'Boere moet blijven': ''Hij was ook fantastisch in de Jupiler League''

( 27 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
'Boere moet blijven': ''Hij was ook fantastisch in de Jupiler League''

FC Twente speelt volgend seizoen in de Jupiler League en daardoor is de kans groot dat er in de komende maanden nog diverse spelers zullen vertrekken bij de club uit Enschede. Hilbert van Gils, trainer van Sportlust Glanerbrug, hoopt dat Tom Boere wél 'gewoon' blijft. 

“Die was ook fantastisch in de Jupiler League", sprak hij maandagavond bij het RTV Oost-programma Binnenkant Paal. "Eredivisieniveau is toch een stapje te hoog gebleken voor hem. Die kan zomaar volgend jaar in de eerste divisie wel weer goed spelen", constateert Van Gils, die bijval krijgt van Gijs Eijsink. 

"Vergis je niet dat hij in een heel moeilijk functionerend team als spits moest fungeren”, vertelt de verslaggever. "Ga er maar aanstaan. Ik heb heel wat wedstrijden gezien, dan kreeg hij in 90 minuten twee bruikbare ballen. Je had met Assaidi en Tighadouini jongens die altijd voor de individuele actie gaan. Je had een middenveld dat niet echt in balans was. Ga er dan maar aanstaan als spits", besluit Eijsink. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 May 2018 om 18:52
    • Quote van 16 May 2018 om 18:46
      Jij focust je teveel op Asaidi en ik misschien wel op Boere, maar het probleem is , het past niet bij elkaar.
    Correct. Een spits moet scoren en een vleugelspeler assists afleveren. Conclussie?
  • 16 May 2018 om 18:46
    • Quote van 16 May 2018 om 18:32
      Wat Likeur ook zegt, er is geen enkel balans in het elftal. Iedereen vind Assaidi een geweldenaar, maar dat is complete onzin. Ziyech trok een elftal in z'n uppie en maakte het verschil ongeacht hoevaak zijn medespelers het verneukten. Ongeacht hoe Gutt liep te lamballen. Ziyech betaalde zijn persoonlijke grimmen en tekortkomingen terug met assits en doelpunten. Assaidi, kwam binnen als een dikke pad, heeft het groepsprocess waarschijnlijk erg verstoord, was dominant, was mondig maar bracht helemaal niets en maakte andere spelers ook niet beter. Aan Mo en Klich konden Lely, Avest, Beijen en dergelijke zwakke geesten zich optrekken. Boere verdedigde voor Assaidi en Cuevas was z'n loophond........ goals, assists? Rendement?
    Jij focust je teveel op Asaidi en ik misschien wel op Boere, maar het probleem is , het past niet bij elkaar.
  • 16 May 2018 om 18:32
    • Quote van 16 May 2018 om 17:41
      Als er een goed bod komt op Assaidi dan moet je hem laten gaan, ik denk dat hij hoe dan ook gaat want hij voelt zich te groot voor de JL. Een club als Utrecht zal hem wel ophalen denk ik. Voor de rest moet er eerst maar eens een goed Technisch Directeur komen die met de trainer om de tafel moet hoe ze van plan zijn te gaan spelen. Pas daarna invulling geven aan de selectie.
    Wat Likeur ook zegt, er is geen enkel balans in het elftal. Iedereen vind Assaidi een geweldenaar, maar dat is complete onzin. Ziyech trok een elftal in z'n uppie en maakte het verschil ongeacht hoevaak zijn medespelers het verneukten. Ongeacht hoe Gutt liep te lamballen. Ziyech betaalde zijn persoonlijke grimmen en tekortkomingen terug met assits en doelpunten. Assaidi, kwam binnen als een dikke pad, heeft het groepsprocess waarschijnlijk erg verstoord, was dominant, was mondig maar bracht helemaal niets en maakte andere spelers ook niet beter. Aan Mo en Klich konden Lely, Avest, Beijen en dergelijke zwakke geesten zich optrekken. Boere verdedigde voor Assaidi en Cuevas was z'n loophond........ goals, assists? Rendement?
