FC Twente praat met mogelijke versterkingen: ''Ziet er best goed uit''

184 reacties
FC Twente praat met mogelijke versterkingen: ''Ziet er best goed uit''

FC Twente gaat na de degradatie waarschijnlijk 17 banen schrappen, zo weet de Tubantia. De Tukkers zijn op de achtergrond ondertussen ook druk bezig met een grondige 'renovatie' van de selectie. Zo zal het aantal contractspelers (44) eveneens fors worden teruggebracht. 

Bij de eerste selectie lopen in totaal acht contracten af: Hidde er Avest, Jos Hooiveld, Adam Maher, Mounir El Hamdaoui, Christian Cuevas, Thomas Lam, Luciano Slagveer en Adnane Tighadouini hebben hoogstwaarschijnlijk hun laatste wedstrijd voor FC Twente gespeeld.

Daarnaast staan Marko Kvasina en Michael Liendl op de nominatie om te vertrekken. De club uit Enschede is zelf ook al bezig met versterkingen. "Er wordt momenteel met verschillende spelers gesproken, die we graag willen hebben", verklapt Dennis Schippers. "Dat ziet er best goed uit. Komende week hopen we met namen te komen", besluit het lid van de Raad van Commissarissen. 

De transfertips van Twentefans.nl op een rijtje.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 May 2018 om 10:44
    • Quote van 18 May 2018 om 06:17
      Er staat volgens mij ergens 'gewordt'. Dat moet 'gevoel' zijn. Als ik wil aanpassen zie ik nog steeds het oude bericht helaas.
    Stuur een bericht met alleen een punt nadat je het bericht hebt aangepast. Dan komt het aangepaste bericht om een vreemde reden wel ineens tevoorschijn. Daarna verwijder je het bericht met alleen een punt weer.
  • 19 May 2018 om 10:40
    • Quote van 18 May 2018 om 17:13
      Je kunt wijzigingen alleen vanaf de website pagina uitvoeren, niet op de App..... De link naar de website als App op de telefoon installeren is een optie.....
    Jawel hoor....kan ook gewoon via de app.
  • 19 May 2018 om 10:16
    • Quote van 18 May 2018 om 17:13
      Je kunt wijzigingen alleen vanaf de website pagina uitvoeren, niet op de App..... De link naar de website als App op de telefoon installeren is een optie.....
    Je kunt wel wijzigen m, maar bet oude bericht blijft bij de reacties staan. Heb ooit wel wat wijzigingen voorgesteld, maar helaas (nog) niet doorgevoerd.
  • 18 May 2018 om 17:13
    • Quote van 18 May 2018 om 06:17
      Er staat volgens mij ergens 'gewordt'. Dat moet 'gevoel' zijn. Als ik wil aanpassen zie ik nog steeds het oude bericht helaas.
    Je kunt wijzigingen alleen vanaf de website pagina uitvoeren, niet op de App..... De link naar de website als App op de telefoon installeren is een optie.....
  • 18 May 2018 om 07:23
    • Quote van 18 May 2018 om 06:13
      Ik reageer even op jou, maar is gelijk voor die paar die op mij reageerden. Het is ontzettend knap om Profcoach te winnen. Ik weet zo niet hoeveel personen er tegenwoordig meedoen, maar toen ik het nog deed minimaal 10.000- 15.000 volgens mij. Chapeau. Niet om je een veer in de reet te steken (daar worden anderen blijkbaar niet zo gelukkig van), maar dat wil wel zeggen dat je hebt inzicht hebt in spelers die het, in ieder geval het komende seizoen, gaan doen. Verder wil ik zeggen dat je gewoon zo door moet gaan :). We kunnen toch alleen maar blij zijn met supporters zoals Frank die meedenken en initiatief nemen om de club er weer net iets meer bovenop te helpen? Daarbij is een forum om van gedachten te wisselen, in dit geval over spelers, dus lijkt me de prima plek. Ik lees zijn posts (en die van UtrechtseTukker) over mogelijke nieuwe spelers, graag. Bij veel namen heb ik het 'ja! Inderdaad'-gewordt Namen die ik zo niet uit mijn mouw schud, maar na het lezen wel enthousiast van wordt. Uiteraard ieder zijn/haar mening, ;)
    Mijn insteek om van mijn afspraak te vertellen was ook om hier samen goede spelers te overleggen en die dan op de juiste plek te krijgen bij de heren die erover gaan beslissen. Als ik meerdere mensen de naam jesper verlaat zie opperen waaronder mensen als germantukker die het Duitse voetbal goed volgen dan klinkt mij dat ook uiterst interessant of die 2 van trencin
    Ik volg het Nederlandse voetbal sowieso wel overal en de bekende grote buitenlandse competities maar je kon wel aanvoelen dat de namen die zij noemen de moeite waard kunnen zijn. Op dit forum zie ik genoeg voetbalknowhow voorbij komen dus dat zag ik wel zitten als je dan eens per half jaar een lijstje met interessante spelers kan aanvoeren aan twente lijkt me dat mooi, wat ze ermee gaan doen uiteindelijk: geen idee! Maar dan hebben wij ons best gedaan in ieder geval :)
    En daarom liet ik het zien omdat het anders een "lulverhaal" is maar er is voor nu ook weer even genoeg over gezegd, afspraak heeft nog niet plaatsgevonden, namen zijn bekend bij de heren, en ze zijn op de achtergrond er al druk mee bezig. Zeg ik dat is dankzij mijn lijstje? Nope.. er kwamen alleen ontzettend veel namen overeen dus dat is leuk om te horen en nu tijd om het te gaan volgen wat er gaat gebeuren op tramsfergebied en uiteraard eerst andere financiële zake maar een fijne gedachte dat ze al wel contact hebben met spelers om ze enthousiast te maken of warm te houden zodat er snel geschakeld kan worden straks. We laten het wat mij betreft nu rusten en als je een interessante naam hebt gooi hem erin zou ik zeggen. Groeten
  • 18 May 2018 om 07:03
    • Quote van 18 May 2018 om 06:13
      Ik reageer even op jou, maar is gelijk voor die paar die op mij reageerden. Het is ontzettend knap om Profcoach te winnen. Ik weet zo niet hoeveel personen er tegenwoordig meedoen, maar toen ik het nog deed minimaal 10.000- 15.000 volgens mij. Chapeau. Niet om je een veer in de reet te steken (daar worden anderen blijkbaar niet zo gelukkig van), maar dat wil wel zeggen dat je hebt inzicht hebt in spelers die het, in ieder geval het komende seizoen, gaan doen. Verder wil ik zeggen dat je gewoon zo door moet gaan :). We kunnen toch alleen maar blij zijn met supporters zoals Frank die meedenken en initiatief nemen om de club er weer net iets meer bovenop te helpen? Daarbij is een forum om van gedachten te wisselen, in dit geval over spelers, dus lijkt me de prima plek. Ik lees zijn posts (en die van UtrechtseTukker) over mogelijke nieuwe spelers, graag. Bij veel namen heb ik het 'ja! Inderdaad'-gewordt Namen die ik zo niet uit mijn mouw schud, maar na het lezen wel enthousiast van wordt. Uiteraard ieder zijn/haar mening, ;)
    Thanks voor je reactie. Vorig jaar deden er maar liefst 70.000 mensen mee met profcoach :) en indd iedereen moet/mag er van vinden wat hij/zij wil... lijkt me alleen wel dat je er iets van moet zeggen als je weet wat profcoach is en inhoudt en heb nu het gevoel dat er mensen mening over hebben die het niet kennen aangezien men denkt dat je het op de playstation speelt..
  • 18 May 2018 om 06:17
    • Quote van 18 May 2018 om 06:13
      Ik reageer even op jou, maar is gelijk voor die paar die op mij reageerden. Het is ontzettend knap om Profcoach te winnen. Ik weet zo niet hoeveel personen er tegenwoordig meedoen, maar toen ik het nog deed minimaal 10.000- 15.000 volgens mij. Chapeau. Niet om je een veer in de reet te steken (daar worden anderen blijkbaar niet zo gelukkig van), maar dat wil wel zeggen dat je hebt inzicht hebt in spelers die het, in ieder geval het komende seizoen, gaan doen. Verder wil ik zeggen dat je gewoon zo door moet gaan :). We kunnen toch alleen maar blij zijn met supporters zoals Frank die meedenken en initiatief nemen om de club er weer net iets meer bovenop te helpen? Daarbij is een forum om van gedachten te wisselen, in dit geval over spelers, dus lijkt me de prima plek. Ik lees zijn posts (en die van UtrechtseTukker) over mogelijke nieuwe spelers, graag. Bij veel namen heb ik het 'ja! Inderdaad'-gewordt Namen die ik zo niet uit mijn mouw schud, maar na het lezen wel enthousiast van wordt. Uiteraard ieder zijn/haar mening, ;)
    Er staat volgens mij ergens 'gewordt'. Dat moet 'gevoel' zijn. Als ik wil aanpassen zie ik nog steeds het oude bericht helaas.
  • 18 May 2018 om 06:13
    • Quote van 17 May 2018 om 20:04
      Yup vorig seizoen... dit seizoen niet
    Ik reageer even op jou, maar is gelijk voor die paar die op mij reageerden. Het is ontzettend knap om Profcoach te winnen. Ik weet zo niet hoeveel personen er tegenwoordig meedoen, maar toen ik het nog deed minimaal 10.000- 15.000 volgens mij. Chapeau. Niet om je een veer in de reet te steken (daar worden anderen blijkbaar niet zo gelukkig van), maar dat wil wel zeggen dat je hebt inzicht hebt in spelers die het, in ieder geval het komende seizoen, gaan doen. Verder wil ik zeggen dat je gewoon zo door moet gaan :). We kunnen toch alleen maar blij zijn met supporters zoals Frank die meedenken en initiatief nemen om de club er weer net iets meer bovenop te helpen? Daarbij is een forum om van gedachten te wisselen, in dit geval over spelers, dus lijkt me de prima plek. Ik lees zijn posts (en die van UtrechtseTukker) over mogelijke nieuwe spelers, graag. Bij veel namen heb ik het 'ja! Inderdaad'-gewordt Namen die ik zo niet uit mijn mouw schud, maar na het lezen wel enthousiast van wordt. Uiteraard ieder zijn/haar mening, ;)
  • 17 May 2018 om 23:54
    • Quote van 17 May 2018 om 21:32
      Als het een ander persoon was geweest dan ik was het een goede zaak geweest hè. ... en je maakt er zo van dat ik mee ga praten over technisch beleid... volgens mij geef ik dat ook vaak genoeg aan dat dat niet het geval zal zijn... een keer een kop koffie zal het op neerkomen
    Niet op reageren. Heeft geen zin.
