FC Twente wordt voor een deel verkocht: ''Goede investering voor heel Twente''

( 53 reacties)
FC Twente wordt voor een deel verkocht: ''Goede investering voor heel Twente''

FC Twente verkoopt een deel van de club aan ondernemers uit de regio. De club probeert zo op allerlei manieren geld in het laatje te brengen.

Natuurlijk verkoopt FC Twente de club niet aan totaal onbekende. De ondernemers uit de garant-groep zijn al jarenlang verbonden aan de club en ook de nieuwe ondernemers hebben een band met FC Twente. "Het is een goede investering voor heel Twente. We hopen zo dat we weer meer mensen het stadion in krijgen, zodat de lol weer terugkomt", legt ondernemer Hennie Visscher van Havi Travel uit bij RTV Oost.

Vanavond gaat FC Twente samen met de ondernemers om de tafel zitten om te praten over de constructie waarmee de club geld ophaalt. Bij dit gesprek zal ook Fred Rutten aanwezig zijn om zo te laten zien hoe belangrijk het is. "Hij moet het vertrouwen zien te winnen. De club doet dit niet uit weelde en heeft simpelweg kapitaal nodig om een elftal te formeren in de eerste divisie", vertelt FC Twente-watcher Tijmen van Wissing.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2018 om 14:00
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:23
      En daarbij komt ook nog de belastingclaim waar een boel gesteggel over is. Wel geld voor spelers straks maar niet om aan je financiële verplichtingen te voldoen :(
    Beste Socrates, als het geld besteed moet worden aan de spelers, moet er ruimte komen in dat deelbudget, op de 1 of andere wijze zullen alle verplichtingen moeten worden voldaan...... Mijn mening; is het misschien zo dat er weinig vertrouwen is bij de investeerders in de huidige directie?
  • 12 Jun 2018 om 12:10
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:43
      Het doet me goed om te lezen dat veel ondernemers onze FC nog een warm hart toedragen. Afhaken in deze moeilijke tijden was de makkelijkste weg geweest.
    Mij ook! Hulde daarvoor! Zeker omdat het voor sponsor of investeerder ook klap op klap is de laatste tijd/jaren.
  • 12 Jun 2018 om 12:08
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:43
      Het doet me goed om te lezen dat veel ondernemers onze FC nog een warm hart toedragen. Afhaken in deze moeilijke tijden was de makkelijkste weg geweest.
    Je hebt helemaal gelijk. En nu maar hopen dat de 1e t/m de laatste cent zeer effectief geïnvesteerd gaat worden!
  • 12 Jun 2018 om 11:42
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:48
      De club verkopen aan ondernemers. Die zitten straks achter een borrel de opstelling te maken. Wie betaald bepaald. Dit loopt heel slecht af let op mijn woorden.
    Wat een domme reactie .Overal beren op je weg zoeken waar ze niet zijn .Het is ook nog eens een minderheids belang.
  • 12 Jun 2018 om 10:43
    Het doet me goed om te lezen dat veel ondernemers onze FC nog een warm hart toedragen. Afhaken in deze moeilijke tijden was de makkelijkste weg geweest.
  • 12 Jun 2018 om 10:23
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:10
      zo ist messi...wel moet de gemeenteraad nog akkoord gaan met het fc voorstel dit jaar geen rente en geen aflossing van de lening..anders gaat er niks..dua ook geen geld van de ondernemers..alles op alles voor snelle terugkeer..
    En daarbij komt ook nog de belastingclaim waar een boel gesteggel over is. Wel geld voor spelers straks maar niet om aan je financiële verplichtingen te voldoen :(
  • 12 Jun 2018 om 10:19
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:05
      zonder deze ondernemers is er geen fc meer
    Als de gemeente hier voor gaat liggen. Komt er geen geld en is het over en uit. Hoe snel willen ze de beslissing hebben van de gemeenteraad? Als de begroting nu ingeleverd word zonder deze besluiten, dan is eerlijk waar direct promoveren een utopie en zijn wij als fans weer voorgelogen.
