'FC Twente laat ook Liendl naar club uit Oostenrijk vertrekken'

( 36 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
'FC Twente laat ook Liendl naar club uit Oostenrijk vertrekken'

Michael Liendl vertrekt waarschijnlijk op korte termijn bij FC Twente. De middenvelder staat in de belangstelling van Sankt Pölten en de club uit Oostenrijk heeft zich ook al officieel gemeld bij de club uit Enschede.

De Tukkers, die ook Marko Kvasina binnen afzienbare tijd hopen te sluiten, zijn bereid om mee te werken aan een vertrek. Liendl kwam vorige zomer naar FC Twente, maar na een matige start raakte hij zijn basisplaats kwijt.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 May 2018 om 07:19
    • Quote van 16 May 2018 om 06:12
      Bleuming is de man die samen met oa FR spelers als Braafheid, Elia, Chadli, Engelaar, Arnautovic, Michailov en Perez naar Enschede heeft gehaald. Hij wilde ook Strootman halen, maar Joop vond 8 ton en later 1 miljoen te veel geld.
    Samen met oa FR? Elia en Arnoutovic zijn 100% aan FR toe te wijden, heeft Bleuming bar weinig mee van doen gehad. Braafheid, Engelaar en Perez waren natuurlijk al lang bekend in de voetbalwereld, dat kun je geen scouten meer noemen. Op die manier is kan ik ook wel een lijstje samenstellen.
  • 16 May 2018 om 06:12
    • Quote van 15 May 2018 om 20:39
      Dan vraag ik mij af waarom er mensen zijn die Bleuming zo graag terug wilden hebben. Eigenlijk heeft hij dus nog niks bewezen....
    Bleuming is de man die samen met oa FR spelers als Braafheid, Elia, Chadli, Engelaar, Arnautovic, Michailov en Perez naar Enschede heeft gehaald. Hij wilde ook Strootman halen, maar Joop vond 8 ton en later 1 miljoen te veel geld.
  • 15 May 2018 om 22:38
    • Quote van 15 May 2018 om 19:22
      Liendl deed mij wel een beetje aan Roland Kolmann denken......
    ???? Die leek er helemaal niet op. Die was juist heel snel en een spits. .....
  • 15 May 2018 om 20:39
    • Quote van 15 May 2018 om 20:32
      Niets, want Bleuming werd door Joop voorbij gelopen...finaal van alle kanten. Joop kocht gewoon gevestigde orde....spelers die zich hadden bewezen. Niet goedkoop, maar dat hoorde bij de status van topclub volgens Joop. ;)
    Dan vraag ik mij af waarom er mensen zijn die Bleuming zo graag terug wilden hebben. Eigenlijk heeft hij dus nog niks bewezen....
  • 15 May 2018 om 20:32
    • Quote van 15 May 2018 om 19:37
      Wat is er voor de koopwoede dan exact vanuit Bleuming gekomen?
    Niets, want Bleuming werd door Joop voorbij gelopen...finaal van alle kanten. Joop kocht gewoon gevestigde orde....spelers die zich hadden bewezen. Niet goedkoop, maar dat hoorde bij de status van topclub volgens Joop. ;)
  • 15 May 2018 om 19:37
    • Quote van 15 May 2018 om 17:57
      Dat er de laatste jaren niets meer uit de pijplijn van Kammetje kwam, had met het beleid van Joop te maken. Er moest bekendheid gekocht worden....zoals Tadic, want Joop wilde dat FC Twente de uitstraling had van een topclub....
    Wat is er voor de koopwoede dan exact vanuit Bleuming gekomen?
  • 15 May 2018 om 19:22
    Liendl deed mij wel een beetje aan Roland Kolmann denken......
  • 15 May 2018 om 19:01
    • Quote van 15 May 2018 om 18:30
      Godzijdank ook z,n kansloze speler met totaal geen meerwaarde. Opruimen die handel van Jantje.
    En anders bij de glipper in de achtertuin droppen. ;)
  • 15 May 2018 om 18:30
    Godzijdank ook z,n kansloze speler met totaal geen meerwaarde. Opruimen die handel van Jantje.
  • 15 May 2018 om 17:58
    • Quote van 15 May 2018 om 17:13
      Is dat een veronderstelling of weet je meer?
    Geen veronderstelling Mad-ness. Kammetje heeft een lijstje klaar.
