Tip voor FC Twente: ''Dan is Van Leeuwen de aangewezen man''

34 reacties
Tip voor FC Twente: ''Dan is Van Leeuwen de aangewezen man''

FC Twente heeft deze week bekend gemaakt dat Fred Rutten toe zal treden tot de Raad van Commissarissen. Verslaggever Gijs Eijsink is benieuwd of de trainer van Maccabi Haifa een terugkeer van Ted van Leeuwen kan bewerkstelligen. 

“Er moet eerst een technisch directeur komen – dat zal in samenspraak met Fred gebeuren – en die zal uiteindelijk beslissen of Pusic aanblijft", vertelt hij. "Je moet wel de juiste volgorde blijven zien. Die Raad van Commissarissen kan nu wel zeggen dat ze vertrouwen hebben in Pusic, maar ik denk dat het beter is om eerst die technisch directeur te benoemen", adviseert Eijsink.

"Als je het hebt over netwerk, dan is Ted van Leeuwen de aangewezen man", vervolgt hij bij het RTV Oost-programma Binnenkant Paal. "Hij heeft al bij verschillende clubs gewerkt, door heel Europa. Fred en Ted kennen elkaar natuurlijk. Dat zal weleens wat kunnen worden", besluit Eijsink over de zoektocht naar een opvolger voor Jan van Halst. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 May 2018 om 19:36
    • Quote van 16 May 2018 om 19:34
      Die Hofstede hoef ik ook niet , ten Cate wel .
    is het proberen waard idd. Hofstede niet nee.
  • 16 May 2018 om 19:34
    • Quote van 16 May 2018 om 19:17
      ten cate heeft ooit bij sparta gevoetbald, had daar dus een andere band. Ik vraag mij af of hij de man is. Peter hofstede doet het ook niet fantastisch en was daar al td ten tijde van de grote zaak tussen twente en de grafschap, lijkt me niet dat hij naar twente wil.
    Die Hofstede hoef ik ook niet , ten Cate wel .
  • 16 May 2018 om 19:17
    • Quote van 16 May 2018 om 15:09
      BIj Sparta heeft hij het bijna voor niets gedaan. Die man is al binnen. Voor het geld hoeft hij het niet te doen, na jaren in de zandbak.
    ten cate heeft ooit bij sparta gevoetbald, had daar dus een andere band. Ik vraag mij af of hij de man is. Peter hofstede doet het ook niet fantastisch en was daar al td ten tijde van de grote zaak tussen twente en de grafschap, lijkt me niet dat hij naar twente wil.
  • 16 May 2018 om 19:05
    • Quote van 16 May 2018 om 18:06
      Die 900 personen die willen niet naar Twente komen. Dan Kom je uit in een andere categorie namen. ;) Maar zonder gein Henk Ten Cate zou mooi zijn. Maar denk toch In de situatie waarin FCT verkeert, de naam Peter Hofstede als TD een hele realistische haalbare naam is.
    Op zich denk ik dat dat niet gebeurt , maar mag wel van mij , en heeft tevens prima netwerk.
  • 16 May 2018 om 18:52
    • Quote van 16 May 2018 om 18:47
      Beste Socrates, FR is een vakidioot, daar moesten er meer van zijn... (ik ken er 1 in het amateurvoetbal, is net voor de 3e keer achter elkaar kampioen geworden met zijn team). Hij kan prima beleid uitstippelen en is er wanneer het nodig is..... Ik heb er vertrouwen in en wacht de invulling van de directie met meer scepsis af.... Een sterke directeur is een must!
    Beste Citrofiel, bedoel jij de trainer Andre Paus?
  • 16 May 2018 om 18:47
    • Quote van 16 May 2018 om 13:14
      Kun je nagaan hoe geweldig veel voetbal "know how" er momenteel aanwezig is bij onze club. Men gaat denk ik puur en alleen te werk aan de hand van tips uit de media en laat nu alles af hangen van iemand die 4000 km verderop af en toe even via skype communiceert. Eigen idee en inbreng.....nul komma nul ! Geen benul, dus maar terugvallen op hetgeen hier ooit al eens is geweest. Wat een amateurbende daar.