  • 12 Jun 2018 om 10:15
    Wat lachen hier zeg, Een dramkont die een andere dramkont een dramkont noemd... forumleden die mekaar voor van alles en nogwat uitmaken en een forum Moderator of überhaupt een toezigt is ver te zoeken... lang leve twentefans =)
  • 12 Jun 2018 om 10:10
    • Quote van 12 Jun 2018 om 06:09
      Hoezo beu dat hoort nog bij een rechtszaak uit het verleden. Net zo als die kapitaal injectie modig is door puinhoop uit het verleden. Maar wees eens eerlijk jij ZIT er gruwelijk naast met je Commerciële kut RB en daar baal je van. Je hebt het van de Dom af liggen schreeuwen met RB tot vervelends toe hahaha mooi doar blijven Mien jong by by
    zo ist messi...wel moet de gemeenteraad nog akkoord gaan met het fc voorstel dit jaar geen rente en geen aflossing van de lening..anders gaat er niks..dua ook geen geld van de ondernemers..alles op alles voor snelle terugkeer..
  • 12 Jun 2018 om 10:06
    • Quote van 12 Jun 2018 om 08:00
      Ikzeg. Geachte heren en dames. Die ook hier maar ook op andere forums misschien aan wezig zijn. Mijn vraag is,zijn wij 1 met elkaar. En sterk met elkaar. Zo ja waarom wordt er continue op Veel forums, mensen bedreigd, zijn die mensen wel support van ons fctwente? ? Ikzeg. Nee. Even iets anders, het is na mijn inziens super wat ik zo lees over ons fctwente met allemaal ondernemers. Die onze club gaan redden. Super bedankt daarvoor. Ik ben hier echt blij om.dan kan het eigenlijk nooit meer mis gaan toch.
    jij snapt het
  • 12 Jun 2018 om 10:05
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:48
      De club verkopen aan ondernemers. Die zitten straks achter een borrel de opstelling te maken. Wie betaald bepaald. Dit loopt heel slecht af let op mijn woorden.
    zonder deze ondernemers is er geen fc meer
  • 12 Jun 2018 om 09:48
    De club verkopen aan ondernemers. Die zitten straks achter een borrel de opstelling te maken. Wie betaald bepaald. Dit loopt heel slecht af let op mijn woorden.
  • 12 Jun 2018 om 08:11
    • Quote van 12 Jun 2018 om 06:09
      Hoezo beu dat hoort nog bij een rechtszaak uit het verleden. Net zo als die kapitaal injectie modig is door puinhoop uit het verleden. Maar wees eens eerlijk jij ZIT er gruwelijk naast met je Commerciële kut RB en daar baal je van. Je hebt het van de Dom af liggen schreeuwen met RB tot vervelends toe hahaha mooi doar blijven Mien jong by by
    Ik baal nergens van Messi. Of ik er gruwelijk naast zit, dat kan ik jou niet vertellen. Red Bull was ook in de race en hadden hun interesse en ja het mocht duidelijk zijn dat Ik zeker een van de grootste voorstander van was en nu nog steeds. Het is een mooi gebaar wat deze ondernemers. Maar ik vraag me af of dat nu wel goed gaat met zoveel bedrijven en ondernemers in een zaak. De toekomst zal dit moeten gaan uitwijzen of dit een hele slimme zet is geweest, als dit uberhaupt doorgang vind. Ik loop nog zeker niet de polonaise.
  • 12 Jun 2018 om 08:00
    Ikzeg. Geachte heren en dames. Die ook hier maar ook op andere forums misschien aan wezig zijn. Mijn vraag is,zijn wij 1 met elkaar. En sterk met elkaar. Zo ja waarom wordt er continue op Veel forums, mensen bedreigd, zijn die mensen wel support van ons fctwente? ? Ikzeg. Nee. Even iets anders, het is na mijn inziens super wat ik zo lees over ons fctwente met allemaal ondernemers. Die onze club gaan redden. Super bedankt daarvoor. Ik ben hier echt blij om.dan kan het eigenlijk nooit meer mis gaan toch.
  • 12 Jun 2018 om 07:21
    Wat een kleuter forum echt om te janken hier ...
