!
    Nou ik respecteer jullie geduld , maar ik denk er tich totaal anders over , en anders moet Velderman niet zo maar dingen roepen !!! Dan wek je toch een verwachtingspatroon ?
  • 16 May 2018 om 12:47
    • Quote van 16 May 2018 om 12:37
      Ja met alle respect maar blijf me verbazen in jou vetrouwen , ze hadden wat mij betreft al volop bezig moeten zijn. En Velderman word met zijn eigen uitspraken gecinfronteerd , of hebben ze al.die weken nodig gehad om Fred R te bewegen om een Skype , rvc lid te worden ? Nou datbelooft dan niet veel goeds voor de slagvaardigheid van de verantwoordelijken .
    Competitie loopt nog geduld we weten nu wat paniek voor een team veroorzaakt het moet nu in één keer kloppen!
  • 16 May 2018 om 12:37
    • Quote van 16 May 2018 om 10:14
      Bij Twente moeten echter een groot aantal transfers worden onderzocht. Ook geen allerdaags werk, zoals het bij particulieren relatief eenvoudig is. Hoe dan ook: het duurt vanuit de belastingdienst echt veel te lang. Ambtenaren..
    Ja met alle respect maar blijf me verbazen in jou vetrouwen , ze hadden wat mij betreft al volop bezig moeten zijn. En Velderman word met zijn eigen uitspraken gecinfronteerd , of hebben ze al.die weken nodig gehad om Fred R te bewegen om een Skype , rvc lid te worden ? Nou datbelooft dan niet veel goeds voor de slagvaardigheid van de verantwoordelijken .
  • 16 May 2018 om 12:30
    • Quote van 16 May 2018 om 11:50
      Huur Optie: Robert Muric (Braga B) speelt in het 2e elftal van het Portugese Braga, heeft 8 wedstrijden gespeeld. Bij Jong Ajax destijds regelmatig her net gevonden als buitenspeler/middenvelder rechts. Heeft voor Portugal gekozen, maar wellicht kan FCT deze kwaliteitspeler huren.
    simpel ...gewoon goed elftal opbouwen om te promoveren zwakke punten mochten die er zijn vervangen voor handhaving in eredivisie..elk jaar weer wat beter maken ...binnen 5 jaar terug naar de top...
  • 16 May 2018 om 12:25
    Het word tijd dat tubantia of RTV Oost even een bezoekje brengt aan de Grolsch Veste en dat Velderman zijn woord doet over de stand van zaken. Binnen twee weken zou er meer duidelijkheid zijn. Supporters komen hun afspraak na met verlenging en nu ook graag woord bij daad voegen m.b.t transparantie over belastingdienst en invulling van de posities.
  • 16 May 2018 om 12:22
    • Quote van 16 May 2018 om 10:14
      Bij Twente moeten echter een groot aantal transfers worden onderzocht. Ook geen allerdaags werk, zoals het bij particulieren relatief eenvoudig is. Hoe dan ook: het duurt vanuit de belastingdienst echt veel te lang. Ambtenaren..
    Maar laat Velderman dan niet zeggen dat binnen 2 weken de aanslag er is.
    Afleidingsmanoeuvre dus.
  • 16 May 2018 om 12:16
    • Quote van 16 May 2018 om 08:33
      Inderdaad, die deadline is al lang voorbij ...
    Het was een verwachting er is niet vastgesteld dat er duidelijkheid zo zijn binnen 2 weken. Hij had het anders moeten verwoorden; ik hoop ipv ik verwacht.
  • 16 May 2018 om 11:50
    Huur Optie: Robert Muric (Braga B) speelt in het 2e elftal van het Portugese Braga, heeft 8 wedstrijden gespeeld. Bij Jong Ajax destijds regelmatig her net gevonden als buitenspeler/middenvelder rechts. Heeft voor Portugal gekozen, maar wellicht kan FCT deze kwaliteitspeler huren.
  • 16 May 2018 om 11:27
    • Quote van 16 May 2018 om 10:54
      Niet weer gaan huren A.U.B. Maximaal 2.
