FC Twente presenteert plan voor verkoop aandelen: ''Daar heeft niemand zin in''

( 87 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FC Twente presenteert plan voor verkoop aandelen: ''Daar heeft niemand zin in''

FC Twente heeft maandagavond een plan gepresenteerd voor de verkoop van aandelen, dat meldt TC Tubantia. De precieze details van het plan zijn nog niet duidelijk.

Wel is naar buiten gekomen dat potentiële aandeelhouders willen dat hun geld naar het voetbal gaat en niet naar de aflossing van de schulden bij de gemeente. "Want daar heeft niemand zin in. Nieuw kapitaal moet voor de toekomst worden gebruikt, niet voor het verleden", laat een van hen weten.

De situatie is dubbel, omdat FC Twente ook nog veel geld aan de gemeente Enschede moet betalen, terwijl er ook een miljoenenclaim van de Belastingdienst aankomt. FC Twente wil zelf op dit moment niet reageren. Volgens algemeen directeur Erik Velderman kan 'publiciteit dit proces ernstig verstoren'.

FC Twente moet komend seizoen in ieder geval 720.000 euro aflossen aan de gemeente Enschede en daarnaast 545.000 euro rente betalen voor de lening van zeventien miljoen euro. Vanuit de gemeentegarantie moet de club een risicopremie van 400.000 euro betalen aan de gemeente, omdat er anders sprake is van staatssteun. Met aflossing en rente aan de Nederlandse Waterschaps Bank komt het totale bedrag op 2,1 miljoen euro.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jun 2018 om 17:35
    • Quote van 13 Jun 2018 om 05:36
      Te nieuwsgierig, bedoel je ?
    Nee, gewoon geïnteresseerd..
  • 13 Jun 2018 om 17:35
    • Quote van 13 Jun 2018 om 05:36
      Te nieuwsgierig, bedoel je ?
    Nee, gewoon geïnteresseerd..
  • 13 Jun 2018 om 05:36
    • Quote van 12 Jun 2018 om 23:43
      Als je de laatste regel van mijn bericht leest dan had je deze vraag niet hoeven stellen Piet..
    Te nieuwsgierig, bedoel je ?
  • 12 Jun 2018 om 23:43
    • Quote van 12 Jun 2018 om 22:27
      Waarom zou je het willen weten.
    Als je de laatste regel van mijn bericht leest dan had je deze vraag niet hoeven stellen Piet..
  • 12 Jun 2018 om 22:43
    • Quote van 12 Jun 2018 om 22:38
      Maffie gebruik mijn naam niet ok
    Is goed, ik zal het nooit meer doen.
  • 12 Jun 2018 om 22:38
    • Quote van 12 Jun 2018 om 21:45
      De gijzeling begon omstreeks 16 uur en werd beëindigd omstreeks 20 uur. het incident vond plaats in Hengelo, niet ver van Enschede. Minister ANS prees op Twitter het 'professionele optreden' van de forumleden, in het bijzonder Ja Die (speciale eenheid) en McDommels.
    Maffie gebruik mijn naam niet ok
  • 12 Jun 2018 om 22:31
    • Quote van 12 Jun 2018 om 22:25
      Mooi man, haast nooit. Eerder heb je gepost dat je NOOIT meer zou schelden.... Inderdaad jij bent niet serieus te nemen.
    Wanneer heb ik gescholden dan? Zou het bij god niet weten.
  • 12 Jun 2018 om 22:27
    • Quote van 12 Jun 2018 om 22:21
      Over ANS gesproken, Ben ik de enige die niet op de hoogte is welke sponsor hij dan is? Gezien het feit dat die er dicht op zit lijkt het mij dat het dus wel een redelijk grote sponsor van de club is. Ben erg nieuwsgierig!
    Waarom zou je het willen weten.
  • 12 Jun 2018 om 22:25
    • Quote van 12 Jun 2018 om 22:23
      Ik scheld haast nooit. Jij bent niet serieus te nemen.
    Mooi man, haast nooit. Eerder heb je gepost dat je NOOIT meer zou schelden.... Inderdaad jij bent niet serieus te nemen.
  • 12 Jun 2018 om 22:23
    • Quote van 12 Jun 2018 om 22:22
      Kijk het standaard antwoordt dat je ook al bij je vorige account gaf, what is next ? Begin je dan weer met schelden.
    Ik scheld haast nooit. Jij bent niet serieus te nemen.
  • 12 Jun 2018 om 22:22
    • Quote van 12 Jun 2018 om 21:20
      Welk bericht heb ik weggehaald dan?
    Kijk het standaard antwoordt dat je ook al bij je vorige account gaf, what is next ? Begin je dan weer met schelden.
  • 12 Jun 2018 om 22:21
    Over ANS gesproken, Ben ik de enige die niet op de hoogte is welke sponsor hij dan is? Gezien het feit dat die er dicht op zit lijkt het mij dat het dus wel een redelijk grote sponsor van de club is. Ben erg nieuwsgierig!
  • 12 Jun 2018 om 21:45
    De gijzeling begon omstreeks 16 uur en werd beëindigd omstreeks 20 uur. het incident vond plaats in Hengelo, niet ver van Enschede. Minister ANS prees op Twitter het 'professionele optreden' van de forumleden, in het bijzonder Ja Die (speciale eenheid) en McDommels.
  • 12 Jun 2018 om 21:43
    • Quote van 12 Jun 2018 om 19:16
      Bedankt dat je de post van ANS nu weer onderstreept. En bedankt dat jij er persoonlijk voor zorgt dat mensen niet meer de info delen waar ze dit voorheen wel deden. Jij bent, zeg maar de Raiola van dit forum. Velen hier hebben liever dat je gewoon niet meer post en stopt met dat betweterige gedrag van je.
    Prima.... Maar ik stop niet met reageren, als anderen dat zouden willen. Meningsverschillen mogen/moeten, anders is er geen discussie....
  • 12 Jun 2018 om 21:41
    • Quote van 12 Jun 2018 om 19:23
      Haha, zonder ANS heb je ook gewoon niks te melden. Doe toch niet zo interessant joh..
    Ik doe niet interessant. Ik heb nu inderdaad niets te melden. Toch 1 klein dingetje..... ik ben blij dat FR er was/is.....