  • 17 May 2018 om 23:40
    • Quote van 17 May 2018 om 21:50
      Hup Emmen fuck de graafschap.... mooi na de Vijverberg kleppern.
    Jaaaaa super
  • 17 May 2018 om 22:59
    Ik heb een gevoel dat Jack de Gier wel bij Twente past in de toekomst of eerder. Heeft ook een verleden bij de club gehad. Hij staat nu al voor de 2e keer in de finale van de playoffs.
  • 17 May 2018 om 22:42
    • Quote van 17 May 2018 om 22:36
      Dat denk ik ook. Daar heb je echt een zware dobber aan als die erin blijven. Dat betekent wel dat je dan twee/drie spelers van De Graafschap door kan strepen.
    Diemers is en blijft transfervrij maar indd dan kans aanwezig dat hij toch bijtekent? Tissoudali valt me in de play-offs ook tegen.. na een geweldig seizoen...

    Ben benieuwd of we met v.d.water kunnen stunten die staat bij veel clubs in belangstelling

    We gaan het meemaken!

  • 17 May 2018 om 22:36
    • Quote van 17 May 2018 om 22:34
      Op 1 of andere manier denk ik voor twente nog beter ook dat dat schijt de graafschap promoveert....
    Dat denk ik ook. Daar heb je echt een zware dobber aan als die erin blijven. Dat betekent wel dat je dan twee/drie spelers van De Graafschap door kan strepen.
  • 17 May 2018 om 22:34
    • Quote van 17 May 2018 om 22:30
      Bij kleinere clubs zie je ze nog. Bij de grotere clubs, zie je vaak multifunctionele spelers op zo’n positie staan.
    Op 1 of andere manier denk ik voor twente nog beter ook dat dat schijt de graafschap promoveert....
  • 17 May 2018 om 22:30
    • Quote van 17 May 2018 om 22:18
      En dat type speler vind ik dat je nog weinig ziet vandaag de dag :)
    Bij kleinere clubs zie je ze nog. Bij de grotere clubs, zie je vaak multifunctionele spelers op zo’n positie staan.
  • 17 May 2018 om 22:18
    • Quote van 17 May 2018 om 22:17
      Hij is wel een die het vuile werkt op knapt.
    En dat type speler vind ik dat je nog weinig ziet vandaag de dag :)
  • 17 May 2018 om 22:17
    • Quote van 17 May 2018 om 22:14
      Wel heerlijk voor aanvallende middenvelders dat je zo n harde werker/ bikkelaar achter je hebt...
    Hij is wel een die het vuile werkt op knapt.
  • 17 May 2018 om 22:14
    • Quote van 17 May 2018 om 22:10
      Ik vind Vet wel opvallen, maar ik denk wel dat dit zijn niveau is. Hij heeft wel duelkracht, maar weinig overzicht in zijn spel en oogt ook statisch en weinig dynamiek.
    Wel heerlijk voor aanvallende middenvelders dat je zo n harde werker/ bikkelaar achter je hebt...
  • 17 May 2018 om 22:10
    • Quote van 17 May 2018 om 22:01
      Wat vind je van die vet? Sterke gast en een echte verdedigende middenvelder: ze bestaan nog!
    Ik vind Vet wel opvallen, maar ik denk wel dat dit zijn niveau is. Hij heeft wel duelkracht, maar weinig overzicht in zijn spel en oogt ook statisch en weinig dynamiek.
  • 17 May 2018 om 22:01
    • Quote van 17 May 2018 om 21:57
      Kijk dat zijn goede opties. Die maken Twente beter. Ben blij dat wij en de scouting er ook zo over denken.
    Wat vind je van die vet? Sterke gast en een echte verdedigende middenvelder: ze bestaan nog!
  • 17 May 2018 om 21:57
    • Quote van 17 May 2018 om 21:54
      Overtoom ipv el jebli
    Kijk dat zijn goede opties. Die maken Twente beter. Ben blij dat wij en de scouting er ook zo over denken.
  • 17 May 2018 om 21:57
    • Quote van 17 May 2018 om 21:50
      Diemers, Tissoudali, El Jebli, Spierings, Van der water?
    Van der water...... is dat die bronwater!!!!
  • 17 May 2018 om 21:54
    • Quote van 17 May 2018 om 21:50
      Diemers, Tissoudali, El Jebli, Spierings, Van der water?
    Overtoom ipv el jebli
  • 17 May 2018 om 21:50
    • Quote van 17 May 2018 om 21:48
      Vanavond zijn er overigens 5 aan het ballen dus tussendoor ff voetbal kieken hoor :)
    Diemers, Tissoudali, El Jebli, Spierings, Van der water?
  • 17 May 2018 om 21:50
    • Quote van 17 May 2018 om 21:48
      Vanavond zijn er overigens 5 aan het ballen dus tussendoor ff voetbal kieken hoor :)
    Hup Emmen fuck de graafschap.... mooi na de Vijverberg kleppern.
  • 17 May 2018 om 21:48
    Vanavond zijn er overigens 5 aan het ballen dus tussendoor ff voetbal kieken hoor :)
  • 17 May 2018 om 21:45
    • Quote van 17 May 2018 om 21:39
      Nieuwe beleid van Twente Jeff, er 17 op straat schoppen en op vrijwillige basis verder gaan hahaha
    Misschien is het dat ook wel want in mijn mail zei ik: hier gratis en voor niets vanuit een twentehart... en als je dan tot hetzelfde lijstje komt van mensen die er ongetwijfeld een leuk salaris voor krijgen dan is dat maybe interessant? In ieder geval opvallend? :)
  • 17 May 2018 om 21:43
    • Quote van 17 May 2018 om 21:37
      Met alle respect Frank. Ik denk toch echt dat ze hun tijd beter kunnen besteden. Dat je zelf zo fanatiek bent is je goed recht trouwens.
    Ik had indd ook nooit verwacht een reactie te krijgen, zoals dantheman juist concludeert was dat een complete verrassing... maar ik vermoed doordat (wat hij aangeeft) 80 procent van mijn spelers ook op hun lijstje staan en de visie wat ik erbij beschreef toch wel raakvlakken heeft en volgens mij zijn ze ook met beperkte mensen op de cruciale posities dus baad het niet schaad het niet toch? Het is niet dat ik wekelijks of dagelijks contact hebt, nope keer een kop koffie thats all en dan ga ik mooi in de gaten houden en volgen welke spelers ze besluiten te halen, dat zal geheel hun eigen expertise zijn...
  • 17 May 2018 om 21:39
    • Quote van 17 May 2018 om 21:27
      Hoe diep moet je als prof club zijn gezonken als je je oor al te luister legt bij een supporter om mee te praten over het technisch beleid. Om te janken.
    Nieuwe beleid van Twente Jeff, er 17 op straat schoppen en op vrijwillige basis verder gaan hahaha
  • 17 May 2018 om 21:37
    • Quote van 17 May 2018 om 21:32
      Als het een ander persoon was geweest dan ik was het een goede zaak geweest hè. ... en je maakt er zo van dat ik mee ga praten over technisch beleid... volgens mij geef ik dat ook vaak genoeg aan dat dat niet het geval zal zijn... een keer een kop koffie zal het op neerkomen
    Met alle respect Frank. Ik denk toch echt dat ze hun tijd beter kunnen besteden. Dat je zelf zo fanatiek bent is je goed recht trouwens.
  • 17 May 2018 om 21:35
    • Quote van 17 May 2018 om 21:29
      Ik zal erop proberen te letten want dat is absoluut niet mijn bedoeling zo over te komen. Ik ben er trots op en heb het er graag over misschien dat dat overloopt in zo overkomen... betweter is ook niet mijn bedoeling anders vraag ik niet ook jullie om spelers volgens mij.
      Afijn ik zal er nog meer op proberen te Letten mocht ik iets gaan plaatsen
    Prima, no hard feelings.
  • 17 May 2018 om 21:32
    • Quote van 17 May 2018 om 21:27
      Hoe diep moet je als prof club zijn gezonken als je je oor al te luister legt bij een supporter om mee te praten over het technisch beleid. Om te janken.
    Als het een ander persoon was geweest dan ik was het een goede zaak geweest hè. ... en je maakt er zo van dat ik mee ga praten over technisch beleid... volgens mij geef ik dat ook vaak genoeg aan dat dat niet het geval zal zijn... een keer een kop koffie zal het op neerkomen
  • 17 May 2018 om 21:29
    • Quote van 17 May 2018 om 21:18
      Klopt helemaal hoor. Hij is er alleen erg arrogant door geworden en komt over als een betweter.
    Ik zal erop proberen te letten want dat is absoluut niet mijn bedoeling zo over te komen. Ik ben er trots op en heb het er graag over misschien dat dat overloopt in zo overkomen... betweter is ook niet mijn bedoeling anders vraag ik niet ook jullie om spelers volgens mij.
    Afijn ik zal er nog meer op proberen te Letten mocht ik iets gaan plaatsen
  • 17 May 2018 om 21:29
    • Quote van 17 May 2018 om 21:18
      Klopt helemaal hoor. Hij is er alleen erg arrogant door geworden en komt over als een betweter.
    Arrogant? Leg uit.
  • 17 May 2018 om 21:28
    • Quote van 17 May 2018 om 21:06
      Dankjullie en ik weet met wie ik contact heb dus daar heb ik wel vertrouwen in :) niet met de persoon die jij bedoeld... we gaan het meemaken... ik heb geen verwachtingen... maar uiteraard wel spannend en interessant
    Complimenten voor je inzet en het meedenken, Frank. Je steekt je nek uit en ik kan dat alleen maar waarderen!
  • 17 May 2018 om 21:27
    • Quote van 17 May 2018 om 20:34
      Ik vind het niet terecht dat je Frank nu zo aanvalt. Een tijdje geleden heeft hij een aantal mogelijke spelers gepost. Vervolgens kreeg hij de sneer dat hij contact met FCT op moest nemen als hij het zo goed wist, door iemand die zich nu stil houdt. Hij neemt contact op met FCT en wordt, waarschijnlijk tot zijn eigen verbazing, uitgenodigd voor een gesprek. Ik zie alleen maar positieve dingen: Frank is geen toetsenbord bijdehandje die alleen maar vanaf de zijlijn schreeuwt en FCT staat open voor input van een supporter. Is zie dat als positief van beide kanten.
    Hoe diep moet je als prof club zijn gezonken als je je oor al te luister legt bij een supporter om mee te praten over het technisch beleid. Om te janken.
