FOTO | Transfertips: de selectie van FC Twente (2018/2019)

133 reacties
FOTO | Transfertips: de selectie van FC Twente (2018/2019)

FC Twente speelt volgend jaar in de Jupiler League, maar de grote vraag is natuurlijk hoe de selectie er uit komt te zien. De huurlingen Thomas Lam, Christian Cuevas, Luciano Slagveer en Adnane Tighadouini keren in ieder geval niet meer terug bij de club uit Enschede.

De aflopende contracten van Mounir El Hamdaoui, Adam Maher en Jos Hooiveld worden (zo goed als zeker) niet meer verlengd, terwijl ook Hidde ter Avest transfervrij kan vertrekken naar een andere club. Er bestaat echter nog een - kleine - kans dat hij een nieuwe verbintenis tekent bij de Tukkers. 

Doordat FC Twente op dit moment zonder technisch directeur zit en het leuk is om te speculeren over mogelijke aanwinsten (en eventuele vertrekkers*), hebben wij een paar interessante transfertips op een rijtje gezet. Welke spelers moeten ons weer naar de Eredivisie helpen? 

Keepers: Lamprou (transfervrij), Van der Steen (transfervrij), Stevens (transfervrij)
Verdedigers: Van Anholt (transfervrij), Van Nieff (transfervrij), Cavlan (transfervrij), Baas (transfervrij), Appiah (transfervrij) 
Middenvelders: David (transfervrij), Ritzmaier (transfervrij), Diemers (transfervrij), Van Ooijen (transfervrij), Haye (transfervrij), Hamdaoui (transfervrij) 
Vleugelaanvallers: Duplan (transfervrij), Reimerink (transfervrij), S. Nijland (transfervrij)
Centrumspitsen: Ogbeche (transfervrij), Boymans (transfervrij), Schahin (transfervrij)

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 May 2018 om 17:31
    Lars Veldwijk?Heeft al enkele domme dingen gedaan maar zal zich toch willen revancheren mag ik hopen.Prima spits voor erbij niet?
  • 18 May 2018 om 14:25
    • Quote van 18 May 2018 om 13:43
      En daar is vast een hele goede reden voor....


      Wil jij die naam AUB NOOIT meer uitspreken.... krijg ik een rolberoerte van!
    Hahaha... wat een kerel was dat. Die kwam ook bij Ted weg toch? Althans Ted hengelde hem binnen....
  • 18 May 2018 om 13:43
    • Quote van 18 May 2018 om 13:40
      Michael Olaitan is ook clubloos zag ik zojuist.
    En daar is vast een hele goede reden voor....


    Wil jij die naam AUB NOOIT meer uitspreken.... krijg ik een rolberoerte van!
  • 18 May 2018 om 13:40
    Michael Olaitan is ook clubloos zag ik zojuist.
  • 17 May 2018 om 22:21
    Tom Overtoom van Almere City. Uitstekende voetballer!!!
  • 17 May 2018 om 21:00
    Ik denk niet dat Duplan in de Jupiler League wil spelen. Ze kunnen wel transfer vrij zijn maar ze doen wel een stapje terug hè. Zou hem trouwens wel graag zien komen.
  • 17 May 2018 om 14:01
    • Quote van 17 May 2018 om 13:16
      Had ik nog niet gezien Henk. Maar mooi toch. Kijken wat het wordt.
    Jazeker Marco!
  • 17 May 2018 om 13:18
    • Quote van 16 May 2018 om 21:33
      Basisopstelling FC Twente 2018/19 Eerste Divisie4-3-3Trainer: Frank de Boer'Assistent: Marino Pusic-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Boere/Boymans-------------------------------------------------------------Duplan--------------------------------------------------------------------------------------Verhaar---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vuckic/Jensen/Muhren-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Holla---------------------------------------------Laukart---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Maria-------------------------------------------------------------------------------------------------Bijl-------------------------------------------Thesker---------------------------------Golla-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Brondeel------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Veldje op PC getypt dus op de app ziet het er misschien een beetje raar uit.
    Eerlijk gezegd denk ik dat het nodig is om Boymans aan te trekken. Hij is hetzelfde type als Boere, de aanvoer is noodzakelijk. Daarnaast denk ik ook niet dat Twente in staat is om Holla en Jensen te behouden.
  • 17 May 2018 om 13:16
    • Quote van 17 May 2018 om 13:13
      Sorrie maar dat nieuws was er gisteren al geschreven door Utrechtse tukker!
    Had ik nog niet gezien Henk. Maar mooi toch. Kijken wat het wordt.
  • 17 May 2018 om 13:13
    • Quote van 17 May 2018 om 13:02
      FC Twente staat op het punt om Christian Maghoma te contracteren. Dit valt te lezen op de website Lily White Rose. De 1.95 meter lange centrale verdediger heeft een aflopend contract bij Tottenham Hotspur en mag de club transfervrij verlaten. De 20-jarige Maghoma doorliep de jeugdopleiding van Tottenham Hotspur, maar tot een debuut in het eerste kwam het niet. De enkelvoudig Congolees international speelde 54 wedstrijden in de Premier League 2 (beloftencompetitie in Engeland, red.) waarin hij drie keer scoorde en één assist gaf. Maghome is in het bezit van een Engels en een Congolees paspoort.
    Sorrie maar dat nieuws was er gisteren al geschreven door Utrechtse tukker!
  • 17 May 2018 om 13:02
    FC Twente staat op het punt om Christian Maghoma te contracteren. Dit valt te lezen op de website Lily White Rose. De 1.95 meter lange centrale verdediger heeft een aflopend contract bij Tottenham Hotspur en mag de club transfervrij verlaten. De 20-jarige Maghoma doorliep de jeugdopleiding van Tottenham Hotspur, maar tot een debuut in het eerste kwam het niet. De enkelvoudig Congolees international speelde 54 wedstrijden in de Premier League 2 (beloftencompetitie in Engeland, red.) waarin hij drie keer scoorde en één assist gaf. Maghome is in het bezit van een Engels en een Congolees paspoort.
  • 17 May 2018 om 12:37
    • Quote van 17 May 2018 om 12:32
      Dat denk ik ook, maar ik hoop van niet. Pusic goede trainer voor een degradatiestrijd als de spelers mentaal compleet plat leggen. Niet voor een kampioenschap.
    Trainer minder belangrijk investeren in spelers daar moet het gebeuren!!!
  • 17 May 2018 om 12:34
    Levi Garcia van AZ? (Contract wordt niet verlengd)
  • 17 May 2018 om 12:32
    • Quote van 17 May 2018 om 12:15
      Brondeel --> de Lange. Verder heb je Pusic verkeerd getypt ;) Ik denk dat we daar mee verder gaan namelijk
    Dat denk ik ook, maar ik hoop van niet. Pusic goede trainer voor een degradatiestrijd als de spelers mentaal compleet plat leggen. Niet voor een kampioenschap.
  • 17 May 2018 om 12:15
    • Quote van 16 May 2018 om 21:36
      Ik zie net dat het er ook op PC niet uitziet, maar het komt neer op: Brondeel;-;Maria-Thesker-Golla-Bijl;-Holla-Vuckic/Jensen/Muhren-Laukart;-;Duplan-Boere/Boymans-Verhaar.
    Brondeel --> de Lange. Verder heb je Pusic verkeerd getypt ;) Ik denk dat we daar mee verder gaan namelijk
  • 17 May 2018 om 12:10
    Levi Garcia transfervrij, goeie speler met potentie
  • 17 May 2018 om 09:30
    • Quote van 16 May 2018 om 21:33
      Basisopstelling FC Twente 2018/19 Eerste Divisie4-3-3Trainer: Frank de Boer'Assistent: Marino Pusic-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Boere/Boymans-------------------------------------------------------------Duplan--------------------------------------------------------------------------------------Verhaar---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vuckic/Jensen/Muhren-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Holla---------------------------------------------Laukart---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Maria-------------------------------------------------------------------------------------------------Bijl-------------------------------------------Thesker---------------------------------Golla-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Brondeel------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Veldje op PC getypt dus op de app ziet het er misschien een beetje raar uit.
    Frank de Boer? Dat is niet realistisch. Die komt alleen terug voor een functie bij Ajax.