    Wat ik veel hoor is dat je nu spelers moet halen en bij promoveren moet je ze weer kwijt dan is huren een optie! Al geloof ik er niet in ben je goed in de jupiler league dan ook goed genoeg in de eredivisie. Uitgezonderd de 2 specifieke posities spits en keeper de rest moet geen probleem zijn. Zo groot is het niveau verschil niet meer tussen jupiler en eredivisie. Zie hoe makkelijk ploegen zich handhaven na promotie vvv Excelsior enz.
  • 16 May 2018 om 10:54
    • Quote van 16 May 2018 om 10:46
      Per schuurs huren is ook een optie komt toch nog niet aan spelen toe bij het eerste en een prima tallentvolle verdediger
    Niet weer gaan huren A.U.B. Maximaal 2.
  • 16 May 2018 om 10:46
    Per schuurs huren is ook een optie komt toch nog niet aan spelen toe bij het eerste en een prima tallentvolle verdediger
  • 16 May 2018 om 10:40
    Van Anholt lijkt mij sowieso een defensieve versterking voor volgend seizoen
  • 16 May 2018 om 10:40
    • Quote van 16 May 2018 om 08:53
      Velderman werkt echter niet bij de Belastingdienst. Daarbij is niemand bij machte om hier druk op de belastingdienst uit te oefenen.
    Nee, want dat zijn en blijven ambtenaren. Komen ze er vandaag niet.....
  • 16 May 2018 om 10:35
    • Quote van 16 May 2018 om 10:32
      Heel jammer, als hij naar Denemarken wil had hij ook wel naar FC Twente gewild. Zijn ze zoals altijd weer te laat en krijg je straks zo'n exoot ben ik bang voor.
    Beter lezen gaat mede voor zijn vriendin naar Denemarken dus Nederland was geen optie.
  • 16 May 2018 om 10:32
    • Quote van 16 May 2018 om 10:21
      Lieder is inmiddels niet meer transfervrij gaat naar denemarken
    Heel jammer, als hij naar Denemarken wil had hij ook wel naar FC Twente gewild. Zijn ze zoals altijd weer te laat en krijg je straks zo'n exoot ben ik bang voor.
  • 16 May 2018 om 10:30
    • Quote van 16 May 2018 om 01:02
      Ervaring in de eerste divisie kan geen kwaad en hij kan nog behoorlijk ballen!
    Daar heb je gelijk in maar dan moeten er wel een paar jonkies voor de buitenkant bij als hij geblesseerd is of conditioneel geen 90 minuten kan spelen.
  • 16 May 2018 om 10:28
    • Quote van 16 May 2018 om 10:24
      Ja, laten we spelers contracteren die bij een andere degradant op de tribune zitten. Daar worden we vast kampioen mee.
    Pffff... Grapje.
  • 16 May 2018 om 10:24
    • Quote van 15 May 2018 om 23:54
      Nathan Rutjes is ook een uitstekende speler voor FC Twente. Beresterk, razendsnel, een uitstekend inzicht, geweldige verdedigende kwaliteiten en een kneiterhard schot. Direct overnemen van Roda!
    Ja, laten we spelers contracteren die bij een andere degradant op de tribune zitten. Daar worden we vast kampioen mee.
  • 16 May 2018 om 10:21
    Lieder is inmiddels niet meer transfervrij gaat naar denemarken
  • 16 May 2018 om 10:14
    • Quote van 16 May 2018 om 07:41
      Ik heb het gevoel zoals ik al eerder zijn , dat er nu een grote propaganda actie bezig is met " we verlengen massaal" daar komen ze om de haverklap mee naar buiten . Velderman heeft tevens gemeld dat er binnen 2 weken.meer duidelijkheid zou zijn . En dat was na de wedstrijd tegen Vitesse , dan vraag ik mij af , en zal zeker weer te horen krijgen gewoon rustig afwachten , maar het klopt niiet , en dan maar blijven praten over transparantie . Ja ik word daar best ongedurig van , want het belangrijkste is dat er een goed team komt te staan , maar het is maar weer fucking stil....