  • 17 May 2018 om 21:18
    • Quote van 17 May 2018 om 20:34
      Ik vind het niet terecht dat je Frank nu zo aanvalt. Een tijdje geleden heeft hij een aantal mogelijke spelers gepost. Vervolgens kreeg hij de sneer dat hij contact met FCT op moest nemen als hij het zo goed wist, door iemand die zich nu stil houdt. Hij neemt contact op met FCT en wordt, waarschijnlijk tot zijn eigen verbazing, uitgenodigd voor een gesprek. Ik zie alleen maar positieve dingen: Frank is geen toetsenbord bijdehandje die alleen maar vanaf de zijlijn schreeuwt en FCT staat open voor input van een supporter. Is zie dat als positief van beide kanten.
    Klopt helemaal hoor. Hij is er alleen erg arrogant door geworden en komt over als een betweter.
  • 17 May 2018 om 21:09
    • Quote van 17 May 2018 om 20:18
      Flauw hoor... eerst zegt men hier je moet er wat mee doen wijsneus dan doe je er wat mee en wil je dat ook gewoon brengen om mensen beetje gerust te stellen over spelers die wel of niet komen aangezien hier zo n onrust was en ik dat gevoel ken... socrates en ans hebben ook van die bijdrages en dan doe ik het en is het weer niet goed.... ik deed het ook uit goede bedoelingen anders had ik het wel voor mij zelf gehouden om te zien wat het evt kan opleveren... maar goed ik snap dat het oordeel alweer gemaakt is.... ik dacht ik vraag jullie ook om spelers enzo om het als team te doen maar volgens mij zal het altijd persoonlijk blijven... jammer... dan zal ik er ook maar niets meer over zeggen ook...
    Jij loopt jezelf alleen maar schouderklopjes te geven.
  • 17 May 2018 om 21:06
    • Quote van 17 May 2018 om 20:55
      Mooi Frank, ik hoop voor jou dat ze in ieder geval de moeite nemen om een serieus gesprek te voeren met je en je niet afschepen met die mafketel van voorlichting
    Dankjullie en ik weet met wie ik contact heb dus daar heb ik wel vertrouwen in :) niet met de persoon die jij bedoeld... we gaan het meemaken... ik heb geen verwachtingen... maar uiteraard wel spannend en interessant
  • 17 May 2018 om 20:55
    • Quote van 17 May 2018 om 19:54
      Wie zegt dat ze dat gaan doen?
    Mooi Frank, ik hoop voor jou dat ze in ieder geval de moeite nemen om een serieus gesprek te voeren met je en je niet afschepen met die mafketel van voorlichting
  • 17 May 2018 om 20:34
    • Quote van 17 May 2018 om 19:14
      Zou jij mij kunnen uitleggen waarom twente naar jou zou luisteren??
    Ik vind het niet terecht dat je Frank nu zo aanvalt. Een tijdje geleden heeft hij een aantal mogelijke spelers gepost. Vervolgens kreeg hij de sneer dat hij contact met FCT op moest nemen als hij het zo goed wist, door iemand die zich nu stil houdt. Hij neemt contact op met FCT en wordt, waarschijnlijk tot zijn eigen verbazing, uitgenodigd voor een gesprek. Ik zie alleen maar positieve dingen: Frank is geen toetsenbord bijdehandje die alleen maar vanaf de zijlijn schreeuwt en FCT staat open voor input van een supporter. Is zie dat als positief van beide kanten.
  • 17 May 2018 om 20:21
    • Quote van 17 May 2018 om 20:13
      Al het gesprek gehad, Frank?
    Week verzet... vanwege vergadering
  • 17 May 2018 om 20:21
    • Quote van 17 May 2018 om 20:13
      Wat een gelul allemaal. Beetje klaar met al jou posts hier. Alles beter weter. Forum is een stuk minder geworden hier. Mij zie je hier niet veel meer. Komt vooral door jou meneer ter avest....
    Je vraagt om uitleg en dan reageer ik serieus en wordt je boos? Die snap ik niet helemaal... maar sorry dan als ik jou het plezier hier ontneem?
  • 17 May 2018 om 20:18
    • Quote van 17 May 2018 om 20:12
      NEE, niet doen! Hij is al zo vol van zichzelf. Moedig hem nou niet aan a.u.b.
    Flauw hoor... eerst zegt men hier je moet er wat mee doen wijsneus dan doe je er wat mee en wil je dat ook gewoon brengen om mensen beetje gerust te stellen over spelers die wel of niet komen aangezien hier zo n onrust was en ik dat gevoel ken... socrates en ans hebben ook van die bijdrages en dan doe ik het en is het weer niet goed.... ik deed het ook uit goede bedoelingen anders had ik het wel voor mij zelf gehouden om te zien wat het evt kan opleveren... maar goed ik snap dat het oordeel alweer gemaakt is.... ik dacht ik vraag jullie ook om spelers enzo om het als team te doen maar volgens mij zal het altijd persoonlijk blijven... jammer... dan zal ik er ook maar niets meer over zeggen ook...
  • 17 May 2018 om 20:18
    • Quote van 17 May 2018 om 20:14
      Ik zeg toch ook dat ik me geen illusies maak? Heb die behoefte ook helemaal niet... heb het prima voor elkaar en ben happy zo... er werd mij hier destijds gezegd en hoor ik van mijn omgeving ook al tijden: je moet er wat mee doen... ik geloofde daar nooit zo in maar toch keer stoute schoenen aan gedaan... en ik zeg die prestaties van profcoach niet om op te scheppen maar als uitleg aan heldern... maar op die prestatie ben ik absoluut trots maar er zijn ook genoeg dingen die ik niet kan hoor alleen nu gaat het over voetbal :) dat ligt mij wel
    Suc6 dan maar en vot met de trainer. Clean shit
  • 17 May 2018 om 20:14
    • Quote van 17 May 2018 om 20:08
      In de schoentjes blijven staan frank. Volgens mij ben je er al 1 kwijt ie bint er vandaag maar druk met. Mocht je volgende week velderman nog tegen komen pusic er uut AUB. Geen meelopers meer graag
    Ik zeg toch ook dat ik me geen illusies maak? Heb die behoefte ook helemaal niet... heb het prima voor elkaar en ben happy zo... er werd mij hier destijds gezegd en hoor ik van mijn omgeving ook al tijden: je moet er wat mee doen... ik geloofde daar nooit zo in maar toch keer stoute schoenen aan gedaan... en ik zeg die prestaties van profcoach niet om op te scheppen maar als uitleg aan heldern... maar op die prestatie ben ik absoluut trots maar er zijn ook genoeg dingen die ik niet kan hoor alleen nu gaat het over voetbal :) dat ligt mij wel
  • 17 May 2018 om 20:13
    • Quote van 17 May 2018 om 20:03
      Zelf lijkt het mij wel wat (omdat we hier voetbalgekken en kennis genoeg hebben) dat we dat zo een beetje met elkaar bespreken hier en zo de pareltjes / talenten van de velden in ieder geval kenbaar kunnen maken en dan is het uiteraard aan de deskundigen of ze gehaald worden en echt interessant zijn natuurlijk.. daar zijn ze capabel genoeg voor :)
    Al het gesprek gehad, Frank?
  • 17 May 2018 om 20:13
    • Quote van 17 May 2018 om 19:59
      Mijn lijst en visie sprak aan en/of kwam overeen en ik ben van mening dat de profcoach winst dan natuurlijk woorden kracht bij kan zetten... (zijn meningen over verdeeld hier prima dat mag) maar laatste 4 jaar was ik bij de beste 25 dus geen Lucky shot vind ik zelf en je eindigt zo hoog omdat je dan in staat bent het beste team samen te stellen... en als je dan ook een match hebt met 80 procent van de spelers die je noemt ja dan ga je keer kop koffie drinken maar maak je niet druk ik heb geen illusie het beleid te gaan bepalen of naast pusic te komen zitten hoor :) ging mij er dus alleen om dat ik gerust wilde worden dat ze achter die spelers aan zouden gaan...
    Wat een gelul allemaal. Beetje klaar met al jou posts hier. Alles beter weter. Forum is een stuk minder geworden hier. Mij zie je hier niet veel meer. Komt vooral door jou meneer ter avest....
  • 17 May 2018 om 20:12
    • Quote van 17 May 2018 om 20:00
      Zeg jij nu dat je Profcoach gewonnen hebt? Ik bedoel echt eerste van iedereen?
    NEE, niet doen! Hij is al zo vol van zichzelf. Moedig hem nou niet aan a.u.b.
  • 17 May 2018 om 20:08
    • Quote van 17 May 2018 om 19:59
      Mijn lijst en visie sprak aan en/of kwam overeen en ik ben van mening dat de profcoach winst dan natuurlijk woorden kracht bij kan zetten... (zijn meningen over verdeeld hier prima dat mag) maar laatste 4 jaar was ik bij de beste 25 dus geen Lucky shot vind ik zelf en je eindigt zo hoog omdat je dan in staat bent het beste team samen te stellen... en als je dan ook een match hebt met 80 procent van de spelers die je noemt ja dan ga je keer kop koffie drinken maar maak je niet druk ik heb geen illusie het beleid te gaan bepalen of naast pusic te komen zitten hoor :) ging mij er dus alleen om dat ik gerust wilde worden dat ze achter die spelers aan zouden gaan...
    In de schoentjes blijven staan frank. Volgens mij ben je er al 1 kwijt ie bint er vandaag maar druk met. Mocht je volgende week velderman nog tegen komen pusic er uut AUB. Geen meelopers meer graag
  • 17 May 2018 om 20:04
    • Quote van 17 May 2018 om 20:00
      Zeg jij nu dat je Profcoach gewonnen hebt? Ik bedoel echt eerste van iedereen?
    Yup vorig seizoen... dit seizoen niet
  • 17 May 2018 om 20:03
    Zelf lijkt het mij wel wat (omdat we hier voetbalgekken en kennis genoeg hebben) dat we dat zo een beetje met elkaar bespreken hier en zo de pareltjes / talenten van de velden in ieder geval kenbaar kunnen maken en dan is het uiteraard aan de deskundigen of ze gehaald worden en echt interessant zijn natuurlijk.. daar zijn ze capabel genoeg voor :)
  • 17 May 2018 om 20:02
    • Quote van 17 May 2018 om 20:00
      Zeg jij nu dat je Profcoach gewonnen hebt? Ik bedoel echt eerste van iedereen?
    Wil jij een hantekening van frank..... meen je dat nou
  • 17 May 2018 om 20:00
    • Quote van 17 May 2018 om 19:59
      Mijn lijst en visie sprak aan en/of kwam overeen en ik ben van mening dat de profcoach winst dan natuurlijk woorden kracht bij kan zetten... (zijn meningen over verdeeld hier prima dat mag) maar laatste 4 jaar was ik bij de beste 25 dus geen Lucky shot vind ik zelf en je eindigt zo hoog omdat je dan in staat bent het beste team samen te stellen... en als je dan ook een match hebt met 80 procent van de spelers die je noemt ja dan ga je keer kop koffie drinken maar maak je niet druk ik heb geen illusie het beleid te gaan bepalen of naast pusic te komen zitten hoor :) ging mij er dus alleen om dat ik gerust wilde worden dat ze achter die spelers aan zouden gaan...
