Castaignos reëel: ''Het wordt tijd dat ik er weer een paar ga maken''

( 15 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Castaignos reëel: ''Het wordt tijd dat ik er weer een paar ga maken''

Luc Castaignos heeft een paar matige jaren achter de rug. De voormalig FC Twente-aanvaller, die in het verleden onder meer uitkwam voor Feyenoord en Internazionale, beseft dat zijn verhuurperiode bij Vitesse (ook) geen succes is geweest. 

"Net als iedereen ben ik hier met bepaalde doelen naartoe gekomen", blikt hij terug op de website van Voetbal International. "Ik wilde vooral minuten maken, dat is te weinig gebeurd. Maar dat is voetbal. Ik kan van alles opnoemen maar ik kijk liever naar mezelf", aldus Castaignos.

"Op de momenten dat ik de kansen kreeg, heb ik niet alles kunnen laten zien. Dat is jammer", beseft de aanvaller, die zich nog geen zorgen maakt. "Ze zeggen dat je scoren niet verleert. Het wordt tijd dat ik er weer een paar ga maken. Dan is het wel belangrijk dat ik eerst in een ritme kom. Veel spelen, vertrouwen krijgen en dan laat ik alles wel op me afkomen. Dat zat er bij Vitesse niet in", besluit Castaignos. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2018 om 08:55
    • Quote van 11 Jun 2018 om 22:41
      Castangios is wel een to big to fail. Maar op Eerste divisie niveau, moet hij het wel kunnen. Je hoort ook nog steeds niks over die Sam Lammers (PSV) waar tal van Eredivisie clubs achter zitten. Of zou hij een verstandige zaakwaarnemer (John Lammers) hebben en samen met hem even op de koffie bij Ted van Leeuwen is geweest......
    Gaat naar Almelo, is daar gespot
  • 12 Jun 2018 om 08:13
    • Quote van 12 Jun 2018 om 00:19
      Voordat je mij gelijk aanvalt weet jij net zo goed als ik dat we een pispaal nodig hebben volgend jaar
    Haha, de achterliggende gedachte is leuk maar om nou grof in de buidel te tasten om een pispaal op te halen vind ik dan ook weer wat overdreven ;)
  • 12 Jun 2018 om 06:14
    • Quote van 11 Jun 2018 om 23:13
      Dat zegt meer over jou als fan dan Castaignos als spits. Twente in goede en slechte tijden.
    Welke goede tijden dat is al verdomd lang geleden.word tijd voor goede tijden zonder deze prutser aub. Frisse wind mut er komen of halen we de oale pruttel weer op.
  • 12 Jun 2018 om 00:19
    • Quote van 11 Jun 2018 om 22:15
      Als wat dan.....parkeerwachter ? Als voetballer kun je Pietertje in ieder geval niet serieus meer nemen. De man heeft na dat ene seizoen 010 overal als een drol gepresteerd. Met zijn niveau zal-ie een heel stuk terug moeten op de ladder tegen een veeeeel minder salaris. Misschien ook overwegen om wat anders te gaan doen....kippenvanger wellicht.
    Voordat je mij gelijk aanvalt weet jij net zo goed als ik dat we een pispaal nodig hebben volgend jaar
  • 11 Jun 2018 om 23:13
    • Quote van 11 Jun 2018 om 22:26
      Aub, als deze loser wordt aangesteld bij FC Twente dan ben ik fan af. Je bent niet goed bij je hoofd als deze slechte voetballer die FC Twente al zoveel geld heeft gekost, weer wordt binnengehaald.
      Kastjanjos rot op, oplichter. Ga ergens anders je zakgeld ophalen. Laat FC Twente met rust!
    Dat zegt meer over jou als fan dan Castaignos als spits. Twente in goede en slechte tijden.
  • 11 Jun 2018 om 22:45
    • Quote van 11 Jun 2018 om 22:41
      Castangios is wel een to big to fail. Maar op Eerste divisie niveau, moet hij het wel kunnen. Je hoort ook nog steeds niks over die Sam Lammers (PSV) waar tal van Eredivisie clubs achter zitten. Of zou hij een verstandige zaakwaarnemer (John Lammers) hebben en samen met hem even op de koffie bij Ted van Leeuwen is geweest......