    Beste Socrates, FR is een vakidioot, daar moesten er meer van zijn... (ik ken er 1 in het amateurvoetbal, is net voor de 3e keer achter elkaar kampioen geworden met zijn team). Hij kan prima beleid uitstippelen en is er wanneer het nodig is..... Ik heb er vertrouwen in en wacht de invulling van de directie met meer scepsis af.... Een sterke directeur is een must!
  • 16 May 2018 om 18:22
    • Quote van 16 May 2018 om 18:20
      H.H. Sheikh Mansour is de enige die beslist......
    Ja wijsneus... maar wie, welke NL'ers, zijn bij Al Jazira werkzaam?
  • 16 May 2018 om 18:20
    • Quote van 16 May 2018 om 17:02
      Ik zal morgen Hamdi proberen te vragen... ....
    H.H. Sheikh Mansour is de enige die beslist......
  • 16 May 2018 om 18:06
    • Quote van 16 May 2018 om 17:47
      Nu kom je alweer met een andere naam. Hoe is het met die andere 900 personen die jij opnoemt. Zijn die niet goed genoeg meer.
    Die 900 personen die willen niet naar Twente komen. Dan Kom je uit in een andere categorie namen. ;) Maar zonder gein Henk Ten Cate zou mooi zijn. Maar denk toch In de situatie waarin FCT verkeert, de naam Peter Hofstede als TD een hele realistische haalbare naam is.
  • 16 May 2018 om 17:47
    • Quote van 16 May 2018 om 14:44
      HENK TEN CATE zal dan TD op zich nemen en de lijnen uitzetten van Rutten. Daarnaast gaat hij in een (Dick advocaat - van Bronckhorst) rol de advsieur en leermeester zijn van Pusic. Hele grote kans dat dit de persoon is waar Fred op heeft gewacht.
    Nu kom je alweer met een andere naam. Hoe is het met die andere 900 personen die jij opnoemt. Zijn die niet goed genoeg meer.
  • 16 May 2018 om 17:02
    • Quote van 16 May 2018 om 14:09
      Breakking: Henk Ten Cate onderweg voor terugkeer naar Nederland........voor wat nieuwswaarde..
    Ik zal morgen Hamdi proberen te vragen... ....
  • 16 May 2018 om 16:55
    • Quote van 16 May 2018 om 16:36
      Peter hofstede man, man, man
    De categorie die bij het huidige FCT past. Als hij Tissoudali, Diemers en El Jebli kan overhalen, dan ben je spekkoper.
  • 16 May 2018 om 16:55
    Ten cate gaat het ook niet worden dat ga ik jullie zeggen die gaat naar Eindhoven.
  • 16 May 2018 om 16:36
    • Quote van 16 May 2018 om 13:37
      Vorig jaar hadden ze een groot drama seizoen. Eredivisie avontuur liep ook niet geweldig 2 jaar geleden...
    Peter hofstede man, man, man
  • 16 May 2018 om 16:33
    Ted terug zou hele goede zet zijn, man heeft ervaring genoeg.
  • 16 May 2018 om 15:12
    • Quote van 16 May 2018 om 13:47
      Bewezen? Wie? Van Leeuwen? Laat me niet lachen.
    Inderdaad, als je keek wie hij haalde van City en nu is deze lijn ook opgedroogd want NAC heeft 1e keus van de 2e/3e garnituur van City .... heb geen vertrouwen in Ted.
  • 16 May 2018 om 15:09
    • Quote van 16 May 2018 om 14:46
      die kunnen wij niet betalen ..joh
    BIj Sparta heeft hij het bijna voor niets gedaan. Die man is al binnen. Voor het geld hoeft hij het niet te doen, na jaren in de zandbak.