  • 16 May 2018 om 18:25
    • Quote van 16 May 2018 om 18:19
      Vroeger he bij de C-tjes hadden we 2 jongetjes die konden niet voetballen, deden wel hun best , werkte hard en rende als kip zonder kop alle kanten op, je kon ze niet aanspelen want dan had je balverlies, kregen soms met toeval de bal en probeerde er op doel te schieten , soms lukte het ook nog. De andere teamleden ergerde zich aan deze jongens en besloten alles lekker alleen te doen. Zo heb ik dit jaar Boere en Twente gezien, een selectie die totaal niet bij elkaar past. Groot Niveau verschil , en spelers die zich te groot voelde.
    Vroeger bij de C'tjes hadden we er 1 die er met kop en schouders bovenuit stak, hij deed alles alleen en speelde alleen af als het eigenlijk al te laat was. We verloren nagenoegen alles. Toen ging hij weg, een niveautje hoger, en kwam er balans in het team..... ging de bal rollen...en daarmee af en toe ook winst of en gelijkspel
  • 16 May 2018 om 18:21
    • Quote van 16 May 2018 om 16:53
      Allemaal toptrainertjes hier lees ik wel.
    Ook allemaal een schaal op de dressoirkast staan? :p
  • 16 May 2018 om 18:19
    • Quote van 16 May 2018 om 17:11
      met alle respect, Assaidi erbij houden is de grootste fout die je kunt maken. Met Boere, 4-4-2 Ruit spelen, naast hem een dynamische spits met een wat meer verfijnde techniek en op links en rechts twee mensen neerpoten die een voorzet kunnen geven en deze in dienst van Boere en de tweede spits laten spelen. Boere gaat 10 maal meer ruimte en tijd krijgen en heeft laten zien als kopper verdomde gevaarlijk te kunnen zijn. Als je daarachter dan Jensen kunt posteren zou dat heel fijn zijn. Maar Assaidi, hoe wil je dat doen? Alleen thuis spelen en op kunstgras iemand anders? Dit jaar hebben we geen enkele lijn en geen enkele automatisme erin kunnen slijpen, dat komt met name door de alle-ballen-op-assaidi-tactiek die vervolgens 0.0 rendeert. Lekker laten gaan die jongens, en met hem de Berber-garde, en gewoon leunen op jonge spelers met wilskracht en een goede arbeidsethos. (dus ook Lely/Thesker, vaarwel)
    Vroeger he bij de C-tjes hadden we 2 jongetjes die konden niet voetballen, deden wel hun best , werkte hard en rende als kip zonder kop alle kanten op, je kon ze niet aanspelen want dan had je balverlies, kregen soms met toeval de bal en probeerde er op doel te schieten , soms lukte het ook nog. De andere teamleden ergerde zich aan deze jongens en besloten alles lekker alleen te doen. Zo heb ik dit jaar Boere en Twente gezien, een selectie die totaal niet bij elkaar past. Groot Niveau verschil , en spelers die zich te groot voelde.