    Zeg jij nu dat je Profcoach gewonnen hebt? Ik bedoel echt eerste van iedereen?
  • 17 May 2018 om 19:59
    • Quote van 17 May 2018 om 19:14
      Zou jij mij kunnen uitleggen waarom twente naar jou zou luisteren??
    Mijn lijst en visie sprak aan en/of kwam overeen en ik ben van mening dat de profcoach winst dan natuurlijk woorden kracht bij kan zetten... (zijn meningen over verdeeld hier prima dat mag) maar laatste 4 jaar was ik bij de beste 25 dus geen Lucky shot vind ik zelf en je eindigt zo hoog omdat je dan in staat bent het beste team samen te stellen... en als je dan ook een match hebt met 80 procent van de spelers die je noemt ja dan ga je keer kop koffie drinken maar maak je niet druk ik heb geen illusie het beleid te gaan bepalen of naast pusic te komen zitten hoor :) ging mij er dus alleen om dat ik gerust wilde worden dat ze achter die spelers aan zouden gaan...
  • 17 May 2018 om 19:54
    • Quote van 17 May 2018 om 19:14
      Zou jij mij kunnen uitleggen waarom twente naar jou zou luisteren??
    Wie zegt dat ze dat gaan doen?
  • 17 May 2018 om 19:14
    • Quote van 17 May 2018 om 18:06
      Haha leuk aangeboden en 4 van die 30-35 kon nog weleens gaan gebeuren dan als 80 procent van mijn namen ook op hun lijst staat... maar nogmaals ik hoef er niets voor... wou gewoon dat Die namen bekend zijn want ik zat hier telkens in de stress van waarom gaan ze nou niet achter die aan of achter die aan? Doen ze wel wat? Maar dat is nu bij me weggenomen... nu afwachten...

      Werkt de link nu?
    Zou jij mij kunnen uitleggen waarom twente naar jou zou luisteren??
  • 17 May 2018 om 18:54
    • Quote van 17 May 2018 om 18:39
      En als je dan 2-0 3-0 voor staat gasten als fernandes george trotman laukart zeker mee laten doen is je toekomst
    Helemaal mee eens.
  • 17 May 2018 om 18:40
    Ook absoluut trainen op kunstgras want bijna al die velden zijn kunstgras van die subtoppers
  • 17 May 2018 om 18:39
    En als je dan 2-0 3-0 voor staat gasten als fernandes george trotman laukart zeker mee laten doen is je toekomst
  • 17 May 2018 om 18:37
    • Quote van 17 May 2018 om 18:33
      Aangevuld met Maria, Vukcic en misschien Assaidi en/of Jensen en je hebt een promotiewaardig team staan.
    Lijkt mij ook... spul op tijd bij elkaar hebben... werken aan een spelopvatting, spelers fit maken, teamwork, systeem erin slijpen, vaste opstelling zoveel mogelijk en posities dubbel bezet voor de concurrentie en het scherp houden...
  • 17 May 2018 om 18:33
    • Quote van 17 May 2018 om 18:19
      Paar ervaren, gemotiveerde, op 2e plan geraakte spelers uit eredivisie erbij die zich willen revancheren en klaar is kees volgens mij
    Aangevuld met Maria, Vukcic en misschien Assaidi en/of Jensen en je hebt een promotiewaardig team staan.
  • 17 May 2018 om 18:19
    • Quote van 17 May 2018 om 18:17
      Precies
    Paar ervaren, gemotiveerde, op 2e plan geraakte spelers uit eredivisie erbij die zich willen revancheren en klaar is kees volgens mij
  • 17 May 2018 om 18:17
    • Quote van 17 May 2018 om 18:15
      Yup en spelers van concurrenten en spelers die niet hoeven te wennen aan de stadions/velden/ambiance/tegenstanders etc zij hebben bewezen het in de competitie waar te kunnen maken waarin het moet gebeuren... 2 vliegen in 1 klap
    Precies
  • 17 May 2018 om 18:15
    • Quote van 17 May 2018 om 18:13
      Ja die ja. Waren veel betaalbare en prima spelers.
    Yup en spelers van concurrenten en spelers die niet hoeven te wennen aan de stadions/velden/ambiance/tegenstanders etc zij hebben bewezen het in de competitie waar te kunnen maken waarin het moet gebeuren... 2 vliegen in 1 klap
  • 17 May 2018 om 18:13
    • Quote van 17 May 2018 om 18:09
      Die van de juup
    Ja die ja. Waren veel betaalbare en prima spelers.
  • 17 May 2018 om 18:09
    • Quote van 17 May 2018 om 18:07
      Mooi
    Die van de juup
  • 17 May 2018 om 18:07
    • Quote van 17 May 2018 om 18:07
      Wij hadden er veel gemeen
    Mooi
  • 17 May 2018 om 18:07
    • Quote van 17 May 2018 om 18:04
      En mijn lijstje dan? :)
    Wij hadden er veel gemeen
  • 17 May 2018 om 18:06
    • Quote van 17 May 2018 om 18:00
      Frank ik lach nig steeds om profcouch hoor , maar ik ben gewoon belangstellend en kijk of er wat van deugt . Dus nog niet helemaal op de borst kloppen . Maar met jou gelijk staan die 2-bakken bier !!!
    Haha leuk aangeboden en 4 van die 30-35 kon nog weleens gaan gebeuren dan als 80 procent van mijn namen ook op hun lijst staat... maar nogmaals ik hoef er niets voor... wou gewoon dat Die namen bekend zijn want ik zat hier telkens in de stress van waarom gaan ze nou niet achter die aan of achter die aan? Doen ze wel wat? Maar dat is nu bij me weggenomen... nu afwachten...

    Werkt de link nu?
  • 17 May 2018 om 18:04
    • Quote van 17 May 2018 om 16:19
      Ik doe vanavond thuis nog een poging want wifi hier is helemaal ruk... ja die ik zal ook paar namen noemen voor jou dan... ogbeche v.d.water golla kadioglu darri etc maar ik had wel 30-35 namen dus niet denken nu: ogbeche komt! Want dat weet ik niet... ze stonden alleen ook op hun lijstje en er is al met aantal gesproken... wie? Geen idee! Ging mij er alleen om dat die spelers bij ze bekend zijn en dat zijn ze gelukkig en zo heb ik gedaan wat ik kon als supporter en hoef ik hier niet telkens te zeggen wie ik graag zou zien komen :)
    En mijn lijstje dan? :)
  • 17 May 2018 om 18:00
    • Quote van 17 May 2018 om 17:47
      En wel grappig opzich dat de 2 mensen die het hardste hebben gelachen om de profcoach fruitschaal nu graag de spelers willen horen die overeen komen met het lijstje van de persoon in wie ze rotsvast vertrouwen hebben :) afijn ik heb nu stuk of 10 namen genoemd.. nogmaals het ging mij er voornamelijk om dat de namen bekend zijn bij twente... dat advies had tc mij gegeven: thanks! En wat er nu mee gebeurd? Geen idee dat is aan de profs besteed... we gaan het meemaken! Wel gaaf om te volgen nu :) oh ja en als een speler flopt stond ie uiteraard niet op mijn lijstje hè :p ik zal gewoon eerlijk zeggen als er een speler komt of hij op mijn lijstje stond of niet (voordat ze een bal geraakt hebben) die van the spurs bijv stond niet op mijn lijstje dan zeg ik dat toch ook wel gewoon ;)
    Frank ik lach nig steeds om profcouch hoor , maar ik ben gewoon belangstellend en kijk of er wat van deugt . Dus nog niet helemaal op de borst kloppen . Maar met jou gelijk staan die 2-bakken bier !!!
  • 17 May 2018 om 17:47
    En wel grappig opzich dat de 2 mensen die het hardste hebben gelachen om de profcoach fruitschaal nu graag de spelers willen horen die overeen komen met het lijstje van de persoon in wie ze rotsvast vertrouwen hebben :) afijn ik heb nu stuk of 10 namen genoemd.. nogmaals het ging mij er voornamelijk om dat de namen bekend zijn bij twente... dat advies had tc mij gegeven: thanks! En wat er nu mee gebeurd? Geen idee dat is aan de profs besteed... we gaan het meemaken! Wel gaaf om te volgen nu :) oh ja en als een speler flopt stond ie uiteraard niet op mijn lijstje hè :p ik zal gewoon eerlijk zeggen als er een speler komt of hij op mijn lijstje stond of niet (voordat ze een bal geraakt hebben) die van the spurs bijv stond niet op mijn lijstje dan zeg ik dat toch ook wel gewoon ;)
  • 17 May 2018 om 17:42
    http://i63.tinypic.com/i607rq.jpg
  • 17 May 2018 om 17:03
    • Quote van 17 May 2018 om 16:12
      Is dat gelukt met die link want volgens mij werkt het voor geen meter... ik heb geen namen gestuurd maar bewijs dat mijn afspraak verzet is maar dat ze met de spelers praten die op onze lijstjes staan... dat moet toch al mooi genoeg zien toch? :)
    Mijn link werkt toch ook Frank? Je moet op het plaatje klikken in tinypic. Dan wordt dat vergroot en verschijnt de nodige link aan de linkerzijde.
  • 17 May 2018 om 17:01
    • Quote van 17 May 2018 om 16:10
      Zet die namen hier gewoon neer dan , of je nu foto plaats of de namen typt maakt toch geen bal uit.
    Precies.....
  • 17 May 2018 om 16:44
    • Quote van 17 May 2018 om 16:40
      Haha ie bint niet goed.
    Haha als we met 18.000 man zo gek zijn dat we nu verlengen dan zijn we ook wel zo gek om met 1000 man op een scherm onze club wat meer inkomsten te zuipen misschien haha
  • 17 May 2018 om 16:40
    • Quote van 17 May 2018 om 16:32
      Oh ja tot slot en dan heb ik denk ik genoeg gezegd ik heb de suggestie van nochange ook doorgegeven: optie om bij uitwedstrijden de veste deels open te doen? (Extra inkomsten) (Is het proberen waard) :)
    Haha ie bint niet goed.