    Tuurlijk dat nieuws over verlengen is een strategie veel mensen zijn kudde dieren en willen er dan ook bij horen. Best slimme manier van reclame werving!
  • 16 May 2018 om 10:14
    • Quote van 16 May 2018 om 09:45
      Maar even van mij zelf uitgaande wat belasting betreft , die zijn toch met terugvorderingen en dwangbevelen erg strak en snel. Ik heb dus het gevoel dat ze nog niet helemaal transperant zijn naar iedereen die Twente een warm hart toe draagt.
    Bij Twente moeten echter een groot aantal transfers worden onderzocht. Ook geen allerdaags werk, zoals het bij particulieren relatief eenvoudig is. Hoe dan ook: het duurt vanuit de belastingdienst echt veel te lang. Ambtenaren..
  • 16 May 2018 om 09:56
    • Quote van 16 May 2018 om 09:46
      Ben het met terugnaardetop eens. Het begint weer op arrogantie te lijken. Of er goede spelers in de rij staan om voor ons te spelen. Vergeet het maar,spelers die er nu bij komen zijn of tweede rangs of hebben geen ervaring. Toch zie ik het wel gebeuren dat we straks een team hebben staan die mee doet voor de terugkeertitel. Dit is het belangrijkste doel voor komend seizoen. We hebben maar 1 kans anders gaat het licht definitief uit ben ik bang. P.s wat vindt Fred er van. Hij moet zo snel mogelijk zorgen dat er een team is waar hij voor 100% achter staat. En dat ook uitspreek in de media. Anders wordt zijn functie die volgens mij veel te vrijblijvend is wel erg dubieus.
    Juist
  • 16 May 2018 om 09:46
    Ben het met terugnaardetop eens. Het begint weer op arrogantie te lijken. Of er goede spelers in de rij staan om voor ons te spelen. Vergeet het maar,spelers die er nu bij komen zijn of tweede rangs of hebben geen ervaring. Toch zie ik het wel gebeuren dat we straks een team hebben staan die mee doet voor de terugkeertitel. Dit is het belangrijkste doel voor komend seizoen. We hebben maar 1 kans anders gaat het licht definitief uit ben ik bang. P.s wat vindt Fred er van. Hij moet zo snel mogelijk zorgen dat er een team is waar hij voor 100% achter staat. En dat ook uitspreek in de media. Anders wordt zijn functie die volgens mij veel te vrijblijvend is wel erg dubieus.
  • 16 May 2018 om 09:45
    • Quote van 16 May 2018 om 08:53
      Velderman werkt echter niet bij de Belastingdienst. Daarbij is niemand bij machte om hier druk op de belastingdienst uit te oefenen.
    Maar even van mij zelf uitgaande wat belasting betreft , die zijn toch met terugvorderingen en dwangbevelen erg strak en snel. Ik heb dus het gevoel dat ze nog niet helemaal transperant zijn naar iedereen die Twente een warm hart toe draagt.
  • 16 May 2018 om 09:30
    • Quote van 16 May 2018 om 07:41
      Ik heb het gevoel zoals ik al eerder zijn , dat er nu een grote propaganda actie bezig is met " we verlengen massaal" daar komen ze om de haverklap mee naar buiten . Velderman heeft tevens gemeld dat er binnen 2 weken.meer duidelijkheid zou zijn . En dat was na de wedstrijd tegen Vitesse , dan vraag ik mij af , en zal zeker weer te horen krijgen gewoon rustig afwachten , maar het klopt niiet , en dan maar blijven praten over transparantie . Ja ik word daar best ongedurig van , want het belangrijkste is dat er een goed team komt te staan , maar het is maar weer fucking stil....
    Fijn dat je ook op deze manier kunt reageren. Klasse!
  • 16 May 2018 om 08:53
    • Quote van 16 May 2018 om 08:33
      Inderdaad, die deadline is al lang voorbij ...
    Velderman werkt echter niet bij de Belastingdienst. Daarbij is niemand bij machte om hier druk op de belastingdienst uit te oefenen.