  • 17 May 2018 om 01:50
    • Quote van 16 May 2018 om 21:33
      Basisopstelling FC Twente 2018/19 Eerste Divisie4-3-3Trainer: Frank de Boer'Assistent: Marino Pusic-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Boere/Boymans-------------------------------------------------------------Duplan--------------------------------------------------------------------------------------Verhaar---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vuckic/Jensen/Muhren-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Holla---------------------------------------------Laukart---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Maria-------------------------------------------------------------------------------------------------Bijl-------------------------------------------Thesker---------------------------------Golla-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Brondeel------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Veldje op PC getypt dus op de app ziet het er misschien een beetje raar uit.
    Frank de boer??......
  • 16 May 2018 om 21:36
    • Quote van 16 May 2018 om 21:33
      Basisopstelling FC Twente 2018/19 Eerste Divisie4-3-3Trainer: Frank de Boer'Assistent: Marino Pusic-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Boere/Boymans-------------------------------------------------------------Duplan--------------------------------------------------------------------------------------Verhaar---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vuckic/Jensen/Muhren-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Holla---------------------------------------------Laukart---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Maria-------------------------------------------------------------------------------------------------Bijl-------------------------------------------Thesker---------------------------------Golla-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Brondeel------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Veldje op PC getypt dus op de app ziet het er misschien een beetje raar uit.
    Ik zie net dat het er ook op PC niet uitziet, maar het komt neer op: Brondeel;-;Maria-Thesker-Golla-Bijl;-Holla-Vuckic/Jensen/Muhren-Laukart;-;Duplan-Boere/Boymans-Verhaar.
  • 16 May 2018 om 21:33
    Basisopstelling FC Twente 2018/19 Eerste Divisie4-3-3Trainer: Frank de Boer'Assistent: Marino Pusic-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Boere/Boymans-------------------------------------------------------------Duplan--------------------------------------------------------------------------------------Verhaar---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vuckic/Jensen/Muhren-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Holla---------------------------------------------Laukart---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Maria-------------------------------------------------------------------------------------------------Bijl-------------------------------------------Thesker---------------------------------Golla-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Brondeel------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Veldje op PC getypt dus op de app ziet het er misschien een beetje raar uit.
  • 16 May 2018 om 19:21
    • Quote van 16 May 2018 om 18:57
      Gewoon gezond verstand gebruiken.
    Misschien dat hij er wel wat meer over kwijt kan/wil?
  • 16 May 2018 om 18:57
    • Quote van 16 May 2018 om 18:25
      Beste citrofiel hoe kom jij aan die wijsheid? Ook insider? Of wil je daar niets over kwijt?
      Goed te horen je teksten
    Gewoon gezond verstand gebruiken.
  • 16 May 2018 om 18:37
    Waarom denkt iedereen dat Assaidi bij FCT blijft? Verder, waarom denkt iedereen dat Assaidi bij FCT moet blijven?
    Vot d'r met. JL niet geschikt voor ..... klaar als een klontje. Je wil een team waarin zo min mogelijk mutaties plaatsvinden en in de JL: heb je geen ego met Liverpool status nodig, dat hiel in de ED niet, dus waarom in de JL wel? Rest van het betoog op een ander draadje
  • 16 May 2018 om 18:25
    • Quote van 16 May 2018 om 16:25
      Volgens mij kun je beter even geduld bewaren.... zodra het bezuinigingsplan goedgekeurd is, volgt de rest.... Mag de OR daar even de tijd voor nemen? Het gaat per slot van rekening om een substantieel aantal ontslagen! En neem van mij aan dat iedereen die binding heeft met FcT, heel blij is met de hoeveelheid verlengingen.... dat bevestigt dat FcT in good and in bad een sterke achterban heeft.... dat overtuigt zeker ook de sponsoren en investeerders.....
    Beste citrofiel hoe kom jij aan die wijsheid? Ook insider? Of wil je daar niets over kwijt?
    Goed te horen je teksten
  • 16 May 2018 om 16:36
    Al zouden we dit jaar 11 huurlingen hebben, als ze ons direct terugbrengen naar de eredivisie, geen probleem. Voor directe promotie zal alles moeten wijken.

    Je hebt dan nog een heel jaar om je voor te bereiden op de eredivisie.
  • 16 May 2018 om 16:25
    • Quote van 16 May 2018 om 12:25
      Het word tijd dat tubantia of RTV Oost even een bezoekje brengt aan de Grolsch Veste en dat Velderman zijn woord doet over de stand van zaken. Binnen twee weken zou er meer duidelijkheid zijn. Supporters komen hun afspraak na met verlenging en nu ook graag woord bij daad voegen m.b.t transparantie over belastingdienst en invulling van de posities.
    Volgens mij kun je beter even geduld bewaren.... zodra het bezuinigingsplan goedgekeurd is, volgt de rest.... Mag de OR daar even de tijd voor nemen? Het gaat per slot van rekening om een substantieel aantal ontslagen! En neem van mij aan dat iedereen die binding heeft met FcT, heel blij is met de hoeveelheid verlengingen.... dat bevestigt dat FcT in good and in bad een sterke achterban heeft.... dat overtuigt zeker ook de sponsoren en investeerders.....
  • 16 May 2018 om 16:21
    • Quote van 16 May 2018 om 12:51
      Nou ik respecteer jullie geduld , maar ik denk er tich totaal anders over , en anders moet Velderman niet zo maar dingen roepen !!! Dan wek je toch een verwachtingspatroon ?
    Beste Ja Die, je kunt en moet Velderman niet afrekenen op de uitspraken die hij heeft gedaan. Hij heeft dat vast en zeker naar eer en geweten gedaan. Er is veel gaande, maar de juiste stappen moeten achter elkaar gezet worden. Eerst de OR en dan de rest..... het is onderdeel van de keten.... als 1 stapje iets vertraagt, vertraagt de rest ook.... gewoon even geduld aub.....
  • 16 May 2018 om 12:56
    • Quote van 16 May 2018 om 12:37
      Ja met alle respect maar blijf me verbazen in jou vetrouwen , ze hadden wat mij betreft al volop bezig moeten zijn. En Velderman word met zijn eigen uitspraken gecinfronteerd , of hebben ze al.die weken nodig gehad om Fred R te bewegen om een Skype , rvc lid te worden ? Nou datbelooft dan niet veel goeds voor de slagvaardigheid van de verantwoordelijken .
    Ik geloof best dat Velderman het zegt met de informatie die hij krijgt. De belastingdienst staat nou niet bekend als organisatie die data of deadlines nakomt. Misschien is het wel handiger dat Velderman hier helemaal geen uitspraak meer over doet, omdat dit is overgeleverd aan ambtenaren. Met Rutten in deze rol ben ik tevreden. Er is meer voetbalkennis in de RvC met hem, en met de huidige communicatie middelen is een adviesfunctie op afstand prima te doen. Was het dagelijks bestuur, dan was het niet te doen. Maar hoevaak komt een RvC nou samen en wat zijn de gebruikelijke lijntjes?
  • 16 May 2018 om 12:51
    • Quote van 16 May 2018 om 12:47
      Competitie loopt nog geduld we weten nu wat paniek voor een team veroorzaakt het moet nu in één keer kloppen!
    Nou ik respecteer jullie geduld , maar ik denk er tich totaal anders over , en anders moet Velderman niet zo maar dingen roepen !!! Dan wek je toch een verwachtingspatroon ?
  • 16 May 2018 om 12:47
    • Quote van 16 May 2018 om 12:37
      Ja met alle respect maar blijf me verbazen in jou vetrouwen , ze hadden wat mij betreft al volop bezig moeten zijn. En Velderman word met zijn eigen uitspraken gecinfronteerd , of hebben ze al.die weken nodig gehad om Fred R te bewegen om een Skype , rvc lid te worden ? Nou datbelooft dan niet veel goeds voor de slagvaardigheid van de verantwoordelijken .
    Competitie loopt nog geduld we weten nu wat paniek voor een team veroorzaakt het moet nu in één keer kloppen!
  • 16 May 2018 om 12:37
    • Quote van 16 May 2018 om 10:14
      Bij Twente moeten echter een groot aantal transfers worden onderzocht. Ook geen allerdaags werk, zoals het bij particulieren relatief eenvoudig is. Hoe dan ook: het duurt vanuit de belastingdienst echt veel te lang. Ambtenaren..