  • 17 May 2018 om 16:34
    Oh ja tot slot en dan heb ik denk ik genoeg gezegd ik heb de suggestie van nochange ook doorgegeven: optie om bij uitwedstrijden de veste deels open te doen? (Extra inkomsten) (Is het proberen waard) :)
  • 17 May 2018 om 16:32
    Oh ja tot slot en dan heb ik denk ik genoeg gezegd ik heb de suggestie van nochange ook doorgegeven: optie om bij uitwedstrijden de veste deels open te doen? (Extra inkomsten) (Is het proberen waard) :)
  • 17 May 2018 om 16:28
    Oh ja en ritzmaier
  • 17 May 2018 om 16:27
    Van die spelers Die hier laatst in een topic kwamen te staan als zijnde transfervrij heb ik vd steen v nieff diemers en schahin ook genoemd
  • 17 May 2018 om 16:24
    • Quote van 17 May 2018 om 16:19
      Ik doe vanavond thuis nog een poging want wifi hier is helemaal ruk... ja die ik zal ook paar namen noemen voor jou dan... ogbeche v.d.water golla kadioglu darri etc maar ik had wel 30-35 namen dus niet denken nu: ogbeche komt! Want dat weet ik niet... ze stonden alleen ook op hun lijstje en er is al met aantal gesproken... wie? Geen idee! Ging mij er alleen om dat die spelers bij ze bekend zijn en dat zijn ze gelukkig en zo heb ik gedaan wat ik kon als supporter en hoef ik hier niet telkens te zeggen wie ik graag zou zien komen :)
    Ik hoop dat je gelijk.hebt , deze namen zijn niet verkeerd , ben benieuwd na de rest , en mochten er van jou hele lijstje waarvan je weet dat er met die spelers is gesproken , krijg jij van mij 2 kratten Grolsh ,al er maar 4 namen komen van.jou lijstje . Ik kijk met spanning uit tot vanavond .
  • 17 May 2018 om 16:19
    Ik doe vanavond thuis nog een poging want wifi hier is helemaal ruk... ja die ik zal ook paar namen noemen voor jou dan... ogbeche v.d.water golla kadioglu darri etc maar ik had wel 30-35 namen dus niet denken nu: ogbeche komt! Want dat weet ik niet... ze stonden alleen ook op hun lijstje en er is al met aantal gesproken... wie? Geen idee! Ging mij er alleen om dat die spelers bij ze bekend zijn en dat zijn ze gelukkig en zo heb ik gedaan wat ik kon als supporter en hoef ik hier niet telkens te zeggen wie ik graag zou zien komen :)
  • 17 May 2018 om 16:16
    • Quote van 17 May 2018 om 16:12
      Is dat gelukt met die link want volgens mij werkt het voor geen meter... ik heb geen namen gestuurd maar bewijs dat mijn afspraak verzet is maar dat ze met de spelers praten die op onze lijstjes staan... dat moet toch al mooi genoeg zien toch? :)
    Ik zie geen naam niks , of ik.ben achterlijk , maar zet hier die namen dan gewoon ff neer .
  • 17 May 2018 om 16:12
    • Quote van 17 May 2018 om 16:07
      ????wat moet ik zien
    Is dat gelukt met die link want volgens mij werkt het voor geen meter... ik heb geen namen gestuurd maar bewijs dat mijn afspraak verzet is maar dat ze met de spelers praten die op onze lijstjes staan... dat moet toch al mooi genoeg zien toch? :)
  • 17 May 2018 om 16:11
    • Quote van 17 May 2018 om 16:10
      In frank kammetje we trust.
    Messi ik zie geen moer !!!!!
  • 17 May 2018 om 16:10
    • Quote van 17 May 2018 om 15:47
      Denk jij nou werkelijk dat een door jou geplaatst lijstje met eventuele namen erop dat dan de onderhandelingspositie van Twente in gevaar komt ? Noudan heb je het echt hoog in je bol kerel , en dan wacht ik af met wat voor nieuws jij komt vanavond !!!!
    In frank kammetje we trust.
  • 17 May 2018 om 16:10
    • Quote van 17 May 2018 om 16:01
      Zo moet het lukken... stoer hè bijna zelfde lijstje als twente... wel trots op :) en met: zekers.... wordt bedoeld dat er ook al met ze gesproken is dus geloof me ik heb heeeeel veel vertrouwen in de geleerden op dat vlak nu :) ben benieuwd wat er van waar gemaakt kan worden
    Zet die namen hier gewoon neer dan , of je nu foto plaats of de namen typt maakt toch geen bal uit.
  • 17 May 2018 om 16:10
    • Quote van 17 May 2018 om 14:11
      Bij bevestiging nieuwe afspraak mijn lijstje nog eens gestuurd en 80 procent van mijn namen heeft twente ook haha ps. Utrechtse tukker ik heb daar jouw namen ook bij gedaan... (zal dat die 20 procent zijn? Haha geintje) maar goed dan weet je dat z bij twente ook bekend zijn... ik vind dat een hele fijne geruststelling en meer kunnen we niet doen lijkt me... wat zij uiteindelijk kunnen financieel en beslissen is aan de vakmensen... nou kan ik mijn namen hier wel weer gaan zeggen maar zou dat een proces in de weg kunnen gaan staan? Daarom doe ik het niet en pas nadat de afspraak geweest is dan wil ik dat best laten zien hier hoor.... die van spurs stond niet op mijn lijst in ieder geval ;)
    Grote Klasse. Kammetje kan alleen maar blij wezen met aangereikte namen. Werk aan de winkel voor de scouting en huidige td. Hoe meer hulp hoe beter.
  • 17 May 2018 om 16:07
    • Quote van 17 May 2018 om 16:01
      Zo moet het lukken... stoer hè bijna zelfde lijstje als twente... wel trots op :) en met: zekers.... wordt bedoeld dat er ook al met ze gesproken is dus geloof me ik heb heeeeel veel vertrouwen in de geleerden op dat vlak nu :) ben benieuwd wat er van waar gemaakt kan worden
    ????wat moet ik zien
  • 17 May 2018 om 16:01
    Zo moet het lukken... stoer hè bijna zelfde lijstje als twente... wel trots op :) en met: zekers.... wordt bedoeld dat er ook al met ze gesproken is dus geloof me ik heb heeeeel veel vertrouwen in de geleerden op dat vlak nu :) ben benieuwd wat er van waar gemaakt kan worden
  • 17 May 2018 om 15:57
    Ik probeer eerst een tekst en daar tussen de link kijken of hij het dan wel doet net als jij doet:
    http://i63.tinypic.com/i607rq.jpg
    Hier tussen staat de link
  • 17 May 2018 om 15:56
    Er staan 4 codes en allemaal als ik ze hier als reactie wil plaatsen zegt twentefans kan niet geplaatst worden?
  • 17 May 2018 om 15:53
    • Quote van 17 May 2018 om 15:50
      Haha ja weet ik dat ik profcoach won dat werd ook al niet geloofd tot ik de foto plaatste en nu probeer ik ook een link te plaatsen maar wil voor geen meter
    Nee, die kun je copy paste doen vanuit je webbrowser balk. Net zoals je dat destijds deed met je fruitschaal. ;)


    Hier een voorbeeld: http://i66.tinypic.com/2l9tgrm.jpg


    Ik heb de link gekopieerd vanuit de balk 'Directe link voor lay-outs' in tinypic.
  • 17 May 2018 om 15:50
    • Quote van 17 May 2018 om 15:47
      Denk jij nou werkelijk dat een door jou geplaatst lijstje met eventuele namen erop dat dan de onderhandelingspositie van Twente in gevaar komt ? Noudan heb je het echt hoog in je bol kerel , en dan wacht ik af met wat voor nieuws jij komt vanavond !!!!
    Haha ja weet ik dat ik profcoach won dat werd ook al niet geloofd tot ik de foto plaatste en nu probeer ik ook een link te plaatsen maar wil voor geen meter
  • 17 May 2018 om 15:47
    • Quote van 17 May 2018 om 14:11
      Bij bevestiging nieuwe afspraak mijn lijstje nog eens gestuurd en 80 procent van mijn namen heeft twente ook haha ps. Utrechtse tukker ik heb daar jouw namen ook bij gedaan... (zal dat die 20 procent zijn? Haha geintje) maar goed dan weet je dat z bij twente ook bekend zijn... ik vind dat een hele fijne geruststelling en meer kunnen we niet doen lijkt me... wat zij uiteindelijk kunnen financieel en beslissen is aan de vakmensen... nou kan ik mijn namen hier wel weer gaan zeggen maar zou dat een proces in de weg kunnen gaan staan? Daarom doe ik het niet en pas nadat de afspraak geweest is dan wil ik dat best laten zien hier hoor.... die van spurs stond niet op mijn lijst in ieder geval ;)
    Denk jij nou werkelijk dat een door jou geplaatst lijstje met eventuele namen erop dat dan de onderhandelingspositie van Twente in gevaar komt ? Noudan heb je het echt hoog in je bol kerel , en dan wacht ik af met wat voor nieuws jij komt vanavond !!!!
  • 17 May 2018 om 15:46
    Niet dus moet ik die hele URL overtypen ofzo
  • 17 May 2018 om 15:45
    Hopelijk lukt het zo:
  • 17 May 2018 om 15:40
    • Quote van 17 May 2018 om 15:25
      Heb nou gewoon eens vertrouwen in Kammetje. De ene keer zeg je het volste vertrouwen in Evert te hebben, en 5 minuten later spelen je darmen alweer op van de stress en knal je namen op Twentefans die FC Twente MOET (proberen) te halen?


      Doe nou eens astebleef een paar weekjes rustig Frank en vertrouw op Evert. ;)
    Haha je moest eens weten beste tc en in evert heb ik het volste vertrouwen indd :)
  • 17 May 2018 om 15:25
    • Quote van 17 May 2018 om 08:19
      Daarom vroeg ik laatst: als jullie nog realistische namen hebben die je graag ziet komen knal ze er nog ff in hier... wie weet
    Heb nou gewoon eens vertrouwen in Kammetje. De ene keer zeg je het volste vertrouwen in Evert te hebben, en 5 minuten later spelen je darmen alweer op van de stress en knal je namen op Twentefans die FC Twente MOET (proberen) te halen?


    Doe nou eens astebleef een paar weekjes rustig Frank en vertrouw op Evert. ;)
  • 17 May 2018 om 15:23
    • Quote van 17 May 2018 om 14:52
      Als iemand mij nog keer wil uitleggen vis watvoor programma en hoe ik een foto kan plaatsen kan ik iets laten zien waarbij ik verder geen proces in de weg zit maar dat ik niet lul :)
    Op Tinypic.com kan je bestanden uploaden en dan kan je het linkje hier plaatsen.
  • 17 May 2018 om 14:52
    • Quote van 17 May 2018 om 12:38
      Ind gaat nergens over dit. En nu komt hij vanavond weer met geen nieuws.zeg dan niks hier.
