''Ik heb ook het gevoel dat de spelers gek met Pusic zijn''

43 reacties
''Ik heb ook het gevoel dat de spelers gek met Pusic zijn''

FC Twente heeft deze week bekend gemaakt dat Fred Rutten toe zal treden tot de Raad van Commissarissen. Hilbert van Gils, trainer van Sportlust Glanerbrug, is benieuwd of ook Ted van Leeuwen terug zal keren bij de club uit Enschede. 

“Destijds had Ted links en rechts fantastische spelers gehuurd", blikt hij terug bij het RTV Oost-programma Binnenkant Paal. "Er stond toen wel een hele goede selectie. Die heeft zijn netwerk, en het zou een goede zijn in samenwerking met Fred”, aldus Van Gils, die hoopt dat Marino Pusic trainer blijft. 

''Van mij mag hij blijven. Hij heeft een zeer rustige uitstraling naar de buitenwereld toe", vervolgt de oefenmeester over de Serviër. "Hij laat zich niet gek maken. Ik heb ook het gevoel dat de spelers gek met hem zijn. Voor de rust en stabiliteit is het alleen maar goed als hij blijft", besluit Van Gils. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 May 2018 om 07:10
    • Quote van 16 May 2018 om 19:20
      Nou dan mag jij in de winterstop je gelijk halen zoals tc dat graag doet met jvh ok? Hij gaat toch beginnen dus wat kunnen we eraan doen? De tijd zal het leren... zo zal het ook met spelers gaan waar we niet allemaal fan van zullen zijn: ze zullen het toch moeten doen dus steun ze ook al denk je: wat een prutser... zij zullen het moeten doen... en dat gaat beter met een positieve insteek dan een negatieve... maar je moet doen wat je wil hoor... moet jezelf weten... maar we moeten het ermee doen
    Ik hoef mijn gelijk niet te halen. Sterker nog, ik heb liever geen gelijk. FC Twente zal sowieso om de top-plaatsen meespelen gezien de (overgebleven) spelers en het budget. De spelers zullen het werk van de trainer zeer waarschijnlijk stukken makkelijker maken. Mij n probleem is dat iemand die deel uitmaakt van een falend team daar geen voordeel uit mag trekken en dat als je naar wedstrijden kijkt het tactisch, mentaal niet zo geweldig is, en het wisselen ook niet altijd even logisch. Maar boven alles, ik wil graag een trainer met wat meer bagage.....
  • 16 May 2018 om 22:47
    • Quote van 16 May 2018 om 20:55
      Gefeliciteerd met je verjaardag Henc
    Thx Berrie !
  • 16 May 2018 om 22:46
    • Quote van 16 May 2018 om 22:30
      Het klinkt natuurlijk mooi en het zou ideaal zijn voor een trainer wiens loopbaan even stagneert, maar ik heb niet het vermoeden dat hij hiervoor te porren is. Meerderjarige contracten ben ik niet zo'n voorstander van. Da n beter 1 jaar met éénzijde optie. Dan blijft de trainert zelf ook scherp.
    Ik ben wel voorstander van meerjarige contracten, alleen moet er dan wel grondig nagedacht worden en hele goede afspraken gemaakt. Dus als ik TD was en ik had om mijn reden die ik zojuist noemde FdB haalde was dat nou niet bepaald slim. Maar neem nou oranje, toch beter dat daar nu iemand zit die met een langetermijnproject bezig is dan weer zo iemand die zegt: Ik ga proberen om het eindtoernooi nog te halen en daar na ben ik weg.
  • 16 May 2018 om 22:30
    • Quote van 16 May 2018 om 22:07
      Meerjarencontract, normaal salaris en bij promotie/kampioensschap goede bonus. Voor hem ook een kans om zijn loopbaan weer op de rails te krijgen. Als hij in pak 'm beet 4 jaar een club van de JL naar de subtop ED brengt, waar we dan natuurlijk op hopen, moet er toch wel weer een club staan.
    Het klinkt natuurlijk mooi en het zou ideaal zijn voor een trainer wiens loopbaan even stagneert, maar ik heb niet het vermoeden dat hij hiervoor te porren is. Meerderjarige contracten ben ik niet zo'n voorstander van. Da n beter 1 jaar met éénzijde optie. Dan blijft de trainert zelf ook scherp.
  • 16 May 2018 om 22:25
    McClaren;))
  • 16 May 2018 om 22:16
    • Quote van 16 May 2018 om 22:13
      Nog moeilijker haalbaar dan FdB denk ik. Ternauwernood ontslagen bij BVB. Dan ga je normaal gesproken niet in de JL trainen.
    Beide onhaalbaar.
  • 16 May 2018 om 22:15
    Ik weet ook een goede trainer en hij kost niet veel. Marino Pusic.
  • 16 May 2018 om 22:13
    • Quote van 16 May 2018 om 22:10
      Peter Bosz.
    Nog moeilijker haalbaar dan FdB denk ik. Ternauwernood ontslagen bij BVB. Dan ga je normaal gesproken niet in de JL trainen.
  • 16 May 2018 om 22:10
    Peter Bosz.
  • 16 May 2018 om 22:07