  • 16 May 2018 om 17:41
    • Quote van 16 May 2018 om 17:11
      met alle respect, Assaidi erbij houden is de grootste fout die je kunt maken. Met Boere, 4-4-2 Ruit spelen, naast hem een dynamische spits met een wat meer verfijnde techniek en op links en rechts twee mensen neerpoten die een voorzet kunnen geven en deze in dienst van Boere en de tweede spits laten spelen. Boere gaat 10 maal meer ruimte en tijd krijgen en heeft laten zien als kopper verdomde gevaarlijk te kunnen zijn. Als je daarachter dan Jensen kunt posteren zou dat heel fijn zijn. Maar Assaidi, hoe wil je dat doen? Alleen thuis spelen en op kunstgras iemand anders? Dit jaar hebben we geen enkele lijn en geen enkele automatisme erin kunnen slijpen, dat komt met name door de alle-ballen-op-assaidi-tactiek die vervolgens 0.0 rendeert. Lekker laten gaan die jongens, en met hem de Berber-garde, en gewoon leunen op jonge spelers met wilskracht en een goede arbeidsethos. (dus ook Lely/Thesker, vaarwel)
    Als er een goed bod komt op Assaidi dan moet je hem laten gaan, ik denk dat hij hoe dan ook gaat want hij voelt zich te groot voor de JL. Een club als Utrecht zal hem wel ophalen denk ik. Voor de rest moet er eerst maar eens een goed Technisch Directeur komen die met de trainer om de tafel moet hoe ze van plan zijn te gaan spelen. Pas daarna invulling geven aan de selectie.
  • 16 May 2018 om 17:11
    • Quote van 16 May 2018 om 12:43
      Het is maar net hoe je wil spelen. Je kan ervoor kiezen om twee nieuwe buitenspelers te halen met een voorzet om Boere te laten scoren maar je kan ook een nieuwe spits halen die naast Assadi zelf iets kan creeren. Boere is niet goed gebruikt, hij heeft gedaan wat die kan maar werd minimaal in scoringspositie gebracht. De balans moet terug en er moet eerst een duidelijke visie komen, dus HOE GAAN WE HET DOEN? Daarna komen de poppetjes aan zet. Wat mij betreft veel andere poppetjes, hopelijk maakt de nieuwe Technische staf een goed plan en komt het met gemotiveerde spelers die trots zijn dat ze het rood mogen dragen en de ambitie hebben snel in de eredivisie te spelen. Vechters, teamspelers en voor in de as van het elftal twee of drie spelers die ervaring meebrengen en dit kunnen overbrengen op de rest van het team. Ben benieuwd, word ondanks alle negativiteit toch een interessante zomer.
    met alle respect, Assaidi erbij houden is de grootste fout die je kunt maken. Met Boere, 4-4-2 Ruit spelen, naast hem een dynamische spits met een wat meer verfijnde techniek en op links en rechts twee mensen neerpoten die een voorzet kunnen geven en deze in dienst van Boere en de tweede spits laten spelen. Boere gaat 10 maal meer ruimte en tijd krijgen en heeft laten zien als kopper verdomde gevaarlijk te kunnen zijn. Als je daarachter dan Jensen kunt posteren zou dat heel fijn zijn. Maar Assaidi, hoe wil je dat doen? Alleen thuis spelen en op kunstgras iemand anders? Dit jaar hebben we geen enkele lijn en geen enkele automatisme erin kunnen slijpen, dat komt met name door de alle-ballen-op-assaidi-tactiek die vervolgens 0.0 rendeert. Lekker laten gaan die jongens, en met hem de Berber-garde, en gewoon leunen op jonge spelers met wilskracht en een goede arbeidsethos. (dus ook Lely/Thesker, vaarwel)
  • 16 May 2018 om 16:53
    Allemaal toptrainertjes hier lees ik wel.
  • 16 May 2018 om 15:31
    Tuurlijk is Boere een goaltjesdief als hij de goede aanvoer krijgt !
  • 16 May 2018 om 13:28
    • Quote van 16 May 2018 om 13:26
      helemaal eens. Al moet ik bij boere zeggen dat hij alleen het jaar daarvoor 33 doelpunten gemaakt heeft, in de jaren daarvoor haalde hij de 10 nog niet eens. Dus om alles alleen op de speelwijze te geven gaat wat ver, al verdient boere wat mij betreft de kans om het te laten zien met echte buitenspelers met voorzet naast zich.