    Als iemand mij nog keer wil uitleggen vis watvoor programma en hoe ik een foto kan plaatsen kan ik iets laten zien waarbij ik verder geen proces in de weg zit maar dat ik niet lul :)
  • 17 May 2018 om 14:11
    Bij bevestiging nieuwe afspraak mijn lijstje nog eens gestuurd en 80 procent van mijn namen heeft twente ook haha ps. Utrechtse tukker ik heb daar jouw namen ook bij gedaan... (zal dat die 20 procent zijn? Haha geintje) maar goed dan weet je dat z bij twente ook bekend zijn... ik vind dat een hele fijne geruststelling en meer kunnen we niet doen lijkt me... wat zij uiteindelijk kunnen financieel en beslissen is aan de vakmensen... nou kan ik mijn namen hier wel weer gaan zeggen maar zou dat een proces in de weg kunnen gaan staan? Daarom doe ik het niet en pas nadat de afspraak geweest is dan wil ik dat best laten zien hier hoor.... die van spurs stond niet op mijn lijst in ieder geval ;)
  • 17 May 2018 om 12:50
    • Quote van 17 May 2018 om 12:38
      Ind gaat nergens over dit. En nu komt hij vanavond weer met geen nieuws.zeg dan niks hier.
    Dit soort berichten zal ik nu maar even moeten incasseren.... maar goed maybe krijg je nog wel iets te horen over een belangrijke vergadering en denk je zou het dan toch? En anders kan ik helaas eind volgende week wat aan je laten zien en zal ik dit soort berichten tot die tijd wel slikken
  • 17 May 2018 om 12:38
    • Quote van 17 May 2018 om 11:14
      geachte heer Frank,nogmaals de vraag, aan wie gaat u de spelers voorleggen die hier op het forum worden geplaatst?
    Ind gaat nergens over dit. En nu komt hij vanavond weer met geen nieuws.zeg dan niks hier.
  • 17 May 2018 om 12:21
    • Quote van 17 May 2018 om 08:33
      Ik ben wel benieuwd welke spitsen jij graag ziet komen als je niet rouwig bent om de topscorer van de competitie waar je je gaat ballen met 30 goals... volgens mij kan je dat soort gasten maar beter aan boord hebben die de competitie/stadions/ambiance/tegenstanders/velden etc al kent want reken erop dat er mensen zullen moeten wennen
    lieder heeft het 1 seizoen leuk gedaan, net als boere destijds. Ik zou boere houden en iemand als ogbeche proberen. Een ervaren man erachter die ook doelpunten kan maken.
  • 17 May 2018 om 12:15
    • Quote van 17 May 2018 om 11:41
      oke, ik ga het ook niet in de weg staan, hoop dat het gaat gebeuren wat je zegt, veel succes met het gesprek!!
    Thanks... lullig voor mij en weer leermomentje haha maar net bericht afspraak verzet naar volgende week ivm een belangrijke vergadering er zit dus schot in de zaak bij ons cluppie mensen... er staat wat te gebeuren.. spannend en voor de duidelijkheid ik kan vanavond dus niet met iets komen... ik snap dat dat overkomt als lulverhaal haha dat heb ik weer maar ik maak het goed :p maar ik laat het nu dan wel even rusten tot eind volgende week... want wil natuurlijk niet dat het daarvoor al verpest is ofzo.... wordt vervolgd
  • 17 May 2018 om 11:41
    • Quote van 17 May 2018 om 11:30
      Omdat het nog plaats gaat vinden wil ik daar nog niet teveel over zeggen en ook geen idee wat ik kan verwachten dus maybe (afhankelijk) van het gesprek zeg ik wel niets in belang van twente.. je wil bepaalde dingen niet in de weg staan lijkt me.
      Eerst maar eens afwachten hoe of wat..
    oke, ik ga het ook niet in de weg staan, hoop dat het gaat gebeuren wat je zegt, veel succes met het gesprek!!
  • 17 May 2018 om 11:37
    • Quote van 17 May 2018 om 11:30
      Frank ik hoop dat het om één van de namen gaat wie ik opperde, BOD?Brama, Obeche , Douglas ,evt. Ritzmaier!
    Ik werk niet bij twente... het is aan de heren die erover gaan... heb ook niet de illusie dat ik daar alles over te horen zal krijgen :) mijn doel is gewoon die namen bekend te hebben bij de mensen die het uiteindelijk moeten regelen... wie ze doen en hoe geen idee.... de namen die jij noemt zijn ook wel bekend... we gaan het meemaken...
  • 17 May 2018 om 11:30
    • Quote van 17 May 2018 om 11:14
      geachte heer Frank,nogmaals de vraag, aan wie gaat u de spelers voorleggen die hier op het forum worden geplaatst?
    Omdat het nog plaats gaat vinden wil ik daar nog niet teveel over zeggen en ook geen idee wat ik kan verwachten dus maybe (afhankelijk) van het gesprek zeg ik wel niets in belang van twente.. je wil bepaalde dingen niet in de weg staan lijkt me.
    Eerst maar eens afwachten hoe of wat..
  • 17 May 2018 om 11:30
    Frank ik hoop dat het om één van de namen gaat wie ik opperde, BOD?Brama, Obeche , Douglas ,evt. Ritzmaier!
  • 17 May 2018 om 11:24
    Die Ryan Trotman viel tegen NAC thuis al positief op. Ik hoop dat hij een kans krijgt.
  • 17 May 2018 om 11:24
    • Quote van 17 May 2018 om 11:22
      Ik zou graag Douglas, Brama/Ritzmaier en Obeche zien komen!
    En ik Messier Ronaldo Neymar Èn douglas
  • 17 May 2018 om 11:22
    Ik zou graag Douglas, Brama/Ritzmaier en Obeche zien komen!
  • 17 May 2018 om 11:14
    geachte heer Frank,nogmaals de vraag, aan wie gaat u de spelers voorleggen die hier op het forum worden geplaatst?
  • 17 May 2018 om 11:14
    geachte heer Frank,nogmaals de vraag, aan wie gaat u de spelers voorleggen die hier op het forum worden geplaatst?
  • 17 May 2018 om 10:59
    • Quote van 17 May 2018 om 08:57
      Heb er geen inspraak of inzicht in... weet alleen nu wel zeker dat die namen bekend zijn en op de lijstjes staan en daar was het me om te doen... ipv hier elke keer schreeuwen en gestrest te zijn van waarom halen ze die nou niet!!!!! Nu ligt bal bij de geleerden en heb ik gedaan wat ik kon vanuit mijn twentehart
    Nee je dat je met bevestegingen zou komen , met namen.toch ?
  • 17 May 2018 om 10:49
    • Quote van 17 May 2018 om 10:44
      Neu dat zijn spitsen onervaren als je een spits haalt dan Boymans
    Op welk vlak wil je ervaring?
    Ervaring in de juup/1e divisie is maybe nog wel belangrijker dan ervaring in carrière? :)
  • 17 May 2018 om 10:44
    • Quote van 17 May 2018 om 08:44
      Sam Lammers (PSV 2), Andrija Novakovic (Telstar)
    Neu dat zijn spitsen onervaren als je een spits haalt dan Boymans
  • 17 May 2018 om 10:39
    Geachte heer Frank, Mag ik vragen met wie u die contacten heeft?
  • 17 May 2018 om 09:47
    • Quote van 17 May 2018 om 09:44
      Nope ken hem niet... heb me alleen op eredivisie en juup gericht maar wil ik best aangeven... die gast van tottenham ken ik ook niet... ben benieuwd
    Ok prima En die andere twee ook aangeven graag. Phillip van Arnhem en Aschraf El Mahdioui. (Beide spelend bij AS Trencin in Slowakije)
  • 17 May 2018 om 09:44
    • Quote van 17 May 2018 om 09:23
      Nog een naam om op te schrijven. Jesper Verlaat (Werder Bremen 2) speelt in de regionella. Aflopend contract en boomlang 1,90. Bij Twente zijn carriers nieuwe impuls geven. Heb je deze al genoteerd Frank?
    Nope ken hem niet... heb me alleen op eredivisie en juup gericht maar wil ik best aangeven... die gast van tottenham ken ik ook niet... ben benieuwd
  • 17 May 2018 om 09:23
    Nog een naam om op te schrijven. Jesper Verlaat (Werder Bremen 2) speelt in de regionella. Aflopend contract en boomlang 1,90. Bij Twente zijn carriers nieuwe impuls geven. Heb je deze al genoteerd Frank?
  • 17 May 2018 om 08:57
    • Quote van 17 May 2018 om 08:45
      De namen die je afgelopen tijd allemaal genoemd hebt zijn stuk voor stuk versterkingen, zeker. Dat 'schimmige' bericht van vanochtend icm de twee namen die je noemde zet de verwachtingen aardig hoog ja, ook al bedoelde je het misschien niet zo ;). We wachten af...
    Heb er geen inspraak of inzicht in... weet alleen nu wel zeker dat die namen bekend zijn en op de lijstjes staan en daar was het me om te doen... ipv hier elke keer schreeuwen en gestrest te zijn van waarom halen ze die nou niet!!!!! Nu ligt bal bij de geleerden en heb ik gedaan wat ik kon vanuit mijn twentehart
  • 17 May 2018 om 08:46
    • Quote van 17 May 2018 om 08:44
      Sam Lammers (PSV 2), Andrija Novakovic (Telstar)
    PSV 2 speelt in dezelfde competitie als ons en ik verwacht dat hij alle wedstrijden zal spelen. Novakovich is gehuurd en zal terug gaan naar Reading(was het toch?) lijkt me. Proberen kan natuurlijk altijd, maar verwacht dat we geen kans maken
  • 17 May 2018 om 08:45
    • Quote van 17 May 2018 om 08:41
      De namen hebben dus indruk gemaakt ;) ;) ;) ;) ;)
    De namen die je afgelopen tijd allemaal genoemd hebt zijn stuk voor stuk versterkingen, zeker. Dat 'schimmige' bericht van vanochtend icm de twee namen die je noemde zet de verwachtingen aardig hoog ja, ook al bedoelde je het misschien niet zo ;). We wachten af...
  • 17 May 2018 om 08:44
    • Quote van 17 May 2018 om 08:33
      Ik ben wel benieuwd welke spitsen jij graag ziet komen als je niet rouwig bent om de topscorer van de competitie waar je je gaat ballen met 30 goals... volgens mij kan je dat soort gasten maar beter aan boord hebben die de competitie/stadions/ambiance/tegenstanders/velden etc al kent want reken erop dat er mensen zullen moeten wennen
    Sam Lammers (PSV 2), Andrija Novakovic (Telstar)
  • 17 May 2018 om 08:41
    • Quote van 17 May 2018 om 08:35
      Ik ook, dan ben je al een heel ent! Ik kan zo slecht tegen dit schimmige gedoe :-?