  • 15 May 2018 om 17:57
    • Quote van 15 May 2018 om 16:23
      Ik hoop dat hij een lijstje klaar heeft met daarop degelijke/goede namen. Maar heb er een hard hoofd in. In het verleden is er namelijk niet zo heel veel soeps uit de pijplijn van kammetje gekomen. Tenminste, dat idee leeft bij mij.
    Dat er de laatste jaren niets meer uit de pijplijn van Kammetje kwam, had met het beleid van Joop te maken. Er moest bekendheid gekocht worden....zoals Tadic, want Joop wilde dat FC Twente de uitstraling had van een topclub....
  • 15 May 2018 om 17:42
    • Quote van 15 May 2018 om 17:13
      Is dat een veronderstelling of weet je meer?
    Inderdaad... eerst het bezuinigingsplan en pas daarna weer "bouwen"....
  • 15 May 2018 om 17:13
    • Quote van 15 May 2018 om 16:12
      Kammetje heeft een lijstje klaar Ket, maar daarvoor moet wel 'ruimte' gemaakt worden.....
    Is dat een veronderstelling of weet je meer?
  • 15 May 2018 om 17:01
    • Quote van 15 May 2018 om 16:30
      Twente moet ze altijd bij de jupiler halen als je kijkt na andere clubs halen ook koopjes weg en dan weer weg voor een mooi prijsje
    Inderdaad en je verzwakt ook direct je concurrenten.
  • 15 May 2018 om 16:51
    • Quote van 15 May 2018 om 16:12
      Ze gaan echt niet veel spelers huren hebben ze wel van geleerd
    Je hebt er inderdaad altijd flinke misperen tussenzitten, ook bij Ted van Leeuwen zaten er kneuzen tussen! Misschien dat Bleuming er meer kijk op heeft. Ik vraag mij af of Twente wel een behoorlijke buffer heeft om daadwerkelijk spelers te kopen. We gaan het zien ;-)
  • 15 May 2018 om 16:49
    • Quote van 15 May 2018 om 16:31
      Offtopic: Hans Nijland heeft met zijn stuurgroep de overweging om de de Eredivisie en Jupiler L te laten inkrimpen tot 16 clubs. Net op het moment dat Twente is gedegradeerd naar de JPL . Dit zou dan nog niet komend seizoen aan de orde zijn, maar het seizoen er op. Maar dit zijn wel rare voortekenen. Natuurlijk willen ze het onze FCT weer heel lastig maken. Hoe opmerkelijk ook. Daarom is promoveren een noodzaak.
    Laat nijland zich maar zorgen maken om zijn eigen fc bleven ook met hangen en wurgen uit degradatie gevaar.
  • 15 May 2018 om 16:47
    • Quote van 15 May 2018 om 16:38
      De beste wedstrijden waren toch met Liendl, Vuckic en Jensen op het middenveld.
    Maar dat kwam door die laatste twéé!
  • 15 May 2018 om 16:46
    Ook nog iemand opweg naar de ingang???
  • 15 May 2018 om 16:38
    De beste wedstrijden waren toch met Liendl, Vuckic en Jensen op het middenveld.
  • 15 May 2018 om 16:31
    Offtopic: Hans Nijland heeft met zijn stuurgroep de overweging om de de Eredivisie en Jupiler L te laten inkrimpen tot 16 clubs. Net op het moment dat Twente is gedegradeerd naar de JPL . Dit zou dan nog niet komend seizoen aan de orde zijn, maar het seizoen er op. Maar dit zijn wel rare voortekenen. Natuurlijk willen ze het onze FCT weer heel lastig maken. Hoe opmerkelijk ook. Daarom is promoveren een noodzaak.
  • 15 May 2018 om 16:30
    • Quote van 15 May 2018 om 16:25
      Nee maar ondanks dat ze niet transfervrij zijn zullen spelers uit de JL niet veel kosten.
    Twente moet ze altijd bij de jupiler halen als je kijkt na andere clubs halen ook koopjes weg en dan weer weg voor een mooi prijsje
  • 15 May 2018 om 16:29
    • Quote van 15 May 2018 om 16:12
      Kammetje heeft een lijstje klaar Ket, maar daarvoor moet wel 'ruimte' gemaakt worden.....
    De prio staat bij een td. Zolang er geen is aangesteld komen er ook weinig spelers bij, denk ik. Dus het wachten is op een td, dan kan het snel gaan lopen met spelers. Ze hebben wel een lijstje klaar liggen met spelers.
  • 15 May 2018 om 16:25
    • Quote van 15 May 2018 om 16:21
      Zijn dit alle transfervrije spelers?
    Nee maar ondanks dat ze niet transfervrij zijn zullen spelers uit de JL niet veel kosten.