    Boere past ook niet bij Jensen , het probleem is dus niet alleen de flankspelers
  • 16 May 2018 om 13:26
    • Quote van 16 May 2018 om 12:43
      Het is maar net hoe je wil spelen. Je kan ervoor kiezen om twee nieuwe buitenspelers te halen met een voorzet om Boere te laten scoren maar je kan ook een nieuwe spits halen die naast Assadi zelf iets kan creeren. Boere is niet goed gebruikt, hij heeft gedaan wat die kan maar werd minimaal in scoringspositie gebracht. De balans moet terug en er moet eerst een duidelijke visie komen, dus HOE GAAN WE HET DOEN? Daarna komen de poppetjes aan zet. Wat mij betreft veel andere poppetjes, hopelijk maakt de nieuwe Technische staf een goed plan en komt het met gemotiveerde spelers die trots zijn dat ze het rood mogen dragen en de ambitie hebben snel in de eredivisie te spelen. Vechters, teamspelers en voor in de as van het elftal twee of drie spelers die ervaring meebrengen en dit kunnen overbrengen op de rest van het team. Ben benieuwd, word ondanks alle negativiteit toch een interessante zomer.
    helemaal eens. Al moet ik bij boere zeggen dat hij alleen het jaar daarvoor 33 doelpunten gemaakt heeft, in de jaren daarvoor haalde hij de 10 nog niet eens. Dus om alles alleen op de speelwijze te geven gaat wat ver, al verdient boere wat mij betreft de kans om het te laten zien met echte buitenspelers met voorzet naast zich.
  • 16 May 2018 om 13:14
    • Quote van 16 May 2018 om 12:43
      Het is maar net hoe je wil spelen. Je kan ervoor kiezen om twee nieuwe buitenspelers te halen met een voorzet om Boere te laten scoren maar je kan ook een nieuwe spits halen die naast Assadi zelf iets kan creeren. Boere is niet goed gebruikt, hij heeft gedaan wat die kan maar werd minimaal in scoringspositie gebracht. De balans moet terug en er moet eerst een duidelijke visie komen, dus HOE GAAN WE HET DOEN? Daarna komen de poppetjes aan zet. Wat mij betreft veel andere poppetjes, hopelijk maakt de nieuwe Technische staf een goed plan en komt het met gemotiveerde spelers die trots zijn dat ze het rood mogen dragen en de ambitie hebben snel in de eredivisie te spelen. Vechters, teamspelers en voor in de as van het elftal twee of drie spelers die ervaring meebrengen en dit kunnen overbrengen op de rest van het team. Ben benieuwd, word ondanks alle negativiteit toch een interessante zomer.
    Jij snapt het.
  • 16 May 2018 om 13:05
    • Quote van 16 May 2018 om 12:49
      Met vleugelspelers die een voorzet geven had hij er afgelopen jaar ook wel meer gemaakt. Gewoon pech voor een spits als je in zo’n elftal moet spelen. Vind niet dat je hem op afgelopen seizoen moet afrekenen.
    Ook niet op het seizoen ervoor. Tot aan dat seizoen weinig tot niets gepresteerd. Ik moet eerst nog eens zien of hij wel zoveel scoort. Zou liever Schahin in de punt hebben.
  • 16 May 2018 om 12:56
    Ik zou in ieder geval nog een spits erbij doen
  • 16 May 2018 om 12:54
    Voor de 1ste divisie de ideale spits. Daarna KWW.
  • 16 May 2018 om 12:49
    • Quote van 16 May 2018 om 12:44
      Boere is een echte tweede divisie speler. Met 300% meer voorzetten gaat hij probleemloos topscorer worden.
    Met vleugelspelers die een voorzet geven had hij er afgelopen jaar ook wel meer gemaakt. Gewoon pech voor een spits als je in zo’n elftal moet spelen. Vind niet dat je hem op afgelopen seizoen moet afrekenen.
  • 16 May 2018 om 12:47
    • Quote van 16 May 2018 om 12:44
      Zelfs zeggen dat de eredivisie te hoog gegrepen was vind ik niet correct! Deze jongen had gewoon pech in het slechtste team ooit te belanden bij een club waar het op werkelijk ieder punt of plek de fout in ging. Meenemen naar de jupiler league en als we promoveren verdiend hij ook een echte kans in de eredivisie!!!