    De namen hebben dus indruk gemaakt ;) ;) ;) ;) ;)
  • 17 May 2018 om 08:36
    • Quote van 17 May 2018 om 08:29
      Wat lees ik toch steeds over profcoach, lijken wel sneertjes
    Niet zo bedoeld maar toen zeiden er een aantal ook dat ik lulde... terwijl ik het daarna zelfs bewijs en woord hield... maar goed daar is dit allemaal niet om te doen en dat is niet de insteek van het gebeuren... dus ik kap er nu mee en zal zien of ik vanavond wat kan bevestigen of niet... tot die tijd hopelijk laten rusten hier en als je nog spelers weet? Knal ze erin want daar gaat het om volgens mij
  • 17 May 2018 om 08:36
    • Quote van 17 May 2018 om 08:19
      Daarom vroeg ik laatst: als jullie nog realistische namen hebben die je graag ziet komen knal ze er nog ff in hier... wie weet
    Bijl van Emmen
  • 17 May 2018 om 08:35
    • Quote van 17 May 2018 om 08:10
      Als die twee komen dan sta ik versteld, echt versteld.
    Ik ook, dan ben je al een heel ent! Ik kan zo slecht tegen dit schimmige gedoe :-?
  • 17 May 2018 om 08:33
    • Quote van 17 May 2018 om 08:20
      lieder ben ik niet rouwig om. Je hebt dus een lijstje opgesteld en gokt erop dat er wat namen goed zijn?
    Ik ben wel benieuwd welke spitsen jij graag ziet komen als je niet rouwig bent om de topscorer van de competitie waar je je gaat ballen met 30 goals... volgens mij kan je dat soort gasten maar beter aan boord hebben die de competitie/stadions/ambiance/tegenstanders/velden etc al kent want reken erop dat er mensen zullen moeten wennen
  • 17 May 2018 om 08:31
    • Quote van 17 May 2018 om 08:15
      Ho Ho ik zei niet dat ze komen hè :p
      Ja die ja wou wat namen horen waar ik hopelijk vanavond meer over kan vertellen
      Baal nog steeds van lieder naar Denemarken maar goed vanwege zijn relatie waren we sowieso al kansloos lijkt me dus next
    Ha ok, dat vermoeden had ik ergens ook al dat het zo zat. Nou, we wachten het allemaal maar weer af. Er is in ieder geval een naam opgeduikeld ergens, het begin is er.
  • 17 May 2018 om 08:29
    • Quote van 17 May 2018 om 08:25
      Yup en de foto van mijn profcoachschaal was ook niet juist...
    Wat lees ik toch steeds over profcoach, lijken wel sneertjes
  • 17 May 2018 om 08:25
    • Quote van 17 May 2018 om 08:20
      lieder ben ik niet rouwig om. Je hebt dus een lijstje opgesteld en gokt erop dat er wat namen goed zijn?
    Yup en de foto van mijn profcoachschaal was ook niet juist...
  • 17 May 2018 om 08:20
    • Quote van 17 May 2018 om 08:15
      Ho Ho ik zei niet dat ze komen hè :p
      Ja die ja wou wat namen horen waar ik hopelijk vanavond meer over kan vertellen
      Baal nog steeds van lieder naar Denemarken maar goed vanwege zijn relatie waren we sowieso al kansloos lijkt me dus next
    lieder ben ik niet rouwig om. Je hebt dus een lijstje opgesteld en gokt erop dat er wat namen goed zijn?
  • 17 May 2018 om 08:19
    Daarom vroeg ik laatst: als jullie nog realistische namen hebben die je graag ziet komen knal ze er nog ff in hier... wie weet
  • 17 May 2018 om 08:15
    • Quote van 17 May 2018 om 07:52
      Uhm volgens mij heb ik hier laatst een hele reeks spelers van de juup en eredivisie genoemd kan je je dat nog herinneren dus dan kan jij concluderen of die daar op gestaan hebben en ik weet nog niet of ik vanavond iets kan bevestigen (dat hoop ik) maar weet ik nu nog niet en nu hou ik erover op want wil er nog niet teveel over kwijt :) profcoach ole
    Ok Frank adviseer dan ook gelijk de volgende twee namen. Phillip van Arnhem, Aschraf El Madhioui van AS Trencin. Dat zijn spelers die Twente beter maakt. Succes!
  • 17 May 2018 om 08:15
    • Quote van 17 May 2018 om 08:10
      Als die twee komen dan sta ik versteld, echt versteld.
    Ho Ho ik zei niet dat ze komen hè :p
    Ja die ja wou wat namen horen waar ik hopelijk vanavond meer over kan vertellen
    Baal nog steeds van lieder naar Denemarken maar goed vanwege zijn relatie waren we sowieso al kansloos lijkt me dus next
  • 17 May 2018 om 08:10
    • Quote van 17 May 2018 om 08:05
      Ogbeche en v.d. water bijv
    Als die twee komen dan sta ik versteld, echt versteld.
  • 17 May 2018 om 08:05
    En nu graag geduld tot vanavond :)
  • 17 May 2018 om 08:05
    • Quote van 17 May 2018 om 08:00
      Zeer zwak hoor , dan is het wel erg makkelijk om te zeggen , zie je wel die bedoelde ik !!! Als jij me nou 1 naam geeft over de speler waar je vanavond meer info hoopt te geven , dan ga ik ook profcouch spelen.of hoe het ook maar heet !!!
    Ogbeche en v.d. water bijv
  • 17 May 2018 om 08:04
    • Quote van 17 May 2018 om 07:57
      Ikzeg. Hoe je het wend of keert. Wie de ook komt. Deze voetballer zal met een rood hard, moeten denken en spelen. Zo niet dan iemand die het op papier in ieder zijn ogen minder is. Maar 95minuten de strijd aan gaat en de wil heeft om te winnen. En het seizoen daarop met ons fctwente weer in de eredivisie speelt. En wie deze mensen nu tipt of weet .zal voor mij geen wedstrijd zijn. Iedereen moet nu bewust zijn om onze club te helpen en niet als iemand, kijk dat heb ik even gedaan. Dat is in mijn ogen de verkeerde mentaliteit.daar hebben wij al genoeg mensen van gehad.
    Het is ook niet om te pochen maar uit trots zijn en uiteraard uit belang voor onze liefde, hoef er ook niets aan over te houden als de namen maar bekend zijn en dan zijn de heren wijs genoeg om hun keuzes te maken. Ik snipper er zelfs voor dus volgens mij uit juist belang: fc twente
  • 17 May 2018 om 08:00
    • Quote van 17 May 2018 om 07:52
      Uhm volgens mij heb ik hier laatst een hele reeks spelers van de juup en eredivisie genoemd kan je je dat nog herinneren dus dan kan jij concluderen of die daar op gestaan hebben en ik weet nog niet of ik vanavond iets kan bevestigen (dat hoop ik) maar weet ik nu nog niet en nu hou ik erover op want wil er nog niet teveel over kwijt :) profcoach ole
    Zeer zwak hoor , dan is het wel erg makkelijk om te zeggen , zie je wel die bedoelde ik !!! Als jij me nou 1 naam geeft over de speler waar je vanavond meer info hoopt te geven , dan ga ik ook profcouch spelen.of hoe het ook maar heet !!!
  • 17 May 2018 om 07:57
    Ikzeg. Hoe je het wend of keert. Wie de ook komt. Deze voetballer zal met een rood hard, moeten denken en spelen. Zo niet dan iemand die het op papier in ieder zijn ogen minder is. Maar 95minuten de strijd aan gaat en de wil heeft om te winnen. En het seizoen daarop met ons fctwente weer in de eredivisie speelt. En wie deze mensen nu tipt of weet .zal voor mij geen wedstrijd zijn. Iedereen moet nu bewust zijn om onze club te helpen en niet als iemand, kijk dat heb ik even gedaan. Dat is in mijn ogen de verkeerde mentaliteit.daar hebben wij al genoeg mensen van gehad.
  • 17 May 2018 om 07:52
    • Quote van 17 May 2018 om 07:47
      dan ga je wachten tot het nieuws bekend is om vervolgens te roepen dat jij het al wist of hoe moet ik dit geheimzinnige gedoe zien?
    Uhm volgens mij heb ik hier laatst een hele reeks spelers van de juup en eredivisie genoemd kan je je dat nog herinneren dus dan kan jij concluderen of die daar op gestaan hebben en ik weet nog niet of ik vanavond iets kan bevestigen (dat hoop ik) maar weet ik nu nog niet en nu hou ik erover op want wil er nog niet teveel over kwijt :) profcoach ole
  • 17 May 2018 om 07:50
    • Quote van 17 May 2018 om 07:09
      Onder ons gebleven ik hoop vanavond later op de avond jullie iets meer gerust te stellen maar heb eigenlijk al vernomen dat het wel mannen zijn die we hier voorbij hebben laten komen in uit Nederland... ik zie ook buitenlandse spelers van topclubs etc voorbij komen die op een zijspoor zijn beland etc die heb ik niet voorbij zien komen maar goed vanavond hoop ik een bevestiging te kunnen geven... spannend
    Graag tipje van de sluier aub ?
  • 17 May 2018 om 07:49
    • Quote van 17 May 2018 om 07:40
      Nee tegen die gast die zijn reactie net weer verwijderd heeft, die waar jij ook op reageerde
    Ok fijne dag !!
  • 17 May 2018 om 07:47
    • Quote van 17 May 2018 om 07:09
      Onder ons gebleven ik hoop vanavond later op de avond jullie iets meer gerust te stellen maar heb eigenlijk al vernomen dat het wel mannen zijn die we hier voorbij hebben laten komen in uit Nederland... ik zie ook buitenlandse spelers van topclubs etc voorbij komen die op een zijspoor zijn beland etc die heb ik niet voorbij zien komen maar goed vanavond hoop ik een bevestiging te kunnen geven... spannend
    dan ga je wachten tot het nieuws bekend is om vervolgens te roepen dat jij het al wist of hoe moet ik dit geheimzinnige gedoe zien?
  • 17 May 2018 om 07:43
    • Quote van 17 May 2018 om 07:11
      En weet je waar boyata nu al een tijd basisspeler is? :) blijf ik me altijd over verbazen en kon weleens met ons publiek te maken hebben wat ik wel vaker aan gegeven heb
    Eens. Het publiek in de Grolsch Veste vaak te negatief. En alsjeblieft stappen met het liedje Cherioo. Daar heeft ons heel Nederland ons mee uitgelachen. Ik vind het ook een onrespectvol nummer naar andere clubs toe. Voor ons rest nu even nederigheid en respect vanaf de tribunes.