  • 12 Jun 2018 om 06:55
    • Quote van 12 Jun 2018 om 00:38
      Iedereen hier is tuig behalve ik. Ik ben de beste.
    Moet gij zeggen kut mogol
  • 12 Jun 2018 om 06:43
    • Quote van 11 Jun 2018 om 23:13
      In Utrecht hebben ze de zaken goed veur elkaar. Kunnen ze In Enschede nog iets van leren.
    En toch hebben ze je favoriete voetbalclub overeind gehouden, dus wees die gemeente maar heel dankbaar.
  • 12 Jun 2018 om 06:39
    • Quote van 12 Jun 2018 om 06:09
      Hoezo beu dat hoort nog bij een rechtszaak uit het verleden. Net zo als die kapitaal injectie modig is door puinhoop uit het verleden. Maar wees eens eerlijk jij ZIT er gruwelijk naast met je Commerciële kut RB en daar baal je van. Je hebt het van de Dom af liggen schreeuwen met RB tot vervelends toe hahaha mooi doar blijven Mien jong by by
    Ach. Laat hem Vak-P lekker beu zijn. Hij kan prima aansluiten in het rijtje mensen met een mening over ons die totaal niet op de hoogte zijn.
  • 12 Jun 2018 om 06:12
    Lekker forum is dit geworden zeg. Beetje trollen, mensen elkaar bedreigen. Waar is de eenheid gebleven waar wij zo sterk in waren.
  • 12 Jun 2018 om 06:09
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:56
      Het is mijn mening met alle respect. De hele negatieve sfeer om de club is slechte publiciteit geweest. Net als dat Ik al een tijdje Mocro spelers bij FCT beu ben, ben ik nu ook wel een beetje VAK P beu.
    Hoezo beu dat hoort nog bij een rechtszaak uit het verleden. Net zo als die kapitaal injectie modig is door puinhoop uit het verleden. Maar wees eens eerlijk jij ZIT er gruwelijk naast met je Commerciële kut RB en daar baal je van. Je hebt het van de Dom af liggen schreeuwen met RB tot vervelends toe hahaha mooi doar blijven Mien jong by by
  • 12 Jun 2018 om 01:36
    Kutrecht moet gewoon een eind oprotten en lekker in die schijt stad van hem blijven.. En Ja Die, Laat je niet zo opjutten door zo'n stakker als hem.. Die ventjes snappen niet hoe jongens als wij er in staan, en dat zullen ze ook niet snappen lui als hun komen bij Twente voor hun hobby omdat ze anders niets beters te doen hebben in tegenstelling tot ons, jongens die voor de club leven. Hun kennen de emotie die wij hebben voor de club niet simpelweg omdat ze geen echt club hart hebben.
  • 12 Jun 2018 om 00:38
    Iedereen hier is tuig behalve ik. Ik ben de beste.
  • 12 Jun 2018 om 00:15
    Utrecht is echt de grootste strontkop van dit forum smerige opnaaiende nep supporter
  • 12 Jun 2018 om 00:08
    • Quote van 12 Jun 2018 om 00:00
      Nee grappen maker jij zegt letterlijk op mijn reactie , het tuig heeft zich weer gemeld en dan moet je je nou niet terug trekken want dan maak je me gvd nog bozer , zeg gewoon dat je dat zegt en draai niet lul !!!! Man wees dan ook zo een kerel om het toe te geven , anders ben je gewoon lafaard en niets anders bah bah . Ik wacht tot je mij nog een keer tuig noemt !!!!
    Ja Die, laat je toch niet zo opnaaien door een paar forumtrollen. Ze weten precies hoe ze jou en een paar anderen hier moeten raken. Het gaat ze puur om jouw reactie.
  • 12 Jun 2018 om 00:00
    • Quote van 11 Jun 2018 om 23:53
      Het tuig van het forum is nog wel wat anders dan het tuig van het richel. Maar lees je tekst nog een keer terug en je weet gelijk weer wat ik bedoel. Ik ben verder niet negatief over de club, steker nog positief. Maar ga mij op deze forum geen wetten voorlezen wat wel en niet mag. Want anders krijgt het wel een heel groot Calimero gehalte. Graag weer on topic.