  • 12 Jun 2018 om 21:40
    • Quote van 12 Jun 2018 om 19:34
      ik kan niet anders dan mij bij boesk00l aansluiten. Heb er eerder nooit op gelet maar als ans niks meld heb jij ook echt niks te zeggen. Ans bewijst al jaren zijn meerwaarde, dus als ans jou de kans geeft om zelf eens met nieuwe feiten te komen, dan moet jij je weer gaan verstoppen achter dergelijke smoesjes. Daarbij, ans behoort tot de garantgroep. En jij?
    Geen smoesjes. Het tijdstip is er niet naar. Ik ben slechts een kleine ondernemer, geheel onbelangrijk. Meerwaarde? niemand heeft hier meer waarde.....
  • 12 Jun 2018 om 21:28
    De gijzeling begon omstreeks 16 uur en werd beëindigd omstreeks 20 uur. het incident vond plaats in Hengelo, niet ver van Enschede. Minister ANS prees op Twitter het 'professionele optreden' van de forumleden, in het bijzonder Ja Die (speciale eenheid) en McDommels.
  • 12 Jun 2018 om 21:20
    • Quote van 12 Jun 2018 om 21:04
      Hij haalt straks het bericht weer weg. Heeft hij gisteren ook al gedaan.
    Welk bericht heb ik weggehaald dan?
  • 12 Jun 2018 om 21:17
    • Quote van 12 Jun 2018 om 20:51
      Dat is goed nieuws voor Twente: Dat betekent dat de journalisten twente even de rug toekeerden en dus ging de druk er heel even af. Maar nou ff serieus begin je nou op je nieuwe account ook al?
    Nee dit was even een terugval.
  • 12 Jun 2018 om 21:04
    • Quote van 12 Jun 2018 om 20:51
      Dat is goed nieuws voor Twente: Dat betekent dat de journalisten twente even de rug toekeerden en dus ging de druk er heel even af. Maar nou ff serieus begin je nou op je nieuwe account ook al?
    Hij haalt straks het bericht weer weg. Heeft hij gisteren ook al gedaan.
  • 12 Jun 2018 om 20:51
    • Quote van 12 Jun 2018 om 20:02
      De halve wereld keek vandaag mee met de historische ontmoeting tussen de Amerikaanse president Donald Trump en de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un. Duizenden journalisten, analisten en politicologen maakten urenlange live-uitzendingen en hebben zich over de verklaringen van de twee leiders gebogen.
    Dat is goed nieuws voor Twente: Dat betekent dat de journalisten twente even de rug toekeerden en dus ging de druk er heel even af. Maar nou ff serieus begin je nou op je nieuwe account ook al?
  • 12 Jun 2018 om 20:02
    De halve wereld keek vandaag mee met de historische ontmoeting tussen de Amerikaanse president Donald Trump en de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un. Duizenden journalisten, analisten en politicologen maakten urenlange live-uitzendingen en hebben zich over de verklaringen van de twee leiders gebogen.
  • 12 Jun 2018 om 19:38
    • Quote van 12 Jun 2018 om 17:19
      Mensen, ANS wil graag exclusiviteit, van mij kan hij het krijgen..... Heerlijk zo'n ego..... dus... ruim baan voor hem.....
    Je lult al tijden een eind in de ruimte man en verstopt je met kut excuses achter Ans kerel hou op ... of geef eens primeur kijken of je dat kunt .
  • 12 Jun 2018 om 19:34
    • Quote van 12 Jun 2018 om 19:14
      Beste Boesk00l, op dit moment is het in ons aller belang om niet te veel te melden. Anderen zijn aan zet.
    ik kan niet anders dan mij bij boesk00l aansluiten. Heb er eerder nooit op gelet maar als ans niks meld heb jij ook echt niks te zeggen. Ans bewijst al jaren zijn meerwaarde, dus als ans jou de kans geeft om zelf eens met nieuwe feiten te komen, dan moet jij je weer gaan verstoppen achter dergelijke smoesjes. Daarbij, ans behoort tot de garantgroep. En jij?
  • 12 Jun 2018 om 19:23
    • Quote van 12 Jun 2018 om 19:14
      Beste Boesk00l, op dit moment is het in ons aller belang om niet te veel te melden. Anderen zijn aan zet.
    Haha, zonder ANS heb je ook gewoon niks te melden. Doe toch niet zo interessant joh..
  • 12 Jun 2018 om 19:16
    • Quote van 12 Jun 2018 om 17:19
      Mensen, ANS wil graag exclusiviteit, van mij kan hij het krijgen..... Heerlijk zo'n ego..... dus... ruim baan voor hem.....
    Bedankt dat je de post van ANS nu weer onderstreept. En bedankt dat jij er persoonlijk voor zorgt dat mensen niet meer de info delen waar ze dit voorheen wel deden. Jij bent, zeg maar de Raiola van dit forum. Velen hier hebben liever dat je gewoon niet meer post en stopt met dat betweterige gedrag van je.
  • 12 Jun 2018 om 19:14
    • Quote van 12 Jun 2018 om 18:30
      Ach.. hij zet zichzelf alleen maar voor schut. Je ziet al wel dat wanneer jij stil bent, er weinig nog uit de pen van Citrofiel komt.
    Beste Boesk00l, op dit moment is het in ons aller belang om niet te veel te melden. Anderen zijn aan zet.
  • 12 Jun 2018 om 19:10
    • Quote van 12 Jun 2018 om 15:33
      Denk jij nou echt, dat ik in deze fase van de onderhandelingen hier zaken ga plaatsen ? Echt niet. Daarbij komt dat ik al enkele weken steeds weer heb vermeld, dat ik geen beleids bijdrages meer plaats om niet steeds weer een wedstrijd moet gaan spelen met Citrofiel van wie het verst kan pissen. Hij wacht op mijn bijdrages en gaat dan uitleggen wat ik heb geschreven. Dat is zeer vermoeiend en daar heb ik absoluut geen zin meer in. Ik laat het speelveld graag over aan Citrofiel, die weet vast wel een tussenstand.