    Ja met alle respect maar blijf me verbazen in jou vetrouwen , ze hadden wat mij betreft al volop bezig moeten zijn. En Velderman word met zijn eigen uitspraken gecinfronteerd , of hebben ze al.die weken nodig gehad om Fred R te bewegen om een Skype , rvc lid te worden ? Nou datbelooft dan niet veel goeds voor de slagvaardigheid van de verantwoordelijken .
  • 16 May 2018 om 12:30
    • Quote van 16 May 2018 om 11:50
      Huur Optie: Robert Muric (Braga B) speelt in het 2e elftal van het Portugese Braga, heeft 8 wedstrijden gespeeld. Bij Jong Ajax destijds regelmatig her net gevonden als buitenspeler/middenvelder rechts. Heeft voor Portugal gekozen, maar wellicht kan FCT deze kwaliteitspeler huren.
    simpel ...gewoon goed elftal opbouwen om te promoveren zwakke punten mochten die er zijn vervangen voor handhaving in eredivisie..elk jaar weer wat beter maken ...binnen 5 jaar terug naar de top...
  • 16 May 2018 om 12:25
    Het word tijd dat tubantia of RTV Oost even een bezoekje brengt aan de Grolsch Veste en dat Velderman zijn woord doet over de stand van zaken. Binnen twee weken zou er meer duidelijkheid zijn. Supporters komen hun afspraak na met verlenging en nu ook graag woord bij daad voegen m.b.t transparantie over belastingdienst en invulling van de posities.
  • 16 May 2018 om 12:22
    • Quote van 16 May 2018 om 10:14
      Bij Twente moeten echter een groot aantal transfers worden onderzocht. Ook geen allerdaags werk, zoals het bij particulieren relatief eenvoudig is. Hoe dan ook: het duurt vanuit de belastingdienst echt veel te lang. Ambtenaren..
    Maar laat Velderman dan niet zeggen dat binnen 2 weken de aanslag er is.
    Afleidingsmanoeuvre dus.
  • 16 May 2018 om 12:16
    • Quote van 16 May 2018 om 08:33
      Inderdaad, die deadline is al lang voorbij ...
    Het was een verwachting er is niet vastgesteld dat er duidelijkheid zo zijn binnen 2 weken. Hij had het anders moeten verwoorden; ik hoop ipv ik verwacht.
  • 16 May 2018 om 11:50
    Huur Optie: Robert Muric (Braga B) speelt in het 2e elftal van het Portugese Braga, heeft 8 wedstrijden gespeeld. Bij Jong Ajax destijds regelmatig her net gevonden als buitenspeler/middenvelder rechts. Heeft voor Portugal gekozen, maar wellicht kan FCT deze kwaliteitspeler huren.
  • 16 May 2018 om 11:27
    • Quote van 16 May 2018 om 10:54
      Niet weer gaan huren A.U.B. Maximaal 2.
    Wat ik veel hoor is dat je nu spelers moet halen en bij promoveren moet je ze weer kwijt dan is huren een optie! Al geloof ik er niet in ben je goed in de jupiler league dan ook goed genoeg in de eredivisie. Uitgezonderd de 2 specifieke posities spits en keeper de rest moet geen probleem zijn. Zo groot is het niveau verschil niet meer tussen jupiler en eredivisie. Zie hoe makkelijk ploegen zich handhaven na promotie vvv Excelsior enz.
  • 16 May 2018 om 10:54
    • Quote van 16 May 2018 om 10:46
      Per schuurs huren is ook een optie komt toch nog niet aan spelen toe bij het eerste en een prima tallentvolle verdediger
    Niet weer gaan huren A.U.B. Maximaal 2.
  • 16 May 2018 om 10:46
    Per schuurs huren is ook een optie komt toch nog niet aan spelen toe bij het eerste en een prima tallentvolle verdediger
  • 16 May 2018 om 10:40
    Van Anholt lijkt mij sowieso een defensieve versterking voor volgend seizoen
  • 16 May 2018 om 10:40
    • Quote van 16 May 2018 om 08:53
      Velderman werkt echter niet bij de Belastingdienst. Daarbij is niemand bij machte om hier druk op de belastingdienst uit te oefenen.
    Nee, want dat zijn en blijven ambtenaren. Komen ze er vandaag niet.....
  • 16 May 2018 om 10:35
    • Quote van 16 May 2018 om 10:32
      Heel jammer, als hij naar Denemarken wil had hij ook wel naar FC Twente gewild. Zijn ze zoals altijd weer te laat en krijg je straks zo'n exoot ben ik bang voor.
    Beter lezen gaat mede voor zijn vriendin naar Denemarken dus Nederland was geen optie.
  • 16 May 2018 om 10:32
    • Quote van 16 May 2018 om 10:21
      Lieder is inmiddels niet meer transfervrij gaat naar denemarken
    Heel jammer, als hij naar Denemarken wil had hij ook wel naar FC Twente gewild. Zijn ze zoals altijd weer te laat en krijg je straks zo'n exoot ben ik bang voor.
  • 16 May 2018 om 10:30
    • Quote van 16 May 2018 om 01:02
      Ervaring in de eerste divisie kan geen kwaad en hij kan nog behoorlijk ballen!
    Daar heb je gelijk in maar dan moeten er wel een paar jonkies voor de buitenkant bij als hij geblesseerd is of conditioneel geen 90 minuten kan spelen.
  • 16 May 2018 om 10:28
    • Quote van 16 May 2018 om 10:24
      Ja, laten we spelers contracteren die bij een andere degradant op de tribune zitten. Daar worden we vast kampioen mee.
    Pffff... Grapje.
  • 16 May 2018 om 10:24
    • Quote van 15 May 2018 om 23:54
      Nathan Rutjes is ook een uitstekende speler voor FC Twente. Beresterk, razendsnel, een uitstekend inzicht, geweldige verdedigende kwaliteiten en een kneiterhard schot. Direct overnemen van Roda!
    Ja, laten we spelers contracteren die bij een andere degradant op de tribune zitten. Daar worden we vast kampioen mee.
  • 16 May 2018 om 10:21
    Lieder is inmiddels niet meer transfervrij gaat naar denemarken
  • 16 May 2018 om 10:14
    • Quote van 16 May 2018 om 07:41
      Ik heb het gevoel zoals ik al eerder zijn , dat er nu een grote propaganda actie bezig is met " we verlengen massaal" daar komen ze om de haverklap mee naar buiten . Velderman heeft tevens gemeld dat er binnen 2 weken.meer duidelijkheid zou zijn . En dat was na de wedstrijd tegen Vitesse , dan vraag ik mij af , en zal zeker weer te horen krijgen gewoon rustig afwachten , maar het klopt niiet , en dan maar blijven praten over transparantie . Ja ik word daar best ongedurig van , want het belangrijkste is dat er een goed team komt te staan , maar het is maar weer fucking stil....
    Tuurlijk dat nieuws over verlengen is een strategie veel mensen zijn kudde dieren en willen er dan ook bij horen. Best slimme manier van reclame werving!
  • 16 May 2018 om 10:14
    • Quote van 16 May 2018 om 09:45
      Maar even van mij zelf uitgaande wat belasting betreft , die zijn toch met terugvorderingen en dwangbevelen erg strak en snel. Ik heb dus het gevoel dat ze nog niet helemaal transperant zijn naar iedereen die Twente een warm hart toe draagt.
    Bij Twente moeten echter een groot aantal transfers worden onderzocht. Ook geen allerdaags werk, zoals het bij particulieren relatief eenvoudig is. Hoe dan ook: het duurt vanuit de belastingdienst echt veel te lang. Ambtenaren..
  • 16 May 2018 om 09:56
    • Quote van 16 May 2018 om 09:46
      Ben het met terugnaardetop eens. Het begint weer op arrogantie te lijken. Of er goede spelers in de rij staan om voor ons te spelen. Vergeet het maar,spelers die er nu bij komen zijn of tweede rangs of hebben geen ervaring. Toch zie ik het wel gebeuren dat we straks een team hebben staan die mee doet voor de terugkeertitel. Dit is het belangrijkste doel voor komend seizoen. We hebben maar 1 kans anders gaat het licht definitief uit ben ik bang. P.s wat vindt Fred er van. Hij moet zo snel mogelijk zorgen dat er een team is waar hij voor 100% achter staat. En dat ook uitspreek in de media. Anders wordt zijn functie die volgens mij veel te vrijblijvend is wel erg dubieus.