    • Quote van 16 May 2018 om 22:02
      En hij is goedkoop.....
    Meerjarencontract, normaal salaris en bij promotie/kampioensschap goede bonus. Voor hem ook een kans om zijn loopbaan weer op de rails te krijgen. Als hij in pak 'm beet 4 jaar een club van de JL naar de subtop ED brengt, waar we dan natuurlijk op hopen, moet er toch wel weer een club staan.
  • 16 May 2018 om 22:02
    • Quote van 16 May 2018 om 21:43
      Of hij nou zo'n slechte trainer is of niet, ik pleit voor FRANK DE BOER OLÉ OLÉ. M.I de ideale kandidaat. Weet hoe het werkt in een titelstrijd, kan goed met jonge jongens omgaan en straalt charisma uit, maar niet op de manier waar je 1 op de 3 wedstrijden dat je mag trainen weggestuurd wordt
    En hij is goedkoop.....
  • 16 May 2018 om 21:53
    Pusic is een goede trainer maar ik ga niet eens meer er tegenin. Geen puf meer an.
  • 16 May 2018 om 21:43
    • Quote van 16 May 2018 om 17:45
      Ik vergelijk pusic ook met Schreuder. Zit weinig verschil in. Daarom is het ook niet verstandig om hem als trainer aan te stellen.
    Of hij nou zo'n slechte trainer is of niet, ik pleit voor FRANK DE BOER OLÉ OLÉ. M.I de ideale kandidaat. Weet hoe het werkt in een titelstrijd, kan goed met jonge jongens omgaan en straalt charisma uit, maar niet op de manier waar je 1 op de 3 wedstrijden dat je mag trainen weggestuurd wordt
  • 16 May 2018 om 21:23
    • Quote van 16 May 2018 om 17:50
      Misschien moet je zusje dan even vertellen wat de clientele daar is.
    Ik heb niet gezegd dat ze in het internaat werkte.. Maar dan nog.. Als je om kan gaan met moeilijk opvoedbare kinderen wil het niet zeggen dat je een toptrainer kunt zijn. Hij zal ongetwijfeld people skills hebben, maar dat is maar een klein onderdeel van een goede trainer zijn.
  • 16 May 2018 om 21:16
    • Quote van 16 May 2018 om 18:37
      Hoofdzaak is hij houd van ons:))
    Ik hou ook van mij hond , maar soms kan.ik hem wel een knal geven hahaha. Maar de naam Ten Cate die genoemd is hier ergens zou ik niet verkeerd vinden. Maar inderdaad clean sheet is het beste .
  • 16 May 2018 om 20:55
    • Quote van 16 May 2018 om 15:27
      Pusic is te aardig/mild, geen harde trainer, die sommige spelers nodig hebben!
    Gefeliciteerd met je verjaardag Henc
  • 16 May 2018 om 19:20
    • Quote van 16 May 2018 om 18:58
      je staat gewoon dag-in, dag-uit op het veld hoor.... en van zijn skillset weten we alleen dat hij zo goed met jongeren om kan gaan, dat doe je door te praten. Een assistent kan niet praten? Onzin. Als hij aan wat teambuilding wil doen en die activiteit op zich nemen, verbeek verkoopt hem dan nee? Onzin. Ik geloof daar geen fuck van. Erger nog, als mensenkenner zou je denken dat hij snel in de gaten heeft wie de rotte appels zijn en deze in toom houdt........... niets van dit alles. Maar dan ook helemaal niets.
    Nou dan mag jij in de winterstop je gelijk halen zoals tc dat graag doet met jvh ok? Hij gaat toch beginnen dus wat kunnen we eraan doen? De tijd zal het leren... zo zal het ook met spelers gaan waar we niet allemaal fan van zullen zijn: ze zullen het toch moeten doen dus steun ze ook al denk je: wat een prutser... zij zullen het moeten doen... en dat gaat beter met een positieve insteek dan een negatieve... maar je moet doen wat je wil hoor... moet jezelf weten... maar we moeten het ermee doen
  • 16 May 2018 om 19:17
    Pusic is als assistent gedegradeerd. Promoveren zou dom zijn. Gewoon een goede trainer halen! Pusic mag assistent blijven...maar voor de spelers hoeft ie niet te blijven, er blijft ja geen speler over...
  • 16 May 2018 om 19:00
    • Quote van 16 May 2018 om 18:53
      Als verbeek bepaald dan kan je toch niets? Ik vond het sowieso al van meer knowhow getuigen dat meteen de 1e pot na ontslag verbeek hij zei: weg met dat 5-3-2 en gewoon 4-3-3
    Lekker tegen Vitesse met 5-0 op de bek gaan.... 4-3-3 of 5-3-2 maakt niet zo heel veel uit met dit materiaal. Maar goed, ik wilde altijd 4-3-2-1 spelen want onze sterkste wedstrijd (PSV), Holla-Liendl voor de verdediging, speelden we puik. Ik kan ook heel goed met jongeren overweg. Mag ik FCT trainen aub?
  • 16 May 2018 om 18:58
    • Quote van 16 May 2018 om 18:49
      Assistent of Hoofdcoach zijn gewoon twee totaal verschillende functies. Je kunt als assistent minder je stempel zetten dan als hoofdcoach.