    Nee grappen maker jij zegt letterlijk op mijn reactie , het tuig heeft zich weer gemeld en dan moet je je nou niet terug trekken want dan maak je me gvd nog bozer , zeg gewoon dat je dat zegt en draai niet lul !!!! Man wees dan ook zo een kerel om het toe te geven , anders ben je gewoon lafaard en niets anders bah bah . Ik wacht tot je mij nog een keer tuig noemt !!!!
  • 11 Jun 2018 om 23:53
    • Quote van 11 Jun 2018 om 23:44
      Dus jij noemt mij tuig ? Jij moet oppassen wat je zegt kerel !!! Verwaande gast dat je bent je je bent uitgeluid of RB , begin je over Wim Jonk , en nu dram je weer over Vak P je bent gewoon een dramkont en niets anders . Maar noem mij geen tuig meer vriend geloof me kun je nog een keer doen . Duidelijk want ben geen tuig gewoon impulsief en fel , maar tuig nee dus pas op met wat je zegt !!! En alles is zo toppie in Utrecht blijf daar lekker drammer !!!! Wat heb je te zoeken bij onze mooie club , donder op naar Utecht forum man . En nogmaals noem mij nooit meer tuig duidelijk voor jou ?
    Het tuig van het forum is nog wel wat anders dan het tuig van het richel. Maar lees je tekst nog een keer terug en je weet gelijk weer wat ik bedoel. Ik ben verder niet negatief over de club, steker nog positief. Maar ga mij op deze forum geen wetten voorlezen wat wel en niet mag. Want anders krijgt het wel een heel groot Calimero gehalte. Graag weer on topic.
  • 11 Jun 2018 om 23:44
    • Quote van 11 Jun 2018 om 23:08
      Het tuig van dit forum heeft zich ook weer gemeld. Ga je druk maken om Vakkie P. Tijdverspilling.
    Dus jij noemt mij tuig ? Jij moet oppassen wat je zegt kerel !!! Verwaande gast dat je bent je je bent uitgeluid of RB , begin je over Wim Jonk , en nu dram je weer over Vak P je bent gewoon een dramkont en niets anders . Maar noem mij geen tuig meer vriend geloof me kun je nog een keer doen . Duidelijk want ben geen tuig gewoon impulsief en fel , maar tuig nee dus pas op met wat je zegt !!! En alles is zo toppie in Utrecht blijf daar lekker drammer !!!! Wat heb je te zoeken bij onze mooie club , donder op naar Utecht forum man . En nogmaals noem mij nooit meer tuig duidelijk voor jou ?
  • 11 Jun 2018 om 23:44
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:15
      Fredje speciaal ingevlogen voor deze vergadering. Nou dan is de nood wel erg hoog.
    Sorrie hoor,maar jij wordt steeds negatiever,ga je heil bij FC Utrecht zoeken, als je zo door wil gaan!
  • 11 Jun 2018 om 23:28
    • Quote van 11 Jun 2018 om 23:23
      Dus? Zoals ik zei wanneer je zo onder de indruk bent van utrecht blijf daar lekker.
    Onder de indruk zijn is iets ander. Maar dat de zaken daar momenteel beter loopt is wel een feitje. Helaas gaan wij het daar niet over eens zijn. Graag weer on topic.
  • 11 Jun 2018 om 23:23
    • Quote van 11 Jun 2018 om 23:13
      In Utrecht hebben ze de zaken goed veur elkaar. Kunnen ze In Enschede nog iets van leren.
    Dus? Zoals ik zei wanneer je zo onder de indruk bent van utrecht blijf daar lekker.
  • 11 Jun 2018 om 23:13
    • Quote van 11 Jun 2018 om 23:03
      Blijf lekker in Utrecht zou ik zeggen, daar waar je hoort.
    In Utrecht hebben ze de zaken goed veur elkaar. Kunnen ze In Enschede nog iets van leren.
  • 11 Jun 2018 om 23:08
    • Quote van 11 Jun 2018 om 22:57
      En ga jij je nu maar bezig houden met RB stoere knul , en ga met je schaalmodel F1 auto van het door jou geliefde RB spelen . En je kaken op elkaar wat vak P betreft en ons Home . Duidelijk ?