    Juist
  • 16 May 2018 om 09:46
    Ben het met terugnaardetop eens. Het begint weer op arrogantie te lijken. Of er goede spelers in de rij staan om voor ons te spelen. Vergeet het maar,spelers die er nu bij komen zijn of tweede rangs of hebben geen ervaring. Toch zie ik het wel gebeuren dat we straks een team hebben staan die mee doet voor de terugkeertitel. Dit is het belangrijkste doel voor komend seizoen. We hebben maar 1 kans anders gaat het licht definitief uit ben ik bang. P.s wat vindt Fred er van. Hij moet zo snel mogelijk zorgen dat er een team is waar hij voor 100% achter staat. En dat ook uitspreek in de media. Anders wordt zijn functie die volgens mij veel te vrijblijvend is wel erg dubieus.
  • 16 May 2018 om 09:45
    • Quote van 16 May 2018 om 08:53
      Velderman werkt echter niet bij de Belastingdienst. Daarbij is niemand bij machte om hier druk op de belastingdienst uit te oefenen.
    Maar even van mij zelf uitgaande wat belasting betreft , die zijn toch met terugvorderingen en dwangbevelen erg strak en snel. Ik heb dus het gevoel dat ze nog niet helemaal transperant zijn naar iedereen die Twente een warm hart toe draagt.
  • 16 May 2018 om 09:30
    • Quote van 16 May 2018 om 07:41
      Ik heb het gevoel zoals ik al eerder zijn , dat er nu een grote propaganda actie bezig is met " we verlengen massaal" daar komen ze om de haverklap mee naar buiten . Velderman heeft tevens gemeld dat er binnen 2 weken.meer duidelijkheid zou zijn . En dat was na de wedstrijd tegen Vitesse , dan vraag ik mij af , en zal zeker weer te horen krijgen gewoon rustig afwachten , maar het klopt niiet , en dan maar blijven praten over transparantie . Ja ik word daar best ongedurig van , want het belangrijkste is dat er een goed team komt te staan , maar het is maar weer fucking stil....
    Fijn dat je ook op deze manier kunt reageren. Klasse!
  • 16 May 2018 om 08:53
    • Quote van 16 May 2018 om 08:33
      Inderdaad, die deadline is al lang voorbij ...
    Velderman werkt echter niet bij de Belastingdienst. Daarbij is niemand bij machte om hier druk op de belastingdienst uit te oefenen.
  • 16 May 2018 om 08:33
    • Quote van 16 May 2018 om 07:41
      Ik heb het gevoel zoals ik al eerder zijn , dat er nu een grote propaganda actie bezig is met " we verlengen massaal" daar komen ze om de haverklap mee naar buiten . Velderman heeft tevens gemeld dat er binnen 2 weken.meer duidelijkheid zou zijn . En dat was na de wedstrijd tegen Vitesse , dan vraag ik mij af , en zal zeker weer te horen krijgen gewoon rustig afwachten , maar het klopt niiet , en dan maar blijven praten over transparantie . Ja ik word daar best ongedurig van , want het belangrijkste is dat er een goed team komt te staan , maar het is maar weer fucking stil....
    Inderdaad, die deadline is al lang voorbij ...
  • 16 May 2018 om 07:41
    • Quote van 15 May 2018 om 21:49
      Als ik het hier zo allemaal lees zijn we wel heel erg optimistisch. We sommen namen op net of dat allemaal mogelijk is en of deze spelers wel hier willen spelen. De laatste jaren was het kommer en kwel en nu we gedegradeerd zijn denkt iedereen dat nu opeens alles kan en we zomaar ff een prima team voor komend seizoen bij elkaar toveren. Dat hoop ik natuurlijk ook maar ik moet het nog zien allemaal. Er worden zo alleen maar veel te hoge verwachtingen gekweekt. Natuurlijk hebben we het hoogste spelersbutget maar dat wil niet veel zeggen. Dat is dit seizoen wel gebleken. En verder vraag ik mij af waarom de claim van de belastingdienst nog steeds niet bekend is. Of was dit ook weer een slimmigheidje van Velderman op de persconferentie om de aandacht op andere zaken te verminderen.
    Ik heb het gevoel zoals ik al eerder zijn , dat er nu een grote propaganda actie bezig is met " we verlengen massaal" daar komen ze om de haverklap mee naar buiten . Velderman heeft tevens gemeld dat er binnen 2 weken.meer duidelijkheid zou zijn . En dat was na de wedstrijd tegen Vitesse , dan vraag ik mij af , en zal zeker weer te horen krijgen gewoon rustig afwachten , maar het klopt niiet , en dan maar blijven praten over transparantie . Ja ik word daar best ongedurig van , want het belangrijkste is dat er een goed team komt te staan , maar het is maar weer fucking stil....
  • 16 May 2018 om 07:29
    • Quote van 15 May 2018 om 22:07
      Zou Bleuming Cyriel Dessers op zijn lijstje hebben staan?
    Hoop het niet , vind dat de prioriteiten ergens anders liggen , en ook hem vind ik tegen vallen hoor.
  • 16 May 2018 om 01:02
    • Quote van 15 May 2018 om 21:01
      Duplan is te oud.
    Ervaring in de eerste divisie kan geen kwaad en hij kan nog behoorlijk ballen!
  • 15 May 2018 om 23:54
    Nathan Rutjes is ook een uitstekende speler voor FC Twente. Beresterk, razendsnel, een uitstekend inzicht, geweldige verdedigende kwaliteiten en een kneiterhard schot. Direct overnemen van Roda!
  • 15 May 2018 om 23:30
    Ik zie Jensen liever op het middenveld in een rol zoals Klaassen vervulde bij Ajax. Daar heeft hij net wat meer ruimte en kan hij beter zijn loop vermogen gebruiken en kan hij af toe ook nog wel de 16 in sprinten. Op de 10 positie zie ik dan een liever een creatieve speler. Links assaidi en rechts een man met een voorzet. Cassiera zou ook een topper zijn voor Twente maarniet haalbaar denk ik. Is namelijk een ander type spits als boere dus dan kan de trainer ook echt anders gaan spelen als het door de lucht niet lukt. Verdediging gewoon vervangen. Misschien Maria behouden.
  • 15 May 2018 om 23:06
    • Quote van 15 May 2018 om 22:07
      Zou Bleuming Cyriel Dessers op zijn lijstje hebben staan?
    het was die Dessers of Boere.. kan dus echt niks toevoegen
  • 15 May 2018 om 22:58
    • Quote van 15 May 2018 om 22:01
      Helemaal eens. Ik vind hem ook vies tegenvallen. Dan nog liever Brama weer terug.
    Holla weg, die is als je het over voetbal hebt nog minder dan liendl
  • 15 May 2018 om 22:46
    • Quote van 15 May 2018 om 22:37
      Daagt die miazga niet juist uit? Dat is er ook 1 hoor
    Ja maar kom op je bent profs. Nee die klaiber ging door na het fluitsignaal.
  • 15 May 2018 om 22:37
    • Quote van 15 May 2018 om 22:36
      Utrecht kut club slechte verliezers bah.
    Daagt die miazga niet juist uit? Dat is er ook 1 hoor
  • 15 May 2018 om 22:36
    Utrecht kut club slechte verliezers bah.
  • 15 May 2018 om 22:33
    • Quote van 15 May 2018 om 21:31
      Holla is mij gewoon vies tegengevallen. Een speler die ik bij Groningen en Pec al niet zo denderend vond. Notoire kaarten verzamelaar en wordt straks op menig ku(ns)tgrasveldje grandioos eruit gelopen door anonieme bössels uit de Eerste divisie. Zal er niet om janken als hij vanavond nog zou vertrekken.
    Hola heeft gewoon de pech gehad dat het elftal los zand was..... Hola was 1 van de weinigen die er wel voor vocht. Als heel het elftal dat had gedaan alle wedstrijden was het nooit zo afgelopen. Het belangrijkste voor komend seizoen word dat het weer een team is wat er voor wil gaan.