  • 16 May 2018 om 14:46
    • Quote van 16 May 2018 om 14:44
      HENK TEN CATE zal dan TD op zich nemen en de lijnen uitzetten van Rutten. Daarnaast gaat hij in een (Dick advocaat - van Bronckhorst) rol de advsieur en leermeester zijn van Pusic. Hele grote kans dat dit de persoon is waar Fred op heeft gewacht.
    die kunnen wij niet betalen ..joh
  • 16 May 2018 om 14:44
    HENK TEN CATE zal dan TD op zich nemen en de lijnen uitzetten van Rutten. Daarnaast gaat hij in een (Dick advocaat - van Bronckhorst) rol de advsieur en leermeester zijn van Pusic. Hele grote kans dat dit de persoon is waar Fred op heeft gewacht.
  • 16 May 2018 om 14:34
    • Quote van 16 May 2018 om 14:14
      Hou zou mij niks verbazen als dit de verlosser is waar we op moesten wachten. Tuurlijk Rutten en Ten cate hebben beide in Dubai gewerkt. Rutten bij Al Shabbab en Ten cate bij Al Jazira. 1+1 jongens. Nu begrijpen we de stilte. Ten Cate zit al in het vliegtuig en heeft zijn contract uit eigen beweegredenen niet verlengd. Zou het.....
    Rustig aan hè. Er zijn ook nog genoeg ED clubs die nog een trainer zoeken, maar dit zou heel mooi zijn. Of bedoel je als TD. Ik weet niet of hij daar enkele ervaring mee heeft.
  • 16 May 2018 om 14:30
    • Quote van 16 May 2018 om 14:01
      Het is gewoon lastig.. kan iemand drie namen noemen die het in zich hebben om de zaak uit de drek te trekken?
    Hoezo? Je hebt toch maar 1 TD nodig?
  • 16 May 2018 om 14:15
    • Quote van 16 May 2018 om 13:14
      Kun je nagaan hoe geweldig veel voetbal "know how" er momenteel aanwezig is bij onze club. Men gaat denk ik puur en alleen te werk aan de hand van tips uit de media en laat nu alles af hangen van iemand die 4000 km verderop af en toe even via skype communiceert. Eigen idee en inbreng.....nul komma nul ! Geen benul, dus maar terugvallen op hetgeen hier ooit al eens is geweest. Wat een amateurbende daar.
    hier hier word ik nou zenuwachtig van
  • 16 May 2018 om 14:14
    Hou zou mij niks verbazen als dit de verlosser is waar we op moesten wachten. Tuurlijk Rutten en Ten cate hebben beide in Dubai gewerkt. Rutten bij Al Shabbab en Ten cate bij Al Jazira. 1+1 jongens. Nu begrijpen we de stilte. Ten Cate zit al in het vliegtuig en heeft zijn contract uit eigen beweegredenen niet verlengd. Zou het.....
  • 16 May 2018 om 14:09
    Breakking: Henk Ten Cate onderweg voor terugkeer naar Nederland........voor wat nieuwswaarde..
  • 16 May 2018 om 14:01
    Het is gewoon lastig.. kan iemand drie namen noemen die het in zich hebben om de zaak uit de drek te trekken?
  • 16 May 2018 om 13:47
    • Quote van 16 May 2018 om 13:44
      Kom jij dan even met namen op posities die succes garanderen! Vind het logisch dat je dan terug valt op oud gedienden die zich in het verleden bij de club bewezen hebben! Ja ok je kan ook een gokje wagen en de directeur van de plus supermarkt een kans geven.
    Bewezen? Wie? Van Leeuwen? Laat me niet lachen.
  • 16 May 2018 om 13:44
    • Quote van 16 May 2018 om 13:14
      Kun je nagaan hoe geweldig veel voetbal "know how" er momenteel aanwezig is bij onze club. Men gaat denk ik puur en alleen te werk aan de hand van tips uit de media en laat nu alles af hangen van iemand die 4000 km verderop af en toe even via skype communiceert. Eigen idee en inbreng.....nul komma nul ! Geen benul, dus maar terugvallen op hetgeen hier ooit al eens is geweest. Wat een amateurbende daar.