    Past totaal niet bij FC Twente met zijn arrogante kop. Haal gewoon goedkope jonge lui die fris en fruitig zijn. Nog niet zoveel geld verdienen. Die willen meestal nog wel vechten. Die vetgevreten voetballers (behalve echte topspelers) liften mee, maar kosten je uiteindelijk bakken geld en levert in de toekomst maar weinig op.
  • 11 Jun 2018 om 22:41
    • Quote van 11 Jun 2018 om 22:32
      Boere, Kastanjos helemaal niets. Gewoon een echte spits halen. Een jonge knaap. Desnoods bij de amateurs. Er lopen er genoeg die wel verstand hebben en gretig zijn en zich wil bewijzen. Waarom altijd die oude meuk uit de kast halen. Net alsof we afhankelijk van die rotzooi zijn.
    Castangios is wel een to big to fail. Maar op Eerste divisie niveau, moet hij het wel kunnen. Je hoort ook nog steeds niks over die Sam Lammers (PSV) waar tal van Eredivisie clubs achter zitten. Of zou hij een verstandige zaakwaarnemer (John Lammers) hebben en samen met hem even op de koffie bij Ted van Leeuwen is geweest......
  • 11 Jun 2018 om 22:32
    • Quote van 11 Jun 2018 om 22:28
      De keuze hebben tussen Oosterwijk of Castangios. Dan liever de geflopte spits uit Rotterdam die voor een revanche gaat en FCT terug wil betalen in goals en punten. Castangios vs Boere dat kon wel wel eens een mooie strijd worden. Gretigheid, de strijd aan gaan en de wil om te winnen. Die onderdelen moeten hoog in het vaandel staan.
    Boere, Kastanjos helemaal niets. Gewoon een echte spits halen. Een jonge knaap. Desnoods bij de amateurs. Er lopen er genoeg die wel verstand hebben en gretig zijn en zich wil bewijzen. Waarom altijd die oude meuk uit de kast halen. Net alsof we afhankelijk van die rotzooi zijn.
  • 11 Jun 2018 om 22:28
    • Quote van 11 Jun 2018 om 22:15
      Als wat dan.....parkeerwachter ? Als voetballer kun je Pietertje in ieder geval niet serieus meer nemen. De man heeft na dat ene seizoen 010 overal als een drol gepresteerd. Met zijn niveau zal-ie een heel stuk terug moeten op de ladder tegen een veeeeel minder salaris. Misschien ook overwegen om wat anders te gaan doen....kippenvanger wellicht.
    De keuze hebben tussen Oosterwijk of Castangios. Dan liever de geflopte spits uit Rotterdam die voor een revanche gaat en FCT terug wil betalen in goals en punten. Castangios vs Boere dat kon wel wel eens een mooie strijd worden. Gretigheid, de strijd aan gaan en de wil om te winnen. Die onderdelen moeten hoog in het vaandel staan.
  • 11 Jun 2018 om 22:26
    Aub, als deze loser wordt aangesteld bij FC Twente dan ben ik fan af. Je bent niet goed bij je hoofd als deze slechte voetballer die FC Twente al zoveel geld heeft gekost, weer wordt binnengehaald.
    Kastjanjos rot op, oplichter. Ga ergens anders je zakgeld ophalen. Laat FC Twente met rust!
  • 11 Jun 2018 om 22:15
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:38
      Kom maar terug
    Als wat dan.....parkeerwachter ? Als voetballer kun je Pietertje in ieder geval niet serieus meer nemen. De man heeft na dat ene seizoen 010 overal als een drol gepresteerd. Met zijn niveau zal-ie een heel stuk terug moeten op de ladder tegen een veeeeel minder salaris. Misschien ook overwegen om wat anders te gaan doen....kippenvanger wellicht.
  • 11 Jun 2018 om 21:52
    Hierheen graag!
  • 11 Jun 2018 om 21:48
    In de JPL van harte welkom bij FCT. Beste podium om weer vertrouwen te gaan kweken en doelpuntjes maken. Alles voor een normaal tarief salaris en of huur. Tijd voor Castangios om FCT terug te betalen....in goals en punten!
  • 11 Jun 2018 om 21:38
    Kom maar terug
  • 11 Jun 2018 om 21:38
    Hadden we dit niet al gelezen?