  • 15 May 2018 om 22:30
    • Quote van 15 May 2018 om 22:24
      Alle play off duels tot nu toe gekeken maar zo slecht is het allemaal niet in de eerste divisie. Verkijk je er niet op.
    Ben het met je eens dat het niet makkelijk wordt en het een gekke competitie is maar vergelijk ook alsjeblieft de play-offs niet met de gehele 1e divisie... play-offs gaan echt op leven en dood... dat zijn echt finales... competitie duurt lang dan is het vaak 1 van de 38 potjes en niet 1 van de 2 finales
  • 15 May 2018 om 22:29
    • Quote van 15 May 2018 om 22:28
      Leeft niet voor de sport... uitgaan... overgewicht... vechtpartijen etc
    Oh haha, laat maar zitten dan.
  • 15 May 2018 om 22:28
    • Quote van 15 May 2018 om 22:26
      Ik kan vinden dat hij wou stoppen maar toch door is gegaan bij een Congoleze club.
    Leeft niet voor de sport... uitgaan... overgewicht... vechtpartijen etc
  • 15 May 2018 om 22:27
    • Quote van 15 May 2018 om 22:23
      Volgens mij heeft Cyriel Dessers In de media aangegeven niet nog een seizoen op de bank te willen zitten. Dus het valt te proberen op huurbasis. Lieder en Boere zijn dezelfde spitsen. Twente moet kijken naar twee verschillende spitsen, waarvan eentje als pinchitter kan fungeren. Henk Veerman is een mooie optie, maar die zal wel te duur zijn.
    Ik zou dat niet verkeerd vinden 2 dezelfde type spitsen (uiteraard 1 basis en 1 op de bank) houden mekaar scherp en als de 1 even niet thuis geeft staat de ander te popelen... met paar leuke creatieve flankspelers die oog hebben voor spitsen zie ik dat wel zitten en als je dan wat moet forceren kan je er wel weer zo n houthakker als hooiveld ingooien maar doe mij maar een andere goalgetter erbij worden verdedigers veel zenuwachtiger van
  • 15 May 2018 om 22:26
    • Quote van 15 May 2018 om 22:23
      Lees zijn levensverhaal maar eens als je naar hem zoekt op Google :)
    Ik kan vinden dat hij wou stoppen maar toch door is gegaan bij een Congoleze club.
  • 15 May 2018 om 22:24
    • Quote van 15 May 2018 om 22:21
      Zal het wel slecht hebben gedaan maar JL niveau, oh sorry eerste divisie ;) kan hij zeker aan.
    Alle play off duels tot nu toe gekeken maar zo slecht is het allemaal niet in de eerste divisie. Verkijk je er niet op.
  • 15 May 2018 om 22:23
    • Quote van 15 May 2018 om 22:21
      Zal het wel slecht hebben gedaan maar JL niveau, oh sorry eerste divisie ;) kan hij zeker aan.
    Lees zijn levensverhaal maar eens als je naar hem zoekt op Google :)
  • 15 May 2018 om 22:23
    • Quote van 15 May 2018 om 22:18
      Bij Utrecht gewoon altijd de 12e man hoor maakt genoeg minuten en Utrecht heeft behoorlijk wat betaald voor hem dus hij moet ook nog best wat kosten... waarom dessers kopen? Als lieder transfervrij is?
      Hij en boere samen bewezen de laatste seizoenen beide 30 goals te kunnen maken in de 1e divisie (ik leer snel hè tc :) ) en anders lijkt ogbeche me wel wat ook transfervrij
    Volgens mij heeft Cyriel Dessers In de media aangegeven niet nog een seizoen op de bank te willen zitten. Dus het valt te proberen op huurbasis. Lieder en Boere zijn dezelfde spitsen. Twente moet kijken naar twee verschillende spitsen, waarvan eentje als pinchitter kan fungeren. Henk Veerman is een mooie optie, maar die zal wel te duur zijn.
  • 15 May 2018 om 22:21
    • Quote van 15 May 2018 om 22:19
      Weet je ook waarom die is afgegleden? :)
    Zal het wel slecht hebben gedaan maar JL niveau, oh sorry eerste divisie ;) kan hij zeker aan.
  • 15 May 2018 om 22:19
    • Quote van 15 May 2018 om 22:16
      Anthony Vanden Borre halen. Goede, transfervrije, 30-jarige rechtsback met veel ervaring op hoog niveau bij o.a Anderlecht en Belgisch nationaal elftal maar is afgegleden. Kemy Agustien is ook een goede, transfervrije optie.
    Weet je ook waarom die is afgegleden? :)
  • 15 May 2018 om 22:18
    • Quote van 15 May 2018 om 22:07
      Zou Bleuming Cyriel Dessers op zijn lijstje hebben staan?
    Bij Utrecht gewoon altijd de 12e man hoor maakt genoeg minuten en Utrecht heeft behoorlijk wat betaald voor hem dus hij moet ook nog best wat kosten... waarom dessers kopen? Als lieder transfervrij is?
    Hij en boere samen bewezen de laatste seizoenen beide 30 goals te kunnen maken in de 1e divisie (ik leer snel hè tc :) ) en anders lijkt ogbeche me wel wat ook transfervrij
  • 15 May 2018 om 22:16
    Anthony Vanden Borre halen. Goede, transfervrije, 30-jarige rechtsback met veel ervaring op hoog niveau bij o.a Anderlecht en Belgisch nationaal elftal maar is afgegleden. Kemy Agustien is ook een goede, transfervrije optie.
  • 15 May 2018 om 22:16
    • Quote van 15 May 2018 om 21:47
      Ik zou duplan nooit aanschaffen. Is veel te vaak geblesseerd. Ik zou ook voor wat jongere spelers gaan die zich willen bewijzen. Kijk maar rond bij Ajax, PSV, az of Feyenoord. Daar lopen erg leuke jeugdspelers rond die wel tegen een balletje kunnen trappen en zichzelf graag willen bewijzen.
    Uiteraard... gaat om een goede mix... 3 ouderen/ervaren spelers zijn ook wel handig... geslepen spelers die weten wat er gevraagd wordt op welke momenten... maar over duplan twijfel ik ook maar dacht erover omdat transfervrij natuurlijk voor ons wel ideaal is
  • 15 May 2018 om 22:07
    Zou Bleuming Cyriel Dessers op zijn lijstje hebben staan?
  • 15 May 2018 om 22:01
    • Quote van 15 May 2018 om 21:31
      Holla is mij gewoon vies tegengevallen. Een speler die ik bij Groningen en Pec al niet zo denderend vond. Notoire kaarten verzamelaar en wordt straks op menig ku(ns)tgrasveldje grandioos eruit gelopen door anonieme bössels uit de Eerste divisie. Zal er niet om janken als hij vanavond nog zou vertrekken.
    Helemaal eens. Ik vind hem ook vies tegenvallen. Dan nog liever Brama weer terug.
  • 15 May 2018 om 21:49
    Als ik het hier zo allemaal lees zijn we wel heel erg optimistisch. We sommen namen op net of dat allemaal mogelijk is en of deze spelers wel hier willen spelen. De laatste jaren was het kommer en kwel en nu we gedegradeerd zijn denkt iedereen dat nu opeens alles kan en we zomaar ff een prima team voor komend seizoen bij elkaar toveren. Dat hoop ik natuurlijk ook maar ik moet het nog zien allemaal. Er worden zo alleen maar veel te hoge verwachtingen gekweekt. Natuurlijk hebben we het hoogste spelersbutget maar dat wil niet veel zeggen. Dat is dit seizoen wel gebleken. En verder vraag ik mij af waarom de claim van de belastingdienst nog steeds niet bekend is. Of was dit ook weer een slimmigheidje van Velderman op de persconferentie om de aandacht op andere zaken te verminderen.
  • 15 May 2018 om 21:47
    • Quote van 15 May 2018 om 21:27
      Denk ik ook... maar aan de andere kant daardoor wel iemand die boere zal gaan bedienen?
      Maar er zijn betere opties...