    Kom jij dan even met namen op posities die succes garanderen! Vind het logisch dat je dan terug valt op oud gedienden die zich in het verleden bij de club bewezen hebben! Ja ok je kan ook een gokje wagen en de directeur van de plus supermarkt een kans geven.
  • 16 May 2018 om 13:43
    • Quote van 16 May 2018 om 13:14
      Kun je nagaan hoe geweldig veel voetbal "know how" er momenteel aanwezig is bij onze club. Men gaat denk ik puur en alleen te werk aan de hand van tips uit de media en laat nu alles af hangen van iemand die 4000 km verderop af en toe even via skype communiceert. Eigen idee en inbreng.....nul komma nul ! Geen benul, dus maar terugvallen op hetgeen hier ooit al eens is geweest. Wat een amateurbende daar.
    Tja. Als Tedje het samen met Pusic gaat doen. Brrrrrrrrrrrrr.
  • 16 May 2018 om 13:43
    • Quote van 16 May 2018 om 13:37
      Vorig jaar hadden ze een groot drama seizoen. Eredivisie avontuur liep ook niet geweldig 2 jaar geleden...
    Heb je gelijk in. Maar heeft nu een geweldig team er staan. Nu heb je wel de kans om een verfrissend nieuw iemand neer te zetten. Als hij zou komen, kan hij Diemers en Tissoudali overhalen en misschien die Belg El Jebli. Ik denk dat we het in die categorien TD moeten zoeken qua budget.
  • 16 May 2018 om 13:37
    • Quote van 16 May 2018 om 13:35
      Weer oude rot uit oude netwerk. Als De Graafschap niet promoveerd. Probeer dan een blanco TD als PETER HOFSTEDE op te halen. Bewijst het iedere keer weer een goede selectie op de been te zetten.
    Vorig jaar hadden ze een groot drama seizoen. Eredivisie avontuur liep ook niet geweldig 2 jaar geleden...
  • 16 May 2018 om 13:36
    • Quote van 16 May 2018 om 13:14
      Kun je nagaan hoe geweldig veel voetbal "know how" er momenteel aanwezig is bij onze club. Men gaat denk ik puur en alleen te werk aan de hand van tips uit de media en laat nu alles af hangen van iemand die 4000 km verderop af en toe even via skype communiceert. Eigen idee en inbreng.....nul komma nul ! Geen benul, dus maar terugvallen op hetgeen hier ooit al eens is geweest. Wat een amateurbende daar.
    Met Bleuming, Pusic , Rutten en een nieuwe ( oude ) TD heb je toch een breder technisch blok . Wat had jij dan willen doen ?
  • 16 May 2018 om 13:35
    Weer oude rot uit oude netwerk. Als De Graafschap niet promoveerd. Probeer dan een blanco TD als PETER HOFSTEDE op te halen. Bewijst het iedere keer weer een goede selectie op de been te zetten.
  • 16 May 2018 om 13:28
    • Quote van 16 May 2018 om 13:14
      Kun je nagaan hoe geweldig veel voetbal "know how" er momenteel aanwezig is bij onze club. Men gaat denk ik puur en alleen te werk aan de hand van tips uit de media en laat nu alles af hangen van iemand die 4000 km verderop af en toe even via skype communiceert. Eigen idee en inbreng.....nul komma nul ! Geen benul, dus maar terugvallen op hetgeen hier ooit al eens is geweest. Wat een amateurbende daar.
    Yep mooi zo'n nieuwe frisse start hè? mss zijn dr nog wel een paar oudgedienden welke terug willen komen
  • 16 May 2018 om 13:14
    Kun je nagaan hoe geweldig veel voetbal "know how" er momenteel aanwezig is bij onze club. Men gaat denk ik puur en alleen te werk aan de hand van tips uit de media en laat nu alles af hangen van iemand die 4000 km verderop af en toe even via skype communiceert. Eigen idee en inbreng.....nul komma nul ! Geen benul, dus maar terugvallen op hetgeen hier ooit al eens is geweest. Wat een amateurbende daar.