      Pusic mooi laten zitten. Kent de club, weet wat er nodig is, heeft al eerder samen gewerkt met Rutten, en goed.

      En dan dat gelul van harde of zachte coach. Ik ken zachte coaches waar spelers voor door het vuur gaan en harde coaches die alleen maar weerstand oproepen.


    je staat gewoon dag-in, dag-uit op het veld hoor.... en van zijn skillset weten we alleen dat hij zo goed met jongeren om kan gaan, dat doe je door te praten. Een assistent kan niet praten? Onzin. Als hij aan wat teambuilding wil doen en die activiteit op zich nemen, verbeek verkoopt hem dan nee? Onzin. Ik geloof daar geen fuck van. Erger nog, als mensenkenner zou je denken dat hij snel in de gaten heeft wie de rotte appels zijn en deze in toom houdt........... niets van dit alles. Maar dan ook helemaal niets.
  • 16 May 2018 om 18:53
    • Quote van 16 May 2018 om 18:42
      3 wedstrijden verliezen en Lely ontslaat hem..... Leg eens uit: Waarom kan Pusic NIEMAND motiveren als hij assistent is, maar als hoofdcoach wel? En waarom hebben we dit dan niet gezien? Als je meerwaarde als assistent, het netto-resultaat, degradatie is. Waarom zou je een stap hoger dan wel beter functioneren? Misschien dat Jan de Jonge zich onmogelijk heeft gemaakt samen met Verbeek, maar als je als peoples person niet met twee eigenaardige personen om kunt gaan, wat is dan je credential voor een eigenaardige spelersgroep met metro-seksuele playstationjeugd? Ik zie het echt niet......... en 'ligt goed in de groep' is geen valide argument, en mag het nooit zijn.
    Als verbeek bepaald dan kan je toch niets? Ik vond het sowieso al van meer knowhow getuigen dat meteen de 1e pot na ontslag verbeek hij zei: weg met dat 5-3-2 en gewoon 4-3-3
  • 16 May 2018 om 18:49
    Assistent of Hoofdcoach zijn gewoon twee totaal verschillende functies. Je kunt als assistent minder je stempel zetten dan als hoofdcoach.

    Pusic mooi laten zitten. Kent de club, weet wat er nodig is, heeft al eerder samen gewerkt met Rutten, en goed.

    En dan dat gelul van harde of zachte coach. Ik ken zachte coaches waar spelers voor door het vuur gaan en harde coaches die alleen maar weerstand oproepen.