    Het tuig van dit forum heeft zich ook weer gemeld. Ga je druk maken om Vakkie P. Tijdverspilling.
  • 11 Jun 2018 om 23:03
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:56
      Het is mijn mening met alle respect. De hele negatieve sfeer om de club is slechte publiciteit geweest. Net als dat Ik al een tijdje Mocro spelers bij FCT beu ben, ben ik nu ook wel een beetje VAK P beu.
    Blijf lekker in Utrecht zou ik zeggen, daar waar je hoort.
  • 11 Jun 2018 om 22:57
    • Quote van 11 Jun 2018 om 22:21
      Wat een zooitje. Wat een soap. Zogenaamde ondernemers/intelectuelen die anderen even vertellen dat ze grof zijn als ze de waarheid spreken maken er telkens weer een zooitje van.Geld genoeg blijkbaar om de zoveelste injectie te geven en dan snel weer gaan gokken. Wat is het toch moeilijk om een voetbalbedrijf te leiden. Heel wat anders blijkbaar dan een gewoon bedrijf waar je werknemers kunt afblaffen, een laag loon kunt geven en onder angst kunt laten werken.
      In de voetbalwereld zijn de spelers de baas. Hebben ze geen zin, dan laten ze je keihard vallen en laten ze je degraderen.Nu is het wiel voor de zoveelste keer uitgevonden. Drama, terug, Rutten terug, bleuming terug, van Leeuwen terug. hahahahahahaWat een zooi, niemand heeft er verstand van dus gaan we gewoon weer verder met gokken en hopen dat het kwartje een keer goed valt. Zal toch wel?hahahahaha
    toch hebben wij, alle scc houders , een belangrijk signaal afgegeven
  • 11 Jun 2018 om 22:57
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:34
      Ga je nu maar druk maken om je VAK P gezeik. Of de Home dicht blijft of open gaat. Het zal mij een worst wezen. Het Kan me eerlijk gezegd gestolen worden die puinhoop ;-)
    En ga jij je nu maar bezig houden met RB stoere knul , en ga met je schaalmodel F1 auto van het door jou geliefde RB spelen . En je kaken op elkaar wat vak P betreft en ons Home . Duidelijk ?
  • 11 Jun 2018 om 22:39
    Pokeren deel 1....
  • 11 Jun 2018 om 22:21
    Wat een zooitje. Wat een soap. Zogenaamde ondernemers/intelectuelen die anderen even vertellen dat ze grof zijn als ze de waarheid spreken maken er telkens weer een zooitje van.Geld genoeg blijkbaar om de zoveelste injectie te geven en dan snel weer gaan gokken. Wat is het toch moeilijk om een voetbalbedrijf te leiden. Heel wat anders blijkbaar dan een gewoon bedrijf waar je werknemers kunt afblaffen, een laag loon kunt geven en onder angst kunt laten werken.
    In de voetbalwereld zijn de spelers de baas. Hebben ze geen zin, dan laten ze je keihard vallen en laten ze je degraderen.Nu is het wiel voor de zoveelste keer uitgevonden. Drama, terug, Rutten terug, bleuming terug, van Leeuwen terug. hahahahahahaWat een zooi, niemand heeft er verstand van dus gaan we gewoon weer verder met gokken en hopen dat het kwartje een keer goed valt. Zal toch wel?hahahahaha
  • 11 Jun 2018 om 21:56
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:45
      Voel jij je nu een stoere vent?
    Het is mijn mening met alle respect. De hele negatieve sfeer om de club is slechte publiciteit geweest. Net als dat Ik al een tijdje Mocro spelers bij FCT beu ben, ben ik nu ook wel een beetje VAK P beu.
  • 11 Jun 2018 om 21:45
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:34
      Ga je nu maar druk maken om je VAK P gezeik. Of de Home dicht blijft of open gaat. Het zal mij een worst wezen. Het Kan me eerlijk gezegd gestolen worden die puinhoop ;-)
    Voel jij je nu een stoere vent?
