De Twentefans.nl WK-pool: speel en discussieer met FC Twente-fans!

( 36 reacties)
De Twentefans.nl WK-pool: speel en discussieer met FC Twente-fans!

Twentefans.nl heeft een WK-pool georganiseerd voor het toernooi in Rusland. Welk land gaat er met de titel vandoor en wie gaat er verrassen? Welke speler gaat er met de topscorerstrofee vandoor en hoe gaan onze voormalig FC Twente-spelers het doen?

In totaal zijn er acht spelers actief met een verleden bij de club uit Enschede: Karim El Ahmadi, Hakim Ziyech (beiden Marokko), Renato Tapia (Peru), Bryan Ruiz (Costa Rica), Dusan Tadic (Servië), Jesús Corona (Mexico), Dedryck Boyata en Nacer Chadli (beiden België). 

Klik hier om mee te spelen met de Twentefans.nl WK-pool!

N.B.
Vergeet niet om alle wedstrijden te voorspellen! De mobiele applicatie van Voetbalpoules is te downloaden in de App en Play Store, zodat je altijd nog je voorspellingen kunt wijzigen of op het allerlaatste moment nog van doelpuntenmaker kan veranderen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jun 2018 om 22:17
    • Quote van 21 Jun 2018 om 21:56
      Tja... Na de eerste ronde maar 50 punten, tweede ronde gaat wat beter,ik denk dat ik uit mijn hoofd 85 punten heb. Dan aan de redactie: er is best veel animo voor deze poule. Misschien ook wat voor de JL??
    Ik sta 63e met 102 punten. Niet slecht maar kan beter.
  • 21 Jun 2018 om 21:56
    • Quote van 21 Jun 2018 om 21:02
      Hoe doen jullie het tot nu toe qua punten?
    Tja... Na de eerste ronde maar 50 punten, tweede ronde gaat wat beter,ik denk dat ik uit mijn hoofd 85 punten heb. Dan aan de redactie: er is best veel animo voor deze poule. Misschien ook wat voor de JL??
  • 21 Jun 2018 om 21:02
    Hoe doen jullie het tot nu toe qua punten?
  • 15 Jun 2018 om 20:30
    • Quote van 15 Jun 2018 om 20:11
      Pffff, wat een slechte nivo op dat WK, wij zijn er niet eens bij dus wij zijn nog slechter. hahaha
      Blij dat die marokkanen never nooit meer voor het Nederlands Elftal kunnen voetballen. Arrogante kwasten die door de media zoals altijd op een veel te hoog nivo worden gezet.Ze kunnen er niets van. Overschatte voetballers die Nederlandse Marokkanen.We hebben het zelf afgelopen jaar helaas moeten ervaren met als gevolg degradatie!Pffff, wat triest die media.
    Dat lage niveau ben ik helemaal met je eens, gelukkig is Portugal Spanje tot nu toe redelijk vermakelijk
  • 15 Jun 2018 om 20:16
    • Quote van 15 Jun 2018 om 20:05
      Wat is die scheids dramatisch zeg. Niet alleen vandaag
    Het grote nadeel vind ik altijd dat veel arbiters zichzelf niet zijn op een wk. Vooraf komen ze allemaal bij elkaar en dan krijgen ze instructies hoe te fluiten. Een wedstrijd "aanvoelen" is er dan vaak niet meer bij en je krijgt rare beslissingen. Misschien passen ze zich tot nu toe wel aan aan het niveau van de tot nu toe gespeelde wedstrijden ;)
  • 15 Jun 2018 om 20:11
    Pffff, wat een slechte nivo op dat WK, wij zijn er niet eens bij dus wij zijn nog slechter. hahaha
    Blij dat die marokkanen never nooit meer voor het Nederlands Elftal kunnen voetballen. Arrogante kwasten die door de media zoals altijd op een veel te hoog nivo worden gezet.Ze kunnen er niets van. Overschatte voetballers die Nederlandse Marokkanen.We hebben het zelf afgelopen jaar helaas moeten ervaren met als gevolg degradatie!Pffff, wat triest die media.
  • 15 Jun 2018 om 20:05
    Wat is die scheids dramatisch zeg. Niet alleen vandaag
  • 15 Jun 2018 om 19:36
    • Quote van 15 Jun 2018 om 19:16
      Ziyech en consorten zijn het wk ook prima begonnen
    Ja hè pff wat een niveau de eerste wedstrijden, geen enkele leuke gezien. Hopelijk dat Portugal Spanje een kraker wordt. Met het liefst een overwinning voor Spanje en wat puntjes in de WK-poule;-)
  • 15 Jun 2018 om 19:16
    Ziyech en consorten zijn het wk ook prima begonnen
  • 15 Jun 2018 om 12:13
    Kroatië verassende winnaar .
  • 14 Jun 2018 om 21:06
    Finale Brazilië - Duitsland. Brazilië helaas winnaar.
  • 13 Jun 2018 om 20:53
    • Quote van 13 Jun 2018 om 18:39
      Het lijkt mij bijna onmogelijk om na dit gedoe een dag voor de start van het WK, en 2 voor je eerste wedstrijd dat je kampioen wordt. Alleen ik weet niet wie het nu in moet vullen!