    Ik vind het jammer dat jij niets meer deelt (waarschijnlijk ben ik niet de enige) en dat door één persoon. Al snap ik dat je daar klaar mee bent. De bijdrages van diegene negeren? Hoewel dat lastig is, gaat met bijna alles aan de haal. Misschien af en toe een bijdrage om aan te geven hoe het ervoor staat, zonder al te veel details te geven. En dan voornamelijk of het er goed, neutraal of slecht voorstaat. Ik ben erg benieuwd in hoeverre alles rond gaat komen omdat er geen geld gestoken mag worden in het verleden. De vraag is of er uitzicht is op positief nieuws rondom dat verleden, aflossing aan de gemeente. Komt de gemeente tegemoet of houden zij de poot stijf?
  • 12 Jun 2018 om 18:30
    • Quote van 12 Jun 2018 om 17:33
      Doe normaal man.
    Ach.. hij zet zichzelf alleen maar voor schut. Je ziet al wel dat wanneer jij stil bent, er weinig nog uit de pen van Citrofiel komt.
  • 12 Jun 2018 om 17:45
    • Quote van 12 Jun 2018 om 16:59
      Kan jij niet lezen ???
    haha, mooi he. Eerst respecteren en dan nog een vraag stellen.
  • 12 Jun 2018 om 17:40
    • Quote van 12 Jun 2018 om 17:33
      Doe normaal man.
    Elke dag ANS, elke dag......
  • 12 Jun 2018 om 17:35
    • Quote van 12 Jun 2018 om 13:41
      Alle tanden zijn mij spontaan uit mijn bek gevallen. Wat een huichelaar. BAH BAH BAH.
    Zoveel zegt hij toch niet verkeerd?
  • 12 Jun 2018 om 17:34
    • Quote van 12 Jun 2018 om 13:58
      Ik snuif niet. Ben gekke henkie niet. Veel te duur. hahahaha
    Dat vind ik een belediging naar Twentefanhenk!
  • 12 Jun 2018 om 17:33
    • Quote van 12 Jun 2018 om 17:19
      Mensen, ANS wil graag exclusiviteit, van mij kan hij het krijgen..... Heerlijk zo'n ego..... dus... ruim baan voor hem.....
    Doe normaal man.
  • 12 Jun 2018 om 17:27
    • Quote van 12 Jun 2018 om 15:41
      Ok dat respecteer ik ANS. Verwacht jij deze week al uitsluitsel?
    De uitnodiging van ANS zal ik niet aannemen. Daar is een goede reden voor.
  • 12 Jun 2018 om 17:19
    • Quote van 12 Jun 2018 om 15:33
      Denk jij nou echt, dat ik in deze fase van de onderhandelingen hier zaken ga plaatsen ? Echt niet. Daarbij komt dat ik al enkele weken steeds weer heb vermeld, dat ik geen beleids bijdrages meer plaats om niet steeds weer een wedstrijd moet gaan spelen met Citrofiel van wie het verst kan pissen. Hij wacht op mijn bijdrages en gaat dan uitleggen wat ik heb geschreven. Dat is zeer vermoeiend en daar heb ik absoluut geen zin meer in. Ik laat het speelveld graag over aan Citrofiel, die weet vast wel een tussenstand.
    Mensen, ANS wil graag exclusiviteit, van mij kan hij het krijgen..... Heerlijk zo'n ego..... dus... ruim baan voor hem.....
  • 12 Jun 2018 om 16:59
    • Quote van 12 Jun 2018 om 15:41
      Ok dat respecteer ik ANS. Verwacht jij deze week al uitsluitsel?
    Kan jij niet lezen ???
  • 12 Jun 2018 om 15:41
    • Quote van 12 Jun 2018 om 15:33
      Denk jij nou echt, dat ik in deze fase van de onderhandelingen hier zaken ga plaatsen ? Echt niet. Daarbij komt dat ik al enkele weken steeds weer heb vermeld, dat ik geen beleids bijdrages meer plaats om niet steeds weer een wedstrijd moet gaan spelen met Citrofiel van wie het verst kan pissen. Hij wacht op mijn bijdrages en gaat dan uitleggen wat ik heb geschreven. Dat is zeer vermoeiend en daar heb ik absoluut geen zin meer in. Ik laat het speelveld graag over aan Citrofiel, die weet vast wel een tussenstand.
    Ok dat respecteer ik ANS. Verwacht jij deze week al uitsluitsel?
  • 12 Jun 2018 om 15:37
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:04
      @Ja Die,
      Beste Ja Die, ik hoop niet dat het een teleurstelling voor jou is, maar je bent jouw plaats als nr. 1 op de lijst van de grootste id.... van dit forum alweer kwijt. De oude nr. 1, Scorpio 69 is weer terug en heeft de nr.1 plek gelijk weer, met volle overtuiging en absoluut terecht, voor zich opgeeist.
    Dan zou SuccesSupporter vandaag of morgen ook nog weer eens om de gloepen.
  • 12 Jun 2018 om 15:33
    • Quote van 12 Jun 2018 om 15:13
      Een kans om het uit te leggen hoe de sponsoren en ondernemers er naar gisteren in staan. Gaat dit nog steeds goed komen?
    Denk jij nou echt, dat ik in deze fase van de onderhandelingen hier zaken ga plaatsen ? Echt niet. Daarbij komt dat ik al enkele weken steeds weer heb vermeld, dat ik geen beleids bijdrages meer plaats om niet steeds weer een wedstrijd moet gaan spelen met Citrofiel van wie het verst kan pissen. Hij wacht op mijn bijdrages en gaat dan uitleggen wat ik heb geschreven. Dat is zeer vermoeiend en daar heb ik absoluut geen zin meer in. Ik laat het speelveld graag over aan Citrofiel, die weet vast wel een tussenstand.
  • 12 Jun 2018 om 15:13
    • Quote van 12 Jun 2018 om 15:05
      Welke kans ?
    Een kans om het uit te leggen hoe de sponsoren en ondernemers er naar gisteren in staan. Gaat dit nog steeds goed komen?
