Belangrijke dag voor FC Twente: start vrije verkoop seizoenkaarten

( 17 reacties)
Belangrijke dag voor FC Twente: start vrije verkoop seizoenkaarten

FC Twente begint vandaag om 11.00 uur met de vrije verkoop van seizoenkaarten. Iedereen heeft vanaf dan de mogelijkheid een seizoenkaart aan te schaffen.

Supporters die een seizoenkaart bestellen wordt een 20% Eerste Divisie-korting aangeboden. Supporters die de club ook financieel extra willen ondersteunen hebben de mogelijkheid om af te zien van deze korting. Wanneer je gebruik wilt maken van deze korting, vul je bij het afrekenen tijdens het verlengproces bij 'Besteloverzicht' de couponcode IKBLIJF1965 in.

Eerder hadden huidige seizoenkaarthouders de mogelijkheid om hun jaarkaart te verlengen. Die periode is inmiddels gesloten. Seizoenkaarten zijn te koop vanaf 232,50 euro. Hierbij is de korting nog niet verrekend.

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jun 2018 om 08:42
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:52
      Wat een belangrijke dag. Wij zullen later onze kleinkinderen vertellen: Dinsdag 12 juni heb ik nog meegemaakt, je weet wel, die dag dat de vrije verkoop voor 2018/19 begon. Wat een dag.
    Ik vind het gewoon een humoristische reactie.
  • 12 Jun 2018 om 18:01
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:54
      Niet weten waar de hoofdtribune is ???? Welk stadion ben jij geweest ? Dat is toch wel triest
    In het stadion ben ik het nooit te weten gekomen, en op internet kon ik het ook niet vinden. Tja, dan wordt het lastig.
  • 12 Jun 2018 om 17:49
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:54
      De belangrijkste dag wordt 5 mei 2019. Bekerfinale !!! Dan direct Europa in. Haha.
    Fuck die hele beker, alleen promotie telt aankomend seizoen.
  • 12 Jun 2018 om 14:54
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:06
      Haha jij mag mij niet hè. Ik wist inderdaad niet wat nou de hoofdtribune was. Heb weleens gegoogled maar kon het niet vinden. Daarnaast ben ik nog niet zo heel lang supporter. En als jij of anderen mij dan geen echte supporter vinden, dan is dat maar zo.
    Niet weten waar de hoofdtribune is ???? Welk stadion ben jij geweest ? Dat is toch wel triest
  • 12 Jun 2018 om 13:06
    • Quote van 12 Jun 2018 om 12:04
      Heb liever dat we promoveren.
    Doen we. Dan direct terug en Europa in. Topjaar. Haha.
  • 12 Jun 2018 om 12:04
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:54
      De belangrijkste dag wordt 5 mei 2019. Bekerfinale !!! Dan direct Europa in. Haha.
    Heb liever dat we promoveren.
  • 12 Jun 2018 om 11:25
    Update. Haha
  • 12 Jun 2018 om 11:18
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:10
      Zo, dat zou wel ff een mooi feestje zijn
    Zeker weten, daarna EL, JC schaal en Supercup winnen, in jaar daarop de CL. Het echte nagelbijten komt tegen Sparta bij de seizoenstart
  • 12 Jun 2018 om 11:10
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:54
      De belangrijkste dag wordt 5 mei 2019. Bekerfinale !!! Dan direct Europa in. Haha.
    Zo, dat zou wel ff een mooi feestje zijn
  • 12 Jun 2018 om 10:55
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:54
      De belangrijkste dag wordt 5 mei 2019. Bekerfinale !!! Dan direct Europa in. Haha.
    Wat een bevrijding na die 3 jaar;-)
  • 12 Jun 2018 om 10:54
    De belangrijkste dag wordt 5 mei 2019. Bekerfinale !!! Dan direct Europa in. Haha.
  • 12 Jun 2018 om 10:50
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:58
      de belangerijkste dag is dat ze jouw uit gelegd hebben waar de Sponsoren zitten. dat was het toppunt. verder hoop ik dat ze er mooi een bult verkopen.
    Inderdaad!
  • 12 Jun 2018 om 10:32
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:52
      Wat een belangrijke dag. Wij zullen later onze kleinkinderen vertellen: Dinsdag 12 juni heb ik nog meegemaakt, je weet wel, die dag dat de vrije verkoop voor 2018/19 begon. Wat een dag.
    Een bijzondere reactie. In het kader van het stadion zo vol mogelijk krijgen is dit best wel belangrijk nieuws. Als jij een andere mening hebt sla het artikel dan in het vervolg gewoon over....
  • 12 Jun 2018 om 10:12
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:06
      Haha jij mag mij niet hè. Ik wist inderdaad niet wat nou de hoofdtribune was. Heb weleens gegoogled maar kon het niet vinden. Daarnaast ben ik nog niet zo heel lang supporter. En als jij of anderen mij dan geen echte supporter vinden, dan is dat maar zo.
    Heb nooit gezegd dat ik je niet mag. En als supporter moet je toch een keer ergens beginnen:))
  • 12 Jun 2018 om 10:06
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:58
      de belangerijkste dag is dat ze jouw uit gelegd hebben waar de Sponsoren zitten. dat was het toppunt. verder hoop ik dat ze er mooi een bult verkopen.
    Haha jij mag mij niet hè. Ik wist inderdaad niet wat nou de hoofdtribune was. Heb weleens gegoogled maar kon het niet vinden. Daarnaast ben ik nog niet zo heel lang supporter. En als jij of anderen mij dan geen echte supporter vinden, dan is dat maar zo.
  • 12 Jun 2018 om 09:58
    • Quote van 12 Jun 2018 om 09:52
      Wat een belangrijke dag. Wij zullen later onze kleinkinderen vertellen: Dinsdag 12 juni heb ik nog meegemaakt, je weet wel, die dag dat de vrije verkoop voor 2018/19 begon. Wat een dag.
    de belangerijkste dag is dat ze jouw uit gelegd hebben waar de Sponsoren zitten. dat was het toppunt. verder hoop ik dat ze er mooi een bult verkopen.
  • 12 Jun 2018 om 09:52
    Wat een belangrijke dag. Wij zullen later onze kleinkinderen vertellen: Dinsdag 12 juni heb ik nog meegemaakt, je weet wel, die dag dat de vrije verkoop voor 2018/19 begon. Wat een dag.