    Ik heb 'm veranderd, kijk maar. Wel Spanje in de finale. Blijft een goed team natuurlijk.
  • 13 Jun 2018 om 18:39
    • Quote van 13 Jun 2018 om 17:11
      Ja, in een opwelling al veranderd maar die gaan het niet winnen dus dat pas ik denk ik nog aan. Kan ook zo zijn dat ik Spanje gewoon laat staan trouwens..
    Het lijkt mij bijna onmogelijk om na dit gedoe een dag voor de start van het WK, en 2 voor je eerste wedstrijd dat je kampioen wordt. Alleen ik weet niet wie het nu in moet vullen!
  • 13 Jun 2018 om 17:11
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:00
      Jij ook? ik heb van een aantal mensen hun voorspellingen bekeken (stalker) en bij jouw zag ik Uruguay staan.
    Ja, in een opwelling al veranderd maar die gaan het niet winnen dus dat pas ik denk ik nog aan. Kan ook zo zijn dat ik Spanje gewoon laat staan trouwens..
  • 13 Jun 2018 om 14:00
    • Quote van 13 Jun 2018 om 13:26
      Ja ik ook. Dat wordt weer aanpassen vanavond. Gaan ze de poule door komen? Ik weet het niet..
    Jij ook? ik heb van een aantal mensen hun voorspellingen bekeken (stalker) en bij jouw zag ik Uruguay staan.
  • 13 Jun 2018 om 13:26
    • Quote van 13 Jun 2018 om 10:17
      Heb ik net op alle sites Spanje ingevuld, krijg je dat gedoe met die bondscoach en Real :-{
    Ja ik ook. Dat wordt weer aanpassen vanavond. Gaan ze de poule door komen? Ik weet het niet..
  • 13 Jun 2018 om 10:17
    Heb ik net op alle sites Spanje ingevuld, krijg je dat gedoe met die bondscoach en Real :-{
  • 13 Jun 2018 om 10:16
    Ik ben voor Egypte, Tunesië, Saudi-Arabië en Marokko.
  • 13 Jun 2018 om 10:08
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:13
      Haha heb niet zo heel veel met het land maar ik wil Salah gewoon zo lang mogelijk zien spelen.
    Allez allez allez
  • 13 Jun 2018 om 09:32
    Komen er tijdens het WK ook wat updates over de stand in de poule? Of aan het eind? Zou leuk zijn. Goed initiatief die poule!
  • 11 Jun 2018 om 21:13
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:04
      Egypte ???? Allang van het padje of nie. Of houd jij van toeterende burka’s
    Haha heb niet zo heel veel met het land maar ik wil Salah gewoon zo lang mogelijk zien spelen.
  • 11 Jun 2018 om 21:04
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:49
      Ik ben voor Egypte, ik ken er eigenlijk bijna niemand behalve Mo Salah. Denk dat het Spanje wordt. Belgie en Frankrijk er zo snel mogelijk uit A.U.B
    Egypte ???? Allang van het padje of nie. Of houd jij van toeterende burka’s
  • 11 Jun 2018 om 20:49
    Ik ben voor Egypte, ik ken er eigenlijk bijna niemand behalve Mo Salah. Denk dat het Spanje wordt. Belgie en Frankrijk er zo snel mogelijk uit A.U.B
  • 11 Jun 2018 om 20:39
    Doe jij nog mee Frank?
  • 11 Jun 2018 om 20:37
    • Quote van 11 Jun 2018 om 16:31
      Het maakt mij helemaal niets uit wat voor huidskleur de spelers hebben, als ze maar kunnen voetballen!
    Laat ze maar om de Africa cup spelen dan!!!!!
  • 11 Jun 2018 om 17:24
    Ik doe niet mee met de poule want van een expert als Frank wint toch niemand ;-)
  • 11 Jun 2018 om 16:31
    • Quote van 11 Jun 2018 om 15:11
      kutvolk die fransen. heeft ook niks met fransen te maken. tis net ivoorkust wat er Staat allemaal zwart. duitsland word kampioen.
    Het maakt mij helemaal niets uit wat voor huidskleur de spelers hebben, als ze maar kunnen voetballen!
  • 11 Jun 2018 om 16:23
    Brazilië , Duitsland , Argentinië , Frankrijk
  • 11 Jun 2018 om 15:48
    Duitsland ,Brasil of België!
  • 11 Jun 2018 om 15:12
    Duitsland of Brazilië
  • 11 Jun 2018 om 15:11
    • Quote van 11 Jun 2018 om 15:05
      Frankrijk wordt kampioen. Vive la France!
    kutvolk die fransen. heeft ook niks met fransen te maken. tis net ivoorkust wat er Staat allemaal zwart. duitsland word kampioen.
  • 11 Jun 2018 om 15:05
    Frankrijk wordt kampioen. Vive la France!
  • 11 Jun 2018 om 14:56
    Ben voor Kroatië maar denk Duitsland
  • 11 Jun 2018 om 14:50
    ik denk brazilie
  • 11 Jun 2018 om 14:47
    Ik ben voor Servië, maar denk dat Duitsland wereldkampioen wordt.
  • 11 Jun 2018 om 14:32
    Ik ben voor IJsland en ik denk dat Brazilië of Frankrijk gaat winnen.