  • 11 Jun 2018 om 21:34
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:27
      Loat goan hij had liever gezien dat Fred aan dr red bul zat.
    Ga je nu maar druk maken om je VAK P gezeik. Of de Home dicht blijft of open gaat. Het zal mij een worst wezen. Het Kan me eerlijk gezegd gestolen worden die puinhoop ;-)
  • 11 Jun 2018 om 21:30
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:29
      Ik ook niet, maar je mag best een keer vertrouwen hebben. Al is het maar een klein beetje.
    heb er ergens wel vertrouwen in, maar ben erg voorzichtig.
  • 11 Jun 2018 om 21:29
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:27
      ja zo kun je het opvatten. Na munsterman zou het ook goedkomen, ik wacht rustig af. Ga nog geen polonaise lopen iig.
    Ik ook niet, maar je mag best een keer vertrouwen hebben. Al is het maar een klein beetje.
  • 11 Jun 2018 om 21:28
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:15
      Dat hebben we al vaarwel gezegd met het vertrek van ene J. van Halst.
    toen hij kwam was iedereen ook positief, dus we wachten maar af.
  • 11 Jun 2018 om 21:27
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:19
      Je haalt vorige keren aan, dus bent negatief over het huidige. Sceptisch dus. Heeft niets met realisme te maken. Ik kijk vooruit en WEET dat het goed komt. Maar goed, ieder zijn mening.





    ja zo kun je het opvatten. Na munsterman zou het ook goedkomen, ik wacht rustig af. Ga nog geen polonaise lopen iig.
  • 11 Jun 2018 om 21:27
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:20
      Nou komt ie persoonlijk en dan is het ook weer niet goed.
    Loat goan hij had liever gezien dat Fred aan dr red bul zat.
  • 11 Jun 2018 om 21:24
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:15
      Fredje speciaal ingevlogen voor deze vergadering. Nou dan is de nood wel erg hoog.
    Onzin, heeft gewoon vakantie, logisch toch dat hij het toekomstige voetbalbeleid gaat toelichten, succes op het veld is rust in de club, daar snakt iedereen toch naar, hoop op goed nieuws vanavond!
  • 11 Jun 2018 om 21:20
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:15
      Fredje speciaal ingevlogen voor deze vergadering. Nou dan is de nood wel erg hoog.
    Nou komt ie persoonlijk en dan is het ook weer niet goed.
  • 11 Jun 2018 om 21:19
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:13
      ik ben niet negatief, maar realistisch. Tis een begin, maar dat zeiden we de vorige keer ook toen er hard gewerkt werd met o.a. het crediteurenakkoord. Er moet nu eerst een goede organisatie komen, vanuit weer naar boven gekeken word. Dit is een goed begin iig.
    Je haalt vorige keren aan, dus bent negatief over het huidige. Sceptisch dus. Heeft niets met realisme te maken. Ik kijk vooruit en WEET dat het goed komt. Maar goed, ieder zijn mening.





  • 11 Jun 2018 om 21:15
    Fredje speciaal ingevlogen voor deze vergadering. Nou dan is de nood wel erg hoog.
  • 11 Jun 2018 om 21:15
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:08
      Eerst eens zien of we het wanbeleid vaarwel kunnen zeggen.
    Dat hebben we al vaarwel gezegd met het vertrek van ene J. van Halst.
  • 11 Jun 2018 om 21:13
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:11
      Dit is het toppunt van negativiteit. Het is ook nooit goed. Wat een gelul zeg. Tjeee
    ik ben niet negatief, maar realistisch. Tis een begin, maar dat zeiden we de vorige keer ook toen er hard gewerkt werd met o.a. het crediteurenakkoord. Er moet nu eerst een goede organisatie komen, vanuit weer naar boven gekeken word. Dit is een goed begin iig.
  • 11 Jun 2018 om 21:11
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:08
      Eerst eens zien of we het wanbeleid vaarwel kunnen zeggen.
    Dit is het toppunt van negativiteit. Het is ook nooit goed. Wat een gelul zeg. Tjeee
  • 11 Jun 2018 om 21:08
    Eerst eens zien of we het wanbeleid vaarwel kunnen zeggen.