  • 16 May 2018 om 08:33
    • Quote van 16 May 2018 om 07:41
      Ik heb het gevoel zoals ik al eerder zijn , dat er nu een grote propaganda actie bezig is met " we verlengen massaal" daar komen ze om de haverklap mee naar buiten . Velderman heeft tevens gemeld dat er binnen 2 weken.meer duidelijkheid zou zijn . En dat was na de wedstrijd tegen Vitesse , dan vraag ik mij af , en zal zeker weer te horen krijgen gewoon rustig afwachten , maar het klopt niiet , en dan maar blijven praten over transparantie . Ja ik word daar best ongedurig van , want het belangrijkste is dat er een goed team komt te staan , maar het is maar weer fucking stil....
    Inderdaad, die deadline is al lang voorbij ...
  • 16 May 2018 om 07:41
    • Quote van 15 May 2018 om 21:49
      Als ik het hier zo allemaal lees zijn we wel heel erg optimistisch. We sommen namen op net of dat allemaal mogelijk is en of deze spelers wel hier willen spelen. De laatste jaren was het kommer en kwel en nu we gedegradeerd zijn denkt iedereen dat nu opeens alles kan en we zomaar ff een prima team voor komend seizoen bij elkaar toveren. Dat hoop ik natuurlijk ook maar ik moet het nog zien allemaal. Er worden zo alleen maar veel te hoge verwachtingen gekweekt. Natuurlijk hebben we het hoogste spelersbutget maar dat wil niet veel zeggen. Dat is dit seizoen wel gebleken. En verder vraag ik mij af waarom de claim van de belastingdienst nog steeds niet bekend is. Of was dit ook weer een slimmigheidje van Velderman op de persconferentie om de aandacht op andere zaken te verminderen.
    Ik heb het gevoel zoals ik al eerder zijn , dat er nu een grote propaganda actie bezig is met " we verlengen massaal" daar komen ze om de haverklap mee naar buiten . Velderman heeft tevens gemeld dat er binnen 2 weken.meer duidelijkheid zou zijn . En dat was na de wedstrijd tegen Vitesse , dan vraag ik mij af , en zal zeker weer te horen krijgen gewoon rustig afwachten , maar het klopt niiet , en dan maar blijven praten over transparantie . Ja ik word daar best ongedurig van , want het belangrijkste is dat er een goed team komt te staan , maar het is maar weer fucking stil....
  • 16 May 2018 om 07:29
    • Quote van 15 May 2018 om 22:07
      Zou Bleuming Cyriel Dessers op zijn lijstje hebben staan?
    Hoop het niet , vind dat de prioriteiten ergens anders liggen , en ook hem vind ik tegen vallen hoor.
  • 16 May 2018 om 01:02
    • Quote van 15 May 2018 om 21:01
      Duplan is te oud.
    Ervaring in de eerste divisie kan geen kwaad en hij kan nog behoorlijk ballen!
  • 15 May 2018 om 23:54
    Nathan Rutjes is ook een uitstekende speler voor FC Twente. Beresterk, razendsnel, een uitstekend inzicht, geweldige verdedigende kwaliteiten en een kneiterhard schot. Direct overnemen van Roda!
  • 15 May 2018 om 23:30
    Ik zie Jensen liever op het middenveld in een rol zoals Klaassen vervulde bij Ajax. Daar heeft hij net wat meer ruimte en kan hij beter zijn loop vermogen gebruiken en kan hij af toe ook nog wel de 16 in sprinten. Op de 10 positie zie ik dan een liever een creatieve speler. Links assaidi en rechts een man met een voorzet. Cassiera zou ook een topper zijn voor Twente maarniet haalbaar denk ik. Is namelijk een ander type spits als boere dus dan kan de trainer ook echt anders gaan spelen als het door de lucht niet lukt. Verdediging gewoon vervangen. Misschien Maria behouden.