    Ik zou duplan nooit aanschaffen. Is veel te vaak geblesseerd. Ik zou ook voor wat jongere spelers gaan die zich willen bewijzen. Kijk maar rond bij Ajax, PSV, az of Feyenoord. Daar lopen erg leuke jeugdspelers rond die wel tegen een balletje kunnen trappen en zichzelf graag willen bewijzen.
  • 15 May 2018 om 21:47
    Jordan Botaka, Tom Overtoom, Remco Pasveer, Jordy de Wijs,
  • 15 May 2018 om 21:34
    • Quote van 15 May 2018 om 19:26
      Vorm is inderdaad lastig maar misschien warm te krijgen met een functie na het voetballen, hij kan wel goed helpen met het verbeteren van de 2 jonge keepers.Anders dus Unnerstall. Ik dacht dat MacDonald 23 was maar je hebt gelijk, onzin om te halen dus.
    Ik denk niet dat Twente er een keeper bij gaat halen.
  • 15 May 2018 om 21:31
    • Quote van 15 May 2018 om 20:07
      Niet met je eens. Types zoals Holla heb je nu nodig. Weet iemand wat die * in de afbeelding betekent?
    Holla is mij gewoon vies tegengevallen. Een speler die ik bij Groningen en Pec al niet zo denderend vond. Notoire kaarten verzamelaar en wordt straks op menig ku(ns)tgrasveldje grandioos eruit gelopen door anonieme bössels uit de Eerste divisie. Zal er niet om janken als hij vanavond nog zou vertrekken.
  • 15 May 2018 om 21:28
    • Quote van 15 May 2018 om 21:00
      9086 kaarten verkocht, deze lijn zien vast te houden.
    Top!
  • 15 May 2018 om 21:27
    • Quote van 15 May 2018 om 21:01
      Duplan is te oud.
    Denk ik ook... maar aan de andere kant daardoor wel iemand die boere zal gaan bedienen?
    Maar er zijn betere opties...
  • 15 May 2018 om 21:01
    • Quote van 15 May 2018 om 20:53
      Duplan en Lieder zijn geen hele slechte opties
    Duplan is te oud.
  • 15 May 2018 om 21:00
    9086 kaarten verkocht, deze lijn zien vast te houden.
  • 15 May 2018 om 20:53
    Duplan en Lieder zijn geen hele slechte opties
  • 15 May 2018 om 20:22
    • Quote van 15 May 2018 om 20:14
      Juup? Wat bedoel je met Juup Frank? Oh....de Jupiler League? Vast en zeker, alleen lastig weg te tikken omdat het lang is?


      Kidding. ;)


      Hou het maar bij de eerste divisie als naam want de naam Jupiler bestaat niet meer voor die divisie.....
    Bestaat net 2 dagen niet meer :p vergeef me!
  • 15 May 2018 om 20:20
    • Quote van 15 May 2018 om 19:26
      Vorm is inderdaad lastig maar misschien warm te krijgen met een functie na het voetballen, hij kan wel goed helpen met het verbeteren van de 2 jonge keepers.Anders dus Unnerstall. Ik dacht dat MacDonald 23 was maar je hebt gelijk, onzin om te halen dus.
    Macdonald oogt indd erg fit haha is niet als leuke woordspeling bedoeld :p

    Maar hij zag er erg scherp uit in de playoffs
  • 15 May 2018 om 20:14
    • Quote van 15 May 2018 om 19:08
      Vorm van premier league naar de juup?
      MacDonald heeft er niet bijzonder veel gemaakt hoor dit seizoen en is 33 jaar en geen rechtsbuiten maar een spits.
      Wel hebben ze daar in Almere een veelscorende buitenspeler... is bekend :)
    Juup? Wat bedoel je met Juup Frank? Oh....de Jupiler League? Vast en zeker, alleen lastig weg te tikken omdat het lang is?


    Kidding. ;)


    Hou het maar bij de eerste divisie als naam want de naam Jupiler bestaat niet meer voor die divisie.....
  • 15 May 2018 om 20:08
    • Quote van 15 May 2018 om 19:59
      Moet je alleen wel elke wedstrijd met 6 man spelen, want is er geen cent meer voor de rest van je selectie..
    Nee wat er was heeft JvH verbrast!!
  • 15 May 2018 om 20:07
    • Quote van 15 May 2018 om 18:25
      Komen we met zwaar geschut terwijl ajax met jonkies tussen de 18 en 22 iedereen van de mat spelen in de jupiler en mischien weer voor een kampieon schap gaan.het gaat niet om oude uit gerancheerde spelers halen maar om kwaliteit.tuurlijk heb je ervaring nodig maar vul het aan met jonge fris talent spelers die er voor gaan en niet alleen om oude gasten die vaak in de lappenmand zitten dan gaan spelen dat gaat je gehei opbreken voor het einde van het seizoen.er moet een kwalitiet team komen dan voorheen en niet aleen fysiek waar er genoeg van zijn in jupiler maar nooit promoveren,,,,
    Niet met je eens. Types zoals Holla heb je nu nodig. Weet iemand wat die * in de afbeelding betekent?
  • 15 May 2018 om 19:59
    • Quote van 15 May 2018 om 19:55
      Ja ja en ja Douglas dan krijg je een persoon in de verdediging die angst zaait alleen al door zijn gezicht .. Ola jon en wout je terug halen als ze willen is alleen maar aanwinst en janko .... Dat was destijds mijn grote held als ze die zouden kunnen prikken voor een jaartje ondanks zijn leeftijd ... ... Maar ja dromen zijn bedrog janko en Ola zullen nooit komen. Brama mischien en Douglas is zeker een poging waard
    Moet je alleen wel elke wedstrijd met 6 man spelen, want is er geen cent meer voor de rest van je selectie..
  • 15 May 2018 om 19:55
    • Quote van 15 May 2018 om 17:01
      Linksback Cavlan is een goede optie, zou vast zijn carrière nieuw leven in willen blazen.
      Nieff is een leuke CV met een goed schot, zou hem wel graag willen zien maar denk dat hij in de Eredivisie blijft.
      Keeper Unnerstal van VVV heeft nog niet verlengd. Wellicht dat hij te porren is.
      En ik hoor/lees allerlei geruchten over Douglas... dat zou wel top zijn! Probeer dan gelijk ons kleine Ola en topper Wout te porren. Und wo ist der Janko?!
    Ja ja en ja Douglas dan krijg je een persoon in de verdediging die angst zaait alleen al door zijn gezicht .. Ola jon en wout je terug halen als ze willen is alleen maar aanwinst en janko .... Dat was destijds mijn grote held als ze die zouden kunnen prikken voor een jaartje ondanks zijn leeftijd ... ... Maar ja dromen zijn bedrog janko en Ola zullen nooit komen. Brama mischien en Douglas is zeker een poging waard
  • 15 May 2018 om 19:36
    • Quote van 15 May 2018 om 18:30
      Golla?
    Ja dat is voor Twente wel wat!
  • 15 May 2018 om 19:36
    • Quote van 15 May 2018 om 19:26
      Vorm is inderdaad lastig maar misschien warm te krijgen met een functie na het voetballen, hij kan wel goed helpen met het verbeteren van de 2 jonge keepers.Anders dus Unnerstall. Ik dacht dat MacDonald 23 was maar je hebt gelijk, onzin om te halen dus.
    Vorm staat in de belangstelling van Feyenoord.
  • 15 May 2018 om 19:35
    • Quote van 15 May 2018 om 19:26
      Vorm is inderdaad lastig maar misschien warm te krijgen met een functie na het voetballen, hij kan wel goed helpen met het verbeteren van de 2 jonge keepers.Anders dus Unnerstall. Ik dacht dat MacDonald 23 was maar je hebt gelijk, onzin om te halen dus.
    Velthuizen wil ook wel graag terug naar NL. Kun je zo ophalen
  • 15 May 2018 om 19:26
    • Quote van 15 May 2018 om 19:08
      Vorm van premier league naar de juup?
      MacDonald heeft er niet bijzonder veel gemaakt hoor dit seizoen en is 33 jaar en geen rechtsbuiten maar een spits.
      Wel hebben ze daar in Almere een veelscorende buitenspeler... is bekend :)
    Vorm is inderdaad lastig maar misschien warm te krijgen met een functie na het voetballen, hij kan wel goed helpen met het verbeteren van de 2 jonge keepers.Anders dus Unnerstall. Ik dacht dat MacDonald 23 was maar je hebt gelijk, onzin om te halen dus.