  • 15 May 2018 om 16:23
    • Quote van 15 May 2018 om 16:12
      Kammetje heeft een lijstje klaar Ket, maar daarvoor moet wel 'ruimte' gemaakt worden.....
    Ik hoop dat hij een lijstje klaar heeft met daarop degelijke/goede namen. Maar heb er een hard hoofd in. In het verleden is er namelijk niet zo heel veel soeps uit de pijplijn van kammetje gekomen. Tenminste, dat idee leeft bij mij.
  • 15 May 2018 om 16:21
    • Quote van 15 May 2018 om 16:20
      Ja klopt. Hij staat er ook wel bij.
    Zijn dit alle transfervrije spelers?
  • 15 May 2018 om 16:20
    • Quote van 15 May 2018 om 16:20
      Golla en el yebli is ook transfervrij
    Ja klopt. Hij staat er ook wel bij.
  • 15 May 2018 om 16:20
    • Quote van 15 May 2018 om 16:19
      Interessante spelers uit de JL: Joey Veerman, Jonathan Okita, Cas Peters, Darryl van Mieghem, Arsenio Valpoort, Fatih Kamaci, Richard van der Venne, Sven Blummel, Silvester van der Water, Robert Mutzers, Mark Diemers, Mohamed Hamdaoui, Tarek Tissoudali, Elton Kabangu, Alexander Bannink, Youssef el Jebli, Gaston Salasiwa, Mohamed Rayhi, Tom Overtoom en Wojciech Golla.
    Golla en el yebli is ook transfervrij
  • 15 May 2018 om 16:19
    Interessante spelers uit de JL: Joey Veerman, Jonathan Okita, Cas Peters, Darryl van Mieghem, Arsenio Valpoort, Fatih Kamaci, Richard van der Venne, Sven Blummel, Silvester van der Water, Robert Mutzers, Mark Diemers, Mohamed Hamdaoui, Tarek Tissoudali, Elton Kabangu, Alexander Bannink, Youssef el Jebli, Gaston Salasiwa, Mohamed Rayhi, Tom Overtoom en Wojciech Golla.
  • 15 May 2018 om 16:14
    • Quote van 15 May 2018 om 16:11
      Het kan alleen maar beter zijn. De aankopen van de glipper waren stuk voor stuk miskopen.
    Niet te vergeten. We willen ook hoge ogen gooien in de beker. Dus kwaliteitsspelers en vechtersmentaliteit gevraagd.
  • 15 May 2018 om 16:12
    • Quote van 15 May 2018 om 15:58
      Met een beetje 'mazzel' hebben we straks helemaal geen spelers meer. Er zullen wel weer velen gehuurd gaan worden en dat kan nog wel eens ettelijke maanden duren. Dat in één jaar weer promoveren gaat nog een héle kluif worden!
    Kammetje heeft een lijstje klaar Ket, maar daarvoor moet wel 'ruimte' gemaakt worden.....
  • 15 May 2018 om 16:12
    • Quote van 15 May 2018 om 15:58
      Met een beetje 'mazzel' hebben we straks helemaal geen spelers meer. Er zullen wel weer velen gehuurd gaan worden en dat kan nog wel eens ettelijke maanden duren. Dat in één jaar weer promoveren gaat nog een héle kluif worden!
    Ze gaan echt niet veel spelers huren hebben ze wel van geleerd
  • 15 May 2018 om 16:11
    • Quote van 15 May 2018 om 16:02
      Ben zeer benieuwd wat er allemaal voor terug komt.
    Het kan alleen maar beter zijn. De aankopen van de glipper waren stuk voor stuk miskopen.
  • 15 May 2018 om 16:08
    Als je een 100.000 voor Lindl kan krijgen en zijn salaris bespaard van 200.000. Dan zit je al gauw op 300.000 wat vrij komt.
  • 15 May 2018 om 16:02
    Ben zeer benieuwd wat er allemaal voor terug komt.
  • 15 May 2018 om 15:58
    • Quote van 15 May 2018 om 15:48
      Mooi zo. Met een beetje mazzel vangen we er ook nog een paar centen voor.
    Met een beetje 'mazzel' hebben we straks helemaal geen spelers meer. Er zullen wel weer velen gehuurd gaan worden en dat kan nog wel eens ettelijke maanden duren. Dat in één jaar weer promoveren gaat nog een héle kluif worden!
  • 15 May 2018 om 15:48
    Mooi zo. Met een beetje mazzel vangen we er ook nog een paar centen voor.