  • 15 May 2018 om 23:06
    • Quote van 15 May 2018 om 22:07
      Zou Bleuming Cyriel Dessers op zijn lijstje hebben staan?
    het was die Dessers of Boere.. kan dus echt niks toevoegen
  • 15 May 2018 om 22:58
    • Quote van 15 May 2018 om 22:01
      Helemaal eens. Ik vind hem ook vies tegenvallen. Dan nog liever Brama weer terug.
    Holla weg, die is als je het over voetbal hebt nog minder dan liendl
  • 15 May 2018 om 22:46
    • Quote van 15 May 2018 om 22:37
      Daagt die miazga niet juist uit? Dat is er ook 1 hoor
    Ja maar kom op je bent profs. Nee die klaiber ging door na het fluitsignaal.
  • 15 May 2018 om 22:37
    • Quote van 15 May 2018 om 22:36
      Utrecht kut club slechte verliezers bah.
    Daagt die miazga niet juist uit? Dat is er ook 1 hoor
  • 15 May 2018 om 22:36
    Utrecht kut club slechte verliezers bah.
  • 15 May 2018 om 22:33
    • Quote van 15 May 2018 om 21:31
      Holla is mij gewoon vies tegengevallen. Een speler die ik bij Groningen en Pec al niet zo denderend vond. Notoire kaarten verzamelaar en wordt straks op menig ku(ns)tgrasveldje grandioos eruit gelopen door anonieme bössels uit de Eerste divisie. Zal er niet om janken als hij vanavond nog zou vertrekken.
    Hola heeft gewoon de pech gehad dat het elftal los zand was..... Hola was 1 van de weinigen die er wel voor vocht. Als heel het elftal dat had gedaan alle wedstrijden was het nooit zo afgelopen. Het belangrijkste voor komend seizoen word dat het weer een team is wat er voor wil gaan.
  • 15 May 2018 om 22:30
    • Quote van 15 May 2018 om 22:24
      Alle play off duels tot nu toe gekeken maar zo slecht is het allemaal niet in de eerste divisie. Verkijk je er niet op.
    Ben het met je eens dat het niet makkelijk wordt en het een gekke competitie is maar vergelijk ook alsjeblieft de play-offs niet met de gehele 1e divisie... play-offs gaan echt op leven en dood... dat zijn echt finales... competitie duurt lang dan is het vaak 1 van de 38 potjes en niet 1 van de 2 finales
  • 15 May 2018 om 22:29
    • Quote van 15 May 2018 om 22:28
      Leeft niet voor de sport... uitgaan... overgewicht... vechtpartijen etc
    Oh haha, laat maar zitten dan.
  • 15 May 2018 om 22:28
    • Quote van 15 May 2018 om 22:26
      Ik kan vinden dat hij wou stoppen maar toch door is gegaan bij een Congoleze club.
    Leeft niet voor de sport... uitgaan... overgewicht... vechtpartijen etc
  • 15 May 2018 om 22:27
    • Quote van 15 May 2018 om 22:23
      Volgens mij heeft Cyriel Dessers In de media aangegeven niet nog een seizoen op de bank te willen zitten. Dus het valt te proberen op huurbasis. Lieder en Boere zijn dezelfde spitsen. Twente moet kijken naar twee verschillende spitsen, waarvan eentje als pinchitter kan fungeren. Henk Veerman is een mooie optie, maar die zal wel te duur zijn.
    Ik zou dat niet verkeerd vinden 2 dezelfde type spitsen (uiteraard 1 basis en 1 op de bank) houden mekaar scherp en als de 1 even niet thuis geeft staat de ander te popelen... met paar leuke creatieve flankspelers die oog hebben voor spitsen zie ik dat wel zitten en als je dan wat moet forceren kan je er wel weer zo n houthakker als hooiveld ingooien maar doe mij maar een andere goalgetter erbij worden verdedigers veel zenuwachtiger van
  • 15 May 2018 om 22:26
    • Quote van 15 May 2018 om 22:23
      Lees zijn levensverhaal maar eens als je naar hem zoekt op Google :)
    Ik kan vinden dat hij wou stoppen maar toch door is gegaan bij een Congoleze club.