  • 12 Jun 2018 om 15:05
    • Quote van 12 Jun 2018 om 13:24
      Als we gewoon naar Munsterman geluisterd hadden dan waren alle problemen al lang opgelost. Dames en heren, FC Twente staat de komende tijd voor een aantal uitdagingen. Het zijn economisch moeilijke tijden. Dat geldt zeker voor het Nederlandse voetbal als geheel; en daarmee ook voor FC Twente. Het heeft ons in het afgelopen decennium natuurlijk meegezeten. In tien jaar tijd is dit een totaal andere club geworden, met 17.000 nieuwe supporters en alle verwachtingen die daarbij horen. We hebben de stap weten te maken van middenmoter naar structurele top-5 club in Nederland. Dat deden we met investeringen in spelersgroep (78 miljoen euro) en in het stadion (75 miljoen euro). Absoluut noodzakelijk om die stap te kunnen maken. Investeringen in het stadion, omdat we ervan overtuigd zijn dat het in het bezit hebben van het stadion FC Twente op den duur een flinke voorsprong geeft ten opzichte van andere clubs conform de strategie van Borussia Dortmund en Bayern München: Steine statt Beine. Oftewel: het bezit van ons stadion is een belangrijk bedrijfsmiddel om onszelf werkkapitaal te verschaffen, zowel via wedstrijddagen als via activiteiten op niet-wedstrijddagen. In zeven jaar tijd hebben we onze hypotheek substantieel teruggebracht. Dames en heren, FC Twente zal helaas nog verder moeten bezuinigen. Het is niet anders. Het wordt de komende anderhalf jaar nog even pijn lijden, maar dan staat er wel een club met ontzettend veel perspectief. Daar ben ik van overtuigd; FC Twente weet wat haar te doen staat en vooral waarvoor ze het doet! Dat kan alleen samen met u! FC Twente is de club geworden die het nu is door de grote verbondenheid met u allen hier, door de verbondenheid met de hele regio. Door uw steun en uw betrokkenheid! Als wij met elkaar de handen ineen slaan zijn wij tot heel veel in staat, hier in Twente. Dat hebben we de afgelopen jaren wel laten zien en moeten we ook in de toekomst laten zien: achter elkaar staan in goede tijden en ín sléchte tijden achter elkaar blijven staan! Daar gaat het om! De rijen sluiten, als het minder gaat. Juist dan moeten we gezamenlijk optrekken en vechten om in de race te blijven. Samen achter onze club, achter uw club! Zoals u dat al vele jaren doet. Dat hoeft niet altijd financieel. Dat kan ook met uw intellect en werkkracht. En ik hoop dat u dat blijft doen!
    Jij bent echt gestoord , en wat sommigen denken dat je gesnoven heb , nou volgens mij heb je de spuit nog in je arm hangen . Want er is slechte snuifpruttel maar zo slecht , en jou domme gezwets dat moet gewoon coctailtje zijn in een spuit . Wat een maffie .
  • 12 Jun 2018 om 15:05
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:50
      En nu graag weer over de stand van zaken en de orde van de dag. Praat ons allen bij. Hoe staat het er nu voor en hoe nu verder? Pak je kans ANS.
    Welke kans ?
  • 12 Jun 2018 om 15:01
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:04
      @Ja Die,
      Beste Ja Die, ik hoop niet dat het een teleurstelling voor jou is, maar je bent jouw plaats als nr. 1 op de lijst van de grootste id.... van dit forum alweer kwijt. De oude nr. 1, Scorpio 69 is weer terug en heeft de nr.1 plek gelijk weer, met volle overtuiging en absoluut terecht, voor zich opgeeist.
    Ik barst in tranen uit Ans hahaha
  • 12 Jun 2018 om 14:50
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:04
      @Ja Die,
      Beste Ja Die, ik hoop niet dat het een teleurstelling voor jou is, maar je bent jouw plaats als nr. 1 op de lijst van de grootste id.... van dit forum alweer kwijt. De oude nr. 1, Scorpio 69 is weer terug en heeft de nr.1 plek gelijk weer, met volle overtuiging en absoluut terecht, voor zich opgeeist.
    En nu graag weer over de stand van zaken en de orde van de dag. Praat ons allen bij. Hoe staat het er nu voor en hoe nu verder? Pak je kans ANS.
  • 12 Jun 2018 om 14:18
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:10
      Nou als 1 ding wel duidelijk is, is dat ik geen huichelaar ben. Munsterman blijft de held van FC Twente. Nog nooit heeft een voorzitter van FC Twente gepresteerd zoals Munterman gepresteerd heeft. Die man verdiend een standbeeld. Wat een held. Helaas is die weggejaagd in een tijd dat het even minder ging. Nu zoveel jaar later wordt er gevraagd om achter de club te blijven staan, vooral nu. Lijkt wel of de geschiedenis zich herhaalt.
    Zullen we dit figuur maar gewoon negeren? Dat werkt vaak het best bij dit soort waanbeelden.
  • 12 Jun 2018 om 14:10
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:06
      Met huichelaar bedoel ik jou !!!
    Nou als 1 ding wel duidelijk is, is dat ik geen huichelaar ben. Munsterman blijft de held van FC Twente. Nog nooit heeft een voorzitter van FC Twente gepresteerd zoals Munterman gepresteerd heeft. Die man verdiend een standbeeld. Wat een held. Helaas is die weggejaagd in een tijd dat het even minder ging. Nu zoveel jaar later wordt er gevraagd om achter de club te blijven staan, vooral nu. Lijkt wel of de geschiedenis zich herhaalt.
  • 12 Jun 2018 om 14:06
    • Quote van 12 Jun 2018 om 13:57
      hahahaha,

      Weet jij hoeveel geld er door het putje is gegaan, na het vertrek van deze huichelaar?
    Met huichelaar bedoel ik jou !!!
  • 12 Jun 2018 om 14:05
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:04
      @Ja Die,
      Beste Ja Die, ik hoop niet dat het een teleurstelling voor jou is, maar je bent jouw plaats als nr. 1 op de lijst van de grootste id.... van dit forum alweer kwijt. De oude nr. 1, Scorpio 69 is weer terug en heeft de nr.1 plek gelijk weer, met volle overtuiging en absoluut terecht, voor zich opgeeist.
    Ik heb altijd al gezegd ze moeten mij voorzitter maken van FC Twente. Weet je zeker dat je op nummer 1 beland!

    :-) :-)
  • 12 Jun 2018 om 14:04
    @Ja Die,
    Beste Ja Die, ik hoop niet dat het een teleurstelling voor jou is, maar je bent jouw plaats als nr. 1 op de lijst van de grootste id.... van dit forum alweer kwijt. De oude nr. 1, Scorpio 69 is weer terug en heeft de nr.1 plek gelijk weer, met volle overtuiging en absoluut terecht, voor zich opgeeist.