  • 17 May 2018 om 07:42
    • Quote van 17 May 2018 om 07:11
      En weet je waar boyata nu al een tijd basisspeler is? :) blijf ik me altijd over verbazen en kon weleens met ons publiek te maken hebben wat ik wel vaker aan gegeven heb
    Boyata raakte hier geen knikker en daar reageerde het publiek op een gegeven moment op en niet andersom. Iedere speler krijgt altijd alle steun, maar als ze week in week uit verzaken dan heeft het publiek recht om te morren. En als zo n verwende speler direct op zijn teentjes getrapt is en dan helemaal niet meer presteert is hij niet geschikt voor prof voetbal of de begeleiding vanuit de club deugt gewoon niet. Halfzachte mietjes hebben we niets aan.
  • 17 May 2018 om 07:40
    • Quote van 17 May 2018 om 00:15
      Heb jij het tegen mij??
    Nee tegen die gast die zijn reactie net weer verwijderd heeft, die waar jij ook op reageerde
  • 17 May 2018 om 07:31
    Er is gewoon een hele nieuwe topic plotseling verdwenen ? Snap er geen kloten van haha
  • 17 May 2018 om 07:12
    • Quote van 16 May 2018 om 23:35
      Tottenham Hotspur defender Christian Maghoma is set for a move to Eredivisie side FC Twente. Maghoma, 20, will link up with the Dutch club ahead of him being released from his THFC contract on 30 June 2018. The Development Squad player has been at the club since 2014 but failed to make a competitive appearance. A loan move to Yeovil Town in 2015 was also unsuccessful. Despite turning out for England U16s in 2012, Maghoma made his international debut for DR Congo in a friendly win over Botswana last year. His younger brother, Paris, 17, is in the Spurs Academy and is considered a decent prospect, having made appearances for England’s Under 16 and 15 sides. We wish Christian the best for the future.
    Hopend op ontwikkeling als onze lastste Congolees , ja juist , Blaise N'Kufo . Ik zeg ook welkom.
  • 17 May 2018 om 07:12
    • Quote van 17 May 2018 om 00:17
      Ja en gek genoeg staat hij nu in de basis bij Celtic.
    Precies
  • 17 May 2018 om 07:11
    • Quote van 17 May 2018 om 00:09
      Tja Of de nieuwe Derrick Boyata en dat was een tegenvaller.
    En weet je waar boyata nu al een tijd basisspeler is? :) blijf ik me altijd over verbazen en kon weleens met ons publiek te maken hebben wat ik wel vaker aan gegeven heb
  • 17 May 2018 om 07:09
    • Quote van 16 May 2018 om 23:00
      Het zal mij benieuwen wat ze uit de hoge hoed gaan toveren!
    Onder ons gebleven ik hoop vanavond later op de avond jullie iets meer gerust te stellen maar heb eigenlijk al vernomen dat het wel mannen zijn die we hier voorbij hebben laten komen in uit Nederland... ik zie ook buitenlandse spelers van topclubs etc voorbij komen die op een zijspoor zijn beland etc die heb ik niet voorbij zien komen maar goed vanavond hoop ik een bevestiging te kunnen geven... spannend
  • 17 May 2018 om 06:50
    • Quote van 16 May 2018 om 23:39
      Ik heb nog nooit van deze naam gehoord. Maar oogt als een beer van een vent. In iedergeval Welcome Christian.
    Precies: achterin hebben we beren nodig. Rammen en rossen. Voorin oplossen met voetbal
  • 17 May 2018 om 06:48
    • Quote van 16 May 2018 om 23:35
      Tottenham Hotspur defender Christian Maghoma is set for a move to Eredivisie side FC Twente. Maghoma, 20, will link up with the Dutch club ahead of him being released from his THFC contract on 30 June 2018. The Development Squad player has been at the club since 2014 but failed to make a competitive appearance. A loan move to Yeovil Town in 2015 was also unsuccessful. Despite turning out for England U16s in 2012, Maghoma made his international debut for DR Congo in a friendly win over Botswana last year. His younger brother, Paris, 17, is in the Spurs Academy and is considered a decent prospect, having made appearances for England’s Under 16 and 15 sides. We wish Christian the best for the future.
    Is die speler wel verteld dat we gedegradeerd zijn?? ????????
  • 17 May 2018 om 02:14
    • Quote van 17 May 2018 om 00:17
      Wat een scouting.. bakt er nergens geen hol van...
    En dat basseer je op?
  • 17 May 2018 om 00:17
    • Quote van 17 May 2018 om 00:09
      Tja Of de nieuwe Derrick Boyata en dat was een tegenvaller.
    Ja en gek genoeg staat hij nu in de basis bij Celtic.
  • 17 May 2018 om 00:17
    Wat een scouting.. bakt er nergens geen hol van...
  • 17 May 2018 om 00:15
    • Quote van 16 May 2018 om 23:23
      Moet jij zeggen...
    Heb jij het tegen mij??
  • 17 May 2018 om 00:09
    • Quote van 16 May 2018 om 23:37
      Ja heb net gegoogled. Klinkt echt niet verkeerd. Hij is 1.95 dus wie weet hebben we de nieuwe Douglas.
    Tja Of de nieuwe Derrick Boyata en dat was een tegenvaller.
  • 16 May 2018 om 23:56
    • Quote van 16 May 2018 om 23:42
      Ik zie in reacties onder de tweet van Tottenham supporters dat het een dramatische speler is maar het lijkt me sterk dat een jeugdspeler van Tottenham niet goed genoeg is voor de JL op deze leeftijd.
    Typisch geval van KWW. Kan een minder goede Bijen zijn of een nieuwe Douglas. Ik ben benieuwd.
  • 16 May 2018 om 23:47
    • Quote van 16 May 2018 om 23:42
      Ik zie in reacties onder de tweet van Tottenham supporters dat het een dramatische speler is maar het lijkt me sterk dat een jeugdspeler van Tottenham niet goed genoeg is voor de JL op deze leeftijd.
    Transfervrij. Dus voordeel van de twijfel geven. Slechter als Vrouwtje Peet Bijen kan niet.
  • 16 May 2018 om 23:47
    • Quote van 16 May 2018 om 23:35
      Tottenham Hotspur defender Christian Maghoma is set for a move to Eredivisie side FC Twente. Maghoma, 20, will link up with the Dutch club ahead of him being released from his THFC contract on 30 June 2018. The Development Squad player has been at the club since 2014 but failed to make a competitive appearance. A loan move to Yeovil Town in 2015 was also unsuccessful. Despite turning out for England U16s in 2012, Maghoma made his international debut for DR Congo in a friendly win over Botswana last year. His younger brother, Paris, 17, is in the Spurs Academy and is considered a decent prospect, having made appearances for England’s Under 16 and 15 sides. We wish Christian the best for the future.
    Eredivisie side FC Twente :(.
  • 16 May 2018 om 23:42
    • Quote van 16 May 2018 om 23:39
      Ik heb nog nooit van deze naam gehoord. Maar oogt als een beer van een vent. In iedergeval Welcome Christian.
    Ik zie in reacties onder de tweet van Tottenham supporters dat het een dramatische speler is maar het lijkt me sterk dat een jeugdspeler van Tottenham niet goed genoeg is voor de JL op deze leeftijd.
  • 16 May 2018 om 23:39
    • Quote van 16 May 2018 om 23:33
      Is dit zeker? En ken jij deze speler?
    Ik heb nog nooit van deze naam gehoord. Maar oogt als een beer van een vent. In iedergeval Welcome Christian.
  • 16 May 2018 om 23:37
    • Quote van 16 May 2018 om 23:35
      Tottenham Hotspur defender Christian Maghoma is set for a move to Eredivisie side FC Twente. Maghoma, 20, will link up with the Dutch club ahead of him being released from his THFC contract on 30 June 2018. The Development Squad player has been at the club since 2014 but failed to make a competitive appearance. A loan move to Yeovil Town in 2015 was also unsuccessful. Despite turning out for England U16s in 2012, Maghoma made his international debut for DR Congo in a friendly win over Botswana last year. His younger brother, Paris, 17, is in the Spurs Academy and is considered a decent prospect, having made appearances for England’s Under 16 and 15 sides. We wish Christian the best for the future.
    Ja heb net gegoogled. Klinkt echt niet verkeerd. Hij is 1.95 dus wie weet hebben we de nieuwe Douglas.
  • 16 May 2018 om 23:35
    Tottenham Hotspur defender Christian Maghoma is set for a move to Eredivisie side FC Twente. Maghoma, 20, will link up with the Dutch club ahead of him being released from his THFC contract on 30 June 2018. The Development Squad player has been at the club since 2014 but failed to make a competitive appearance. A loan move to Yeovil Town in 2015 was also unsuccessful. Despite turning out for England U16s in 2012, Maghoma made his international debut for DR Congo in a friendly win over Botswana last year. His younger brother, Paris, 17, is in the Spurs Academy and is considered a decent prospect, having made appearances for England’s Under 16 and 15 sides. We wish Christian the best for the future.
  • 16 May 2018 om 23:33
    • Quote van 16 May 2018 om 23:32
      Christian Maghoma transfervrij naar FCT. https://lilywhiterose.wordpress.com/2018/05/16/maghoma-set-to-join-fc-twente/amp/?__twitter_impression=true
    Is dit zeker? En ken jij deze speler?
  • 16 May 2018 om 23:32
    Christian Maghoma transfervrij naar FCT. https://lilywhiterose.wordpress.com/2018/05/16/maghoma-set-to-join-fc-twente/amp/?__twitter_impression=true
  • 16 May 2018 om 23:23
    Moet jij zeggen...
  • 16 May 2018 om 23:10
    Moetje niet naar Forum Heracles ??
  • 16 May 2018 om 23:00
    Het zal mij benieuwen wat ze uit de hoge hoed gaan toveren!
  • 16 May 2018 om 22:53
    Heb je het nu over ons of over je nieuwe club nu je 'ontslagen' bent?
  • 16 May 2018 om 22:53
    Bleuming kennende Nederlands of Scandinavisch.
  • 16 May 2018 om 22:50
    aan de ene kant yes, aan de andere kant heeft die blauwe enveloppenfabriek nog steeds iets niet door...
  • 16 May 2018 om 22:50
    • Quote van 16 May 2018 om 22:48
      Haha, touché. Ik had alleen niet verwacht dat praten je al tevreden zou stellen.
    Ik heb geleerd van afgelopen seizoen ik leg de lat niet al te hoog nu lol
  • 16 May 2018 om 22:48
    Dit is het nieuws wat ik, en velen met mij, wouden horen. Je weet ergens dat het wel zo is, maar deze bevestiging is zeker fijn. Er is nu meer duidelijk en kan dan nu de opbouw eindelijk beginnen? Zou erg fijn zijn.
  • 16 May 2018 om 22:48
    • Quote van 16 May 2018 om 22:46
      Zie Boes, het helpt echt;)
    Haha, touché. Ik had alleen niet verwacht dat praten je al tevreden zou stellen.
  • 16 May 2018 om 22:46
    Zie Boes, het helpt echt;)