    Zo is het maar net
  • 16 May 2018 om 12:44
    Boere is een echte tweede divisie speler. Met 300% meer voorzetten gaat hij probleemloos topscorer worden.
  • 16 May 2018 om 12:44
    Zelfs zeggen dat de eredivisie te hoog gegrepen was vind ik niet correct! Deze jongen had gewoon pech in het slechtste team ooit te belanden bij een club waar het op werkelijk ieder punt of plek de fout in ging. Meenemen naar de jupiler league en als we promoveren verdiend hij ook een echte kans in de eredivisie!!!
  • 16 May 2018 om 12:43
    Het is maar net hoe je wil spelen. Je kan ervoor kiezen om twee nieuwe buitenspelers te halen met een voorzet om Boere te laten scoren maar je kan ook een nieuwe spits halen die naast Assadi zelf iets kan creeren. Boere is niet goed gebruikt, hij heeft gedaan wat die kan maar werd minimaal in scoringspositie gebracht. De balans moet terug en er moet eerst een duidelijke visie komen, dus HOE GAAN WE HET DOEN? Daarna komen de poppetjes aan zet. Wat mij betreft veel andere poppetjes, hopelijk maakt de nieuwe Technische staf een goed plan en komt het met gemotiveerde spelers die trots zijn dat ze het rood mogen dragen en de ambitie hebben snel in de eredivisie te spelen. Vechters, teamspelers en voor in de as van het elftal twee of drie spelers die ervaring meebrengen en dit kunnen overbrengen op de rest van het team. Ben benieuwd, word ondanks alle negativiteit toch een interessante zomer.
  • 16 May 2018 om 12:31
    • Quote van 16 May 2018 om 12:15
      Wat zal de vader van de keeper van FC Balindesloot hier van vinden?
    Je bedoelt de Pa van Drommel toch ?
  • 16 May 2018 om 12:19
    • Quote van 16 May 2018 om 12:16
      Vergeet het belachelijke 5-3-2 van verbeek niet... heeft veel verpest waaronder boere... of het linksbuiten zetten van hake... die onzin... volgend seizoen mag boere wat mij betreft het ongelijk bewijzen en dan kunnen we een eerlijke conclusie maken... uiteraard 38 potjes gewoon in 4-3-3
    Met buitenspelers die voorzetten geven en middenveld dat steekpass geeft, dan zal Boere absoluut scoren. Nou hoeft niet alles en iedereen in dienst van hem te spelen, waar mogelijk mogen ze voor eigen kans gaan. Voetbal is niet zo moeilijk.
  • 16 May 2018 om 12:16
    Vergeet het belachelijke 5-3-2 van verbeek niet... heeft veel verpest waaronder boere... of het linksbuiten zetten van hake... die onzin... volgend seizoen mag boere wat mij betreft het ongelijk bewijzen en dan kunnen we een eerlijke conclusie maken... uiteraard 38 potjes gewoon in 4-3-3
  • 16 May 2018 om 12:15
    Hoe zo dom lullen, ons team was geen team en een aantal spelers waren alleen geïnteresseerd in hun individuele actie. Het hele seizoen ging alles over links, er bestond geen rechter kant. Zolang je niet als team voetbalt rendeert Boere niet. Ik verwacht dat Boere een goede spits gaat worden.
  • 16 May 2018 om 12:15
    Wat zal de vader van de keeper van FC Balindesloot hier van vinden?
  • 16 May 2018 om 12:02
    Dat is natuurlijk dom lullen, afgelopen seizoen niet gepresteerd maar komend seizoen zal hij het wel doen omdat niveau lager is. Alles valt of staat met aanvoer, wat terecht is opgemerkt.
vrijdag 24 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›