  • 12 Jun 2018 om 13:58
    • Quote van 12 Jun 2018 om 13:47
      Wat heb jij gesnoven ?
    Ik snuif niet. Ben gekke henkie niet. Veel te duur. hahahaha
  • 12 Jun 2018 om 13:57
    • Quote van 12 Jun 2018 om 13:41
      Alle tanden zijn mij spontaan uit mijn bek gevallen. Wat een huichelaar. BAH BAH BAH.
    hahahaha,

    Weet jij hoeveel geld er door het putje is gegaan, na het vertrek van deze huichelaar?
  • 12 Jun 2018 om 13:54
    • Quote van 12 Jun 2018 om 13:24
      Als we gewoon naar Munsterman geluisterd hadden dan waren alle problemen al lang opgelost. Dames en heren, FC Twente staat de komende tijd voor een aantal uitdagingen. Het zijn economisch moeilijke tijden. Dat geldt zeker voor het Nederlandse voetbal als geheel; en daarmee ook voor FC Twente. Het heeft ons in het afgelopen decennium natuurlijk meegezeten. In tien jaar tijd is dit een totaal andere club geworden, met 17.000 nieuwe supporters en alle verwachtingen die daarbij horen. We hebben de stap weten te maken van middenmoter naar structurele top-5 club in Nederland. Dat deden we met investeringen in spelersgroep (78 miljoen euro) en in het stadion (75 miljoen euro). Absoluut noodzakelijk om die stap te kunnen maken. Investeringen in het stadion, omdat we ervan overtuigd zijn dat het in het bezit hebben van het stadion FC Twente op den duur een flinke voorsprong geeft ten opzichte van andere clubs conform de strategie van Borussia Dortmund en Bayern München: Steine statt Beine. Oftewel: het bezit van ons stadion is een belangrijk bedrijfsmiddel om onszelf werkkapitaal te verschaffen, zowel via wedstrijddagen als via activiteiten op niet-wedstrijddagen. In zeven jaar tijd hebben we onze hypotheek substantieel teruggebracht. Dames en heren, FC Twente zal helaas nog verder moeten bezuinigen. Het is niet anders. Het wordt de komende anderhalf jaar nog even pijn lijden, maar dan staat er wel een club met ontzettend veel perspectief. Daar ben ik van overtuigd; FC Twente weet wat haar te doen staat en vooral waarvoor ze het doet! Dat kan alleen samen met u! FC Twente is de club geworden die het nu is door de grote verbondenheid met u allen hier, door de verbondenheid met de hele regio. Door uw steun en uw betrokkenheid! Als wij met elkaar de handen ineen slaan zijn wij tot heel veel in staat, hier in Twente. Dat hebben we de afgelopen jaren wel laten zien en moeten we ook in de toekomst laten zien: achter elkaar staan in goede tijden en ín sléchte tijden achter elkaar blijven staan! Daar gaat het om! De rijen sluiten, als het minder gaat. Juist dan moeten we gezamenlijk optrekken en vechten om in de race te blijven. Samen achter onze club, achter uw club! Zoals u dat al vele jaren doet. Dat hoeft niet altijd financieel. Dat kan ook met uw intellect en werkkracht. En ik hoop dat u dat blijft doen!
    Citaat 1: "We hebben de stap weten te maken van middenmoter naar structurele top-5 club in Nederland"
    Newsflash for Scorpio: FcTwente is gedegradeerd en speelt inmiddels een niveau lager.
    Citaat 2: "In zeven jaar tijd hebben we onze hypotheek substantieel teruggebracht. "
    Newsflash 2 for Scorpio: In 7 jaar tijd was de totale schuldenberg opgelopen tot een belachelijk hoog bedrag van 96 miljoen en is door (voornamelijk) afschrijvingen op de leningen door crediteuren bij het crediteurenakkoord verminderd tot ongeveer 60 miljoen. Dat is niet een verdienste die je aan (de beleidsbepalers van) FcTwente kan toeschrijven.
  • 12 Jun 2018 om 13:48
    • Quote van 12 Jun 2018 om 13:41
      Alle tanden zijn mij spontaan uit mijn bek gevallen. Wat een huichelaar. BAH BAH BAH.
    Echt he. Motto van Scorpio: Probleem'n? Poar neem'n! Roze bril op en niet meer denken aan de realiteit van tegenwoordig.
  • 12 Jun 2018 om 13:47
    • Quote van 12 Jun 2018 om 13:24
      Als we gewoon naar Munsterman geluisterd hadden dan waren alle problemen al lang opgelost. Dames en heren, FC Twente staat de komende tijd voor een aantal uitdagingen. Het zijn economisch moeilijke tijden. Dat geldt zeker voor het Nederlandse voetbal als geheel; en daarmee ook voor FC Twente. Het heeft ons in het afgelopen decennium natuurlijk meegezeten. In tien jaar tijd is dit een totaal andere club geworden, met 17.000 nieuwe supporters en alle verwachtingen die daarbij horen. We hebben de stap weten te maken van middenmoter naar structurele top-5 club in Nederland. Dat deden we met investeringen in spelersgroep (78 miljoen euro) en in het stadion (75 miljoen euro). Absoluut noodzakelijk om die stap te kunnen maken. Investeringen in het stadion, omdat we ervan overtuigd zijn dat het in het bezit hebben van het stadion FC Twente op den duur een flinke voorsprong geeft ten opzichte van andere clubs conform de strategie van Borussia Dortmund en Bayern München: Steine statt Beine. Oftewel: het bezit van ons stadion is een belangrijk bedrijfsmiddel om onszelf werkkapitaal te verschaffen, zowel via wedstrijddagen als via activiteiten op niet-wedstrijddagen. In zeven jaar tijd hebben we onze hypotheek substantieel teruggebracht. Dames en heren, FC Twente zal helaas nog verder moeten bezuinigen. Het is niet anders. Het wordt de komende anderhalf jaar nog even pijn lijden, maar dan staat er wel een club met ontzettend veel perspectief. Daar ben ik van overtuigd; FC Twente weet wat haar te doen staat en vooral waarvoor ze het doet! Dat kan alleen samen met u! FC Twente is de club geworden die het nu is door de grote verbondenheid met u allen hier, door de verbondenheid met de hele regio. Door uw steun en uw betrokkenheid! Als wij met elkaar de handen ineen slaan zijn wij tot heel veel in staat, hier in Twente. Dat hebben we de afgelopen jaren wel laten zien en moeten we ook in de toekomst laten zien: achter elkaar staan in goede tijden en ín sléchte tijden achter elkaar blijven staan! Daar gaat het om! De rijen sluiten, als het minder gaat. Juist dan moeten we gezamenlijk optrekken en vechten om in de race te blijven. Samen achter onze club, achter uw club! Zoals u dat al vele jaren doet. Dat hoeft niet altijd financieel. Dat kan ook met uw intellect en werkkracht. En ik hoop dat u dat blijft doen!