  • 16 May 2018 om 18:44
    • Quote van 16 May 2018 om 18:38
      *KOTS*.....
    Gewoon vot met die gast. Clean shit...... punt
  • 16 May 2018 om 18:42
    • Quote van 16 May 2018 om 18:17
      Hij toonde onlangs anders wel ballen... en ik denk daarmee ook groot respect van spelers... jij komt voor ons op? Wij gaan ook voor jou door het vuur... laat pusic maar beginnen... People manager is nodig dat is nu wel gebleken
    3 wedstrijden verliezen en Lely ontslaat hem..... Leg eens uit: Waarom kan Pusic NIEMAND motiveren als hij assistent is, maar als hoofdcoach wel? En waarom hebben we dit dan niet gezien? Als je meerwaarde als assistent, het netto-resultaat, degradatie is. Waarom zou je een stap hoger dan wel beter functioneren? Misschien dat Jan de Jonge zich onmogelijk heeft gemaakt samen met Verbeek, maar als je als peoples person niet met twee eigenaardige personen om kunt gaan, wat is dan je credential voor een eigenaardige spelersgroep met metro-seksuele playstationjeugd? Ik zie het echt niet......... en 'ligt goed in de groep' is geen valide argument, en mag het nooit zijn.
  • 16 May 2018 om 18:38
    • Quote van 16 May 2018 om 18:37
      Hoofdzaak is hij houd van ons:))
    *KOTS*.....
  • 16 May 2018 om 18:37
    Hoofdzaak is hij houd van ons:))
  • 16 May 2018 om 18:18
    • Quote van 16 May 2018 om 18:03
      Klein polletje 350 mensen 90% favorable Pusic. Twente heeft geen moneten en een hoofdtrainer is een positie waar je heul heul heul veel geld op kunt besparen.... tenzij er iemand wakker wordt die een beetje een stem heeft ben ik bang dat we aan de Mourinho-Placenta en psuedo-psychollog vastzitten en gaat er weer een UNICUM de FCT boeken in namelijk ' de eerste club waar een degraderende trainer een promotie verdient' ............................. Hij zal een bovengemiddelde selectie hebben dus het materiaal zal hem dragen. Het is een enorme gok.
    Tja of Twente gaat nog verder naar de verdoemenis naar zo’n onverantwoorde keuze. Maar ja eerst TD en dan advies Rutten.
  • 16 May 2018 om 18:17
    • Quote van 16 May 2018 om 15:27
      Pusic is te aardig/mild, geen harde trainer, die sommige spelers nodig hebben!
    Hij toonde onlangs anders wel ballen... en ik denk daarmee ook groot respect van spelers... jij komt voor ons op? Wij gaan ook voor jou door het vuur... laat pusic maar beginnen... People manager is nodig dat is nu wel gebleken
  • 16 May 2018 om 18:03
    • Quote van 16 May 2018 om 17:42
      Pusic was erbij onder Hake, gefaald. Pusic was erbij onder Verbeek, gefaald. 2 jaar lang veilig in de luwte en er als de kippen bij om het schijnheilig over te nemen.
    Klein polletje 350 mensen 90% favorable Pusic. Twente heeft geen moneten en een hoofdtrainer is een positie waar je heul heul heul veel geld op kunt besparen.... tenzij er iemand wakker wordt die een beetje een stem heeft ben ik bang dat we aan de Mourinho-Placenta en psuedo-psychollog vastzitten en gaat er weer een UNICUM de FCT boeken in namelijk ' de eerste club waar een degraderende trainer een promotie verdient' ............................. Hij zal een bovengemiddelde selectie hebben dus het materiaal zal hem dragen. Het is een enorme gok.
  • 16 May 2018 om 17:50
    • Quote van 16 May 2018 om 16:51
      Mijn zusje heeft in Harreveld gewerkt als kapster. Wil niet zeggen dat ze een geschikte trainer voor Fc Twente is toch?
    Misschien moet je zusje dan even vertellen wat de clientele daar is.
  • 16 May 2018 om 17:45
    • Quote van 16 May 2018 om 17:42
      Pusic was erbij onder Hake, gefaald. Pusic was erbij onder Verbeek, gefaald. 2 jaar lang veilig in de luwte en er als de kippen bij om het schijnheilig over te nemen.
    Ik vergelijk pusic ook met Schreuder. Zit weinig verschil in. Daarom is het ook niet verstandig om hem als trainer aan te stellen.
  • 16 May 2018 om 17:42
    • Quote van 16 May 2018 om 15:55
      Wat een reacties weer hieronder. Gelukkig heeft de harde aanpak van Verbeek ons verder geholpen..
    Pusic was erbij onder Hake, gefaald. Pusic was erbij onder Verbeek, gefaald. 2 jaar lang veilig in de luwte en er als de kippen bij om het schijnheilig over te nemen.
  • 16 May 2018 om 16:52
    Spelers waren gek met hem daarom lopen ze nu allemaal weg voor hun verantwoordelijkheden!!!
  • 16 May 2018 om 16:51
    • Quote van 16 May 2018 om 16:05
      Als je in hareveld hebt gewerkt dan ken je wel wat hoor
    Mijn zusje heeft in Harreveld gewerkt als kapster. Wil niet zeggen dat ze een geschikte trainer voor Fc Twente is toch?
  • 16 May 2018 om 16:26
    • Quote van 16 May 2018 om 15:55
      Wat een reacties weer hieronder. Gelukkig heeft de harde aanpak van Verbeek ons verder geholpen..
    Sommige.....
  • 16 May 2018 om 16:05
    Als je in hareveld hebt gewerkt dan ken je wel wat hoor
  • 16 May 2018 om 15:55
    Wat een reacties weer hieronder. Gelukkig heeft de harde aanpak van Verbeek ons verder geholpen..
  • 16 May 2018 om 15:41
    Pussyc
  • 16 May 2018 om 15:27
    Pusic is te aardig/mild, geen harde trainer, die sommige spelers nodig hebben!
  • 16 May 2018 om 15:19
    Hilbert van Gils........zucht
  • 16 May 2018 om 15:09
    Poeslief
  • 16 May 2018 om 14:42
    Gordon houdt ook van Pusic.
  • 16 May 2018 om 14:27
    Welke speler houdt niet van Marino 'Knuffel Ruud' Pusic? ;)