  • 15 May 2018 om 22:24
    • Quote van 15 May 2018 om 22:21
      Zal het wel slecht hebben gedaan maar JL niveau, oh sorry eerste divisie ;) kan hij zeker aan.
    Alle play off duels tot nu toe gekeken maar zo slecht is het allemaal niet in de eerste divisie. Verkijk je er niet op.
  • 15 May 2018 om 22:23
    • Quote van 15 May 2018 om 22:21
      Zal het wel slecht hebben gedaan maar JL niveau, oh sorry eerste divisie ;) kan hij zeker aan.
    Lees zijn levensverhaal maar eens als je naar hem zoekt op Google :)
  • 15 May 2018 om 22:23
    • Quote van 15 May 2018 om 22:18
      Bij Utrecht gewoon altijd de 12e man hoor maakt genoeg minuten en Utrecht heeft behoorlijk wat betaald voor hem dus hij moet ook nog best wat kosten... waarom dessers kopen? Als lieder transfervrij is?
      Hij en boere samen bewezen de laatste seizoenen beide 30 goals te kunnen maken in de 1e divisie (ik leer snel hè tc :) ) en anders lijkt ogbeche me wel wat ook transfervrij
    Volgens mij heeft Cyriel Dessers In de media aangegeven niet nog een seizoen op de bank te willen zitten. Dus het valt te proberen op huurbasis. Lieder en Boere zijn dezelfde spitsen. Twente moet kijken naar twee verschillende spitsen, waarvan eentje als pinchitter kan fungeren. Henk Veerman is een mooie optie, maar die zal wel te duur zijn.
  • 15 May 2018 om 22:21
    • Quote van 15 May 2018 om 22:19
      Weet je ook waarom die is afgegleden? :)
    Zal het wel slecht hebben gedaan maar JL niveau, oh sorry eerste divisie ;) kan hij zeker aan.
  • 15 May 2018 om 22:19
    • Quote van 15 May 2018 om 22:16
      Anthony Vanden Borre halen. Goede, transfervrije, 30-jarige rechtsback met veel ervaring op hoog niveau bij o.a Anderlecht en Belgisch nationaal elftal maar is afgegleden. Kemy Agustien is ook een goede, transfervrije optie.
    Weet je ook waarom die is afgegleden? :)
  • 15 May 2018 om 22:18
    • Quote van 15 May 2018 om 22:07
      Zou Bleuming Cyriel Dessers op zijn lijstje hebben staan?
    Bij Utrecht gewoon altijd de 12e man hoor maakt genoeg minuten en Utrecht heeft behoorlijk wat betaald voor hem dus hij moet ook nog best wat kosten... waarom dessers kopen? Als lieder transfervrij is?
    Hij en boere samen bewezen de laatste seizoenen beide 30 goals te kunnen maken in de 1e divisie (ik leer snel hè tc :) ) en anders lijkt ogbeche me wel wat ook transfervrij
  • 15 May 2018 om 22:16
    Anthony Vanden Borre halen. Goede, transfervrije, 30-jarige rechtsback met veel ervaring op hoog niveau bij o.a Anderlecht en Belgisch nationaal elftal maar is afgegleden. Kemy Agustien is ook een goede, transfervrije optie.
  • 15 May 2018 om 22:16
    • Quote van 15 May 2018 om 21:47
      Ik zou duplan nooit aanschaffen. Is veel te vaak geblesseerd. Ik zou ook voor wat jongere spelers gaan die zich willen bewijzen. Kijk maar rond bij Ajax, PSV, az of Feyenoord. Daar lopen erg leuke jeugdspelers rond die wel tegen een balletje kunnen trappen en zichzelf graag willen bewijzen.
    Uiteraard... gaat om een goede mix... 3 ouderen/ervaren spelers zijn ook wel handig... geslepen spelers die weten wat er gevraagd wordt op welke momenten... maar over duplan twijfel ik ook maar dacht erover omdat transfervrij natuurlijk voor ons wel ideaal is
vrijdag 24 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›