    Wat heb jij gesnoven ?
  • 12 Jun 2018 om 13:41
    • Quote van 12 Jun 2018 om 13:24
      Als we gewoon naar Munsterman geluisterd hadden dan waren alle problemen al lang opgelost. Dames en heren, FC Twente staat de komende tijd voor een aantal uitdagingen. Het zijn economisch moeilijke tijden. Dat geldt zeker voor het Nederlandse voetbal als geheel; en daarmee ook voor FC Twente. Het heeft ons in het afgelopen decennium natuurlijk meegezeten. In tien jaar tijd is dit een totaal andere club geworden, met 17.000 nieuwe supporters en alle verwachtingen die daarbij horen. We hebben de stap weten te maken van middenmoter naar structurele top-5 club in Nederland. Dat deden we met investeringen in spelersgroep (78 miljoen euro) en in het stadion (75 miljoen euro). Absoluut noodzakelijk om die stap te kunnen maken. Investeringen in het stadion, omdat we ervan overtuigd zijn dat het in het bezit hebben van het stadion FC Twente op den duur een flinke voorsprong geeft ten opzichte van andere clubs conform de strategie van Borussia Dortmund en Bayern München: Steine statt Beine. Oftewel: het bezit van ons stadion is een belangrijk bedrijfsmiddel om onszelf werkkapitaal te verschaffen, zowel via wedstrijddagen als via activiteiten op niet-wedstrijddagen. In zeven jaar tijd hebben we onze hypotheek substantieel teruggebracht. Dames en heren, FC Twente zal helaas nog verder moeten bezuinigen. Het is niet anders. Het wordt de komende anderhalf jaar nog even pijn lijden, maar dan staat er wel een club met ontzettend veel perspectief. Daar ben ik van overtuigd; FC Twente weet wat haar te doen staat en vooral waarvoor ze het doet! Dat kan alleen samen met u! FC Twente is de club geworden die het nu is door de grote verbondenheid met u allen hier, door de verbondenheid met de hele regio. Door uw steun en uw betrokkenheid! Als wij met elkaar de handen ineen slaan zijn wij tot heel veel in staat, hier in Twente. Dat hebben we de afgelopen jaren wel laten zien en moeten we ook in de toekomst laten zien: achter elkaar staan in goede tijden en ín sléchte tijden achter elkaar blijven staan! Daar gaat het om! De rijen sluiten, als het minder gaat. Juist dan moeten we gezamenlijk optrekken en vechten om in de race te blijven. Samen achter onze club, achter uw club! Zoals u dat al vele jaren doet. Dat hoeft niet altijd financieel. Dat kan ook met uw intellect en werkkracht. En ik hoop dat u dat blijft doen!
    Alle tanden zijn mij spontaan uit mijn bek gevallen. Wat een huichelaar. BAH BAH BAH.
  • 12 Jun 2018 om 13:24
    Als we gewoon naar Munsterman geluisterd hadden dan waren alle problemen al lang opgelost. Dames en heren, FC Twente staat de komende tijd voor een aantal uitdagingen. Het zijn economisch moeilijke tijden. Dat geldt zeker voor het Nederlandse voetbal als geheel; en daarmee ook voor FC Twente. Het heeft ons in het afgelopen decennium natuurlijk meegezeten. In tien jaar tijd is dit een totaal andere club geworden, met 17.000 nieuwe supporters en alle verwachtingen die daarbij horen. We hebben de stap weten te maken van middenmoter naar structurele top-5 club in Nederland. Dat deden we met investeringen in spelersgroep (78 miljoen euro) en in het stadion (75 miljoen euro). Absoluut noodzakelijk om die stap te kunnen maken. Investeringen in het stadion, omdat we ervan overtuigd zijn dat het in het bezit hebben van het stadion FC Twente op den duur een flinke voorsprong geeft ten opzichte van andere clubs conform de strategie van Borussia Dortmund en Bayern München: Steine statt Beine. Oftewel: het bezit van ons stadion is een belangrijk bedrijfsmiddel om onszelf werkkapitaal te verschaffen, zowel via wedstrijddagen als via activiteiten op niet-wedstrijddagen. In zeven jaar tijd hebben we onze hypotheek substantieel teruggebracht. Dames en heren, FC Twente zal helaas nog verder moeten bezuinigen. Het is niet anders. Het wordt de komende anderhalf jaar nog even pijn lijden, maar dan staat er wel een club met ontzettend veel perspectief. Daar ben ik van overtuigd; FC Twente weet wat haar te doen staat en vooral waarvoor ze het doet! Dat kan alleen samen met u! FC Twente is de club geworden die het nu is door de grote verbondenheid met u allen hier, door de verbondenheid met de hele regio. Door uw steun en uw betrokkenheid! Als wij met elkaar de handen ineen slaan zijn wij tot heel veel in staat, hier in Twente. Dat hebben we de afgelopen jaren wel laten zien en moeten we ook in de toekomst laten zien: achter elkaar staan in goede tijden en ín sléchte tijden achter elkaar blijven staan! Daar gaat het om! De rijen sluiten, als het minder gaat. Juist dan moeten we gezamenlijk optrekken en vechten om in de race te blijven. Samen achter onze club, achter uw club! Zoals u dat al vele jaren doet. Dat hoeft niet altijd financieel. Dat kan ook met uw intellect en werkkracht. En ik hoop dat u dat blijft doen!
  • 12 Jun 2018 om 13:03
    • Quote van 12 Jun 2018 om 12:07
      Waar moet dat geld vandaan komen? Tja...zeg het maar.....ik weet het niet meer. Het stadion had al veel eerder in zijn totaliteit verkocht moeten worden denk ik, en daarop gehuurd. In eigen beheer klinkt mooi en is mooi, maar een luxe die FC Twente financieel momenteel helemaal niet kan dragen.....al jaren niet eigenlijk.