  • 15 May 2018 om 19:10
    • Quote van 15 May 2018 om 18:59
      Ik ga er voor het gemak van uit dat jong FCT wordt teruggetrokken uit de pyramide en doorgaat in de reserve competitie, dan zou ik Kvasina, Liendl en Drommel verkopen voor wat extra centjes. Ter Avest proberen te houden met een nieuw contract. Dan alleen maar transfervrije spelers halen. Als ervaren keeper Unnerstall of Michel Vorm (34 en transfervrij). Hopen dat Douglas contract laat ontbinden. MacDonald van Almere City is een scorende rechtsbenige rechtsbuiten, contractvrij. Helaas heeft Brama nog 1 jaar contract dus hij kan niet. Dan heb je een elftal dat zeker goed genoeg is voor de top JL: Unnerstall/Vorm (Drommel, de Lange); ter Avest, Beijen, Douglas, Maria (vd Lely, R.Jensen, Thesker, v.Schaik, Felix, Browning Lagerfeld); F.Jensen, Holla, Vuckic (vd Heijden, Laukart); MacDonald, Boere, Assaidi (George, Fernandes, Trotman, Oosterwijk, vd Schepop). Dan is alleen het middenveld nog te dun bezet. Je hebt 26-28 man nodig. Dit lijstje is 26 man dus zou je nog 2 middenvelders kunnen halen of door laten stromen uit de onder 19, zoals vd Schepop.
    26-28 man.....? Wat moet je met zooooveel spelers doen? 3 doelmannen en het veld dubbel bezet kom je op 23 man. Meer dan genoeg. Ooons mot wa zuunig ween hè ;)
  • 15 May 2018 om 19:08
    • Quote van 15 May 2018 om 18:59
      Ik ga er voor het gemak van uit dat jong FCT wordt teruggetrokken uit de pyramide en doorgaat in de reserve competitie, dan zou ik Kvasina, Liendl en Drommel verkopen voor wat extra centjes. Ter Avest proberen te houden met een nieuw contract. Dan alleen maar transfervrije spelers halen. Als ervaren keeper Unnerstall of Michel Vorm (34 en transfervrij). Hopen dat Douglas contract laat ontbinden. MacDonald van Almere City is een scorende rechtsbenige rechtsbuiten, contractvrij. Helaas heeft Brama nog 1 jaar contract dus hij kan niet. Dan heb je een elftal dat zeker goed genoeg is voor de top JL: Unnerstall/Vorm (Drommel, de Lange); ter Avest, Beijen, Douglas, Maria (vd Lely, R.Jensen, Thesker, v.Schaik, Felix, Browning Lagerfeld); F.Jensen, Holla, Vuckic (vd Heijden, Laukart); MacDonald, Boere, Assaidi (George, Fernandes, Trotman, Oosterwijk, vd Schepop). Dan is alleen het middenveld nog te dun bezet. Je hebt 26-28 man nodig. Dit lijstje is 26 man dus zou je nog 2 middenvelders kunnen halen of door laten stromen uit de onder 19, zoals vd Schepop.
    Vorm van premier league naar de juup?
    MacDonald heeft er niet bijzonder veel gemaakt hoor dit seizoen en is 33 jaar en geen rechtsbuiten maar een spits.
    Wel hebben ze daar in Almere een veelscorende buitenspeler... is bekend :)
  • 15 May 2018 om 18:59
    • Quote van 15 May 2018 om 18:19
      Ff naar de opstelling gekeken maar een fitte Vukic speelt altijd!!
    Dat zijn dus gemiddeld 4 wedstrijdjes per seizoen kerel........
  • 15 May 2018 om 18:59
    Ik ga er voor het gemak van uit dat jong FCT wordt teruggetrokken uit de pyramide en doorgaat in de reserve competitie, dan zou ik Kvasina, Liendl en Drommel verkopen voor wat extra centjes. Ter Avest proberen te houden met een nieuw contract. Dan alleen maar transfervrije spelers halen. Als ervaren keeper Unnerstall of Michel Vorm (34 en transfervrij). Hopen dat Douglas contract laat ontbinden. MacDonald van Almere City is een scorende rechtsbenige rechtsbuiten, contractvrij. Helaas heeft Brama nog 1 jaar contract dus hij kan niet. Dan heb je een elftal dat zeker goed genoeg is voor de top JL: Unnerstall/Vorm (Drommel, de Lange); ter Avest, Beijen, Douglas, Maria (vd Lely, R.Jensen, Thesker, v.Schaik, Felix, Browning Lagerfeld); F.Jensen, Holla, Vuckic (vd Heijden, Laukart); MacDonald, Boere, Assaidi (George, Fernandes, Trotman, Oosterwijk, vd Schepop). Dan is alleen het middenveld nog te dun bezet. Je hebt 26-28 man nodig. Dit lijstje is 26 man dus zou je nog 2 middenvelders kunnen halen of door laten stromen uit de onder 19, zoals vd Schepop.
  • 15 May 2018 om 18:59
    Brondeel op goal? Astebleef niet zeg. Zet de Lange maar onder de lat en Brondeel 2e doelman.....
  • 15 May 2018 om 18:52
    Prachtige lijstjes allemaal super , maar we moeten door gaan pakken , Bijen , thesker, vd lely ,ook vervangen ,Drommel ook . En dan kunnen we er in elke lijn wel wat bijgebruiken , en het liefst ook wat gasten met ervaring op het hoogste niveau ,anders kun je volgend jaar bij eventuele promotie weer gaan bouwen. Maar eerst tijd voor aktie .
  • 15 May 2018 om 18:30
    • Quote van 15 May 2018 om 18:27
      Bijen, theser de jupiter lacht zich al kapot paar snelle jongens bij de tegenstander en daar gaan we weer. Hoop echt dat die centrale van NEC komt
    Golla?
  • 15 May 2018 om 18:27
    Bijen, theser de jupiter lacht zich al kapot paar snelle jongens bij de tegenstander en daar gaan we weer. Hoop echt dat die centrale van NEC komt
  • 15 May 2018 om 18:26
    • Quote van 15 May 2018 om 18:19
      Ff naar de opstelling gekeken maar een fitte Vukic speelt altijd!!
    Alleen is-ie dat bijna nooit
  • 15 May 2018 om 18:25
    Komen we met zwaar geschut terwijl ajax met jonkies tussen de 18 en 22 iedereen van de mat spelen in de jupiler en mischien weer voor een kampieon schap gaan.het gaat niet om oude uit gerancheerde spelers halen maar om kwaliteit.tuurlijk heb je ervaring nodig maar vul het aan met jonge fris talent spelers die er voor gaan en niet alleen om oude gasten die vaak in de lappenmand zitten dan gaan spelen dat gaat je gehei opbreken voor het einde van het seizoen.er moet een kwalitiet team komen dan voorheen en niet aleen fysiek waar er genoeg van zijn in jupiler maar nooit promoveren,,,,
  • 15 May 2018 om 18:19
    Ff naar de opstelling gekeken maar een fitte Vukic speelt altijd!!
  • 15 May 2018 om 18:11
    • Quote van 15 May 2018 om 18:01
      Met name een speler als Phillip van Arnhem vind ik een uitstekende speler voor de JPL. Hij is 21 en kan zich dusdanig nog verder ontwikkelen. Al 70 wedstrijden in de benen bij RKC Waalwijk vorig seizoen en daar is hij opgevallen en ook opgeraapt door die satelietclub van Ajax (AS Trencin) in Slowakije. Wie weet heb je in de toekomst wel goud in handen met deze jongen. Oogt als een Kevin de Bruyne type. Zijn transferwaarde is nu 100.000. volgens transfermarkt. Hier moet Twente echt wat mee doen.
    Net zoals Elton Kabangu en Jonathan Okita.
  • 15 May 2018 om 18:01
    Met name een speler als Phillip van Arnhem vind ik een uitstekende speler voor de JPL. Hij is 21 en kan zich dusdanig nog verder ontwikkelen. Al 70 wedstrijden in de benen bij RKC Waalwijk vorig seizoen en daar is hij opgevallen en ook opgeraapt door die satelietclub van Ajax (AS Trencin) in Slowakije. Wie weet heb je in de toekomst wel goud in handen met deze jongen. Oogt als een Kevin de Bruyne type. Zijn transferwaarde is nu 100.000. volgens transfermarkt. Hier moet Twente echt wat mee doen.