    Huren is ook zoiets. Twente moet meer zien te doen met het stadion, één concert was leuk maar niet voldoende. Kun je stellen dat Enschede een uithoek is wie daarnaartoe wil voor een concert, dan moet je zorgen voor aansprekende namen. Of het zoeken in grote aansprekende evenementen. Ik verwacht dat de gemeente uiteindelijk wel overstag gaat met minder aflossing. Welke beslissing ze ook nemen er zijn altijd partijen ontevreden. Als Twente ontevreden is brengt het extra risico met zich mee. Lijkt mij niet dat de gemeente het risico wil lopen dat ze al het geld kwijt raken. Op die manier kun je het wellicht nog verkopen aan de inwoners, risico om alle investering kwijt te raken. Blijft erg lastig allemaal. Zonder hulp komt Twente hier niet uit. Tenminste niet op korte termijn. Je moet investeren in de jeugd dat kán kapitaal opleveren. Dan moet je ook investeren in goede trainers, goede jeugdopleiding. Hopen dat je elk seizoen talenten hebt die doorbreken en uiteindelijk een mooie transfer kunnen maken. De hele opleiding moet weer opgezet worden, moet spelers overtuigen dat Twente het waard is. Zorgen dat je weer goed op de kaart komt met de opleiding en dat spelers de kans krijgen in de eerste selectie. Dat zal niet van vandaag op morgen lukken. Daarnaast moet de selectie presteren terug naar minimaal middenmoot eredivisie. Beter nog elk jaar kwalificatie voor Europees voetbal. Zover is het nog (lang) niet. Je moet nu de juiste mensen aantrekken met visie. Hopelijk ziet men er iets in om voor Twente te werken, juist omdat je hier iets op kunt bouwen.
  • 12 Jun 2018 om 12:38
    • Quote van 12 Jun 2018 om 12:17
      Het vervelende is daarnaast dat er veel verdeeldheid was tussen de verschillende partijen in het verlenen van nieuwe voorwaarden. Nu moet dat weer aangepast worden? Ik zie dat niet snel gebeuren Boes.... Tevens kunnen zij dat niet maken naar de burgers toe imo.
    Het zou idd een gok zijn voor de gemeente. Maar die gok is er ook wanneer ze het laten zoals het is, omdat met minder op het veld de kans ook kleiner is dat de club overleefd (en dus terugbetaald). Twente brengt de gemeente in een uitermate lastig parket. Ik zou beide beslissingen kunnen begrijpen, maar heb makkelijk praten als Oldenzaler :P
  • 12 Jun 2018 om 12:17
    • Quote van 12 Jun 2018 om 12:14
      Met 'het verleden' (gemeente) moeten goede nieuwe afspraken gemaakt worden nu de Eerste Divisie een feit is. Is bijv uitstel van aflossing mogelijk? Een lagere rente? Etc. Moeilijke beslissingen voor de gemeente, maar het vergroot wel de kans dat Twente terugkeert op het hoogste niveau (en de kans op terugbetaling daarmee groter wordt). Een gemeente gokt niet graag met de centen van de burger (als het goed is..)
    Het vervelende is daarnaast dat er veel verdeeldheid was tussen de verschillende partijen in het verlenen van nieuwe voorwaarden. Nu moet dat weer aangepast worden? Ik zie dat niet snel gebeuren Boes.... Tevens kunnen zij dat niet maken naar de burgers toe imo.
  • 12 Jun 2018 om 12:14
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:53
      De eis is zeker goed en te begrijpen. Immers op het veld moet het gebeuren, daar ligt de toekomst van Twente. Toch moet er geld naar dingen uit het verleden. Waar moet dat geld vandaan komen? Spelers die nog over zijn met een contract daar ga je niet veel aan verdienen. Het zijn nogal bedragen waar het omgaat.
    Met 'het verleden' (gemeente) moeten goede nieuwe afspraken gemaakt worden nu de Eerste Divisie een feit is. Is bijv uitstel van aflossing mogelijk? Een lagere rente? Etc. Moeilijke beslissingen voor de gemeente, maar het vergroot wel de kans dat Twente terugkeert op het hoogste niveau (en de kans op terugbetaling daarmee groter wordt). Een gemeente gokt niet graag met de centen van de burger (als het goed is..)
  • 12 Jun 2018 om 12:07
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:53
      De eis is zeker goed en te begrijpen. Immers op het veld moet het gebeuren, daar ligt de toekomst van Twente. Toch moet er geld naar dingen uit het verleden. Waar moet dat geld vandaan komen? Spelers die nog over zijn met een contract daar ga je niet veel aan verdienen. Het zijn nogal bedragen waar het omgaat.
    Waar moet dat geld vandaan komen? Tja...zeg het maar.....ik weet het niet meer. Het stadion had al veel eerder in zijn totaliteit verkocht moeten worden denk ik, en daarop gehuurd. In eigen beheer klinkt mooi en is mooi, maar een luxe die FC Twente financieel momenteel helemaal niet kan dragen.....al jaren niet eigenlijk.
  • 12 Jun 2018 om 11:53
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:58
      Goede eis van de aandeelhouders: "dat hun geld naar het voetbal gaat en niet naar de aflossing van de schulden bij de gemeente". Geen geld meer in bodemloze gaten storten!

      Edoch een hele zware kluif om aan je betalingsverplichtingen richting de gemeente e.d. te kunnen (blijven) voldoen, maar goed....daar hebben we Velderman voor.
    De eis is zeker goed en te begrijpen. Immers op het veld moet het gebeuren, daar ligt de toekomst van Twente. Toch moet er geld naar dingen uit het verleden. Waar moet dat geld vandaan komen? Spelers die nog over zijn met een contract daar ga je niet veel aan verdienen. Het zijn nogal bedragen waar het omgaat.
  • 12 Jun 2018 om 11:04
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:20
      12 M
    11,5M ;)
  • 12 Jun 2018 om 10:58
    Goede eis van de aandeelhouders: "dat hun geld naar het voetbal gaat en niet naar de aflossing van de schulden bij de gemeente". Geen geld meer in bodemloze gaten storten!