  • 15 May 2018 om 17:48
    • Quote van 15 May 2018 om 17:42
      Hier ook wat transfertips. BRAM VAN VLERKEN - Rechtsback (PSV) contractvrij. TRENT SAINSBURY - Verdediger Centraal (Chinese club) contract tot 31-12-2018. is al twee keer in 1 seizoen verhuurd voor speeltijd. GODFRIED FRIMPONG - LB (Benfica U19) contractvrij. 21 jaar, jongen van de schilderwijk. Wil terug naar Nederland en Twente kan wel een extra linksback gebruiken. Type Haps. ASCHRAF EL MAHDIOUI - VDM (AS Trencin) Oogappel van Wim Jonk. Jonge dynamische en technische speler voor het middenveld. Vorig jaar de stap gemaakt naar Slowakije en viel het jaar ervoor al op met Jong Ajax. Wie weet is hij wel te paaien voor FCT. PHILLIP VAN ARNHEM - AM/CM (AS Trencin) Hij viel bij RKC Waalwijk al op. 70 JPL wedstrijden gespeeld en heeft vorig jaar een transfer gemaakt naar Slowakije. BRAHIM DARRI - RB - (Heracles) 1 jaar contract. Dit seizoen niet aan spelen toegekomen onder Stegeman. SAM LAMMERS - SP (PSV) huren. CHARLISON BENSCHOP - SP (Hannover96) contractvrij. ELTON KABANGU - AML (AA Gent) contractvrij.
    Dat zijn goede namen.
  • 15 May 2018 om 17:42
    Hier ook wat transfertips. BRAM VAN VLERKEN - Rechtsback (PSV) contractvrij. TRENT SAINSBURY - Verdediger Centraal (Chinese club) contract tot 31-12-2018. is al twee keer in 1 seizoen verhuurd voor speeltijd. GODFRIED FRIMPONG - LB (Benfica U19) contractvrij. 21 jaar, jongen van de schilderwijk. Wil terug naar Nederland en Twente kan wel een extra linksback gebruiken. Type Haps. ASCHRAF EL MAHDIOUI - VDM (AS Trencin) Oogappel van Wim Jonk. Jonge dynamische en technische speler voor het middenveld. Vorig jaar de stap gemaakt naar Slowakije en viel het jaar ervoor al op met Jong Ajax. Wie weet is hij wel te paaien voor FCT. PHILLIP VAN ARNHEM - AM/CM (AS Trencin) Hij viel bij RKC Waalwijk al op. 70 JPL wedstrijden gespeeld en heeft vorig jaar een transfer gemaakt naar Slowakije. BRAHIM DARRI - RB - (Heracles) 1 jaar contract. Dit seizoen niet aan spelen toegekomen onder Stegeman. SAM LAMMERS - SP (PSV) huren. CHARLISON BENSCHOP - SP (Hannover96) contractvrij. ELTON KABANGU - AML (AA Gent) contractvrij.
  • 15 May 2018 om 17:26
    • Quote van 15 May 2018 om 17:20
      Ik zou geeneens een nieuwe keeper halen, gewoon brondeel met de lange als 2e keeper of misschien zelfs eerste
    Helemaal waar, houd een paar dragende spelers met ervaring staan en gooi daarnaast een paar jonkies voor de leeuwen. Die willen waarschijnlijk een stuk harder knokken voor ons dan Adnane en Adam deden afgelopen jaar.
  • 15 May 2018 om 17:20
    • Quote van 15 May 2018 om 17:17
      Lsmprou pffff fff verschrikking echt!
    Ik zou geeneens een nieuwe keeper halen, gewoon brondeel met de lange als 2e keeper of misschien zelfs eerste
  • 15 May 2018 om 17:17
    • Quote van 15 May 2018 om 17:11
      Waarom hebben we nog een aankoop nodig voor de spits? Tim van de Schepop heeft ondertussen zijn kans verdiend op het moment dat Boere niet presteert lijkt mij
    Boere prikte er 34 in in de JL. Nu speelt hij er weer. Nieuwe buitenspelers, fatsoenlijk 433 systeem en hij doet het weer. Heeft allemaal met aanvoer en vertrouwen te maken, beiden heeft hij afgelopen jaar niet gehad.
  • 15 May 2018 om 17:17
    • Quote van 15 May 2018 om 17:11
      Waarom hebben we nog een aankoop nodig voor de spits? Tim van de Schepop heeft ondertussen zijn kans verdiend op het moment dat Boere niet presteert lijkt mij
    De discussie tussen niet presterende spits of verkeerde opstelling/aanvoer is al vaak voorbij gekomen ;) De meningen zijn nog steeds verdeeld
  • 15 May 2018 om 17:17
    Lsmprou pffff fff verschrikking echt!
  • 15 May 2018 om 17:16
    • Quote van 15 May 2018 om 17:11
      Waarom hebben we nog een aankoop nodig voor de spits? Tim van de Schepop heeft ondertussen zijn kans verdiend op het moment dat Boere niet presteert lijkt mij
    Helemaal mee eens! Laat het altijd zien in de wedstrijden dat hij speelt
  • 15 May 2018 om 17:15
    • Quote van 15 May 2018 om 17:11
      Schahin mag voor mij ook wel komen....verzwak je meteen een concurrent
    Inderdaad. Wel een lastig karaktertje, maar daar kunnen we wel mee dealen
  • 15 May 2018 om 17:11
    Waarom hebben we nog een aankoop nodig voor de spits? Tim van de Schepop heeft ondertussen zijn kans verdiend op het moment dat Boere niet presteert lijkt mij
  • 15 May 2018 om 17:11
    Schahin mag voor mij ook wel komen....verzwak je meteen een concurrent
  • 15 May 2018 om 17:10
    Zitten heel interessante spelers bij, een Lamprou of Cavlan ofzo zou inderdaad wel naar ons toe kunnen.
  • 15 May 2018 om 17:09
    Jonathan Okita is echt een goede speler met een uitstekend scorend vermogen en het is een rechtsbuiten, een positie waar we spelers nodig hebben.
  • 15 May 2018 om 17:07
    • Quote van 15 May 2018 om 16:56
      Nu krijg ik vast de hoon over me heen maar bijen staat er niet bij vind ik een beetje vroeg om deze jongen af te schrijven met een sterke man naast zich kan hij meer san men nu denkt!
    kon je vorig jaar wel zien, toen andersen naast hem staat. Geeft aan dat hijzelf verdedigend tekort komt. Hij moet gewoon opstappen.
  • 15 May 2018 om 17:06
    Dan pleur ik mijn lijst hier ook nog wel neer. Interessante spelers uit de JL: Joey Veerman, Jonathan Okita, Cas Peters, Darryl van Mieghem, Arsenio Valpoort, Fatih Kamaci, Richard van der Venne, Sven Blummel, Silvester van der Water, Robert Mutzers, Mark Diemers, Mohamed Hamdaoui, Tarek Tissoudali, Elton Kabangu, Alexander Bannink, Youssef el Jebli, Gaston Salasiwa, Mohamed Rayhi, Tom Overtoom en Wojciech Golla.
  • 15 May 2018 om 17:01
    Linksback Cavlan is een goede optie, zou vast zijn carrière nieuw leven in willen blazen.
    Nieff is een leuke CV met een goed schot, zou hem wel graag willen zien maar denk dat hij in de Eredivisie blijft.
    Keeper Unnerstal van VVV heeft nog niet verlengd. Wellicht dat hij te porren is.
    En ik hoor/lees allerlei geruchten over Douglas... dat zou wel top zijn! Probeer dan gelijk ons kleine Ola en topper Wout te porren. Und wo ist der Janko?!
  • 15 May 2018 om 16:56
    Nu krijg ik vast de hoon over me heen maar bijen staat er niet bij vind ik een beetje vroeg om deze jongen af te schrijven met een sterke man naast zich kan hij meer san men nu denkt!
  • 15 May 2018 om 16:54
    Ritzmaier is een erg leuke speler