    Edoch een hele zware kluif om aan je betalingsverplichtingen richting de gemeente e.d. te kunnen (blijven) voldoen, maar goed....daar hebben we Velderman voor.
  • 12 Jun 2018 om 10:41
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:14
      Weet je welke krant? Als het la Gazetta de los sport, vergeef me spelfouten, is het redelijk betrouwbaar lijkt me. Altijd een goed geïnformeerde krant.
    Hier nog een link: https://www.fedenerazzurra.net/
  • 12 Jun 2018 om 10:38
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:31
      Franse krant Foot Mercato heeft het er ook al over: l’Inter lance une offre à 47 M€ pour Quincy Promes.
    Kerel, je weet toch hpe dat gaat met die rot sportkrantjes... Een don balon begint een roddel bijvoorbeeld en iedereen kopiert dat. En jij trapt er maar in. Als de kogel door de kerk is geloof ik het pas. Dus als promes op de foto staat met een nieuw shirt of een pen in de hand
  • 12 Jun 2018 om 10:31
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:14
      Weet je welke krant? Als het la Gazetta de los sport, vergeef me spelfouten, is het redelijk betrouwbaar lijkt me. Altijd een goed geïnformeerde krant.
    Franse krant Foot Mercato heeft het er ook al over: l’Inter lance une offre à 47 M€ pour Quincy Promes.
  • 12 Jun 2018 om 10:14
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:41
      Dat zijn bedragen waar FCT iets mee kan. Nu hopen dat deze transfer eindelijk dan ook eindelijk gaat plaatsvinden. Met zo’n hoog en serieus bod kan het niet anders. De italiaanse krant heeft het erover.
    Weet je welke krant? Als het la Gazetta de los sport, vergeef me spelfouten, is het redelijk betrouwbaar lijkt me. Altijd een goed geïnformeerde krant.
  • 12 Jun 2018 om 09:45
    ben benieuwd wie er een poker face op heeft aan tafel.
  • 12 Jun 2018 om 09:41
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:30
      47M - 12M = 35M x 5% = 1,75M
    Dat zijn bedragen waar FCT iets mee kan. Nu hopen dat deze transfer eindelijk dan ook eindelijk gaat plaatsvinden. Met zo’n hoog en serieus bod kan het niet anders. De italiaanse krant heeft het erover.
  • 12 Jun 2018 om 09:31
    • Quote van 12 Jun 2018 om 08:34
      Hoezo zijn we geen klap verder dan? We verkopen nou toch aandelen?
    Ja daar moet je blij mee zijn daar begint het mee, maar goed snap dat ze niet anders kunnen .
  • 12 Jun 2018 om 09:30
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:24
      Ik geloof nog meer. Maar dit kon wel eens de transfer voor Promes worden. Inter Milan de top van de Serie A.
    47M - 12M = 35M x 5% = 1,75M
  • 12 Jun 2018 om 09:24
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:22
      Dat zal dan toch een lekkere meevaller zijn van €700.000, kassa !
    Ik geloof nog meer. Maar dit kon wel eens de transfer voor Promes worden. Inter Milan de top van de Serie A.
  • 12 Jun 2018 om 09:22
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:20
      12 M
    Dat zal dan toch een lekkere meevaller zijn van €700.000, kassa !
  • 12 Jun 2018 om 09:20
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:10
      Volgens mij 5% doorverkooppercentage boven de 14 M?
    12 M
  • 12 Jun 2018 om 09:10
    • Quote van 12 Jun 2018 om 08:56
      Offtopic: Bod op Quincy Promes 47 M van Inter Milan.
    Volgens mij 5% doorverkooppercentage boven de 14 M?
  • 12 Jun 2018 om 09:04
    • Quote van 12 Jun 2018 om 08:32
      Hoezo niet? Volgens mij staat er duidelijk dat publiciteit in het proces wordt vermeden. Op de achtergrond zijn ze nu juist keihard aan het werk zodat er voor aankomend jaar geld vrijkomt voor het voetbal (met vergroting van de kans op promotie). Dat valt m.i. alleen maar te prijzen!
    Ikzeg. 1000+
  • 12 Jun 2018 om 09:03
    • Quote van 12 Jun 2018 om 08:32
      Hoezo niet? Volgens mij staat er duidelijk dat publiciteit in het proces wordt vermeden. Op de achtergrond zijn ze nu juist keihard aan het werk zodat er voor aankomend jaar geld vrijkomt voor het voetbal (met vergroting van de kans op promotie). Dat valt m.i. alleen maar te prijzen!
    Juist
  • 12 Jun 2018 om 08:56
    Offtopic: Bod op Quincy Promes 47 M van Inter Milan.
  • 12 Jun 2018 om 08:50
    • Quote van 12 Jun 2018 om 08:35
      Maar je vergeet te melden dat andere clubs al volop bezig zijn met spelers en we straks weer achter de feiten aanlopen .
    Je kunt toch geen spelers aantrekken zonder geld. Als je geen zekerheden kunt communiceren dan krijg je alleen maar meer frustraties. Het duurt nu niet heel lang meer aangezien 15 juni de begeoting ingediend moet zijn.
  • 12 Jun 2018 om 08:35
    • Quote van 12 Jun 2018 om 08:34
      Hoezo zijn we geen klap verder dan? We verkopen nou toch aandelen?
    Maar je vergeet te melden dat andere clubs al volop bezig zijn met spelers en we straks weer achter de feiten aanlopen .
  • 12 Jun 2018 om 08:34
    Hoezo zijn we geen klap verder dan? We verkopen nou toch aandelen?
  • 12 Jun 2018 om 08:32
    • Quote van 12 Jun 2018 om 08:14
      Echt om gek van te worden geen steek verder gekomen .
    Hoezo niet? Volgens mij staat er duidelijk dat publiciteit in het proces wordt vermeden. Op de achtergrond zijn ze nu juist keihard aan het werk zodat er voor aankomend jaar geld vrijkomt voor het voetbal (met vergroting van de kans op promotie). Dat valt m.i. alleen maar te prijzen!
  • 12 Jun 2018 om 08:18
    Weer geen klap verder dus
  • 12 Jun 2018 om 08:14
    Echt om gek van te worden geen steek verder gekomen .
  • 12 Jun 2018 om 08:12
    Mooie titel weer die niet overeenkomt met het bericht. Ok, het staat er wel in maar in een andere context.
vrijdag 24 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›